Probeer eens een andere radio te instaleren...
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 17:05 . Reden: Onnodige quote;) ]
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 17:05 . Reden: Onnodige quote;) ]
Hoe zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Goed, ik kan het proberen natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:05:
Probeer eens een andere radio te instaleren...
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb nu froydvillain draaien inc de nieuwe test kernel en haal 4.9 Mflops. Alles draait nog steeds als een zonnetje.dangerousp schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:08:
Ik had de officiele 2.1 OTA updat erop.. omdat ik dacht, veel beter dan 2.1 zal het niet worden. Nu heb ik toch wel weer de kriebels gekregen met de 2.2 froyo roms.
De meest simpele manier om root weer terug te krijgen is gewoon naar htc.com/nl en daar de officiele eerste ROM update te downloaden van vorig en die installeren, zo downgrade je gemakkelijk en kun je weer via de oude vertrouwde manier rooten!
Heb nu froydvillain erop staan en ga nu de nieuwe kernel proberen! Hiermee zouden 5+ mf mee bereikt moeten kunnen worden!
[ Voor 9% gewijzigd door Michaelg op 22-07-2010 17:46 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Als je de officiele RUU erover heen doet, wordt alles gerestored naar officiele HTC Hero 2.1. Ook de recovery.Michaelg schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:36:
Het zal vast al wel voorbij zijn gekomen maar ik kon het zo 1, 2, 3 niet vinden.
Ik wil mijn hero in de verkoop zetten, maar nu wil ik deze uiteraard wel kunnen aanbieden met de officiele 2.1 rom. Hoef ik dan alleen de officiele rom te downloaden en te installeren? Of moet ik nog wat doen. (Wat te doen met bijv de recovery die ik ooit heb aangepast? )
Er is geloof ik een nieuwe root methode die meteen voor de 2.1 versie werkt:Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:30:
ben sinds een paar dagen geinstreseerd in rooten heb ook wel een goeie + makkelijk lijkende tutorial gevonden op theunlockr die wil ik wel gaan proberen maar ik moet eerst downgrade van officiele 2.1 naar RUU_Hero_HTC_WWE_1.76.405.1_R3_WWE_release_signed_NoDriver maar dat wil dus niet lukken gewoon met usb aangesloten en diskdrive gekozen maar hij doet niks.
iemand mss oplossingen?
Thnx. Het is gelukt en inderdaad, appeltje eitje zo.riemer1990 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:12:
[...]
Als je de officiele RUU erover heen doet, wordt alles gerestored naar officiele HTC Hero 2.1. Ook de recovery.
PSN id: GG--77
Volgens mij gebeurt dit automatisch in deze rom, als je tenminste een ext partitie hebtGG---77 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:47:
Ik heb sinds gisteren CHocolate eclair 2.0 erop gezet bevalt goed. Alleen ik kan nergens selecteren dat alles App2SD opgeslagen word. Waar zou je dat kunnen checken?
Ik het wel een 'Wipe SD:ext partition" gedaan. Kan het zo zijn als je deze wiped dat Apps2SD niet meer werkt?
[ Voor 34% gewijzigd door GG---77 op 23-07-2010 09:56 ]
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 17:47 ]
Probeer je te downgraden om een of ander reden? Je kan 2.1 ook meteen rooten, kijk eens op de xda forums.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:00:
RUU_Hero_HTC_WWE_1.76.405.1_R3_WWE_release_signed_NoDriver te installeren maar hij geeft een fout aan.
bootloaderversie fout hero hoe kan ik dit oplossen?
[ Voor 30% gewijzigd door StefSOFT op 25-07-2010 15:55 ]
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Ik wil dus eigenlijk precies het zelfde als StefSOFT. Voor 1.5 had je een programmatje die je installeerde waarnaar je root had. Ik meen dat die van neilandtherisa was.StefSOFT schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:42:
Maar ik zit eigenlijk met het volgende: het enige wat ik wil doen is op de officiele HTC 2.1 rom root/superuser rechten verkrijgen, zodat ik wireless tether kan gebruiken. Is dit uberhaupt mogelijk, of moet ik een custom rom installeren op mijn hero.
Door een programmatje te gebruiken kan al een tijdje niet meer, vanaf 1.5 tot nu. Om je stock 2.1 geroot te krijgen dien je de volgende tutorial te volgen:WouTer14 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:23:
[...]
Ik wil dus eigenlijk precies het zelfde als StefSOFT. Voor 1.5 had je een programmatje die je installeerde waarnaar je root had. Ik meen dat die van neilandtherisa was.
Is er voor de 2.1 stock rom ook zoiets?
Was een lek, maar die is er inmiddels alweer uitgehaald. Geloof dat het nu wel aardig op slot zit, alleen je kan het natuurlijk nog via de PC doen (zoals de nieuwe root methode voor 2.1).WouTer14 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:23:
[...]
Ik wil dus eigenlijk precies het zelfde als StefSOFT. Voor 1.5 had je een programmatje die je installeerde waarnaar je root had. Ik meen dat die van neilandtherisa was.
Is er voor de 2.1 stock rom ook zoiets?
Misschien dat ik tijdens het proces wat verkeerd heb gedaan, maar als je na het uitvoeren van runindos.bat in de bootloader terechtkomt en denkt: He, hij is geroot. En je start hem daarna weer opnieuw op, is eigenlijk alles weer bij het oude. Wireless Tether werkte daarna ook niet, ik moest toch echt eerst de ROM installeren van vanuit deze link: http://www.villainrom.co....c.php?f=100&t=1973#p20592 (tweede linkje in bericht: "download rooted update.zip") als je die vanuit de bootloader installeert heb je een geroote versie gebasseerd op de officiele RUU. Werkt bij mij in ieder geval nu prima.EnsconcE schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:24:
[...]
Door een programmatje te gebruiken kan al een tijdje niet meer, vanaf 1.5 tot nu. Om je stock 2.1 geroot te krijgen dien je de volgende tutorial te volgen:
http://www.villainrom.co.uk/viewtopic.php?f=110&t=2096
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Ik zat al te twijfelen, wat zijn de workarounds? Ik heb begrepen dat de issues zijn:Peetke schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:48:
Ik draai sinds kort FroidVillain 1.1.1 en ik moet zeggen dat deze image heerlijk draait. Supersnel, stabiel en grafisch: de effecten zijn om van te smullen. Aanrader voor alle Hero gebruikers.
Er zijn nog enkele "Know issues", dus als je geen zin hebt ik een paar work-arounds, dan moet je nog heel even wachten.
Met die overkloking ben je toch zeker redelijk snel door je batterij heen?Sjoerdos schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:11:
Ik draai hier froydvillain 1.1.1 @ 728Mhz 5.1 Mflops
Draait goed, maar ik kan er verder nog weinig over zeggen omdat de ROM pas een paar minuten op de telefoon staat. Gapps 2.2 is wel een mooie verbetering tov 2.1.
Nee, niet als je er voor zorgt dat ie standby juist heel laag klokt.Flogging Hank schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:35:
[...]
Met die overkloking ben je toch zeker redelijk snel door je batterij heen?
Beide voor video en foto's. Overigens ik moet zeggen dat de nieuwe Cronos geniaal wordtEnsconcE schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:06:
[...]
Ik zat al te twijfelen, wat zijn de workarounds? Ik heb begrepen dat de issues zijn:
* Camera
* Led met laden
* Autobrightness
Is die camera issue alleen voor video of ook voor foto's?
Ja, ik had ergens gelezen dat het te maken heeft met de kernel. De problemen gaan daarom pas opgelost worden met kernel 2.6.... (helaas, link kwijt en exacte nummering van de kernel is met ontschoten).riemer1990 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:35:
[...]
Beide voor video en foto's. Overigens ik moet zeggen dat de nieuwe Cronos geniaal wordtCamera is natuurlijk een vraag, maar die blijft er wss ook nog wel een tijdje.
Huidige kernels zijn 2.6.29. Dit door source releases van HTC zelf (leaks of officieel). Android 2.2 heeft 2.6.32 nodig. De eerste 2.1 builds voordat HTC de officiele releasde hadden ook kernel problemen, groene waas over camera beelden etc. Blokjes. In iedergeval zijn er heel wat hooks anders voor de 2.2 versie, vooral voor cameras. Waarom precies etc. zul je misschien Feeyo of een ander moeten vragen.EnsconcE schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:00:
[...]
Ja, ik had ergens gelezen dat het te maken heeft met de kernel. De problemen gaan daarom pas opgelost worden met kernel 2.6.... (helaas, link kwijt en exacte nummering van de kernel is met ontschoten).
[ Voor 4% gewijzigd door riemer1990 op 27-07-2010 11:26 ]
"Find what you love and let it kill you"
Hij doet het hier. Heb je bij instellingen voor meldingen -> tweets geselecteerd? Kill je overigens Twitter niet perongeluk?M-Opensource schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:39:
(...)
Even een andere vraag, ik gebruik de Twitter app van Twitter zelf om een aantal devs enzo te volgen. Echter geeft deze app me totaal geen updates, terwijl ik dit in de options WEL heb aangegeven... iemand anders daar problemen mee?
Ja dat heb ik zeker al 3x gecheckt, staat echt goed... snap er niks van... hij update gewoon niet.riemer1990 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:01:
[...]
Hij doet het hier. Heb je bij instellingen voor meldingen -> tweets geselecteerd? Kill je overigens Twitter niet perongeluk?
Gewoon Cronos installerenM-Opensource schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:41:
[...]
Ja dat heb ik zeker al 3x gecheckt, staat echt goed... snap er niks van... hij update gewoon niet.
Non taken
Ik draai sinds een paar dagen ook FroydVillain, batterijduur is er een stuk op vooruit gegaan. na 24 uur en heel wat apps gedownload via wifi, spelletjes gespeeld, gebeld en live wallpapers actief zit ik nog op 20%. Dit redde ik echt niet met andere roms..M-Opensource schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:39:
Ben sinds gisteravond FroydVillain 1.1.1 aan het draaien, wat een verschil zeg. Nieuwe features van 2.2 komen duidelijk naar voren, over veel dingen net wat beter nagedacht zoals de interface van het bellen.
Hij heeft standaard LauncherPro erop zitten, wat ik gewend ben en erg tevreden over ben. De rom is naar mijn beleving echt sneller van VIllainRom 12 (2.1), ennnn belangrijk... de batterij gaat echt veel langer mee!
Zit nu op 7 uur unplugged en zit op 90% batterij... das inclusief wat sms'jes, browsen over wifi en paar keer gps plaatsbepaling op google maps.
Verder geen enkele FC! ik blijf even op deze rom
Hmm ik draai nog steeds Vanilla Eclair 4 (5 schijnt 'slechter' te zijn). maar met "intensief" gebruik hou ik het alsnog altijd minimaal 2 dagen uit. En dan bedoel ik downloaden browsen(via 3g en wifi), stukje navigeren smsen bellen etc.Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:26:
[...]
Ik draai sinds een paar dagen ook FroydVillain, batterijduur is er een stuk op vooruit gegaan. na 24 uur en heel wat apps gedownload via wifi, spelletjes gespeeld, gebeld en live wallpapers actief zit ik nog op 20%. Dit redde ik echt niet met andere roms..
Gebruik zelf Launcher Pro Plus incl de widgets die er bij zitten en dat loopt ook lekker soepel
Als 1 app niet werkt ga ik niet overstappen op een andere rom, lijkt me ietwat overdreven...
als je een nandroid backup + ext maakt, kan je toch altijd weer restoren als 2.2 niet bevalt?tweakG5 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:05:
Ik zou graag een keer een 2.2 rom willen gebruiken alleen wil ik als dit me toch niet bevalt al mijn instellingen en bestanden terug kunnen zetten. Is dat mogelijk? En wel programma kan ik daarvoor dan gebruiken om een complete backup van mijn telefoon te maken. Heb nu een htc hero met cronos 2.1.
[ Voor 7% gewijzigd door Vendrom op 28-07-2010 16:37 ]
Houd je dan ook al je sms'jes? En kan je deze ook kopieren naar de nieuwe rom?Vendrom schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:36:
[...]
als je een nandroid backup + ext maakt, kan je toch altijd weer restoren als 2.2 niet bevalt?
ik maak nu gebruik van Cronos 2.2 (Froyo) 0.1 plus fixes en bevalt me prima.
[ Voor 3% gewijzigd door Redinox op 29-07-2010 09:33 . Reden: Nandroid maakt idd wel een back-up van SMS, maar niet echt handig :) ]
SMSjes hou je ook. Om smsjes te backupen en restoren voor andere ROMs, kun je goed SMS backup & restore gebruiken. Apps kun je ook overzetten met bijv. Titanium Backup. Beide gratis en via de market te krijgentweakG5 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:50:
[...]
Houd je dan ook al je sms'jes? En kan je deze ook kopieren naar de nieuwe rom?
SMSjes staan inderdaad in de backup, maar die kan je niet zomaar vanuit de backup naar je nieuwe rom kopieren. Daarvoor kan je beter een tool als SMS Backup & Restore installeren, die maak backup van je SMSjes op je sdcard.tweakG5 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:50:
[...]
Houd je dan ook al je sms'jes? En kan je deze ook kopieren naar de nieuwe rom?
Heb je ook je SD Card gewiped?GG---77 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:26:
Ik heb gisteren 2uur FroydVillain 1.1.1 gedraaid, maar ik kreeg elke 3min een melding dat er een proces com.google.gapps beëindigd werd. Kan hier verder niks vinden hierover.
Erg jammer, zag toch wel duidelijk dat deze rom potentie had. Wellicht iemand zelfde probleem ervaren (of een oplossing hiervoor). Full wipe gedaan en alles zoals TS staat.
[ Voor 15% gewijzigd door wars op 29-07-2010 13:59 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Waarschijnlijk als de legend een 2.2 upgrade krijgt van HTC, is het makkelijk deze te porten naar Hero. Ivm resoluties en dergelijke. Sowieso moeten de 2.2 ROMs vanilla (zoals google het wil) nog stabiel worden, wat wss ook nog wel een tijdje duurtiop tha man schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:46:
Is er eigenlijk al een 2.2 rom met sense uit- of in de maak? ik heb aardig wat rondgekeken maar het is lastig om als newby door de roms het bos te zien..
Ik meende iets in de richting van "locale" of "locale2"tweakG5 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:52:
hoe heette de applicatie waarmee je elke taal op een rom kan gebruiken. Dus nl instellen op een rom die dat niet heeft?
Verwijderd
morelocale?tweakG5 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:52:
hoe heette de applicatie waarmee je elke taal op een rom kan gebruiken. Dus nl instellen op een rom die dat niet heeft?
[ Voor 28% gewijzigd door SonyEricsson op 30-07-2010 18:34 ]
Heel erg graag!!!Flappie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:12:
Volgens mij had ik deze namelijk eerst ook. Maar via via ben ik aan de Rom Update Utility gekomen van de laatste firmware en daarin is het HERO logo vervangen door een HTC logo.
Met de Rom Update Utility kun je de telefoon dus via USB updaten
Als er iemand interesse heeft kan ik de RUU wel uploaden(is trouwens de WWE versie)
[ Voor 6% gewijzigd door Koriel op 30-07-2010 21:07 ]
Staat inderdaad uit, maar nu aan. Ik zal hem uploaden naar Megaupload. Ik zal je de link via PM sturen.Koriel schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:50:
[...]
Heel erg graag!!!
Ik zal je ook even pm-en.
/edit dat laatste lukt dus niet.. heb je het mss niet aanstaan?
[ Voor 25% gewijzigd door Flappie op 31-07-2010 21:57 ]
Hij komt eraan!,Flappie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:43:
[...]
Staat inderdaad uit, maar nu aan. Ik zal hem uploaden naar Megaupload. Ik zal je de link via PM sturen.
Voor de overige liefhebbers, hier kun je de HTC Hero 2.1 RUU WWE downloaden.
@ Moderator: Ik weet niet helemaal zeker of ik de link wel mag plaatsen. Als het niet mag, sorry.
Ik zou zeggen,kijk eens in deze keukentweakG5 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:51:
Ik ben opzoek naar de snelste/kaalste hero rom die er op het moment is.
Het enige wat ik eigelijk belangrijk vind is dat alles werkt, dat er een htc toetsenbord beschikbaar is en dat nederlands goed ondersteund wordt.
Welke rom zou hiervoor het beste zijn?
Kijk eens naar Eclair of "Vanilla" Roms op de XDA forums. De HTC toetsenbord is apart downloadbaar:tweakG5 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:51:
Ik ben opzoek naar de snelste/kaalste hero rom die er op het moment is.
Het enige wat ik eigelijk belangrijk vind is dat alles werkt, dat er een htc toetsenbord beschikbaar is en dat nederlands goed ondersteund wordt.
Welke rom zou hiervoor het beste zijn?
Probeer je de keyboard nu? Dit is geen flashable zip. Je moet de inhoud zelf pushen via adb/cmd.tweakG5 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:25:
Ik krijg een foutmelding als ik het probeer te installeren. Hij kan het pakket niet parseren ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door doelman op 03-08-2010 10:02 ]
Mijn pianomuziek: http://www.youtube.com/user/doelman
[ Voor 11% gewijzigd door wars op 05-08-2010 13:09 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Eerst maar eens een werkende .32 kernel met werkende camerazwahiel schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:12:
ik ben benieuwd of de camera bij 2.2. straks ook in HD op kan nemen, want de CMOS moet 't gewoon kunnen namelijk.
Dat vroeg je elders ook alRobben360 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:02:
Vraaje: Hoe krijg ik mijn Hero terug naar de ''normale'' 2.1 van android zelf? Er staat nu sense 2.1 op maar de telefoon loopt vaak vast. Recovery image werkt namelijk niet.
En daar had je ook al antwoord op gekregen:Robben360 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:27:
Vraagje: Hoe kan ik mijn custom rom 2.1 vervangen door door ''normale'' firmware Android 2.1? Ik heb de telefoon namelijk zo gekocht, maar ik vind deze custom rom niet goed werken. ( loopt vaak vast etc.).
Sypher schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:46:
Terug met de release die op de website staat. Die verwijdert zowel de ROM als de recovery en wiped hem dus volledig schoon.
Er zijn meer custom roms die je kunt proberen natuurlijk, maar hier is een los topic voor
Ik geloof dat hij vraagt om een non-Sense ROM ook wel Vanilla genoemd.
Er is geen officiele 2.1 standard android van Google voor de HTC Hero. Er zijn wel custom roms zoals VanillaEclair (wat een goeie schijnt te zijn). Hiervoor moet je wel een goedwerkende custom Recovery hebben natuurlijk (niet de officiele).Robben360 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:02:
Vraaje: Hoe krijg ik mijn Hero terug naar de ''normale'' 2.1 van android zelf? Er staat nu sense 2.1 op maar de telefoon loopt vaak vast. Recovery image werkt namelijk niet.
Als je geen sense meer wil kan je deze (als je niet kan recoveren) het beste stoppen bij instellingen > toepassingen > toepassingen beheren. daar dan cache wissen en standaardwaarden wissen.Robben360 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:02:
Je moet dan eerst n ander Home screen geïnstalleerd hebben. En dan nog, de meeste applicaties behouden hun Sense interface. Deze kun je enkel verwijderen door een nieuwe rom te installeren zonder Sense.d33n schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:08:
[...]
Als je geen sense meer wil kan je deze (als je niet kan recoveren) het beste stoppen bij instellingen > toepassingen > toepassingen beheren. daar dan cache wissen en standaardwaarden wissen.
[ Voor 26% gewijzigd door Sh4wn op 06-08-2010 22:18 ]
[ Voor 35% gewijzigd door riemer1990 op 07-08-2010 09:03 ]
Kijk ff in de openingspost, zo goed het als het eerste wat je tegenkomt...Payrebel schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 08:59:
graag de voordelen van een custom rom tov de standaard 2.1 rom
kan dat in bv. 10 hoofdpunten?
\o/
LOL, tis toch triest he...oXygeN schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:42:
[...]
Kijk ff in de openingspost, zo goed het als het eerste wat je tegenkomt...
Non taken
Gewoon je Hero aan USB hangen, de ROM vanaf de website van HTC downloaden en uitvoeren. Herstelt alles* inclusief custom recovery.Hillman5100 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:18:
Hoi allemaal,
ik heb nu villainrom draaiende op mijn hero, maar ik zou graag terug willen naar de officiele rom van htc zelf
Zou iemand me uit kunnen leggen hoe ik dit moet doen?
alvast bedankt
Misschien moet je eens een poging wagen met FroydVillain 1.1.1 Ik heb positieve ervaringen met de accuduur van deze ROM. Vele andere met mij. Er staan enkele reacties hierboven.Hillman5100 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:36:Ik wilde graag terug omdat ik niet tevreden was over de batterij duur van de roms, ik heb er meerdere geprobeerd en ik was gewoon niet tevreden. Wanneer ik hem sochtens uit de oplader haalde was hij savonds al leeg. Nu uitproberen of het met deze ook niet is.
Heb je al een recente radio?rjeggens schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:18:
Ik heb een HTC Hero met een Villain Rom 12. Momenteel heb ik echter problemen met bijv. Run.GPS om een GPS fix te krijgen (lukt niet). Runtastic verliest de verbinding en neemt dan maar een paar honderd meter op. Weet iemand of dit een bekend probleem is?
[ Voor 13% gewijzigd door riemer1990 op 09-08-2010 19:02 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door WouTer14 op 09-08-2010 22:45 ]
Het is nog steeds de .29 kernel volgens de "uname -a" in de linux shell. Het schijnt meer een ding te zijn geweest in de aosp sourcecode voor Froyo, eigenlijk vertellen we die laatste dat we volgens de Eclair camera methodes gaan werken.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:33:
FroydVillain 1.2 gaat waarschijnlijk vandaag of morgen nog gereleased worden. Mét camera fix.
Ben benieuwd of dit met de .29 kernel is gelukt of dat .32 of delen ervan geport zijn.
http://twitter.com/NinpoUK
Ben ik heel stom om te vragen wat de radio met de GPS te maken heeft? Misschien ff updaten, voor de zekerheid.. dank voor de tip, iigriemer1990 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:58:
[...]
Heb je al een recente radio?
Btw, hopelijk is er straks een 2.2 ROM met werkende cameraFix is gevonden voor de CMDA versies van de Hero (america).
De radio handelt alle binnenkomende en uitgaande signalen af. Dus GSM, g2/g3/hspda. bluetooth, WiFi, GSM en dergelijke. Dit is een apart stuk software op een aparte chip, zodat als de CPU bijv. 100% belast is de signaalafhandeling nog wel uitgevoerd kan worden (wat nodig is volgens die protocollen dus).rjeggens schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:16:
[...]
Ben ik heel stom om te vragen wat de radio met de GPS te maken heeft? Misschien ff updaten, voor de zekerheid.. dank voor de tip, iig
Nieuwste Fusion heeft nu ook werkende cameraVrael schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:59:
Draai nu al een tijdje Fusion ROM! maar is FroydVillain of Cronos Droid 2.2 daar tegenover een verbetering? Deze is al licht, gaat redelijk lang mee maar kan geloof ik meer. Zo werkt de camera preview nog steeds niet helemaal goed. Overigens de rest wel, erg goed werk.
Ik neem aan dat je de tweede keer GPS ipv. GSM bedoelde. Ik heb vandaag een Radio update gedaan, maar zag later dat er veel meer zijn. Welke is de nieuwste??riemer1990 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:48:
[...]
De radio handelt alle binnenkomende en uitgaande signalen af. Dus GSM, g2/g3/hspda. bluetooth, WiFi, GSM en dergelijke. Dit is een apart stuk software op een aparte chip, zodat als de CPU bijv. 100% belast is de signaalafhandeling nog wel uitgevoerd kan worden (wat nodig is volgens die protocollen dus).
Degene met het hoogste nummer?rjeggens schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:44:
[...]
Ik neem aan dat je de tweede keer GPS ipv. GSM bedoelde. Ik heb vandaag een Radio update gedaan, maar zag later dat er veel meer zijn. Welke is de nieuwste??
Niet zo zeer, de aller hoogsten zijn voor de aziatische landen. Ik gebruik zelf deze:
[ Voor 12% gewijzigd door riemer1990 op 11-08-2010 15:56 ]
Ik gebruik de 1.2.0 versie die je hebt gemaakt voor Froydvillain zonder problemen op 1.2.1. Het is een kleine mod maar wel eentje die zo ongelofelijk handig is dat je je afvraagt waarom het niet standaard is. Bedankt!Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:44:
voor de liefhebbers van de Super Circle Battery mod ( percentage batterij in statusbar)
[afbeelding]
Ik heb voor Cronos Froyo 0.2 de mod aangepast
http://forum.xda-develope...p?p=7610286&postcount=120
en voor FroydVillain 1.1.9
http://forum.xda-develope...p?p=7595695&postcount=118
Op zich...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq