Geen enkel probleem. Zelfs als je de telefoon morgen zou binnenkrijgen kan je nog onder je nieuwe abonnement uit. Heeft te maken met de Wet koop op afstand en de afkoelperiode van 7 dagen. Deze gaat pas in als je het toestel ontvangt. Ik ga denk ik hetzelfde doen. Minimaal twee maanden wachten en dan weer twee jaar vast aan T-Mobile om vervolgens bij de iPhone 6 hetzelfde gedonder mee te maken heb ik heel weinig zin in.
Wie zegt dat de iPhone dan nog 'hip' is?! iPhone 4 is het hoogtepunt. iPhone 5 gaat wel, en bij iPhone 6 wilt iedereen de mePhone van Bedrijf X.
Zoals het er nu voorstaat lijkt het erop dat ik mijn iphone pas krijg tegen de tijd dat iphone 5 uitkomt ofzo 
Lang leve t-mobile (Y):D
Lang leve t-mobile (Y):D
Verwijderd
Was zojuist bij de T-mobile winkel in Rijswijk omdat ik uit alle mailtjes, Twitterberichten, sms-jes en niet gevonden ordernummers geen wijs meer kon (en wilde). Ze wisten me daar niets te melden, snapten er zelf ook niet zo heel veel van, hadden nog niets vernomen en ze vroegen zich zelfs af of ze ze morgen wel binnen waren. Ze gaven wel aan dat het geen nut heeft om in de winkel te gaan wachten omdat alles wat binnen zou komen ook al vergeven is.readytoflow schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:28:
Heeft het nog nut om bij een winkel te gaan staan dan morgenvroeg?
Welke volgorde hebben ze bij T-Mobile nou eigenlijk gehanteerd bij de eerste uitlevering?
Was erg blij dat mijn iPhone 3G abbo deze maand afliep zodat ik gelijk over kon stappen op de nieuwe, vorige week s'ochtends ook gelijk gereserveerd via de T-mobile site. Maar inmiddels begin ik me toch behoorlijk te irriteren aan het gebrek aan communicatie/duidelijkheid van Apple en/of T-mobile.
orderstatusoverzicht van 93 mensen. Pagina wordt automatisch geupdate wanneer er veranderingen worden doorgevoerd. Wil je zelf je status erbij zetten. PM even je emailadres om authorisatie te kunnen geven.
https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html
https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html
robertolli, mooi overzicht. Kun je daar wellicht een kolom in plaatsen met 'aanbieder'? Alle huidige mensen in die lijst kopen direct bij T-M, maar er zijn een paar prutsers waaronder ik die 'm bij the Phonehouse hebben besteld...
Peace is not simply the absence of war.
't Heeft geen nut om voor drie mensen een extra kolom te maken.
Be the change you want to see in the world
Kijk eens of jij bij my tmobile in aanmerking komt voor contractvernieuwing. Ik nu opeens niet meer en heb ook bij phonehouse besteld.KroeT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:15:
robertolli, mooi overzicht. Kun je daar wellicht een kolom in plaatsen met 'aanbieder'? Alle huidige mensen in die lijst kopen direct bij T-M, maar er zijn een paar prutsers waaronder ik die 'm bij the Phonehouse hebben besteld...
Dit topic heeft weinig regels. Maar blijf wel ontopic. Dit topic is niet bedoeld voor slowchatten.
Ik zie verschillende spreadsheets e.d. Als jullie willen dat die in de topicwaarschuwing komen, stuur dan even een PM
.
Ik zie verschillende spreadsheets e.d. Als jullie willen dat die in de topicwaarschuwing komen, stuur dan even een PM
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Hoe bedoel je...hoe kan je dat zien..Rickth64 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Kijk eens of jij bij my tmobile in aanmerking komt voor contractvernieuwing. Ik nu opeens niet meer en heb ook bij phonehouse besteld.
ik ben ook 1 van die 3 die bij de phonehouse besteld heb...
ps. van de 3x dat ik gebeld had, heb ik iedere keer dezelfde aan de tel gekregen, een of andere mehmed stefan ofzo..
Zou er nog hoop voor ons zijn? Heb net ook even gekeken bij my t-mobile en ik kom niet meer in aanmerking voor contractverlenging.Rickth64 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Kijk eens of jij bij my tmobile in aanmerking komt voor contractvernieuwing. Ik nu opeens niet meer en heb ook bij phonehouse besteld.
Verwijderd
Zijn er mensen die op 9 juli hadden aanbetaald en die al gebeld zijn? Ik mag toch hopen van wel. Ik wacht nog steeds op een telefoontje:(
Toch nog een levering morgen
Vanochtend rond half 10 kwam ik op status 4, en niet veel later een mail om een afspraak te maken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Man, kan echt niet wachten tot morgen. Waar doden jullie de tijd mee ? Ik wilde chillen met vrienden maar die waren niet in voor chillen (zo eten), bastards..
Hebben jullie nog interessante links met iPhone 4 sheizze zoals apps of walpapers ?
Hebben jullie nog interessante links met iPhone 4 sheizze zoals apps of walpapers ?
- Ik trap wel af: deze app ga ik morgen proberen, met behulp van de gyroscope kan je richten
.
- iOS 4 tips die je misschien niet kende: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=944425
- Foto's die met de iPhone 4 zijn gemaakt: http://www.flickr.com/groups/appleiphone4/
- Net m'n microsim alvast geactiveerd via klantenservice.. om de tijd te doden (en drukte van morgen voor zijn)
oftewel lulkoekWat is de maximale verwachte levertijd van de iPhone 4 zwart?
De levertijd voor de iPhone 4 16GB en 32GB zwart is gebaseerd op twee zaken:
- de informatie die wij van Apple ontvangen over de iPhone 4 leveringen
- het aantal klanten dat wij verwachten de iPhone 4 te gaan bestellen.
Op basis van deze informatie verwachten we dat de maximale levertijd 8-10 weken is. Het kan zijn dat het daadwerkelijke aantal bestellingen en/of de voorraad wijzigt. We communiceren dan uiteraard een nieuwe verwachte levertijd. Dat wil niet zeggen, dat alle klanten die op 20 juli besteld hebben zo lang op hun toestel moeten wachten. T-Mobile start op 30 juli direct met de uitlevering van de binnengekomen levering iPhones 4 aan haar klanten.
Hoe werkt de wachtlijst voor de iPhone 4 precies?
Op 20 juli heeft er een iPhone 4 voorinschrijving voor bestaande klanten plaatsgevonden. Elke klant die zich op 20 juli heeft ingeschreven op iPhone 4 zal zijn toestel eerder ontvangen dan alle andere mensen die de iPhone 4 vanaf 30 juli bij T-Mobile bestellen.
De e-shop was op 20 juli tijdelijk niet beschikbaar door de overweldigende belangstelling voor de voorinschrijving. Om klanten toch de mogelijkheid te bieden zich op deze dag voor in te schrijven, hebben wij ervoor gekozen een webformulier beschikbaar te maken. De aanmeldingen die op deze dag via het webformulier zijn binnengekomen, zijn handmatig verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat de volgordelijkheid van tijdstip van bestelling niet één-op-één is doorgevoerd. Wij vinden het zeer vervelend dat wij de toestellen niet volledig op basis van tijdstip kunnen uitleveren aan onze klanten. Maar nogmaals, eenieder die zich heeft ingeschreven op 20 juli, zal zijn iPhone 4 eerder krijgen dan alle andere mensen.
Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Bij een bestelling via t-mobile.nl of telefonisch:
Als je telefonisch of via t-mobile.nl bestelt dan ontvang je een e-mail met als onderwerp 'bestelling ontvangen'. Via een link in deze e-mail kun je de status van je bestelling volgen. Daarnaast ontvang je een sms van T-Mobile met een bevestiging van je levertijd. Mocht de levertijd wijzigen dan ontvang je een update per sms. Zodra je telefoon binnen is wordt je bestelling verwerkt door het magazijn en ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) een e-mail en sms waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken.
Het ontvangen van een e-mail en sms is afhankelijk van de levertijd van je bestelling. Indien je dus nog geen email en sms hebt ontvangen om een afleverafspraak te maken, wacht dan rustig af. Ook onze koerier (AMP Logistics) heeft dan niet meer informatie. Zij ontvangen pas je bestelgegevens als de iPhone 4 op voorraad is.
Bij een bestelling via een van de 85 T-Mobile winkels:
Als je je iPhone 4 bij een van de winkels hebt besteld, word je door die winkel gebeld wanneer je iPhone 4 binnen is.
Ik ben al klant en heb een iPhone 4 besteld, maar heb al een nieuwe simkaart ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wij sturen onze klanten die een iPhone 4 hebben besteld alvast een nieuwe simkaart met de vraag aan de klant om deze te activeren via de T-Mobile Klantenservice. Zodoende is de simkaart al geactiveerd als de iPhone 4 wordt geleverd en kan er direct mee gebeld worden. Daarnaast voorkomen we daarmee eventuele wachttijden bij de klantenservice.
Het ontvangen van de nieuwe microsimkaart betekent dus niet dat je de iPhone 4 eerder ontvangt dan de verwachte leverdatum die aan je is gecommuniceerd.
Wat is de status van de iPhone 4 wit?
Vanaf maandag 29 juli ontvangt iedereen die via t-mobile.nl of telefonisch de iPhone 4 wit heeft besteld een e-mail waarin je kunt aangeven of je:
1) je voorinschrijving voor de iPhone 4 wit wilt omzetten naar een iPhone 4 zwart
2) je voorinschrijving wilt annuleren en wilt wachten op de iPhone 4 wit.
Als je voor optie 1 kiest (en dus de iPhone 4 wit vervangt door de iPhone 4 zwart) dan behoud je dezelfde plek op de wachtlijst. Iedereen krijgt op volgorde van bestelling de iPhone 4 geleverd.
Als je voor optie 2 kiest (en dus je voorinschrijving annuleert en wacht op de iPhone 4 wit) word je als eerste op de hoogte gebracht als de iPhone 4 wit op voorraad is.
Vette app en nog gratis ook .... !andromedaan schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:26:
- Ik trap wel af: deze app ga ik morgen proberen, met behulp van de gyroscope kan je richten
.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Jaaaa, net een email van AMP dat m'n iphone daar ontvangen is! Phonehouse klant, 20 juli om 8:10 via phonehouse link geregged.
Ik heb al maanden geleden bij de Belcompany Goes gereserveerd, niets gehoord vandaag van de week werd er maar 1 verwacht ...Dinh schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:43:
Zojuist gebeld door BelCompany. Ze hebben 2x iPhone 4 16GB Zwart klaar staan voor me (voor me vriendin en voor mij).![]()
Vorig week (20e) dinsdag telefonisch besteldEn het gaat om 2 nieuwe abonnementen
Verwijderd
O? en had je tussendoor ook al een keer een reactie gehad???dominator schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:42:
Jaaaa, net een email van AMP dat m'n iphone daar ontvangen is! Phonehouse klant, 20 juli om 8:10 via phonehouse link geregged.
Na mijn inschrijving bij the phonehouse, heb ik alleen een activerings mailtje gekregen.
En ik heb 3x gebeld, maar daar werd ik niet wijzer van...dus ik ging er vanuit dat de online inschrijvingen via the phonehouse zoiezo niet geleverd werden....
ik denk dat ik niet kan slapen vanavond van de spanning... owjee owjee... ik heb geen idee hoe ik de avond en nacht ga door komen!andromedaan schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:26:
Man, kan echt niet wachten tot morgen. Waar doden jullie de tijd mee ? Ik wilde chillen met vrienden maar die waren niet in voor chillen (zo eten), bastards..
.
- iOS 4 tips die je misschien niet kende: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=944425
- Foto's die met de iPhone 4 zijn gemaakt: http://www.flickr.com/groups/appleiphone4/
- Net m'n microsim alvast geactiveerd via klantenservice.. om de tijd te doden (en drukte van morgen voor zijn)
Volgens mij ben ik door T-Mobile Eindhoven gebeld! Heb namelijk een gemiste oproep van een Unknown number en T-Mobile belt altijd onbekend.
Ik zit in de Filipijnen dus door het tijdsverschil lag ik te slapen en miste ik net de oproep! Dit was om 23:10 (17:10 NL tijd)
Ik neem aan dat ze alleen bellen als ze er één voor me hebben en dat ze morgen dan nog wel een keer terugbellen??
Ik zit in de Filipijnen dus door het tijdsverschil lag ik te slapen en miste ik net de oproep! Dit was om 23:10 (17:10 NL tijd)
Ik neem aan dat ze alleen bellen als ze er één voor me hebben en dat ze morgen dan nog wel een keer terugbellen??
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Netzo vet. Werkt mooi, mooie ghrapics. Hoop dat ze zo een CoD naar de Iphone kunnen brengen, zou wel gruwelijk vet zijn!
Laat iemand dan de hele dag in je huis verblijven ... jij zit toch in de Filipijnen! Ik denk niet dat ze hem je daar komen uitreiken (zou wel een stunt zijn) LOL.Rivanov schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:38:
Volgens mij ben ik door T-Mobile Eindhoven gebeld! Heb namelijk een gemiste oproep van een Unknown number en T-Mobile belt altijd onbekend.
Daar gaat het niet om. Als hij klaar ligt, gaat een vriend van me 'm ophalen in de shop. Ze sturen 'm sowieso niet op. Ik vlieg morgennacht terug naar Nederland. Maar voor m'n gemoedsrust is het wel fijn om te weten als er één voor me klaarligt. Dus ik hoop dat ze me morgen alsnog even terugbellen om dat te melden zodat ik een vriend van me kan inschakelen om 'm alvast voor me op te halen. 
Wil alleen weten of dat ze 'm toch gewoon apart houden, ook wanneer je hun telefoontje niet opneemt.. (ik neem aan van wel!)
Wil alleen weten of dat ze 'm toch gewoon apart houden, ook wanneer je hun telefoontje niet opneemt.. (ik neem aan van wel!)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik denk dat je dat kan vergeten... ik ga er vanuit dat je bij een abbo je je moet legitimerenRivanov schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:51:
Daar gaat het niet om. Als hij klaar ligt, gaat een vriend van me 'm ophalen in de shop. Ze sturen 'm sowieso niet op. Ik vlieg morgennacht terug naar Nederland. Maar voor m'n gemoedsrust is het wel fijn om te weten als er één voor me klaarligt. Dus ik hoop dat ze me morgen alsnog even terugbellen om dat te melden zodat ik een vriend van me kan inschakelen om 'm alvast voor me op te halen.
Ga van je vakantie genieten man ipv de hele dag op tweakers zitten en naar je telefoon staren!
Hahah ik moest even denken aan wat iemand een paar dagen geleden zei over de koerier: "Wat brengen?!! Waar ben je? Ik kom 'm NU ophalen!!"
. Vanavond tijd doden met FIFA 10.. Dromen over de iPhone 4.
Vanaf 21:00 kunnen we trouwens zien hoelaat hij morgen wordt bezorgd.
From my iPad, from my toilet..
Vanaf 21:00 kunnen we trouwens zien hoelaat hij morgen wordt bezorgd.
From my iPad, from my toilet..
Ik ben zojuist gebeld door T-Mobile Enschede dat mijn 16GB zwart klaarligt en hij morgen vanaf 10:00 uur af te halen is.
Nee hoor. Heb al kopie van m'n paspoort naar hem gestuurd en volgens medewerker van de T-Mobile Shop kon hij dat gewoon voor mij regelen. Staat ook op de website, dat je iemand anders kunt machtigen.
En ik geniet van m'n vakantie, maar ik moet ons even online inchecken en stoelen reserveren. Dus vandaar ben ik nu online!
(1:00 's nachts hier..)
En ik geniet van m'n vakantie, maar ik moet ons even online inchecken en stoelen reserveren. Dus vandaar ben ik nu online!
mijn ordernummer (27XXXX) is zo hoog dat het volgens mij nog niet eens het systeem staat volgens mij.....Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan.
Op 20 juli rond 11 uur via het webformuliertje besteld.
DUGG
Stuur hem morgen gewoon naar de winkel voor de zekerheid, zou ik doen of ik nou een belletje had of niet ... weet je heel zeker hoe en wat. Ik zou ook zonder sms telefoon o i d naar de winkel gaan (als ik hem dus daar zou meten ophalen).Rivanov schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:00:
Nee hoor. Heb al kopie van m'n paspoort naar hem gestuurd en volgens medewerker van de T-Mobile Shop kon hij dat gewoon voor mij regelen. Staat ook op de website, dat je iemand anders kunt machtigen.
En ik geniet van m'n vakantie, maar ik moet ons even online inchecken en stoelen reserveren. Dus vandaar ben ik nu online!(1:00 's nachts hier..)
Ik denk dat je je recht gewon behoud ok al neem je niet je telefoon op. Ze kunnen namelijk ook inspreken (hopelijk stat je voicemail aan).Anders hun even bellen (weet dat het niet goedkoop is maar het is ook een optie).
1:00 zo is al de volgende dag bij jou hier is de avond net begonnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 29-07-2010 19:23 . Reden: aanvulling ]
Ik heb via de voorinschrijving(voor bestaande klanten) een iphone besteld via t webformulier van phonehouse!
Mijn broer ook! Hoe kan ik nou op de website zien hoe de status is? Zie ik die van mij? Of die van mn broer?
http://www.phonehouse.nl/orderstatus/
ordernr 328859 (<< is die gunstig?)
Mijn broer ook! Hoe kan ik nou op de website zien hoe de status is? Zie ik die van mij? Of die van mn broer?
http://www.phonehouse.nl/orderstatus/
ordernr 328859 (<< is die gunstig?)
[ Voor 7% gewijzigd door Animal op 29-07-2010 19:34 ]
Je kunt ze niet bellen want de T-Mobile Shops hebben geen eigen nummer. 
Wacht even af tot morgen.. dan zullen ze me nog wel een keer bellen.
Ga nu snel weer slapen!
Wacht even af tot morgen.. dan zullen ze me nog wel een keer bellen.
Ga nu snel weer slapen!

Verwijderd
Ongelooflijk de wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Net een afspraak gemaakt voor as maandag (eerder kon niet)
20 juli online ingeschreven om 18.30 op de voorinschrijving van de Phonehouse
Ik snap niet waarom ze zo vaag hebben gedaan...ik was vrij laat met inschrijven en krijg nu toch een i4
1,5 later ging de voorinschrijving dicht, dus ik was echt 1 van de laatste..wat eigenlijk zou moeten betekenen dat bijna iedereen er 1 krijg...
Had ik hem toch al bijna gecanceld en in Engeland besteld...blij dat ik zo;n geduldig type ben...
Ik snap niet waarom ze zo vaag hebben gedaan...ik was vrij laat met inschrijven en krijg nu toch een i4
1,5 later ging de voorinschrijving dicht, dus ik was echt 1 van de laatste..wat eigenlijk zou moeten betekenen dat bijna iedereen er 1 krijg...
Had ik hem toch al bijna gecanceld en in Engeland besteld...blij dat ik zo;n geduldig type ben...
Hoe heb je die afspraak gemaakt?Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:29:
Ongelooflijk de wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Stond bij je orderstatus dat dat kon?
Ik heb geen idee hoe ik de status krijg van ordernr 328859. Heeft iemand een idee of dat een ordernr is waarvan je weet dat ik hem wel krijg morgen? Of maandag?
[ Voor 26% gewijzigd door Animal op 29-07-2010 19:35 ]
Verwijderd
Ik had ook geen enkele reactie op orderstatus of aflevertijden maar kreeg opeens een mailtje met een nr dat ik kon bellen...om een afsrpaak te maken....anders had ik morgen een uurtje voor openingstijden voor de winkel gaan staan....
Heb net eindelijk bevestiging van contractverlenging binnen gekregen via de mail, zakelijk abonnement.
Vervelende is wel dat telefoon niet klopt (had wit besteld, staat nu zwart) en abonnement klopt niet. Maar goed, ik wacht eerst af wat er de komende dagen gaat gebeuren. Tot nu toe lijkt het er iig op dat de zakelijke klanten gewoon pech hebben, zie in dit topic al behoorlijk wat mensen met een afleverafspraak maar allemaal particuliere abonnementen lijkt het?
Vervelende is wel dat telefoon niet klopt (had wit besteld, staat nu zwart) en abonnement klopt niet. Maar goed, ik wacht eerst af wat er de komende dagen gaat gebeuren. Tot nu toe lijkt het er iig op dat de zakelijke klanten gewoon pech hebben, zie in dit topic al behoorlijk wat mensen met een afleverafspraak maar allemaal particuliere abonnementen lijkt het?
Sorry dat ik dit topic vervuil met offtopic
Is er iemand waarmee ik mee kan rijden richting een shop in Belgie?
Ik woon vrij centraal, Gorinchem, gelijk gelegen aan de afslag oost.
mocht ik hier niet reageren, mijn nummer 06 1 O vier vier 136 Negen
kristiannardten @ hotmail.com
Iemand ook maar enig idee of het de moeite waard word zonder reservering?
Is er iemand waarmee ik mee kan rijden richting een shop in Belgie?
Ik woon vrij centraal, Gorinchem, gelijk gelegen aan de afslag oost.
mocht ik hier niet reageren, mijn nummer 06 1 O vier vier 136 Negen
kristiannardten @ hotmail.com
Iemand ook maar enig idee of het de moeite waard word zonder reservering?
Signature
Iemand ervaring met het annuleren van een verlenging? hoelang duurt het voordat dat verwerkt is en er een nieuwe verlenging kan worden gemaakt?
Ik heb idd ook een zakelijk abonement...bartvb schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:39:
Heb net eindelijk bevestiging van contractverlenging binnen gekregen via de mail, zakelijk abonnement.
excuses; was al gepost!. ignore please.
[ Voor 98% gewijzigd door wezzley op 29-07-2010 19:58 ]
Geen reactie tussendoor gehad, maar na de email van rond 17:00 uur werd ik ook een uurtje geleden gebeld door AMP. A.s. maandag word hij afgeleverd op m'n werk.... Dat word een lang weekendVerwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:12:
[...]
O? en had je tussendoor ook al een keer een reactie gehad???
Na mijn inschrijving bij the phonehouse, heb ik alleen een activerings mailtje gekregen.
En ik heb 3x gebeld, maar daar werd ik niet wijzer van...dus ik ging er vanuit dat de online inschrijvingen via the phonehouse zoiezo niet geleverd werden....
Nog 15 min dan weten we hoe laat we ze kunnen verwachten 
Sterker nog... staat er al
Morgen dus: tussen 14:35 en 17:35 uur
Sterker nog... staat er al
Morgen dus: tussen 14:35 en 17:35 uur
[ Voor 39% gewijzigd door Royz op 29-07-2010 20:46 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik krijg 'm morgenochtend
!!!
Tijdvak tussen 08:00 en 09:30 uur
Leverdag: Vrijdag, 30 Juli 2010
Nice !! Kan niet wachten tot morgen ochtend.
Foutje met mijn geboortedatum gemaakt door t-mobile 2 jaar geleden. Op de bevestiging stond geen geboortedatum vermeld... Dus wist toen niet dat zij die fout hadden gemaakt.
Gevolg: geboortedatum stond verkeerd in het systeem van t-mobile. Hierdoor werd mijn pre-order bij the phonehouse van 9.15 geannuleerd
Alles netjes op schrift als "bewijsstukken" dat de fout bij t-mobile ligt. Ik vind het dus echt onacceptabel dat ik nu een geheel nieuwe order moet doen, met als gevolg minimaal 2 maanden wachten
Gevolg: geboortedatum stond verkeerd in het systeem van t-mobile. Hierdoor werd mijn pre-order bij the phonehouse van 9.15 geannuleerd
Alles netjes op schrift als "bewijsstukken" dat de fout bij t-mobile ligt. Ik vind het dus echt onacceptabel dat ik nu een geheel nieuwe order moet doen, met als gevolg minimaal 2 maanden wachten
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
Tussen 13.55 en 16.55. Hmm. Had gehoopt op iets vroeger, zodat ik hem ff kon installeren als de kids in bed lagen. Naja, je weet nooit. Ik verlaat in ieder geval de tempel niet voor er een koerier hier is geweest
Ik wacht nog vol verwachting op een smsje of een belletje van de T-Mobile Shop. Ik word nu toch wel wat zenuwachtig.. 
Iedereen die telefonisch of via internet heeft besteld kan wel klagen vanwege 'te weinig info', maar mensen die in een T-Mobile Shop hebben gereserveerd hebben (tenzij ze vandaag een sms of belletje (of morgen een belletje krijgen) hebben gekregen) helemaal geen info
Iedereen die telefonisch of via internet heeft besteld kan wel klagen vanwege 'te weinig info', maar mensen die in een T-Mobile Shop hebben gereserveerd hebben (tenzij ze vandaag een sms of belletje (of morgen een belletje krijgen) hebben gekregen) helemaal geen info
[ Voor 53% gewijzigd door Uniciteit op 29-07-2010 21:19 ]
Iemand die naar Belgie gaat waarmee ik kan meerijden?
Woon zelf in Gorinchem.. betaal natuurlijk bezinegeld
Woon zelf in Gorinchem.. betaal natuurlijk bezinegeld
Signature
Denk je dat een Tmobile shop je mobiel kan opsturen via de post? Ik kan hem niet in Assen gaan halen, ben nu in Sliedrecht. Ik was 3e op de wachtlijst.......
hmmmmmmmmm, zouden ze hem vasthouden tot 8 augustus?
hmmmmmmmmm, zouden ze hem vasthouden tot 8 augustus?
Ben toch blij met The Phone House. Kreeg toenstraks uiteindelijk toch een mail dat ik moest bellen met AMP om een afspraak te maken. 4-8 wordt ie bezorgd.
Bah, 13.20.
Dat komt slecht uit, maar heel vroeg beginnen met werken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als het je slecht uitkomt neem ik hem wel...carpebios schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:31:
Bah, 13.20.
Dan mag jij als eerste de foto's posten.. Anders geloven wij er natuurlijk niks van hèandromedaan schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:53:
Ik krijg 'm morgenochtend!!!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Hij 's gek. Waarom er foto's van maken als je het ook daadwerkelijk zelf kan gebruiken?!jdiezrequejo schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:44:
[...]
Dan mag jij als eerste de foto's posten.. Anders geloven wij er natuurlijk niks van hè
Vanwege dat gedoe met de website op 20 juli, ben ik uit frustratie maar naar de t-mobile shop gereden. Daar een reservering gemaakt. Later op de dag belde t-mobile op omdat ik mijn nummer achter had gelaten zoals iedereen op dat bandje van de klantenservice. Daar dus ook besteld. Brief gekregen etc, ordernummer van 272xx, dus ik zag de bui al hangen, dat wordt wachten.
Maar nu net een uurtje geleden gebeld door de t-mobile shop. Mijn iphone 4 ligt voor zijn neus en die kan ik morgen ochtend ophalen!!
Ik ben nu super blij
Maar nu net een uurtje geleden gebeld door de t-mobile shop. Mijn iphone 4 ligt voor zijn neus en die kan ik morgen ochtend ophalen!!
Ik ben nu super blij
Moet ik me zorgen maken als ik nog helemaal niks van T-Mobile heb gehoord (gereserveerd in de T-Mobile Shop)? Ik heb geen bevestiging gekregen dat ik hem morgen WEL krijg, maar ik heb ook geen bevestiging gekregen dat ik hem morgen NIET krijg.
Het enige wat ik weet is dat ik een kassabon heb waarop staat dat ik 50 euro heb aanbetaald en een 32 GB zwart heb besteld..
Het enige wat ik weet is dat ik een kassabon heb waarop staat dat ik 50 euro heb aanbetaald en een 32 GB zwart heb besteld..
Ik had om 10:45 besteld in de t-mobile shop. Ik weet niet of dat helpt, maar misschien dat de bestellingen in de shops ook gewoon op volgorde liggen van de bestellingen die gemaakt zijn telefonish en via de website.
En je reeds doorgevoerde verlenging? Wat gaat daarmee gebeuren?NmS schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:55:
Vanwege dat gedoe met de website op 20 juli, ben ik uit frustratie maar naar de t-mobile shop gereden. Daar een reservering gemaakt. Later op de dag belde t-mobile op omdat ik mijn nummer achter had gelaten zoals iedereen op dat bandje van de klantenservice. Daar dus ook besteld. Brief gekregen etc, ordernummer van 272xx, dus ik zag de bui al hangen, dat wordt wachten.
Ik ben nu super blij
Ik zit in exact het zelfde schuitje
You better believe it:jdiezrequejo schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:44:
[...]
Dan mag jij als eerste de foto's posten.. Anders geloven wij er natuurlijk niks van hè
Foto's komen inderdaad morgenochtend
Verwijderd
Vanmiddag gebeld door een medewerker van T-Mobile dat ik mijn iphone morgenochtend kan afhalen in een T-Mobile shop. Het betrof een nieuwe aansluiting. Morgen worden naar verluit enkel reserveringen en pre-orders afgewerkt. Daarna staat een levertijd van 6 tot 8 weken. Ben blij dat ik tot de eerste groep behoor!
De eerste groep krijgt een iPhone 4 met antenneprobleem en dus een case eromheen. De tweede groep (ik dus) krijgen een verbeterde iPhone 4 met coating.
good luck on that oneMcWolf82 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:13:
De eerste groep krijgt een iPhone 4 met antenneprobleem en dus een case eromheen. De tweede groep (ik dus) krijgen een verbeterde iPhone 4 met coating.
You just keep telling yourself that...McWolf82 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:13:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Haha, kijk ze happen. Hebben jullie nog honger zo vlak voor het slapen gaan ofzo?Herko_ter_Horst schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:18:
[...]
You just keep telling yourself that...
Ik zal nog een paar maandjes geduld moeten hebben, maar ik heb m'n iPad als leuk speelgoed, dus dat komt wel goed.
Heb m'n iPad al 3 maanden ofzo. Reteleuk speelgoed apparaat, maar dat wow-gevoel is voorbij. Stiekem wil je je iPhone 4 ook heel graag morgen ontvangenMcWolf82 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:20:
[...]
Haha, kijk ze happen. Hebben jullie nog honger zo vlak voor het slapen gaan ofzo?
Ik zal nog een paar maandjes geduld moeten hebben, maar ik heb m'n iPad als leuk speelgoed, dus dat komt wel goed.
Ach, we moeten al >2 maanden wachten, laat ons toch ook een plezierige gedachte hebben.Herko_ter_Horst schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:18:
[...]
You just keep telling yourself that...
Vraag me trouwens wel af wat er met die free case gebeurt als je nu je iPhone hebt besteld maar pas na 30 september krijgt?
Vijf voordelen van moeten wachten op de iPhone 4:
- Je kunt je er langer op verheugen.
- Het is een leuke verassing als je dan toch uiteindelijk dat telefoontje van de pakketdienst krijgt.
- Apps die je anders full price had gekocht, krijg je dan met korting.
- Tegen die tijd is de nieuwe firmware uit waarmee bugs zoals de proximity sensor zijn gefixt.
- Je behoort eens een keer niet tot die groep patsers zie altijd als eerste de nieuwste gadgets hebben.
TlighT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:29:
[...]
Ach, we moeten al >2 maanden wachten, laat ons toch ook een plezierige gedachte hebben.
Vraag me trouwens wel af wat er met die free case gebeurt als je nu je iPhone hebt besteld maar pas na 30 september krijgt?
Vijf voordelen van moeten wachten op de iPhone 4:
- Je kunt je er langer op verheugen.
- Het is een leuke verassing als je dan toch uiteindelijk dat telefoontje van de pakketdienst krijgt.
- Apps die je anders full price had gekocht, krijg je dan met korting.
- Tegen die tijd is de nieuwe firmware uit waarmee bugs zoals de proximity sensor zijn gefixt.
- Je behoort eens een keer niet tot die groep patsers zie altijd als eerste de nieuwste gadgets hebben.
- Ik heb me er al genoeg op verheugd
- Ik moet hem in de winkel ophalen. Het is al een verassing als ik hem morgen zou krijgen.
- Wat een grap. Er komen nog meer landen aan waar de iPhone 4 uit zal komen... sommige apps misschien, maar goed... toch niet
- Activeer als "nieuwe iPhone" en nabeiheidssensor probleem heb je niet. En wat boeien mij die bugs nou. Die kunnen nog steeds gefixt worden als ik hem morgen ook al heb
- ???
hap hap hap. Heerlijk dit
Goeie lijst voordelen. Vooral de eerste. Ouwe wijsheid luidt "Het begeren is leuker dan het bezitten".
Nog 10 uurtjes te gaan..
Nog 10 uurtjes te gaan..
Nou, eh, eigenlijk niet dus.McWolf82 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:13:
Orderstatus 2010-07-20 13:01 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. Klik HIER voor uw orderstatus-historie
Toelichting
Afleverdatum en -tijdindicatie niet beschikbaar
De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld
staat er nog steeds?
Met bevestigingsmail
Bestel datum: 20/07/2010
Ordernummer: 328859
Ik heb verder geen bericht gekregen!
Hoe kan dat nu?! Andere mensen allemaal wel?
Toelichting
Afleverdatum en -tijdindicatie niet beschikbaar
De tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld
staat er nog steeds?
Met bevestigingsmail
Bestel datum: 20/07/2010
Ordernummer: 328859
Ik heb verder geen bericht gekregen!
Hoe kan dat nu?! Andere mensen allemaal wel?
Ik heb m'n iPad sinds mei en ik moet zeggen dat de nieuwigheid er nu wel af is. Dat zal met de iPhone 4 niet veel anders zijn, want het verlangen naar is groter dan het hebben van.andromedaan schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:23:
[...]
Heb m'n iPad al 3 maanden ofzo. Reteleuk speelgoed apparaat, maar dat wow-gevoel is voorbij. Stiekem wil je je iPhone 4 ook heel graag morgen ontvangen.
Bij mij wordt hij morgen tussen 11:00 en 14:00 op werk bezorgd... Wordt kwartiertje van tevoren gebeld, ben bang dat ik vanaf 10:45 geen werk meer verzet krijg
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
In ieder geval veel plezier ermee. Het is nog maar de vraag of ik er morgen eentje heb aangezien T-Mobile helemaal geen info geeft.wjzijderveld schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:23:
Bij mij wordt hij morgen tussen 11:00 en 14:00 op werk bezorgd... Wordt kwartiertje van tevoren gebeld, ben bang dat ik vanaf 10:45 geen werk meer verzet krijg
Ja, ik moet hem ook morgen bij Belcompany halen mits ze bellen (hoewel ik niet bij de eerste lichting zit denk ik). Maar ga zowiezo nog wel even heen wat wou nog even wat vragen met betrekking tot overstappen Vodafone->T-Mobile met nummer behoud en bla. En wat je tegenwoordig allemaal mee moet nemen. Afschrift bank, bewijs dat ik ikke ben en niet Jan Lul uit de biertent.. en verder? Geen idee. Heb in 4 jaar tijd geen abbo afgesloten.

[ Voor 6% gewijzigd door LogiForce op 29-07-2010 23:37 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
ID, en pinpas om 0,01 te pinnen vaak.LogiForce schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:36:
Ja, ik moet hem ook morgen bij Belcompany halen mits ze bellen (hoewel ik niet bij de eerste lichting zit denk ik). Maar ga zowiezo nog wel even heen wat wou nog even wat vragen met betrekking tot overstappen Vodafone->T-Mobile met nummer behoud en bla. En wat je tegenwoordig allemaal mee moet nemen. Afschrift bank, bewijs dat ik ikke ben en niet Jan Lul uit de biertent.. en verder? Geen idee. Heb in 4 jaar tijd geen abbo afgesloten.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Even iets anders dan de Tmobile levertijden:
"We have received a new delivery today to your Borderlinx suite"
Het duurt even maar dan heb je ook wat...
5 juli besteld bij Apple UK
21 juli verzonden vanuit Hongkong
24 juli afgeleverd bij Borderlinx
29 juli in mijn suite
en hopelijk in augustus in mijn eigen handen...
Heb hem per Express laten verzenden, het was toch even duur als standard delivery? Moet er trouwens getekend worden bij ontvangst? Neem aan van niet...
"We have received a new delivery today to your Borderlinx suite"
Het duurt even maar dan heb je ook wat...
5 juli besteld bij Apple UK
21 juli verzonden vanuit Hongkong
24 juli afgeleverd bij Borderlinx
29 juli in mijn suite
en hopelijk in augustus in mijn eigen handen...

Heb hem per Express laten verzenden, het was toch even duur als standard delivery? Moet er trouwens getekend worden bij ontvangst? Neem aan van niet...
Kan iemand voor mij uitleggen hoe de betaling naar apple in zijn werk gaat? Ik heb namelijk nu al een bestelling lopen sinds de 25e, maar er is nog geen geld van mijn rekening afgehaald !
bvd!
bvd!
Bestellen bij BelCompany vanaf nu beschikbaar 24:00 - 30 july. Uitlevering is op volgorde van reservering.
http://myclang.com/1/3fde...42b537128062e2d233c06096c
[update] Belcompany site ligt er nu volledig uit. Gelukkig heb ik mijn reservering gedaan bij de Tmobile Store, dit is niet te doen zo.
http://myclang.com/1/3fde...42b537128062e2d233c06096c
[update] Belcompany site ligt er nu volledig uit. Gelukkig heb ik mijn reservering gedaan bij de Tmobile Store, dit is niet te doen zo.
[ Voor 24% gewijzigd door Remko.me op 30-07-2010 00:10 ]
Jup, maar erg traag! Maarja geduld hebben dus.
Laten jullie hem bezorgen of halen jullie hem op in winkel? En ben niks tegengekomen om te selecteren dat ik een abo verleng. Doe dit ook niet iedere dag lolz.
Laten jullie hem bezorgen of halen jullie hem op in winkel? En ben niks tegengekomen om te selecteren dat ik een abo verleng. Doe dit ook niet iedere dag lolz.
Heb je al een iPhone abonnement? Klik hier om te verlengen!FerdiV schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:10:
Jup, maar erg traag! Maarja geduld hebben dus.
http://www.belcompany.nl/iPhone4/pages/iPhone4verlengen.aspx
[:)] Ik ga hem halen in Assen. Site begint een beetje wakker te worden, [sarcasme] maar waarschijnlijk ben je nu de 850ste in rij.. [/sarcasme]
[ Voor 14% gewijzigd door Remko.me op 30-07-2010 00:15 ]
Ow ga je niet menen he, zit ik voor niks al die andere te ladenChrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:14:
[...]
Heb je al een iPhone abonnement? Klik hier om te verlengen!
http://www.belcompany.nl/iPhone4/pages/iPhone4verlengen.aspx
EDIT: Winkelwagen dus weer leegmaken, duurt ook een uur. In een echte winkel gaat het zelfs sneller
[ Voor 11% gewijzigd door FerdiV op 30-07-2010 00:17 ]
Waarschijnlijk ben je niet de enige die die pagina probeert te laden...FerdiV schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:15:
[...]
Ow ga je niet menen he, zit ik voor niks al die andere te ladenMaar goed, zal even proberen weer. Die ene link deed het niet in de mail van BelCompany vandaar.
Even uit nieuwsgierigheid, waarom zou 'm bij BelCompany bestellen ipv T-Mobile ?
Geen idee? Omdat ik daar de 3G ook gehaald heb.andromedaan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:18:
Even uit nieuwsgierigheid, waarom zou 'm bij BelCompany bestellen ipv T-Mobile ?
Ik heb hem bij Tmobile Shop besteld, was derde op de lijst. Bij Tmobile werd mij ook afgeraden te bestellen bij Belcompany (Duh) omdat zij toch als laatste de 'restjes' krijgen.andromedaan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:18:
Maar dat kan niet online zeker? Want op de T-Mobile site zie ik er niks over.Chrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:20:
[...]
Ik heb hem bij Tmobile Shop besteld, was derde op de lijst. Bij Tmobile werd mij ook afgeraden te bestellen bij Belcompany (Duh) omdat zij toch als laatste de 'restjes' krijgen.
EDIT: Morgen weer verder proberen, pff geen zin in al die moeite. Truste.
[ Voor 9% gewijzigd door FerdiV op 30-07-2010 00:21 ]
Verwijderd
Is hier niemand die de iPhone 4 via www.belsimpel.nl heeft besteld en hem morgen binnen krijgt?
Ik zie hier namelijk alleen Belcompany en T-mobile shops voorbij komen.
Ik zie hier namelijk alleen Belcompany en T-mobile shops voorbij komen.
Als ik dat had geweten, had ik 'em woensdag in de T-mobile shop gereserveerd.. Heb het bewust niet gedaan omdat ik dacht dat dat te lang zou duren.. Maar goed, even afwachten wanneer Belsimpel.nl hem kan leverenJumpman schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:01:
Zojuist bij de T-Mobile Shop geweest, en gevraagd naar de reserveringen. Ze hadden daar voor alle reserveringen van afgelopen weken (behalve de witte versie) een iPhone 4, er hebben zelfs mensen vandaag nog gereserveerd.
Wel werd er gezegd, dat het morgen bijna kansloos is om een iPhone 4 via een T-Mobile Shop te bemachtigen, voorraad dat over is bij de winkels wordt vaak door het personeel voor vrienden en kennissen achtergehouden, die later op de dag komen.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 01:21 ]
Verwijderd
Om 08:00 is ie via de tmobile website te bestellen ?.. Hmm... ik had eigenlijk gehoopt
dat het om 0:00 al mogelijk was om dat ding te bestellen
dat het om 0:00 al mogelijk was om dat ding te bestellen
10 dagen geleden ja? of is die opnieuw te bestellen straks?
[ Voor 49% gewijzigd door Royz op 30-07-2010 01:22 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
*verkeerde topic
[ Voor 93% gewijzigd door Blitzkicker op 30-07-2010 01:49 ]
Verwijderd
Hij is vanaf vandaag voor 'nieuwe klanten' te bestellenRoyz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:22:
10 dagen geleden ja? of is die opnieuw te bestellen straks?
Maakt het trouwens niet uit of ik bij The Phone House, of T-Mobile bestel ?
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 01:41 ]
Verwijderd
EDIT: ook verkeerde topic.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 01:37:
[...]
Hij is vanaf vandaag voor 'nieuwe klanten' te bestellen
Maakt het trouwens niet uit of ik bij The Phone House, of T-Mobile bestel ?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 02:04 ]
Whoehoe. BC in Assen gaat eerst de iPhone verkopen aan de twee mensen die bij de deur staan. Iedereen met de voorinschrijving komen de tweede ronde aan de beurt. Ik sta bij de deur en ben verzekerd van een iPhone.
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Zo te merken aan alle berichten, belt de T-Mobile Shop je alleen als je daadwerkelijk een iPhone hebt.
Aangezien ik er 90% van overtuigd ben dat ze me gisteravond hebben gebeld, heb ik waarschijnlijk een iPhone! Hoop dat ze me vandaag nog even terugbellen..
Aangezien ik er 90% van overtuigd ben dat ze me gisteravond hebben gebeld, heb ik waarschijnlijk een iPhone! Hoop dat ze me vandaag nog even terugbellen..
bedankt he bordelinx
....... zondag ga ik op vakantie en pakketje staat nog steeds op being proccessed.....
heel erg frustrerend dat ik pas na mijn vakantie mag spelen....terwijl die geiten met een TM abbo hem wel vandaag krijgen.....
ps: niets persoonlijks, is frustratie
*bonkt met hoofd op bureau
*
heel erg frustrerend dat ik pas na mijn vakantie mag spelen....terwijl die geiten met een TM abbo hem wel vandaag krijgen.....
ps: niets persoonlijks, is frustratie
*bonkt met hoofd op bureau

Verwijderd
Er is net een koerier geweest 
Maar ik zit al op me werk
Vanmorgen om 8.00 kreeg een maatje van me ook al een telefoontje van t-mobile om een bestelling te plaatsen.
Dus ze zijn weer flink actief nieuwe klanten aan het binnenhalen.
Dat doet me toch stiekem vermoeden dat de aanlevering wellicht wel wat harder zal komen als de max 8-10weken
Maar ik zit al op me werk
Vanmorgen om 8.00 kreeg een maatje van me ook al een telefoontje van t-mobile om een bestelling te plaatsen.
Dus ze zijn weer flink actief nieuwe klanten aan het binnenhalen.
Dat doet me toch stiekem vermoeden dat de aanlevering wellicht wel wat harder zal komen als de max 8-10weken
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 08:17 ]
Bij mij issie nog niets lans geweest. Hij komt binnen nu en een uur! Spannend!
We worden een kwartiertje van te voren gebeld toch als hij langs komt ?
[ Voor 81% gewijzigd door andromedaan op 30-07-2010 08:55 ]
Dit topic is gesloten.