Ben benieuwd wanneer de jouwe verzonden wordt. Ik heb de mijne 1 dag later besteld en is ook nog niet verzonden. Tevens 32GB model. Geef je even een seintje als Apple de jouwe de deur uit doetMrBlueEyes schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:58:
[...]
Lekker zeg! Verlopig gebeurd er nog niets met mijn 32GB versie die ik ook op 20 juli heb besteld. Beter komt daar van de week een lading van binnen.
Hier hetzelfde, ordernr. 248**Wasp schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:10:
Sinds een uurtje ofzo status 3, iPhone 4 16 GB zwart, telefonisch besteld, ordernumm 248xxx.
[EDIT]
Wel een bijzondere beschrijving erbij:
--
Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
--
Heeft iedereen die nu status 3 heeft ook die tekst? Het doet mij voorkomen als een soort van stap 2,5..
20-07 webformulier ingevuld, 21-07 nam t-mobile telefonisch contact met me op en verlengd.
Nog geen sim ontvangen, niet bekend op aflevertijd.nl
Verwijderd
20 juli 18:30 gebeld. 21 juli 12:00 teruggebeld. Early Renewal.
Zaterdag j.l. micro-sim ontvangen.
Sales-ID: #2475xx
iPhone 4 16GB Zwart
Nu ook stap 3, yes!
Ook bekend op Aflevertijd.nl .. afspraak fysiek nog niet aanwezig. Er lijkt beweging in te gaan komen.
Zaterdag j.l. micro-sim ontvangen.
Sales-ID: #2475xx
iPhone 4 16GB Zwart
Nu ook stap 3, yes!
Ook bekend op Aflevertijd.nl .. afspraak fysiek nog niet aanwezig. Er lijkt beweging in te gaan komen.
Net naar stap 3 gegaan, order 248796
Bij voorinschrijving besteld, 16GB zwart
Ja,d at doe ik zeker. Ik check dan ook elke dag. Maarja de cancel tekst is nog steeds blauw. Dus moet verlopig nog wachten.CoDe-ReD schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:44:
[...]
Ben benieuwd wanneer de jouwe verzonden wordt. Ik heb de mijne 1 dag later besteld en is ook nog niet verzonden. Tevens 32GB model. Geef je even een seintje als Apple de jouwe de deur uit doet?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
De mijne net besteld bij T-mobile, ik heb meer korting gekregen dan er op de site staat ook. Aangaande de levering werdt mij verteld dat het mogelijk 8 weken kan duren. Dat betekent dus dat het ook 2 dagen kan duren of inderdaad 8 weken. Nou ja wordt dus afwachten geblazen.
Weet iemand of ze over heel Nederland bezorgen? Want ik ben nu niet thuis.
Verwijderd
Care to explain ?.. Korting ?Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:03:
De mijne net besteld bij T-mobile, ik heb meer korting gekregen dan er op de site staat ook. Aangaande de levering werdt mij verteld dat het mogelijk 8 weken kan duren. Dat betekent dus dat het ook 2 dagen kan duren of inderdaad 8 weken. Nou ja wordt dus afwachten geblazen.
nice heb wel zaterdag de sim kaart gekregen hoop dat ik ook bij deze batch zit met mn zwarte 32gbTlighT schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:00:
Afgelopen half uur naar stap 3 gegaan.
Ordernummer 2424xx, 32GB(!) zwart.
Verwijderd
Hey ik had ook 2424, voor een 32g. Heb alleen geswitched naar zwart zo rond de 25e. Zit jij hoog of laag in getallen na 2424? Als jij erg hoog zit (en je hebt ook tussen 11 en 12 via de site besteld) is het dus zeker dikke BS dat alles op tijd van reservering uitgeleverd wordtTlighT schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:00:
Afgelopen half uur naar stap 3 gegaan.
Ordernummer 2424xx, 32GB(!) zwart.

ach ja, we wachten nog wel even
Allemaal leuk die status 3, maar hoe lang duurt het dan voor ie daadwerkelijk verstuurd wordt? Toch niet 8 tot 10 weken he?
[ Voor 5% gewijzigd door rb338 op 03-08-2010 14:55 ]
Ik vroeg het T-Mobile via twitter:
Vraag:
Mijn orderstatus is nu 3. 'Order verzonden naar magazijn'. Op welke levertijd kan ik nu ongeveer rekenen?
Antwoord:
Dat weet ik niet precies, maar ik verwacht dat je op korte termijn een afleverafspraak kunt maken. ^AdW
Dus.... #define korte termijn.
Vraag:
Mijn orderstatus is nu 3. 'Order verzonden naar magazijn'. Op welke levertijd kan ik nu ongeveer rekenen?
Antwoord:
Dat weet ik niet precies, maar ik verwacht dat je op korte termijn een afleverafspraak kunt maken. ^AdW
Dus.... #define korte termijn.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ach, ik vroeg ze gisteren of ze deze week nog leveringen krijgen in de Shop. Zei hij dat dat alles behalve zeker was. Ik hoefde er niet op te rekenen..
En wat krijgt T-Shop Groningen vandaag binnen?
Dus niet vast pinnen op hun Twitter reacties in ieder geval..
En wat krijgt T-Shop Groningen vandaag binnen?
Dus niet vast pinnen op hun Twitter reacties in ieder geval..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En HUPPA!
Ik ben ineens bekend op Aflevertijd.nl
Nog wel met de zin: 'Uw order is nog niet fysiek aanwezig'
Hetzelfde hier, sinds een kleine ander half uurWasp schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:11:
En HUPPA!
You shall not pass!!!
Ik ben ooh bekend op aflevertijd.nl, maar fysiek nog niet aanwezig. Er zit schot in de zaak.
Voor de UK Apple Store via Borderlinx bestellers hier nog een grappig linkje: http://appblx.square7.ch/. Wordt misschien niet helemaal toppie bijgehouden, maar het geeft een klein beetje inzage in de huidige verwerkingstijd van Borderlinx.
Korte samenvatting: op dit moment na aankomst bij BL, binnen 1 a 2 dagen zichtbaar. Snel betalen is de dag erna verzenden en dan binnen 2 dagen in huis. Dus na binnenkomst bij BL na 5 (werkdagen?) in huis.
Korte samenvatting: op dit moment na aankomst bij BL, binnen 1 a 2 dagen zichtbaar. Snel betalen is de dag erna verzenden en dan binnen 2 dagen in huis. Dus na binnenkomst bij BL na 5 (werkdagen?) in huis.
[ Voor 5% gewijzigd door OnTheJazz op 03-08-2010 16:21 . Reden: aanvulling ]
Mooi zo, #2448xx, stap 3, "nog niet fisiek aanwezig", micro sim binnen en geactiveerd. 20e rond 17:00 besteld. Komt u maar binnen op tijd voor de vakantie!
Zit er misschien zelfs wel in dat er voor vrijdag iets gaat gebeuren aangezien er nu geen harde begindatum van Apple is...
Zit er misschien zelfs wel in dat er voor vrijdag iets gaat gebeuren aangezien er nu geen harde begindatum van Apple is...
1 a 2 dagen klopt helaas al niet. Ik wacht al 4 dagen als ik hen mag geloven dat ze in het weekend doorwerken.. anders wacht ik dus al 2 dagen. Zou hij NU zichtbaar moeten worden *pop mailtje?*OnTheJazz schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:18:
Voor de UK Apple Store via Borderlinx bestellers hier nog een grappig linkje: http://appblx.square7.ch/. Wordt misschien niet helemaal toppie bijgehouden, maar het geeft een klein beetje inzage in de huidige verwerkingstijd van Borderlinx.
Korte samenvatting: op dit moment na aankomst bij BL, binnen 1 a 2 dagen zichtbaar. Snel betalen is de dag erna verzenden en dan binnen 2 dagen in huis.
Ik heb ongeveer 11:45 besteld. Wilde eigenlijk ook een witte maar ik zag de bui al hangen dus toch maar een zwarte besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:55:
[...]
Hey ik had ook 2424, voor een 32g. Heb alleen geswitched naar zwart zo rond de 25e. Zit jij hoog of laag in getallen na 2424? Als jij erg hoog zit (en je hebt ook tussen 11 en 12 via de site besteld) is het dus zeker dikke BS dat alles op tijd van reservering uitgeleverd wordt![]()
ach ja, we wachten nog wel even
Sta nu ook op aflevertijd.nl trouwens.
En sinds 15:00 ook bekend op aflevertijd.nl ...duderuud schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:53:
Net naar stap 3 gegaan, order 248796
Hmm, hier nog steeds status 2! 
De 20ste rond 11.45 uur via internet besteld (verlening), 32GB zwart..
Ordernummer: 2423xx
32GB gaat niet echt snel zo te zien?
BTW: Microsim heb ik zaterdag ontvangen..!
BTW: Microsim heb ik zaterdag ontvangen..!
[ Voor 11% gewijzigd door jdiezrequejo op 03-08-2010 17:06 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Dat is algemeen bekend.
Dat is een beetje de witte versie onder de zwarte iPhone 4.
Dat is een beetje de witte versie onder de zwarte iPhone 4.
[ Voor 58% gewijzigd door Rivanov op 03-08-2010 16:34 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op iPc worden nu mensen die sinds vandaag op status 3 staan, ook naar status 4 gezet en er zijn zojuist weer afspraken gemaakt voor bezorging morgen. Er zit nog leven in de brouwerij.
http://spreadsheets.googl...le=true&gid=0&output=html
http://spreadsheets.googl...le=true&gid=0&output=html
[ Voor 25% gewijzigd door robertolli op 03-08-2010 16:36 ]
Ik sta op stap 3 met een zwarte 32gig. Ze zijn er wel dus!
Ik merk het ookjdiezrequejo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:31:
Hmm, hier nog steeds status 2!
32GB zwart besteld (op de 21e teruggebeld) order nr 2487xx staat nog op stap 2
Send me your gameboys
270xxx 16GB black via de website, ik kreeg trouwens geen extra korting via de telefoon (!) nu status 2. Zal nog wel even duren vrees ik.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Wat is jouw order nummer dan?DaSchop schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:37:
Ik sta op stap 3 met een zwarte 32gig. Ze zijn er wel dus!
24XXXX?
2448XX. De 20e s'ochtends rond 9:30 nummer achter gelaten, 's middags rond 17:00 terug gebeld en besteld. Verlenging van een i150 abbo.
Halfuur later.. pop mailtje. Its in my suite! Direct betaald en shippen maar met dat ding!graceful schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:19:
[...]
1 a 2 dagen klopt helaas al niet. Ik wacht al 4 dagen als ik hen mag geloven dat ze in het weekend doorwerken.. anders wacht ik dus al 2 dagen. Zou hij NU zichtbaar moeten worden *pop mailtje?*
Dat geeft mij ook weer hoop!graceful schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Halfuur later.. pop mailtje. Its in my suite! Direct betaald en shippen maar met dat ding!
Pff, gekke mensen bij T-mobile. Ik had om 9 uur (weet ik zeker, was net op mijn werk) mijn nummer achter gelaten en ik werd de volgende dag rond 14.00 pas teruggebeld. 2487xx dusDaSchop schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:43:
[...]
2448XX. De 20e s'ochtends rond 9:30 nummer achter gelaten, 's middags rond 17:00 terug gebeld en besteld. Verlenging van een i150 abbo.
Send me your gameboys
graceful schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Halfuur later.. pop mailtje. Its in my suite! Direct betaald en shippen maar met dat ding!
Volgens sommige mensen hier blijft de status op BL op being processed staan, zelfs als ze hem al hebben ontvangen, dus hecht daar niet teveel waarde aan
[ Voor 3% gewijzigd door Martijn85 op 03-08-2010 16:51 ]
Zit er hier overigens nog meer mensen die 'm bij T-Mobile Eindhoven (vestiging Rechtestraat) hebben gereserveerd? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden!
Medewerker van T-Mobile gaf aan dat de ordernummers niet kloppen.
Je moet een Trail ID hebben, die is ook 6-cijferig. Begint bij mij met 266XXX terwijl het order ID wel 248XXX is.
Orderstatus op te vragen met het Trail ID, sta ik op 2, heb vrijdagmorgen gebeld om 10.30 uur.
Je moet een Trail ID hebben, die is ook 6-cijferig. Begint bij mij met 266XXX terwijl het order ID wel 248XXX is.
Orderstatus op te vragen met het Trail ID, sta ik op 2, heb vrijdagmorgen gebeld om 10.30 uur.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Toch knap hoe verdeeld de T-Mobile medewerkers zijn over wat nou wel of niet klopt. Incompetentie heet dat, nummer wat ik heb, heb ik ook van een t-mobile medewerker. Waarmee ik volgens deze medewerker gewoon mijn order kan tracken. Het is een 246XXX nummer. Ik sta op status 3 en ook aangemeld bij aflevertijd.nlTHE_BASE schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:16:
Medewerker van T-Mobile gaf aan dat de ordernummers niet kloppen.
You shall not pass!!!
even een vraagje,TheSolutioner schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:21:
[...]
Toch knap hoe verdeeld de T-Mobile medewerkers zijn over wat nou wel of niet klopt. Incompetentie heet dat, nummer wat ik heb, heb ik ook van een t-mobile medewerker. Waarmee ik volgens deze medewerker gewoon mijn order kan tracken. Het is een 246XXX nummer. Ik sta op status 3 en ook aangemeld bij aflevertijd.nl
Ik ben momenteel op werk en heb geen open internet, even naar huis gebeld en zit nou momenteel ook op status 3 met de rare melding dat de order nog niet in staat is om verzonden te worden. Heb je dan wel de mogelijkheid dat je aangemeld kan zijn bij aflevertijd.nl ?
Ik heb deze melding "Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden." en ben gewoon aangemeld bij aflevertijd.nlTufan28 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:32:
[...]
even een vraagje,
Ik ben momenteel op werk en heb geen open internet, even naar huis gebeld en zit nou momenteel ook op status 3 met de rare melding dat de order nog niet in staat is om verzonden te worden. Heb je dan wel de mogelijkheid dat je aangemeld kan zijn bij aflevertijd.nl ?
You shall not pass!!!
Vandaag de microsim binnengekregen en geactiveerd via de telefoon. Trouwens keurig geholpen door de helpdesk medewerker. Deze kon mij vertellen dat het toestel doorgaans binnen 2 dagen bij AMP aanwezig is als de order status op 3 is gezet door T-Mobile. Hij was ervan op de hoogte dat het een iPhone 4 betrof. Klinkt dus allemaal erg goed maar ik houd mezelf nog even vast aan de 4 - 6 weken om teleurstelling te voorkomen...
Order id: 249xxx
Order status: 3
Aflevertijd: Uw order is nog niet fysiek aanwezig
Besteld via web formulier
Order id: 249xxx
Order status: 3
Aflevertijd: Uw order is nog niet fysiek aanwezig
Besteld via web formulier
Oke dankjewel, even nogmaals gebeld en komt inderdaad overheen met de melding van jou, dus ga ik er ook vanuit dat ik ook ben aangemeld bij aflevertijd.nl . Vanavond even voor de zekerheid checken dus..TheSolutioner schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:50:
[...]
Ik heb deze melding "Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden." en ben gewoon aangemeld bij aflevertijd.nl
Tnx
Edit: kans lijkt dus groot dat de mensen waarvan de status op 3 staat deze week nog de 2 lading wellicht binnen gaan krijgen, maar houd nog wel voor de zekerheid nog 4-6 weken aan
[ Voor 15% gewijzigd door Tufan28 op 03-08-2010 18:18 ]
Mmh, mijn status is nu ook naar 3 gewijzigd, en ben "ingechecked" op aflevertijd.nl. 
Dan ga ik em van T-Mobile toch sneller krijgen dan via Belcompany. Iemand enig idee of daar ook statusupdates te krijgen zijn?
Dan ga ik em van T-Mobile toch sneller krijgen dan via Belcompany. Iemand enig idee of daar ook statusupdates te krijgen zijn?
Tesla Model Y RWD (2024)
Nou net de micro sim in de bus mogen ontvangen order status 2. Mijn order nummer is 252XXX, vrij apart gezien ik nog voordat de T-Mobile website plat ging die dag (20ste?) mijn bestelling had gedaan. We wachten maar rustig verder af.
Heb de 20ste online bij belcomp mijn abo verlengt (om uur of 3 smiddags) vervolgens afgelopen vrijdag mail gehad dat mijn iPhone helaas niet bij de eerste lichting zat en ik dus moest wachten. Had niet anders verwacht omdat ik vrij laat was. Maar afgelopen maandag kreeg ik nog een email met de mededeling dat mijn iphone toch vrijdag laat op de middag was aangekomen. Hij zou verstuurd worden naar het filiaal waar ik hem wilde ophalen en dan kon ik hem vandaag of morgen afhalen. Vandaag rond 11u belde inderdaad de belcomp shop in arnhem op om te vertellen dat ik mijn telefoon kon afhalen. Al met al vrij snel gegaan, had ik niet verwacht.--MeAngry-- schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:25:
Mmh, mijn status is nu ook naar 3 gewijzigd, en ben "ingechecked" op aflevertijd.nl.
=]
Geen idee, misschien dat de jongens van de eerste levering er antwoord op kunnen geven ?--MeAngry-- schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:25:
Net maar even met t-mob klanten service gebeld om m'n order nummer te achterhalen, direct nieuwe sim te activeren en unlock van mijn 3G aan te vragen. Na het doorgeven van mijn nieuwe sim nummer viel direct de verbinding weg....maar even terug gebeld met de nieuwe sim.,,,
anyway order nummer 2454XX (32GB zwart), helaas nog status 2....
Dit blijft een leuke melding op de status pagina:
"T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren."
anyway order nummer 2454XX (32GB zwart), helaas nog status 2....
Dit blijft een leuke melding op de status pagina:
"T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren."
Bestelling gedaan bij Belcompany:
30-Jul 00:09u : Besteld (32 GB zwart)
30-Jul 00:09u : Orderbevestiging van bestelling
2-Aug 12:03 : Uw order is in behandeling
2-Aug 12:03 : Uw order is compleet
2-Aug 12:03 : Artikel is tijdelijk niet voorradig
Waarom er 2,5 dagen zitten tussen de eerste twee meldingen en de laatste 3 is mij een raadsel.
In de mailing vooraf werd aangegeven zo snel mogelijk te bestellen, wat ik gedaan heb, maar dat heeft natuurlijk weinig zin als ze vervolgens de order 2,5 dag laten liggen.
30-Jul 00:09u : Besteld (32 GB zwart)
30-Jul 00:09u : Orderbevestiging van bestelling
2-Aug 12:03 : Uw order is in behandeling
2-Aug 12:03 : Uw order is compleet
2-Aug 12:03 : Artikel is tijdelijk niet voorradig
Waarom er 2,5 dagen zitten tussen de eerste twee meldingen en de laatste 3 is mij een raadsel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
WTF? Ik had exáct hetzelfde.lintweaker schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:48:
Na het doorgeven van mijn nieuwe sim nummer viel direct de verbinding weg....maar even terug gebeld met de nieuwe sim.,,,
Alsof de huidige sim direct geinactiveerd werd op het moment dat de nieuwe was ingevuld. Klinkt eigenlijk niet eens zo heel raar, alleen wist de medewerker dat ook niet aangezien hij me niet had gewaarschuwd.

toevallig gebeurde dat mij ookWasp schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:08:
[...]
WTF? Ik had exáct hetzelfde.
Alsof de huidige sim direct geinactiveerd werd op het moment dat de nieuwe was ingevuld. Klinkt eigenlijk niet eens zo heel raar, alleen wist de medewerker dat ook niet aangezien hij me niet had gewaarschuwd.
Bij mij waarschuwde de jongen die ik aan de lijn had daar zelfs voor. "Ok, dan gaat nu uw verbinding wegvallen, tot ziens!"Wasp schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:08:
[...]
WTF? Ik had exáct hetzelfde.
grappig, ik had net opgehangen toen een verbindingsfoutmelding kreeg, geen verbinding meer met netwerkTufan28 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:20:
[...]
toevallig gebeurde dat mij ookik hoorde hem echt duidelijk zeggen dat het een uur zou kunnen duren, ik voer het nu door meneer.. en bieeep verbinding weg
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ja achteraf toch wel tof dus dat dat gelijk doorgevoerd kan worden, nu nog maar hopen dat we onze iphone's vrijdag of eventueel zaterdag binnen kunnen krijgen
..
Kan haast niet meer wachten
Kan haast niet meer wachten
Verwijderd
Ik kreeg vanmiddag rond 16.50 een smsje van t-mobile dat ik mijn mail moest controleren.
Morgen komen ze die van mij afleveren
Lucky bastardVerwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:38:
Ik kreeg vanmiddag rond 16.50 een smsje van t-mobile dat ik mijn mail moest controleren.
Zojuist maar bij Smartphoneshop.nl besteld met als verwachte afleverdatum 07-08-10. Hoop dat het ook zo is.
Op 20 juli 2010 voorinschrijving gedaan maar ondanks meerdere keren contact met T-Mobile heb ik tot op heden niets vernomen. Dan maar zo.
Op 20 juli 2010 voorinschrijving gedaan maar ondanks meerdere keren contact met T-Mobile heb ik tot op heden niets vernomen. Dan maar zo.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Same here: vanochtend nog niets, ook niet bij Apple (anders dan "in transit"). Vanavond nog even gekeken: Delivered! Iets later een mailtje van Borderlinx. Nu net betaald voor Express shipping. Nog een paar daagjes...graceful schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Hun backlog is dus weg, zoals ook in hun blogpost van vandaag staat.
[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 03-08-2010 21:19 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ik snap niet waar je die exacte gegevens kan vinden met in transit enzo. Ik zie alleen estimated delivery date enzo, waar kan ik dat andere vinden?
Helemaal mooi. Betekend dat het versturen ook weer op schema zou moeten komen.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:17:
[...]
Same here: vanochtend nog niets, ook niet bij Apple (anders dan "in transit"). Vanavond nog even gekeken: Delivered! Iets later een mailtje van Borderlinx. Nu net betaald voor Express shipping. Nog een paar daagjes...
Hun backlog is dus weg, zoals ook in hun blogpost van vandaag staat.
Via TNT Express Track&Trace. Nummer (8xxxxx) vind je via "track this shipment" pagina bij Apple.Tc-Chub schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:30:
Ik snap niet waar je die exacte gegevens kan vinden met in transit enzo. Ik zie alleen estimated delivery date enzo, waar kan ik dat andere vinden?
[ Voor 26% gewijzigd door graceful op 03-08-2010 21:48 ]
graceful schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:46:
[...]
Helemaal mooi. Betekend dat het versturen ook weer op schema zou moeten komen.
[...]
Via TNT Express Track&Trace. Nummer (8xxxxx) vind je via "track this shipment" pagina bij Apple.
Edit: Het ligt er maar net aan welke site je gebruikt. Ik heb even gekeken en bij de site van TNT moet je inderdaad je 'Delivery Reference Number' (wat begint met een 8 ) hebben.
Edit 2: Ik ben er eindelijk uit, het ligt er gewoon aan welke optie je selecteert.

Als je bij traceren "vrachtbrief" kiest, dan moet je je 'Carrier Tracking Number' hebben en als je "referentie" kiest, dan moet je je 'Delivery Reference Number' hebben.
Je order moet daarvoor eerst door Apple verzonden zijn.Tc-Chub schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:30:
Dan kan je via de Apple site je order tracken en al die gegevens inzien.
[ Voor 58% gewijzigd door Luckyluuk op 03-08-2010 22:47 ]
Kun je wellicht iets specifieker zijn over wanneer je status veranderde en wanneer je de mogelijkheid had om een afspraak te maken?
[ Voor 11% gewijzigd door Yorick81 op 03-08-2010 22:30 ]
Tuurlijk, dat staat al ergens eerder in dit topic, maar goed..Yorick81 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:29:
[...]
Kun je wellicht iets specifieker zijn over wanneer je status veranderde en wanneer je de mogelijkheid had om een afspraak te maken?
Ik heb hem de 20e vlak na 8 uur via de site van The Phone House besteld. (Werd aangeraden in een sms en email van t-mobile, want dan kwam je sowieso in de eerste levering terecht)
De bestelling was vrijwel meteen te vinden op www.phonehouse.nl/orderstatus (en aflevertijd.nl, die is precies hetzelfde). (status was "niet fysiek aanwezig")
De 29e kreeg ik een mail van AMP dat ik een afspraak kon maken. Gebeld, en klaar was kees.
Nu ik terug ben van vakantie mag die komen

[ Voor 7% gewijzigd door Rickth64 op 03-08-2010 22:38 ]
Aha, mijn order is nog niet verzonden dus daar zal het wel aan liggen. Hoop dat hij een deze dagen wordt verzonden!!Luckyluuk schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:13:
[...]
Edit: Het ligt er maar net aan welke site je gebruikt. Ik heb even gekeken en bij de site van TNT moet je inderdaad je 'Delivery Reference Number' (wat begint met een 8 ) hebben.
Edit 2: Ik ben er eindelijk uit, het ligt er gewoon aan welke optie je selecteert.![]()
Als je bij traceren "vrachtbrief" kiest, dan moet je je 'Carrier Tracking Number' hebben en als je "referentie" kiest, dan moet je je 'Delivery Reference Number' hebben.
[...]
Je order moet daarvoor eerst door Apple verzonden zijn.
Dan kan je via de Apple site je order tracken en al die gegevens inzien.
Vandaag bij T-Mobile winkel in Den Bosch geweest, levertijd 10 tot 12 weken!
Wel mooie deal aangeboden gekregen: iPhone 4 32GB, 2 jaar relax 35 met Web en Walk plus (2 jaar voor 4,95 p/m) en de iPhone gratis...
Denk dat ik dat toch maar moet doen.
Wel mooie deal aangeboden gekregen: iPhone 4 32GB, 2 jaar relax 35 met Web en Walk plus (2 jaar voor 4,95 p/m) en de iPhone gratis...
Denk dat ik dat toch maar moet doen.
Fly or Die
idd, daar kijkt iedereen bij ons naar xD, (ook de andere mensen die ik ken...en ja, ik zit op een ICT opleiding, waar niemand verstand heeft van dat soort dingen, behalve ik danLuckyluuk schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:48:
[...]
Het gros van de mensen gaat gewoon naar een telecomwinkel (of internet) en zoekt daar een telefoon uit die ze mooi vinden.
Maar een heel klein deel van de mensen kijkt écht naar processorsnelheid, intern geheugen etc.
vandaag btw 2e binnen, scherm gebroken, laten vallen, tja ff serieus, als je net een nieuwe iphone hebt dan ga je m toch niet laten vallen :O(al dan niet per ongelijk)
(wat betreft de oude iphones, die vallen regelmatig van steigers, hoogwerkers, dakramen, in een zwembad, in een wc, worden overreden door een auto, gisteren een waar overheen gekotst was(
Nou, hier een bericht vanuit curacao. Vandaag is in nederland mijn iPhone afgeleverd....
3 augustus, om 09:45 en hij was afgelopen zaterdag verzonden.
30 juni besteld
18 juli verzonden vanuit apple
22 juli aankomt BL
28 juli suite update (gelijk betaald)
31 juli verzonden
3 augustus afgeleverd.
ruim een maand, erg lang...maargoed, nu moet ik alsnog 12 dagen wachten voordat ik met de telefoon mag spelen
maarja op curacao wachten is niet echt vervelend
3 augustus, om 09:45 en hij was afgelopen zaterdag verzonden.
30 juni besteld
18 juli verzonden vanuit apple
22 juli aankomt BL
28 juli suite update (gelijk betaald)
31 juli verzonden
3 augustus afgeleverd.
ruim een maand, erg lang...maargoed, nu moet ik alsnog 12 dagen wachten voordat ik met de telefoon mag spelen
De 30 juli shipment is bezorgd bij Borderlinx. Althans, de mijne wel:
Blogpost van Borderlinx van gisteren, 3 juli:04 Aug 2010 01:35:15 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
03 Aug 2010 18:16:00 KG4 Shipment Received At Transit Point.
02 Aug 2010 15:55:01 Arnhem Hub Shipment In Transit.
31 Jul 2010 15:31:10 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 02:23:32 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:29:32 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
31 Jul 2010 01:21:00 SZ1 Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:03:47 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 23:23:10 SZ1 Shipment Collected From Sender.
Dus het zou allemaal vlot mogen verlopen, lijkt me.Dear Borderlinx members,
The bulk of the backlog is now clear.
We have a few outstanding issues with some shipments and we will be in contact with those customers directly.
Thanks for your patience,
The Borderlinx Team
Heb dezelfde status op het moment. Volgens mij is het pakket dan nog niet bij Borderlinx, maar bij een Depot bij hun in de buurt. Want de zending staat nog op in transit. Ik denk dat het pakket vandaag wordt afgeleverd en dan is het wachten totdat ze het doorzenden.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Ik hoor meerdere mensen over een 2e shipping. Iemand enig idee hoeveel dat er zijn en of daarmee achterstanden worden bijgewerkt?
K'heb gisteren bij mobistar een reservatie geplaatst, ben de 25ste op de lijst (ze vroegen 50% aanbetaling) en ze verwachten dus nog deze maand te kunnen leveren aan mij. Ben benieuwd.
Medewerkers waren wel wat "speciaal" in de zin dat ze unlocken unbricken noemen (je iPhone is pas een brick als hij niets meer doet afaik), volgens hun was je ook altijd verplicht een iPhone te blijven kopen want anders zou je je microsim niet meer kunnen gebruiken ... toen ik hem vertelde dat je op internet gewoon adapters kon krijgen van microsim->sim vertelde hij dat hij dat niet vertruowde en dat je zeker geen data connectie meer zou kunnen gebruiken met zo'n adapter.
En dan waren ze in de winkel mensen een screen protector en/of hoesje aan het aansmeren, toch maar even onderbroken om te zeggen dat je die nu gratis van apple kan krijgen ... waarop ze zeiden dat dat wel heeeel lang zou duren eer die zou arriveren...
Tsja, zo lang ik maar mijn iPhone asap heb
Medewerkers waren wel wat "speciaal" in de zin dat ze unlocken unbricken noemen (je iPhone is pas een brick als hij niets meer doet afaik), volgens hun was je ook altijd verplicht een iPhone te blijven kopen want anders zou je je microsim niet meer kunnen gebruiken ... toen ik hem vertelde dat je op internet gewoon adapters kon krijgen van microsim->sim vertelde hij dat hij dat niet vertruowde en dat je zeker geen data connectie meer zou kunnen gebruiken met zo'n adapter.
En dan waren ze in de winkel mensen een screen protector en/of hoesje aan het aansmeren, toch maar even onderbroken om te zeggen dat je die nu gratis van apple kan krijgen ... waarop ze zeiden dat dat wel heeeel lang zou duren eer die zou arriveren...
Tsja, zo lang ik maar mijn iPhone asap heb
If it ain't broken it doesn't have enough features
Dat klopt.Joepv schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 08:41:
Heb dezelfde status op het moment. Volgens mij is het pakket dan nog niet bij Borderlinx, maar bij een Depot bij hun in de buurt. Want de zending staat nog op in transit. Ik denk dat het pakket vandaag wordt afgeleverd en dan is het wachten totdat ze het doorzenden.
Yep, mijne ook: 04 Aug 2010 07:45:45 Milton Keynes Depot Out For Delivery.Breuls schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:19:
[...]
Dat klopt.De mijne is nu Out for Delivery.
Da's zes seconden eerder dan de mijne. 
Er gaat weer een hele bulk iPhones naar Borderlinx, da's wel duidelijk. Betekent dus dat ze weer een langere backlog krijgen.
Er gaat weer een hele bulk iPhones naar Borderlinx, da's wel duidelijk. Betekent dus dat ze weer een langere backlog krijgen.
Toch lijkt Borderlinx wel aardig op dreef: http://appblx.square7.ch/. Een succes verhaaltje:
Username Dracul
Pod-ID P1344XX
Anlieferung 03.08. - 11:18
Scan 03.08. - 21:55
Bezahlt 03.08. - 22:01
Versand 04.08. - 09:33
Erhalten TBA
Username Dracul
Pod-ID P1344XX
Anlieferung 03.08. - 11:18
Scan 03.08. - 21:55
Bezahlt 03.08. - 22:01
Versand 04.08. - 09:33
Erhalten TBA
@apache; vaag verhaal, bij mijn micro-sim van KPN zat de adapter erbij met een kaartje hoe deze te plaatsen in een normale telefoon...
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
deze morge naar status 4 gegaan!!
//edit
Besteld 20 juli om 16.30 telefonisch
Ordernr: 24460x
Status: 4 (Sinds deze morge)
Microsim: Ja
8 weken sms: Ja
Aflevertijd: Bekend
//edit
[ Voor 69% gewijzigd door nemsiz op 04-08-2010 10:07 ]
En vanaf wanneer is je status naar 3 gegaan?nemsiz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:02:
deze morge naar status 4 gegaan!!
//edit
sinds gisteren rond een uur of 13Yorick81 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:12:
[...]
En vanaf wanneer is je status naar 3 gegaan?
We zitten in het zelfde batch. jij 2/10de seconden eerder lol ''04 Aug 2010 07:45:47 Milton Keynes Depot Out For Delivery''OnTheJazz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:29:
[...]
Yep, mijne ook: 04 Aug 2010 07:45:45 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
Krijg je van Borderlinx een mailtje als zij het inscannen??
Crap, ik zit er nog niet bij. Andere mensen met een besteldatum rond 21 juli al wel iets gehoord?Breuls schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:38:
Da's zes seconden eerder dan de mijne.
Ja, je krijgt een mailtje als het in je suite zit, dan kan je de verzendkosten betalen en sturen zij het door.N00bi3 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:15:
[...]
We zitten in het zelfde batch. jij 2 seconden eerder lol ''04 Aug 2010 07:45:47 Milton Keynes Depot Out For Delivery''
Krijg je van Borderlinx een mailtje als zij het inscannen??
Hoop dat ze snel aan mijne toekomen nu ze de backlog weggewerkt hebben.
Er staat op de blog dat ze problemen hebben met bepaalde pakketjes. Misschien dat je eens contact moet opnemen? Een week wachten op je verzending is erg apart..Martijn85 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:22:
[...]
Ja, je krijgt een mailtje als het in je suite zit, dan kan je de verzendkosten betalen en sturen zij het door.
Hoop dat ze snel aan mijne toekomen nu ze de backlog weggewerkt hebben.
Zoo net een afspraak gemaakt voor morgen!!
kan niet wachten
gisteren van status 2 naar 3 en vanmorge van 3 naar 4
Gewoon bij T-Mobile besteld?nemsiz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:58:
Zoo net een afspraak gemaakt voor morgen!!kan niet wachten
Dan verwacht ik stiekem dat ik ook een afspraak kan maken vandaag. Ben gister ook van 2 naar 3 gegaan en sta sinds 13:11 bij aflevertijd.nl geregistreerd. Hopelijk gaat ie vandaag naar status 4 en krijg ik een telefoontjenemsiz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:58:
Ben net naar status 4 gegaan (sinds 13:11 gisteren bekend bij aflevertijd, 16GB zwart).
Nog geen afleverafspraak kunnen maken, maar dat zal ook wel niet meer lang op zich laten wachten.
Nog geen afleverafspraak kunnen maken, maar dat zal ook wel niet meer lang op zich laten wachten.
Verwijderd
Gisteren kreeg ik een smsje van t-mobile, vandaag kreeg ik me iPhone 
Het viel me wel op dat firmware 4.01 er al op stond en ik op de telefoon een melding kreeg dat ik de providerinstellingen kan bijwerken ?
Het viel me wel op dat firmware 4.01 er al op stond en ik op de telefoon een melding kreeg dat ik de providerinstellingen kan bijwerken ?
Ik heb mijn microsim nog niet geactiveerd (want dat wil ik niet, want ik heb duosim en wil dat graag houden dus ik ga eerst proberen om het met een schaar op te lossen als ik m'n iPhone4 heb). Maar ik bedacht me, misschien wachten ze met uitleveren aan mij tot ik dat gedaan heb? Iemand die daar iets zinnigs over te melden heeft?
Mjah, het duurde ook 2 dagen voordat ie in m'n suite kwam en dat was precies voordat ze aan de backlog begonnen. Nu is dat weggewerkt, dus als ik eind van de week nog niks gehoord heb ga ik dat maar eens doen.graceful schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:39:
[...]
Er staat op de blog dat ze problemen hebben met bepaalde pakketjes. Misschien dat je eens contact moet opnemen? Een week wachten op je verzending is erg apart..
had je trouwens een sms gekregen dat je een afspraak kon maken ? want ik kan het op mijn werk zo niet volgen of ik ook op status 4 ben gekomen.nemsiz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:58:
edit: Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link van de t-mobile bestelstatus hier te willen plaatsen ?
[ Voor 12% gewijzigd door Tufan28 op 04-08-2010 11:59 ]
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/statusorder.aspxTufan28 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:54:
[...]
had je trouwens een sms gekregen dat je een afspraak kon maken ? want ik kan het op mijn werk zo niet volgen of ik ook op status 4 ben gekomen.
edit: Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link van de t-mobile bestelstatus hier te willen plaatsen ?
Weet iemand of je bij het maken van een afspraak ook een ander aflever adres kan opgeven? i.v.m. werk
You shall not pass!!!
Dankjewel !TheSolutioner schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:00:
[...]
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/statusorder.aspx
Weet iemand of je bij het maken van een afspraak ook een ander aflever adres kan opgeven? i.v.m. werk
Ja zover ik het weet wel, je kan het gewoon op een andere locatie afgeleverd krijgen. Voor zover de informatie klopt natuurlijk, ik heb deze informatie ook van t-mobile
Lijkt me sterk. Vriendin heeft microsim ook nog niet geactiveerd en zij is gisteren van status 2 naar 3 gegaan.m-m schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:41:
Ik heb mijn microsim nog niet geactiveerd (want dat wil ik niet, want ik heb duosim en wil dat graag houden dus ik ga eerst proberen om het met een schaar op te lossen als ik m'n iPhone4 heb). Maar ik bedacht me, misschien wachten ze met uitleveren aan mij tot ik dat gedaan heb? Iemand die daar iets zinnigs over te melden heeft?
Ik sta trouwens nog op status 3.. Wellicht in de loop van de dag op 4?
Hebben de mensen waarvan de status net 4 van is geworden dan ook een sms erbij gekregen ?
Hebben de mensen waarvan de status net 4 van is geworden dan ook een sms erbij gekregen ?
[ Voor 39% gewijzigd door Tufan28 op 04-08-2010 12:27 ]
Dit topic is gesloten.