[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geen multitasking op m'n 3G, ach daar kan ik wel mee leven. Wallpapers op het Springboard vind ik wel leuk en had ik ook wel een beetje op gehoopt. En in combinatie met het nieuwe Dock ziet het er nog best leuk uit ook. Ach ik ben wel tevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

lasharor

7 december 2004

Signs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:35:
Als iemand kan aangeven hoe ik accounts/downloadslots kan uitdelen, dan kan ik misschien ff een zooitje weggeven.
100 toch?

of 20 devices ofzo en 100 "standart" team members.

[ Voor 10% gewijzigd door lasharor op 08-04-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:03

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als iemand kan aangeven hoe ik accounts/downloadslots kan uitdelen, dan kan ik misschien ff een zooitje weggeven.
Volgens mij vanuit developer.apple.com => member center. Ik heb er niet zoveel opties staan, maar bij jou waarschijnlijk wel.
Misschien handig om je DM functie aan te zetten, dan kun je andere mensen DM'en. (Mij ook :P)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
miss zo??? ik ben geen DEV!!!

On the website, in the program portal, as he did when he first added his own device.
http://developer.apple.co...age/overview/index.action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:24
Nou hijs is klaar met updaten. Ff checken :9
Ik zal ff naar die developer account kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 22:26
------

[ Voor 100% gewijzigd door Igor92 op 23-01-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Een slot heb ik al een tijdje, maar als iemand mij een downloadlinkje kan geven ben ik daar heel blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 21:26
Signs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:22:
Iphone OS 4.0 BETA wordt hier nu gedownloaded :+
Heb je er nog eentje over voor mij toevallig? :+

janvdveer [apenstaartjuh] msn [dot] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26
Arghh, hij crashed de hele tijd bij 'contacting with Apple servers' bij het updaten..

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-06 21:19
Eeuwige dank in ruil voor een dev. dingetje?

Koentje.k (at) gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
hoop dat we gauw wat youtube videos zien die het in actie laten zien ipv plaatjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Je kan natuurlijk ook zélf een dev. account aanmaken. Dat kost je maar 99 dollar per jaar ;)

Ikzelf heb een gratis account (helaas kan ik er niks mee, heb geen mac) maar als ik me enroll in het programma kan ik zo bij de 4.0 SDK.

[ Voor 43% gewijzigd door 90710 op 08-04-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ben benieuwd of er verwijzingen wat betreft device id's er naar de nieuwe iPhone in deze firmware zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
De iconen zien er iig meer flashy uit. Leuke bubbles achtergrond :)

De manier van programma openen en sluiten ziet er iets anders uit maar kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
90710 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:48:
Je kan natuurlijk ook zélf een dev. account aanmaken. Dat kost je maar 99 dollar per jaar ;)
dat heb ik net gedaan... maar dan moet je 24 uur wachten voordat hij geactiveerd wordt :O
ik wil nu iPhone OS 4.0 haha!

[ Voor 46% gewijzigd door edgarf28 op 08-04-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:42
Signs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:43:
Nou hijs is klaar met updaten. Ff checken :9
Ik zal ff naar die developer account kijken
ben benieuwd laat gelijk even weten of het lekker vlot loopt allemaal!

en mocht het lukken met delen met je mede -tweakers :+ houd ik me aanbevolen vdpoort [@] gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

lasharor

7 december 2004

edgarf28 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:49:
[...]

dat heb ik net gedaan... maar dan moet je 24 uur wachten voordat hij geactiveerd wordt :O
ik wil nu iPhone OS 4.0 haha!
;( Waarom? Als je dit voor die update hebt gedaan is het wel heel overdreven. Morgen komen er toch weer xx sites die je toestel toevoegen aan een dev account (voor 5 dollar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Laatst online: 03-07 12:40
ik heb zelf een repair account, hier kan ik zeker de beta niet mee downloaden :| ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Wat denk je zelf? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Kon het proberen natuurlijk :Y

Wel jammer, repareer je hun zooi en dan mag je niet eens nieuwe shizzle uitproberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Frustrerend, iTunes crashed zo snel ik wil installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Volgens de dev site moet ik iedere iphone handmatig toevoegen dmv een Unique Device Identifier (UDID) code.
Deze code kun je achterhalen als je Xcode opstart.
Dit zorgt er alleen voor dat ITunes je machtigt om gebruik te maken van OS4.
Dan heb je nog geen downloadlinkje...

Dus stuur je UDID + je naam maar :)

[ Voor 6% gewijzigd door Signs op 08-04-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

UDID is ook te vinden in iTunes.

Aansluiten -> %naam's iPhone -> klik op het serialnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-07 00:32
Apple waarschuwt dat je iPhoneOS 4.0 alleen moet installeren op een iPhone die je dedicated voor development gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FZcOI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:03:
Frustrerend, iTunes crashed zo snel ik wil installeren...
Dat merken we op IRC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Good Fella schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:08:

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
Signs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:06:
Volgens de dev site moet ik iedere iphone handmatig toevoegen dmv een Unique Device Identifier (UDID) code.
mijn mail is icegodd @ gmail.com dan zal ik mijn udid geven :9

edit
ik heb net een PM gestuurd met UDID

[ Voor 4% gewijzigd door icegodd op 08-04-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
laat maar ben al toegevoegd door iemand >:)

[ Voor 83% gewijzigd door edgarf28 op 08-04-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:47
Flatwhite schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:57:
Wat ik denk dat Apple gaat aankondigen:

Multitasking - iPhone/iPad
Ik denk dat dit op ongeveer dezelfde manier wordt geïmplementeerd als WebOS het heeft gedaan. Dat je dus op een knop kan drukken of een gesture moet uitvoeren, zodat je een overzicht krijgt van alle actieve apps. Soort van Exposé...
Goed geraden!!!!
Dashboard (voor iPad)
Iedereen vroeg zich af waarom de Weather, Calculator, Stocks, Clock apps niet aanwezig waren op de iPad. Ik denk dat op 8 april duidelijk wordt waarom. Het zou zo maar kunnen zijn dat Apple een soort van Dashboard voor de iPad heeft ontwikkeld. Waarbij je kleine/mini programma's kan gebruiken, zoals een Rekenmachine bv.
Jammer maar helaas....
Mail (Universele Inbox) - iPhone/iPad
Apple gaat eindelijk een universele inbox indeling toevoegen aan de Mail app. Als je meerdere account hebt (in mijn geval 4 8)7 ) moet je nu steeds switchen tussen de account om alle mails te zien/lezen. Dit wordt hopelijk opgelost met een universele inbox (net als in Mac OS X).
Goed geraden....
Calendar - iPhone
Weekview / Weekweergave. Dit is ook een feature die veel gebruikers graag zouden hebben. Dit zou makkelijk moeten kunnen op een iPhone in landscape...
Helaas niks over verteld...maar misschien toch ;)
Home screen indeling
Ik denk het niet, maar hoop van wel. Een betere manier van het indelen van een homescreen. Bv. bepaalde pagina's een naam kunnen geven en daar dan snel naar toe kunnen gaan. Stel je hebt een aantal pagina's: nieuws, games, utilities, werk. Dan zou je bv. in het Spotlight scherm direct naar een van deze pagina's moeten kunnen springen. Zoiets zou erg handig zijn...maarja we gaan het zien...
Goed geraden....

3 out of 5 not bad!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92

Heb je PB gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Zo, net ook een Dev Account gekocht :D

Nu nog max 24 uur wachten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 14:28

Roytoch

Nietes

Helaas niks over verteld...maar misschien toch ;)
De 'database' van de calendar is nu toch bereikbaar voor andere programma's? Er zal dan toch wel een week view komen, is het niet van apple dan is het wel van een third party.

Ik wordt trouwens wel weer diep verdrietig van het feit dat je je weer moet gaan verdedigen (althans dat gevoel heb ik) bij elk nieuwsbericht en elk blogje dat over apple gaat. Is de anti-apple sfeer op t.net niet een beetje heel hard doorgeslagen de laatste paar maanden?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 21:26
Good Fella schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:08:

Thanks! :D
janvdveer [apenst.] msn [.] com

[ Voor 52% gewijzigd door JanvdVeer op 08-04-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Is de anti-apple sfeer op t.net niet een beetje heel hard doorgeslagen de laatste paar maanden?
Het is inderdaad erger dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:14:
[...]

Het is inderdaad erger dan eerst.
You can say that again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:47
roy.ahuis schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:13:
[...]

De 'database' van de calendar is nu toch bereikbaar voor andere programma's? Er zal dan toch wel een week view komen, is het niet van apple dan is het wel van een third party.

Ik wordt trouwens wel weer diep verdrietig van het feit dat je je weer moet gaan verdedigen (althans dat gevoel heb ik) bij elk nieuwsbericht en elk blogje dat over apple gaat. Is de anti-apple sfeer op t.net niet een beetje heel hard doorgeslagen de laatste paar maanden?
Heb je het nou over mij....?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburger
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:27

hamburger

BOOOM!!!

Ben zelf wel blij met 'Folders'. Hopelijk is dat eindelijk een goede manier om wat orde in de chaos van apps te brengen.

Als iemand nog een beta heeft dan wil ik het best proberen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door hamburger op 08-04-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Emile schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:13:
Zo, net ook een Dev Account gekocht :D

Nu nog max 24 uur wachten. O-)
Ik verwacht wel reviews/previews/gebruikerservaringen van jou/jullie straks! Als ik het goed begrijp kost het dus 99 dollar per jaar om developer te worden, waarna je toegang krijgt tot de SDK (hoewel ik die volgens mij al had ofzo, ik sta ook wel geregistreerd daar), en natuurlijk belangrijker, de beta. Als het nog 4 maanden wachten is tot die 3.0 uitkomt dan is dat misschien nog wel interessant haha.

@BurkaN: nee joh, over dit bijvoorbeeld. Ook monden discussies op de frontpage steevast uit in flamewars. Zo langzamerhand waag ik me maar niet meer in de reacties van nieuwsberichten hier, en ik kom alleen maar in de consumentenelectronica/apple fora. Wel een accountje geregged op OMThing maar dat is totaal niet vergelijkbaar met GoT natuurlijk. Ik voel me alleen niet zo thuis meer op T.net. Ik heb bewust, na lang twijfelen en proberen en testen en afwegen, gekozen voor een macbook en iphone. Dat schijnt niet meer te mogen alleen, want dan denk je niet zelf na en ben je beinvloed door de marketing van jezus jobs enzo. Dat bedoel ik.

Ontopic: die 4.0 wordt zooo gaaf. Dat skypen, daar zat ik echt op te wachten want ook met JB vond ik dat niet prettig werken. Het gebrek aan echte multitasking boeit me niet zoveel als gewoon werkt wat ik werkende wil hebben. Dan ben ik al lang blij, als ik gebeld kan worden in skype terwijl ik een sms typ zonder dat ik de sms kwijt ben en skype de hort op gaat.

Die muziek features laten weer zien hoe jammer het is dat we hier in NL toch wel wat achterlopen. Spotify ofzo zou natuurlijk ideaal zijn, maar dan zit je nog met de datalimieten die je meestal hebt. Verder die iAd: je hebt nu ook al reclames. Ik heb liever 'emersive' reclames zoals die toystory-ad die ze lieten zien, dan een bannertje. Als dat apps goedkoper danwel gratis maakt, prima. Ik erger me niet aan de reclames in de gratis apps die ik gebruik, en ik verwacht niet dat iAd opeens superirritant wordt ofzo.

[ Voor 57% gewijzigd door Roytoch op 08-04-2010 21:24 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Na het installeren van deze update, worden al je gekochte apps dan weer geinstalleerd of blijven deze op je iphone staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
roy.ahuis schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:13:
[...]

Volgens mij is dat al jaren zo. Je hebt fanatieke fanboys en haters. Apple werkt wat dat betreft nogal polariserend, zeker voor tweakers :P

Maar in Apple Talk valt dat hopelijk mee. Overigens kun je je ook afvragen of het wel waard is om je te verdedigen. Zolang jij er tevreden over bent is het toch goed? Je hoeft die anonieme internetgebruiker toch niet te overtuigen van zijn of haar ongelijk.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

hamburger schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:17:
Ben zelf wel blij met 'Folders'. Hopelijk is dat eindelijk een goede manier om wat orde in de chaos van apps te brengen.

Als iemand nog een beta heeft dan wil ik het best proberen ;)
Buiten dat is bijkomend voordeel dat je dan tot 2.160 Apps op je iPhone kan hebben. Of ben ik de enige die regelmatig tegen het huidige limiet aanzit? O-)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Hoedje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:18:
[...]

Volgens mij is dat al jaren zo. Je hebt fanatieke fanboys en haters. Apple werkt wat dat betreft nogal polariserend, zeker voor tweakers :P

Maar in Apple Talk valt dat hopelijk mee. Overigens kun je je ook afvragen of het wel waard is om je te verdedigen. Zolang jij er tevreden over bent is het toch goed? Je hoeft die anonieme internetgebruiker toch niet te overtuigen van zijn of haar ongelijk.
Haha, sowieso, ik comment me nog een keer een hartaanval in al die topics. Ik snap dat ik nu iets te veel bijdraag aan een discussie die hier offtopic is, mijn excuses daarvoor. Apple talk valt trouwens zeker mee, maar het lijkt hier verdorie wel een safe haven voor andersdenkenden :+ ik kan niet eens meer veilig op de frontpage rondklikken!

@Tourniquet: mwah limiet is niet zo erg maar ik wordt wel licht clownisch van 7 tabbladen (of 6, of hoeveel heb ik er) vol met apps. Veel rondswipen, en sommige progs gebruik je gewoon minder. De games in een mapje, de devtooltjes (ftp on the go en consorten) in een mapje, de niet gebruikte apple zooi in een mapje (mail (gmail web view vind ik persoonlijk beter) en stocks bijvoorbeeld), dan krijg je veel meer overzicht.

[ Voor 19% gewijzigd door Roytoch op 08-04-2010 21:27 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Gereboot naar Windows, kijken of ik daar de update kan installeren, die geeft een error 3000... -_- Opgezocht, stond dat hij dan geen verbinding kon maken met gs.apple.com --- oplossing, DNS flushen.. maar werkt enkel niet.

Ben niet de enigste volgens twitter blijkbaar.

Tip om het via De Xcode organizer te doen.. benieuwd zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:34:
Gereboot naar Windows, kijken of ik daar de update kan installeren, die geeft een error 3000... -_- Opgezocht, stond dat hij dan geen verbinding kon maken met gs.apple.com --- oplossing, DNS flushen.. maar werkt enkel niet.
Overbelast misschien? neem aan dat wij hier niet de enige zijn die de beta proberen te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Aa, via xcode -> Window -> Organizer -> dan update ie wel! :)

W00t me is happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

joon schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:35:
[...]

Overbelast misschien? neem aan dat wij hier niet de enige zijn die de beta proberen te installeren.
Het is overseas toch middag nu? Of vroeg in de avond? Morgenochtend is het vast wel te doen, nu zal het ongetwijfeld veel te druk zijn nog. Ik had ook niet echt verwacht dat er een beta beschikbaar zou komen vandaag al trouwens, wel mooi dat we zeer binnenkort dus de eerste echte gebruikerservaringen kunnen verwachten!

ZpAz: zonde is dat, dat het al werkt tijdens dat ik dat typ ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Roytoch op 08-04-2010 21:40 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Als't maar werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
joon schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:18:
Na het installeren van deze update, worden al je gekochte apps dan weer geinstalleerd of blijven deze op je iphone staan?
Iemand die heeft geupdate die deze vraag kan beantwoorden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Gatsederrie, kom ik als ze eerste de beste blije donnie mijn UDID sturen, wordt ik ge-add, weet ik niet wat ik nu moet doen :P ik blijf een nubje, dat blijkt maar weer. Ik zit nu op 3.1.2, moet ik eerst naar 3.1.3? Jailbreak zal toch niet meer nodig zijn nu multitasken ook zonder werkt.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Geen idee, moest het via een Restore doen, hoop maar dat ik al mn gegevens (smsjes) enzo houd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:48

aerofreak

Steve Jobs

heb je een PB gestuurd met UDID en naam

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MarcoC schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:29:
[...]
Waarom? Je hebt toch een abonnement? Ik snap dat niet, als je de iPhone los aanschaft met het goedkoopste abonnement met internet snap ik het nut van Skype nog wel, maar anders niet echt. En ik betaal liever 30 euro per maand zodat de iPhone nog te betalen is dan 15 euro per maand moeten besparen om in één keer 600 euro neer te leggen.
Kun je intern met elkaar bellen als het ware, dat kan aardig wat schelen. Het gaat hier echter alleen niet om de iPhone. iPhone OS is iets wat gebruikt wordt op de iPad, de iPod Touch en uiteraard de iPhone. De iPhone is de enige van de 3 die gewoon kan bellen, de andere 2 kunnen dat niet. Met iets als Skype kun je dat wel bereiken maar dan alleen als je multitasking hebt. Voor de iPad en iPod Touch mensen is dat VoIP verhaal een enorme boost, voor de iPhone mensen wat minder (het werkt ook met andere VoIP dingen dus je kunt ook prima je VoIP lijntje van thuis meenemen in theorie).

Anyway, blij met de changes aan calendar die hard nodig waren. Nu kunnen de agendamakers aan de slag met mooie agenda's zoals we die ook al kenden van Windows Mobile en het oude PalmOS waarbij je nu wel ineens synchronisatie mogelijkheden hebt met bijv. iCal omdat het de eigen calendar database kan gebruiken. Erg veel is er nog niet bekend over maar ik mag hopen dat het dus echt die kant op gaat. Dit tezamen met de multiple Exchange accounts (of eigenlijk Exchange ActiveSync) maken de iPhone een stuk interessanter voor het bedrijfsleven denk ik (er zijn namelijk zat mensen met een EAS voor hun thuis mail/agenda zoals die van Google of via iets als en een Exchange account van het werk).

Ik zag ook nog iets over quick look, ik ben benieuwd wat dat moge inhouden. Bummer dat dingen als SSL VPN dan weer voor Juniper en Cisco zijn want ik had liever gehad dat ze ook eens iets als OpenVPN of wat algemene IPSec zaken gingen supporten. Dat maakt VPN op de iPhone pas echt bruikbaar, niet iedereen heeft Cisco apparatuur. Voor OS X hebben we nog iets als IPSecuritas maar ja, dat zit er niet in voor iPhone OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
hoe gaat het te werk voor mensen geen DEV account hebt maar de UDID zijn ingevoerd door derden??

gebeurt het update via itunes? of DL link??

bij itunes krijg ik OS 3.1.3 als newste.

ps ik heb een 3G (simlock)

PM van signs gelezen

en signs = THE MAN _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door icegodd op 08-04-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:47:
Geen idee, moest het via een Restore doen, hoop maar dat ik al mn gegevens (smsjes) enzo houd :+
Die kun je daarna terug syncen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34929

Als jullie 't lief vragen' dan kun je me mailen met je device id op <knip - helaas je bent te laat - knip>

Hier draait OS4 inmiddels als een zonnetje, heb zelfs al gemultitasked 8)

---- installatie instructies voor niet devvers ----
0) maak een backup van je iPhone door 'm te syncen in iTunes
1) download de 3.2 SDK van http://developer.apple.com/iphone + XCode (das een flinke download)
2) gebruik de 'organiser' (XCODE > window > organiser) om je device als 'development device' aan te merken
3) download "ergens" de 4.0 developer preview (zoekt en gij zult vinden)
4) zorg dat een developer je device ID heeft aangemeld bij Apple
5) restore firmware versie 4.0 via de XCode Organiser
6) herstel je instellingen van je iPhone software 3.2 via iTunes>>syncen maar!

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 34929 op 08-04-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Good Fella schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:55:
[...]

Die kun je daarna terug syncen dacht ik.
Inderdaad, daar is ie dan ook mee bezig... :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

icegodd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:52:
hoe gaat het te werk voor mensen geen DEV account hebt maar de UDID zijn ingevoerd door derden??

gebeurt het update via itunes? of DL link??
Je hebt nog steeds het ipsw bestand nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Vraagje aan iedereen die OS 4.0 al op z'n iPhone heeft staan. Werkt tethering op simlockvrije iPhones? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Ik heb nog precies 50 slotjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Emile schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:59:
Vraagje aan iedereen die OS 4.0 al op z'n iPhone heeft staan. Werkt tethering op simlockvrije iPhones? :)
Tethering heeft voor zover ik weet niks met de simlock te maken, het gaat erom of er een tethering profile voor jouw provider is (of een profile wat dat blokkeert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Is het overigens wel mogelijk om van 4.0 te downgraden naar 3.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburger
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:27

hamburger

BOOOM!!!

Anoniem: 34929 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:55:
Als jullie 't lief vragen' dan kun je me mailen met je device id op <adres>
Heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Hoedje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:18:
[...]

Tja deel daarvan s dat in elke topic ongerelateerd aan apple er wel iemand opduikt redelijk snel die afkomt met "apple heeft dit zoveel beter ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 107960 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:11:
Dat sowieso niet, want 3.2 is alleen voor de iPad. Of je naar 3.1.3 kunt downgraden zou ik niet weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 23:13
Hmm komt er eigenlijk nog een 3.2 voor de iPhone?

Ik heb lopen prutsen op 3.1.2 (bugged Cydia stuff uitproberen), omdat ik toch 3.2 verwachtte in een week....

Oja, herfst voor 4.0 voor de iPad is bestwel :') Multitask heeft dat ding echt hard nodig.
Anoniem: 107960 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:11:
Gokje dat het via DFU mode wel kan. Dan ziet iTunes je firmware versie niet eens.

[ Voor 56% gewijzigd door Vanx op 08-04-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
De baseband werd ook geupgraded zag ik tijdens de update, kan zijn dat de oude firmware daar niet mee overweg kan.

Nog steeds bezig om mn zooi terug te syncen... -_-
Oja, herfst voor 4.0 voor de iPad is bestwel Multitask heeft dat ding echt hard nodig.
Er zullen wel weer dingen worden aangepast voor de iPad he. Tis niet dat het een 1 op 1 kopie is.

[ Voor 38% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Wat is ongeveer de normale grootte die de 4.0 zou kunnen hebben? Ik kan nog niks vinden maar blijf zoeken via de bekende kanalen, maar heb niet zo'n zin om eerst 300 nepperts binnen te krijgen natuurlijk...

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

225 mb oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roy.ahuis schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:27:
Wat is ongeveer de normale grootte die de 4.0 zou kunnen hebben? Ik kan nog niks vinden maar blijf zoeken via de bekende kanalen, maar heb niet zo'n zin om eerst 300 nepperts binnen te krijgen natuurlijk...
De waardes die mijn Mac aangeeft zijn:
294,2MB voor de 3G versie
381,8MB voor de 3GS versie
370,7MB voor de iPod 3rd generation versie
213,3MB voor de iPod 2rd generation versie
Multitasking is dus zo'n 90MB waard :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34929 op 08-04-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ik vond dit op het internet;

1. iPhone OS 4.0 beta (iPhone 3GS) – iphone_os_4_beta_iphone_3gs_8a230m.dmg (364 MB)

2. iPhone OS 4.0 beta (iPod touch 3rd gen) – iphone_os_4_beta_ipod_touch_3rd_generation_8a230m.dmg (354 MB)

3. iPhone OS 4.0 beta (iPod touch 2nd gen) – iphone_os_4_beta_ipod_touch_2nd_generation_8a230m.dmg (306 MB)

You may want to know that iPhone 4.0 won’t fully support on iPhone 3G & iPod Touch 2G, it will likely run everything except multitasking.

Ben er nog niet helemaal uit waar ik dat bestand nu kan downloaden, omdat ik geen dev account heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Emile schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:14:
[...]

Dat sowieso niet, want 3.2 is alleen voor de iPad. Of je naar 3.1.3 kunt downgraden zou ik niet weten. :)
offtopic:
3.1.3 bedoel ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Jongens jongens, OSX installeren ging nog rapper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor wie alle features nog eens even wil zien, dat kan op de volgende link: What's new in iPhone OS 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
nog 6 slotjes come and get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Hmm.. het is me nog niet gelukt om 'm ergens te downloaden, maar ja.. morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Laatst online: 10-05-2023
Hmm.. een update lukte niet via iTunes 9.1.0.79 (Windows, mijn mac bak staat op m'n werk maar kon niet wachten :)) vanwege een error 3000. Toen een herstel geprobeerd en deze geeft een error 13. Nu aan het herstellen naar 3.1.3 wat wel lijkt te werken.

Iets met deze beta update en iTunes onder windows ofzo?

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

90710 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:07:
Hmm.. het is me nog niet gelukt om 'm ergens te downloaden, maar ja.. morgen weer een dag.
Ik heb er mijn persoonlijke doel van gemaakt om niet te slapen voor ik 4.0 heb :+ ik ben erg benieuwd namelijk naar de nieuwe features, en ik ben nu zo close (UDID geregged, xcode binnen, howtotje in dit topic) dat ik toch nog even wil wachten of de dmg zo up komt.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 34929 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:55:
Als jullie 't lief vragen' dan kun je me mailen met je device id op
Bedankt, mail is inmiddels verstuurd :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
paulmadejong schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:09:
Hmm.. een update lukte niet via iTunes 9.1.0.79 (Windows, mijn mac bak staat op m'n werk maar kon niet wachten :)) vanwege een error 3000. Toen een herstel geprobeerd en deze geeft een error 13. Nu aan het herstellen naar 3.1.3 wat wel lijkt te werken.

Iets met deze beta update en iTunes onder windows ofzo?
Die error kreeg ik ook, als je Xcode hebt, daarlangs werkt het wel. (Window -> Organizer).

Nog niet klaar met syncen, nog een 10 minuten, kwartier denk ik.. dan ruim anderhalf uur gewacht op de installatie. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 08-04-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:12:
[...]

Die error kreeg ik ook, als je Xcode hebt, daarlangs werkt het wel. (Window -> Organizer).

Nog niet klaar met syncen, nog een 10 minuten, kwartier denk ik.. dan ruim anderhalf uur gewacht op de installatie. 8)7
Ook die error 13? of alleen die 3000? Morgen op mijn werk aan de mac maar eens proberen :(. Had gehoopt dat het hier al zou lukken, ongeduld ten top!! 8)

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Oww, nee kreeg een 3000, eerst onder OSX geprobeert, die crashte meteen zonder error. Windows gaf een 3000 error, en toen kwam ik via twitter tegen dat het via Xcode wel werkte, en dat werkte hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Zojuist de laatste slot weggegeven. Veel plezier ermee! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Signs, super, en alle andere slot weggevers ook! Wordt zeer geapprecieerd, het kost jou/jullie immers ook moeite. Bedankt!

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Zo, ik heb ook een exemplaar weten te bemachtigen, ben erg benieuwd. :D Ik heb een 3G dus kan niet gebruik maken van multi-tasking, maar daar heeft volgens mij niemand nog wat aan, aangezien de Apps die daar gebruik van maken vast pas in de App Store komen zodra 4.0 echt uit is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben mij helemaal de schompes aan 't mailen... :)
... maar inmiddels al een aantal mensen blij gemaakt met een pimpampet binary... :)

Ik heb nog een paar slots vrij: ben nog 10 minuten online, wie zich dan nog meldt in mijn inbox heeft geluk, daarna houd ik ermee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-07 14:02
Anoniem: 34929 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:23:
... maar inmiddels al een aantal mensen blij gemaakt met een pimpampet binary... :)

Ik heb nog een paar slots vrij: ben nog 10 minuten online, wie zich dan nog meldt in mijn inbox heeft geluk, daarna houd ik ermee op.
offtopic:
Heb je een mailtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Wat nu toch een pimpampet binary is... :p

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:58

ik ook gemaild ... :)

Edit: Thanx Laurentz!!!

[ Voor 3% gewijzigd door heuker op 08-04-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Oei, hopen dat ik net op tijd ben voor Laurentz dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:15:
Oww, nee kreeg een 3000, eerst onder OSX geprobeert, die crashte meteen zonder error. Windows gaf een 3000 error, en toen kwam ik via twitter tegen dat het via Xcode wel werkte, en dat werkte hier... :)
Trowuens, backup van 3.1.3 erop zetten, na een herstel naar 4.0, gaat dat goed? Waren met de 3.0 beta's nog wel eens problemen mee...

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 14:05
Ik krijg deze foutmelding

En ik zie mijn iphone nu ook niet meer in iTunes en Organizer.

opgelost

[ Voor 43% gewijzigd door NederB op 08-04-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Sms character count jawul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stop de tijd! Ik ben door mijn slots heen. Ik hoop dat iedereen die ik geholpen heb er plezier mee heeft.

Let wel: het flashen is natuurlijk op eigen risico.
Fijne avond verder en... happy multitasking!
Laurentz gaat even singletasking doen in dromenland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Seriously? :D

Screenshot plz? ;)

Woohoo!!

Afbeeldingslocatie: http://ft.beejive.com/aim/990/mynameehborat/img0408125438_pfpxnx.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Tourniquet op 08-04-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
M'n Dev Account is nog niet geactiveerd, maar ik heb OS 4.0 nu binnen via macgeekblog.com. Nu aan het installeren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zo, het nodige spul is hier ook binnen. Ga er morgen wel mee aan de slag.

Nogmaals bedankt, Signs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:54
Emile, om die firmware te downloaden heb je een password nodig, hoe kan je deze bemachtigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik mis op de 3G toch wat dingen:

- Geen sms-count zoals hierboven moet je aanzetten in de settings
- Geen background voor je springboard
- Verder nog niet tegengekomen

[ Voor 17% gewijzigd door MoietyMe op 08-04-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 15:25

geerttttt

Manisch positief

Hm, ik wacht wel ff op de 4.0 jailbreak dan maar :P , maarem. je kunt hem dus ook gewoon manual installeren via itunes als je hem los download? of begrijp ik dat nu verkeerd?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste