Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Palomar schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:11:
Ik heb er wel spijt van zeg dat ik mijn iPad 16GB destijds (op 23 juli) bij Mediamarkt heb gekocht, nu ik lees dat ong. iedereen hem bij andere winkels gewoon kan halen. Zit nu nog te wachten op een vervanger voor mn defecte :( Overweeg als ze morgen nog niks hebben om mn geld maar terug te vragen en de bestelling ergens anders te plaatsen :{

Iemand een idee of de MacMe in Groningen meer krijgt aangeleverd? Zal die lui sowieso morgen even bellen.
[edit] iig via hun website al gereserveerd. Zit ik in het ongunstigste geval straks met 2 iPad's, maar dan sta ik er graag 1 af aan een medetweaker ;)
Ik heb hem ook bij MacMe gedaan.. ;) zie je daar komende week wel :p

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:09:
mijn duits is niet zo goed, bedankt!!
Wie weet er nog meer welke (buitenlandse) winkels ipads verkopen én verzenden naar nederland
Mijne ook niet, maar versandkosten vertalen moet te doen zijn ;)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over de MM in Arnhem, hoe is het met de voorrraad? Welke winkels in het Buitenland verzenden nog meer naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niet lullig doen hoor, maar dit topic wordt steeds meer een vraagbaak of een bepaalde shop ze nog op voorraad heeft, waar is de tijd dat tweakers dat zelf uitzochten? Een belletje is toch zo gedaan??

Goede posts vind ik die melden waar ie nog wel op voorraad is, dat is tenminste info waar iedereen wat aan heeft, dus bij deze:

Macme groningen: 64 GB beide versies en 32 3G op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:13:
Weet iemand iets over de MM in Arnhem, hoe is het met de voorrraad? Welke winkels in het Buitenland verzenden nog meer naar NL?
Zaterdag in Arnhem alleen nog de 64GB 3G versie op voorraad, rest uitverkocht. In de loop van de week zouden ze nieuwe krijgen is mij verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb vandaag Utrecht en omstreken afgebeld, nergens te krijgen. Toevallig moest ik over de A2 naar het zuiden, dus even bij a-mac Den Bosch gestopt, daar kon ik zo een 16GB WiFi meenemen! Volledig verbaasd, en heel erg blij met mijn nieuwe speeltje, nadat ik er op release date eentje cadeau voor mijn vader had gekocht en stiekem veel te jaloers was en er ook een moest hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Morgen 4 adresjes om te bellen, hopelijk heeft 1 van die winkels toch iets binnen. :)

Saturn, Macme, Mediamarkt, Maxme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
las op twitter dat Mediamarkt den haag er in ieder geval een zooi binnen krijgt morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Donnie Darko schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:22:
las op twitter dat Mediamarkt den haag er in ieder geval een zooi binnen krijgt morgen
Ja alle mediamarkten hoor, dat kreeg ik althans vanmiddag te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:25:
[...]

ja dat kan natuurlijk maar ik follow alleen mediamarkt den haag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:25:
[...]

Dat zou heel goed nieuws zijn :9 Ik wacht ongeduldig vandaag op een telefoontje dat mn reservering binnen is O-)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat de Gravis in bochum nog ipads op voorraad heeft, maar aangezien dat nogal ver i
s, is mijn vraag: zijn er een soort van diensten die een product in
Duitsland voor je kopen, en voor je betalen, en dan
thuisbezorgen? Een koeriersdienst zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Volgens Twitter heeft MM Zoetermeer ze ook weer op voorraad :o FF wachten tot ik gebeld word dus, maar kan m toch pas vanavond ophalen

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik belde mediamarkt Deventer, en daar kregen ze geen ipads vandaag en in Arnhem pas half augustus. Dus niet alle mediamarkten krijgen ipads vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas2408
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:32
Ik zag net op twitter dat ook Saturn Tilburg een nieuwe lading ipads binnen heeft gekregen.
Heb daarna even de Saturn Rotterdam gebeld, maar daar hadden ze nog niets ontvangen. Ze konden ook niet vertellen wanneer ze een nieuwe lading krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:52
Vandaag en morgen in Germany bij alle Madia markten zonder 19% BTW. (geld voor alle artikelen) Dus das een aardige korting op ipads!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al bij MM Groningen gevraagd of gekeken? Probeer ze al te bellen, maar ze nemen bijna nooit op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:26:
Iemand al bij MM Groningen gevraagd of gekeken? Probeer ze al te bellen, maar ze nemen bijna nooit op...
Ze krijgen vandaag binnen... ik heb net vanmorgen om 10 uur gebeld.. wanneer weten ze niet precies.
Ik ga daar ook heen, waar woon je? :p

[ Voor 3% gewijzigd door Remko.me op 10-08-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Frozenberg schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:17:
Vandaag en morgen in Germany bij alle Madia markten zonder 19% BTW. (geld voor alle artikelen) Dus das een aardige korting op ipads!!
Maar dan moeten ze ook hebben lol! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Net gebeld, kan m vanavond op halen :D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
BlizzarD schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:34:
Net gebeld, kan m vanavond op halen :D
Gefeliciteerd!

[edit] Mediamarkt in Groningen neemt gewoon niet meer op! LEKKER HANDIG! Kan toch niet voor niks heen rijden!

[ Voor 25% gewijzigd door Remko.me op 10-08-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:42:
[...]

Gefeliciteerd!

[edit] Mediamarkt in Groningen neemt gewoon niet meer op! LEKKER HANDIG! Kan toch niet voor niks heen rijden!
Wellicht dat ze mensen aan het bellen zijn die gereserveerd hebben? MM Zmeer had rond half 10 op twitter staan dat ze weer iPad's hadden, maar werd om half 1 gebeld (zullen er best veel geweest zijn, 2 weken op mn reservering moeten wachten)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de macinside weer krijgt? Hoeveel tijd zat er tussen de lichting van de release en de lichting die daarna kwam?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:00
Media Markt Utrecht beschikt weer over voorraden iPads.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neggs
  • Laatst online: 08-09 16:03
Ifactors in Breda heeft er ook weer enkele, heb er net 1 opgepikt. Even bellen dan houden ze hem 2 uur apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:42

2be

Hmm vandaag zal UPS hier langskomen met mijn Ipad. Ik houd de deur in de gaten. Wat gaat de tijd langzaam als je hierop wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:05
2be schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:37:
Hmm vandaag zal UPS hier langskomen met mijn Ipad. Ik houd de deur in de gaten. Wat gaat de tijd langzaam als je hierop wacht...
iPad is hier net binnen met ups, m'n eerste berichtje op de iPad. Super ! Wachten duurt lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51
Gelukkig heb ik geduld en haal ik er tzt wel een keer 1. Of misschien ook wel helemaal niet.
Het er met smart op wachten is wellicht het leukste aan de hele iPad hype: de nieuwigheid is er wel snel vanaf merk ik aan mensen die er 1 hebben... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:42:
[...]

Gefeliciteerd!

Kon ze net eindelijk aan de telefoon krijgen (moet ook nog werken, dus kan het niet constant proberen ;)). Er zijn vandaag iPads binnengekomen. Alleen de 16GB versie (die ik moet krijgen) komt morgen.

Nu maar hopen dat ze ook echt binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:42
einstein schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:33:
Gelukkig heb ik geduld en haal ik er tzt wel een keer 1. Of misschien ook wel helemaal niet.
Het er met smart op wachten is wellicht het leukste aan de hele iPad hype: de nieuwigheid is er wel snel vanaf merk ik aan mensen die er 1 hebben... :?
Heb 'm nu ruim 4 maanden maar ik gebruik 'm nog altijd met hetzelfde plezier als toen! ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
Ik heb 'm dik een week en ben er onzettend happy mee. Je hebt ech een leven voor- en na de ipad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:41
Net een mailtje van Apple, hij is verstuurd en verwachte levering is morgen.

Sweet, 8 dagen eerder dan eerst was voorspeld.

Ik had m op 2 augustus besteld.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 14-09 16:18

Haaguit

HBZNPLT!

Had hem besteld bij een iStore winkel, maar kwam er vandaag achter dat de MM in Zoetermeer alle modellen goed op voorraad had, dus gelijk daar maar meegenomen :)

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Neehoor, elke keer als ik mijn iPad pak geniet ik er weer van. Nooit gedacht maar ik vind het echt een geweldig apparaat.
Ik zit veel op forums en de iPad is het ultieme forum browse apparaat voor mij. _/-\o_ (Voor het serieuze werk pak ik m'n macbook pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
Levering stond op 18 aug

Krijg net bericht dat bestelling is verzonden :*) :*) :*) :*)

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 11 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)

[ Voor 5% gewijzigd door marketeer op 10-08-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu een ipad bestel, wanneer wordt hij dan geleverd denken jullie? Ik hoor zoveel dat de ipad eerder wordt geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
deBennie schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:16:
[...]

Ik heb 'm dik een week en ben er onzettend happy mee. Je hebt ech een leven voor- en na de ipad ;)
Ik kan me geen leven meer voorstellen dat ik niet in bed ff wat boeken lees of snel iets op internet opzoek op m'n iPad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Ik heb em dan eindelijk binnen, besteld via Apple.nl op 31-7 en vandaag binnen.
Dat typen gaat beter dan op een iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:42

2be

Zojuist is ook mijn iPad gearriveerd. Nu is het Tijd om te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[message=,noline]einstein schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:33[/message]:
: de nieuwigheid is er wel snel vanaf merk ik aan mensen die er 1 hebben... :?
De nieuwigheid, in de zin van dat je alle gratis apps binnenhaalt, alles uitprobeert en iedereen wilt laten zien wat de iPad kan, is na een aantal weken wel weg.
Daarna is de iPad onafscheidelijk in je leven geïntegreerd, zodanig dat je niet kan voorstellen hoe je zonder de iPad kan leven.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij de apple store. Iemand dit al eens gedaan? Heb vooraf betaald. Na hoeveel dagen ontvang ik mijn geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ik heb een iPad 32GB Wifi + 3G gescoord bij MacMe in Groningen!

WAUW wat een super leuk ding! Ik ben volledig aan het testen nu, ze verkochten er 100 aan 1 klant! :| Vaag!

14000 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de iFactors in Leiden nog voorraad? (ipad Wifi 16GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:37:
ze verkochten er 100 aan 1 klant! :| Vaag!

14000 euro!
Je gaat mij niet wijsmaken dat je 100 stuks voor maar 14000 euro mee krijgt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuutje301
  • Laatst online: 07-08-2023
MM Breda heeft ze ook binnen. Net een 32GB WiFi gehaald. Ze hebben ook losse voorraad voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
kmf schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:30:
[...]

Daarna is de iPad onafscheidelijk in je leven geïntegreerd, zodanig dat je niet kan voorstellen hoe je zonder de iPad kan leven.
Je kan natuurlijk ook overdrijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Exirion schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:46:
[...]

Je gaat mij niet wijsmaken dat je 100 stuks voor maar 14000 euro mee krijgt.
Ik weet niet maar ik hoorde iets van 14000 euro en pinnen paar 1000 euro en nog iets maar hij nam er 100 mee! :| 100 op naam ieder geval en paar tassen vol iPads!

Die verkoper zei dit is onze grootste order ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Net mn 16gb WiFi gehaald bij de MM in Zoetermeer. Ze hadden ook nog aardig wat losse voorraad, alleen niet meer van de 16GB + 3g volgens mij.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Lol, ik heb net mijn 32gb 3g opgehaald op het postkantoor, gewonnen bij een of andere vage actie op een website :P

Nu nog bedenken wtf ik ermee moet gaan doen :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 11:55

WAUW wat een super leuk ding! Ik ben volledig aan het testen nu, ze verkochten er 100 aan 1 klant! :| Vaag!

14000 euro!
Nou, dat werd tijd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Heb een 16GB WiFi voor me klaarliggen in Rotterdam Alexandrium. Iemand interesse om de bon te komen halen en m'n 30 euro aanbetaling te komen brengen naar Dordrecht?

Ik hoef hem niet meer. haha

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in hengelo is het nog steeds wachten op de 32 gig de 64 gig is vandaag aangeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange_mouwen
  • Laatst online: 03-11-2023
Bij de MediaMarkt in Almere lagen vanavond weer nieuwe iPads in de schappen. Ik schat een stuk of 15. Zowel 16GB als 32GB met en zonder 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug van MM Deventer, was er eigenlijk om er een te reserveren maar tot mijn grote verbazing hadden ze er aardig wat op voorraad. 10 64gb + 3g, 10 32gb + 3g (-1 want die heb ik gekocht) en nog een stuk of 10 64gb wifi en geloof dat er ook nog een paar 32gb wifi's lagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:31:
Net terug van MM Deventer, was er eigenlijk om er een te reserveren maar tot mijn grote verbazing hadden ze er aardig wat op voorraad. 10 64gb + 3g, 10 32gb + 3g (-1 want die heb ik gekocht) en nog een stuk of 10 64gb wifi en geloof dat er ook nog een paar 32gb wifi's lagen.
Geen 16gb Wifi's? Anders ga ik morgenochtend, moet toevallig toch de stad in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag helaas geen 16gb versies maar je kan het altijd even vragen misschien dat er nog een verdwaalde 16gb tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:10:
Ik zag helaas geen 16gb versies maar je kan het altijd even vragen misschien dat er nog een verdwaalde 16gb tussen zit.
Ah oke, bedankt :) Ik weet nu iig dat de iPads er weer zijn in Deventer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
MM Utrecht heeft alle versies op voorraad. Saturn THE wall heeft ook nog een aantal modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATT NEHOX, ik heb wel interesse, tot wanneer kan die worden afgehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:59:
[...]

Ik weet niet maar ik hoorde iets van 14000 euro en pinnen paar 1000 euro en nog iets maar hij nam er 100 mee! :| 100 op naam ieder geval en paar tassen vol iPads!

Die verkoper zei dit is onze grootste order ooit!
Dan ben je lomp want met dat soort aantallen krijg je korting via Apple zelf :). Ik heb destijds bij mijn werkgever een Ipod Video 60GB gekregen als kerst geschenk en hier hadden ze er ook 100 van gekocht, kregen ze toch extra korting. Anderzijds als je 100 Ipads koopt voor 14K tja dan heb je wel heeeeeel veeeeel korting!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister mijn Ipad gekocht bij de MM maastricht. Mijn broer is er gister avond nog geweest en daar lagen er nog genoeg. Wellicht dat ze er vandaag dus nog hebben liggen.

Ik heb mijn order welke ik bij de applestore online had gedaan geannuleerd. Deze had ik vooruit betaald. Binnen hoeveel tijd krijg ik mijn geld terug? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

14000 euro!
cool0 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:16:
[...]
Dan ben je lomp want met dat soort aantallen krijg je korting via Apple zelf :). Ik heb destijds bij mijn werkgever een Ipod Video 60GB gekregen als kerst geschenk en hier hadden ze er ook 100 van gekocht, kregen ze toch extra korting. Anderzijds als je 100 Ipads koopt voor 14K tja dan heb je wel heeeeeel veeeeel korting!
Ik kan me voorstellen dat er voor dat bedrag, er eerst een aanbetaling is gedaan. En 100 lijkt me wel wat overdreven, daar heb je volgens mij toch een steekwagen voor nodig om mee te nemen, en niet een paar zakjes.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 64GB + 3G gehaald bij MM Maastricht. Ze hadden er nog 17 liggen en kregen donderdag nog een levering van 30 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clog
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:43
Mediamarkt den haag heeft een voorraad ipads binnen.
Net een 16gig wifi gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mm misschien toch maar eens langs de Mediamarkt in Leeuwarden, ben benieuwd hoelang het nog bij de MacMe leeuwarden duurt voordat ze Ipads binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, vet blij! Gisteren mij 16GB WiFi iPad opgehaald bij MM Eindhoven!!
Mocht ook wel want had hem al 2 1/2 week geleden gereserveerd!
Typed on my brand new iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
marketeer schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:29:
Levering stond op 18 aug

Krijg net bericht dat bestelling is verzonden :*) :*) :*) :*)

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 11 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Arghghg NEEEE

AMSTERDAM, NL 11/08/2010 16:01 DE KLANT WAS NIET BESCHIKBAAR BIJ DE 1STE POGING. ER WORDT EEN 2DE POGING GEDAAN

Nieuwe geplande afleveringsdatum:12/08/2010

Ik ben de hele dag thuis, zit naast de bel WTF? 8)7 8)7 8)7 8)7 :'( :'( :'( :'(

[ Voor 5% gewijzigd door marketeer op 11-08-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Laatst online: 05-06 09:00
souljah1h schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:59:
Mm misschien toch maar eens langs de Mediamarkt in Leeuwarden, ben benieuwd hoelang het nog bij de MacMe leeuwarden duurt voordat ze Ipads binnen krijgen
MacMe Leeuwarden heeft vandaag een nieuwe voorraad binnengekregen, vertelden ze mij vanmiddag via de e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

innuendo schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:56:
[...]

MacMe Leeuwarden heeft vandaag een nieuwe voorraad binnengekregen, vertelden ze mij vanmiddag via de e-mail.
Dan wacht ik wel op een mailtje / telefoontje ;) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb die van mij ook eindelijk bij MM Groningen :) Ze hebben daar wel alles op voorraad nu, maar ligt niet in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
marketeer schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:51:
[...]

Arghghg NEEEE

AMSTERDAM, NL 11/08/2010 16:01 DE KLANT WAS NIET BESCHIKBAAR BIJ DE 1STE POGING. ER WORDT EEN 2DE POGING GEDAAN

Nieuwe geplande afleveringsdatum:12/08/2010

Ik ben de hele dag thuis, zit naast de bel WTF? 8)7 8)7 8)7 8)7 :'( :'( :'( :'(
Lol. ja dat is ups, zo onbetrouwbaar als de pest. Voor mij een reden om niet meer uit de online applestore te bestellen. Mijn ipad was bijna een week 'in transit' omdat ze weigerden op een ander adres te leveren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Palomar schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:58:
Heb die van mij ook eindelijk bij MM Groningen :) Ze hebben daar wel alles op voorraad nu, maar ligt niet in de winkel.
Zojuist bij MM Groningen geweest. Helaas alleen 64gb en "een paar" 32gb op voorraad. Geen enkele 16gb (3g of zonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier bij de mm hengelo nog steeds niks binnen, overla bijna is er voorraad behalve in hengelo. :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de MediaMarkt in Breda iPads op voorraad heeft? Zijn telefonisch onmogelijk te bereiken en heb weinig zin om voor niks te rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:10:
[...]

Zojuist bij MM Groningen geweest. Helaas alleen 64gb en "een paar" 32gb op voorraad. Geen enkele 16gb (3g of zonder).
Macme ook al geprobeerd? Kreeg daarvan nl. ook net een mailtje dat de 16gb binnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Palomar schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:07:
[...]

Macme ook al geprobeerd? Kreeg daarvan nl. ook net een mailtje dat de 16gb binnen was.
Hier nog geen mailtje van Macme ( Leeuwarden ). Hoop dat ik nog kan worden voorzien van een ipad doormiddel van deze aanlevering. Anders nog een weekje wachten i guess!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de MediaMarkt in Breda iPads op voorraad heeft? Zijn telefonisch onmogelijk te bereiken en heb weinig zin om voor niks te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Palomar schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:07:
[...]

Hoe zit het met de garantie bij Apple retail zaken? Saturn zegt 2 jaar garantie te leveren omdat ze dit wettelijk verplicht zijn maar Apple (online) zelf zou daar geen boodschap aan hebben en alleen 2 jaar garantie bieden met die AppleCare.

Is dit gebakken lucht? Of zit hier waarheid in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange_mouwen
  • Laatst online: 03-11-2023
Vanavond in MM Almere nog steeds (of al weer) een stuk of 15 iPads op voorraad.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Heeft iemand toevallig enig idee hoe het met de voorraad is bij MM Rijswijk?

PSN id: GG--77

• Palomar
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:36:
[...]

Hoe zit het met de garantie bij Apple retail zaken? Saturn zegt 2 jaar garantie te leveren omdat ze dit wettelijk verplicht zijn maar Apple (online) zelf zou daar geen boodschap aan hebben en alleen 2 jaar garantie bieden met die AppleCare.

Is dit gebakken lucht? Of zit hier waarheid in?
Bij AppleCare verleng je de fabrieksgarantie. Dat is wat anders dan die 2 jaar wettelijke garantie. Bij die wettelijke garantie kun je alleen terecht bij de verkoper (Saturn dus), terwijl je bij de fabrieksgarantie direct bij Apple kunt aankloppen. In de praktijk heb je denk ik genoeg aan die wettelijke garantie via Saturn, alleen duurt reparatie/vervanging dan misschien wat langer...

• BlackMage
Palomar schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:35:
[...]

Bij AppleCare verleng je de fabrieksgarantie. Dat is wat anders dan die 2 jaar wettelijke garantie. Bij die wettelijke garantie kun je alleen terecht bij de verkoper (Saturn dus), terwijl je bij de fabrieksgarantie direct bij Apple kunt aankloppen. In de praktijk heb je denk ik genoeg aan die wettelijke garantie via Saturn, alleen duurt reparatie/vervanging dan misschien wat langer...
Het ging me vooral om de "wettelijke" garantie. Is elke winkel deze verplicht te geven ? Of hoort dit bij het feit dat je in Nederland in principe net zo lang garantie hebt als de verwachte levensduur van het product (waar geen winkel zich aan houd)?

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Saturn Zuidplein Rotterdam heeft weer ipads binnengekregen!

• BlackMage
Zojuist gebeld: MacMe Groningen heeft geen 16gb 3g voor de vrije verkoop, wel nog enige 32gb 3g en 64gb 3g. Niet gevraagd naar non-3g versies.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Yay, de 64 gig iPad (met 3G) die ik 31 juli had besteld bij de Apple Store is eindelijk onderweg en heb ik hopelijk morgen thuis *O* Duurde wel even, maar dan heb je ook wat :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Heb er even een mailtje aangewaagd ( Macme Leeuwarden )
Helaas weten wij niet waneer wij de iPad 16GB wifi weer binnen
krijgen. Dit model is erg populair en lastig leverbaar. Uiteraard
krijg je direct bericht als wij deze weer binnen hebben. De 16Gb wifi
+ 3G hebben wij eventueel wel op voorraad. Deze is ook te gebruiken
zonder simkaart.
16GB 3G versie is dus op voorraad daar

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik begreep van een collega dat er in de mm eindhoven 25 stuks van de 16gb wifi aanwezig waren.

• DeGroninger2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 08:06
Vanavond toevallig bij de MediaMarkt in Deventer aan 't shoppen en stonden even bij de iPad-hoek. Alleen 32+3G en 64+3G op de plank. Damn... Komt de verkoper naar ons toe, 'Wat zoeken jullie?'. Wij '16+3G'. Blijkt dat er net een zending binnen was gekomen en dat de 16+3G in het magazijn lag :9~ Kijk daar worden we nu blij van! Wij zijn nu de gelukkige bezitters van een 16+3G iPad. Dus als je nog iets zoekt, in Deventer bij de MediaMarkt lijkt weer een nieuwe lading binnengekomen te zijn. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n iPad gekocht bij iFactors in Breda. Ze hadden zeker nog een stuk of tien 16 GB's 3G liggen en een stuk of zeven 32 GB's 3G. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51
DeGroninger2 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:59:
Vanavond toevallig bij de MediaMarkt in Deventer aan 't shoppen en stonden even bij de iPad-hoek. Alleen 32+3G en 64+3G op de plank.
Is dat figuurlijk bedoeld of zo? In Deventer liggen er nl nooit iPads op de plank in de winkel. Alleen in het magazijn...
Wellicht is het voor kopers verstandig eerst even naar het filiaal te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In heel zoetermeer geen 16gb wifi te krijgen, ook geen 32gb wifi. iFactors had alleen de 16gb +3g en Mediamarkt Zoetermeer had alle versies met 3g en ook de 64GB wifi dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij de MM in Eindhoven lagen nog een stuk of 8 iPad 16GB, 12 van 32GB en een hele hoop 64GB, sommigen met 3G. En bij Youmac heb ik een camera connection kit gescoord er waren daar nog een aantal op voorraad.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Mediamarkt in Zwolle had ook gisteren weer voorraad 16gb met 3G gekregen, vanmorgen ook 1 opgehaald. Gewone 16g hadden ze niet gekregen die is slecht leverbaar schijnbaar. Ze liggen niet in de winkel, je moet er echt naar vragen.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:04
Vanmorgen MM Hengelo bezocht, 16 GB Wifi meegenomen.

Alle types waren nog ruim voorradig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:48:
Mediamarkt in Zwolle had ook gisteren weer voorraad 16gb met 3G gekregen, vanmorgen ook 1 opgehaald. Gewone 16g hadden ze niet gekregen die is slecht leverbaar schijnbaar. Ze liggen niet in de winkel, je moet er echt naar vragen.
En de 32GB normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[message=,noline]zonoskar schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:30[/message]:
Bij de MM in Eindhoven lagen nog een stuk of 8 iPad 16GB, 12 van 32GB en een hele hoop 64GB, sommigen met 3G. En bij Youmac heb ik een camera connection kit gescoord er waren daar nog een aantal op voorraad.
Meen je niet! Kom net van Eindhoven en ben niet bij YouMac geweest. Wel bij A-Mac en MediaMarkt. Daar lagen erg veel iPads!
Jammer dat ik ben vergeten om naar YouMac te gaan want had de auto wel onder de Heuvel Galerie staan! :+
Had dan mooi de Camera Connection Kit mee kunnen nemen.

Trok overigens wel aandacht met m'n iPhone 4 toen ik in de MM even stond te sms'en! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 14-08-2010 14:33 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Rivanov schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:31:
Trok overigens wel aandacht met m'n iPhone 4 toen ik in de MM even stond te sms'en! ;)
En daar doen we het natuurlijk voor :O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Net mijn Wifi 16GB Opgehaald bij de Macme in Leeuwarden :) Hoelang moet je hem eerst opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
souljah1h schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:25:
Net mijn Wifi 16GB Opgehaald bij de Macme in Leeuwarden :) Hoelang moet je hem eerst opladen?
Ehm niet? Pas als de accu leeg is laad je hem weer op. De mijne kwam met 95% acculading uit de verpakking.
Pagina: 1 ... 9 ... 67 Laatste