Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:45

CyBeRSPiN

sinds 2001

souljah1h schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:00:
Iemand die weet of de Wifi 16GB versie ergens in Arnhem verkrijgbaar is? Wil er eigenlijk morgen 1 oppikken..
Net een gehaald bij iCentre in Zeist, daar hadden ze eind van de middag alle varianten nog, incl 16GB. :)
Maar grote kans dat ook zij snel door de voorraad heen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Uiteindelijk nog een keer gebeld naar de MM in Arnhem. Daar hadden ze wel de 64GB 3G versie en ze wilde hem ook nog apart leggen voor me. Prima, dus meteen op weg gegaan. Daar aangekomen blijken telefonische reserveringen officieel ook niet te mogen, maar blijkbaar hadden ze een uitzondering voor me gemaakt. Er waren nog maar enkele 64GB modellen Wifi en 3G over dus ik denk dat ze inmiddels wel op zijn voor de geïnteresseerden.

Dus ik heb hem eindelijk, echt een super speeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
BlizzarD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:30:
[...]

iFactors Zoetermeer heeft ook niks meer.. zucht naja dan wachten we wel tot na het weekend
Daar noem je ook een winkel. iFactors in Z'meer heeft echt nooit bij nieuwe producten als een van de eerste een voorraad. Zelfde met de Magic Mouse en zelfs de Displays waren na maanden nog niet goed leverbaar bij hun.

Denk dat je meer succes gaat hebben bij de Mediamarkt rond elke Donderdag op Vrijdag van de week (dat is de leverdatum van de Mediamarkt/Saturn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Chrones schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:08:
[...]

Als jij er 1 vindt, tip of reserveer voor mij? Ik doe het andersom ook.. :p hahaha, ik ga maandag richting Assen dus kan ik wel langs rijden xD ... ik zal ook rondneuzen voor jouw... :P

kans is toch 0,0%
Ik zal morgen voor je kijken ;) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Omdat het verkrijgen van een Ipad in losse verkoop niet gaat lukken. In ieder geval niet hier in Zeeland / Antwerpen. Zit er niets anders op om het via de Apple Store te bestellen. Maar voordat ik dat doe is het een beetje bekent wat de levertijd dan is?. (anders komt die als we nog niet thuis zijn en daarin tegen heb ik al voorsprong omdat ik het nu al bestel en niet thuis dat scheelt toch een week)

Dus wat is zo'n beetje de levertijd vanuit de Apple Store voor een 64GB 3G?

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:04
Vandaag (6 augustus) in de online Apple Store besteld :)
Direct na de bestelling stond er verwachte verzenddatum 7 tot 10 dagen. Amper een kwartier later staat dat de verwachte verzenddatum 20 augustus is geworden! Tuig.
StanPC schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:38:
Je wordt zoals altijd door Apple aan het lijntje gehouden. De iPad in zulke kleine getalen bij de launch uitleveren is gewoon deel van hun marketingsstrategie. Ik ben er gelukkig niet vatbaar voor, maar veel mensen hebben dan zoiets dat ze ook een iPad moeten hebben...
Als je Apple een beetje kent weet je dat ze het juist leuk vinden om met zo groot mogelijke aantallen te komen van apparaten die ze in korte tijd verkocht hebben. Apparaten in kleine getalen uitleveren helpt daar niet bij lijkt me.

[ Voor 58% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-08-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Zo dan eindelijk mijn post vanaf mijn nieuwe maar reeds gejailbreakte iPad 64gb 3G :)
Mijn bedoeling was een 16gb wifi versie maar er was geen ander model te leveren op moment!!!
Mediamarkt Heerlen had onverwachts een levering gekregen.
_/-\o_ leuk speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

dna_fatrabbit schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:45:
Zo dan eindelijk mijn post vanaf mijn nieuwe maar reeds gejailbreakte iPad 64gb 3G :)
Mijn bedoeling was een 16gb wifi versie maar er was geen ander model te leveren op moment!!!
Mediamarkt Heerlen had onverwachts een levering gekregen.
_/-\o_ leuk speelgoed
Volgens mij heeft MM alleen maar het duurste model gekregen :+ Had ook die keuze (ook 16GB WiFi besteld), maar 300 euro meer uitgeven gaat me toch echt te ver. Ik ga m ook gelijk maar jailbreaken, heb al aardig wat leuks klaar staan :9

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren mijn iPad bij de mediamark Groningen gekocht, ben er nu al helemaal aan verslaafd, wat een geweldig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Happy2000 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 08:12:
Gisteren mijn iPad bij de mediamark Groningen gekocht, ben er nu al helemaal aan verslaafd, wat een geweldig apparaat.
Welk model?? Ik zit nl. nog steeds te wachten totdat MM Groningen mijn iPad 16GB wifi binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
In heel nederland is eigenlijk alleen de 64GB WiFi+3G geleverd ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001

CyBeRSPiN

sinds 2001

SanderPS3 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:33:
Naar de electronicaboeren wel ja. De "echte" Apple retailers hebben wel steeds alle varianten gekregen lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ook bijna alle Apple Retailers hebben alleen de 64GB WiFi+3G gekregen !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 15:18

Exirion

Gadgetfetisjist

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:40:
Naar de electronicaboeren wel ja. De "echte" Apple retailers hebben wel steeds alle varianten gekregen lijkt het.
MM Eindhoven heeft een echte Apple shop in het filiaal en die hebben sinds de introductie helemaal niks binnen gekregen dus ik snap de logica niet echt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Palomar schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:21:
[...]

Welk model?? Ik zit nl. nog steeds te wachten totdat MM Groningen mijn iPad 16GB wifi binnenkrijgt.
64gb wifi 3G.
Mijn leven gaat zo wel naar de klote, zit er continu achter, als ik het over mocht doen kocht ik geen iPad meer Dam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Exirion schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

MM Eindhoven heeft een echte Apple shop in het filiaal en die hebben sinds de introductie helemaal niks binnen gekregen dus ik snap de logica niet echt.
De In-Store Shops van de Media Markt hebben over het algemeen minder voorrang qua voorraad dan de losse resellers !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
SanderPS3 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:33:
waardeloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

Krijg net een email van Amac Utrecht binnen:
Omdat we een beperkt aantal iPads beschikbaar hebben, adviseren wij u vroeg op de dag te komen. We hebben voor de gehele dag aan voorraad, maar het specifieke type waarin u interesse heeft, kan opraken in de loop van de dag. Vooral van 16GB en 64GB WiFi en 32GB 3G hebben we ruim op voorraad (naar verwachting tot 14:00u, maar dit is natuurlijk afhankelijk van de interesse).
Waarom weet ik niet, ik ben al voorzien :P

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:09

fjs

PSN: ftltc

Net bij de MM in Groningen de duurste opgehaald. Liggen nog een paar!!

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Dancing_Animal schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:27:
Vandaag (6 augustus) in de online Apple Store besteld :)
Direct na de bestelling stond er verwachte verzenddatum 7 tot 10 dagen. Amper een kwartier later staat dat de verwachte verzenddatum 20 augustus is geworden! Tuig.
Tuig? Dat klopt dan toch gewoon? 6 augustus plus 10 werkdagen is 20 augustus.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Gisteren een iPad 64Gb opgehaald om 18:00 uur bij de A-Mac in Eindhoven. Daar hadden ze van een paar modellen nog gewoon voorraad.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
fjs schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:04:
Net bij de MM in Groningen de duurste opgehaald. Liggen nog een paar!!
Zit serieus te twijfelen om dan maar 300 euro bij te leggen (had de 16GB twee week terug al gekocht, maar ging kapot en wacht nu op vervanging), maar aan de andere kant is dat belachelijk veel geld om even extra eraan uit te geven... :|

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 07-08-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Palomar schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:28:
[...]

Zit serieus te twijfelen om dan maar 300 euro bij te leggen (had de 16GB twee week terug al gekocht, maar ging kapot en wacht nu op vervanging), maar aan de andere kant is dat belachelijk veel geld om even extra eraan uit te geven... :|
Dat geld wat hij extra kost ben ik nu al vergeten( dus als je het geld ervoor hebt waarom niet), vindt de iPad toch een hele ervaring en bevalt me tot nu toe beter dan mijn windows7 notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30
Happy2000 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Dat geld wat hij extra kost ben ik nu al vergeten( dus als je het geld ervoor hebt waarom niet), vindt de iPad toch een hele ervaring en bevalt me tot nu toe beter dan mijn windows7 notebook.
Wel een beetje jammer als je straks maar 8 gig van de 64 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
TukkerTweaker schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:42:
[...]

Wel een beetje jammer als je straks maar 8 gig van de 64 gebruikt.
Precies, ik heb bewust al een 16GB gekocht, omdat ik er toch niet veel op verwacht op te slaan (iPhone is ook 16GB en dat krijg ik ook niet vol, wat incl. een navigatie-app is van 2GB, welke ik op de iPad niet eens ga gebruiken).

En 300 euro extra kan ik op zich nog wel missen, maar het idee dat ik dat alleen uit ga geven omdat Apple/Mediamarkt faalt om te leveren staat me tegen. Ik wacht nu al 2 weken dus blijf nog wel even wachten. Mn vakantie is inmiddels ook alweer voorbij :/ , dus hoef hem nu ook niet eens zo dringend meer te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neggs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 16:03
Iemand onlangs nog bij MM in Breda geweest en weet of ze daar nog wat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Vanochtend even gebeld met mediamarkt arnhem, ze hadden nog 13 ipads 64gb + 3g op voorraad. Heb net even 2 opgehaald. Ze hadden er nog zeker 8 en ook nog de originele covers voor ipad.

Ik, me broer, en moeder hebben nu een iPad! Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa ik heb m'n iPad dan toch. Vanmorgen kreeg ik een mailtje dat mijn iPad binnen was. MacMe in leeuwarden. Ze hadden een hele lading binnen gekregen zei de verkoper. Dus voor de mensen die vlak bij Leeuwarden wonen, misschien kun je daar nog een iPad weg halen!
Ik heb trouwens een iPad 16gb wifi
Verstuurd vanaf de iPad hèhè ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:48
iCentre Amstelveen heeft ze nog. Heb net een 32GB 3G gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Mediamarkt Eindhoven heeft de 64 modellen op voorraad. Gisteren binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
He mijn status op Apple.nl is veranderd!
Hij staat nu op prepared for shipment :) (voorheen not yet shipped)
Ben benieuwd..

[ Voor 12% gewijzigd door Yaratje op 07-08-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat de c-inside in Deventer komende week waarschijnlijk weer ipads krijgt. Nu woon ik in Apeldoorn, is het dan aannemelijk dat de vestiging in Apeldoorn ook weer ipads krijgt komende week?. In Apeldoorn had ik namelijk gererveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:42

2be

Mijn apple.nl status is ook gewijzigd en annuleren is grijs en geeft aan als je er toch op klikt dat het pakketje klaar is gemaakt voor verzending.

Ben benieuwd. Bij de eerste lading betekende dit dat de ipads de volgende werkdag werden geleverd. Dat wordt dus maandag of dinsdag (hopelijk). Dit is iig eerder dan de verwachte 12 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Pff...

Jongens moet ik toch maar online bestellen? Dit heeft toch geen zin zo.

Ik ben stad en land afgeweest voor 2 dingen. Battery Charger van Apple en de iPad 16GB Wifi met of zonder 3G.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Krijg net een mailtje van Apple dat mijn Ipad 16Gb wifi is verzonden en uiterlijk dinsdag wordt geleverd.
Maken ze m'n weekend even goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
dhonline schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:17:
Krijg net een mailtje van Apple dat mijn Ipad 16Gb wifi is verzonden en uiterlijk dinsdag wordt geleverd.
Maken ze m'n weekend even goed :)
Denkt iemand dat als ik hem nu online besteld er dan ook meer kans is dat ik hem deze week nog krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Chrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:18:
[...]

Denkt iemand dat als ik hem nu online besteld er dan ook meer kans is dat ik hem deze week nog krijg?
Je kunt hem online bestellen en als je hem dan toch eerder in een winkel koopt dan annuleer je hem toch online !
Ik heb hem besteld op 29 Juli en nu wordt ie als het goed is voor 10 Augustus geleverd. Toen ik hem bestelde stond de afleverdatum op 16 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
Chrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:18:
[...]

Hoe langer je wacht hoe later je m hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
deBennie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:48:
[...]

Hoe langer je wacht hoe later je m hebt...
Heb bij Macme gereserveerd... 16GB Wifi.. de kans dat hij daar volgende week komt is vrij groot. Heb ook online besteld. :P Dus dubbel zekerheid en volgens mij ben ik niet de enige die dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 18:53
Ook mijn iPad is inmiddels verzonden, de verwachte datum is 10 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hem via de apple store hebben besteld (online) en de ipad nu van verstuurd is. Op welke datum hebben jullie hem besteld? En stond er bij verwachte verzenddatum eerst een latere datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Chrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:55:
[...]

Heb bij Macme gereserveerd... 16GB Wifi.. de kans dat hij daar volgende week komt is vrij groot. Heb ook online besteld. :P Dus dubbel zekerheid en volgens mij ben ik niet de enige die dat doet.
Je hebt 'm dubbel besteld? Stel de ipad die je bij de apple store hebt besteld kun je morgenochtend niet meer annuleren, dan heb je er straks 2. Ga je die van de apple store dan weer terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 18:53
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:15:
Voor de mensen die hem via de apple store hebben besteld (online) en de ipad nu van verstuurd is. Op welke datum hebben jullie hem besteld? En stond er bij verwachte verzenddatum eerst een latere datum?
Besteldatum: Jul 29, 2010 om 07:41 AM GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
deBennie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:19:
[...]

Je hebt 'm dubbel besteld? Stel de ipad die je bij de apple store hebt besteld kun je morgenochtend niet meer annuleren, dan heb je er straks 2. Ga je die van de apple store dan weer terugsturen?
Bij Macme doe je geen aanbetaling, puur reservering. Als je er niet voor kiest gaat de volgende op lijst ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39
Woensdag gereserveerd bij de Saturn in Wilrijk ( Antwerpen / A12 ) , en gisteren was hij binnen. Vandaag opgehaald, nog niet met kunnen spelen... Maar het ging redelijk vlot, ze hebben ook wat stock binnengekregen...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Chrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:30:
[...]

Bij Macme doe je geen aanbetaling, puur reservering. Als je er niet voor kiest gaat de volgende op lijst ervoor.
Ah ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las pas deze tabel Thttp://www.icreatemagazine.nl/nieuws/ipad/waar-is-de-ipad-op-voorraad/13116/ en toen dacht : laat ik hem in Deventer reserveren, maar toen ik belde en zei dat ik apeldoorn woon, zeiden ze dat ik beter in Apeldoorn kon reserveren Nu woon ik in Apeldoorn, is het dan aannemelijk dat de vestiging in Apeldoorn ook weer ipads krijgt komende week?. In Apeldoorn had ik namelijk gererveerd! Of kan ik toch beter in Deventer reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ook bij mij, net een mailtje ontvangen dat ie uiterlijk a.s. dinsdag binnenkomt. Besteld bij de Apple-store op 29 juli en tot vandaag stond daar 12 augustus verzenden en uiterlijk 16 augustus binnen. Ze leveren dus gelukkig toch een stukkie eerder en dit past beter in de lijn dat ze binnen 10 dagen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:51:
Ja, ook bij mij, net een mailtje ontvangen dat ie uiterlijk a.s. dinsdag binnenkomt. Besteld bij de Apple-store op 29 juli en tot vandaag stond daar 12 augustus verzenden en uiterlijk 16 augustus binnen. Ze leveren dus gelukkig toch een stukkie eerder en dit past beter in de lijn dat ze binnen 10 dagen leveren.
Nice, dat klinkt al beter. 12 dagen dus in totaal. Ik heb hem 4 Augustus besteld dus hoop dat ik hem dan op 16 Augustus binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 17-09 21:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Toch ook maar via de Apple Store een 64 GB 3G besteld, wat scoren in de vrije verkoop op m'n vakantie lokatie gaat toch niet lukken. Verwachte leverdatum 25 augustus.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Armada schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:18:
[...]

Tuig? Dat klopt dan toch gewoon? 6 augustus plus 10 werkdagen is 20 augustus.
O ja, je hebt gelijk. Nou dan werken ze in het weekend maar door hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er zoveel vraag naar? Zijn ze in de reguliere winkels uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:49
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 04:10:
Is er zoveel vraag naar? Zijn ze in de reguliere winkels uitverkocht?
Op welke planeet heb jij gezeten? ;-)
Was trouwens bij de Dixons, die zaten ook te balen dat ze hem nog niet verkochten. Volgens de verkoper heeft de Mediamarkt het alleenrecht (buiten de resellers) voor 3 maanden verkregen (tegen betaling uiteraard).

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Zo dat is zeker stevig balen voor Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Iemand enig idee welke bedrijven morgen nieuwe iPads binnenkrijgen? Gezien mijn verdere jacht morgen!

Gaat om de 16GB wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik hoop Mediamarkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Morgen ochtend gelijk even bellen.. :) Spannend..! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

EgoPro

Time is an illusion.

64gb 3G was in de mm in Zwolle nog verkrijgbaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
mediamarkt de maandag aanleverdag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Geen idee of ze een vaste aanleverdag is, wellicht dat er extra leveringen komen als de iPads op voorraad komen. Mij werd vrijdag verteld dat begin van deze week ze weer op voorraad zouden komen bij de MM Zoetermeer. Weet niet of vrije voorraad hierbij meegeteld word, ik heb mijne gereserveerd.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ik heb de mijne zaterdag opgehaald bij A-Mac in Utrecht. Daar hadden ze er nog veel op voorraad, zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Mijn ipad is zaterdag verstuurd en zal voor morgen (10 augustus) bezorgd worden. Nu kan ik op UPS.com met het tracking nummer nog geen status opvragen. (Het nummer is onbekend). Geldt dit ook voor anderen die de ipad voor morgen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
Jep, hier precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keetoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 16:27
en wanneer hebben jullie besteld ?

ik 31 juli, annuleren is sinds vandaag wel grijs geworden bij mij, maar verzenddatum staat nog op 13-08 en leverdatum op 17-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Ik heb hem 29 juli besteld. Als ie vandaag grijs wordt dan zul je in de loop van de dag een verzendbevestiging krijgen van Appel en zal je Ipad vermoedelijk morgen of woensdag worden geleverd.

Krijg ik nu nog een mail van UPS? Of moet ik dat blijven checken op de UPS site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
Ik had hem 29 juli 's avonds besteld.
Wellicht dat jouw iPad vandaag of morgen verstuurd wordt :)

@2be
Volgens mij krijg je geen mail, je moet zelf kijken wanneer hij geleverd wordt

[ Voor 30% gewijzigd door Yaratje op 09-08-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Vind het wel slecht van UPC UPS/Apple dat de TT code (nog) niet werkt. Weet nu niet of ik maatregelen moet nemen om te zorgen dat er iemand morgen thuis is. Er staat in de mail dat de ipad uiterlijk 10 aug. geleverd wordt, maar deze is blijkbaar nog niet aangemeld bij UPC UPS (anders was er toch een TT code?). Volgens de Apple site is deze wel verzonden....

Dan is TNT nog zo erg niet.....

//Uiteraard UPS en niet UPC//

[ Voor 6% gewijzigd door 2be op 09-08-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
ups bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Mediamarkt krijgt niks binnen vandaag, net gebeld.

[edit]
iFactors ook niet en wachtlijsten zijn meer dan dat ze waarschijnlijk aangeleverd krijgen.

[ Voor 50% gewijzigd door Remko.me op 09-08-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de MM in Zwolle nog ipads krijgt/heeft? En weet iemand of de Macinside in Apeldoorn/Deventer deze week ipads krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:24:
Weet iemand of de MM in Zwolle nog ipads krijgt/heeft? En weet iemand of de Macinside in Apeldoorn/Deventer deze week ipads krijgt?
MM Zwolle heeft nog 0 iPads, krijgen vandaag geen misschien iPads binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vraag me af of ik nog wat ga horen van Gravis. Afgelopen Donderdag m'n order geannuleerd (iPad 16 gig), netjes dezelfde dag bevestiging gehad per mail dat die dag nog m'n geld terug zou worden gestort. Niets vernomen die dag, dus Vrijdag weer een mail erachter aan, waar ik tot nu toe nog altijd geen antwoord op heb gehad.

Twijfel nog of ik vandaag eventjes afwacht. Bellen ben ik niet zo goed mee, aangezien het een duits bedrijf betreft en mijn duits nou niet je van het is. Mail ging verder wel altijd in het engels. Toch jammerlijk zo'n situatie.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Las Vegas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:40:
Vraag me af of ik nog wat ga horen van Gravis. Afgelopen Donderdag m'n order geannuleerd (iPad 16 gig), netjes dezelfde dag bevestiging gehad per mail dat die dag nog m'n geld terug zou worden gestort. Niets vernomen die dag, dus Vrijdag weer een mail erachter aan, waar ik tot nu toe nog altijd geen antwoord op heb gehad.

Twijfel nog of ik vandaag eventjes afwacht. Bellen ben ik niet zo goed mee, aangezien het een duits bedrijf betreft en mijn duits nou niet je van het is. Mail ging verder wel altijd in het engels. Toch jammerlijk zo'n situatie.
Van een Duitse rekening naar je eigen geld overmaken kan wel even duren..

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

BlizzarD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:45:
[...]

Van een Duitse rekening naar je eigen geld overmaken kan wel even duren..
Vergeten te vermelden dat het Paypal betreft. Of houdt dat alsnog in dat ze het direct op je bankrekening terug storten?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
MacMe in Groningen heeft net een levering binnen gehad, hopelijk krijg ik hem dus morgen. (Ben morgen pas in Groningen) Maar wie weet hoe lang die rij is want ze willen mij niet zeggen op welke plaats ik sta :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
Als je in de Amerikaanse Store je bestelling controleert, staat er wel een UPS-nummer die je kunt traceren.
Ik heb net even mijn iPad getraceerd en ze hebben de elektronische papieren ontvangen o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Goede tip! Heb net ook ff gechecked. Ze hebben de factuur gegevens ontvangen (aanmelding van de informatie mbt de verzending) en de status wijzigd zodra het pakketje in hun bezit is.

Het nummer dat je op de nederlandse apple site krijgt wordt wel aangegeven als referentienummer, maar niet als tracking nummer. Lekker geregeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemand iets van de C-inside(macinside in Deventer+Apeldoorn) Kan je bij Gravis op internet ipads bestellen en laten verzenden naar NL?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

Stewie!

Keen must die!

Las Vegas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

Vergeten te vermelden dat het Paypal betreft. Of houdt dat alsnog in dat ze het direct op je bankrekening terug storten?
Dat zou stom zijn, want de Paypal kosten worden vergoed bij een terugboeking via Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Grrrrrrrrrrrt @ levering onduidelijkheden!

Vandaag komt nergens iets binnen blijkbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Maccity komen deze week weer ipads binnen, ze weten niet hoeveel. Hij zei dat ik het beste kon bestellen en dan afwachten hoeveel er binnenkomen. Wat denken jullie? Is dat handig of niet? Ik heb ook al gereserveerd bij de macinside in Apeldoorn, is daar iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

In de nederlandse apple store is nu ook het juiste tracking nummer ingevuld.... Hopelijk veranderd de status bij ups snel in de bezorgdatum van morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een iPad via de Apple Store te bestellen. Weet iemand op hoeveel werkdagen levertijd ik moet rekenen? Ik wil de iPad namelijk op een bepaalde datum ontvangen en vind "7 tot 10 werkdagen levertijd" wel een ruim begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maf, bij mij staat er in de Apple Store : Verzendklaar: 7-10 werkdagen en niets over levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, ja, dat bedoel ik ook.
:o
M.a.w. hoeveel dagen zitten er tussen het bestellen van een iPad (32GB 3G) en het ontvangen ervan? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
iFactors heeft weer voorraad!

Maar ze nemen de telefoon weer NIET op.. :( dus ben ik WEER te laat.
Thx guys! lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 14-09 16:18

Haaguit

HBZNPLT!

Ik sluit me ook aan in de rij wachtenden. Vanmiddag in de iStore mijn 32Gb wifi besteld.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Heb hem zonet maar bij de Macme gereserveerd, 1 in de winkel vinden doe ik toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrones schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:56:
iFactors heeft weer voorraad!

Maar ze nemen de telefoon weer NIET op.. :( dus ben ik WEER te laat.
Thx guys! lol
Welke?, en waar lees je dat?

Heb er zelf 1 gereserveerd in Rotterdam... maar heb nog niks gehoord.

EDIT.... wordt zojuist gebeld.... kan hem morgen komen halen (16 GB wifi)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:21:
[...]

Welke?, en waar lees je dat?

Heb er zelf 1 gereserveerd in Rotterdam... maar heb nog niks gehoord.

EDIT.... wordt zojuist gebeld.... kan hem morgen komen halen (16 GB wifi)
Told you so :p
Stond op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
souljah1h schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:20:
Heb hem zonet maar bij de Macme gereserveerd, 1 in de winkel vinden doe ik toch niet!
Welke vestiging en type? 32GB of 16GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrones schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:40:
[...]

Told you so :p
Stond op Twitter.
Idd.. lees het nu ook.

Ik zou gewoon een reservering doen (in rotterdam).

Heb de mijne zaterdagmiddag rond sluitingstijd gereserveerd... en nu dus al gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verzend gravis naar nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Chrones schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:40:
[...]

Welke vestiging en type? 32GB of 16GB?
Leeuwarden 16GB Wifi. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:49
Mede iPad vrienden, ik heb zojuist via iCentre in Zaandam de iPad 32GB + 3G aangeschaft. Ik belde ze rond 12 uur en ze hadden er voldoende op voorraad dus als je wilt slagen....die kant op.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:09:
Ik ben van plan om een iPad via de Apple Store te bestellen. Weet iemand op hoeveel werkdagen levertijd ik moet rekenen? Ik wil de iPad namelijk op een bepaalde datum ontvangen en vind "7 tot 10 werkdagen levertijd" wel een ruim begrip.
Ik heb de mijne via de Store besteld op 30 Juli. In de bevestigingsemail stond de verzending op 13 Aug, en de verwachte leverdatum op 17 Aug. Echter, ik krijg net een mailtje dat hij vandaag verstuurd is, en morgen (10 Aug.) hier aan huis zal worden geleverd. 11 dagen in totaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn duits is niet zo goed, bedankt!!
Wie weet er nog meer welke (buitenlandse) winkels ipads verkopen én verzenden naar nederland

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb er wel spijt van zeg dat ik mijn iPad 16GB destijds (op 23 juli) bij Mediamarkt heb gekocht, nu ik lees dat ong. iedereen hem bij andere winkels gewoon kan halen. Zit nu nog te wachten op een vervanger voor mn defecte :( Overweeg als ze morgen nog niks hebben om mn geld maar terug te vragen en de bestelling ergens anders te plaatsen :{

Iemand een idee of de MacMe in Groningen meer krijgt aangeleverd? Zal die lui sowieso morgen even bellen.
[edit] iig via hun website al gereserveerd. Zit ik in het ongunstigste geval straks met 2 iPad's, maar dan sta ik er graag 1 af aan een medetweaker ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Palomar op 09-08-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de voorraad bij de mediamarkt Arnhem is? En de voorraad bij Gravis internet shop, hoe vaak wordt die bijgevuld? Er staat nu: binnenkort verkrijgbaar, maar wanneer is dat?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 20:30 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 67 Laatste