Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is het eigenlijk mogelijk een iPad middels bankoverschrijving te bestellen bij de Apple Store zelf en pas te betalen als de iPad daadwerkelijk binnen / op voorraad is? Want het is natuurlijk vrij irritant als je ~5-600 euro overmaakt en daarna een x-aantal dagen/weken moet wachten en 'm wellicht eerder elders op voorraad tegen komt.

Klinkt misschien een beetje ongeduldig, maar ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben als ik veel geld aan iets uitgeef.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 13:50
Cool2K schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:30:
[...]

welke heb jij besteld daar Devos? Ik de 32gb wifi, ben benieuwd wanneer ze ze leveren of zal dat onderweg
van leverancier een lokkertje zijn. maar afwachten :) Heb jij ze vandaag gebelt erover?
Ik heb vanmiddag gebeld en ze zeiden dat er morgen een nieuwe lading binnenkomt. Ik heb trouwens de 16gb wifi versie besteld. Ik hoop dat hij dan morgen wordt opgestuurd, anders maar weer bellen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Las Vegas schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:58:
Is het eigenlijk mogelijk een iPad middels bankoverschrijving te bestellen bij de Apple Store zelf en pas te betalen als de iPad daadwerkelijk binnen / op voorraad is?
Helaas gaat dat niet. Wel zou je eventueel op basis van een vooruitbetaling (meestal 10% van het volledige bedrag) een iPad (fysiek) bij een Apple reseller kunnen bestellen als je niet gelijk het volledige bedrag neer wil leggen... en anders zit er niets anders op dan 'm via een (virtuele) Credit Card aan te schaffen.

On another note: de 64Gb 3G (so sue me :p) modellen zijn helemaal lastig te krijgen via de officiële weg op dit moment. 31 juli besteld en tot nu toe nog geen wijziging in wat dan ook... dus dat gaat dus echt 18 augustus worden waarschijnlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door mindcrash op 03-08-2010 22:34 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:27
Omdat de MediaMarkt nog niet open is: iemand enig idee of er in Amsterdam Noord of Arena de 64gb wifi+3g op voorraad is? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand weet gewoon wanneer ze komen.
"If you build it, they will come" Field of Dreams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 11:43
Nog eentje die op donderdag heeft besteld en status ook nog steeds 12 aug is. Grappig is dat ze aangeven 7-10 werkdagen. Ze gaan dan wel uit van 10 dagen met levertijd op 12 aug en niet 7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn op Zuidplein (010) heeft ze in ieder geval vandaag niet binnengekregen. Volgens de Storemanager moeten ze ergens deze week binnenkomen..... of anders volgende week. Duidelijkheid is er in ieder geval niet, ook niet wat ze geleverd gaan krijgen (16G, 32G, 64G WiFi of 3G) en de hoeveelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
MediaMarkt in Maastricht zouden er a.s. zaterdag zeker weer 300 op voorraad hebben :P
Can't wait!!

[ Voor 7% gewijzigd door dna_fatrabbit op 04-08-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mediamarkt Groningen heeft ze ook nog steeds niet. En dat terwijl ze eerst vorige week dinsdag al zouden komen, uitgesteld naar vandaag (woensdag week later), maar ze waren er nog steeds niet. Heb er weinig hoop in dat het vandaag of uberhaupt deze week nog lukt. Anders konden ze het wel preciezer aangeven. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden.

Wel balen, aangezien ik er al even een heb gehad, maar welke na aankoop kapot ging en daarna uiteraard uitverkocht was, zodat ik niet direct een nieuwe kreeg ;( Dat is mijn beloning voor het 's ochtends vroeg al in de rij staan om het ding op de dag van release in huis te hebben..... Kan nu gewoon weer 'achteraan de rij' aansluiten en wachten wachten wachten... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 04-08-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:42

2be

dna_fatrabbit schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:14:
MediaMarkt in Maastricht zouden er a.s. zaterdag zeker weer 300 op voorraad hebben :P
Can't wait!!
Ben benieuwd. Gisteren werd mij verteld dat het in Maastricht nog 3 weken gaat duren.

Met andere woorden: Volgens mij heeft niemand een flauw idee wanneer ze binnenkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Laatst online: 05:27
Amsterdam Noord heeft er nog een stuk of 10 op voorraad. Volgens mij geen 16gb en allemaal zonder 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
2be schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Ben benieuwd. Gisteren werd mij verteld dat het in Maastricht nog 3 weken gaat duren.

Met andere woorden: Volgens mij heeft niemand een flauw idee wanneer ze binnenkomen....
Serieus... 8)7
Ach heb er ook een in bestelling staan bij Ivizi.
ik blijf zoeken en proberen moet nog naar de Duitse MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
kesj schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:11:
Amsterdam Noord heeft er nog een stuk of 10 op voorraad. Volgens mij geen 16gb en allemaal zonder 3g.
net gebeld, ze hebben nog 1 64GB wifi versie maar die zoek ik niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Palomar schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:39:
Mediamarkt Groningen heeft ze ook nog steeds niet. En dat terwijl ze eerst vorige week dinsdag al zouden komen, uitgesteld naar vandaag (woensdag week later), maar ze waren er nog steeds niet. Heb er weinig hoop in dat het vandaag of uberhaupt deze week nog lukt. Anders konden ze het wel preciezer aangeven. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden.

Wel balen, aangezien ik er al even een heb gehad, maar welke na aankoop kapot ging en daarna uiteraard uitverkocht was, zodat ik niet direct een nieuwe kreeg ;( Dat is mijn beloning voor het 's ochtends vroeg al in de rij staan om het ding op de dag van release in huis te hebben..... Kan nu gewoon weer 'achteraan de rij' aansluiten en wachten wachten wachten... ;)
Ik heb vorige week maandag mijn iPad gereserveerd bij de MM in Zoetermeer. Werd verteld dat ze eigenlijk de volgende dag binnen zouden moeten komen, maar dat ging al niet door. Het zou eind vorige week/begin deze week worden, maar het is al woensdag en heb nog niks gehoord. Ben ook heel benieuwd of het nog deze week gaat lukken :?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

dna_fatrabbit schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:42:
[...]

Serieus... 8)7
Ach heb er ook een in bestelling staan bij Ivizi.
ik blijf zoeken en proberen moet nog naar de Duitse MM
Haha bij Ivizi sta ik ook ingeschreven en tevens in sittard bij AMBridge. Daarnaast staat er 1 in de bestelling bij Apple. Alle opties zijn dus afgedekt. Maar ik ga er vanuit dat als de winkels weer voorraad krijgen dat Apple ook gaat uitleveren en bij apple zou mijne volgende week donderdag 12 augustus worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Het kunstmatig succes maken van een product zijn ze een kei in bij apple. Omdat overal nee verkoop is wil juist iedereen dat ding :)

Ik wacht nog wel een paar weken en koop hem dan wel.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cool0 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:29:
Het kunstmatig succes maken van een product zijn ze een kei in bij apple. Omdat overal nee verkoop is wil juist iedereen dat ding :)

Ik wacht nog wel een paar weken en koop hem dan wel.
Ik kan ook nergens een Microsoft Kin kopen, maar ik wil dat ding nog steeds niet hoor.

Het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat de vraag hoger is dan de productiemogelijkheid.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuutje301
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-08-2023
Was gister bij MM Breda. Ze krijgen er bij de volgende levering 300 binnen. De verkoper verwachtte dat ze vrijdag a.s. binnenkomen.

Resereveren (voor welk type dan ook) was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuutje301 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:05:
Was gister bij MM Breda. Ze krijgen er bij de volgende levering 300 binnen. De verkoper verwachtte dat ze vrijdag a.s. binnenkomen.

Resereveren (voor welk type dan ook) was geen probleem.
en dan kom je daar vrijdag, blijkt dat de levering weer is uitgesteld naar volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
Je wordt zoals altijd door Apple aan het lijntje gehouden. De iPad in zulke kleine getalen bij de launch uitleveren is gewoon deel van hun marketingsstrategie. Ik ben er gelukkig niet vatbaar voor, maar veel mensen hebben dan zoiets dat ze ook een iPad moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 11:55
StanPC schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:38:
Je wordt zoals altijd door Apple aan het lijntje gehouden. De iPad in zulke kleine getalen bij de launch uitleveren is gewoon deel van hun marketingsstrategie. Ik ben er gelukkig niet vatbaar voor, maar veel mensen hebben dan zoiets dat ze ook een iPad moeten hebben...
Beetje gefrustreerde opmerking. In mijn geval heeft Apple prima service geboden door m'n ipad 2 dagen na plaatsen van bestelling te leveren. Maar ook als ik nu 2 weken zou moeten wachten zou ik 'm bij apple bestellen, simpelweg omdat dat op dit moment de meest zekere optie is om 'm te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuutje301
  • Laatst online: 07-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:29:
[...]

en dan kom je daar vrijdag, blijkt dat de levering weer is uitgesteld naar volgende week ;)
Ja misschien wel. Weet je toch niet van te voren. De verkopers bij MM weten denk ik ook niet beter als wat ze wordt verteld of wat ze in hun systeem zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Afgelopen maandag iPad wifi 16GB gereserveerd bij Mediamarkt Alexandrium in Rotterdam. Verkoper wist mij te vertellen dat hij a.s. vrijdag weer een levering binnen krijgt. Doe er je voordeel me.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
deBennie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:45:
[...]

Beetje gefrustreerde opmerking. In mijn geval heeft Apple prima service geboden door m'n ipad 2 dagen na plaatsen van bestelling te leveren. Maar ook als ik nu 2 weken zou moeten wachten zou ik 'm bij apple bestellen, simpelweg omdat dat op dit moment de meest zekere optie is om 'm te krijgen.
Mwah niet zozeer gefrustreerd. Ik heb de iPad niet voor mijzelf besteld, maar voor mijn broertje. Maar het is gewoon een onderdeel van het 'hypen' van de producten van Apple. Je ziet het nu met de iPhone ook, daar staat nu ook een levertijd van 8 tot 10 weken op. Ik zal toegeven dat ik geen voorstander ben van Apple, maar dat heeft voor mij verschillende redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
De ipad is gewoon een ontzettend goed product. 't is m'n 1e apple, heb voor de rest enkel windows apparaten, maar voor mij voorziet de ipad in een behoefte. Wat mij betreft is er niks gehypt aan hoor, dat moet je dan toch echt bij jezelf zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StanPC schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:50:
[...]

Mwah niet zozeer gefrustreerd. Ik heb de iPad niet voor mijzelf besteld, maar voor mijn broertje. Maar het is gewoon een onderdeel van het 'hypen' van de producten van Apple. Je ziet het nu met de iPhone ook, daar staat nu ook een levertijd van 8 tot 10 weken op. Ik zal toegeven dat ik geen voorstander ben van Apple, maar dat heeft voor mij verschillende redenen.
Nogmaals, er bestaat op dit moment geen moderne telefoon welke zeldzamer is dan de Microsoft Kin. Waarom worden we niet overspoeld met berichten van mensen die niet kunnen wachten tot ze zoiets kunnen kopen?

En bij de launch in NL waren er dus wel meer dan voldoende voorraad. Op fora her en der werd al gezegd dat aan het eind van de dag nog "stapels ipad lagen". "Pas" na 2 dagen was de ipad uitverkocht.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
kmf schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

Nogmaals, er bestaat op dit moment geen moderne telefoon welke zeldzamer is dan de Microsoft Kin. Waarom worden we niet overspoeld met berichten van mensen die niet kunnen wachten tot ze zoiets kunnen kopen?
Ik zie ook de wereld overspoeld worden met reclame voor de Kin telefoon?
je vergelijking klopt niet...

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Powermage schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:17:
[...]

Ik heb nog geen 1 reclame van de ipad gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powermage schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:17:
[...]

deBennie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:18:
[...]
Ik heb nog geen 1 reclame van de ipad gezien...
dat dus.. en ik vraag me serieus af hoeveel reclame apple had gemaakt voor de ipad over de wereld... volgens mij was het zelfs in amerika heel beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 08:20
zat zelf ook in de wachtrij bij apple.nl vandaag bij machouse zijn er genoeg binnengekomen behalve de 16gb 3g, dan maar honderd euro meer en van dat gezeur en gewacht af.
order kon zonder problemen genannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-05 05:36
Racingboy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:35:
Deze morgen rond 9 uur de camera connection kit besteld. Verwachte leverdatum was 3 weken maar deze middag stond op Apple.com al prepared for shipment.

Krijg juist een mail dat de kit verzonden is! Dus nog geen dag eer het verzonden is. Knap!
Bedankt voor de tip. Normaal vind ik 3 weken wachttijd teveel, maar met deze info durfde ik het wel aan. En inderdaad binnen 2 uur een mailtje dat het verstuurd is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
fukutoshin schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:49:
zat zelf ook in de wachtrij bij apple.nl vandaag bij machouse zijn er genoeg binnengekomen behalve de 16gb 3g, dan maar honderd euro meer en van dat gezeur en gewacht af.
order kon zonder problemen genannuleerd worden.
Ik heb mijn order bij 4launch geannuleerd en ook bij machouse (Rotterdam) gereserveerd, dus ik rij er morgenochtend gelijk om :*)

Voor iedereen die er nog eentje zoekt: bij machouse Woerden, Rotterdam, Hilversum en Amsterdam zijn er weer binnen gekomen, reserveren is mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 21:51
Thnx, morgen gelijk langs !!!

Vandaag is de belronde weer op niets uitgelopen, kijken of morgen DE dag wordt :)

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

kmf schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

En bij de launch in NL waren er dus wel meer dan voldoende voorraad. Op fora her en der werd al gezegd dat aan het eind van de dag nog "stapels ipad lagen". "Pas" na 2 dagen was de ipad uitverkocht.
[offtopic]Heb je de Kin gezien? Snap wel waarom hij zeldzaam is :/[/offtopic]

Las op twitter dat de iFactor winkels ook weer voorraad hadden gekregen..

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
treslem schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:04:
Thnx, morgen gelijk langs !!!

Vandaag is de belronde weer op niets uitgelopen, kijken of morgen DE dag wordt :)
waarschijnlijk wel hoor, ze zeiden dat ze er veel hadden gekregen. Toen ik hoorde dat bij 4launch de levering steeds maar werd uitgesteld, ben ik ook rond gaan bellen: alle mediamarkts in het zuiden van het land, apple stores en toen ik machouse belde rond 3 uur zeiden ze dat ze rond 4/5 uur een lading binnenkregen, onbekend was hoeveel en welke soort. Uiteindeiljk belde ik om half 5 terug en ze zeiden dat ze er genoeg hadden, dus had ik er eentje telefonisch gereserveerd en die leggen ze nu apart voor me :9 . Bespaart me ook nog eens 50 euro (prijs van 16gb wifi is bij 4launch 549 euro) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog in de Media Markt Maastricht geweest, kwamen er dit weekend 15 binnen maar die waren al vergeven. Hebben namelijk een lijst met reserveringen.

Heb hem zojuist dus maar gewoon via de applestore besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga morgen ook maar ff informeren bij MM Arnhem & Deventer, kijken of ze nog wat hebben. Bidden maar.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon vlak bij de Duitse grens, en wilde per se vandaag een iPad. Ben dus Duitsland ingereden, naar de Media Markt Münster. Daar hadden ze meteen mijn model (32GB WiFi) op voorraad. Niet alle MM's in Duitsland hebben overigens de iPad, check onderaan deze pagina welke vestiging je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Helaas nog geen veranderingen bij mijn bestelling op Apple.nl.
Staat nog steeds op nog niet verzonden.
Iemand anders meer geluk?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Yaratje schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:45:
Helaas nog geen veranderingen bij mijn bestelling op Apple.nl.
Staat nog steeds op nog niet verzonden.
Iemand anders meer geluk?:)
Nop, nog niets sinds 31 augustus. Morgen om 9u voor de Machouse staan en daarna mijn bestelling bij apple.nl annuleren :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
devos50 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:19:
[...]

waarschijnlijk wel hoor, ze zeiden dat ze er veel hadden gekregen. Toen ik hoorde dat bij 4launch de levering steeds maar werd uitgesteld, ben ik ook rond gaan bellen: alle mediamarkts in het zuiden van het land, apple stores en toen ik machouse belde rond 3 uur zeiden ze dat ze rond 4/5 uur een lading binnenkregen, onbekend was hoeveel en welke soort. Uiteindeiljk belde ik om half 5 terug en ze zeiden dat ze er genoeg hadden, dus had ik er eentje telefonisch gereserveerd en die leggen ze nu apart voor me :9 . Bespaart me ook nog eens 50 euro (prijs van 16gb wifi is bij 4launch 549 euro) 8)
Morgen om 9 uur hang ik aan de bel, als ze willen kan ik iemand langsturen om de reservering persoonlijk te bevestigen, ik kan helaas niet voor 5 uur half 6 daar zijn...

Fingers crossed !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:04
StanPC schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:38:
Sorry hoor maar je praat gewoon dikke vette poep! 8)7 Als je eens wist hoeveel iPads er al zijn verkocht bij de verschillende APR's dan zou je wel anders praten. Er is op dit moment gewoon een belachelijk hoge vraag naar de iPads. Er worden overigens ook elke week weer enorm veel geleverd, maar omdat de meeste APR's zo veel reserveringen hebben staan moeten ze deze eerst uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
bij de MM hier in alkmaar sinds release nog niks nieuws gezien, dus dat lijkt me ook niet helemaal waar BurkaN, tenzij je zelf bij een APR werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:49
Mediamarkt A'dam Arena had er 900 binnen gekregen 23 juli. Die waren afgelopen week totaal op op woensdagmiddag. Hoezo hype? Het is gewoon een onwijs goed product en precies zoals ome Steve het zegt. elke iPad die de fabriek uitkomt wordt meteen verkocht.
Vorige week stond ik samen met collega nog in MM A'dam Arena te twijfelen maar nu willen we er allebei wel eentje zijn ze overal op.....balen. 8)7 Iemand nog een goed idee voor 2 iPad's 32GB+3G? :)

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 12:04
thijszor schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:32:
bij de MM hier in alkmaar sinds release nog niks nieuws gezien, dus dat lijkt me ook niet helemaal waar BurkaN, tenzij je zelf bij een APR werkt ;)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Ik was afgelopen zaterdagavond bij de A-Mac in Utrecht (Mariaplaats) op de wachtlijst gezet voor de 16GB wifi versie. Gisteren om 17:32 kreeg ik een mailtje dat mijn iPad binnen was. Ik ben meteen vertrokken. En ja hoor, het was geen slechte grap! Ik typ dit bericht op het mooie apparaat.

Terwijl ik stond af te rekenen hoorde ik een verkoper een andere klant vertellen dat die voorraad pas ten vroegste Vrijdag in de reguliere verkoop komt. In de mail die ik kreeg stond ook dat mijn apparaat tot vrijdag gereserveerd zou zijn.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IFactors Rotterdam lijnbaan heeft voorraad net 16gb wifi gehaald en bestelling bij apple geannuleerd !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
En binnen, de 32GB 3G versie. Machouse Amsterdam heeft er genoeg (aldus de verkoper).

Bestelling bij Apple.nl geannuleerd. Dit is al de tweede keer dat de Apple store me laat stikken (Snow Leopard).

Voortaan alles gewoon bij een winkel halen / bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 05-08-2010 10:44 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:33:
Net nog in de Media Markt Maastricht geweest, kwamen er dit weekend 15 binnen maar die waren al vergeven. Hebben namelijk een lijst met reserveringen.

Heb hem zojuist dus maar gewoon via de applestore besteld.
Wat een }:O kebakkers... mij vertelde ze dinsdag dood leuk dat er 300 besteld zijn en dat die voor zaterdag nog aan zouden komen...
Volgens mij verzinnen ze het ter plekke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
vacuumcleaner schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:52:
En binnen, de 32GB 3G versie. Machouse Amsterdam heeft er genoeg (aldus de verkoper).
Ik ga er ook zo naartoe voor de 32 3g versie..
De verkoper zei ook tegen mij "genoeg" , ik hoop het maar.

Hopen dat ik niet uren hoef te zoeken naar een parkeerplaats :(

<zucht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Geweldig dit forum, was al een week of twee aan het zoeken naar een 64gb 3G en nav de berichten gisteravond, net een exemplaar opgehaald bij mac-house Hilversum. Helemaal blij en dank! *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Nu maar hopen dat we hier in het Limburgse ook snel voorraad zien verschijnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
2be schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:56:
Nu maar hopen dat we hier in het Limburgse ook snel voorraad zien verschijnen.....
Precies!!

Iemand bij MediaMarkt in Herzogenrath geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb mijn iPad 32Gb Wifi+3G iets na 12 gehaald bij iFactor in Leiden!

Ben echt zo blij!!!

p.s. ze hadden er nog een aantal achter liggen!

[ Voor 21% gewijzigd door Recon24 op 05-08-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

dna_fatrabbit schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:14:
[...]

Precies!!

Iemand bij MediaMarkt in Herzogenrath geweest?
MM Herzogenrath heeft geen ipad in het assortiment. Dan kom je naar MM Aachen aan het rijden. Met 1 telefoontje weet je of ze beschikbaar zijn. Vorige week hadden ze er geen. Als ze er nu wel op voorraad hebben dan hoor ik dat uiteraard graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
Ik heb hem! Vanmorgen naar machouse in Rotterdam geweest en daar hadden ze er nog genoeg voor de losse verkoop.

Getypt vanaf mijn iPad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
2be schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:14:
[...]

MM Herzogenrath heeft geen ipad in het assortiment. Dan kom je naar MM Aachen aan het rijden. Met 1 telefoontje weet je of ze beschikbaar zijn. Vorige week hadden ze er geen. Als ze er nu wel op voorraad hebben dan hoor ik dat uiteraard graag! :)
hehe :X dan heb je mij nog nooit Duits horen sprechen zal straks een hulp lijn inschakelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:48
Ik wacht rustig op mijn 16Gb 3G bij de Apple Store ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Polyphemus schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:13:
Annuleren die handel en langs the Machouse gaan of iFactors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
vacuumcleaner schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:28:
[...]

Annuleren die handel en langs the Machouse gaan of iFactors?
Ik had begrepen dat de 16GB 3G erg schaars was. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Polyphemus schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:32:
[...]

Ik had begrepen dat de 16GB 3G erg schaars was. :?
Zelfde had ik ook begrepen toen ik overwoog om mijn bestelling bij Apple te annuleren en naar een retailshop te gaan. De 16gb 3g versie is verreweg de meest gewilde en de kans dat die in de losse verkoop komt is op korte termijn erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand of er in de omgeving Groningen/Noord-Nederland uberhaupt de laatste tijd nieuwe leveringen binnen zijn gekomen? Vind het nu toch wel erg irritant worden dat ik nog niks heb (moet hem krijgen als vervanging voor mn eerste exemplaar die DOA was, dus hoopte stiekem dat ik wat voorrang zou krijgen). Woensdag was de levering verwacht, maar niks. Vandaag ook weer niks :( Ik lees hierboven nu allemaal berichten van mensen die hem gewoon deze week wel geleverd krijgen, dus vraag me af of dit nou leveringsproblemen zijn van Apple, of dat Mediamarkt gewoon zit te kl*ten? Want ik overweeg om dan maar mijn geld terug te vragen en bij een andere winkel te kopen...

[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 05-08-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Vandaag zonder moeite een 32GB 3G kunnen halen bij iFactors in Leiden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
C00KW4US schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:27:
Vandaag zonder moeite een 32GB 3G kunnen halen bij iFactors in Leiden :*)
Dat bedoel ik nou... Allerlei mensen zitten al weken te wachten en zo'n lucky bastard bedenkt op een dag 'goh, laat ik vandaag eens een ipad gaan kopen' en scoort er een bij de eerste de beste winkel }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:49
Mijn collega heb ik door dit forum vandaag naar de Machouse in A'dam gestuurd. Na 1,5 uur door A'dam gescheurd te hebben vanwege allerlei wegafzettingen. Komt hij in de winkel, zeggen ze dat hij op is. Terwijl hij van te voren gebeld had en er nog genoeg waren. Hij zegt dat meen je toch niet he....net 1,5 uur in de auto gezeten. Gaat de verkoper overleggen met zijn collega's blijkt hij er nog 2 te hebben. Pffff....dus hij pikte er eentje mee (32GB+3G). Het viel hem op dat het megadruk was in de winkel, de iphone4's en ipad's vlogen hem om de oren daarzo.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Palomar schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:34:
[...]

Dat bedoel ik nou... Allerlei mensen zitten al weken te wachten en zo'n lucky bastard bedenkt op een dag 'goh, laat ik vandaag eens een ipad gaan kopen' en scoort er een bij de eerste de beste winkel }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|

;)
Jouw verhaal is niet helemaal waar ;)
Eerst liep ik de MM binnen, daar was niets op voorraad en zou nog een week duren. Vervolgens ben ik iFactors gaan bellen en in Leiden hadden ze er nog één liggen. Al met al een beetje geluk dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:12

El Martino

Zo niet, dan toch.

Vanmiddag even een belletje naar iCentre in Amstelveen en daar hadden ze ze net binnen. Ben nu mooi voorzien van een 16GB 3G versie :) en heb m'n in de online Apple store mijn bestelling geannuleerd.

Voorlopig meer dan voldoende uit voorraad leverbaar daar!

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week maandag een iPad 16GB Wi-Fi besteld bij Media Markt in Eindhoven.
Zou zouden daar elke donderdag een levering krijgen, dus vandaag de 2e zending. Maar nog steeds geen telefoon.

Iemand info over de levering van MM Eindhoven want ze zijn telefonisch niet te bereiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:21:
Ik heb vorige week maandag een iPad 16GB Wi-Fi besteld bij Media Markt in Eindhoven.
Zou zouden daar elke donderdag een levering krijgen, dus vandaag de 2e zending. Maar nog steeds geen telefoon.

Iemand info over de levering van MM Eindhoven want ze zijn telefonisch niet te bereiken :(
Geen idee, maar MM in Zoetermeer heeft blijkbaar ook nog niks binnen gehad. Wacht nog even morgen af, anders ga ik bij iFactors kijken (wou ik al eerder doen, maar helaas geen tijd).

Hoop alleen dat MM niet moeilijk doet over terug geven van mn aanbetaling, maar dat zal wel mee vallen denk ik.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polyphemus schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:13:
Anders ik wel, nu 6 dagen... MacMe Leeuwarden, en zal nog wel een week duren ben ik bang. Maar ja, rustig blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
El Martino schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:41:
Vanmiddag even een belletje naar iCentre in Amstelveen en daar hadden ze ze net binnen. Ben nu mooi voorzien van een 16GB 3G versie :) en heb m'n in de online Apple store mijn bestelling geannuleerd.

Voorlopig meer dan voldoende uit voorraad leverbaar daar!
Argh had ik dat geweten was ik ook langsgereden na werk, ze hebben daar nu niks meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Denkt iemand dat ik morgen nog kans maakt op een 16GB Wifi als ik naar Media Markt Alexandrium ga?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Chrones schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:45:
Denkt iemand dat ik morgen nog kans maakt op een 16GB Wifi als ik naar Media Markt Alexandrium ga?
ik denk dat je 50% kans heb.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

marketeer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:33:
[...]

Argh had ik dat geweten was ik ook langsgereden na werk, ze hebben daar nu niks meer :(
Om 20.00 hadden ze nog 32 en 64 GB varianten, ik wilde 16GB .. :(
Daarna nog bij AMac Utrecht geweest: massaal iPads over de toonbank, maar alleen voor degenen die gereserveerd hadden ;(

Bij Saturn Utrecht iig nog niks, medewerker klonk behoorlijk gefrustreerd aan de telefoon, ze hadden geen idee wanneer ze weer iets binnen kregen..

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeRSPiN op 05-08-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 17-09 21:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Al een paar dagen aan het zoeken op m'n vakantie adres hier in Zeeland. Niet in Middelburg ook niet bij de MM vandaag naar Antwerpen geweest. Niet alleen voor de iPad maar ook voor de fun. Zeker 5 / 6 winkels die Mac producten verkopen gevraagd naar de iPad maar helaas nergens was er nog voorraad. En ook iPhone was nergens te krijgen. Dus heeft iemand nog een tip voor een iPad 64 3g in de buurt van Vlissingen?

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 14:22
Izone middelburg schijnt ze morgen binnen te krijgen http://twitter.com/izonemiddelburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Nou, net maar gecancelled in de Apple store. Ik ga morgen wel langs de MM in de Cruquius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treslem
32gb 3G gescoord bij Machouse Amsterdam..

Eindelijk !!!!

Hadden een hele stapel zeiden ze, maar niet de 16gb 3G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Gisteren wat rondgebeld en nu type ik vanaf me nieuwe 32 gb 3G. NIce, ben er superblij mee, mijn vriendin wat minder maar goed...heb m uiteindelijk in Hilversum gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 18:53
In de apple store is er nog niks veranderd, verwachte verzend datum is nog steeds het zelfde gebleven. 12 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
MediaMarkt Cruquius heeft geen voorraad gekregen en wist ook niet wanneer er weer komt. Heb dus nu maar een 32GB 3G besteld in de Apple Store. Kijken of het sneller gaat dan de 16GB. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

De apple winkel in de passage in Den Haag had om 11.45 nog een aantal 16GB 3G modellen liggen *O*
Ik heb de mijne daar gekocht, en mijn online order gecancelled, dus tweakers in Den Haag, doe er uw voordeel mee...

Vanavond lekker prutsen :9 :9

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 17-09 21:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Helaas maar een paar en niet voor de losse verkoop.

En de MM in Middelburg ook niet. Daar gaat ook alles naar die gereserveerd hebben. Nogmaals bellen had geen zin gaf de telefoniste aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Montana op 06-08-2010 13:10 ]

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Word net gebeld door de MM Zoetermeer.. ze hebben vandaag alleen de 64GB + 3g binnengekregen :/ Ze hopen de rest begin volgende week weer binnen te krijgen.. vanavond maar is bij iFactors kijken dus.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik heb heel de regio afgebeld. Uiteindelijk hoorde ik dat de Saturn in Tilburg de iPad 64GB 3G op voorraad had en wel 8 stuks. Toen ik daarna nog een keer belde om te vragen of ze er één apart konden leggen voor me (ik moet immers 40 minuten reizen) zeiden ze dat dat niet telefonisch mocht. Niet echt klantvriendelijk als je het mij vraagt. Deze telefoniste wilde me niet eens melden hoeveel iPads er nog over waren zodat ik alsnog kon beslissen om naar Tilburg te kunnen reizen terwijl de andere telefoniste dat wel meldde. Dat was voor mij de druppel, voor mij geen Saturn meer.

Ook vind ik het merkwaardig dat iedere winkel voorraad krijgt en er geen enkele iPad via de officiële store wordt verstuurd.

Overigens hadden ze van Breda tot Nijmegen geen 64GB 3G model meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Azerty heeft nog 5 32Gb 3g Ipads op voorraad.... }:O

Ik dacht wat een wonder.... ik wou bijna bestellen totdat ik de prijs zag: 863 euro!!! Pfiewwww wat een afzetters zal de volgende keer goed nadenken of ik daar ooit nog wat ga halen. Ik wil best bij schaartste 50 euro meer betalen maar 164 euro meer betalen... NO WAY ;w

P.S.
Pssssst Mediamarkt Ede, Deventer, Icentre amstelveen, Icentre Uitgeest heeft masaaaaaaaaaaaal 32gb 3g's op voorraad!!! ;) (699 euro, zoals het hoort)

[ Voor 20% gewijzigd door Smarty77 op 06-08-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Iemand een idee of ze ook ergens in (zuid) Limburg op voorraad zijn? Krijg de MM-en niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik had een 16 gig WiFi bij Gravis besteld, maar na twijfel toch maar weer geannuleerd. Heb vanochtend een bevestiging gekregen dat het geld terug gestort zou worden, dus nu is het maar afwachten of, en wanneer dat gaat gebeuren. Ik merk er nog niets van iig.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kevin1Bravo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:23:
Ook vind ik het merkwaardig dat iedere winkel voorraad krijgt en er geen enkele iPad via de officiële store wordt verstuurd.
Wat moeten de winkeliers wel niet denken van Apple als ze dat wel zouden doen. Die betalen vast grof geld om officieel Apple Reseller te mogen zijn, zou mooie boel zijn als klanten voor hetzelfde geld (geen verzendkosten bij Apple) sneller geleverd zouden krijgen via de webwinkel van Apple, die daarmee de winkeliers passeert.

edit:
http://www.icreatemagazin...ar-is-de-ipad-op-voorraad

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 06-08-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet even bij de MacMe Leeuwarden geweest. Ik stond tot nu toe als 2e op de lijst dus die verkpoer dacht dat ik volgende week de iPad wel kon halen.. Ik hoop het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

echt grappig om te zien dat mensen meer willen betalen voor een product omdat het moeilijk leverbaar is. Zit nog zwaar te twijfelen over de Ipad had gisteren een in mijn hand bij machouse rotterdam maar uiteindelijk niet genomen. Heb een PC en een Macbook Pro beide spelen flash af :P

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 15:18

Exirion

Gadgetfetisjist

This is my lucky day :) Ik belde vanmiddag op naar een shop in de buurt (Eindhoven) en ze hadden precies 1 exemplaar 16GB met 3G liggen. Werd apart gelegd en ik kon 'm komen ophalen. In de winkel nog even gecheckt of het display OK was, en dat was het geval. Binnen een half uur dus een perfecte iPad gescoord :9

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
2be schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:45:
Iemand een idee of ze ook ergens in (zuid) Limburg op voorraad zijn? Krijg de MM-en niet te pakken.
Niks nakkes nada... MM maastricht vannochtend nog aan de lijn gehad moet na 17:00 even terug bellen maar moest er niet van uitgaan.
Ivizi en andere zaken verwachten ook na het weekend pas leveringen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Puck

W32.Deadcode.A

Bij Amac Utrecht hebben ze er vandaag 150 binnen gekregen (diverse versies). Ik heb daar gister aan het einde van de dag een 32GB (enkel Wifi) gereserveerd en deze vandaag om 14:30 al op kunnen halen!

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Puck schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:09:
Bij Amac Utrecht hebben ze er vandaag 150 binnen gekregen (diverse versies). Ik heb daar gister aan het einde van de dag een 32GB (enkel Wifi) gereserveerd en deze vandaag om 14:30 al op kunnen halen!
Net gebeld: geen voorraad meer, je kunt ze mailen om te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

BlizzarD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:13:
Word net gebeld door de MM Zoetermeer.. ze hebben vandaag alleen de 64GB + 3g binnengekregen :/ Ze hopen de rest begin volgende week weer binnen te krijgen.. vanavond maar is bij iFactors kijken dus.
iFactors Zoetermeer heeft ook niks meer.. zucht naja dan wachten we wel tot na het weekend

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Kent iemand hier een shop rondom Rotterdam dat iPad 16GB wifi met of zonder 3g op voorraad hebben?

Ben dringend opzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Iemand die weet of de Wifi 16GB versie ergens in Arnhem verkrijgbaar is? Wil er eigenlijk morgen 1 oppikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
souljah1h schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:00:
Iemand die weet of de Wifi 16GB versie ergens in Arnhem verkrijgbaar is? Wil er eigenlijk morgen 1 oppikken..
Als jij er 1 vindt, tip of reserveer voor mij? Ik doe het andersom ook.. :p hahaha, ik ga maandag richting Assen dus kan ik wel langs rijden xD ... ik zal ook rondneuzen voor jouw... :P

kans is toch 0,0%

Pagina: 1 ... 7 ... 67 Laatste