Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik ben gister in Den Haag enkele winkels langs gegaan, overal is hij uitverkocht en hun meest recente informatie is dat ze ze ergens 'binnen 2 weken' weer verwachten. Kortom: hier heb je niks aan. Vervolgens heb ik dan ook gisteren via apple.nl mijn 16gb 3G besteld, vooralsnog heb ik een verwachte leverdatum van 13 augustus. Ik ben ook hoopvol gestemd over een eerdere levering op basis van de berichten in dit topic, maar vooralsnog juich ik nog niet te vroeg.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij mij staat er ergens vandaag een UPS mannetje aan de deur met mijn iPad, helaas voor niks want ik en mijn vriendin zijn niet thuis. Morgen ook niet dus dat wordt zaterdag even langs het postkantoor denk ik.

soeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:04
G-PHREAK schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:28:
Bij mij staat er ergens vandaag een UPS mannetje aan de deur met mijn iPad, helaas voor niks want ik en mijn vriendin zijn niet thuis. Morgen ook niet dus dat wordt zaterdag even langs het postkantoor denk ik.
Postkantoor? Dichstbijzijnde UPS depot lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
LaptopSmurf schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:00:
[...]

Postkantoor? Dichstbijzijnde UPS depot lijkt me?
Ohja het is UPS.. nouja dan moet ik een paar KM verder. geeft niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
G-PHREAK schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:28:

soeks
Zoals hierboven vermeld; het dichtstbijzijnde UPS depot.

edit: ik heb overigens hetzelfde probleem; er is niemand thuis op dit moment. Heb maar een briefje op de deur geplakt met een telefoonnummer. Weet namelijk niet of UPS een 2e poging doet of het pakketje gelijk bij het depot dropt. Dat mogen ze van mij namelijk meteen doen, dan kan ik het morgen zelf ophalen.

[ Voor 28% gewijzigd door shytah op 29-07-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 11:46
Inmiddels kan ook ik mijn order niet meer annuleren, dus ik hoop/verwacht dat hij morgen binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
De mijne wordt vandaag ook afgeleverd door UPS. Dinsdagmiddag besteld en betaald via bankoverschrijving.

Gelukkig werk ik thuis dus laat hem maar snel komen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 18:53
Dat is vrij rap, heb de ipad nu ook besteld via bankoverschrijving. Ben benieuwd hoe snel het zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Als je niet thuis bent kun je bij UPS (iig zo was dat een paar jaar terug) ook 's avonds het pakket ophalen bij het depot als ik het me goed herinner. Bel even naar UPS als je het trackingnummer hebt. Met een beetje geluk kan je ook zorgen dat ze niet voor niets naar jouw huis rijden. Of laat hem afleveren bij je buren als je die een beetje vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:42

2be

Wel apart dat iedere Apple dealer/media markt hier in het zuiden aangeeft geen ipads meer te hebben en de komende weken ook niet te verwachten, terwijl Apple ze vrolijk gaat uitleveren aan particulieren.

Of gewoon goede marketing uiteraard. Schaarste creëren bij de fysieke verkooppunten en dan the middle man uitschakelen. :-)

Welke ipads hebben jullie bij apple online besteld? wifi of 3G? 16,32 of 64 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
16GB wifi, zojuist besteld. Meer dan voldoende, zal er toch geen muziek opzetten en een film kijk je toch maar 1 keer en gooi je er daarna af. Ruim 80% op mijn iphone is muziek en heb een maar een paar apps die ik gebruik. Al zal dit met de ipad wel anders zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Deef_K op 29-07-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ik ook een 16GB wifi.
Ik lees trouwens op de site van UPS dat ze tot 19:00 uur en soms nog later bezorgen. Met een beetje geluk lig ik achteraan zijn route en ben ik thuis als ie komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Kan je bij bestellen ook een alternatief afleveradres (werk) opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Ja dit kan. Wat ik me afvraag, sommigen hier schrijven over het 'niet meer mogelijk zijn van annuleren'. Ik zie bij mijn bestelstatus het knopje 'producten annuleren', maar ik durf hier niet op te drukken uit angst dan mijn bestelling ook daadwerkelijk te annuleren :). Bedoelen jullie dat dit knopje verdwijnt op het moment dat dit niet meer mogelijk is of controleer ik de mogelijkheid tot annuleren pas nadat ik op dit knopje heb gedrukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdagmiddag heb ik via creditcard de iPad 16GB Wifi besteld, leverdatum staat nog steeds op 13 augustus. kHou jullie op de hoogte.
Is er al iemand die hem woensdag ook besteld heeft waarvan de leverdatum al wel is gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
CousinBoneless schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:31:
Ja dit kan. Wat ik me afvraag, sommigen hier schrijven over het 'niet meer mogelijk zijn van annuleren'. Ik zie bij mijn bestelstatus het knopje 'producten annuleren', maar ik durf hier niet op te drukken uit angst dan mijn bestelling ook daadwerkelijk te annuleren :). Bedoelen jullie dat dit knopje verdwijnt op het moment dat dit niet meer mogelijk is of controleer ik de mogelijkheid tot annuleren pas nadat ik op dit knopje heb gedrukt :D
Kan je gerust op drukken, je moet daarna nog een keer bevestigen enz.
die knop blijft zoals die is, je krijgt die melding pas nadat je erop gedrukt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Wat is dat toch met Tweakers en knopjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Laatst online: 27-01 12:04
Moet er wel bij zeggen dat de iPad niet voor mijzelf is maar voor mijn ouders :'( Ik kan er dus zelf even mee spelen maar zal hem uiteindelijk toch moeten afgeven. ;w

[ Voor 182% gewijzigd door shytah op 29-07-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
G-PHREAK schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:37:
[...]

Kan je gerust op drukken, je moet daarna nog een keer bevestigen enz.
die knop blijft zoals die is, je krijgt die melding pas nadat je erop gedrukt hebt.
Wat een topper. Mijne ook gistermiddag besteld (16gig, 3g) en kan ook niet meer annuleren:

"Uw bestelling is al klaargemaakt voor verzending en kan daarom niet meer worden geannuleerd. Zodra uw bestelling is verzonden, kunt u echter een retourzending aanvragen via de pagina met bestelinformatie." :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Hij is binnuhhhhhhhh! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:37:
Woensdagmiddag heb ik via creditcard de iPad 16GB Wifi besteld, leverdatum staat nog steeds op 13 augustus. kHou jullie op de hoogte.
Is er al iemand die hem woensdag ook besteld heeft waarvan de leverdatum al wel is gewijzigd?
Ik heb 'm dinsdag 27 juli besteld, vandaag wordt ie via ups afgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

MM: Ede, Arnhem, Deventer, Utrecht, A'dam Arena en Noord, Cruquius,

UITVERKOCHT :(

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

MisteRMeesteR schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:53:
MM: Ede, Arnhem, Deventer, Utrecht, A'dam Arena en Noord, Cruquius,

UITVERKOCHT :(
Dank, scheelt me weer een metroritje vanmiddag.
Betreft dit alle versies?

Hopelijk is hij ergens nog in Amsterdam te vinden (zoek een versie van 499 of 599 euro).

[ Voor 14% gewijzigd door quez op 29-07-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ik zou hem gewoon op Apple.nl bestellen, dan heb je hem binnen 2 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

quez schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:54:
[...]

Hopelijk is hij ergens nog in Amsterdam te vinden (zoek een versie van 499 of 599 euro).
Yep,

Alle versies, ze weten geen van allen wanneer ze weer voorraad krijgen.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:20
quez schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:54:
[...]

Collega is gisteren bij de MM Arena geweest en daar hadden ze enkel nog de dure versie liggen. Het was niet bekend wanneer ze een nieuwe zending kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 10:16
Damn, ik had vanmiddag naar de MM in Amsterdam Noord willen rijden maar dat heeft dus geen nut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Dat gezeur in die winkels schiet niet op ;), heb zojuist online een 32 GB Wifi besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Leadpump
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 08:08
Gistermiddag heb ik mijn 64GB met 3G besteld in de Apple store (online dus). Zojuist de 'Annuleer Artikel Test' gedaan en zou al klaargemaakt zijn voor verzending. Nu maar afwachten of dat ook zo is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:38
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/veelgestelde-vragen.html

hier komt vandaag meer info over de aflever volgorde. (check @tmobile_webcare)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Zojuist ook de verzendmelding binnengekregen: gisteren 16gb, wifi + 3g besteld bij apple.nl en betaald met creditcard. Initieel stond de leverdatum op 13 augustus, maar dat is dus morgen al :). 2 Dagen dus. Aanrader voor iedereen die nog teleurgesteld langs de MM is geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CousinBoneless schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:59:
Zojuist ook de verzendmelding binnengekregen: gisteren 16gb, wifi + 3g besteld bij apple.nl en betaald met creditcard. Initieel stond de leverdatum op 13 augustus, maar dat is dus morgen al :). 2 Dagen dus. Aanrader voor iedereen die nog teleurgesteld langs de MM is geweest...
Netjes, ik heb dezelfde besteld gisteren en ook met creditcard besteld. Hopelijk komt tie bij mij nu ook snel! Hoe laat heb jij gisteren mail gehad dat bestelling verwerkt was, ik om 15:28 >:) Ik heb er nog wel een Dock bij besteld, wellicht dat die voor vertraging zorgt en dat de levering daarvan 7-10 dagen duurt ipv 24 uur;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Leadpump
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 08:08
Na gisteren een iPad 64GB met 3G in de bestelling te hebben gezet, ook met creditcard, kreeg ik zojuist de verzend melding. Toppie en zeker aanrader. Ik heb geen extras zoals cases of docks.

[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Leadpump op 29-07-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quez
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

Mr_Leadpump schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:11:
Na gisteren een iPad 64GB met 3G in de bestelling te hebben gezet, ook met creditcard, kreeg ik zojuist de verzend melding. Toppie en zeker aanrader. Ik heb geen extras zoals cases of docks.
Ik heb hem ook maar besteld gezien alle positieve berichten omtrent de webshop (32gb wifi). Afwachten maar, hopelijk morgen al bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:05:
[...]

Netjes, ik heb dezelfde besteld gisteren en ook met creditcard besteld. Hopelijk komt tie bij mij nu ook snel! Hoe laat heb jij gisteren mail gehad dat bestelling verwerkt was, ik om 15:28 >:) Ik heb er nog wel een Dock bij besteld, wellicht dat die voor vertraging zorgt en dat de levering daarvan 7-10 dagen duurt ipv 24 uur;)
Ik heb hem gisteravond pas rond een uur of 18 besteld zelfs, melding zag ik pas rond 21uur toen ik voor 't eerst mijn mail checkte. Ik heb inderdaad alleen de iPad en geen andere meuk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipad 32 gb wifi+3g morgen geleverd :D eergisteren besteld en via CC betaald via Applestore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Ferret schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:23:
Damn, ik had vanmiddag naar de MM in Amsterdam Noord willen rijden maar dat heeft dus geen nut...
Ik werd onderweg getipt over de vestiging in Amsterdam Noord, ben er ff langsgeweest en ze hebben nog liggen:

~30? 64GB (WiFi en 3G)
~12? 32GB (alleen WiFi)

* MisteRMeesteR heeft dus zojuist een 64GB (wou perse 3G) gekocht.

Dus voor de mensen die nog een MM zoeken met voorraad, Adam Noord it is :)

* MisteRMeesteR baalt overigens wel van die domme telefoniste die mij vanmorgen vertelde dat alles op was... doos :( :X

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
Zojuist bevestiging gekregen dat ik morgen mijn iPad + Case kan verwachten.
In MM Deventer zijn geen iPads meer, zojuist nog even snel gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arite schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:07:
Zojuist bevestiging gekregen dat ik morgen mijn iPad + Case kan verwachten.
In MM Deventer zijn geen iPads meer, zojuist nog even snel gekeken.
Was de nieuwe lading dan al binnengekomen in Deventer?
Het zou vandaag binnenkomen, maar toen ik vanmiddag was geweest hadden ze nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, morgen komt m'n iPad 16G wifi met dock. Woensdagmiddag besteld, 2 dagen later kan ik hem dus thuis hebben. Zeer netjes, Jammer dat je niet weet wanneer ze 'm op de dag komen brengen maar goed, tis beter dan paar uur voor de winkel te gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:37:
[...]

Was de nieuwe lading dan al binnengekomen in Deventer?
Het zou vandaag binnenkomen, maar toen ik vanmiddag was geweest hadden ze nog niks
Ik was er rond 19:00, en toen hadden ze nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arite schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:24:
[...]

Ik was er rond 19:00, en toen hadden ze nog niets.
Oke, dan bel ik morgen wel even, voordat ik weer voor jan lul ga. En anders bestel ik het maar via de apple store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Ik zou er niet vanuit gaan dat ze morgen alweer bevoorraad zijn.
ik heb vandaag 10 vestigingen gebeld en niemand wist wanneer de volgende bevoorraading weer plaats zou vinden....

Amsterdam noord heeft als een van de Weinige MM' s nog iPads beschikbaar.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Gisteren na veel wikken en wegen toch maar op de apple site mijn 3G 32 gb besteld. Werd een beetje gek van het winkels afbellen. Rond 18:00 geld overgemaakt. Gelukkig ook Rabobank, dus ik hoop dat eea. snel verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren via rabobank betaald, verwachte verzenddatum op 12 augustus kan nog annuleren maar ja dat wil ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
Vandaag 30 juli 12:30uur bestelling gedaan 16gb + 3G

Nu maar eens op zoek naar goedkoop data abonnement'tje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woensdag avond bij de MM Amsterdam Arena maar een 64 GB Wifi gekocht aangezien ze verder niks meer hadden, de verkoper zei ook dat dit de laatste waren en dat ze verder overal uitverkocht zouden zijn..

Volgens de cassiere komen ze volgende week weer binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Status: Uitzondering
DE KLANT WAS NIET BESCHIKBAAR BIJ DE 2DE POGING. ER WORDT EEN 3DE POGING GEDAAN
Klote UPS, ik had aangegeven dat het naar een andere adres moest (paar huizen verder) als ik er niet zou zijn. Blijkbaar is dat niet gebeurd. :(
Bij de derde poging maandag ben ik er ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Ik heb mijne inmiddels in mijn handen. Nogmaals hulde voor de online Apple store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Hmm de mijne is in behandeling. De day after nog geen grijze annulering... misschien doordat ik met een overschrijving heb betaald ipv met een creditcard. Vanmorgen rond 9:00 had ik de bevestiging dat de betaling was aangekomen. Zal wel maandag verzenden worden en dinsdag aankomen.... hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 21:40
Gisterenochtend besteld met creditcard maar kan helaas de order nog steeds annuleren. Lijkt erop dat ze door de voorraad zijn. verwachte verzenddatum is nog steeds 12 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Same here, helaas! Ik had gehoopt 'm morgen nog te kunnen hebben. Toch te lang getwijfeld over welke versie ik zou nemen (uiteindelijk 16GB 3G versie geworden).

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet via internet een Ipad gereserveerd bij de MacMe Leeuwarden. Ben benieuwd wanneer ze de Ipad 16 gb wifi binnen hebben. In de mail stond dat ze niet precies konden zeggen wanneer hij binnen is. Zal wel 2 weken duren nog. Ik kan ieder geval niet wachten tot ik hem heb!
Zijn er misschien hier meer mensen die een reservering hebben gedaan bij de MacMe Leeuwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Via Apple store, gister besteld.

Verzending: 12 Aug, 2010.
Verwachte leverdatum: 16 Aug, 2010.
Opmerking: De bovenvermelde tijden zijn schattingen, uitgedrukt in werkdagen. De bestelling wordt pas geleverd als alle artikelen beschikbaar zijn. Voordat uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u hiervan een bericht per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
2 weken wachten op zo'n ding als dit is onmenselijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
Ik heb de vandaag t/m 18:45 gewacht en geen UPS gezien terwijl ze vandaag zouden komen, fijn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Arite schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:13:
Ik heb de vandaag t/m 18:45 gewacht en geen UPS gezien terwijl ze vandaag zouden komen, fijn! :(
Ik zou ff de status bekijken op ups.com (inloggen met de ups code die je hebt gekregen van Apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:52
Mijn Ipad 32Gb + 3G is vanmiddag binnengekomen. Agelopen woensdagavond besteld in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
G-PHREAK schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:37:
[...]

Ik zou ff de status bekijken op ups.com (inloggen met de ups code die je hebt gekregen van Apple)
Die staat de hele dag al in WORDT AFGELEVERD, nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
  • Laatst online: 14-09 13:50
Nergens meer leverbaar :| , en ik ga volgende week zaterdag op vakantie, zou hem dan wel heel graag willen hebben. Nu heb ik dus maar bij de apple store online besteld, maar ik las hier dat als ze hem op voorraad hebben, dat hij dan meteen wordt opgestuurd en dat het dan maar een paar dagen meer duurt. Is die kans groot?

Kan niet wachten tot ik hem in huis heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De levertijd voor de iPad valt in de praktijk dus reuze mee, itt de iPhone

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
devos50 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:26:
Nergens meer leverbaar :| , en ik ga volgende week zaterdag op vakantie, zou hem dan wel heel graag willen hebben. Nu heb ik dus maar bij de apple store online besteld, maar ik las hier dat als ze hem op voorraad hebben, dat hij dan meteen wordt opgestuurd en dat het dan maar een paar dagen meer duurt. Is die kans groot?

Kan niet wachten tot ik hem in huis heb 8)
Wij hebben er woensdag een besteld, en bij ons staat de verzenddatum op 12 augustus en de leverdatum op 16 augustus. De annuleerknop blijft grijs, dus bij ons duurt het mogelijk wel twee weken helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:25

CyBeRSPiN

sinds 2001

Net een 16GB WiFi besteld via de AppleStore:
Verwachte verzenddatum: 16 Aug, 2010
Verwachte leverdatum: 18 Aug, 2010

Hoop dat het wat eerder is.. Had via Twitter al uitgevogeld dat Saturn Utrecht ook geen voorraad meer had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be

2be

Bellen naar apple kan natuurlijk ook. Er staat een telefoonnummer bij je order status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:32:
Net een 16GB WiFi besteld via de AppleStore:

Hoop dat het wat eerder is.. Had via Twitter al uitgevogeld dat Saturn Utrecht ook geen voorraad meer had..
Mmmm, is dit meer een slag om de arm datum en kan dit nog wijzigen? Zit er aan te denken om een 32GB 3G te bestellen. Deze moet wel voor 15 aug binnen zijn ivm mijn reis.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:04
morm schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:38:
Mijn Ipad 32Gb + 3G is vanmiddag binnengekomen. Agelopen woensdagavond besteld in de Apple Store.
Maar stond er toen ook al bij dat het 7-10 werkdagen zou duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:04:
[...]

Maar stond er toen ook al bij dat het 7-10 werkdagen zou duren?
Ja.. Dat stond er al op het moment dat de store online ging met de nieuwe producten. Bij mij stond er daarentegen al na 2 dagen een UPS mannetje op de stoep
(helaas was ik niet thuis, de dag erna ook niet en heb ik dus nogsteeds geen ipad. Maandag wordt er een nieuwe poging gedaan maar dan ben ik er ook niet. Hopelijk is het nu wel goed doorgekomen dat het naar een ander adres moet deze keer. De vorige keer werd dat genegeerd, kl*te UPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
Vanmiddag ff gekeken op internet, zag ik bij 4launch dat er nog 1 exemplaar aanwezig was. Ik dus gelijk gebeld, want ik wou wel zekerheid dat die nog aanwezig was. De verkoper zei dat dat ene exemplaat net gereserveerd was via internet maar dat er dinsdag een nieuwe lading zou binnenkomen (was ook geupdated op de site). Ik had dus een van die 10 exemplaren besteld, en nu staat er ook netjes op de site dat er 9 aankomen :). Verkoper zei bovendien dat hij waarschijnlijk woensdag binnen is :D, nog 4 pijnlijke daagjes wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
In Groningen is ook nergens meer 1 te krijgen, geen enkele variant (Mediamarkt, Saturn en Applestore). Net als overal verwachten ze in de loop van volgende week weer nieuwe binnen maar achtten ze de kans heel klein dat ze überhaupt al hun eigen reserveringen kunnen uitleveren, laat staan losse verkoop/nieuwe reserveringen.

Ik heb hem dus maar online besteld. Nu maar hopen dat ik net zoveel geluk heb als sommige anderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

devos50 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:34:
Vanmiddag ff gekeken op internet, zag ik bij 4launch dat er nog 1 exemplaar aanwezig was. Ik dus gelijk gebeld, want ik wou wel zekerheid dat die nog aanwezig was. De verkoper zei dat dat ene exemplaat net gereserveerd was via internet maar dat er dinsdag een nieuwe lading zou binnenkomen (was ook geupdated op de site). Ik had dus een van die 10 exemplaren besteld, en nu staat er ook netjes op de site dat er 9 aankomen :). Verkoper zei bovendien dat hij waarschijnlijk woensdag binnen is :D, nog 4 pijnlijke daagjes wachten dus.
Waarom zou je veel meer betalen? Bestel m dan gewoon in de Apple online store, dan betaal je gewoon de adviesprijs en heb je m waarschijnlijk ook wel volgende week binnen

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Laatst online: 05:27
Weet iemand toevallig of de 64gb wifi+3g nog op voorraad is bij MediaMarkt Amsterdam-Noord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kesj schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:32:
Weet iemand toevallig of de 64gb wifi+3g nog op voorraad is bij MediaMarkt Amsterdam-Noord?
daar hebben ze helemaal niks meer ;)
ze hadden woensdag alleen nog in MM Arena 20 stuks 64 GB Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Laatst online: 05:27
Ah, dank voor de reactie. Ik dacht hier gelezen te hebben dat ze juist in de Arena op waren en op Noord niet. Weet iemand of er van die 20 nog wat over zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Dan is het in Amsterdam Noord ook snel gegaan.. Heb daar afgelopen donderdag zelf een 64gb + 3G gekocht en toen waren er nog zeker 40. Najah, geduld is een schone zaak zeg maar.. ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, ik was dus in MM Arena woensdag avond en dr werd mij verteld dat er alleen nog 64 GB met Wifi waren, dus toen had ik die maar genomen. Anders moet je voor de zekerheid ff naar Noord bellen en 1tje apart laten leggen voordat echt alles op is en je moet gaan wachten tot de volgende lading :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Laatst online: 18-06 12:26
De laatste dagen overal gekeken waar het maar kon, (MM en IFactors Zoetermeer. Icenter Delft, MM Rotterdam alexandrium) maar nergens meer ipads (en vooral een 32gb wifi) te vinden helaas....

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
ik heb gemerkt dat applestore de aangegeven levertijden alleen ter indicatie worden gegeven, ik heb zelf 27 juli een CameraConnectionKit besteld, in het bevestingsmailtje stond verwachte leverdatum 19 augustus, ik krijg echter gisteravond een mailtje dat hij verzonden is en de verwachte leverdatum 3 augustus is.
Mij hoor je niet klagen. :9

Meerdere mensen hebben dus gisteravond bericht gekregen dat ze verzonden zijn, ik verwacht met de iPads dat ze ook een slag om de arm nemen met de leverdata.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:49

JoeBlack2k

I Love Hilary

Machouse Amsterdam heeft nog 32GB Wifi

ik zocht de 32gb + 3g maar die hadden ze niet meer

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
JoeBlack2k schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:43:
Machouse Amsterdam heeft nog 32GB Wifi

ik zocht de 32gb + 3g maar die hadden ze niet meer
Is die op zondag open, vandaag dus?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Heb gisteren bij de MM in Breda een 16GB WiFi en een 32GB 3G besteld. Volgens de uiterst vriendelijke verkoper kregen ze a.s. wo. weer een lading geleverd.

We wachten rustig af!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Tekn0z schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:16:
Heb gisteren bij de MM in Breda een 16GB WiFi en een 32GB 3G besteld. Volgens de uiterst vriendelijke verkoper kregen ze a.s. wo. weer een lading geleverd.

We wachten rustig af!
Ik hoop stiekem dat alle Mediamarkt filialen ze woensdag weer aangeleverd krijgen :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de Mediamarkt in Deventer nog ipads op voorraad heeft? Bij de macinside is de voorraad op, weet iemand of er binnen 10 werkdagen nieuwe komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
marketeer schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:40:
Vandaag 30 juli 12:30uur bestelling gedaan 16gb + 3G

Nu maar eens op zoek naar goedkoop data abonnement'tje :-)
Krijg net deze mail binnen :-(

Nu maar hopen dat er nog ergens eentje in de hoek ligt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:48
marketeer schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:17:
[...]

Krijg net deze mail binnen :-(

Nu maar hopen dat er nog ergens eentje in de hoek ligt O-)
Same here, voor een 16GB 3G }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:38
Deze morgen rond 9 uur de camera connection kit besteld. Verwachte leverdatum was 3 weken maar deze middag stond op Apple.com al prepared for shipment.

Krijg juist een mail dat de kit verzonden is! Dus nog geen dag eer het verzonden is. Knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
Racingboy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:35:
Deze morgen rond 9 uur de camera connection kit besteld. Verwachte leverdatum was 3 weken maar deze middag stond op Apple.com al prepared for shipment.

Krijg juist een mail dat de kit verzonden is! Dus nog geen dag eer het verzonden is. Knap!
Ja maar wat is dat voor z**d bedrijf UPS. Ik kan met het InfoNotice nummer niet eens het afleveradres aanpassen. Hoe verzin je het om voor Nijmegen een UPS distributiepunt in Apeldoorn gebruiken ? Leuk als de chauffeur nog twee keer deze kant op rijdt, maar het zal voor JL zijn.

Morgen maar eens bellen.

Waarom doet Apple geen zaken met TNT....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
loekf2 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:40:
[...]

Ja maar wat is dat voor z**d bedrijf UPS. Ik kan met het InfoNotice nummer niet eens het afleveradres aanpassen. Hoe verzin je het om voor Nijmegen een UPS distributiepunt in Apeldoorn gebruiken ? Leuk als de chauffeur nog twee keer deze kant op rijdt, maar het zal voor JL zijn.

Morgen maar eens bellen.

Waarom doet Apple geen zaken met TNT....
Ik kon met het infonoticenummer wel een ander adres aangeven. Je kan namelijk zelf een nieuwe afleverdatum inplannen en dan in het 'extra info' veldje iets neerzetten als "let op, afleveren op ander adres blabla"
Mijn ipad is dus vandaag geleverd op een ander opgegeven adres, prima!

(dit was wel afleverpoging 3, de keer ervoor werd een ander adres gewoon genegeerd ondanks een telefoontje naar ups met dat verzoek. Wederom was ik dus niet thuis)

Ik doe overigens ook veel liever zaken met TNT, dan kun je je pakket tenminste bij het lokale postkantoor ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11-2020
Donderdagavond 29 juli 16gb wifi besteld met verwachte verzenddatum 12 augustus (dat was dus de maximale verwachte levertermijn van 10 werkdagen). D'r gebeurt sindsdien niet veel met de status en ik kan hem nog steeds annuleren. Mensen die een dag eerder bestelde kregen hem nog na 2 dagen geleverd!

Jammer, maar ook bij de apple store zijn ze nu op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:41
Grrr.
Vrijdag bestel ik iPad 16gb op de apple site, 7 tot 10 werkdagen levering, krijg een bevestiging dat ie rond 18 augustus wordt geleverd. :) Irritant dat je zo "lang" moet wachten. :)

Dat moest ik ff kwijt. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb hem 29 juli laat besteld en is ook nog niets veranderd ;(
Voor de mensen die vaak hun status bekijken (zoals ik :P ) kunnen ook de volgende widget downloaden. Die checkt ieder uur of de status veranderd is.

http://www.apple.com/down...pping/deliverystatus.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Devet schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:23:
Donderdagavond 29 juli 16gb wifi besteld met verwachte verzenddatum 12 augustus (dat was dus de maximale verwachte levertermijn van 10 werkdagen). D'r gebeurt sindsdien niet veel met de status en ik kan hem nog steeds annuleren. Mensen die een dag eerder bestelde kregen hem nog na 2 dagen geleverd!

Jammer, maar ook bij de apple store zijn ze nu op!
Exactly with stupid above.... ;w Ook donderdagavond besteld, en ook ik kan nog annuleren.....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met de Macstore in Adam die krijgen morgen weer ipads binnen alleen de 16gb werd erg moeilijk 32gb kreeg hij erg veel binnen dan maar 32gb 3g kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
4launch had verwacht dat er dinsdag weer binnen zouden komen, maar dat is nu morgen geworden. Dan heb ik hem donderdag in huis.

Nog een dag wachten dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
Sparhawk schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:48:
[...]

Exactly with stupid above.... ;w Ook donderdagavond besteld, en ook ik kan nog annuleren.....
En hier nog iemand.... Net te laat besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Ik heb mijn bestelling zojuist ook geannuleerd, ik rij donderdag even naar Enschede, als daar niks meer is, rij ik door naar Duitsland totdat ik er 1 vind, heb al wat adressen in de navigatie gepropt voor een mooie route.

Wil hem graag voor de vakantie nog hebben, dat ging online zeker niet meer lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:32

KrL

Foto foto..

Vanmorgen Camera Connection Kit besteld (met indicatie van 2 a 3 weken levertijd), krijg net mailtje dat hij is verzonden. Ze zijn dus wrs in grote hoeveelheden binnengekomen, doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool2K
  • Laatst online: 12:06
devos50 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:52:
4launch had verwacht dat er dinsdag weer binnen zouden komen, maar dat is nu morgen geworden. Dan heb ik hem donderdag in huis.

Nog een dag wachten dus... :(
welke heb jij besteld daar Devos? Ik de 32gb wifi, ben benieuwd wanneer ze ze leveren of zal dat onderweg
van leverancier een lokkertje zijn. maar afwachten :) Heb jij ze vandaag gebelt erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af, bestellen en reserveren komt toch op het zelfde neer qua levertijd? Ik heb m'n iPad namelijk gereserveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Hmm, wtf!? Ik heb een bevestiging gehad voor 2 iPads, incl verwachte leverdatum. Kijk ik nu in de online status zie ik er maar 1 staan als besteld... heh??

Morgen maar eens bellen met de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:00:
Ik vroeg me af, bestellen en reserveren komt toch op het zelfde neer qua levertijd? Ik heb m'n iPad namelijk gereserveerd...
Lijkt me niet helemaal. Bestellen doe je -lijkt mij- online bij de apple store of een andere shop, reserveren doe je in een winkel. Bij reserveren ben je natuurlijk afhankelijk van het aantal wat er in de volgende lichting zit en het aantal reserveringen. Je hebt dus kans dat je niet bij reservering niet bij een volgende lichting zit maar bij de lichting daarop...
Pagina: 1 ... 6 ... 67 Laatste