Message !Nik schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:50:
[...]
Zet even je DM aan, ik denk dat ik wel kan helpen.
Ik ga er van uit dat alle 'Vormerkliste' behoorlijk vol zijn, en dat je geluk moet hebben dat ze er genoeg hebben. De levertijd volgens Apple.de is op dit moment ergens in juni. Je hebt kans dat een Mediamarkt of Saturn er genoeg heeft liggen (zoals zo vaak met dit soort acties). Als je dichtbij de grens woont is een stukje rijden misschien nog de moeite waard. Anders gewoon lekker bestellen bij resellers of een Apple store zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:10:
Ik ben van plan misschien naar duitsland te gaan om er 1 op te halen, iemand enig idee waar ik nog kans maak?
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.Nik schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:32:
[...]
Ik ga er van uit dat alle 'Vormerkliste' behoorlijk vol zijn, en dat je geluk moet hebben dat ze er genoeg hebben. De levertijd volgens Apple.de is op dit moment ergens in juni. Je hebt kans dat een Mediamarkt of Saturn er genoeg heeft liggen (zoals zo vaak met dit soort acties). Als je dichtbij de grens woont is een stukje rijden misschien nog de moeite waard. Anders gewoon lekker bestellen bij resellers of een Apple store zelf.
Ik kom uit utrecht en heb het er misschien wel voor over, maar ik heb geen idee wat de kans is dat de media markt ze nog heeft... Heeft misschien iemand een mail of een bevestiging dat ze nog ergens te krijgen zijn zonder reservering?
Mail ze gewoon even... De meeste bedrijven geven geen voorraadinformatie is mijn ervaring. Beste kans is gewoon te mailen of te bellen, en vragen. Misschien maken ze een uitzondering voor iemand uit Nederland (maar reken daar maar niet op, ik rij 300 km voor enkele iPad's, maar niemand weet mij tot nu toe te vertellen of ze er ook allemaal daadwerkelijk zullen zijn op de dag van release, of daarna).
Als ik geen pre-order had kunnen doen was ik vanuit Utrecht naar de dichtstbijzijnde officiele store Alstertal in Hannover gegaan. Is slechts 4 uur met de auto. Stukje minder maar ik zou dan toch gewoon heel vroeg voor de deur gaan zitten. Er zijn zeker iPads op voorraad omdat, in tegenstelling tot in de US, alle pre-orders per post worden verzonden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:38:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Ik kom uit utrecht en heb het er misschien wel voor over, maar ik heb geen idee wat de kans is dat de media markt ze nog heeft... Heeft misschien iemand een mail of een bevestiging dat ze nog ergens te krijgen zijn zonder reservering?
Edit: vanaf de store site: Kaufe dein iPad im Apple Store ab dem 28. Mai 08:00 Uhr (Solange der Vorrat reicht).
[ Voor 5% gewijzigd door .CoUk op 26-05-2010 07:51 ]
Verwijderd
Ik heb dus ook een iPad in bestelling via Duitsland (moeder woont daar, net over de grens). Op dit moment zie ik het volgende als ik via het tracking number volg:
5/26/2010 10:52:00 AM UPS INTERNAL ACTIVITY PRAGUE, CZ
5/26/2010 4:20:00 AM BILLING INFORMATION RECEIVED CZ
Gaan ze allemaal via Tsjechië? Ik kan namelijk niet zien waar de iPad eerst is geweest. De bestelling zou verzonden zijn op de 23e.
Gaan ze allemaal via Tsjechië? Ik kan namelijk niet zien waar de iPad eerst is geweest. De bestelling zou verzonden zijn op de 23e.
Heb je een link naar de site waar je je tracking nummer hebt ingevuld?Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:56:
Ik heb dus ook een iPad in bestelling via Duitsland (moeder woont daar, net over de grens). Op dit moment zie ik het volgende als ik via het tracking number volg:
Bij mij geeft hij nu via tnt.de als ik mijn referenz nummer invoer (tracking nummer werkt ook) het bestemmingsort en de afhaaldatum 26 may, vandaag dus. Verder geen informatie over de status enz.
Verwijderd
Deze https://iship.com/trackit/track.aspx en dan het lichtgrijze nummer invullen. Volgens mij heb ik deze link ook uit dit topic.EmielW. schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:15:
[...]
Heb je een link naar de site waar je je tracking nummer hebt ingevuld?
Bij mij geeft hij nu via tnt.de als ik mijn referenz nummer invoer (tracking nummer werkt ook) het bestemmingsort en de afhaaldatum 26 may, vandaag dus. Verder geen informatie over de status enz.
raar ik krijg daar nul op request. Gelukkig op tnt.de wel en daar staat dat hij om 14:15 in praag is opgehaald.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:30:
[...]
Deze https://iship.com/trackit/track.aspx en dan het lichtgrijze nummer invullen. Volgens mij heb ik deze link ook uit dit topic.
Is er iemand die richting duitsland gaat en zin heeft er 1 extra mee te nemen?
Uiteraard tegen een vergoeding.
Anders wordt het in de loop van volgende week zelf richting DU. Hoop dat ze dan beetje voorraad hebben.
Anders wordt het in de loop van volgende week zelf richting DU. Hoop dat ze dan beetje voorraad hebben.
Denk niet dat er mega veel op voorraad komen aangezien ze vorige week in de US ook al mondjesmaat voorraad hadden...denk dat mensen die reservering hebben staan hem wel gaan krijgen op de releasedate, maar er zo ff langsrijden en eentje halen gaat vooral in het begin niet lukken schat ik zo in.timowouters schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:25:
Is er iemand die richting duitsland gaat en zin heeft er 1 extra mee te nemen?
Heb nu ook beeld!EmielW. schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:30:
[...]
raar ik krijg daar nul op request. Gelukkig op tnt.de wel en daar staat dat hij om 14:15 in praag is opgehaald.
Verwijderd
Goed, de iPad is dus nu in Frankfurt. In theorie zou ie dus al morgen aan kunnen komen. Iemand anders al zo ver?
5/26/2010 5:44:00 PM IN TRANSIT TO FRANKFURT, DE
Mijn laatste scanstation in nog steeds Praag. Lucky YouVerwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:08:
Goed, de iPad is dus nu in Frankfurt. In theorie zou ie dus al morgen aan kunnen komen. Iemand anders al zo ver?
NURNBERG, DE 26/05/2010 19:24 VERTREKSCAN
Volgens mij gaat hij morgen komen!
Volgens mij gaat hij morgen komen!
Verwijderd
Zo ziet mijn trace eruit. Spannend:)
5/26/2010 9:38:00 PM ARRIVAL SCAN FRANKFURT, DE
5/26/2010 5:43:00 PM DEPARTURE SCAN NURNBERG, DE
5/26/2010 5:34:00 PM ORIGIN SCAN NURNBERG, DE
5/26/2010 9:38:00 PM ARRIVAL SCAN FRANKFURT, DE
5/26/2010 5:43:00 PM DEPARTURE SCAN NURNBERG, DE
5/26/2010 5:34:00 PM ORIGIN SCAN NURNBERG, DE
WESTERSTEDE, DE 27/05/2010 6:28 WORDT AFGELEVERD
27/05/2010 5:27 AANKOMSTSCAN
LANGENHAGEN, DE 27/05/2010 3:15 VERTREKSCAN
27/05/2010 0:06 AANKOMSTSCAN
26/05/2010 18:12 HERKOMSTSCAN
CZ 26/05/2010 4:20 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Woei! ;-)
LANGENHAGEN, DE 27/05/2010 3:15 VERTREKSCAN
27/05/2010 0:06 AANKOMSTSCAN
26/05/2010 18:12 HERKOMSTSCAN
CZ 26/05/2010 4:20 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Woei! ;-)
Hey dat is gek, mijne is via Arnhem naar Keulen gegaan, en hij is nu uit voor delivery.
Verwijderd
Ik denk dat ie vanmorgen aankomt:
Voraussichtliches Lieferdatum 27 Mai 2010 (Änderungen vorbehalten)
net nu er geen mensen thuis zijn:S Verdraaid:(
Voraussichtliches Lieferdatum 27 Mai 2010 (Änderungen vorbehalten)
net nu er geen mensen thuis zijn:S Verdraaid:(
9u Sendung In Der Zustellniederlassung Eingetroffen.
Hij is nu 100 km van zijn eindbestemming
Hij is nu 100 km van zijn eindbestemming
Ik kom ook uit utrecht, en ik ben (op basis van dit topic) op de vormerkungs lijst van Gravis Osnabruck gaan staan. Zie hier het mailtje dat ik net van ze ontvangen heb:Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:38:
[...]
Kortom, not a *bleep* snowball's chance in hell dus. Dammit.Leider gelten unsere Vormerkungen nicht als verbindliche Reservierungen. Wir dürfen erst ab Montag Morgen Reservierungen aufnehmen. Die Folge für Sie ist leider, dass Sie möglichst zeitnah nach Ladenöffnung am Freitag (8:00 Uhr morgens) in den Store kommen sollten, um sicher gehen zu können, dass noch ein für Sie passendes Gerät da ist. Leider können wir da nichts dran drehen.
Wir haben einiges an Geräten bekommen, können jedoch nichts zurücklegen. Da wir nicht wissen können, wie der Ansturm am Freitag ausfällt, sollten Sie früh da sein.
Für die Umstände trotz der Vormerkung möchte ich mich im Namen des Store Osnabrück entschuldigen, jedoch war uns auch nicht bekannt, wie die Markteinführung des iPad in Deutschland genau aussehen wird. Doch leider müssen wir uns an die Vorgaben unseres Lieferanten halten.
Tja, niet dus. Apple staat reserveringen ueberhaupt niet toe, dus mensen die hem gereserveerd dachten te hebben hebben dikke pech. In ieder geval bij Gravis Osnabrueck -- wellicht dat er andere winkels zijn die hun reserveringen (itt de klaarblijkelijke instructies vanuit Apple) wel honoreren. In which caseMichel242186 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:31:
Denk niet dat er mega veel op voorraad komen aangezien ze vorige week in de US ook al mondjesmaat voorraad hadden...denk dat mensen die reservering hebben staan hem wel gaan krijgen op de releasedate, maar er zo ff langsrijden en eentje halen gaat vooral in het begin niet lukken schat ik zo in.

[ Voor 21% gewijzigd door Jasper Janssen op 27-05-2010 14:23 ]
niet naar duitsland dus morgen, wat een afgang zeg, eerst beloven dat het gereserveerd staat en het dan toch niet waarmaken
Verwijderd
Als ik het dus goed begrijp zijn er nog exemplaren in de winkel, maar moet je er vroeg bij zijn om er 1 te bemachtigen. De winkel gaat om 8 uur open wat ongeveer 2.30 uur rijden is. dus om 5:30 vertrekken maar dan liggen er al mensen voor de deur te slapen...
Denk dat het hem niet wordt..
Denk dat het hem niet wordt..
WESTERSTEDE, DE 27/05/2010 12:35 AFGELEVERD
27/05/2010 6:28 WORDT AFGELEVERD
27/05/2010 6:28 WORDT AFGELEVERD
Dit mailtje was dus gestuurd nadat ik om een bestaetigung gevraagd had van ze. Een half uur later krijg ik het volgende binnen wat naar de hele vormerkung lijst uitgegaan lijkt te zijn (dat kan geen toeval zijn, mijn vraag moet iets hebben losgemaakt):Jasper Janssen schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:54:
[...]
Ik kom ook uit utrecht, en ik ben (op basis van dit topic) op de vormerkungs lijst van Gravis Osnabruck gaan staan. Zie hier het mailtje dat ik net van ze ontvangen heb:
Sehr geehrte Kunden des GRAVIS Store Osnabrück,
Sie hatten sich bei uns ein iPad vormerken lassen. Wir möchten Sie
noch mal dran erinnern dass dies keine Reservierung ist.
Sicher haben Sie schon mitbekommen dass zum Start nur wenige iPads zur
Verfügung stehen. Deshalb hat GRAVIS beschlossen am 28 und 29.5.2010
die wenigen iPads die wir haben ausschließlich über die Stores frei zu
verkaufen und die Vormerkungen für diese 2 Tage nicht berücksichtigen
können.
Deswegen schreiben wir Sie heute an. Wenn Sie dieses Wochenende ein
iPad Ihr eigen nennen wollen sollten Sie am Freitag, 28.5.2010 um
8:00 da sein und sich schnell eins sichern.
Wir drücken Ihnen die Daumen und wünschen Ihnen viel Erfolg!
PS: Bitte beachten Sie dass wir maximal 2 iPads pro Person rausgeben
können.
De mensen die hem versturen hebben jullie allemaal een DE adres ? Of er bestaat er net zoiets als in de VS dat je naar een De adres verstuurd en dat deze hem doorsturen naar NL ?
Ik ga vannacht om 2.30 uur naar Frankfurt Duitsland rijden (3,5 uur) dan zijn we daar om een uur of 6 hoop ik. Ik hoop dan maar dat ik er daar 1 of meer kan bemachtigen, wat denken jullie, maak ik een kans of denk je dat ik achter een rij van honderden Duitsers mag aansluiten?
http://blog.morrison.nl/
Wie ben ik om daar iets zinnigs over te zeggen (zeg dan niets
). Maar als je dat dan gaat ondernemen zorg dan dat je om 4u op de stoep staat.
De mijne is trouwens aangeboden maar er was niemand thuis. TNT geeft aan het morgen nogmaals te proberen... (@clonedonkey Dit is een adres in die Heimat)

De mijne is trouwens aangeboden maar er was niemand thuis. TNT geeft aan het morgen nogmaals te proberen... (@clonedonkey Dit is een adres in die Heimat)
[ Voor 41% gewijzigd door .CoUk op 27-05-2010 18:07 ]
Als je der twee mee kan krijgen, doen!rvbcrs schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:40:
Ik ga vannacht om 2.30 uur naar Frankfurt Duitsland rijden (3,5 uur) dan zijn we daar om een uur of 6 hoop ik. Ik hoop dan maar dat ik er daar 1 of meer kan bemachtigen, wat denken jullie, maak ik een kans of denk je dat ik achter een rij van honderden Duitsers mag aansluiten?
Ik kan der wel eentje gebruiken. Ik heb het vermoeden dat ze volgende week nogal slecht leverbaar zijn, en dan kan ik er pas heen.
Stuur maar een berichtje als je geïnteresseert bent
Helaas, ik ga samen met mijn pa, we zijn al helemaal volgeboekttimowouters schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:48:
[...]
Als je der twee mee kan krijgen, doen!
Ik kan der wel eentje gebruiken. Ik heb het vermoeden dat ze volgende week nogal slecht leverbaar zijn, en dan kan ik er pas heen.
Stuur maar een berichtje als je geïnteresseert bentUiteraard incl. beloning.
Wat bedoel je precies met een adres in die Heimat ? Heb even gezocht in dit topic maar kan niks hierover vinden. Is er dus een mogelijkheid om in DE te bestellen en naar Nl te later sturen met een omweg ?.CoUk schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:32:
Wie ben ik om daar iets zinnigs over te zeggen (zeg dan niets). Maar als je dat dan gaat ondernemen zorg dan dat je om 4u op de stoep staat.
Ik heb een adres van een vriend in Duitsland gebruikt. Ben hier op tweakers nog geen freight forewarders tegengekomen die in Duitsland gebruikt kunnen worden voor een apple bestelling. Maar inmiddels staan online leveringen trouwens op 'juni'. Goede kans dat je er dus op deze manier geen kunt krijgen voor eind volgende maand. En dan komt de introductie in NL al aardig in de buurt.clonedonkey schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:51:
[...]
Wat bedoel je precies met een adres in die Heimat ? Heb even gezocht in dit topic maar kan niks hierover vinden. Is er dus een mogelijkheid om in DE te bestellen en naar Nl te later sturen met een omweg ?
Verwijderd
Ik had het geluk dat de buren thuis waren:) Heb de iPad dus gisteren fijn kunnen gebruiken. Werd geleverd in een gigantische doos helemaal opgevuld met van die zakjes met lucht. Leuk detail: ik had er Duitse, Franse en Nederlandse documentatie inzitten;)
Hoe heb jij hem besteld JJay82 ? Ben wel benieuwd wat de beste manier is om nu een beetje snel nog een ipad te scoren
Verwijderd
ik heb het geluk dat mijn moeder in dld woont. Net over de grens. Met een Nederlandse creditcard via Apple.de de bestelling gemaakt. Ging heel makkelijk. Al met al heeft het twee weken geduurd.clonedonkey schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:12:
Hoe heb jij hem besteld JJay82 ? Ben wel benieuwd wat de beste manier is om nu een beetje snel nog een ipad te scoren
Nou het is gelukt wat een verhaal 
Ik ben om 0:45 opgestaan, om 02:00 was ik bij mijn pa in Arnhem, vanuit daar zijn we gaan rijden naar frankfurt. Na een rit van 3,5 uur kwamen we om 5:15 uur in Frankfurt en parkeerden de auto in een parkeer garage.
Enigszins zenuwachtig wat we voor de apple store zouden aantreffen waren we verrast toen er ongeveer 20 man (met stoeltjes) voor de apple store zaten. We waren dus nr. 21 en 22 in de rij! Dat moet goed komen dachten we, nu alleen nog maar even tot 8 uur wachten.
Om een uur of 7 was de rij achter ons aangegroeid tot ongeveer 100 man. Opeens hoorden we achter ons geroezemoes en zagen we het achterste deel van de rij zich (snel) naar de andere kant van het gebouw verplaatsen! Wat bleek nou de aanwezige security had achter het gebouw dranghekken geplaatst in een soort efteling achtige rij, daar moest schijnbaar iedereen in gaan staan en kreeg dan een nummer. De vriendelijke mensen van de security waren dit echter aan de achterkant van de rij beginnen te vertellen waardoor nu iedereen die er al vanaf een uurtje of 4 's ochtends was helemaal achteraan stond en iedereen die pas om 7 uur kwam aankakken vooraan stonden!!!!
Het groepje jongens dat er al vanaf 4 uur was hierdoor dan ook not amused en gingen hun beklag doen bij de security. Na wat over en weer gesteggel (in het Duits) mochten ze buiten de hekken helemaal vooraan gaan staan! Mooi voor hun, maar wij hadden nadat we het toch ook op een rennen hadden gezet nu wel 50 man voor ons staan in plaats van 20.
We hadden toen we aan de voorkamt van het gebouw stonden de apple medewerkers de iPad dozen zien opstapelen en dat waren er zeker meer dan 200 dus we hadden zoiets zelfs als iedereen voor ons er 2 neemt dan nog moeten we onze iPads kunnen bemachtigen, dus we besloten rustig te wachten.
Om ongeveer 7:45 uur begon het steeds drukker te worden, de rij was aangegroeid tot ongeveer 250 man (en vrouwen) ook was er diverse pers geariveerd (RTL, ZDF, enz) er stonden een paar rare duitsers in gekke tshirts voor ons die de hele tijd geinterviewd werden
Om ongeveer 8:10 mocht de eerste groep van ongeveer 15 man naar binnen!
Nadat er 4 groepen naar binnen waren gegaan waren wij bijna aan de beurt, we stonden nu helemaal vooraan! we konden niet meer wachten!
Terwijl we stonden te wachten kregen we de grootste regenbui op ons dak die ik ooit heb meegemaakt, zo veel regen heb ik nog nooit gezien! Er kwamen allemaal apple medewerkers naar buiten rennen om iedereen paraplu's te geven! Ik zeg top werk apple! (later bleek dat we ze wel weer moesten inleveren, maargoed).
Eindelijk om 9:30 uur waren we aan de beurt! We renden naar de voorkant van het gebouw, daar mochten we na het vertonen van ons eerder verkregen kaartje naar binnen, een erehaag van apple medewerkers stond bij binnenkomst voor ons te klappen, we renden door naar boven en daar stonden ze de iPad's!!!
Ik heb snel mijn 64Gb 3G iPad gepakt en eindelijk na een nacht niet slapen kon ik rusten!
We moesten nu alleen nog even met 4 iPad's op zak over straat naar de parkeergarage, wat ik toch een ietwat ongemakkelijk gevoel vond.
Ik ben nu thuis van mijn iPad aan het genieten, of eigenlijk ben ik hem al kwijt aan mijn vriendin, maargoed wat een prachtig apparaat! Ik hoop voor iedereen die hem nog niet heeft dat hij snel naar Nederland komt!
Groet,
RvBCrS
Ik ben om 0:45 opgestaan, om 02:00 was ik bij mijn pa in Arnhem, vanuit daar zijn we gaan rijden naar frankfurt. Na een rit van 3,5 uur kwamen we om 5:15 uur in Frankfurt en parkeerden de auto in een parkeer garage.
Enigszins zenuwachtig wat we voor de apple store zouden aantreffen waren we verrast toen er ongeveer 20 man (met stoeltjes) voor de apple store zaten. We waren dus nr. 21 en 22 in de rij! Dat moet goed komen dachten we, nu alleen nog maar even tot 8 uur wachten.
Om een uur of 7 was de rij achter ons aangegroeid tot ongeveer 100 man. Opeens hoorden we achter ons geroezemoes en zagen we het achterste deel van de rij zich (snel) naar de andere kant van het gebouw verplaatsen! Wat bleek nou de aanwezige security had achter het gebouw dranghekken geplaatst in een soort efteling achtige rij, daar moest schijnbaar iedereen in gaan staan en kreeg dan een nummer. De vriendelijke mensen van de security waren dit echter aan de achterkant van de rij beginnen te vertellen waardoor nu iedereen die er al vanaf een uurtje of 4 's ochtends was helemaal achteraan stond en iedereen die pas om 7 uur kwam aankakken vooraan stonden!!!!
Het groepje jongens dat er al vanaf 4 uur was hierdoor dan ook not amused en gingen hun beklag doen bij de security. Na wat over en weer gesteggel (in het Duits) mochten ze buiten de hekken helemaal vooraan gaan staan! Mooi voor hun, maar wij hadden nadat we het toch ook op een rennen hadden gezet nu wel 50 man voor ons staan in plaats van 20.
We hadden toen we aan de voorkamt van het gebouw stonden de apple medewerkers de iPad dozen zien opstapelen en dat waren er zeker meer dan 200 dus we hadden zoiets zelfs als iedereen voor ons er 2 neemt dan nog moeten we onze iPads kunnen bemachtigen, dus we besloten rustig te wachten.
Om ongeveer 7:45 uur begon het steeds drukker te worden, de rij was aangegroeid tot ongeveer 250 man (en vrouwen) ook was er diverse pers geariveerd (RTL, ZDF, enz) er stonden een paar rare duitsers in gekke tshirts voor ons die de hele tijd geinterviewd werden
Om ongeveer 8:10 mocht de eerste groep van ongeveer 15 man naar binnen!
Nadat er 4 groepen naar binnen waren gegaan waren wij bijna aan de beurt, we stonden nu helemaal vooraan! we konden niet meer wachten!
Terwijl we stonden te wachten kregen we de grootste regenbui op ons dak die ik ooit heb meegemaakt, zo veel regen heb ik nog nooit gezien! Er kwamen allemaal apple medewerkers naar buiten rennen om iedereen paraplu's te geven! Ik zeg top werk apple! (later bleek dat we ze wel weer moesten inleveren, maargoed).
Eindelijk om 9:30 uur waren we aan de beurt! We renden naar de voorkant van het gebouw, daar mochten we na het vertonen van ons eerder verkregen kaartje naar binnen, een erehaag van apple medewerkers stond bij binnenkomst voor ons te klappen, we renden door naar boven en daar stonden ze de iPad's!!!
Ik heb snel mijn 64Gb 3G iPad gepakt en eindelijk na een nacht niet slapen kon ik rusten!
We moesten nu alleen nog even met 4 iPad's op zak over straat naar de parkeergarage, wat ik toch een ietwat ongemakkelijk gevoel vond.
Ik ben nu thuis van mijn iPad aan het genieten, of eigenlijk ben ik hem al kwijt aan mijn vriendin, maargoed wat een prachtig apparaat! Ik hoop voor iedereen die hem nog niet heeft dat hij snel naar Nederland komt!
Groet,
RvBCrS
Een hoop media aandacht bij alle shops! leuke succesverhalen zo.
39
Wat een prutsers ook, die security mensen. Dan lijkt het in Amerika veel beter geregeld...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
M´n broer gaat binnenkort voor zaken naar de States en hij vindt het prima om voor mij een Ipad mee te nemen.
Ik natuurlijk exact uitgezocht waar de Apple Store in Seattle zit, maar wel een beetje verkeken op de prijs.
Ik begon met 16GB + wifi ($499), maar 16GB + 3G ($629) leek me toch handiger met mijn huidige T-mob data abo.
Daar komt nog eens bij een Sales Tax van zeker 6.5% dus ongev. $670.
met de huidige koers is dat ongev. €550
Komt ook nog eens bij dat je alles boven €430 moet aangeven. Doe je dat niet, betaal je invoerrechten (+boete?)
Kan net zo goed 1 uit Duitsland bestellen voor €40 meer (€599) of wachten tot NL release??
Weet het niet meer jongens... pfff.... of toch maar gewoon 16GB + wifi
Ik natuurlijk exact uitgezocht waar de Apple Store in Seattle zit, maar wel een beetje verkeken op de prijs.
Ik begon met 16GB + wifi ($499), maar 16GB + 3G ($629) leek me toch handiger met mijn huidige T-mob data abo.
Daar komt nog eens bij een Sales Tax van zeker 6.5% dus ongev. $670.
met de huidige koers is dat ongev. €550
Komt ook nog eens bij dat je alles boven €430 moet aangeven. Doe je dat niet, betaal je invoerrechten (+boete?)
Kan net zo goed 1 uit Duitsland bestellen voor €40 meer (€599) of wachten tot NL release??
Weet het niet meer jongens... pfff.... of toch maar gewoon 16GB + wifi
Verwijderd
Ik snap er niets meer van. Ik heb een aantal posten gelezen in dit topic en me goed geamuseerd. Is het nu zo'n bijzonder ding dat het niet te doen is om gewoon een paar weken te wachten tot dat apparaat normaal voorradig is in NL en DLD? Ik bedoel, je leeft je hele leven al zonder zo'n Ipad, wat maakt een paar weken meer uit? Of is het een soort sport om haantje de voorste te willen zijn?Weet het niet meer jongens... pfff.... of toch maar gewoon 16GB + wifi
En begrijp me niet verkeerd, ik ben al enige tijd op zoek naar een wat handzame PDF reader die kleur en plaatjes aan kan en die er ook nog een beetje geinig uit ziet, en waarschijnlijk zal deze behoefte binnenkort wel door een Ipad vervuld worden. Maar dat hoeft niet al 'gisteren' te zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 23:53 ]
Nee ik wil al sinds geruime tijd een tablet, voornamelijk voor Internet en soms spellen.
iPad voldoet daar prima aan. Over paar daagjes gaat die Bruder van me al dus moet nu keuze maken vandaar...
Als jij wil wacht ik wel een maandje... Ga jij dan in de rij staan voor me? :-P
iPad voldoet daar prima aan. Over paar daagjes gaat die Bruder van me al dus moet nu keuze maken vandaar...
Als jij wil wacht ik wel een maandje... Ga jij dan in de rij staan voor me? :-P
Lekker bestellen in DL en laten verschepen naar NL (kost € 25)A-HARUN schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:44:
PSN: TDBtje
Waar kan dat dan ?TDB schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:16:
[...]
Lekker bestellen in DL en laten verschepen naar NL (kost € 25)
In ieder geval niet bij Apple.com/store/de, daar vertellen ze je gewoon doodleuk dat je een adres in de moet hebben.
Alweer even geleden, 12 mei om precies te zijn, een iPad bij Apple USA besteld via mijn nichtje die in SF woont/werkt. Bij Apple zelf bleken ze uitverkocht te zijn, maar toch maar besteld. Kon wel tot 2 weken duren, maar na nog geen 3 dagen kreeg ik al een trackingcode dat ie onderweg was. Rare route die mijn iPad al heeft afgelegd, van China naar HongKong, toen zelfs naar Alaska en toen door naar SanFransisco waar ie op 24 mei is afgeleverd (heeft erg lang ergens in HongKong gelegen).
Vanuit SF heeft mijn nichtje de iPad met USPS op 26 mei verstuurd naar Nederland. En op 31 mei is ie bij de douane in Nederland aangekomen, so far so good. Daar ligt ie nu nog steeds... Ben erg benieuwd hoe lang het zal gaan duren voordat ie wordt 'vrij gegeven'. Hopelijk heb ik 'm eerder in huis dan dat ie in Nederland beschikbaar komt...
Zodra ik 'm in huis heb, laat ik het hier weten. Pas dan kan ik exact zeggen hoelang ie onderweg is geweest alles bij elkaar vanaf het moment van bestellen. Maar tot nu toe is ie dus al meer dan 3 weken onderweg vanaf het moment van bestellen bij Apple USA.
Vanuit SF heeft mijn nichtje de iPad met USPS op 26 mei verstuurd naar Nederland. En op 31 mei is ie bij de douane in Nederland aangekomen, so far so good. Daar ligt ie nu nog steeds... Ben erg benieuwd hoe lang het zal gaan duren voordat ie wordt 'vrij gegeven'. Hopelijk heb ik 'm eerder in huis dan dat ie in Nederland beschikbaar komt...
Zodra ik 'm in huis heb, laat ik het hier weten. Pas dan kan ik exact zeggen hoelang ie onderweg is geweest alles bij elkaar vanaf het moment van bestellen. Maar tot nu toe is ie dus al meer dan 3 weken onderweg vanaf het moment van bestellen bij Apple USA.
Ik heb hem via borderlinx verstuurd naar nederland en was totaal 4 weken verder. dat is unclusief 1 week wachten op voorraadWillow739 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:19:
Alweer even geleden, 12 mei om precies te zijn, een iPad bij Apple USA besteld via mijn nichtje die in SF woont/werkt. Bij Apple zelf bleken ze uitverkocht te zijn, maar toch maar besteld. Kon wel tot 2 weken duren, maar na nog geen 3 dagen kreeg ik al een trackingcode dat ie onderweg was. Rare route die mijn iPad al heeft afgelegd, van China naar HongKong, toen zelfs naar Alaska en toen door naar SanFransisco waar ie op 24 mei is afgeleverd (heeft erg lang ergens in HongKong gelegen).
gewoon nee.
Als het inderdaad 4 weken gaat worden, dan heb ik nog 1 week te gaan...

Even een update over levertijden uit Duitsland, met 2 redelijk bekende leveranciers (waarvan Gravis ook zeker te weten naar Nederland verscheept voor maar 20 euro!).
Goed nieuws voor bestellers bij Gravis en Re:Store. Er zijn of worden enkele duizenden iPads geleverd deze week... Nu maar duimen haha! Dus ook de mensen die er nog 1 willen, er is een grote kans dat je de iPad uit Duitsland toch eerder krijgt dan de NL release
Die van mij staat sinds 29-05 in bestelling. Ook de 16GB 3G. Even de berichten zoals ze van Gravis en Re:Store komen:
Oftewel, Re:Store heeft ze al, Gravis krijgt ze deze week. Alleen Gravis heeft iets meer winkels, dus ik heb het vermoeden dat niet iedereen zijn iPad gaat krijgen... Woensdag zouden we meer moeten weten.
Goed nieuws voor bestellers bij Gravis en Re:Store. Er zijn of worden enkele duizenden iPads geleverd deze week... Nu maar duimen haha! Dus ook de mensen die er nog 1 willen, er is een grote kans dat je de iPad uit Duitsland toch eerder krijgt dan de NL release
Die van mij staat sinds 29-05 in bestelling. Ook de 16GB 3G. Even de berichten zoals ze van Gravis en Re:Store komen:
Bron: http://twitter.com/GRAVIS_Germanyquote: GravisEs kommt diese Woche eine 4-stellige Stückzahl rein, das sollte erstmal reichen
Bron: http://www.twitter.com/myrestorequote: Re:StoreDas Warten hat ein Ende: das iPad ist in allen re:Stores wieder verfügbar.
Oftewel, Re:Store heeft ze al, Gravis krijgt ze deze week. Alleen Gravis heeft iets meer winkels, dus ik heb het vermoeden dat niet iedereen zijn iPad gaat krijgen... Woensdag zouden we meer moeten weten.
hmmm... op de site van re:store staat nog steeds vorbestellen [reserveren]Nik schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:32:
Even een update over levertijden uit Duitsland, met 2 redelijk bekende leveranciers (waarvan Gravis ook zeker te weten naar Nederland verscheept voor maar 20 euro!).
[...]
Bron: http://twitter.com/GRAVIS_Germany
[...]
Bron: http://www.twitter.com/myrestore
Gezien, ja, misschien moeten ze dat nog aanpassen. Anders even een mailtje wagen, ze zijn best snel met antwoord!
Inmiddels even een mailtje gestuurd, ben benieuwd!Nik schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:06:
Gezien, ja, misschien moeten ze dat nog aanpassen. Anders even een mailtje wagen, ze zijn best snel met antwoord!
[update]
sorry, but there are actually no iPads on stock at the moment. iPad reservations are
possible on our website www.my-restore.eu
regards
Ralph Kronenberg
[ Voor 23% gewijzigd door TDB op 07-06-2010 14:37 . Reden: reactie van re:store ]
Ik denk dat er een hoop mensen blij gaan worden. Heb vanmorgen mijn ipad onverwacht ontvangen! Geen track tracé niks!
Ipad 16gb 3G
besteld op 29-05
gravis online
Nu wachte. Tot ik thuis ben. Heb iTunes nodig om te activeren.
Ipad 16gb 3G
besteld op 29-05
gravis online
Update:
Gisteren (maandag) om 13:50 uur is de iPad vrijgegeven en zojuist stond TNT al aan de deur met een doos én een rekening... Of ik ook meteen wilde afrekenen (rembourskosten) de BTW (€ 84,36) en inklaringskosten (€ 17,00), totaal € 101,36.
Als ik de BTW terug reken, dan heeft men een koers aangehouden van € 1,35 = $ 1,00. Uitgaande van de aanschafprijs 599$ => € 444,- x 19% BTW = € 84,36.
Dus al met al ben ik erg blij met de koers die ze hebben gehanteerd voor de berekening van de BTW!
Totaal aantal dagen vanaf bestellen tot levering: 27 dagen (een kleine 4 weken dus).
Gisteren (maandag) om 13:50 uur is de iPad vrijgegeven en zojuist stond TNT al aan de deur met een doos én een rekening... Of ik ook meteen wilde afrekenen (rembourskosten) de BTW (€ 84,36) en inklaringskosten (€ 17,00), totaal € 101,36.
Als ik de BTW terug reken, dan heeft men een koers aangehouden van € 1,35 = $ 1,00. Uitgaande van de aanschafprijs 599$ => € 444,- x 19% BTW = € 84,36.
Dus al met al ben ik erg blij met de koers die ze hebben gehanteerd voor de berekening van de BTW!
Totaal aantal dagen vanaf bestellen tot levering: 27 dagen (een kleine 4 weken dus).
Verwijderd
Kijk dat is een goed bericht! Ik heb hetzelfde model besteld bij Gravis, afgelopen vrijdag wel pas. Ik ben benieuwd!Nik schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:02:
Ik denk dat er een hoop mensen blij gaan worden. Heb vanmorgen mijn ipad onverwacht ontvangen! Geen track tracé niks!
Ipad 16gb 3G
besteld op 29-05
gravis online
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 14:51 ]
Verwijderd
Zojuist een mail gehad van Gravis, blijkbaar ben ik wat ongeduldig 
you just have to be patient, because we dont have enough iPad's from Apple at the moment. we will receive more iPads in a short while, but we dont get any information from apple when they will arrive.
Mit freundlichen Gruessen
i.A. Maik Leuthold
eCommerce
Beetje jammer gezien ze maandag zeiden:
we ship this week.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr GRAVIS eCommerce Team
you just have to be patient, because we dont have enough iPad's from Apple at the moment. we will receive more iPads in a short while, but we dont get any information from apple when they will arrive.
Mit freundlichen Gruessen
i.A. Maik Leuthold
eCommerce
Beetje jammer gezien ze maandag zeiden:
we ship this week.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr GRAVIS eCommerce Team
Ik heb mijn iPad (64g, 3g) gisteren ook maar bij Gravis besteld. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Gaaf heb hem besteld heb er even achteraan gebeld en hij heeft 1 van de weinige in stock aan mijn order gekoppeld!
Uiterlijk maandag verzonden omdat het distributie centrum het te druk heeft.
Dank voor de tip en screenshot
Uiterlijk maandag verzonden omdat het distributie centrum het te druk heeft.
Dank voor de tip en screenshot
goed om te horen.. ik heb gisteren ook maar een 16GB wifi besteld bij Gravis. De voorraad is nu echter al weer weg, hopelijk zit mijn bestelling tussen die paar die ze hadden.
Las hierboven dat er een ipad was ontvangen zonder ook maar een track&trace te krijgen. Iemand van gravis wel een track&trace ontvangen?
edit2:
Het ziet er naar uit dat Gravis niet meer gaat leveren:
Henkus in "[iPad] importeren deel 2"
Las hierboven dat er een ipad was ontvangen zonder ook maar een track&trace te krijgen. Iemand van gravis wel een track&trace ontvangen?
edit:
Zojuist een mail ontvangen dat hij volgende week wordt geshipped!
Zojuist een mail ontvangen dat hij volgende week wordt geshipped!
edit2:
Het ziet er naar uit dat Gravis niet meer gaat leveren:
Henkus in "[iPad] importeren deel 2"
[ Voor 27% gewijzigd door steffex op 15-06-2010 13:30 ]
Zojuist - overigens zonder T&T - mijn bij Gravis bestelde 32G/3G ontvangen.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Geen verzendbevestiging of niks gehad?StevenK schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:47:
Zojuist - overigens zonder T&T - mijn bij Gravis bestelde 32G/3G ontvangen.
Want ik heb dat nu ook, ze zeiden gisteren dat ik hem vrijdag zou krijgen, maar nu niks meer gehoord.
Nope kreeg toen ook geen mail, lag ineens op de deurmat.
Nee, helemaal niks; zelfs geen reactie op de e-mail die ik gisteren nog stuurde met de vraag waar mijn bestelling bleefH5550 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:45:
[...]
Geen verzendbevestiging of niks gehad?
Want ik heb dat nu ook, ze zeiden gisteren dat ik hem vrijdag zou krijgen, maar nu niks meer gehoord.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Heb net even gebeld, is verstuurd.StevenK schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 07:24:
[...]
Nee, helemaal niks; zelfs geen reactie op de e-mail die ik gisteren nog stuurde met de vraag waar mijn bestelling bleefGewoon een UPS pakketje, shipping date 5 juli volgens het UPS label, dus 2 dagen onderweg geweest.
Het T&T krijg ik nu doorgemaild
Morgen zal die geleverd worden
Vastgestelde afleveringsdatum: 09/07/2010
[ Voor 8% gewijzigd door H5550 op 08-07-2010 10:24 ]
GefeliciteerdH5550 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:19:
[...]
Heb net even gebeld, is verstuurd.
Het T&T krijg ik nu doorgemaild
Morgen zal die geleverd worden![]()
Vastgestelde afleveringsdatum: 09/07/2010
Als het goed is komt meneer UPS hier vandaag ook iets afgeven
UPS is hier ook geweest. Precies zoals beloofd.
Dikke pluim voor Gravis voor de afhandeling (snelheid, verpakking etc. allemaal prima)
[ Voor 17% gewijzigd door M289 op 08-07-2010 15:14 . Reden: update ]
EINDHOVEN, BEST, NL 09/07/2010 3:44 IMPORT SCANTr1gg3R schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:03:
[...]
Gefeliciteerd
Als het goed is komt meneer UPS hier vandaag ook iets afgeven
UPS is hier ook geweest. Precies zoals beloofd.
Dikke pluim voor Gravis voor de afhandeling (snelheid, verpakking etc. allemaal prima)
Zo,
iPad binnen,:)
Wat een mooi ding zeg, mijn eerste apple product.
Vodafone sim kaartje verknipt, en 3g op de ipad.:)
[ Voor 13% gewijzigd door H5550 op 09-07-2010 17:06 ]
Vanaf eind van de week hoef je niet meer te importeren:
http://www.appleinsider.c...ountries_this_friday.html
Ik heb net een aanbetaling gedaan bij een Apple Reseller voor levering vrijdag. Ze konden / wilden mij geen zekerheid geven, gaven aan dat het om geruchten ging, maar toch mooi een bonnetje gegeven met iPad voorinschrijving en de prijs erop.Rastapopoulos schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:07:
Vanaf eind van de week hoef je niet meer te importeren:
Hoi allemaal,
Iemand enig idee of de iPad (evt welke versie) nog ergens op voorraad is in omgeving Den Haag? Wil er vandaag of morgen indien mogelijk ook maar eens aan geloven...
Thanks.
Iemand enig idee of de iPad (evt welke versie) nog ergens op voorraad is in omgeving Den Haag? Wil er vandaag of morgen indien mogelijk ook maar eens aan geloven...
Thanks.
Nou, wat wil nou het geval, heb de apple store net even gebeld, de gisteren door mij bestelde ipad met verwachte leverdatum 12 augustus zal aanstaande vrijdag al afgeleverd worden.
Bij mij staat de leverdatum nog gewoon op 12 augustus (verzending 10 augustus)deBennie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:03:
[...]
Nou, wat wil nou het geval, heb de apple store net even gebeld, de gisteren door mij bestelde ipad met verwachte leverdatum 12 augustus zal aanstaande vrijdag al afgeleverd worden.
Ook gisteren besteld toen de store net online was. Ik vraag het me dus af of hij vrijdag al gaat komen
Ik ben ook op zoek naar een 16GB WIFI omgeving midden-limburg. Mediamarkt Roermond is er doorheen en AMBridge ook. Iemand nog andere adresjes?CousinBoneless schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:52:
Hoi allemaal,
Thanks.
Ja klopt, bij mij staat er ook nog Verwachte verzenddatum: 10 Aug, 2010 en Verwachte leverdatum: 12 Aug, 2010.G-PHREAK schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:10:
[...]
Bij mij staat de leverdatum nog gewoon op 12 augustus (verzending 10 augustus)
Ook gisteren besteld toen de store net online was. Ik vraag het me dus af of hij vrijdag al gaat komen
Ik zou zeggen, bel ze maar, dan hoor je 't wel
Druk ook maar eens op 'annuleren', dan krijg je de melding dat je niet kunt annuleren want je bestelde product is al klaargemaakt voor verzenden.
De dame vertelde me dat ik spoedig een email kan verwachten met de nieuwe levergegevens.
Morgen krijgt MediaMarkt in deventer een nieuwe lading ipads...Hardcell schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:10:
[...]
Ik ben ook op zoek naar een 16GB WIFI omgeving midden-limburg. Mediamarkt Roermond is er doorheen en AMBridge ook. Iemand nog andere adresjes?
Kijk, goed nieuwsdeBennie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:12:
[...]
Ja klopt, bij mij staat er ook nog Verwachte verzenddatum: 10 Aug, 2010 en Verwachte leverdatum: 12 Aug, 2010.
Druk ook maar eens op 'annuleren', dan krijg je de melding dat je niet kunt annuleren want je bestelde product is al klaargemaakt voor verzenden.
De dame vertelde me dat ik spoedig een email kan verwachten met de nieuwe levergegevens.
Nou ik ben benieuwd
Wellicht even doorrijden naar Duisburg ofzo? Vanuit Roermond is dat niet echt ver.Hardcell schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:10:
[...]
Ik ben ook op zoek naar een 16GB WIFI omgeving midden-limburg. Mediamarkt Roermond is er doorheen en AMBridge ook. Iemand nog andere adresjes?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Hier hetzelfde.. leverdatum staat op 13 augustus maar kan inderdaad ook niet meer annuleren want product is klaargemaakt voor verzenden...deBennie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:12:
[...]
Ja klopt, bij mij staat er ook nog Verwachte verzenddatum: 10 Aug, 2010 en Verwachte leverdatum: 12 Aug, 2010.
Ben benieuwd wanneer ie er is!
Vreemd, mijn leverdatum staat op 12 augustus maar ik kan overal nog de reden selecteren om te annuleren. Kan dit te maken hebben omdat ik er nog een case en een AppleCare heb bijbesteld?Benn1e schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:39:
[...]
Hier hetzelfde.. leverdatum staat op 13 augustus maar kan inderdaad ook niet meer annuleren want product is klaargemaakt voor verzenden...
Ben benieuwd wanneer ie er is!
Anders bel je het gratis nummer en vraag je hetArite schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:01:
[...]
Vreemd, mijn leverdatum staat op 12 augustus maar ik kan overal nog de reden selecteren om te annuleren. Kan dit te maken hebben omdat ik er nog een case en een AppleCare heb bijbesteld?
Het begint een beetje op een levertijden topic te lijken zo maar net even bij mij gekeken en ik heb nu:
"Verzonden op: Jul 28, 2010"
staan. Als ik op 'Volg deze bestelling' klik krijg ik: "This service is currently unavailable, please try again later". Verzenddatum stond gisteren en vanochtend nog op 10 augustus (12 aug afleveren).
Maar nice, met een beetje geluk dus al deze week nieuw speelgoed
"Verzonden op: Jul 28, 2010"
staan. Als ik op 'Volg deze bestelling' klik krijg ik: "This service is currently unavailable, please try again later". Verzenddatum stond gisteren en vanochtend nog op 10 augustus (12 aug afleveren).
Maar nice, met een beetje geluk dus al deze week nieuw speelgoed
[ Voor 12% gewijzigd door bartvb op 28-07-2010 14:18 ]
Voor mijn broertje ben ik aan het kijken hoe we vrijdag toch nog een iPad voor hem kunnen regelen. Hij heeft er maanden naar uit gekeken, maar nu we op vakantie zijn in Frankrijk, is de iPad opeens leverbaar in Nederland. Hij baalt nu als een stekker dat ze overal al uitverkocht zijn. Maar nu ik dit topic lees, zie ik dat het mogelijk minder lang duurt om via Apple.nl te bestellen dan dat er op de site vermeld staat? Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?
PS: hij wil hem niet in frankrijk kopen ivm de garantie.
Ik geloof dat daar de meningen over verdeeld zijn, en omdat het volgens hem niet helemaal duidelijk is, wil hij hem per se in Nederland kopen. Heb ook al aangegeven dat de garantie wereldwijd is, maar hij blijft erbij dat hij de iPad in Nederland wil kopen.lowfi schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:04:
Garantie van apple is wereldwijd.
Ja dat zou best kunnen, want dan verzenden ze pas als alles op voorraad is meen ik gelezen te hebben. Ik heb puur en alleen de Ipad besteld en kan dus niet meer annuleren. Al heb ik nog geen mail gehad en is de status nog niet geupdated. Ik wacht maar rustig af dus.. (nou ja rustig..Arite schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:01:
[...]
Vreemd, mijn leverdatum staat op 12 augustus maar ik kan overal nog de reden selecteren om te annuleren. Kan dit te maken hebben omdat ik er nog een case en een AppleCare heb bijbesteld?
anders bestel je het vanaf frankrijk en je ziet het vanzelf tegemoet komen als je thuis ben?StanPC schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:06:
[...]
Ik geloof dat daar de meningen over verdeeld zijn, en omdat het volgens hem niet helemaal duidelijk is, wil hij hem per se in Nederland kopen. Heb ook al aangegeven dat de garantie wereldwijd is, maar hij blijft erbij dat hij de iPad in Nederland wil kopen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb de ipad gister besteld bij apple.nl en ik krijg hem 13-8.
Omdat vanochtend pas mijn betaling hadden ontvangen.
Bij icenter in leidschenhage hadden ze gister nog 5 ipad's 64gb Wifi.
Dat vertelden ze mij aan de telefoon dus als je die wilt zou je daar een gokje kunnen wagen.
sorry ik las er overheen dat je nu in frankrijk zat
Omdat vanochtend pas mijn betaling hadden ontvangen.
Bij icenter in leidschenhage hadden ze gister nog 5 ipad's 64gb Wifi.
Dat vertelden ze mij aan de telefoon dus als je die wilt zou je daar een gokje kunnen wagen.
sorry ik las er overheen dat je nu in frankrijk zat
StanPC schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:59:
Voor mijn broertje ben ik aan het kijken hoe we vrijdag toch nog een iPad voor hem kunnen regelen. Hij heeft er maanden naar uit gekeken, maar nu we op vakantie zijn in Frankrijk, is de iPad opeens leverbaar in Nederland. Hij baalt nu als een stekker dat ze overal al uitverkocht zijn. Maar nu ik dit topic lees, zie ik dat het mogelijk minder lang duurt om via Apple.nl te bestellen dan dat er op de site vermeld staat? Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Mail is hier inmiddels binnen, wordt vervoerd via UPS heb nog geen UPS trackingnr. Dit soort dingen los bestellen is eigenlijk altijd handig. Heb iets van 2 weken langer op m'n MBP moeten wachten omdat daar een printer bij was besteld...
Verwachte afleverdatum is morgen trouwens (alleen jammer dat ik dan niet thuis ben
).
Verwachte afleverdatum is morgen trouwens (alleen jammer dat ik dan niet thuis ben
Zou wel vreemd zijn aangezien de AppleCase en AppleCare binnen 24 uur te leveren zijn. Maar we wachten af, de dag is nog niet voorbijBenn1e schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:08:
[...]
Ja dat zou best kunnen, want dan verzenden ze pas als alles op voorraad is meen ik gelezen te hebben. Ik heb puur en alleen de Ipad besteld en kan dus niet meer annuleren. Al heb ik nog geen mail gehad en is de status nog niet geupdated. Ik wacht maar rustig af dus.. (nou ja rustig..)
Staat gewoon hier maar goed...StanPC schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:06:
[...]
Ik geloof dat daar de meningen over verdeeld zijn, en omdat het volgens hem niet helemaal duidelijk is, wil hij hem per se in Nederland kopen. Heb ook al aangegeven dat de garantie wereldwijd is, maar hij blijft erbij dat hij de iPad in Nederland wil kopen.
http://store.apple.com/Ca...es/worldwidewarranty.html
Eigenwijs he
Heb ik hem ook laten zienlowfi schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:35:
[...]
Staat gewoon hier maar goed...
http://store.apple.com/Ca...es/worldwidewarranty.html
Eigenwijs he
Mijn iPad is ook verzonden 
Gisterenmiddag online besteld uit de Applestore. Dus een heel stuk sneller dan de aangegeven '7 tot 10 werkdagen'Verzonden op: Jul 28, 2010
Ik sta op het punt ook een iPad aan te schaffen, alleen de 7-10 dagen levertijd schrikt me nog wat af, ik lees nu dat er al minstens 2 vroeger verstuurd zijn, dus ik begin te twijfelen of ik niet even snel op bestel moet klikken 
Hier in Roosendaal zijn geen winkels die ze verkopen (er zijn nu ook geen winkels open) en ik ben te lui om naar een andere stad te rijden
Hier in Roosendaal zijn geen winkels die ze verkopen (er zijn nu ook geen winkels open) en ik ben te lui om naar een andere stad te rijden
Ik heb mijn iPad gisteren besteld, morgen wordt ie afgeleverd.Blaz0r schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:57:
Ik sta op het punt ook een iPad aan te schaffen, alleen de 7-10 dagen levertijd schrikt me nog wat af, ik lees nu dat er al minstens 2 vroeger verstuurd zijn, dus ik begin te twijfelen of ik niet even snel op bestel moet klikken
Bel anders met de apple store. Misschien kunnen ze aangeven wat de levertijden zijn?
Verwijderd
Vandaag het centrum van Rotterdam afgespeurd naar een iPad en met lege handen thuis gekomen. Zou er ergens in de omgeving van Rotterdam nog een iPad (32G WiFi) te vinden zijn?
Bron?deBennie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:12:
[...]
Morgen krijgt MediaMarkt in deventer een nieuwe lading ipads...
Ik wil morgen graag een 16gb + 3G kopen
www.google.nl
Bron? Wat denk je, mediamarkt zelf misschien?
Ja hehe, zover was ik ook al. Ben je in de winkel geweest? heeft een stropdas je het toegezegd? M.a.w., rij ik morgen niet voor lul naar Deventer 
Nvm, bel morgen zelf wel even op
[ Voor 11% gewijzigd door MisteRMeesteR op 28-07-2010 21:43 ]
www.google.nl
Ik verneem graag je bevindingen, ik was van plan om morgen vanuit Amersfoort naar huis (Nijverdal) even langs Deventer te rijden om te checken of daar wat op te halen valtMisteRMeesteR schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:43:
Ja hehe, zover was ik ook al. Ben je in de winkel geweest? heeft een stropdas je het toegezegd? M.a.w., rij ik morgen niet voor lul naar Deventer
Ik krijg mijn iPad ook morgen (besteld via Apple.nl), ben alleen niet thuis
Een vriend van me krijgt de zijne morgen ook binnen.
Een vriend van me krijgt de zijne morgen ook binnen.
[ Voor 9% gewijzigd door shytah op 28-07-2010 22:40 ]