Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Raimon89 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:25:
[...]

Aangezien ze zeggen dat ze er 30 dagen over mogen doen als je ze belt hoelang het nog gaat duren, vrees ik van niet. :')
Inderdaad. Ik heb zelfs ergens gelezen dat sommige mensen inklaringen direct hebben gebeld. Zat te denken om dat te gaan doen maar ik twijfel nog want straks gaat het nog langer duren en is er nog altijd kans dat het pakket zomaar zonder kosten doorheen komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:33
Mijn schoonzus zou een 16GB Wifi meenemen maar gisteren waren ze uitverkocht in NY (32GB ook) en vandaag ging ze alweer terug :(
Misschien toch maar kijken naar een Duitse winkel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het lijkt me sterk dat het bellen van dounane/inklaring van TNT post effect heeft op de snelheid van inklaren. Zou erg raar zijn iig.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Thijs2010 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:36:
Mijn schoonzus zou een 16GB Wifi meenemen maar gisteren waren ze uitverkocht in NY (32GB ook) en vandaag ging ze alweer terug :(
Misschien toch maar kijken naar een Duitse winkel ofzo...
Ik heb vorige week hetzelfde meegemaakt in Houston...
Mocht je er troost in vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84823

Tooooony schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:28:
[...]

Ik heb vorige week hetzelfde meegemaakt in Houston...
Mocht je er troost in vinden :'(
Ik ook in New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Mijn TNT status is nu veranderd naar "EPG uit btnl, kosten" en bij rembours 8793.00 :( Denk dat ze even met de komma moeten schuiven, damn 8)7 Waarschijnlijk komen ze vrijdag langs dus morgen even pinnen dan. Hebben meerdere mensen een update gehad vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Nieuwe dag, zelfde scherm als gisteren..
Damn 8793, prijzige iPad.. :P Zal wel 87,93 zijn, zoiets heb ik eerder gelezen. Waaruit leidt je af dat ze vrijdag langskomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Raimon89 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:05:
Nieuwe dag, zelfde scherm als gisteren..
Damn 8793, prijzige iPad.. :P Zal wel 87,93 zijn, zoiets heb ik eerder gelezen. Waaruit leidt je af dat ze vrijdag langskomen?
Het is meer een gok (lees: hoop) :) Als ze hem vandaag vrijgeven (wat nog steeds niet het geval is, hij staat n.l. nog steeds op "voorgemeld") dan gaat ie richting het sorteercentrum bij mij in de buurt. Morgen is het hemelvaartsdag en de volgende dag is het weer een normale werkdag en gaan ze over tot het bezorgen van mijn veels te late pakket :) Er staat ook een schema op hun site ivm bezorgtijden tijdens feestdagen.

Link: http://www.tntpost.nl/voo...-de-feestdagen/index.aspx

EDIT: haha voor het eerst dat de tracking van usps sneller werkt. Bij hun staat al dat ie vrijgegeven is door de douane alleen bij tnt nog niet.

Status: Out of Foreign Customs

Your item cleared customs in NETHERLANDS at 9:13 AM on May 12, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Detailed Results:

Out of Foreign Customs, May 12, 2010, 9:13 am, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, May 07, 2010, 4:38 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 07, 2010, 4:37 pm, NETHERLANDS

UPDATE: Status is nu veranderd naar "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Dat wordt dus pinnen morgen :) Finally !!!

[ Voor 28% gewijzigd door kanja op 12-05-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04 22:28

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

kanja schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:17:
[...]

Het is meer een gok (lees: hoop) :) Als ze hem vandaag vrijgeven (wat nog steeds niet het geval is, hij staat n.l. nog steeds op "voorgemeld") dan gaat ie richting het sorteercentrum bij mij in de buurt. Morgen is het hemelvaartsdag en de volgende dag is het weer een normale werkdag en gaan ze over tot het bezorgen van mijn veels te late pakket :) Er staat ook een schema op hun site ivm bezorgtijden tijdens feestdagen.

Link: http://www.tntpost.nl/voo...-de-feestdagen/index.aspx

EDIT: haha voor het eerst dat de tracking van usps sneller werkt. Bij hun staat al dat ie vrijgegeven is door de douane alleen bij tnt nog niet.

Status: Out of Foreign Customs

Your item cleared customs in NETHERLANDS at 9:13 AM on May 12, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Detailed Results:

Out of Foreign Customs, May 12, 2010, 9:13 am, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, May 07, 2010, 4:38 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 07, 2010, 4:37 pm, NETHERLANDS
Welke iPad heb je dan gekocht voor deze kosten?

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Heb voor dat bedrag een ipad omringd door diamanten en goud gekocht 8) haha nee, heb een iPad WiFi 32GB via eBay gekocht. Ik was net dit berichtje aan het typen en toen werd er aangebeld. Je wilt niet weten met wat voor smile ik naar de deur ging. Blijkt het TNT met de iPad sleeve van Fabrixcases te zijn. Eerste indruk van de sleeve is mooi, strak, zacht en van hoge kwaliteit gemaakt tenminste zo lijkt het. Nu nog de iPad :(
Kom op douane, vrijgeven die hap !!

Wat ik vreemd vind is dat ik gisteren gebeld had met de helpdesk van TNT en de internationale T&T van de sleeve doorgegeven maar ze kon niks vinden, ik moest maar vrijdag terugbellen. Maar op de envelope staat een TNT T&T en die doet het gewoon. Ik denk dat ze de T&T nr niet goed heeft verstaan.

10.05.2010:
Ontvangen in land van bestemming

11.05.2010:
Zending zit in afleverroute
12.05.2010:
Zending ontvangen op distributievestiging
12.05.2010:
Chauffeur is onderweg

[ Voor 37% gewijzigd door kanja op 12-05-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Ik ben volgende week in New York en ben van plan om daar een iPad te halen. De weken daarna blijf ik in de USA, dus moet eigenlijk mijn iPad daar ergens (in New York) activeren via iTunes, met een account die ik hier alvast aanmaak.

Kan ik activeren in de Apple store op de 5th avenue? Of doen ze daar niet aan (kopen en opzouten).

Iemand enig idee hoe ik anders kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:31
weet niet of het al eerder gemeld is.
Maar op schiphol bij de tax-free (dus achter de douane) liggen ook Ipad's te koop voor 799 euro.
Waren daar gewoon op voorraad zoals de verkoper mij vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

DJH schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:54:
Ik ben volgende week in New York en ben van plan om daar een iPad te halen. De weken daarna blijf ik in de USA, dus moet eigenlijk mijn iPad daar ergens (in New York) activeren via iTunes, met een account die ik hier alvast aanmaak.

Kan ik activeren in de Apple store op de 5th avenue? Of doen ze daar niet aan (kopen en opzouten).

Iemand enig idee hoe ik anders kan activeren?
Moet je gewoon even vragen of ze voor je in de winkel kan activeren zodat je direct hem gebruiken daar is totaal geen problemen mee bij Apple Stores

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322415

Een familie-lid van mij uit Amerika heeft op 1 mei de ipad (64gb+3g) via usps verzonden.
Ik had haar later een mailtje gestuurd met de vraag of zij nog een track and trace had kunnen bemachtigen.
Maar die mocht ze niet,' Want het pakketje ging langs de douane.' ?

Maar los van dat, ik kan dus niets traceren, en heb ook al tnt gebeld of zij het konden achterhalen.
Maar dat kon niet omdat hij 'niet officieel verzonden was'.
Weet iemand hoelang het ongeveer nog duren kan, of hoe ik hem alsnog kan traceren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
hmm, een beetje vreemd dat van de douane. Je kan beter je familie lid (verzender) vragen om te gaan informeren bij usps. Volgens mij is er voor zo'n pakket als wat een iPad mee wordt verstuurd altijd T&T maar dat weet ik niet zeker. Volgens de site zijn er 4 opties die een T&T nummer meekrijgen. Vraag haar welke mail class zij heeft gebruikt.

Tracking is only available for the following mail classes:

o Express Mail®
o Global Express Guaranteed®
o Express Mail International®
o Priority Mail International®**

If You Do Not Have the Label ID number from the Mailing Label or Receipt (Recipient):

If you were notified by a shipper that they have sent out a package and believe that it has been lost or delayed in the mail, contact the mailer of the item and request them to: 1) track the item or 2) contact Track & Confirm customer service at 1-800-222-1811 to learn the status of the mailpiece.

Check ook http://www.usps.com/international/sendpackages.htm

[ Voor 54% gewijzigd door kanja op 12-05-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281644

Gisteren een iPad besteld in de US Apple store met mijn NL creditcard en laten shippen naar een familielid in NY. Zodra de iPad bij mijn familielid is gearriveerd (duimen dat Apple de order niet annuleert) laat ik FedEx het pakket ophalen en doorsturen naar mijn adres.

Levertijd volgens Apple naar het US adres is overigens pas 29 Mei. Volgens mij is de voorraad aardig geslonken daar in de VS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:00
Anoniem: 281644 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:51:
Levertijd volgens Apple naar het US adres is overigens pas 29 Mei. Volgens mij is de voorraad aardig geslonken daar in de VS !
Ik kom net terug uit NYC. Helaas tevergeefs zowel op Fifth, SoHo en Upper West-Side geweest maar overal is de iPad out-of-stock. Erg frustrerend daar honderden exemplaren getest te zien worden door een menigte enthousiaste bezoekers terwijl ze mij er geen eentje kunnen verkopen ;(

Volgens de blauwe Apple mannetjes zou ik mij in kunnen schrijven en zou een mailtje ontvangen als er weer voorraad was. Dit zou in een week weer kunnen zijn, of later..
Over een maandje dus maar weer eens proberen. Heb hem nu wel zelf flink kunnen uittesten en ben alleen maar enthousiaster geworden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:19
ScaraB schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:26:
[...]

Ik kom net terug uit NYC. Helaas tevergeefs zowel op Fifth, SoHo en Upper West-Side geweest maar overal is de iPad out-of-stock. Erg frustrerend daar honderden exemplaren getest te zien worden door een menigte enthousiaste bezoekers terwijl ze mij er geen eentje kunnen verkopen ;(

Volgens de blauwe Apple mannetjes zou ik mij in kunnen schrijven en zou een mailtje ontvangen als er weer voorraad was. Dit zou in een week weer kunnen zijn, of later..
Over een maandje dus maar weer eens proberen. Heb hem nu wel zelf flink kunnen uittesten en ben alleen maar enthousiaster geworden! :9
Ik ga er morgen heen...dus ik moet er dus maar snel eentje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31077

Ik kocht vandaag een geimponeerde (kan ook niet anders) iPad 16Gb op marktplaatst voor 500 Euro ! Hoef ik hem niet voor te imporeren met alle bijbehorende ellende ...

Kan ook nog steeds niet begrijpen dat het zo goedkoop was .. maar prima ding .. niks mis mee !!

Keek denk ik net op tijd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164308

ScaraB schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:26:
[...]

Voorraad wordt pas over een week weer aangevuld? Geldt dit voor alle iPad-modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:12

danplo

The Force is strong with me

Als de douane eens sneller had gewerkt had ik de Ipad al voor de feestdagen thuis kunnen hebben pfffff
Echt belachelijk om te weten dat je pakket al 10 dagen in Nederland is en niet word vrijgegeven.
Gaan we maar weer verder wachten tot na het weekend ben ik bang, belachelijk gewoon.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40

Japie.G

Colour Classic

Ongelovelijk dat de voorraad in nyc er door is, was er vorige week, en toen stonden er op fifth werkelijk nog counters en wanden vol met 16gb wifi ipads. Maarja.. 24/7 open en loeidruk in die shop...

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Net gebeld met TNT om m'n T&T-code op te vragen. Er werd me verteld dat zendingen in principe in 5 werkdagen ingeklaard moeten zijn (wettelijk is idd 30). Zal wel begin volgende week worden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Anoniem: 31077 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:07:
Ik kocht vandaag een geimponeerde (kan ook niet anders) iPad 16Gb op marktplaatst voor 500 Euro ! Hoef ik hem niet voor te imporeren met alle bijbehorende ellende ...

Kan ook nog steeds niet begrijpen dat het zo goedkoop was .. maar prima ding .. niks mis mee !!

Keek denk ik net op tijd !!
Ik begrijp dat je onder de indruk bent van de iPad, zelfs geïmponeerd bent. Maar hoe je een "geimponeerde" iPad kunt kopen, dat begrijp ik niet helemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Denk ook dat onze zending vertraging oploopt vanwege alle feestdagen in mei. Ik had de mijne gisteren moeten krijgen maar ben iig blij dat na bijna 3 weken wachten mijn status veranderd is naar Chauffeur is onderweg.

iPad gekocht op eBay en betaald via Paypal, April 25, 2010
Electronic Shipping Info Received, April 28, 2010
Arrival
International Dispatch, April 30, 2010, 1:38 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
07.05.2010:
Ontvangen in land van bestemming
07.05.2010:
Bij douane in land van bestemming
12.05.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
14.05.2010:
Zending in distributieproces
14.05.2010:
Chauffeur is onderweg

Update: iPad is binnen :9~ , heel even ermee mogen spelen maar ben hem nu weer kwijt aan mijn vriendin haha. Voor degene die nog wachten, believe me het is het wachten zeker waard. Echt een leuke gadget.

[ Voor 31% gewijzigd door kanja op 14-05-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Nou, nieuwe (werk)dag, nieuwe kansen. Mijn pakketje staat in ieder geval nog steeds op Zendig voorgemeld. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van mij nog steeds niet binnen :(
Na 2 weken vind ik het wel een beetje lang worden..
Maandag maar weer wachten...
Of bezorgt de TNT zaterdag ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
2 weken bij de douane of 2 weken totale levertijd?

Vandaag is bij mij weer niks veranderd. Wordt bij TNT inklaringen ook op zaterdagen gewerkt of
is het weer weekend voor ze? Zal wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Raimon89 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:43:
2 weken bij de douane of 2 weken totale levertijd?

Vandaag is bij mij weer niks veranderd. Wordt bij TNT inklaringen ook op zaterdagen gewerkt of
is het weer weekend voor ze? Zal wel..
Ik duim met je mee :') word zelf onderhands beetje moe van dit gezeik mijn pakket ligt ook al 5 dagen bij de douane

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Chibi2k schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:00:
[...]

Ik duim met je mee :') word zelf onderhands beetje moe van dit gezeik mijn pakket ligt ook al 5 dagen bij de douane
De mijne 4 :P.
Ik snap gewoon echt niet waarom het allemaal zo lang moet duren. Oke, ik snap dat als je de boel probeert te flessen door te lage waardes erop te zetten dat ze dan wat onderzoek moeten verrichten.. Maar ik wil gewoon die invoerkosten enzo betalen, als ik mijn pakketje maar krijg. :')
Kan tot geen andere conclusie komen dan dat het er daar gewoon erg onprofessioneel aan toe gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-04 03:43
Anoniem: 322415 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:26:
Ik werk alleen op zaterdag bij de TNT. En lever dan altijd pakketjes af. Alle soorten pakketjes met een 3S code, behalve aangetekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:00
Anoniem: 164308 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:56:
[...]
Voorraad wordt pas over een week weer aangevuld? Geldt dit voor alle iPad-modellen?
Heb niet eens gevraagd naar een specifiek model. Ik was met elk model tevreden dat ik kon bemachtigen ;)
Japie.G schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 06:48:
Ongelovelijk dat de voorraad in nyc er door is, was er vorige week, en toen stonden er op fifth werkelijk nog counters en wanden vol met 16gb wifi ipads. Maarja.. 24/7 open en loeidruk in die shop...
Nu lagen bijna alle tafels vol met iPads om te testen.. Het was bijna moeilijk om nog tafels te vinden waar geen iPad lag. Het was inderdaad loeidruk! :9~ De shops onderling schijnen ook elkaars voorraden niet te kunnen checken, toen ik vroeg of ze mij konden aangeven welke shop in NY wellicht nog wel eentje op voorraad had.. Of dat was ook gewoon marketing of ze worden betaald voor hun specifieke shopomzet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Anoniem: 322415 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:26:
Ze bezorgen wel op zaterdag, maar geen rembourszendingen. Ik neem aan dat zendingen uit het buitenland waar je importheffingen over moet betalen ook onder deze categorie vallen.

Bij de afdeling inklaring zelf zullen ze wel niet werken op zaterdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Vraagje: is Evan nog betrouwbaar of zijn er ondertussen betere/goedkopere routes om te bewandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
sebastius schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:35:
Vraagje: is Evan nog betrouwbaar of zijn er ondertussen betere/goedkopere routes om te bewandelen?
Evan is momenteel veels te duur, zeker met de huidige dollarkoers.
Mijn advies: kijk op de Britse eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

En ja hoor na 14 dagen wachten krijg ik nu een brief dat ik de waarde op moest geven en factuur moet opsturen...Het is dat een kennis van mij hem heeft gekocht (16gb Wifi) en hij heeft met koeie letters opgeschreven dat de waarde 499 USD bedrage en nog willen zij een factuur zien @*(# Deze liggen in de verpakking zelf dus hoe moet het nu:S

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Chibi2k schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:35:
En ja hoor na 14 dagen wachten krijg ik nu een brief dat ik de waarde op moest geven en factuur moet opsturen...Het is dat een kennis van mij hem heeft gekocht (16gb Wifi) en hij heeft met koeie letters opgeschreven dat de waarde 499 USD bedrage en nog willen zij een factuur zien @*(# Deze liggen in de verpakking zelf dus hoe moet het nu:S
Gewoon aangeven dat ze het mogen openmaken lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Chibi2k schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:35:
Jezus, de echte waarde staat er toch op, wat willen ze nog meer? :?
Ligt hij 14 dagen bij de douane of is hij in totaal 14 dagen onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Raimon89 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:01:
[...]

Jezus, de echte waarde staat er toch op, wat willen ze nog meer? :?
Ligt hij 14 dagen bij de douane of is hij in totaal 14 dagen onderweg?
nu 6 dagen maarja de brief moet terug dan denk ik dat er nog zo'n 5 dagen bij komen achja nooit meer USPS voor mij..

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Chibi2k schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:07:
[...]

nu 6 dagen maarja de brief moet terug dan denk ik dat er nog zo'n 5 dagen bij komen achja nooit meer USPS voor mij..
De mijne ligt er nu ook 5 dagen, dan zal ik ook wel een brief mogen gaan verwachten denk ik. :/
Probleem is echter ook nog eens dat bij Geadresseerde bij de tracking niet precies het goede adres van mij staat vermeld. ;(
Zal maar eens een mail sturen naar de klantenservice en vragen of dat een probleem is.

Onbegrijpelijk trouwens dat dit in deze tijd nog via brieven gaat in plaats van email..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
voorraad ipads in NY nada....dus twee in de bestelling staan nu maar hopen dat ik ze voor vrijdag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Oh nee he, een nieuwe aswolk komt er weer aan.. :')
Mijne is vrijdag besteld vanuit de UK, en paar uur laten ook verstuurd. Nu vroeg ik me af of
dat verzendingsproces ook in het weekend gewoon doorgaat (dus met vliegen enz.). Iemand
die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Raimon89 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:47:
Oh nee he, een nieuwe aswolk komt er weer aan.. :')
Mijne is vrijdag besteld vanuit de UK, en paar uur laten ook verstuurd. Nu vroeg ik me af of
dat verzendingsproces ook in het weekend gewoon doorgaat (dus met vliegen enz.). Iemand
die dat weet?
TNT verzend zowieso maandag niet dus nog even w8ten :')

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Chibi2k schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:44:
[...]

TNT verzend zowieso maandag niet dus nog even w8ten :')
Verzenden die op maandag niet? :o Die hebben ook meer vrije dagen dan dat ze werken geloof ik. :P
Misschien heb ik geluk en wordt het met een ander bedrijf afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raimon89 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:48:
[...]

Verzenden die op maandag niet? :o Die hebben ook meer vrije dagen dan dat ze werken geloof ik. :P
Misschien heb ik geluk en wordt het met een ander bedrijf afgeleverd.
Maandag worden de pakketjes verzonden die zaterdag niet zijn afgeleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Dan is er nog hoop. Al ga ik er niet vanuit dat mijn pakket vanuit Engeland maandag al wordt bezorgd, al zou het wel mooi zijn natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Laatst online: 20:33
Raimon89 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:23:
Dan is er nog hoop. Al ga ik er niet vanuit dat mijn pakket vanuit Engeland maandag al wordt bezorgd, al zou het wel mooi zijn natuurlijk. :)
Waar heb je hem in de UK besteld als ik vragen mag? Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Thijs2010 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:43:
[...]

Waar heb je hem in de UK besteld als ik vragen mag? Ebay?
Jup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 03:54

Tourniquet

Hiya, fellas!

Michel242186 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 03:43:
voorraad ipads in NY nada....dus twee in de bestelling staan nu maar hopen dat ik ze voor vrijdag heb.
Ik zit nu ook in NY en ze zijn inderdaad NERGENS meer te krijgen (alle modellen)! Ben in 3 Apple Stores en 2 Best Buy's geweest. Heb er bij alledrie de Stores een gereserveerd maar de wachttijd is waarschijnlijk meer dan een week (precies weten ze het ook niet).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Status bij TNT is nog steeds niet veranderd, terwijl m'n iPad sinds dinsdag bij de douane ligt. Zal morgen wel een brief met vraag om factuur in huis krijgen. Begrijp niet wat het probleem is: er staat als het goed is keurig $499 op de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn ipad is al sinds 1 mei onderweg en nog geen bericht van douane..
Ik baal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Anoniem: 322415 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:19:
Mijn ipad is al sinds 1 mei onderweg en nog geen bericht van douane..
Ik baal..
Via wat hebt je verstuurd en heb je tracking codes nog (US)-> (TNT)?

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chibi2k schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:22:
[...]

Via wat hebt je verstuurd en heb je tracking codes nog (US)-> (TNT)?
Nee, familie uit NY hebben het opgestuurd met usps.
Hij heeft het pakketje verstuurd zonder een track & trace ondersteuning,
dus heb nu geen idee waar het pakketje zich bevind.
Wel is de waarde opgegeven en het pakketje verzekerd voor 800 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Moartn schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:17:
Status bij TNT is nog steeds niet veranderd, terwijl m'n iPad sinds dinsdag bij de douane ligt. Zal morgen wel een brief met vraag om factuur in huis krijgen. Begrijp niet wat het probleem is: er staat als het goed is keurig $499 op de verpakking.
Vandaag even contact gehad met TNT (mijne ligt er sinds de 10e). Had ze gezegd dat mijn adresgegevens niet helemaal kloppen zoals het op de tracking vermeld staat. Antwoord: Kijk aan het einde van de week nog eens, en als het dan nog hetzelfde is dan moest ik weer contact opnemen en zouden zij het doorgeven aan inklaringen. Volgens mevrouw was het ook goed mogelijk dat het allemaal zolang duurde omdat mijn gegevens niet volledig waren..
Waardeloze situatie daar.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Raimon89 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:50:
[...]

Vandaag even contact gehad met TNT (mijne ligt er sinds de 10e). Had ze gezegd dat mijn adresgegevens niet helemaal kloppen zoals het op de tracking vermeld staat. Antwoord: Kijk aan het einde van de week nog eens, en als het dan nog hetzelfde is dan moest ik weer contact opnemen en zouden zij het doorgeven aan inklaringen. Volgens mevrouw was het ook goed mogelijk dat het allemaal zolang duurde omdat mijn gegevens niet volledig waren..
Waardeloze situatie daar.. :(
Ik heb vanmiddag ook gebeld naar TNT.
De mijne ligt ook al zeker vanaf 10 Mei bij Schiphol.
Als ik het Vrijdag nog niet had moest ik ook bellen, dan sturen ze een fax naar de douane.
Ik hoop echt dat het deze week geleverd gaat worden, vind het echt schandalig lang duren.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
danplo schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:31:
[...]

Ik heb vanmiddag ook gebeld naar TNT.
De mijne ligt ook al zeker vanaf 10 Mei bij Schiphol.
Als ik het Vrijdag nog niet had moest ik ook bellen, dan sturen ze een fax naar de douane.
Ik hoop echt dat het deze week geleverd gaat worden, vind het echt schandalig lang duren.
Ja echt belachelijk die gang van zaken daar. Ik bel morgen gewoon weer, dat ze morgen maar een fax doorsturen naar de douane. Misschien dat een beetje druk erachter zetten helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-02 08:59

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Raimon89 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:02:
[...]

Ja echt belachelijk die gang van zaken daar. Ik bel morgen gewoon weer, dat ze morgen maar een fax doorsturen naar de douane. Misschien dat een beetje druk erachter zetten helpt..
Voor mij heeft druk erachter zetten niet echt geholpen, heb ze nu in totaal 4 keer gebeld en hij is gisteren na 13 dagen bij de douane (ja, 13 dagen!) eindelijk vrijgegeven. Hoop dat ik hem morgen binnenkrijg, het begint nu echt een beetje te zot te worden.

EDIT: Overigens is mijn iPad volgens USPS gisteren (17 mei) om 1:38pm vrijgegeven en geeft TNT T&T nog steeds alleen "zending voorgemeld" aan. Kunnen ze dan werkelijk helemaal niets in een normaal tempo daar? Vanochtend werd mij aan de telefoon nog verzekerd dat ik hem vandaag of uiterlijk morgen in huis had, ik ga ook niet meer bellen, ik geef het op, ik zie wel wanneer het pakketje aankomt...

[ Voor 26% gewijzigd door adamvansanten op 18-05-2010 17:12 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:36
Eindelijk zijn de iPads onderweg naar mijn adres vanaf Amsterdam Borderlinx :D Hopelijk morgen !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Ik heb nu twee ipads te pakken gekregen in NY maar zit met de 16gb wel boven de 430 euro helaas....nu maar hopen dat de douane mij niet eruit pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Michel242186 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:15:
Ik heb nu twee ipads te pakken gekregen in NY maar zit met de 16gb wel boven de 430 euro helaas....nu maar hopen dat de douane mij niet eruit pikt.
Waar dan? Ik ben ook op zoek naar een iPad in NY! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

18.05.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum :9

Er komt nu echt schot in, hopelijk vandaag of morgen in huis. :*)
Alleen jammer van die 116 Euro bijbetalen voor mijn Ipad 64 gb Wifi.
Kom ik op een totaal van 850 Euro 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door danplo op 19-05-2010 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Tourniquet schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 02:14:
[...]

Waar dan? Ik ben ook op zoek naar een iPad in NY! :P
vorige week vrijdag twee besteld bij the 5th avenue store

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 19-05-2010 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Michel242186 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 05:14:
[...]

vorige week vrijdag twee besteld bij the 5th avenue store
Ok, ik heb er zondag een besteld bij de Upper West Side store en maandag een bij de 5th Av store. Als het bij jou 4 dagen heeft geduurd heb ik nog hoop dat er voor vrijdag eentje van binnen is (heb de 32GB wifi versie besteld). Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Eindelijk.

19.05.2010:
Chauffeur is onderweg :P

Hoe zit het eigenlijk met het extra betalen.
Moet ik het perse gelijk aan de deur betalen ?
Wat als je het geld niet in huis heb, neem de chauffeur het pakket dan weer mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
danplo schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:38:
Eindelijk.

19.05.2010:
Chauffeur is onderweg :P

Hoe zit het eigenlijk met het extra betalen.
Moet ik het perse gelijk aan de deur betalen ?
Wat als je het geld niet in huis heb, neem de chauffeur het pakket dan weer mee ?
Ja dan gaat het weer opnieuw het douaneproces in... :p
Je moet wel meteen betalen ja, mijn chauffeur is ook onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Bij mij is de chauffeur ook onderweg, maar ben niet thuis dat wat wordt niks.

Wat betreft de betaling: voor zover ik weet is het voor de chauffaur een normale rembourszending geworden, dus als je niet (contant!) kunt betalen neemt hij het weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Oke bedankt voor het antwoord Moartn & Raimon89
Dan ga ik nu gelijk even geld halen.
En ook veel succes vandaag met de aflevering van jullie Ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
De iPad is binnen! En tegelijkertijd ook nog de keyboard dock en de case! Toevallig, en nu lekker spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Tourniquet schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 05:38:
[...]
Ok, ik heb er zondag een besteld bij de Upper West Side store en maandag een bij de 5th Av store. Als het bij jou 4 dagen heeft geduurd heb ik nog hoop dat er voor vrijdag eentje van binnen is (heb de 32GB wifi versie besteld). Bedankt voor de info!
Maandag heb ik ook nog een 32gig besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Raimon89 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:41:
De iPad is binnen! En tegelijkertijd ook nog de keyboard dock en de case! Toevallig, en nu lekker spelen! :D
Hier ook binnen :P
Eerste GOT bericht met mijn Ipad :*)
Werkt goed en nu verder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijne ook binnen! volgens mij is het ipad day????
iedereen krijgt hem binnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

wat een rotte appel mijnes is nog steed op Voorgemeld , ik heb echter dat nummer weer gebeld en ze konden mij absoluut niet mee helpen :x hoe kregen sommige te horen dan dat ze naar douane gingen faxen voor meer informatie?

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0SMiC NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 14:55
Helaas de eerste afleverpoging bij mijn ouders is niet gelukt. Ze waren de hele dag thuis op 10 minuten na. En dan komen ze net langs... Wat is de kans :-( Morgen een nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Moartn schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:54:
Wat betreft de betaling: voor zover ik weet is het voor de chauffaur een normale rembourszending geworden, dus als je niet (contant!) kunt betalen neemt hij het weer mee.
Kan iemand bevestigen of dit inderdaad het geval is? Ik heb ooit eerder een douaneaanslag gekregen, dat ging via een aparte accept giro toen.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Laatst online: 23:19
Je moet inderdaad contant betalen! Waardeloos en onbegrijpelijk, maar waar. Anders komt hij de dag erop weer terug. Daarna moet je hem op het postkantoor ophalen en mag je alsnog betalen daar. Weet eerlijk gezegt niet of je daar wel kan pinnen of dat het ook dan contant moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
timowouters schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:19:
Je moet inderdaad contant betalen! Waardeloos en onbegrijpelijk, maar waar. Anders komt hij de dag erop weer terug. Daarna moet je hem op het postkantoor ophalen en mag je alsnog betalen daar. Weet eerlijk gezegt niet of je daar wel kan pinnen of dat het ook dan contant moet.
Zucht.. volgende keer ga ik dus sowieso via bundlebox shippen, dat kost +- 50 euro inclusief inklaren en verzending door fedex.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
En je moet gepast betalen, ze kunnen niet wisselen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
Raimon89 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:58:
En je moet gepast betalen, ze kunnen niet wisselen. :')
Wordt sowieso postkantoor.. prima hoor, komen ze 2 keer voor niets langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Laatst online: 23:19
Je kan een briefje op de deur plakken me tde vraag of de bezorger nniet een 2e keer wilt langskomen ;)
Scheelt je een dag. Heb ik ook geregeld gedaan;
"bij niet aanwezig, graag geen 2e keer langskomen, maar achhterlaten op het postkantoor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moest 145 euro betalen aan TNT maar heb gewoon 150 betaald..
Anders moest hij morgen terug kom en daar had ik geen geduld voor.
En heeft die gast ook is fooi xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Zo, die van mij is binnen :D Heeft al met al 2,5 week geduurd, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Mijn Duitse iPad is verstuurd :D Weet iemand waar je de zending kan traceren? DHl, Deutsche Post en UPS geven allen nul op rekest namelijk.

Edit: Voor de rest, TNT Post DE is het, hij wordt direct vanuit Shenzhen verstuurd.

[ Voor 23% gewijzigd door Dutch_Razor op 23-05-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Laatst online: 12-01 20:56
Dutch_Razor schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:03:
Mijn Duitse iPad is verstuurd :D Weet iemand waar je de zending kan traceren? DHl, Deutsche Post en UPS geven allen nul op rekest namelijk.

Edit: Voor de rest, TNT Post DE is het, hij wordt direct vanuit Shenzhen verstuurd.
Zou je een url willen posten van de plaats op de TNT site? Kan 'm niet vinden...

[ Voor 3% gewijzigd door .CoUk op 24-05-2010 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
.CoUk schreef op maandag 24 mei 2010 @ 02:14:
[...]

Zou je een url willen posten van de plaats op de TNT site? Kan 'm niet vinden...
http://www.tnt.de/Inter2008/tnt_inhalt/express_versand.html ?

Rechtsonderin kan je t&t'en via "sendungsverfolgung", of deze directe URL: http://www.tnt.de/__C1257...s_sendungsverfolgung.html

Edit: bovenstaand is blijkbaar voor TNT express, dus n.v.t.

Volgens deze site : http://www.tntpost.de/Sta...efinternational,83,1.html
moet je dus bij de JV ( van Royal Mail UK en TNT Post NL ) zijn die ze hebben met Spring Global Mail. Zij hebben dan weer geen t&t pagina, maar er is wel te lezen dat deze, voor zover ik het begrijp, bij TNT Post te traceren valt. Bron

[ Voor 38% gewijzigd door Yippie op 24-05-2010 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Dank voor de moeite! Apple geeft alleen aan dat de verzender TNT is. Er staat bij de orderstatus geen link naar een track and trace site.

Misschien gebruik ik een verkeerd nummer. Dutch_Razor gebruik jij het Spediteur-Referenz-Nummer om de status te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik kijk gewoon bij Sendungsverfolgung op tnt.de, en dan het Sendungs-Nr gebruiken dat onder "Voraussichtliche Lieferzeit:" op Apple.de staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Dutch_Razor schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:11:
Ik kijk gewoon bij Sendungsverfolgung op tnt.de, en dan het Sendungs-Nr gebruiken dat onder "Voraussichtliche Lieferzeit:" op Apple.de staat ;)
Heb nu echt elk nummer dat er op mijn statusoverzicht staat ingegeven maar hij eet 'm niet... Dan toch maar gewoon wachten tot vrijdag! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
JoJo nl schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:56:
Borderlinx heeft zo'n service in de UK.

En zo duur is het vanuit de UK voor de 16GB:
Bedankt voor de tip!!! Helaas heeft het niet geholpen. Mijn bestelling heeft een weekje gestaan maar is zojuist gecancelled. Niet omdat ze er achter kwamen dat het een freight forwarder was, maar omdat er meerdere bestellingen op hetzelfde adres geplaatst waren.

Irritant, zo werken ze alleen maar de profiteurs met hun woekerprijzen in handen. Ik wil er een hebben voor App development en ik ga echt niet tot eind Juli wachten :(

[ Voor 28% gewijzigd door GekkePrutser op 25-05-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielW.
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
.CoUk schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:25:
[...]

Heb nu echt elk nummer dat er op mijn statusoverzicht staat ingegeven maar hij eet 'm niet... Dan toch maar gewoon wachten tot vrijdag! :9
Dat probleem heb ik ook. Maar er doen zich nog wat merkwaardigheden voor.
Als ik op de us site inlog staat er dat er door tnt nederland bv is verzonden.
Op de duitse apple site staat dat niet, en in de mail die ik kreeg op de 22ste in het duitst staat ook nog eens een ander trackingnummer. Snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
EmielW. schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:03:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Maar er doen zich nog wat merkwaardigheden voor.
Als ik op de us site inlog staat er dat er door tnt nederland bv is verzonden.
Op de duitse apple site staat dat niet, en in de mail die ik kreeg op de 22ste in het duitst staat ook nog eens een ander trackingnummer. Snap er niets van.
Was me nog niet opgevallen, maar bij mij staat inderdaad ook TNT Nederland BV! Heb even op tnt.de gekeken maar ook hier staat de naam van de holding uit Nederland onderaan de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielW.
.CoUk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:25:
[...]

Was me nog niet opgevallen, maar bij mij staat inderdaad ook TNT Nederland BV! Heb even op tnt.de gekeken maar ook hier staat de naam van de holding uit Nederland onderaan de site.
zijn bij jou de trackingsnummers van de mail en site wel gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
EmielW. schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:36:
[...]

zijn bij jou de trackingsnummers van de mail en site wel gelijk?
Het nummer onder Voraussichtliche Lieferzeit (lichtgrijs gedrukt rechtsbovenaan in het orderscherm) is anders dan in de mail. Dit is het nummer waarmee Dutch_Razor zijn levering op de TNT site kon nakijken. Het nummer in de mail komt bij mij overeen met het Spediteur-Referenz-Nummer onder de knop 'Bestelldetails Anziegen'. Maar nog steeds geen track & trace bij TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielW.
.CoUk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:50:
[...]

Het nummer onder Voraussichtliche Lieferzeit (lichtgrijs gedrukt rechtsbovenaan in het orderscherm) is anders dan in de mail. Dit is het nummer waarmee Dutch_Razor zijn levering op de TNT site kon nakijken. Het nummer in de mail komt bij mij overeen met het Spediteur-Referenz-Nummer onder de knop 'Bestelldetails Anziegen'. Maar nog steeds geen track & trace bij TNT.
oke, ja het rare is dat in als ik op bestelldetails anziegen druk een ander scherm krijg dan de eerste keer dat ik keek. Daar vind ik nu geen spediteur referenz nummer meer het is precies dezelfde informatie als op de eerste (ihre bestellungen) pagina plys een kolom aan de linker kant met zahlungsmethode, rechnungsadresse enz. Waar ik die wel terug vind is als ik druk op alle rechnungen drucken, en dan onder weitere informationen,lieferschein/-datum.

Ill keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
EmielW. schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:10:
[...]

oke, ja het rare is dat in als ik op bestelldetails anziegen druk een ander scherm krijg dan de eerste keer dat ik keek. Daar vind ik nu geen spediteur referenz nummer meer het is precies dezelfde informatie als op de eerste (ihre bestellungen) pagina plys een kolom aan de linker kant met zahlungsmethode, rechnungsadresse enz. Waar ik die wel terug vind is als ik druk op alle rechnungen drucken, en dan onder weitere informationen,lieferschein/-datum.

Ill keep you posted.
Toen ik net de nummers nog even nakeek zag ik idd ook een ander scherm bij bestelldetails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

mijn ipad 16gb is dan eindelijk uit de douane gegeven na 2 weken :S nu staat er kosten bij

Rembours: 6912.00

deze is 69,12 natuurlijk maar ik dacht dat er geen kosten bijkomen voor een 16gb wifi :S want de waarde van het apparaat is rond 400euro en dat is nog onder de kosten (430). Kan ik deze kosten alsnog terug claimen bij TNT ?

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-03 14:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

de waarde van 430 euro is alleen als jij zelf hem meeneemt uit het buitenland en dus niet importeert, dan kan tot alleen dacht ik tot 23 euro daarboven komen er kosten erboven op. je kan alles na lezen op de douane site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126385

Zijn er nog mensen die Vrijdag de grens overgaan om er 1 te halen?
Zo ja, is er interesse om er 1 voor mij mee te nemen?
Beloning 50 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 10:49

Nik

Anoniem: 126385 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:42:
Zijn er nog mensen die Vrijdag de grens overgaan om er 1 te halen?
Zo ja, is er interesse om er 1 voor mij mee te nemen?
Beloning 50 Euro.
Zet even je DM aan, ik denk dat ik wel kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329135

Ik ben van plan misschien naar duitsland te gaan om er 1 op te halen, iemand enig idee waar ik nog kans maak?
Pagina: 1 ... 4 ... 67 Laatste