Hier in Chicago kan je er twee per persoon reserveren maar dan moet je weer bijbetalen bij de douane.Michel242186 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:54:
[...]
Dat voorspelt niet veel goeds...oke ik ga pas 14 mei..hopen dat het dan beter is...ga er wel eentje reserveren gelijk de eerste dag maar een vastleggen...was er eigenlijk van plan om twee mee te nemen, maar dat gaat niet lukken dus.
Ik baal nu wel een beetje. Heb de 25ste via Ebay een Ipad besteld, Op 27 april nog even contact met seller gehad en die zei dat ze zelfde dag nog zou gaan shippen. Inderdaad dezelfde dag via Ebay een track nummer ontvangen. Nu hou ik het al vanaf de 28ste in de gaten maar de status blijft op Electronic Shipping Info Received. Nu lees ik op diverse forums dat je bij Priority Mail International Parcels wel een soort van een track& trace hebt maar bij anderen lees ik weer dat hun status pas bijgewerkt werd toen ze het artikel al binnen hadden. Blijf wel positief en heb het gevoel dat het wel goed komt maar toch vind ik het raar dat er niet eens wordt vermeld of die geaccepteerd is of niet
. Misschien moest ik niet zo cheap doen en voor een extra $10 kiezen voor express mail.
Edit: laat maar nadat ik dit heb getypt ging ik mijn status weer bekijken en zag nu dat ie op International Dispatch staat. Ok dan
Edit: laat maar nadat ik dit heb getypt ging ik mijn status weer bekijken en zag nu dat ie op International Dispatch staat. Ok dan
Iemand enig idee waar Borderlinx mee verstuurd ? De klanten service zegt DHL maar ik heb een 3S nummer gekregen, dat is volgens mij TNT toch ? Alleen ook TNT kan niets vinden
gewoon nee.
Ik meende ergens te lezen dat je kunt zijn bij de track&trace van TNT(via USPS naar NL), dat je kunt zien dat je kosten moet betalen. Hoe valt dit nog maar te zien? Kan iemand mij dat hier nog vertellen. dan weet ik of ik geld moet pinnen 
De mijne is gisteren vrijgegeven door de douane(klein weekje geweest), maar aangezien Koninginnedag is wordt er niet bezorgd. Zal dus morgen worden aangeboden. Maar heb hem naar mijn werkadres laten sturen, dus wordt dan maandag voor de 2e keer aangeboden.
EDIT:
lees net dat er Product "EPG uit btnl, kosten", dan bij moet staan als je moet dokken.
Bij mij staat er het woordje "kosten" er niet bij. Mensen ervaring dat je dan niet hoeft te dokken? En überhaupt iemand die via USPS besteld heeft, die niks aan de TNT postbode hoefde te betalen?
De mijne is gisteren vrijgegeven door de douane(klein weekje geweest), maar aangezien Koninginnedag is wordt er niet bezorgd. Zal dus morgen worden aangeboden. Maar heb hem naar mijn werkadres laten sturen, dus wordt dan maandag voor de 2e keer aangeboden.
EDIT:
lees net dat er Product "EPG uit btnl, kosten", dan bij moet staan als je moet dokken.
Bij mij staat er het woordje "kosten" er niet bij. Mensen ervaring dat je dan niet hoeft te dokken? En überhaupt iemand die via USPS besteld heeft, die niks aan de TNT postbode hoefde te betalen?
[ Voor 25% gewijzigd door Reverb_ op 30-04-2010 12:48 ]
Eergister ook een iPad met wat accessoires gekocht via de Amerikaanse Ebay. De verzendmethode stond op USPS international Express Mail, maar heb de verkoper gevraagd of het ook via UPS kan en dat was geen probleem. Heb ik hier goed aan gedaan? Las veel slechte verhalen over USPS (lange wachttijden bij de douane etc.).
Wordt maandagochtend verzonden, ben benieuwd hoelang het gaat duren en hoeveel er bijkomt aan kosten, houd wel rekening met een bedrag van rond de 140 euro vrees ik.
Wordt maandagochtend verzonden, ben benieuwd hoelang het gaat duren en hoeveel er bijkomt aan kosten, houd wel rekening met een bedrag van rond de 140 euro vrees ik.
Je hebt er erg verstandig aan gedaan om hem via UPS te laten versturen.Raimon89 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:30:
Eergister ook een iPad met wat accessoires gekocht via de Amerikaanse Ebay. De verzendmethode stond op USPS international Express Mail, maar heb de verkoper gevraagd of het ook via UPS kan en dat was geen probleem. Heb ik hier goed aan gedaan? Las veel slechte verhalen over USPS (lange wachttijden bij de douane etc.).
Deze werken allemaal stukken sneller (net zoals FedEx) t.o.v. USPS!
Kans bestaat dat je dan geen BTW hoeft te betalen, maar houd er maar rekening mee dat je wel moet lappen, dan valt het altijd mee!
Ja ik heb het ook al ingecalculeerd dat ik wel rond de 140 euro zal moeten bijlappen, dan kan het alleen maar meevallen (meer zal het toch wel niet zijn ofwel?). Alleen beetje vervelend dat je het contant bij aflevering moet betalen, pinnen is niet mogelijk toch?SgtDoggie schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:00:
[...]
Je hebt er erg verstandig aan gedaan om hem via UPS te laten versturen.
Deze werken allemaal stukken sneller (net zoals FedEx) t.o.v. USPS!
Kans bestaat dat je dan geen BTW hoeft te betalen, maar houd er maar rekening mee dat je wel moet lappen, dan valt het altijd mee!
[ Voor 6% gewijzigd door RDMA op 01-05-2010 17:12 ]
Iemand na "het debacle" nog bij Evan besteld? Gaat het nu weer goed? Wil de 3G halen.
ik neem toch aan dat je gewoon met je nederlandse creditcard kan betalen in NY bij de Apple Store?
Ik heb hem gemaild met daarin de vraag of hij nog problemen vorzag met shipping naar Nederland. In zijn reply zojuist ontweek hij de vraag, ik vermoed dat hij gezien de prijzen die hij vraagt (1200 dollar voor een 3g 64gb) nu een meer wettelijke benadering kiest inclu evt charges...--Christiaan-- schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 21:56:
Iemand na "het debacle" nog bij Evan besteld? Gaat het nu weer goed? Wil de 3G halen.
Verder ben ik ook wel benieuwd of er mensen zijn die heel recentelijk nog bij hem, hebben besteld...
Zou goed kunnen.CousinBoneless schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:31:
[...]
Ik heb hem gemaild met daarin de vraag of hij nog problemen vorzag met shipping naar Nederland. In zijn reply zojuist ontweek hij de vraag, ik vermoed dat hij gezien de prijzen die hij vraagt (1200 dollar voor een 3g 64gb) nu een meer wettelijke benadering kiest inclu evt charges...
Ook de 64 gb Wifi is bij Evan van prijs veranderd.
Van 950 Dollar naar 1000 Dollar, dus zal alles wel 50 Dollar duurder zijn geworden.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
No problem, ik heb zelfs gewoon gepind bij de Apple-store.Michel242186 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:06:
ik neem toch aan dat je gewoon met je nederlandse creditcard kan betalen in NY bij de Apple Store?
Contant moet je afbetalen ja!Raimon89 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:05:
[...]
Ja ik heb het ook al ingecalculeerd dat ik wel rond de 140 euro zal moeten bijlappen, dan kan het alleen maar meevallen (meer zal het toch wel niet zijn ofwel?). Alleen beetje vervelend dat je het contant bij aflevering moet betalen, pinnen is niet mogelijk toch?
Hoe staat het nu met de status van je verzending?
Die van mij ligt nog steeds bij inklaren....
@SgtDoggie: hoe lang heeft hij bij jou bij de douane gelegen hier?
Mijn iPad is gister verstuurd met USPS, dus dat kan wel wel even duren ben ik bang
Klote douane...
Mijn iPad is gister verstuurd met USPS, dus dat kan wel wel even duren ben ik bang
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Hij ligt daar sinds 28-04, dus dat zijn 4 officiële werkdagen (incl vandaag en 28-04) dus het valt mee! Alleen die feestdagen zijn motterfokkers
De verkoper zou hem maandagochtend (gisteren, wel uit de USA), versturen en een trackingcodeSgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:34:
[...]
Contant moet je afbetalen ja!
Hoe staat het nu met de status van je verzending?
Die van mij ligt nog steeds bij inklaren....
sturen, heb echter niets meer vernomen. Begin hem wel een beetje te knijpen, aangezien het voor mij als student wel om veel geld gaat..
En van die Ebay Buyer Protection kan ik ook niet veel verwachten mocht het niet kloppen, toch?
Ik wacht nog maar even af of ik wat hoor.
Ja idd, ik kneep 'm ook al aardig als student met die overboeking naar the big US..Raimon89 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:10:
[...]
De verkoper zou hem maandagochtend (gisteren, wel uit de USA), versturen en een trackingcode
sturen, heb echter niets meer vernomen. Begin hem wel een beetje te knijpen, aangezien het voor mij als student wel om veel geld gaat..
En van die Ebay Buyer Protection kan ik ook niet veel verwachten mocht het niet kloppen, toch?
Ik wacht nog maar even af of ik wat hoor.
Maar je kunt de seller altijd mailen eh, anders direct eBay contacteren (ik weet niet precies hoe dat in z'n werk gaat) maar gewoon geld terug halen en er zijn genoeg vissen in de zee!
Ja heb hem zondag en gisteren nog gemaild maar niets terug gekregen. Misschien ben ik wel te ongeduldig, maar juist omdat het om zoveel geld gaat wil ik het graag goed volgen..SgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:16:
[...]
Ja idd, ik kneep 'm ook al aardig als student met die overboeking naar the big US..
Maar je kunt de seller altijd mailen eh, anders direct eBay contacteren (ik weet niet precies hoe dat in z'n werk gaat) maar gewoon geld terug halen en er zijn genoeg vissen in de zee!
Hoop dat, mocht het niet goed zitten, ik me geld wel terug kan krijgen.
Nja, niet direct van uitgaan dat het misloopt, Amerikanen zijn niet altijd zo snel, vooral niet On Demand!Raimon89 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:24:
[...]
Ja heb hem zondag en gisteren nog gemaild maar niets terug gekregen. Misschien ben ik wel te ongeduldig, maar juist omdat het om zoveel geld gaat wil ik het graag goed volgen..
Hoop dat, mocht het niet goed zitten, ik me geld wel terug kan krijgen.
Maar anders is dat eBay Buyers Protection er altijd nog wat tot $1000,- het terug garandeert
Nee ik ga er nog niet van uit, maar hoe langer ik niks terug krijg, hoe meer het in me hoofd begint te spelen.SgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:57:
[...]
Nja, niet direct van uitgaan dat het misloopt, Amerikanen zijn niet altijd zo snel, vooral niet On Demand!
Maar anders is dat eBay Buyers Protection er altijd nog wat tot $1000,- het terug garandeert
Ja hoop dat ik daar wat aan heb mocht het niet goed gaan, en dat het niet zoiets is als die zogenaamde Paypal bescherming (waar je alleen wat aan had wanneer de verkoper nog geld op zijn PP rekening had staan..).
Update: Net na 3 dagen weer een email van de verkoper met een (naar mijn idee) nogal ongeloofwaardig verhaal dat hij voor een noodgeval het weekend naar Florida moest gaan en daar geen toegang tot een computer had om mijn emails te beantwoorden. Hij zegt nu terug op weg te zijn naar NY en later vandaag me de tracking# te zullen sturen.Raimon89 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:03:
[...]
Nee ik ga er nog niet van uit, maar hoe langer ik niks terug krijg, hoe meer het in me hoofd begint te spelen.
Ja hoop dat ik daar wat aan heb mocht het niet goed gaan, en dat het niet zoiets is als die zogenaamde Paypal bescherming (waar je alleen wat aan had wanneer de verkoper nog geld op zijn PP rekening had staan..).
Dus of hij het nu al verstuurd heeft of nog gaat doen, ik zal het zien (of niet natuurlijk
Nja het kan natuurlijk altijd zijn dat het wel waar is! Familielid wat op sterven ligt etc.Raimon89 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:49:
[...]
Update: Net na 3 dagen weer een email van de verkoper met een (naar mijn idee) nogal ongeloofwaardig verhaal dat hij voor een noodgeval het weekend naar Florida moest gaan en daar geen toegang tot een computer had om mijn emails te beantwoorden. Hij zegt nu terug op weg te zijn naar NY en later vandaag me de tracking# te zullen sturen.
Dus of hij het nu al verstuurd heeft of nog gaat doen, ik zal het zien (of niet natuurlijk).
Maar er zit weer schot in! Nu nog een Trackingnumber en dan wachten!
Misschien een kleine tip voor de mensen met interesse maar op www.1dayfly.nl zijn er in de membershop weer iPad's beschikbaar voor een "bescheiden" prijs van €799.
Weet trouwens niet of dat een goede prijs is. Hierboven bij de pricewatch staat de 32GB wifi versie voor €841,93
Weet trouwens niet of dat een goede prijs is. Hierboven bij de pricewatch staat de 32GB wifi versie voor €841,93
heb er net 1 gehaald daar met NL cc, no problem! Wat een drukte daar zeg! Crisis??? Daar gaat goud geld over de toonbank, niet normaal wat een goudmijn..Michel242186 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:06:
Alleen zijn die Apple iPad cases nergens meer in NY te krijgen volgens mij? Iemand nog een tip voor me? En hoe kan ik in NL aan zo'n case komen??
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Ik heb er vanuit NL eentje via eBay gekocht en ontvangen. Topcae! Was wel een dure grap, iets van 40 euro...
hier voor € 59,00. Beetje veel geld dus ik zoek nog even door...
Inderdaad die case van Apple is geweldig. Ook erg handig met de flipcase creëer je een erg handige hoek om te typen en in staande houding voor film kijken en de iPad wordt goed beschermd. Durf hem nu wel in mijn tas te stoppen om hem onderweg mee te nemen. Echt een aanrader.
Voor de Groninger 'gotters':
De applewinkel(macme) heeft ook iPad cases. Weliswaar niet de Apple case, maar wel wat anderen.
Voor de Groninger 'gotters':
De applewinkel(macme) heeft ook iPad cases. Weliswaar niet de Apple case, maar wel wat anderen.
Via waar, linkje? Nog last gehad van belasting enzo?CousinBoneless schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:26:
Ik heb er vanuit NL eentje via eBay gekocht en ontvangen. Topcae! Was wel een dure grap, iets van 40 euro...
Trackingnumber gekregen, maar werkt niet.SgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:12:
[...]
Nja het kan natuurlijk altijd zijn dat het wel waar is! Familielid wat op sterven ligt etc.
Maar er zit weer schot in! Nu nog een Trackingnumber en dan wachten!
Maar weer teruggemaild en wachten op antwoord, zucht.
Vlieg zo terug uit NY, m'n moeder heeft nog niets van waarde in haar koffer, moet ik er voor iemand nog 1 meenemen? 16gb wifi (heb geen zin in douane gezeik)?
Om ontopic te blijven, de levertijd is dan donderdagochtend NL tijd ;-)
Om ontopic te blijven, de levertijd is dan donderdagochtend NL tijd ;-)
Sjees, animo zat..
Ik ren nog ff naar applestore @. 5th ave en neem er 1 extra mee. Dm/mail me maar! Als ik terug ben neem ik contact op en komen we er over de prijs wel uit. Hoef er geen marktplaats woekerprijs voor. Tweakers voor tweakers
maar een 'korting' op de mijne voor de moeite is leuk meegenomen.. ;-)
Ik ren nog ff naar applestore @. 5th ave en neem er 1 extra mee. Dm/mail me maar! Als ik terug ben neem ik contact op en komen we er over de prijs wel uit. Hoef er geen marktplaats woekerprijs voor. Tweakers voor tweakers
En over wat voor bedrag ongeveer praten we dan Japie
Als ik er volgende week zelf geen mee zou nemen uit NY had ik ook wel een mede-tweaker blij kunnen maken. Volgende keer beter?
Tja idd zeg...Moejo schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:21:
[...]
![]()
Als ik er volgende week zelf geen mee zou nemen uit NY had ik ook wel een mede-tweaker blij kunnen maken. Volgende keer beter?
Ik ben alvast kandidaat want als ik naar de VS ga zou het deze zomer worden en dan is ie hier ook alweer verkrijgbaar
Ben al in onderhandeling met een tweaker. Ik wil hem voor 500 weg doen. 75 euro 'korting' voor mij, (ding kost met huidige koers en tax 425 euro hier) en geen woekerbedrag lijkt me zo. Heb hem inmiddels gehaald hoor! Mocht de deal niet doorgaan post ik dat wel ff.
[ Voor 10% gewijzigd door Japie.G op 05-05-2010 15:16 ]
Hij is nog beschikbaar! Levertijd donderdag nl tijd!
Hoe is de voorraad van de 3g versies?...ik ben 14 mei in New York en ik ga er ook eentje extra meenemen dus laat maar weten als je er nog eentje wil.Japie.G schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:52:
Anoniem: 164308
Ik heb je net gemaild. Laat maar even weten of jouw aanbieding nog geldt. Helemaal handig is het feit dat ik in dezelfde plaats woon als jij.Japie.G schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:52:
Als ik op de site van USPS mijn tracking# invul krijg ik:
'There is no record of this item'.
Iemand van jullie dit vaker gehad? Lees op internet dat dit een nogal veel voorkomend
euvel is van USPS..
Iemand van jullie dit vaker gehad? Lees op internet dat dit een nogal veel voorkomend
euvel is van USPS..
Nope. Wel is USPS tracking zeer traag dus ik zal over een dagje nogmaals kijken of er wat veranderd is.Raimon89 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:13:
euvel is van USPS..
Mijn gearriveerde pakketje staat nog steeds op : Electronic Shipping Info ReceivedRaimon89 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:13:
euvel is van USPS..
gewoon nee.
Toch fijn dat je het effe weet!SanderPS3 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:30:
[...]
Mijn gearriveerde pakketje staat nog steeds op : Electronic Shipping Info Received![]()
Voor 590€ ipad wifi 16gb besteld op ebay in het VK , Gisteren track & trace gekregen komt via royal mail.
Iemand een idee hoe lang dat zal duren?
Iemand een idee hoe lang dat zal duren?
Hehe, ik heb ook wat grappigs:
Attempted Delivery Abroad, May 05, 2010, 1:11 pm, IRELAND
Out of Foreign Customs, May 04, 2010, 1:11 pm, IRELAND
De mijne ligt in Zwolle als het goed is nu, maar USPS is letterlijk de weg kwijt!
Attempted Delivery Abroad, May 05, 2010, 1:11 pm, IRELAND
Out of Foreign Customs, May 04, 2010, 1:11 pm, IRELAND
De mijne ligt in Zwolle als het goed is nu, maar USPS is letterlijk de weg kwijt!
Ben inmiddels weer terug in NL, maar gister waren overal de 3G's uitverkocht.Michel242186 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:39:
[...]
Hoe is de voorraad van de 3g versies?...ik ben 14 mei in New York en ik ga er ook eentje extra meenemen dus laat maar weten als je er nog eentje wil.
Iemand enig idee hoelang een pakket van borderlinx (TNT Post) bij de douane blijft liggen ?
gewoon nee.
Anoniem: 164308
Heb je nog een iPad mee kunnen nemen?Japie.G schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:29:
[...]
Ben inmiddels weer terug in NL, maar gister waren overal de 3G's uitverkocht.
Ja, dat heeft ie zeker.Anoniem: 164308 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:40:
[...]
Heb je nog een iPad mee kunnen nemen?
Ik heb inmiddels ook een mail met foto ervan van hem ontvangen. Maar volgens mij zijn er meer kapers op de kust
Ja klopt! En inmiddels is er iemand blij mee gemaakt!
Ik hoop alleen dat ie dan aan Dav1d vergeven is, aangezien hij de eerste was die op je oproep reageerde.Japie.G schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:31:
Ja klopt! En inmiddels is er iemand blij mee gemaakt!
Maar ook van Michel242186 heb ik gelezen dat ie naar NYC gaat. Misschien zou jij er dan eentje voor mij kunnen meenemen? Ik weet dat dit topic hier niet specifiek voor bedoeld is maar hoe meer tweakers met een iPad, des te meer relevante gebruikerservaringen over de iPad binnen komen denk ik dan maar!
ik ga inderdaad naar NY binnenkort en kom 22 mei weer terug dus al er nog gegadigden zijn dan hoor ik het nog wel ff.(aanvragen maar ff via DM om dit topic maar niet te vervuilen)
Ik ga jullie op de hoogte houden wat de levertijden bij de apple store zijn....denk dat de gewone wifi versies wel goed leverbaar zijn....maar kan altijd een poging wagen om de 3G versie te bemachtigen.
tis alleen te hopen dat mijn hotel wifi heeft of misschien een pc met internet aansluiting, maar dat zal wel loslopen denk ik.
Ik ga jullie op de hoogte houden wat de levertijden bij de apple store zijn....denk dat de gewone wifi versies wel goed leverbaar zijn....maar kan altijd een poging wagen om de 3G versie te bemachtigen.
tis alleen te hopen dat mijn hotel wifi heeft of misschien een pc met internet aansluiting, maar dat zal wel loslopen denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 07-05-2010 09:59 ]
USPS heeft mijn iPad onderweg gebroken, hoera
.
Gelukkig heeft de verzender het pakket verzekerd en regelt hij alles goed. Hij verstuurd maandag een nieuwe (met UPS godzijdank).
Het andere deel van mijn pakket (keyboard dock & case) is wel onderweg:
Detailed Results:
Processed through Sort Facility, May 06, 2010, 4:54 pm, NEW YORK, NY 10199
Acceptance, May 06, 2010, 1:20 pm, NEW YORK, NY 10023
Gelukkig heeft de verzender het pakket verzekerd en regelt hij alles goed. Hij verstuurd maandag een nieuwe (met UPS godzijdank).
Het andere deel van mijn pakket (keyboard dock & case) is wel onderweg:
Detailed Results:
Mijn usps tracking staat al sinds 30 april op International dispatch. Begrijp niet dat het allemaal zolang moet duren. Als ik alle horror verhalen lees over usps word ik niet echt vrolijk. Volgende week maar eens contact opnemen met zender misschien dat hij meer info van usps kan krijgen
Detailed Results:
International Dispatch, April 30, 2010, 1:38 am,
Arrival
Electronic Shipping Info Received, April 28, 2010
Detailed Results:
Arrival
Ja wat dat betreft is het misschien een geluk bij een ongeluk dat mijn iPad gebroken is door usps. Maandag wordt een andere verstuurd via ups, misschien komt die nog wel sneller aan dan hij met usps zou zijn aangekomen.kanja schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:43:
Mijn usps tracking staat al sinds 30 april op International dispatch. Begrijp niet dat het allemaal zolang moet duren. Als ik alle horror verhalen lees over usps word ik niet echt vrolijk. Volgende week maar eens contact opnemen met zender misschien dat hij meer info van usps kan krijgen
Detailed Results:
Arrival
In ieder geval nooit meer usps in de toekomst voor mij..
Even aangepast ivm andere prijzen in Spanje
iPad 16GB
499 euro
iPad 32GB
599 euro
iPad 64GB
699 euro
iPad 3G 16GB
599 euro
iPad 3G 32GB
699 euro
iPad 3G 64GB
799 euro
Eind mei verkrijgbaar in o.m. Duitsland en Juli hier in NL en BE
iPad 16GB
499 euro
iPad 32GB
599 euro
iPad 64GB
699 euro
iPad 3G 16GB
599 euro
iPad 3G 32GB
699 euro
iPad 3G 64GB
799 euro
Eind mei verkrijgbaar in o.m. Duitsland en Juli hier in NL en BE
[ Voor 64% gewijzigd door DayteX op 08-05-2010 00:13 ]
Ik heb mijn iPad vorige vrijdag besteld via eBay in New York. En had 'm maandag al geleverd! 565 euro (transport inclusief) en geen taksen moeten betalen!!!
Zo dat is geluk hebben! Met wat had je laten shippen?Superflip schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:33:
Ik heb mijn iPad vorige vrijdag besteld via eBay in New York. En had 'm maandag al geleverd! 565 euro (transport inclusief) en geen taksen moeten betalen!!!
Mijn status is ook ge-update:
Your item left the United States from ISC NEW YORK NY(USPS) at 11:11 AM on May 7, 2010.
USPS status is inmiddels veranderd naar Into Foreign Customs
Nu ben ik weer te laat om TNT te bellen om tracking nr om te zetten haha
Denk dat ie begin volgende week wordt bezorgd.
@kanja: wanneer is die van jou verstuurd?
De mijne is maandag verstuurd, en sinds heeft sinds dinsdag deze status: Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 10:17 AM on May 4, 2010
Verder nog niets gehoord. Duurt lang
De mijne is maandag verstuurd, en sinds heeft sinds dinsdag deze status: Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 10:17 AM on May 4, 2010
@Moartn: De mijne was vrijdag 30 april verstuurd en is dus vandaag bij de douane aangekomen. Wat ik bij andere mensen heb gelezen duurt het ongeveer 5-7 dagen (Priority) voordat ie in nederland is. En als alles goed gaat is je pakket na 2 dagen vrijgegeven
Weet eigenlijk niet of het inklaren ook op zaterdag gebeurd?
Hier het zelfde verhaal als jij, bijna het zelfde tijd ook, scheelt een kwartiertjeMoartn schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:09:
@kanja: wanneer is die van jou verstuurd?
Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 10:03 AM on May 4, 2010
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
International Dispatch, May 07, 2010, 11:11 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, May 06, 2010, 11:54 pm, JAMAICA, NY 11499
Na 3 dagen vliegen mag hij toch morgen wel in Europa aankomen neem ik aan?
Arrival
Ik betwijfel het. Ik zit ook nog steeds te wachten.Raimon89 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:27:
Arrival
International Dispatch, May 05, 2010, 7:58 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, May 04, 2010, 11:33 pm, JAMAICA, NY 11499
Processed through Sort Facility, May 04, 2010, 6:01 pm, FLUSHING, NY 11351
Electronic Shipping Info Received, May 04, 2010
Acceptance, May 04, 2010, 12:35 pm, FLUSHING, NY 11355
Hier ook nog steeds het zelfde.
Hopelijk dat onze Ipads volgende week wel Nederland bereikt.
Hopelijk dat onze Ipads volgende week wel Nederland bereikt.
Maar als hij (zoals bij jullie) al op 5 mei verzonden is vanuit de VS, dan moet hij inmiddels echt wel aangekomen zijn en bij de douane liggen toch? Kan toch niet anders..
Ja dat lijkt mij ook, al schijnt het vliegverkeer door die aswolk wel bepaalde landen in Europa te treffen.Raimon89 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:59:
Maar als hij (zoals bij jullie) al op 5 mei verzonden is vanuit de VS, dan moet hij inmiddels echt wel aangekomen zijn en bij de douane liggen toch? Kan toch niet anders..
Ook naar Nederland is er veel minder vliegverkeer vanuit Amerika, maar ik hoop toch aankomende week iets beter nieuws voor ons.
Volgens mij is er vanuit Amerika hooguit vertraging, maar zijn er geen geannuleerde vluchten. Als ik jou was zou ik morgen eens naar inklaring bellen, wie weet ligt je pakket daar al een paar dagen..danplo schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:02:
[...]
Ja dat lijkt mij ook, al schijnt het vliegverkeer door die aswolk wel bepaalde landen in Europa te treffen.
Ook naar Nederland is er veel minder vliegverkeer vanuit Amerika, maar ik hoop toch aankomende week iets beter nieuws voor ons.
@ Superflip: Zou je met ons willen delen welke verkoper dat was? Thnx.Superflip schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:33:
NSQ
Status net veranderd, al 10 dagen onderweg, met express shipping. Kan dat nog te maken hebben met de aswolk uit Ijsland? Zo niet, kan ik mijn verzendkosten terugvorderen oid? Ben redelijk annoyed..Into Foreign Customs, May 10, 2010, 8:16 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 8:15 am, NETHERLANDS
International Dispatch, May 02, 2010, 1:45 pm, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, May 01, 2010, 7:08 pm, EDISON, NJ 08899
Processed through Sort Facility, May 01, 2010, 2:37 pm, EATONTOWN, NJ 07799
Electronic Shipping Info Received, April 30, 2010
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Denk niet dat de aswolk enige invloed hierop heeft gehad.. Er wordt gewoon gevlogen van en naar de VS..srekaewt schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:27:
[...]
Status net veranderd, al 10 dagen onderweg, met express shipping. Kan dat nog te maken hebben met de aswolk uit Ijsland? Zo niet, kan ik mijn verzendkosten terugvorderen oid? Ben redelijk annoyed..
Betwijfel of je je verzendkosten terug kunt vorderen, maar je kunt het proberen.
Nu begint misschien het lange wachten van je iPad bij de douane (Usps kennende
Ik durf te wedden dat je pakje na 3 of 4 dagen al in de rij stond bij de inklaring in Amsterdam. Ze wachten gewoon een paar dagen met de eerste scan waardoor het lijkt alsof het pakje lang onderweg was, terwijl het wachten volgens mij 9 van de 10 keer komt door de trage inklaring hier in NL.
Nee heb het laatst ook gehad waarschijnlijk is ie vrijdag al in Nederland aangekomen. Maja dan is het al bijna weekend en gebeurt er niks meer.srekaewt schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:27:
[...]
Status net veranderd, al 10 dagen onderweg, met express shipping. Kan dat nog te maken hebben met de aswolk uit Ijsland? Zo niet, kan ik mijn verzendkosten terugvorderen oid? Ben redelijk annoyed..
Verwacht maar dat het nu nog een dag of 3, 4 kan gaan duren voordat de inklaring klaar is ze zijn hier niet zo snel.
USPS is echt de ergste manier van versturen. Had mezelf vorig jaar nog zo beloofd het niet meer te gebruiken. Toch nog laten verleiden anderhalve maand geleden
Ondanks dat mijne volgens de tracking van usps (na 4 dagen) nog niet is aangekomen in Nederland, wil ik eens een mailtje gaan versturen naar inklaringen om te vragen of het er al is. Weet iemand naar welk adres ik dit kan versturen?
Bedankt voor jullie reacties
Op zich logisch dat het lang blijft hangen bij de douane omdat USPS het niet zelf inklaart. Dan ligt ie daar dus al een dag of 6-7
. Ik ben inmiddels blij dat ie uberhaupt Nederland al heeft bereikt, na lezen van wat horrorverhalen.
Nogal suf dat de status niet tijdig wordt geüpdate, krijg je een hoop chagrijnige klanten van..
Op zich logisch dat het lang blijft hangen bij de douane omdat USPS het niet zelf inklaart. Dan ligt ie daar dus al een dag of 6-7
Nogal suf dat de status niet tijdig wordt geüpdate, krijg je een hoop chagrijnige klanten van..
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Even een korte update. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de douane hem vrijgeeft. Zal ik hem nog voor het komend weekend binnen krijgen?
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 2:17 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 2:16 pm, NETHERLANDS
Arrival
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 2:17 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 2:16 pm, NETHERLANDS
Arrival
Ik denk wel dat we hem voor het weekend binnenkrijgen. Hemelvaartsdag zou misschien roet in het eten kunnen gooien maar dan nog moet ie rond vrijdag of zaterdag binnen zijn. Fingerscrossed voor delivery voor het weekend boys !!
Into Foreign Customs, May 07, 2010, 4:38 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 07, 2010, 4:37 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, April 30, 2010, 1:38 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrival
Into Foreign Customs, May 07, 2010, 4:38 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 07, 2010, 4:37 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, April 30, 2010, 1:38 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrival
Toch vreemd, die verschillen tussen International Dispatch en Arrived Abroad. Bij sommigen duurt het 10 dagen en bij anderen 5. Alsof het ene vliegtuig sneller gaat dan het andere. 
Maar goed, nu mijn Case en Keyboard Dock 3 dagen onderweg zijn, wordt mijn iPad vanavond vanuit New York via UPS (halleluja) verzonden. Ben benieuwd of hij er eerder zal zijn als de case en keyboard.
Hoelang zal het met UPS ongeveer duren denken jullie?
Maar goed, nu mijn Case en Keyboard Dock 3 dagen onderweg zijn, wordt mijn iPad vanavond vanuit New York via UPS (halleluja) verzonden. Ben benieuwd of hij er eerder zal zijn als de case en keyboard.
Hoelang zal het met UPS ongeveer duren denken jullie?
[ Voor 41% gewijzigd door RDMA op 10-05-2010 22:36 ]
Zowaar een aangepaste status net!:
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 8:35 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 8:34 pm, NETHERLANDS
Arrival
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS.
Ben benieuwd hoe snel het vrijgegeven wordt, misschien wel redelijk snel aangezien het alleen de case en de keyboard dock betreft.
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 8:35 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 8:34 pm, NETHERLANDS
Arrival
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS.
Ben benieuwd hoe snel het vrijgegeven wordt, misschien wel redelijk snel aangezien het alleen de case en de keyboard dock betreft.
beh mijnes heeft precies het zelfde , zeer jammer dat het via USPS was verstuurd . Had toen specifiek nog gezegd tegen verstuurde absoluut niet met USPS versturen
Detailed Results:
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 11:10 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 11:09 am, NETHERLANDS
International Dispatch, May 05, 2010, 8:20 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Acceptance, May 03, 2010, 11:31 am, MERRIFIELD, VA 22081

Detailed Results:
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 11:10 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 11:09 am, NETHERLANDS
International Dispatch, May 05, 2010, 8:20 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Acceptance, May 03, 2010, 11:31 am, MERRIFIELD, VA 22081
[ Voor 17% gewijzigd door Chibi2k op 10-05-2010 22:45 ]
Radical Birds
Heb je als je pakket via usps in Nederland is aangekomen nog wat aan die usps tracking of kun je vanaf dan een tnt tracking nummer aanvragen?
Antwoord op bovenstaande vraag is al vaker voorbij gekomen. Je kan bellen met de peperdure helpdesk van TNT op 0900-0570 (€0,45 p/m, max. €22,50) en dan hebben ze jou USPS T&T nr nodig waardoor je een T&T nr van hun krijgt. Ik heb vandaag een nummertje gekregen en bij mij is de status nu op zending is voorgemeld of zoiets.
[ Voor 11% gewijzigd door kanja op 11-05-2010 09:07 ]
Hier gelukkig toch ook mijn update gehad
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 7:25 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 7:24 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 04, 2010, 10:03 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Geeft weer even wat rust, omdat ik eindelijk een bevestiging heb gehad dat het pakje er toch nog is.
Nu heb ik geduld en ga ik vanmiddag even TNT bellen voor het andere track nummer.
Hopelijk kunnen we allemaal nog voor het weekend ermee aan de gang gaan.
Geeft weer even wat rust, omdat ik eindelijk een bevestiging heb gehad dat het pakje er toch nog is.
Nu heb ik geduld en ga ik vanmiddag even TNT bellen voor het andere track nummer.
Ongelofelijk, trage bende dat USPS.
International Dispatch, May 10, 2010, 11:33 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, May 05, 2010, 2:39 am, SAINT LOUIS, MO 63155
Processed through Sort Facility, May 04, 2010, 8:58 pm, SPRINGFIELD, IL 62703
Acceptance, May 04, 2010, 4:50 pm, SPRINGFIELD, IL 62703
International Dispatch, May 10, 2010, 11:33 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, May 05, 2010, 2:39 am, SAINT LOUIS, MO 63155
Processed through Sort Facility, May 04, 2010, 8:58 pm, SPRINGFIELD, IL 62703
Acceptance, May 04, 2010, 4:50 pm, SPRINGFIELD, IL 62703
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vannacht is die van mij ook binnengemeld in NL:
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 7:22 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 7:21 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 04, 2010, 10:17 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Vanmiddag TNT maar even bellen voor track&trace nummertje.
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 7:22 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 7:21 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 04, 2010, 10:17 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Vanmiddag TNT maar even bellen voor track&trace nummertje.
yap heb net die nummer hierboven gebeld en dan op 2 drukken , daar krijg je medewerker aan de lijn die vraag om de US code en het adres etc. dan krijg je die 3Sxxxxxx codes die je op tnt terug kunt vinden
Radical Birds
Heb ook even gebeld en nummertje gekregen.
Status: Zending voorgemeld.
Bij product staat: EPG uit btnl, maar (nog) zonder kosten. Maar die zullen er wel bijkomen vrees ik.
Bij zending Geadresseerde staat bij naam NVT en bij adres het adres van de buren
.
Maar goed, afwachten maar.
Status: Zending voorgemeld.
Bij product staat: EPG uit btnl, maar (nog) zonder kosten. Maar die zullen er wel bijkomen vrees ik.
Bij zending Geadresseerde staat bij naam NVT en bij adres het adres van de buren
Maar goed, afwachten maar.
[ Voor 21% gewijzigd door RDMA op 11-05-2010 15:42 ]
BIj mij staat precies hetzelfde als hierboven behalve dat van de buren. Ik zou voor de zekerheid weer even contact opnemen met de helpdesk om het na te gaan. Ook heb nog geen kosten maar daar heb ik wel rekening meegehouden bij het bestellen, maar mocht ie voorbij komen zonder kosten ben ik ook blij
Snapt alleen niet waarom het allemaal zo lang moet duren. Mijn pakket ligt sinds 7 mei bij de douane. Volgens de HD medewerkster mogen ze er 30 dagen over doen
Denk dat ik ook maar daar ga solliciteren, lekker relaxed

[ Voor 19% gewijzigd door kanja op 11-05-2010 16:17 ]
Anoniem: 155760
Je kan er dus geen hoogte van krijgen:
1e pakkettje deze USPS melding:
Detailed Results:
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 1:17 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 1:16 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 06, 2010, 4:25 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, May 05, 2010
Processed through Sort Facility, May 05, 2010, 8:03 pm, COLUMBUS, OH 43236
Acceptance, May 05, 2010, 6:10 pm, POWELL, OH 43065
Dit was: Express mail international via USPS.
Heb inmiddels vandaag een TNT T&T nummer. Moet verder eerst worden afgehandeld door de douane.
2e pakketje deze USPS melding:
Detailed Results:
International Dispatch, May 07, 2010, 7:58 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Acceptance, May 05, 2010, 3:05 pm, SOUTH PARK, PA 15129
Dit was First-class international via USPS
Dit pakket is vandaag door TNT al aangeboden. Alleen was ik helaas niet thuis. Morgen ophalen, omdat er voor de zending getekent moet worden. (Natuurlijk heb ik van dit pakket nu ook TNT T&T nummer)
Het verschil in afhandeling zal wel worden veroorzaakt door het verschil in ???. Zal wel blijken als ik beide zendingen binnen heb.
1e pakkettje deze USPS melding:
Detailed Results:
Into Foreign Customs, May 10, 2010, 1:17 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 10, 2010, 1:16 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 06, 2010, 4:25 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, May 05, 2010
Processed through Sort Facility, May 05, 2010, 8:03 pm, COLUMBUS, OH 43236
Acceptance, May 05, 2010, 6:10 pm, POWELL, OH 43065
Dit was: Express mail international via USPS.
Heb inmiddels vandaag een TNT T&T nummer. Moet verder eerst worden afgehandeld door de douane.
2e pakketje deze USPS melding:
Detailed Results:
International Dispatch, May 07, 2010, 7:58 am, ISC NEW YORK NY(USPS)
Arrival
Acceptance, May 05, 2010, 3:05 pm, SOUTH PARK, PA 15129
Dit was First-class international via USPS
Dit pakket is vandaag door TNT al aangeboden. Alleen was ik helaas niet thuis. Morgen ophalen, omdat er voor de zending getekent moet worden. (Natuurlijk heb ik van dit pakket nu ook TNT T&T nummer)
Het verschil in afhandeling zal wel worden veroorzaakt door het verschil in ???. Zal wel blijken als ik beide zendingen binnen heb.
Status veranderd naar: Parcel has been pre-alerteddanplo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 02:26:
Hier gelukkig toch ook mijn update gehad![]()
Ik weet alleen weinig over de statussen, net als deze hierboven.
Weet iemand wat "Parcel has been pre-alerted" inhoud ?
druk eens op de nederlandse taaldanplo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:56:
[...]
Status veranderd naar: Parcel has been pre-alerted
Ik weet alleen weinig over de statussen, net als deze hierboven.
Weet iemand wat "Parcel has been pre-alerted" inhoud ?

Status: Zending voorgemeld
Radical Birds
lolChibi2k schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:08:
[...]
druk eens op de nederlandse taal, dat is gewoon zelfde als
Status: Zending voorgemeld

Ben niet helemaal wakker vandaag.
Weet iemand of ze bij de douane ook s'avonds werken?
Aangezien ze zeggen dat ze er 30 dagen over mogen doen als je ze belt hoelang het nog gaat duren, vrees ik van niet.kanja schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:17:
Weet iemand of ze bij de douane ook s'avonds werken?