Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:22
Ook zojuist gebeld, en een Nederlandse code gekregen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-04 20:08
Anoniem: 160183 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 06:59:
De 16Gb die ik eerder had besteld is gisteren geleverd via USPS. Geen extra kosten. ;)
Heb 'm nu alleen wel over, maar denk wel dat ik snel een koper vind. (DM)
Hoelang heeft het in totaal geduurd? Kun je je USPS tracking hier ns plakken. Die van mij is nog steeds in de VS en maadag verstuurd. Natuurlijk zal de aswolk wat vertraagd hebben, maar volg eens mij had hij gisteren of woensdag al in NL moeten zijn.

Detailed Results:
Bullet International Dispatch, April 14, 2010, 11:27 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Bullet Arrival
Bullet Acceptance, April 12, 2010, 12:56 pm, METUCHEN, NJ 08840
Bullet Electronic Shipping Info Received, April 12, 2010

Hopen dat volgende week in huis krijg. Heb hem naar mijn werkadres laten sturen. Is een BV, misschien helpt dat met het inklaren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Reverb_ op 16-04-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:44
Reverb_ schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:34:
[...]

Hoelang heeft het in totaal geduurd? Kun je je USPS tracking hier ns plakken oop plz.

Detailed Results:
Bullet International Dispatch, April 14, 2010, 11:27 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Bullet Arrival
De mijne ligt al 5 dagen bij de doune. Op de website van de douna krijg je te lezen dat de versturende partij de status moe weten, wat ze dus niet weten. Grmbl

Bullet Into Foreign Customs, April 12, 2010, 12:55 pm, NETHERLANDS
Bullet Arrived Abroad, April 12, 2010, 12:54 pm, NETHERLANDS
Bullet International Dispatch, April 08, 2010, 5:09 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
Bullet Arrival
Bullet Electronic Shipping Info Received, April 06, 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 07:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Bij USPS-tracking krijg ik nu de volgende meldingen:
Out of Foreign Customs, April 16, 2010, 10:13 am, IRELAND
Into Foreign Customs, April 09, 2010, 10:36 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, April 09, 2010, 10:35 am, NETHERLANDS
International Dispatch, April 06, 2010, 2:59 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, April 03, 2010
Sowieso...13 dagen van aanmaken van de zending tot uit de douane...maar uit de douane in Ierland????
Met m'n NL-trackingcode krijg ik overigens als meest recente update 'zending is voorgemeld' maar niet waar ie staan. Toch maar weer eens bellen.

Edit: Gebeld, blijkt onzin te zijn 8)7 gekke Amerikanen

Overigens mag ik wel lappen, dat kun je zien met je NL-trackingcode, als daar bij Product "EPG uit btnl, kosten" staat ben je de klos. Maar, hij wordt maandag ein-de-lijk afgeleverd.

[ Voor 16% gewijzigd door Daniel op 16-04-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Welke melding in de tracking geeft USPS als hij de douane uit is? Weet ik welke melding ik moet krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Reverb_ schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:50:
Welke melding in de tracking geeft USPS als hij de douane uit is? Weet ik welke melding ik moet krijgen :)
Je moet dus 'out of foreign customs' krijgen, dan wordt ie dezelfde dag nog overgedragen aan TNT en de dag erna afgeleverd - tenzij je moet betalen en het een zaterdag is, dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355693

Ik had ook onderstaande status, en gebeld met TNT voor een Track en Trace nummer.

deze netjes gekregen, vervolgens direct gemaild naar de "klantenservice-inklaring@tntpost.nl", en gevraagd hoe het zit, en hoe lang het gaat duren.

vanmiddag bericht gehad dat mijn ipad volgende week afgeleverd wordt. >:)

*Into Foreign Customs, April 13, 2010, 2:59 pm, NETHERLANDS
*Arrived Abroad, April 13, 2010, 2:58 pm, NETHERLANDS
*International Dispatch, April 08, 2010, 6:41 pm, ISC MIAMI FL (USPS)
*Arrival
*Electronic Shipping Info Received, April 07, 2010

volgende keer maar via FedEx laten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuck it..

Product: EPG uit btnl

dan ben ik dus ook de klos.. heb je enig idee hoeveel ? en moet dat direct bij aflevering ? of hoe werkt zoiets ?
Daniel schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:46:
Bij USPS-tracking krijg ik nu de volgende meldingen:

[...]

Sowieso...13 dagen van aanmaken van de zending tot uit de douane...maar uit de douane in Ierland????
Met m'n NL-trackingcode krijg ik overigens als meest recente update 'zending is voorgemeld' maar niet waar ie staan. Toch maar weer eens bellen.

Edit: Gebeld, blijkt onzin te zijn 8)7 gekke Amerikanen

Overigens mag ik wel lappen, dat kun je zien met je NL-trackingcode, als daar bij Product "EPG uit btnl, kosten" staat ben je de klos. Maar, hij wordt maandag ein-de-lijk afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Anoniem: 355693 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:55:
Fuck it..

Product: EPG uit btnl

dan ben ik dus ook de klos.. heb je enig idee hoeveel ? en moet dat direct bij aflevering ? of hoe werkt zoiets ?
[...]
Dan denk ik dat je niet de klos bent, staat nl. geen 'kosten' bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:47
Daniel schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:16:
[...]

Dan denk ik dat je niet de klos bent, staat nl. geen 'kosten' bij.
Betwijfel ik, staat bij mij ook geen 'kosten' bij, maar aan de telefoon werd me wel verteld dat ik 114 euro mag lappen, contant bij aflevering. Overigens is mijn track&trace nog niet gewijzigd, die van TNT staat nog op 'Zending voorgemeld' en USPS houdt het op 'Into foreign customs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Reverb_ schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:34:
[...]

Hoelang heeft het in totaal geduurd? Kun je je USPS tracking hier ns plakken. Die van mij is nog steeds in de VS en maadag verstuurd. Natuurlijk zal de aswolk wat vertraagd hebben, maar volg eens mij had hij gisteren of woensdag al in NL moeten zijn.

Detailed Results:
Bullet Arrival

Hopen dat volgende week in huis krijg. Heb hem naar mijn werkadres laten sturen. Is een BV, misschien helpt dat met het inklaren :)
Dit stond er

Shipment Activity Location Date & Time
--------------------------------------------------------------------------------
Delivered Abroad NETHERLANDS 04/15/10 9:10pm

At Foreign Delivery NETHERLANDS 04/15/10 10:40am
Unit

Out of Foreign Customs NETHERLANDS 04/13/10 10:24am

Into Foreign Customs NETHERLANDS 04/09/10 1:08pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ah:
Out of Foreign Customs, April 16, 2010, 1:58 pm, NETHERLANDS
Maar volgens het lijstje van Common.Sense hierboven: 13e uit de douane=15e binnen.
Dan zou ik hem nog pas dinsdag hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Mooizo, wat schot in de zaak. Maandag moet dan lukken, misschien morgen maar eens kijken wat voor mogelijkheden tot afhalen er bestaan. Maandag is er natuurlijk niemand thuis.
"16.04.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Voor diegene die een trackingnummer hebben gekregen van de TNT, dus de 3S code hoe verloopt deze verder? Mijne werkt namelijk niet, maar ik denk zomaar dat er iets mis is gegaan met het opnoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 12:04

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

strakst heeft iedereen hem en dan staat er geen hond bij de nederlandse release :P nouja nadeel is weer natuurlijk die vertraging Q_Q

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Attempted Delivery NETHERLANDS 04/17/10 4:06am
Abroad
Afleverpoging om 5 over 4 in de ochtend, dat is leip 8)7 nouja vandaag toch niemand op kantoor dus dat komt maandag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
Daniel schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:28:
Afleverpoging om 5 over 4 in de ochtend, dat is leip 8)7 nouja vandaag toch niemand op kantoor dus dat komt maandag wel.
Er is niks bezorgt denk ik hoor..
Bij mij staat er nu:
Attempted Delivery Abroad, April 17, 2010, 5:05 am, NETHERLANDS
En ik was gewoon thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09-2023
Hoe zit dat nu trouwens met pakjes via FedEx uit USA. Komen die, nu de vliegtuigen niet vliegen, nog wel door naar NL of ligt dat ook stil?

FedEx geeft namelijk al tijdje de volgende status/lokatie aan: INDIANAPOLIS, IN

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
vistu schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:24:
Mooizo, wat schot in de zaak. Maandag moet dan lukken, misschien morgen maar eens kijken wat voor mogelijkheden tot afhalen er bestaan. Maandag is er natuurlijk niemand thuis.
"16.04.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum"
TNT bezorgt niet op maandag pakketjes, enkel pakketjes die zaterdag ook zijn aangeboden.

Misschien heeft die aswolk wel positief effect op de inklaring bij de douane. Hebben het dan in een keer zo druk, misschien willen ze dan alles vlot afhandelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Reverb_ op 17-04-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Flaterik schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:31:
Hoe zit dat nu trouwens met pakjes via FedEx uit USA. Komen die, nu de vliegtuigen niet vliegen, nog wel door naar NL of ligt dat ook stil?

FedEx geeft namelijk al tijdje de volgende status/lokatie aan: INDIANAPOLIS, IN
Nee, dat ligt stil. Mogelijk dat het wordt omgeleid via een luchthaven die nog wel open is in Spanje of Italië, maar ik denk dat er gewoon gewacht wordt tot Parijs weer open is. Dat kan best eens na het weekend worden. Mijn 2e bestelling zou vrijdagochtend uit Philadelphia vertrokken zijn, maar die staat nu op 'uitzondering: natuurramp'. Tenzij je iPad al op het Europees vasteland is hoef je de eerste helft van komende week niets te verwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 16:15
Mijn pakje staat helaas nog steeds op "Vertrokken van Fedex locatie Memphis". En dat al meer dan 24 uur. Denk dus dat hij daar al in een vliegtuig zit, maar dat gaat natuurlijk nog nergens heen. Hoop dat ze morgen weer kunnen vliegen.

Overigens geeft de website nog steeds aan dat hij op de 19e gaat aankomen, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in...

[edit]
Inmiddels staat erbij dat hij onderweg is, er staat niet precies bij waarheen, maar Fedex lijkt nog wel wat te doen. Misschien dat ie wel naar spanje of italië gaat ofzo, om vervolgens over de weg te gaan?

[ Voor 23% gewijzigd door Mikey NL op 17-04-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Mikey NL schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:05:
Mijn pakje staat helaas nog steeds op "Vertrokken van Fedex locatie Memphis". En dat al meer dan 24 uur. Denk dus dat hij daar al in een vliegtuig zit, maar dat gaat natuurlijk nog nergens heen. Hoop dat ze morgen weer kunnen vliegen.

Overigens geeft de website nog steeds aan dat hij op de 19e gaat aankomen, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in...

[edit]
Inmiddels staat erbij dat hij onderweg is, er staat niet precies bij waarheen, maar Fedex lijkt nog wel wat te doen. Misschien dat ie wel naar spanje of italië gaat ofzo, om vervolgens over de weg te gaan?
Ook ik heb nog steeds "Verwachte aflevering Apr 19, 2010 tegen 6:00 PM" maar heb daar eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Reverb_ schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:34:
[...]

TNT bezorgt niet op maandag pakketjes, enkel pakketjes die zaterdag ook zijn aangeboden.

Misschien heeft die aswolk wel positief effect op de inklaring bij de douane. Hebben het dan in een keer zo druk, misschien willen ze dan alles vlot afhandelen :)
Dat dacht ik ook, ware het niet dat de NL track en trace al de hele dag op "Zending in distributieproces" staat. Dit zou betekenen dat de iPad bij een chauffeur in een busje ligt. Niets gezien nog overigens.

Edit:
"Zending zit in afleverroute" is wat er staat

[ Voor 10% gewijzigd door vistu op 17-04-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
No 1. staat bij mij nu sinds vrijdag op
17.04.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Dat houdt volgens mij in dat ie ergens in een depot ligt maar nog niet in de afleverroute zit?

No 2. ligt sinds donderdag in Philadelphia - haalde het net niet meer voordat het luchtruim dicht ging en het is dus volstrekt onbekend wanneer die naar Europa gaat komen. Lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
vistu schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:49:
[...]

Dat dacht ik ook, ware het niet dat de NL track en trace al de hele dag op "Zending in distributieproces" staat. Dit zou betekenen dat de iPad bij een chauffeur in een busje ligt. Niets gezien nog overigens.

Edit:
"Zending zit in afleverroute" is wat er staat
Volgens mij is hij pas onderweg als er staat: Chauffeur is onderweg.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniel schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:14:
No 1. staat bij mij nu sinds vrijdag op

[...]

Dat houdt volgens mij in dat ie ergens in een depot ligt maar nog niet in de afleverroute zit?
Je krijgt idd eerst "zending in afleverroute" en "chauffeur is onderweg"

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Hij is binnen hier, track&trace is sinds zaterdag niet meer veranderd. Maakt niet uit verder. Nu nog tot 3 uur werken, en dan ermee spelen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Prima, ook hier out of customs. Binnen vier dagen. USPS duurde weken nietwaar? Inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
vistu schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:44:
Hij is binnen hier, track&trace is sinds zaterdag niet meer veranderd. Maakt niet uit verder. Nu nog tot 3 uur werken, en dan ermee spelen :D.
Hier ook binnen, chaffeur was niet onderweg, maar toch was ie d'r. Moest 114 euro betalen aan de TNT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
carfreak02 schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:08:
Prima, ook hier out of customs. Binnen vier dagen. USPS duurde weken nietwaar? Inderdaad. :+
Bedoel je met binnen vier dagen uit de douane of binnen 4 dagen uit de VS in huis? Moet ik dit bericht dan cynisch opvatten? Jij had toch ook dat TNT nummer gebeld en zei dat dat hielp?

Status van de mijne:

Your item left the United States from FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099 at 11:27 AM on April 14, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Woensdag dus. Neem aan dat ie dan nog net voor de aswolk naar Europa is gegaan? Maak ik tenminste uit de tekst op, maar sinds de 14e ook geen vernieuwing meer gehad in de tracktrace

[ Voor 3% gewijzigd door Reverb_ op 19-04-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begrijp ik goed, dat je hem binnen hebt en dat Track Trace niet is bijgewerkt ?

dan hoop ik ook maar dat die van mij zsm wordt afgeleverd.
vistu schreef op maandag 19 april 2010 @ 09:44:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
carfreak02 schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:08:
Je kan wel cynisch doen, maar dat het bij jou relatief snel gaat zegt nog niets over de ervaringen van anderen.
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen waar het bij USPS wel eeuwen duurt, de douane mag nu eenmaal 30 dagen nemen om je pakket in te klaren. In de praktijk duurt het gelukkig zelden zo lang, maar het gros zit tussen de 4 en 10 dagen.
Reverb_ schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:26:
Your item left the United States from FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099 at 11:27 AM on April 14, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Woensdag dus. Neem aan dat ie dan nog net voor de aswolk naar Europa is gegaan? Maak ik tenminste uit de tekst op, maar sinds de 14e ook geen vernieuwing meer gehad in de tracktrace
Hoewel de trackinginfo van USPS soms heel laat update vrees ik toch dat hij het niet heeft gered, anders had er wel iets als 'into foreign customs' gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Reverb_ schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:26:
[...]

Bedoel je met binnen vier dagen uit de douane of binnen 4 dagen uit de VS in huis? Moet ik dit bericht dan cynisch opvatten? Jij had toch ook dat TNT nummer gebeld en zei dat dat hielp?
Na vier dagen ingeklaard. Dus in totaal heeft het ongeveer 7 dagen geduurd. TNT bellen helpt ook misschien maar het is gewoon een feit dat de douane verplicht is om binnen 5 werkdagen in te klaren als er gekozen is voor USPS Express ofwel de zogenaamde EMS zending.
Daniel schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:54:
[...]

Je kan wel cynisch doen, maar dat het bij jou relatief snel gaat zegt nog niets over de ervaringen van anderen.
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen waar het bij USPS wel eeuwen duurt, de douane mag nu eenmaal 30 dagen nemen om je pakket in te klaren. In de praktijk duurt het gelukkig zelden zo lang, maar het gros zit tussen de 4 en 10 dagen.
Ik ontvang wekelijks pakketten met gebruik van USPS dus ik heb meer dan voldoende ervaring om te weten hoe het werkt. 30 dagen is gewoon een grote illusie, wellicht met de goedkoopste verzendmethode maar dat is dan niet meer dan logisch dat het wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Hoewel de trackinginfo van USPS soms heel laat update vrees ik toch dat hij het niet heeft gered, anders had er wel iets als 'into foreign customs' gestaan.
Heb nog hoop aangezien ik bij sommigen de into foreign customs er pas na 5 dagen kwam te staan.
Na vier dagen ingeklaard. Dus in totaal heeft het ongeveer 7 dagen geduurd. TNT bellen helpt ook misschien maar het is gewoon een feit dat de douane verplicht is om binnen 5 werkdagen in te klaren als er gekozen is voor USPS Express ofwel de zogenaamde EMS zending.
De mijne is onderweg via Priority Mail International Parcels. Dus ook niet de goedkoopste manier. Degene die daar altijd mee verzend(afzender dus ook) zei dat het gem. 7 dagen duurt

[ Voor 5% gewijzigd door Reverb_ op 19-04-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Anoniem: 355693 schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:49:
Begrijp ik goed, dat je hem binnen hebt en dat Track Trace niet is bijgewerkt ?

dan hoop ik ook maar dat die van mij zsm wordt afgeleverd.

[...]
Dat begrijp je goed ja, staat nog altijd op in distributie proces, al sinds zaterdagochtend. De dag kruipt hier overigens voorbij, nog anderhalf uur en dan naar huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Flaterik schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:15:
[...]

Ook ik heb nog steeds "Verwachte aflevering Apr 19, 2010 tegen 6:00 PM" maar heb daar eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. :/
Die van mij geeft exact hetzelfde aan. Ga er niet van uit dat mijn iPad de aankomende dagen geleverd gaat worden. Valt me wel een beetje tegen dat FedEx de levertijden niet aanpast.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Nou denk het niet heb een pakket bij inklaring liggen van 9 april en vrij gegeven op 19 april.
carfreak02 schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:28:
[...]

[...]

Ik ontvang wekelijks pakketten met gebruik van USPS dus ik heb meer dan voldoende ervaring om te weten hoe het werkt. 30 dagen is gewoon een grote illusie, wellicht met de goedkoopste verzendmethode maar dat is dan niet meer dan logisch dat het wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
De eerste is hier inmiddels binnen, in totaal 13 dagen over gedaan waarvan een week bij de douane. Moest 74 euro bijbetalen omdat de verzender als waarde $400 op het pakket had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
Ik heb gelukkig geen last gehad van de as. Mijn iPad lag al een week bij de douane en heb nu net gehoord dat hij thuis is afgeleverd. Grmbl, nog 4 uur :X

* At Foreign Delivery Unit, April 20, 2010, 10:59 am, NETHERLANDS
* Out of Foreign Customs, April 19, 2010, 9:17 pm, NETHERLANDS
* nto Foreign Customs, April 12, 2010, 12:55 pm, NETHERLANDS
* Arrived Abroad, April 12, 2010, 12:54 pm, NETHERLANDS
* International Dispatch, April 08, 2010, 5:09 pm, ISC CHICAGO IL (USPS)
* Arrival
* Electronic Shipping Info Received, April 06, 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:51
Iets bekend over de levertijden van de Online Apple Store in de US ? :) Hij staat nu al vanaf vrijdag op 5-7 dagen levertijd, zal dit niet eens moeten veranderen ?

En mijn docks zijn inmiddels verstuurd naar mijn Borderlinx adres, nu maar hopen dat mijn iPads ook verstuurd worden! Is er een kans dat ze hals over kop de bestelling annuleren en dat ik dan alleen 2 Docks heb die alsnog in amerika zijn :P?

[ Voor 42% gewijzigd door Bloemstukje op 20-04-2010 15:03 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-02 19:04
Iemand ervaring met het verzenden van iPad via UPS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351506

Heb net dit topic doorgelezen maar er zijn toch nog een paar dingetjes waar ik mee zit.

De douane vertelde me vanmiddag per telefoon dat je de BTW alleen hoeft te betalen als er gecontroleerd wordt. Dan denk ik dat FedEx het gunstigst is omdat je daar de BTW achteraf betaalt. Maar wat gebeurt er als ze je er uit halen? Hoe lang moet je dan extra wachten?
Wat zijn de kosten van FedEx? Ik kon dit nergens precies vinden.

Wel fijn om te horen dat zoveel mensen goede ervaringen hebben met het importeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Ik kijk net op de website van Fedex, heb ik een exceptie... Waarom nou weer.

Hij is twee keer aangekomen in Frankrijk, is daar weer vertrokken, maar na 5 uur toch ineens weer niet. Lekker duidelijk allemaal. Iemand een gokje doen wanneer hij gaat aankomen?

Apr 21, 2010 5:47 AMProbleem met verzendingPARIS FR
Apr 21, 2010 12:25 AMHeeft FedEx-vestiging verlatenPARIS FR
Apr 20, 2010 11:42 PMHeeft FedEx-vestiging bereiktPARIS FR
Apr 20, 2010 5:41 PMHeeft FedEx-vestiging bereiktPARIS FR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Mikey NL schreef op woensdag 21 april 2010 @ 06:43:
Ik kijk net op de website van Fedex, heb ik een exceptie... Waarom nou weer.

Hij is twee keer aangekomen in Frankrijk, is daar weer vertrokken, maar na 5 uur toch ineens weer niet. Lekker duidelijk allemaal. Iemand een gokje doen wanneer hij gaat aankomen?

Apr 21, 2010 5:47 AMProbleem met verzendingPARIS FR
Apr 21, 2010 12:25 AMHeeft FedEx-vestiging verlatenPARIS FR
Apr 20, 2010 11:42 PMHeeft FedEx-vestiging bereiktPARIS FR
Apr 20, 2010 5:41 PMHeeft FedEx-vestiging bereiktPARIS FR
"Vertraging buiten onze macht"

Mijn pakketje heeft exact hetzelfde verloop. Ik had hem eigenlijk vandaag wel verwacht maar ga nu maar weer uit van Donderdag / Vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Door al die vliegchaos is het inderdaad allemaal niet al te betrouwbaar meer, zal nog wel een paar dagen duren voordat dat is bijgetrokken. Mijn pakket is gisteren ook vertrokken uit Spanje maar daar blijkbaar vandaag ook weer teruggekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben benieuwd..
bij mij begint het eindelijk op te schieten.

code:
1
2
3
4
5
6
    Out of Foreign Customs, April 20, 2010, 3:40 pm, NETHERLANDS
    Into Foreign Customs, April 13, 2010, 2:59 pm, NETHERLANDS
    Arrived Abroad, April 13, 2010, 2:58 pm, NETHERLANDS
    International Dispatch, April 08, 2010, 6:41 pm, ISC MIAMI FL (USPS)
    Arrival
    Electronic Shipping Info Received, April 07, 2010

op de track trace pagina krijg ik onderstaande.

code:
1
2
3
4
20.04.2010:
Vrijgegeven door douane
21.04.2010:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
Anoniem: 355693 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:56:
Ik ben benieuwd..

code:
1
2
3
4
5
6
    Arrival

code:
1
2
3
4
20.04.2010:
Vrijgegeven door douane
21.04.2010:
Jij bent via USPS gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja inderdaad, via USPS, en zoals je ziet duurde het nogal effe..

maar gelukkig was hij al in NL voordat het probleem er was met die vulkaan (aswolk), maar toch duurt het me te lang. en ik moest nog wel $ 69 betalen voor het verzenden.

nu zie ik ook via TNT track Trace staan --> "Product: EPG uit btnl, kosten".

dus waarschijnlijk mag ik nog geld gaan lappen ook, maar goed het is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Right, mijne heeft inmiddels weer een exception in Memphis gehad, maar hij is inmiddels als het goed is in oude meer, waar hij door de douane is gegaan ofzo (package available for clearance), met daarna At local Fedex facility (Oude meer).

Dus misschien toch nog vandaag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Mikey NL schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:13:
Right, mijne heeft inmiddels weer een exception in Memphis gehad, maar hij is inmiddels als het goed is in oude meer, waar hij door de douane is gegaan ofzo (package available for clearance), met daarna At local Fedex facility (Oude meer).

Dus misschien toch nog vandaag! :)
Kijk dat is goed nieuws! Hoop dat ik ook snel een update te zien krijg dan. Die van mij staat nog op als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/QnX/content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Anoniem: 355693 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:56:
Ik ben benieuwd..

code:
1
2
3
4
5
6
    Arrival

code:
1
2
3
4
20.04.2010:
Vrijgegeven door douane
21.04.2010:
Welk nummer had jij gebeld voor je nederlandse tracktrace?

Mijne heeft nog steeds geen updates sinds de 14e:

Detailed Results:

International Dispatch, April 14, 2010, 11:27 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Arrival
Acceptance, April 12, 2010, 12:56 pm, METUCHEN, NJ 08840
Electronic Shipping Info Received, April 12, 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Laatst online: 10-04 17:29
Jup, die van mij wordt nu afgeleverd door Fedex. Wilde het pakketje laten vasthouden in Veldhoven, maar ik was helaas 5 minuten te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet niet meer precies welk nummer. volgens mij was het 020-5873400

gewoon aangeven dat je niet zeker weet of je het juiste nummer hebt gekozen.

je moet wel effe je usps nummer bij de hand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
FedEx is 0800 022 333

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Net even contact gehad met de FedEx live chat over mijn levering. En met een beetje geluk heb ik hem morgen binnen. Hoef dus vandaag niet thuis te blijven (helaas)
deze zending is deze nacht doorgestuurd naar frankfurt en zal waarschijnlijk vannacht doorgestuurd worden naar nederland, maar daar kan ik momenteel geen garantie over geven aangezien er nog een achterstand is. ik zou morgenochtend even checken of er inderdaad scans opgekomen zijn richting nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Net ook even gebeld met Fedex want mijn statuspagina begon wel heel vreemd te doen, aangezien het pakket vandaag dus zowel in parijs, amsterdam, memphis en amsterdam gescanned zou zijn, in die volgorde...

Vond het vrouwtje ook erg vreemd, maar ze verzekerde me dat hij nu in Amsterdam was, en dat hij niet vandaag uitgeleverd was door een tekort aan vervoerders. Maar goed, morgen zou hij dus bezorgd moeten worden, hopen dat ze dan wel genoeg busjes / mensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
FedEx is wel helemaal de weg kwijt nu inderdaad. Er is mij bevestigd dat de scan 'Parijs' alleen betekend dat de douane papieren in orde zijn gemaakt dus ze houden verschillende verhalen. Helaas zit er niets anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Ik wil ook ff klagen over FedEx. Mijn pakje is nu 2 dagen in "OUDE MEER NL" met de melding "Pakket op station, kwam aan nadat koerier al was vertrokken".... En ook vandaag weer niet door de koerier meegenomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 11:50
Bij mij staat nog steeds helaas aangegeven op onderweg...

Dit is al sinds Apr 21, 2010 10:19 AM (NL tijd)

Dat is dus al 27 uur...

is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Die van mij is inmiddels bezorgd, heeft 1 dag op oude meer gelegen. Ze schijnen wel een tekort aan koeriers te hebben nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Mikey NL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:01:
Die van mij is inmiddels bezorgd, heeft 1 dag op oude meer gelegen. Ze schijnen wel een tekort aan koeriers te hebben nu.
Ik verwacht hem morgen, was weer eens een probleem met de levering... "Pakket op station, kwam aan nadat koerier al was vertrokken"

Achja maakt mij niet zo veel meer uit, ik wacht nu toch al zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327036

Shipment Dates
Ship date Apr 20, 2010
Estimated delivery Apr 23, 2010 by 6:00 PM
Destination
Leek ....Maar jammer genoeg staat hij nog steeds op Date/TimeActivity Location DetailsApr 21, 2010 2:34 AM Departed FedEx location MEMPHIS, TN in transit.
Dus ik ben bang dat ze de verwachte leverdatum niet gaan halen..Dus nog 1 weekendje zonder ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
Processed through Sort Facility, April 20, 2010, 2:43 pm, EATONTOWN, NJ 07799

Daar staat ie al 3 dagen dus op, kan dat goed zijn?

*ben ongeduldig ja ;) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Iemand enig idee wanneer de iPads van de Apple Store US weer worden geleverd ? Heb vanaf zaterdag al een bestelling staan, de Docks zijn inmiddels gearriveerd maar de iPads staat nog steeds op : not yet shipped, 5-7 bussines days

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaumin
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11-2020
SanderPS3 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:25:
Iemand enig idee wanneer de iPads van de Apple Store US weer worden geleverd ? Heb vanaf zaterdag al een bestelling staan, de Docks zijn inmiddels gearriveerd maar de iPads staat nog steeds op : not yet shipped, 5-7 bussines days
Mijn apple US store order geplaatst op 10 april, heeft uiteindelijk tot gisteren geduurd om mijn bestelling af te laten leveren bij Bonvu.com. Kortom je moet idd rekening houden met 5-7 werkdagen voordat een bestelling wordt uitgeleverd.
Mijn pakketje is nu onderweg naar nederland...en ja....Apple US online heeft dus mijn adres in Texas geaccepteerd (www.bonvu.com) :)

Nikon D600| Nikon 12-24| Sigma 70-200/f2.8| OneplusOne |MBPr15 |Nikon 24-70 |GoPro 4+ | Feiyu G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
tjaumin schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:02:
[...]

Mijn apple US store order geplaatst op 10 april, heeft uiteindelijk tot gisteren geduurd om mijn bestelling af te laten leveren bij Bonvu.com. Kortom je moet idd rekening houden met 5-7 werkdagen voordat een bestelling wordt uitgeleverd.
Mijn pakketje is nu onderweg naar nederland...en ja....Apple US online heeft dus mijn adres in Texas geaccepteerd (www.bonvu.com) :)
Oke dan zal hij vandaag of anders maandag verstuurd worden naar mijn Borderlinx hopelijk :) Als hij geannuleerd word (waarschijnlijk niet; order bevestiging al 7 dagen geleden gehad :), en een deel van mijn bestelling is al uitgeleverd) dan probeer ik Bonvu gewoon :)! Thnx !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaumin
SanderPS3 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:15:
[...]

Oke dan zal hij vandaag of anders maandag verstuurd worden naar mijn Borderlinx hopelijk :) Als hij geannuleerd word (waarschijnlijk niet; order bevestiging al 7 dagen geleden gehad :), en een deel van mijn bestelling is al uitgeleverd) dan probeer ik Bonvu gewoon :)! Thnx !
heb je dan geen melding van 'prepared for shipment' o.i.d. in je apple.com account? Daar kun je het beste aflezen of je order nog overeind staat of niet. Bij mij was het afgelopen zaterdag dat de melding 'prepared for shipment' verscheen

Nikon D600| Nikon 12-24| Sigma 70-200/f2.8| OneplusOne |MBPr15 |Nikon 24-70 |GoPro 4+ | Feiyu G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
tjaumin schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:25:
[...]

heb je dan geen melding van 'prepared for shipment' o.i.d. in je apple.com account? Daar kun je het beste aflezen of je order nog overeind staat of niet. Bij mij was het afgelopen zaterdag dat de melding 'prepared for shipment' verscheen
de iPad is nog niet op voorraad, mijn ervaring is dat er pas prepared for shipment staat wanneer het product is ingepakt voor verzending. Volgens de website zijn ze nog niet op voorraad. Hopelijk vanavond ( dat is overdag in amerika ), en anders maandag :) Hij is verwacht de 27e tot 30 afgeleverd te worden in Amerika ! :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355386

Balen dat ze nog steeds niet verzonden worden. Kheb er vorige week eentje besteld maar hoor maar niks. Zal er dit weekend eens naar kijken.

Begin deze week een via *spam* besteld voor een goede prijs... die is gelukkig al wel binnen! Vanavond alle afspraken afgezegd.. it's just me and my iPad! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wie weet wat de levertijd is van de site https://www.ereaderdeals.nl/

Daar staat die namelijk op voor 629 euro, wat ik nog wel schappelijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 12:04

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

alwaysleft schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:05:
Wie weet wat de levertijd is van de site https://www.ereaderdeals.nl/

Daar staat die namelijk op voor 629 euro, wat ik nog wel schappelijk vindt.
staat 3 weken levertijd :') volgens mij gewoon hartstikke nep , ze willen gewoon beetje polsen over wanneer de NL release is waarschijnlijk

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Chibi2k schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:15:
[...]

staat 3 weken levertijd :') volgens mij gewoon hartstikke nep , ze willen gewoon beetje polsen over wanneer de NL release is waarschijnlijk
Waar zie je staan 3 weken levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 355386 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:16:
Balen dat ze nog steeds niet verzonden worden. Kheb er vorige week eentje besteld maar hoor maar niks. Zal er dit weekend eens naar kijken.

Begin deze week een via *spam* besteld voor een goede prijs... die is gelukkig al wel binnen! Vanavond alle afspraken afgezegd.. it's just me and my iPad! :D
Welke site heb je hem dan besteld en hoe duur?
Want *spam* is niet een leverancier maar een vergelijkingssite.

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaumin
damn...sta net als een aantal anderen op shipment delayed ' beyond our control' in parijs. Delivery staat/stond echter op 27 april as

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327036

In die batch staan er veel op die status en maar 1 of 2 zijn verder....Laten we hopen dat het max dinsdag gaat worden. Begin nu inmiddels wel wat ongeduldig te worden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Mijne is inmiddels - eindelijk - binnen: verzonden op 15 april dus net op het moment dat die gekke aswolk lastig begon te doen. Koerier was UPS en met een omweg via Spanje en Duitsland uiteindelijk toch aangekomen.
Maar goed, dat zou moeten betekenen dat iPads die met UPS en FedEx verzonden zijn na de 15e de komende dagen toch echt aan zouden moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Mijn iPad ligt sinds gisteren bij de douane. Is op de 16e al verzonden, maar is in San Fransisco blijven liggen tot de overlast van de aswolk weg was.

Heel benieuwd hoe lang de douane er nu nog over doet.. Verzonden met USPS overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
manta schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:33:
Mijn iPad ligt sinds gisteren bij de douane. Is op de 16e al verzonden, maar is in San Fransisco blijven liggen tot de overlast van de aswolk weg was.

Heel benieuwd hoe lang de douane er nu nog over doet.. Verzonden met USPS overigens.
Ik heb ook via USPS verzonden, ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!
Heb jij bericht van dat ie de US is verlaten en The Netherlands is binnengekomen?
Die van mij ligt nog in the Bronx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
manta schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:33:

Ik ook via USPS en is de 14e verzonden. Vrijdag in NL aangekomen. Kreeg net vandaag een brief van TNT dat ze de inhoud en waarde willen weten + factuur, voordat ze hem vrij kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
Reverb_ schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:22:
[...]

Ik ook via USPS en is de 14e verzonden. Vrijdag in NL aangekomen. Kreeg net vandaag een brief van TNT dat ze de inhoud en waarde willen weten + factuur, voordat ze hem vrij kunnen geven.
Brief? Jemig wat ouderwets en wat duurt dat lang!
Ben benieuwd wat ze gaan doen.. Kun je niet met TNT bellen dat er wat meer tempo inzit enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
SgtDoggie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:43:
[...]

Ik heb ook via USPS verzonden, ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!
Heb jij bericht van dat ie de US is verlaten en The Netherlands is binnengekomen?
Die van mij ligt nog in the Bronx!
Ja die van mij heeft nu de status "Into Customs Netherlands"
Reverb_ schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:22:
[...]

Over het algemeen gebeurt dat alleen op het moment dat de verkoper zijn werk niet goed heeft gedaan. Dus geen formulier met inhoud + waarde heeft ingevuld. Minpuntje voor de verkoper dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
manta schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:46:
[...]

Ja die van mij heeft nu de status "Into Customs Netherlands"
Ik heb ondertussen mijn TNT T&T gekregen en hierop staat de status op: Zending voorgemeld!

Weet iemand een manier om de douane sneller te laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:17
Ik had een beetje tijd over en heb een handleiding geschreven hoe een iPad in nederland te bemachtigen.

Verhaal is hier te lezen:

http://www.icovers.nl/blog/?p=54

P.S. Mensen die met USPS als verzendmethode hebben. 1 tip als hij bij douane ligt in Nederland en je vind het te lang duren niet naar TNT klantenservice bellen heeft geen nut, gewoon meteen naar TNT inklaringen bellen 020-587340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
[b][message=33909347,noline]

[...]

P.S. Mensen die met USPS als verzendmethode hebben. 1 tip als hij bij douane ligt in Nederland en je vind het te lang duren niet naar TNT klantenservice bellen heeft geen nut, gewoon meteen naar TNT inklaringen bellen 020-587340
Kun je ze daar ook vragen om BTW er meteen op te drukken en te verzenden?
Of is het verstandiger om je ff gedeisd te houden?
*hij ligt er nog net geen 12 uur maar just wanna get some info!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Yes, eindelijk is alles bij Borderlinx aangekomen, hoppa alles in een keer naar nederland :D (2x iPad 16GB WiFi & 2x iPad Dock)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357350

Heb iPad via eBay net voor aswolk ellende besteld. Shipment via USPS duurt nu al meer dan 14 dagen en de status is sinds de 16e niet veranderd.

Verkoper van eBay zegt gebeld te hebben met USPS en die zeggen weer dat item ergens in EUropa via de weg naar NL komt. Maar status is nog steeds niet veranderd en je zou toch verwachten dat status in ieder geval op land of customs zou staan.

Status bij USPS:
  • International Dispatch, April 16, 2010, 7:36 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
  • Arrival
  • Processed through Sort Facility, April 15, 2010, 6:04 pm, SANTA ANA,
  • Acceptance, April 15, 2010, 4:57 pm, FULLERTON,
Iemand deze ervaring en/of een antwoord op de vraag wat ik kan doen om ook maar iets duidelijk te krijgen ? Verkoper zegt dat ik geduld moet hebben, maar wordt er nu behoorlijk sjaggerijnig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leagallow
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2020
Ik heb een ipad met fedex international priority van uit atlanta laten verzenden. Dinsdag verzonden en vandaag zouden ze hem leveren (donderdag) dat is mega snel alleen helaas is hij nu vertraagd bij inklaren. (zoals dit bij de tracking status staat) iemand enig idee hoe lang dit duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:55
Ik ga binnenkort een weekje naar NY zoals al eerder vermeld........blijkt dat ik ook nog eens 10 min van de istore af zit..hehe.
Maar denk wel dat het slim is om als ik meerder ipads koop om ook bij elke ipad een bon te hebben aangezien ik eentje weer ga verkopen...weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pevano
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-10-2020
Michel242186 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:09:
Ik ga binnenkort een weekje naar NY zoals al eerder vermeld........blijkt dat ik ook nog eens 10 min van de istore af zit..hehe.
Maar denk wel dat het slim is om als ik meerder ipads koop om ook bij elke ipad een bon te hebben aangezien ik eentje weer ga verkopen...weet iemand of dit mogelijk is?
Je mag blij zijn dat je 1 ipad kan krijgen in NY. Je kan er 1 reserveren bij een Apple-store, dan krijg je bericht wanneer ze er 1 voor je hebben en houden ze hem 24 uur vast. Dus ff langslopen en kopen is mij de afgelopen 10 dagen nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
SgtDoggie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:58:
[...]

Ik heb ondertussen mijn TNT T&T gekregen en hierop staat de status op: Zending voorgemeld!

Weet iemand een manier om de douane sneller te laten lopen?
Hoe kom jij aan een TNT T&T dan als het pakket via USPS verzonden is?

Mijn pakket staats sinds vannacht op Out of Foreign Customs. Dat wordt dus voor de brievenbus wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
manta schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:00:
[...]

Hoe kom jij aan een TNT T&T dan als het pakket via USPS verzonden is?

Mijn pakket staats sinds vannacht op Out of Foreign Customs. Dat wordt dus voor de brievenbus wachten!
Je kunt TNT opbellen en die geven je a.d.h.v. het USPS tracknummer een T&T van hun aan jou :)
Hoelang heeft die van jou bij Customs gelegen dan?
Heb je Prio verzending of express?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
Anoniem: 357350 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:56:
Heb iPad via eBay net voor aswolk ellende besteld. Shipment via USPS duurt nu al meer dan 14 dagen en de status is sinds de 16e niet veranderd.

Verkoper van eBay zegt gebeld te hebben met USPS en die zeggen weer dat item ergens in EUropa via de weg naar NL komt. Maar status is nog steeds niet veranderd en je zou toch verwachten dat status in ieder geval op land of customs zou staan.

Status bij USPS:
  • Arrival
Iemand deze ervaring en/of een antwoord op de vraag wat ik kan doen om ook maar iets duidelijk te krijgen ? Verkoper zegt dat ik geduld moet hebben, maar wordt er nu behoorlijk sjaggerijnig van.
Staat er in het kopje erboven iets van "Your item is being processed by customs in NETHERLANDS."?
Of "Has left the UNITED STATES" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357350

zal je zien dat net als je de vraag stelt een paar uur later eindelijk een update verschijnt. Hij is nu bij Nederlandse customs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:17
SgtDoggie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:34:
[...]

Kun je ze daar ook vragen om BTW er meteen op te drukken en te verzenden?
Of is het verstandiger om je ff gedeisd te houden?
*hij ligt er nog net geen 12 uur maar just wanna get some info!*
Als de verkeerde waarde erop staat kun je je factuur naar hun mailen en dan wordt het meteen verwerkt.

Als je zelf al weet dat expres de verkeerde waarde erop is gezet en het duurt al wat langer kun je net zo goed contact opnemen want ze vinden voortaan alles :( anders kan het nogal lang duren voordat zijzelf contact met jou opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:55
Pevano schreef op donderdag 29 april 2010 @ 02:46:
[...]

Je mag blij zijn dat je 1 ipad kan krijgen in NY. Je kan er 1 reserveren bij een Apple-store, dan krijg je bericht wanneer ze er 1 voor je hebben en houden ze hem 24 uur vast. Dus ff langslopen en kopen is mij de afgelopen 10 dagen nog niet gelukt.
Dat voorspelt niet veel goeds...oke ik ga pas 14 mei..hopen dat het dan beter is...ga er wel eentje reserveren gelijk de eerste dag maar een vastleggen...was er eigenlijk van plan om twee mee te nemen, maar dat gaat niet lukken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Laatst online: 19:19
Anoniem: 355386 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:16:

alwaysleft schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:22:
[...]

Welke site heb je hem dan besteld en hoe duur?
Want *spam* is niet een leverancier maar een vergelijkingssite.
Gezien de eerdere reacties en profiel lijkt het meer op spam voor *knip*... excuses me if I'm wrong...

Ga vanavond mijn iPad ophalen! Soms zijn vrienden in de USA die naar NL komen erg handig... en soms nog meer! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
SgtDoggie schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:18:
[...]

Je kunt TNT opbellen en die geven je a.d.h.v. het USPS tracknummer een T&T van hun aan jou :)
Hoelang heeft die van jou bij Customs gelegen dan?
Heb je Prio verzending of express?
Update: Pakket is binnen!

Heeft in totaal maar 3 dagen bij customs gelegen volgens het systeem. Via Express Mail International.

Ik moest trouwens €90,- bijbetalen aan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Anoniem: 357350 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:56:

Status bij USPS:
  • Arrival
Door de aswolk is USPS helemaal ontregeld. Heb zelf vorige week naar hun gebeld omdat ik ook geen statusmeldingen meer kreeg. Alleen de afzender moest bellen, voordat er een onderzoek kon worden ingesteld. Al me al is hij toch in NL aangekomen. Maar heeft heel lang geduurd, voordat hij in NL is aangekomen. Zie onder.

nto Foreign Customs, April 23, 2010, 12:54 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, April 23, 2010, 12:53 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, April 14, 2010, 11:27 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099

[ Voor 4% gewijzigd door Reverb_ op 29-04-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Waren er hier nog meer mensen die hem via marktplaats besteld hadden via een adres in Wolvega?
Hebben jullie al bericht gehad om hem morgen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
manta schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:48:
[...]

Update: Pakket is binnen!

Heeft in totaal maar 3 dagen bij customs gelegen volgens het systeem. Via Express Mail International.

Ik moest trouwens €90,- bijbetalen aan btw.
Oke, goeie zaak! Veel plezier ermee ;)
Ik zal dan nog wel even moeten wachten! (T&T TNT op auto-refresh om de 30 seconden haha)
Hoop dat de Priority Mail van mij ook een beetje snel doorheen gaat!
En €90,- valt me nog reuze mee!
Pagina: 1 2 ... 67 Laatste