"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ach, wat is niet willen. Kan hem nu in elk geval lekker vol stoppen met media zonder dat ik ineens geen ruimte meer heb. Ik heb een 16 GB iPhone en die begint onderhand toch wel wat krapjes te worden.cool0 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:15:
Lol dus je koopt iets wat je eigenlijk niet wil omdat je het de mm niet gun.
Maar als ik iets heb hoef ik bij de MM niet aan te komen. Het is altijd moeilijk en onmogelijk. Dus tenzij het een verbruiksartikel is of iets wat qua prijs heel interessant is ga ik niet meer naar de MM, behalve om te kijken
Geen idee, ff bellen denk ik zo
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
Daarna ff langs de MacMe geweest, ze hadden een wachtlijst van +/- 30 mensen voor de 16Gig wifi.
Heb daarom maar ff contact opgenomen met Apple.
Heb mn iPad besteld via de Apple Store.
Levertijd volgens hun 7-10 werk dagen.
Iemand hier recent een bestelling gedaan?
[ Voor 239% gewijzigd door Harmen op 16-08-2010 16:16 ]
Whatever.
Dus sla je slag zou ik zeggen!
Whatever.
[ Voor 92% gewijzigd door deBennie op 16-08-2010 19:58 ]
Gisteren bij de MM Deventer geweest voor een nieuwe Macbook Pro.
Valt mijn oog op een hele plank vol met Ipad's alle modellen.
Toch stiekem even kijken voor de 64Gb 3G en ja hoor een stuk of 6....
Toch maar meegenomen.
@lex
Had toch gehoopt dat ie wat eerder kwam.

Whatever.
Wanneer heb jij hem besteld? Heb die van mij 10 augustus besteld, word als het goed is de 24e verstuurd...Harmen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:00:
Krijg net een mail van Apple dat mn ipad rond 30 Augustus wordt verstuurd.
Had toch gehoopt dat ie wat eerder kwam.
Ga nl. 5 september op vakantie. Hoop dat ie wat eerder komt zodat ik er ff mee kan spelen.
Whatever.
Dus als je in de buurt van Ede woont ...
Kan nu wel wachten tot al mn spulletjes binnen komen van DealExtreme.
Whatever.
Verwijderd
Het is erg lastig in Rotterdam, jammergenoeg. De 3g modellen zijn nog wel vekrijgbaar, maar de non-3g zijn bij de Mediamarkt, Saturn, iFactors en Machouse niet te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:37:
Weet iemand of er nog iPads (16 of 32 wifi) in Rotterdam te krijgen zijn?
Hij is binnen! Verzenddatum was plots veranderd naar de 16e met leveringsdatum de 17e, vandaag dus.Dancing_Animal schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:27:
Vandaag (6 augustus) in de online Apple Store besteld
Direct na de bestelling stond er verwachte verzenddatum 7 tot 10 dagen. Amper een kwartier later staat dat de verwachte verzenddatum 20 augustus is geworden! Tuig.
Vanmiddag een 16 GB WiFi gescoord bij de Saturn in Rotterdam! Volgens de verkoper hadden ze alle modellen weer op voorraad en komen de leveringen van de WiFi modellen weer wat beter op gang. Heb m'n MacBook maar aan de kant geschoven en stuur dit vanaf mijn iPad.Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:00:
[...]
Het is erg lastig in Rotterdam, jammergenoeg. De 3g modellen zijn nog wel vekrijgbaar, maar de non-3g zijn bij de Mediamarkt, Saturn, iFactors en Machouse niet te krijgen.
Of zag je dit via hun traceer pagina?
Whatever.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 23-08-2010 16:33 ]
Beide. Ik zag gistermiddag op de bestelstatuspagina van Apple dat mijn iPad verzonden was en vandaag bezorgd zou worden. Ik heb toen mijn mailbox gecheckt en daar stond een mailtje met de melding dat mijn bestelling verzonden was. Netjes. Ik kon op de site van UPS zien dat het pakketje in transit was (dan rijden ze er mee rond en zijn ze naar je onderwegHarmen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:40:
@Dancing_Animal, kreeg je een email met de nieuwe leverdatum?
Of zag je dit via hun traceer pagina?
Toen ik om ongeveer half zes nog niemand aan de deur gezien had belde ik even de helpdesk van UPS. Die vertelden mij snel (bijna geen wachttijd) dat ze tot 7 uur in de avond rijden.
Verwijderd
Verzenddatum: 5 werkdagen
hoop dat mijn 64gb 3g nu volgende week komt inplaats van die erna:)
nu alleen nog wachten op cutmysim tool. maandag besteld en betaald maar nog niet verzonden, komt uit nl dus had het al kunnen hebben maar staat dat het 1-10 dagen kan duren dus komt wel goed
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 08:49 ]
Bij mij staat er bij verzending dit:
Verzendmethode
Snelle verzending (EMEA)
Geen dagen meer, 2 dagen geleden nog 7-10.
[ Voor 50% gewijzigd door Harmen op 18-08-2010 09:43 ]
Whatever.
De enige reden dat ik overigens 'prepared for shipment' zie is omdat ik de Deliveries App heb op mijn iPhone. Het enige dat ik op de Apple site zie is dat ik hem niet meer kan annuleren...
[ Voor 8% gewijzigd door Yoshi1983 op 18-08-2010 09:59 ]
Had er 1 van gereserveerd, echter had ik ook al via de applestore 1 besteld.
Dan maar even iets langer wachten ipv al die winkels langs.

Whatever.
Wellicht bestel ik hem wel via de apple site, maar ik probeer dit topic in de gaten de houden. Met de trein ben ik in anderhalf uur in Zwolle bijvoorbeeld. Dat doe ik liever dan een week of langer moeten wachten....
Net een mailtje terug van MM Zwolle ze zijn daar op voorraad zowel de 16gb wifi als de 3g.
[ Voor 12% gewijzigd door TomF op 18-08-2010 11:33 ]
Verwijderd
Btw, zie net op de apple traceer site:
Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 26 Aug, 2010 - 27 Aug, 2010
Beter!
Whatever.
Nu aan het syncen, duurt echt forever (+2000 foto's die omgezet moeten worden...
(Heb de poetsdoek er maar bij gehaald... dat ding zit nu al onder de vette vingers...)
[ Voor 22% gewijzigd door Yoshi1983 op 19-08-2010 11:35 ]
Verwijderd
Niet doen... Dat ding zal altijd onder de vingerafdrukken zitten dus leer er maar gewoon mee levenYoshi1983 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:34:
(Heb de poetsdoek er maar bij gehaald... dat ding zit nu al onder de vette vingers...)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
I know... ben helaas nogal een neuroot op dat gebied...Exirion schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:38:
[...]
Niet doen... Dat ding zal altijd onder de vingerafdrukken zitten dus leer er maar gewoon mee levenMet veel poetsen heb je alleen maar kans dat je krassen in je scherm poetst als er vuil op je iPad ligt of in het doekje zit.
#moetermaaraanwennendenkik
Alvast bedankt...
Nvm ik haal er vanavond al 1 op....
[ Voor 16% gewijzigd door TomF op 19-08-2010 16:29 ]
Ondertussen ook al betaald (via bankoverschrijving, heb helaas geen cc), ben dus benieuwd wanneer ik heb krijg
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Kon geen geduld meer opbrengen om op de Noition Ink ADAM te wachten...
[ Voor 19% gewijzigd door shakedown op 21-08-2010 00:50 ]
Ze hadden er nog een aantal en ook alle andere versie's waren aanwezig.
The devil is in the details.
Dat heb ik mij ook wel eens afgevraagd...Mute schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:39:
Waar slaat het eigenlijk op dat er (online) winkels iPads verkopen voor meer dan wat Apple ervoor vraagt? Apple verzendt ze gratis, dus waarom zou je 'm in godsnaam voor méér ergens anders gaan bestellen?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Denk dat als je geen Apple reseller bent, je inkoopprijzen simpelweg gewoon hoger liggen.. dus ook hogere verkoopprijs.Mute schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:39:
Waar slaat het eigenlijk op dat er (online) winkels iPads verkopen voor meer dan wat Apple ervoor vraagt? Apple verzendt ze gratis, dus waarom zou je 'm in godsnaam voor méér ergens anders gaan bestellen?
Apple producten verkopen is geen sinecure. Vandaar dat er ook niet te veel van zijn, voor toch een redelijk populair product.BlizzarD schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:37:
[...]
Denk dat als je geen Apple reseller bent, je inkoopprijzen simpelweg gewoon hoger liggen.. dus ook hogere verkoopprijs.
In België kan ik ze niet verkopen aan de prijs van een Mac winkel ( Minstens 6% verschil! ) en de eisen om een Authorized Shop te worden zijn enorm... Ik begrijp persoonlijk niet hoe een winkel met die kleine marges winst maken ( Accesoires en interventies!? )
Computers make very fast, very accurate mistakes.
The devil is in the details.
Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2010 - 01 Sep, 2010
Maar ik heb de delivery status app op mijn dashboard en daar staat dat hij "prepaired for shipment" is, zou dit kunnen betekenen dat ik hem misschien toch wat eerder krijg dan begin volgende week?
Jup, had ik met mijn iPhone uit SG ook. Zodra ik de status prepared for shipment had, kreeg ik 'm de volgende dagLivia schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:46:
Net even gekeken op mijn account bij de apple store en ik kan hem niet meer annuleren (letters zijn grijs geworden).
Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2010 - 01 Sep, 2010
Maar ik heb de delivery status app op mijn dashboard en daar staat dat hij "prepaired for shipment" is, zou dit kunnen betekenen dat ik hem misschien toch wat eerder krijg dan begin volgende week?
Ik hoop het zoAshy schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:51:
Jup, had ik met mijn iPhone uit SG ook. Zodra ik de status prepared for shipment had, kreeg ik 'm de volgende dag

/edit: je gaat wel gelijk krijgen

[ Voor 26% gewijzigd door Livia op 24-08-2010 16:22 ]
Kreeg om 15:40 deze mail. Goed geregeld.Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk 25.08.2010 op het opgegeven adres worden afgeleverd.
De iPad is er eerder als de camera connection kit.
Whatever.
Iemand de 16GB WiFi versie gezien in Rotterdam en omstreken?
Hey... wat is dat voor app??Livia schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:01:
[...]
Ik hoop het zo
/edit: je gaat wel gelijk krijgenIk keek net even op mijn dashboad app:
[afbeelding]
Mijn bestelling van vorige week staat nog steeds op 5-7 werkdagen, terwijl ik in de appstore 1-3 dagen zie staan
http://junecloud.com/software/mac/delivery-status.html
Zit geduldig te wachten op UPS.....

DRACHTEN, NL 25/08/2010 7:03 WORDT AFGELEVERD
Je zal altijd zien dat ie pas om 19u komt.
Whatever.
Thanks! Gelijk ff geinstalleerd, handigHarmen schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:02:
Het is de volgende app:
http://junecloud.com/software/mac/delivery-status.html
Zit geduldig te wachten op UPS.....
DRACHTEN, NL 25/08/2010 7:03 WORDT AFGELEVERD
Je zal altijd zien dat ie pas om 19u komt.
Waar blijft 'ie nou?Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 25/08/2010.
Trackingnummer: xxxxxxxxxxx
Status: In transit
Vastgestelde afleveringsdatum:25/08/2010
Verzonden naar: SLEEN, NL
Nu ben ik hem aan syncen, zet ook gelijk ff de nieuwste versie dr op.
Whatever.
Gisteren Mediamarkt ede gebeld: "Ja we hebben er nog 3".
Ik erheen (kom er gelukkig langs op weg naar huis), blijkt het een foutje in de computer.... jammer.
Zojuist besteld en binnen een half uur kan ik 'm al niet meer annuleren... volgens mij is dat goed nieuws :-)
En de levertijden zitten nu op gemiddeld 1-3 dagenBeeJee78 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:21:
Ik heb 'm ook maar online besteld (16GB wifi), word een beetje moe van het rondbellen.
Gisteren Mediamarkt ede gebeld: "Ja we hebben er nog 3".
Ik erheen (kom er gelukkig langs op weg naar huis), blijkt het een foutje in de computer.... jammer.
Zojuist besteld en binnen een half uur kan ik 'm al niet meer annuleren... volgens mij is dat goed nieuws :-)
EDIT: 32GB WiFi besteld voor de mensen die het interesseert
EDIT 12 uur na het bestellen: Bestelling wordt verwerkt. Verwachte leverdatum: 30 augustus tot 2 september. Dat gaat rap dus.
[ Voor 21% gewijzigd door SimonBlok op 27-08-2010 09:39 ]
Afgelopen woensdag ontvangen; Firmware 3.2.1BigB schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:27:
Welke firmware zat er op de net binnengekomen iPads?
Sinds wanneer dan?
shakedown schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:54:
MediaMarkt Hengelo liggen er tientallen. Van alle soorten. Paps heeft er een gekocht nadat ie de hele ochtend jaloers op de mijn heeft zitten surfen en lezen...
Gister rond een uur of 16:00. Achter de balie bij de Apple afdeling lagen er zeker een stuk of 30 opgestapeld.BeeJee78 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:53:
Vreemd, ze zijn nergens meer te krijgen en Hengelo heeft er tientallen?
Sinds wanneer dan?
[...]
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Heb hem dus vorige week donderdagavond via de Apple store gekocht, morgen wordt 'ie op kantoor afgeleverd......
De reden van vertraging : ik heb via Bibit betaald, dan duurt het verwerken van de betaling gewoon wat langer. )
Betaling was namelijk vanochtend verwerkt, en om 20:00 uur vanavond kreeg ik de melding dat de iPad was verstuurd......
Denk niet dat ik een oog dicht doe vannacht......stom ding.......dat je daar zo van je stuk van kan zijn....
Productiviteit zal ook bedroevend laag zijn morgen denk ik......
Eric, Signing off !!
Had ik ook toen ik de macbook besteld hadEric H schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:38:
Had de halve stad ( Rotterdam ) afgebeld voor een 32Gb Wifi, een ook nog op de site van MM gekeken, maar daar kon ik niet terugvinden of ze ook iPads verkochten.
Heb hem dus vorige week donderdagavond via de Apple store gekocht, morgen wordt 'ie op kantoor afgeleverd......
De reden van vertraging : ik heb via Bibit betaald, dan duurt het verwerken van de betaling gewoon wat langer. )
Betaling was namelijk vanochtend verwerkt, en om 20:00 uur vanavond kreeg ik de melding dat de iPad was verstuurd......
Denk niet dat ik een oog dicht doe vannacht......stom ding.......dat je daar zo van je stuk van kan zijn....
Productiviteit zal ook bedroevend laag zijn morgen denk ik......
Voor de mensen van Belgisch Limburg: S&S in hasselt had vrijdag geen enkele Ipad op stock en in de mediamarkt in Hasselt waren alleen de 16 + 3G en 64+ 3G op stock.
(waar ik een 16 + 3G van heb meegenomen ^^
Verwijderd
was wel nep want camerakit heeft gratis verzendkosten en vga niet. terwijl beide wel in een doos komen..

Toen ik vorig weekend in Utrecht was lagen er daar inderdaad een stuk of 150 in voorraadPalomar schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:57:
Echter liggen ze massaal bij de mediamarkt in de schappen.

heb in omgeving randstad me suf gebeld naar de Ipad 32Gb Wifi..iedereen heeft alleen 3G versies op voorraad
eindelijk gevonden, eenmaal thuis bekijk ik de Ipad nog eens goed en wat blijkt: ik heb de 64 Gb versie gekregen en de 32 betaald... nee ik zal niet verklappen waar ik m vandaan heb. wel zo netjes voor die desbetreffende winkel
Edit: Ik heb het bericht nog niet gepost of wordt gebeld door UPS. De bezorger staat voor de deur!
[ Voor 14% gewijzigd door Smoonshine op 02-09-2010 15:04 ]
uhm...
Die mag onder het kopje foutje bedankt. Haha, veel plezierDvD77 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:37:
Zo gisteren de Ipad opgehaald...
heb in omgeving randstad me suf gebeld naar de Ipad 32Gb Wifi..iedereen heeft alleen 3G versies op voorraad
eindelijk gevonden, eenmaal thuis bekijk ik de Ipad nog eens goed en wat blijkt: ik heb de 64 Gb versie gekregen en de 32 betaald... nee ik zal niet verklappen waar ik m vandaan heb. wel zo netjes voor die desbetreffende winkel
Eerder van de week bij de mm Rotterdam Alexandrium en Saturn in Utrecht geweest, waar ze beiden niet op voorraad waren.
Welke versie wordt er nu uitgeleverd ( 3.2.1. of de 3.2.2) ?rsmits schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:34:
Woensdag een iPad 16GB wifi besteld bij de Applestore (betaald via overschrijving) en zojuist geleverd gekregen. Levertijd via de store is dus goed.
Eerder van de week bij de mm Rotterdam Alexandrium en Saturn in Utrecht geweest, waar ze beiden niet op voorraad waren.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Pech?
Edit: hmm, mijn iPad case is geannuleerd, en er is een andere met een ander modelnummer bijgevoegd... dat zal de vertraging zijn
[ Voor 30% gewijzigd door mlowijs op 08-09-2010 17:18 ]
Verwijderd
Exact hetzelfde verhaal hier. iPad + case besteld op zaterdag, de bestelling staat nu nog op "Nog niet verzonden". De case is automatisch geannuleerd en vervangen door een andere met een net iets ander typenummer. Ik gok dat de verwachtte leverdatum van 9 september niet uit gaat komen.PiLotCoptEr schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:47:
Zondag een 16 GB WiFi besteld, maar staat nog steeds op 'Not yet shipped' in de Apple Store (terwijl er 'Verzending binnen 24 uur' bij stond)...
Pech?
Edit: hmm, mijn iPad case is geannuleerd, en er is een andere met een ander modelnummer bijgevoegd... dat zal de vertraging zijn
[ Voor 96% gewijzigd door thomask123 op 08-09-2010 19:42 . Reden: Verkeerde draad ]
Ik heb nu net een mailtje dat ie verzonden is, verwachte leverdatum 9 septemberVerwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:22:
[...]
Exact hetzelfde verhaal hier. iPad + case besteld op zaterdag, de bestelling staat nu nog op "Nog niet verzonden". De case is automatisch geannuleerd en vervangen door een andere met een net iets ander typenummer. Ik gok dat de verwachtte leverdatum van 9 september niet uit gaat komen.
En ik heb 'm! Typ dit nu vanaf mijn iPad!Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 07:44:
Idem! Er is blijkbaar dus een batch weggestuurd.
Alleen jammer van de firmware, nog geen jailbreak helaas
[ Voor 11% gewijzigd door mlowijs op 09-09-2010 12:42 ]
Is die nieuwe case trouwens beter ofzo? PiLotCoptEr: Jij hebt er toch een? Maar misschien ken je de oude niet.
Overigens heb ik al eens een iPad gehad, maar verkocht omdat de apps toen erg tegenvielen (er was nog niet veel te krijgen) en ik het geld beter kon gebruiken. Ze waren hier toen nog niet leverbaar dus kon hem voor bijna hetzelfde geld weer weg doen. Ik had ook de officiele case er bij dus als er een duidelijk verschil blijkt te zitten tussen de A en B case dan merk ik dat wel, dan zal ik het laten weten.
[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 09-09-2010 12:55 ]
Ik heb even gegoogled, en bij het nieuwe model krijg je zo'n zacht doekje om je scherm schoon te maken, wat blijkbaar niet bij het oude 'model' zat. Verder is de case identiek, als ik google mag gelovenGekkePrutser schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:46:
Ja hier hetzelfde verhaal, maandagavond besteld, vannacht pas verstuurd. Case modelnummer veranderd van A naar B model. Hij ligt nu ergens in Engeland en zou morgen aan moeten komen op mijn werk. Ik hoop dat hij inderdaad voor het weekend binnen komt!
Is die nieuwe case trouwens beter ofzo? PiLotCoptEr: Jij hebt er toch een? Maar misschien ken je de oude niet.
Overigens heb ik al eens een iPad gehad, maar verkocht omdat de apps toen erg tegenvielen (er was nog niet veel te krijgen) en ik het geld beter kon gebruiken. Ze waren hier toen nog niet leverbaar dus kon hem voor bijna hetzelfde geld weer weg doen. Ik had ook de officiele case er bij dus als er een duidelijk verschil blijkt te zitten tussen de A en B case dan merk ik dat wel, dan zal ik het laten weten.
Lees het op iPadplanet.nl even. Ze hebben een hoop re-sellers gebeld en in de tekst staat dit :
MaxMe heeft wel een inschrijflijst, maar weet nog niet wat ze ermee gaan doen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
(niet mijn mailtje, kwam dit tegen..)
Maar ik denk dat niemand het zeker weet totdat het eenmaal vrijdag is.
Elke winkel/medewerker roept weer iets anders...
http://www.ipadclub.nl/17...se-introductie-25-maart/#

[ Voor 53% gewijzigd door ElayZ op 21-03-2011 21:28 ]
Wat een ramptijd. ElayZ als het 17.00 word dan ga ik jou tegenkomen in de rij in ZoetermeerElayZ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:26:
Ja en die mogen hem pas vanaf 17:00 verkopen volgens dit bericht:
(niet mijn mailtje, kwam dit tegen..)
http://www.ipadclub.nl/17...se-introductie-25-maart/#
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 21:29 ]
Maarja, we gaan t wel zien. Ik heb ook diverse winkels gebeld en ze zeggen elke keer weer iets anders en elke winkel medewerker zegt ook weer iets anders, kortom we weten gewoon niks met zekerheid. Ik ga er vanuit dat t wel los zal lopen allemaal en ik vrijdag gewoon mn ipad kan kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door ElayZ op 21-03-2011 22:00 ]
Ja m'n ipad krijg ik sowieso, vorig jaar in Den Haag bij de MM gehaald, was ik om half 8 aanwezig en ik was 20e ofzo. Dus nu ga ik wel een uur van de voren, dus dan sta ik rond 4 uur bij de MMElayZ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:35:
Hehe ja echt een idiote tijd ja. Spitsuur!
Maarja, we gaan t wel zien. Ik heb ook diverse winkels gebeld en ze zeggen elke keer weer iets anders en elke winkel zegt weer iets anders, kortom we weten gewoon niks met zekerheid. Ik ga er vanuit dat t wel los zal lopen allemaal en ik vrijdag gewoon mn ipad kan kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 21:39 ]