Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op de balie bij MM Eindhoven stonden er vlak voor sluitingstijd nog een paar en dat zullen ongetwijfeld de duurste uitvoeringen zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Net die van mij bij de MM in breda gehaald ze hebben er daar echt ZAT bakken vol letterlijk heb er een foto van gemaakt maar kan die niet zo 123 uploaden. Heb nu de ipad 64GB 3g

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 21:51
Ging vandaag naar de Macinside, eigenlijk voor een 16 of 32 GB wifi. Ze hadden keuze uit één 64 GB wifi, dus is het die maar geworden. Media markt had er ook nog genoeg in Deventer, maar die gun ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Lol dus je koopt iets wat je eigenlijk niet wil omdat je het de mm niet gun.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalfrog
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 22:59
Saturn in Hoofddorp today had like 6 or 7 on display ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
cool0 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:15:
Lol dus je koopt iets wat je eigenlijk niet wil omdat je het de mm niet gun.
Ach, wat is niet willen. Kan hem nu in elk geval lekker vol stoppen met media zonder dat ik ineens geen ruimte meer heb. Ik heb een 16 GB iPhone en die begint onderhand toch wel wat krapjes te worden.

Maar als ik iets heb hoef ik bij de MM niet aan te komen. Het is altijd moeilijk en onmogelijk. Dus tenzij het een verbruiksartikel is of iets wat qua prijs heel interessant is ga ik niet meer naar de MM, behalve om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Geen idee, ff bellen denk ik zo

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51
Voor wie in Deventer op zoek is: de Mediamarkt daar heeft alles behalve de 16GB en 32GB. En daar staan er ook zoveel van gereserveerd dat er op de bonnefooi voor langs gaan niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MM Roermond hebben ze GEEN 16Gb WiFi, maar wel van de rest nog enkele modellen (3G en WiFi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 16:32

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Was vanmiddag bij de MM Groningen, ze konden niet zeggen wanneer er weer een nieuwe lading 16Gig wifi komen.
Daarna ff langs de MacMe geweest, ze hadden een wachtlijst van +/- 30 mensen voor de 16Gig wifi.

Heb daarom maar ff contact opgenomen met Apple.
Heb mn iPad besteld via de Apple Store.
Levertijd volgens hun 7-10 werk dagen.
Iemand hier recent een bestelling gedaan?

[ Voor 239% gewijzigd door Harmen op 16-08-2010 16:16 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Zwolle alles aanwezig. Heb een 16GB WiFi opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Grrr, wordt net gebeld door de MM. Er waren 6 16Gig's binnen gekomen. (heb mijn reservering maar geannuleerd aangezien ik een bestelling bij apple heb gedaan en reeds heb betaald)
Dus sla je slag zou ik zeggen!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
--verkeerde topic--

[ Voor 92% gewijzigd door deBennie op 16-08-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Mogge,

Gisteren bij de MM Deventer geweest voor een nieuwe Macbook Pro.
Valt mijn oog op een hele plank vol met Ipad's alle modellen.

Toch stiekem even kijken voor de 64Gb 3G en ja hoor een stuk of 6....

Toch maar meegenomen.

@lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog iPads (16 of 32 wifi) in Rotterdam te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Krijg net een mail van Apple dat mn ipad rond 30 Augustus wordt verstuurd.
Had toch gehoopt dat ie wat eerder kwam. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Harmen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:00:
Krijg net een mail van Apple dat mn ipad rond 30 Augustus wordt verstuurd.
Had toch gehoopt dat ie wat eerder kwam. :/
Wanneer heb jij hem besteld? Heb die van mij 10 augustus besteld, word als het goed is de 24e verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb hem gistermiddag besteld. Had ook een soort van voorrang als je telefonisch besteld.
Ga nl. 5 september op vakantie. Hoop dat ie wat eerder komt zodat ik er ff mee kan spelen. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:59
Pff, wat een levertijden via de webshop. Ik heb de mijne (32Gb/3G) afgelopen vrijdag gehaald bij de iCentre winkel in Ede. Daar hadden ze gewoon alle smaken voorradig. Ook de MM in Ede had voorraad.
Dus als je in de buurt van Ede woont ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Van te voren is het natuurlijk lastig beoordelen, de MacMe had een wachtlijst van 30 personen voor de 16Gig wifi.
Kan nu wel wachten tot al mn spulletjes binnen komen van DealExtreme. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:37:
Weet iemand of er nog iPads (16 of 32 wifi) in Rotterdam te krijgen zijn?
Het is erg lastig in Rotterdam, jammergenoeg. De 3g modellen zijn nog wel vekrijgbaar, maar de non-3g zijn bij de Mediamarkt, Saturn, iFactors en Machouse niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12:04
Dancing_Animal schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:27:
Vandaag (6 augustus) in de online Apple Store besteld :)
Direct na de bestelling stond er verwachte verzenddatum 7 tot 10 dagen. Amper een kwartier later staat dat de verwachte verzenddatum 20 augustus is geworden! Tuig.
Hij is binnen! Verzenddatum was plots veranderd naar de 16e met leveringsdatum de 17e, vandaag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestormcrow
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:00:
[...]

Het is erg lastig in Rotterdam, jammergenoeg. De 3g modellen zijn nog wel vekrijgbaar, maar de non-3g zijn bij de Mediamarkt, Saturn, iFactors en Machouse niet te krijgen.
Vanmiddag een 16 GB WiFi gescoord bij de Saturn in Rotterdam! Volgens de verkoper hadden ze alle modellen weer op voorraad en komen de leveringen van de WiFi modellen weer wat beter op gang. Heb m'n MacBook maar aan de kant geschoven en stuur dit vanaf mijn iPad. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Dancing_Animal, kreeg je een email met de nieuwe leverdatum?
Of zag je dit via hun traceer pagina?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag vanmiddag bij spam in Nijmegen dat ze de 32GB (zonder 3G) en de 64GB met 3G weer ruim op voorraad hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 23-08-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Harmen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:40:
@Dancing_Animal, kreeg je een email met de nieuwe leverdatum?
Of zag je dit via hun traceer pagina?
Beide. Ik zag gistermiddag op de bestelstatuspagina van Apple dat mijn iPad verzonden was en vandaag bezorgd zou worden. Ik heb toen mijn mailbox gecheckt en daar stond een mailtje met de melding dat mijn bestelling verzonden was. Netjes. Ik kon op de site van UPS zien dat het pakketje in transit was (dan rijden ze er mee rond en zijn ze naar je onderweg :))
Toen ik om ongeveer half zes nog niemand aan de deur gezien had belde ik even de helpdesk van UPS. Die vertelden mij snel (bijna geen wachttijd) dat ze tot 7 uur in de avond rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

levertijden zijn aangepast op apple.nl

Verzenddatum: 5 werkdagen

hoop dat mijn 64gb 3g nu volgende week komt inplaats van die erna:)
nu alleen nog wachten op cutmysim tool. maandag besteld en betaald maar nog niet verzonden, komt uit nl dus had het al kunnen hebben maar staat dat het 1-10 dagen kan duren dus komt wel goed

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
Die van mij (besteld op 10 Augustus) springt zojuist op 'prepared for shipment' verwacht hem dus ook morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Beter! Hopelijk heb ik de mijne dan ook ergens volgende week. :)

Bij mij staat er bij verzending dit:
Verzendmethode
Snelle verzending (EMEA)

Geen dagen meer, 2 dagen geleden nog 7-10.

[ Voor 50% gewijzigd door Harmen op 18-08-2010 09:43 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Hmm, gisteren bij het bestellen van mijn 32GB stond er inderdaad nog een levertijd van 7-10 dagen, nu staat hij op 5 werkdagen... De bestelstatus staat echter nog steeds op verwachte verzenddatum 31 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
Daar staat die van mij ook nog steeds op (op de oorspronkelijke datum dan, niet 31 aug), dit word gewoon niet meer aangepast.
De enige reden dat ik overigens 'prepared for shipment' zie is omdat ik de Deliveries App heb op mijn iPhone. Het enige dat ik op de Apple site zie is dat ik hem niet meer kan annuleren...

[ Voor 8% gewijzigd door Yoshi1983 op 18-08-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:51
Iemand een idee of er ergens in Groningen nog iPad 16gb WiFi verkrijgbaar zijn? Mediamarkt, Saturn en Macme in ieder geval niet... :( Ik heb eigenlijk geen id welke winkels ze nog meer verkopen, dixons niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@TomF, afgelopen maandagmiddag waren er 6 16Gig wifi binnen gekomen.
Had er 1 van gereserveerd, echter had ik ook al via de applestore 1 besteld.
Dan maar even iets langer wachten ipv al die winkels langs. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
@Harmen, Kan ik jou reservering niet overnemen ;) Die 6 die er binnen waren gekomen zijn nu al weer weg.
Wellicht bestel ik hem wel via de apple site, maar ik probeer dit topic in de gaten de houden. Met de trein ben ik in anderhalf uur in Zwolle bijvoorbeeld. Dat doe ik liever dan een week of langer moeten wachten.... :)

Net een mailtje terug van MM Zwolle ze zijn daar op voorraad zowel de 16gb wifi als de 3g.

[ Voor 12% gewijzigd door TomF op 18-08-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bij media markt Rotterdam centrum een iPad zonder 3g gehaald. Ze hadden alle modellen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@TomF, heb de mijn gecancelled natuurlijk. :)

Btw, zie net op de apple traceer site:
Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 26 Aug, 2010 - 27 Aug, 2010

Beter!

Whatever.

• Yoshi1983
Zojuist binnengekomen.. (UPS is altijd redelijk op tijd hier :) )...
Nu aan het syncen, duurt echt forever (+2000 foto's die omgezet moeten worden... :S )

(Heb de poetsdoek er maar bij gehaald... dat ding zit nu al onder de vette vingers...)

[ Voor 22% gewijzigd door Yoshi1983 op 19-08-2010 11:35 ]

Verwijderd

Gisteren de Ipad 32gb wifi besteld. 5 dagen levertijd en midden volgende week binnen. Duurt wel wat lang, maar zo heb ik ook iets om naar uit te kijken!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Yoshi1983 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:34:
(Heb de poetsdoek er maar bij gehaald... dat ding zit nu al onder de vette vingers...)
Niet doen... Dat ding zal altijd onder de vingerafdrukken zitten dus leer er maar gewoon mee leven ;) Met veel poetsen heb je alleen maar kans dat je krassen in je scherm poetst als er vuil op je iPad ligt of in het doekje zit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Yoshi1983
Exirion schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Niet doen... Dat ding zal altijd onder de vingerafdrukken zitten dus leer er maar gewoon mee leven ;) Met veel poetsen heb je alleen maar kans dat je krassen in je scherm poetst als er vuil op je iPad ligt of in het doekje zit.
I know... ben helaas nogal een neuroot op dat gebied...
#moetermaaraanwennendenkik

• TomF
Iemand nog een idee waar van midden tot noord Nederland nog een iPad 16GB WiFi verkrijgbaar is?

Alvast bedankt... :)

Nvm ik haal er vanavond al 1 op.... :9~ O+

[ Voor 16% gewijzigd door TomF op 19-08-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij MM Eindhoven lag alles behalve de 499 euro versie er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Vanmiddag omstreeks 16.30u een iPad 16gb wifi + 3g (telefonisch) besteld via de apple store.
Ondertussen ook al betaald (via bankoverschrijving, heb helaas geen cc), ben dus benieuwd wanneer ik heb krijg :)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diocletianus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 21:35
Vanmiddag bij de HTR in Utrecht geweest, en daar hadden ze nog wat iPad 16GB WiFi's liggen. iFactors schijnt ze ook te hebben, maar dat was wat te ver weg voor me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:58
Ik heb vanmiddag in de MM Utrecht een 16gb 3G gekocht. Ik was verbaasd, maar ze hadden er nog een behoorlijk aantal liggen. Alles behalve de 16gb wifi.

Kon geen geduld meer opbrengen om op de Noition Ink ADAM te wachten...

[ Voor 19% gewijzigd door shakedown op 21-08-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Apart. Als je de camera connection kit van €29 koopt in de online store worden er geen bezorgkosten berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:30
Heb vanmiddag de 16gb wifi versie gekocht bij amac Amersfoort.
Ze hadden er nog een aantal en ook alle andere versie's waren aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Waar slaat het eigenlijk op dat er (online) winkels iPads verkopen voor meer dan wat Apple ervoor vraagt? Apple verzendt ze gratis, dus waarom zou je 'm in godsnaam voor méér ergens anders gaan bestellen? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Laatst online: 19-03 21:48
dat is nog voorraad van import stuff, er is sowieso geen webshop die NL modellen verkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Of ze hebben die dingen gewoon bij mediamarkt e.d. bemachtigt en verkopen ze door met 50 euro winst. Zijn genoeg mensen die dat ervoor willen betalen om het ding direct in huis te hebben ipv. wachten, wachten, wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Mute schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:39:
Waar slaat het eigenlijk op dat er (online) winkels iPads verkopen voor meer dan wat Apple ervoor vraagt? Apple verzendt ze gratis, dus waarom zou je 'm in godsnaam voor méér ergens anders gaan bestellen? :P
Dat heb ik mij ook wel eens afgevraagd... ;)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Mute schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:39:
Denk dat als je geen Apple reseller bent, je inkoopprijzen simpelweg gewoon hoger liggen.. dus ook hogere verkoopprijs.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 14:39
BlizzarD schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:37:
[...]

Denk dat als je geen Apple reseller bent, je inkoopprijzen simpelweg gewoon hoger liggen.. dus ook hogere verkoopprijs.
Apple producten verkopen is geen sinecure. Vandaar dat er ook niet te veel van zijn, voor toch een redelijk populair product.

In België kan ik ze niet verkopen aan de prijs van een Mac winkel ( Minstens 6% verschil! ) en de eisen om een Authorized Shop te worden zijn enorm... Ik begrijp persoonlijk niet hoe een winkel met die kleine marges winst maken ( Accesoires en interventies!? )

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 17-09 21:32
Apple-producten verkoop je ook niet om winst te maken, Apple-producten verkoop je om mensen naar je winkel te krijgen (en dan hopen dat ze ook wat anders kopen) ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Net even gekeken op mijn account bij de apple store en ik kan hem niet meer annuleren (letters zijn grijs geworden).

Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2010 - 01 Sep, 2010

Maar ik heb de delivery status app op mijn dashboard en daar staat dat hij "prepaired for shipment" is, zou dit kunnen betekenen dat ik hem misschien toch wat eerder krijg dan begin volgende week? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 16:42
Livia schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:46:
Net even gekeken op mijn account bij de apple store en ik kan hem niet meer annuleren (letters zijn grijs geworden).

Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2010 - 01 Sep, 2010

Maar ik heb de delivery status app op mijn dashboard en daar staat dat hij "prepaired for shipment" is, zou dit kunnen betekenen dat ik hem misschien toch wat eerder krijg dan begin volgende week? :$
Jup, had ik met mijn iPhone uit SG ook. Zodra ik de status prepared for shipment had, kreeg ik 'm de volgende dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Ashy schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:51:
Jup, had ik met mijn iPhone uit SG ook. Zodra ik de status prepared for shipment had, kreeg ik 'm de volgende dag :)
Ik hoop het zo *O*

/edit: je gaat wel gelijk krijgen _/-\o_ Ik keek net even op mijn dashboad app:
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f125/Locusta83/screen-capture-4.jpg
:D

[ Voor 26% gewijzigd door Livia op 24-08-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk 25.08.2010 op het opgegeven adres worden afgeleverd.
Kreeg om 15:40 deze mail. Goed geregeld. :)
De iPad is er eerder als de camera connection kit.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Ik zie dat de verzenddatum bij Apple nu weer is verlaagd naar 1-3 dagen (was 1-5 dagen), voor alle modellen. Voorraden lijken dus wel goed te zitten.

Iemand de 16GB WiFi versie gezien in Rotterdam en omstreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Livia schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

Ik hoop het zo *O*

/edit: je gaat wel gelijk krijgen _/-\o_ Ik keek net even op mijn dashboad app:
[afbeelding]
:D
Hey... wat is dat voor app?? :o Onder welke noemer kan ik die in de appstore vinden??

Mijn bestelling van vorige week staat nog steeds op 5-7 werkdagen, terwijl ik in de appstore 1-3 dagen zie staan :( De annuleren button is ook gewoon nog steeds blauw, dus hij is nog niet ingepakt... Als verwachte leverdatum staat er dan nog wel steeds 25-30 augustus.. maar ja.. Vandaag is 25e, maar gezien mijn status klopt dat sowieso niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het is de volgende app:
http://junecloud.com/software/mac/delivery-status.html

Zit geduldig te wachten op UPS..... :z
DRACHTEN, NL 25/08/2010 7:03 WORDT AFGELEVERD

Je zal altijd zien dat ie pas om 19u komt.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Harmen schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:02:
Het is de volgende app:
http://junecloud.com/software/mac/delivery-status.html

Zit geduldig te wachten op UPS..... :z
DRACHTEN, NL 25/08/2010 7:03 WORDT AFGELEVERD

Je zal altijd zien dat ie pas om 19u komt.
Thanks! Gelijk ff geinstalleerd, handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 25/08/2010.

Trackingnummer: xxxxxxxxxxx
Status: In transit
Vastgestelde afleveringsdatum:25/08/2010
Verzonden naar: SLEEN, NL
Waar blijft 'ie nou? :o Ik zit al sinds 09.30u vanmorgen bij de brievenbus ( :$ ).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Check! Half uur geleden stond UPS meneer voor de deur.
Nu ben ik hem aan syncen, zet ook gelijk ff de nieuwste versie dr op.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Hij was er bij mij rond 14.00u _/-\o_ Tof ding zeg!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:13
Ik heb 'm ook maar online besteld (16GB wifi), word een beetje moe van het rondbellen.
Gisteren Mediamarkt ede gebeld: "Ja we hebben er nog 3".
Ik erheen (kom er gelukkig langs op weg naar huis), blijkt het een foutje in de computer.... jammer.

Zojuist besteld en binnen een half uur kan ik 'm al niet meer annuleren... volgens mij is dat goed nieuws :-)

• Livia

Livia

Sleep

BeeJee78 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:21:
Ik heb 'm ook maar online besteld (16GB wifi), word een beetje moe van het rondbellen.
Gisteren Mediamarkt ede gebeld: "Ja we hebben er nog 3".
Ik erheen (kom er gelukkig langs op weg naar huis), blijkt het een foutje in de computer.... jammer.

Zojuist besteld en binnen een half uur kan ik 'm al niet meer annuleren... volgens mij is dat goed nieuws :-)
En de levertijden zitten nu op gemiddeld 1-3 dagen :)

• BigB
  • Niet online
Welke firmware zat er op de net binnengekomen iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBlok
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 16:01
Gisteren in Arnhem bij de mediamarkt geweest. Alleen nog 3G's op voorraad. Bij HTR ook alles uitverkocht. Niet bekend wanneer er nieuwe voorraad binnen zou komen. ("Meneer, het is een landelijk probleem, wij weten niets"). Nu via de Apple store besteld. Levertijd 1-3 werkdagen klinkt goed, nu maar afwachten of de betaling via bankoverschrijving goed overkomt.

EDIT: 32GB WiFi besteld voor de mensen die het interesseert

EDIT 12 uur na het bestellen: Bestelling wordt verwerkt. Verwachte leverdatum: 30 augustus tot 2 september. Dat gaat rap dus.

[ Voor 21% gewijzigd door SimonBlok op 27-08-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdHand [NL]
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-08-2023
BigB schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:27:
Welke firmware zat er op de net binnengekomen iPads?
Afgelopen woensdag ontvangen; Firmware 3.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
MediaMarkt Hengelo liggen er tientallen. Van alle soorten. Paps heeft er een gekocht nadat ie de hele ochtend jaloers op de mijn heeft zitten surfen en lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:13
Vreemd, ze zijn nergens meer te krijgen en Hengelo heeft er tientallen?
Sinds wanneer dan?
shakedown schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:54:
MediaMarkt Hengelo liggen er tientallen. Van alle soorten. Paps heeft er een gekocht nadat ie de hele ochtend jaloers op de mijn heeft zitten surfen en lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
BeeJee78 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:53:
Vreemd, ze zijn nergens meer te krijgen en Hengelo heeft er tientallen?
Sinds wanneer dan?

[...]
Gister rond een uur of 16:00. Achter de balie bij de Apple afdeling lagen er zeker een stuk of 30 opgestapeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Bij de MM in Rotterdam Centrum hadden ze ook nog genoeg WiFi modellen liggen, ik ben er een paar uur geleden geweest.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:39
Had de halve stad ( Rotterdam ) afgebeld voor een 32Gb Wifi, een ook nog op de site van MM gekeken, maar daar kon ik niet terugvinden of ze ook iPads verkochten.
Heb hem dus vorige week donderdagavond via de Apple store gekocht, morgen wordt 'ie op kantoor afgeleverd......

De reden van vertraging : ik heb via Bibit betaald, dan duurt het verwerken van de betaling gewoon wat langer. )
Betaling was namelijk vanochtend verwerkt, en om 20:00 uur vanavond kreeg ik de melding dat de iPad was verstuurd......

Denk niet dat ik een oog dicht doe vannacht......stom ding.......dat je daar zo van je stuk van kan zijn.... :)
Productiviteit zal ook bedroevend laag zijn morgen denk ik......

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
Eric H schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:38:
Had de halve stad ( Rotterdam ) afgebeld voor een 32Gb Wifi, een ook nog op de site van MM gekeken, maar daar kon ik niet terugvinden of ze ook iPads verkochten.
Heb hem dus vorige week donderdagavond via de Apple store gekocht, morgen wordt 'ie op kantoor afgeleverd......

De reden van vertraging : ik heb via Bibit betaald, dan duurt het verwerken van de betaling gewoon wat langer. )
Betaling was namelijk vanochtend verwerkt, en om 20:00 uur vanavond kreeg ik de melding dat de iPad was verstuurd......

Denk niet dat ik een oog dicht doe vannacht......stom ding.......dat je daar zo van je stuk van kan zijn.... :)
Productiviteit zal ook bedroevend laag zijn morgen denk ik......
Had ik ook toen ik de macbook besteld had :p

Voor de mensen van Belgisch Limburg: S&S in hasselt had vrijdag geen enkele Ipad op stock en in de mediamarkt in Hasselt waren alleen de 16 + 3G en 64+ 3G op stock.

(waar ik een 16 + 3G van heb meegenomen ^^ :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg vandaag ook eindelijk mijn camera connection kit en apple dock to vga adapter:)
was wel nep want camerakit heeft gratis verzendkosten en vga niet. terwijl beide wel in een doos komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Onzin dat dat zo lang duurt met die camera connection kit. Ik heb hem ook besteld via de Apple webstore omdat ik hier las dat ie nergens in de winkel te koop is. Echter liggen ze massaal bij de mediamarkt in de schappen. Bij Apple duurt moet dat anderhalve week duren 8)7 Gelukkig heb ik hem niet dringend nodig (en verzendkosten waren gratis, dus wilde even proberen hoe snel die apple store levert......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Palomar schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:57:
Echter liggen ze massaal bij de mediamarkt in de schappen.
Toen ik vorig weekend in Utrecht was lagen er daar inderdaad een stuk of 150 in voorraad 8)7 Ze zijn er niet zuinig mee in ieder geval.

• DvD77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 14:47
Zo gisteren de Ipad opgehaald...
heb in omgeving randstad me suf gebeld naar de Ipad 32Gb Wifi..iedereen heeft alleen 3G versies op voorraad
eindelijk gevonden, eenmaal thuis bekijk ik de Ipad nog eens goed en wat blijkt: ik heb de 64 Gb versie gekregen en de 32 betaald... nee ik zal niet verklappen waar ik m vandaan heb. wel zo netjes voor die desbetreffende winkel

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Dinsdagavond mijn iPad 32GB Wifi besteld op de online store. Gisteren verstuurd en vandaag zit hij volgens UPS in het aflevertraject. Helaas is mijn ervaring met UPS dat als ze 's ochtends niet zijn geweest ik ze de rest van de dag ook niet ga zien. Het zal wel morgen worden dus, voordat ik mijn iPad uit kan gaan pakken.

Edit: Ik heb het bericht nog niet gepost of wordt gebeld door UPS. De bezorger staat voor de deur! :D

[ Voor 14% gewijzigd door Smoonshine op 02-09-2010 15:04 ]

uhm...

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:47

Chrisjuh_15

Facta non verba

DvD77 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:37:
Zo gisteren de Ipad opgehaald...
heb in omgeving randstad me suf gebeld naar de Ipad 32Gb Wifi..iedereen heeft alleen 3G versies op voorraad
eindelijk gevonden, eenmaal thuis bekijk ik de Ipad nog eens goed en wat blijkt: ik heb de 64 Gb versie gekregen en de 32 betaald... nee ik zal niet verklappen waar ik m vandaan heb. wel zo netjes voor die desbetreffende winkel
Die mag onder het kopje foutje bedankt. Haha, veel plezier :)

• robhof
  • Nu online

robhof

Lembongan view

Eergisteren bij de Applestore besteld, nu aan het typen op een 64GB wifi. Erg netjes na via MacHouse na 4 dagen nog geen datum van voorraad te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 09:03
Woensdag een iPad 16GB wifi besteld bij de Applestore (betaald via overschrijving) en zojuist geleverd gekregen. Levertijd via de store is dus goed.

Eerder van de week bij de mm Rotterdam Alexandrium en Saturn in Utrecht geweest, waar ze beiden niet op voorraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

rsmits schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:34:
Woensdag een iPad 16GB wifi besteld bij de Applestore (betaald via overschrijving) en zojuist geleverd gekregen. Levertijd via de store is dus goed.

Eerder van de week bij de mm Rotterdam Alexandrium en Saturn in Utrecht geweest, waar ze beiden niet op voorraad waren.
Welke versie wordt er nu uitgeleverd ( 3.2.1. of de 3.2.2) ?

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 09:03
Versie 3.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlowijs
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-03-2022
Zondag een 16 GB WiFi besteld, maar staat nog steeds op 'Not yet shipped' in de Apple Store (terwijl er 'Verzending binnen 24 uur' bij stond)...
Pech?

Edit: hmm, mijn iPad case is geannuleerd, en er is een andere met een ander modelnummer bijgevoegd... dat zal de vertraging zijn :)

[ Voor 30% gewijzigd door mlowijs op 08-09-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiLotCoptEr schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:47:
Zondag een 16 GB WiFi besteld, maar staat nog steeds op 'Not yet shipped' in de Apple Store (terwijl er 'Verzending binnen 24 uur' bij stond)...
Pech?

Edit: hmm, mijn iPad case is geannuleerd, en er is een andere met een ander modelnummer bijgevoegd... dat zal de vertraging zijn :)
Exact hetzelfde verhaal hier. iPad + case besteld op zaterdag, de bestelling staat nu nog op "Nog niet verzonden". De case is automatisch geannuleerd en vervangen door een andere met een net iets ander typenummer. Ik gok dat de verwachtte leverdatum van 9 september niet uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomask123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2022
Dikke vette oeps

[ Voor 96% gewijzigd door thomask123 op 08-09-2010 19:42 . Reden: Verkeerde draad ]

• mlowijs
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:22:
[...]
Exact hetzelfde verhaal hier. iPad + case besteld op zaterdag, de bestelling staat nu nog op "Nog niet verzonden". De case is automatisch geannuleerd en vervangen door een andere met een net iets ander typenummer. Ik gok dat de verwachtte leverdatum van 9 september niet uit gaat komen.
Ik heb nu net een mailtje dat ie verzonden is, verwachte leverdatum 9 september :D

Verwijderd

Idem! Er is blijkbaar dus een batch weggestuurd.

• mlowijs
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 07:44:
Idem! Er is blijkbaar dus een batch weggestuurd.
En ik heb 'm! Typ dit nu vanaf mijn iPad! :D wat een ding zeg!
Alleen jammer van de firmware, nog geen jailbreak helaas :-(

[ Voor 11% gewijzigd door mlowijs op 09-09-2010 12:42 ]

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ja hier hetzelfde verhaal, maandagavond besteld, vannacht pas verstuurd. Case modelnummer veranderd van A naar B model. Hij ligt nu ergens in Engeland en zou morgen aan moeten komen op mijn werk. Ik hoop dat hij inderdaad voor het weekend binnen komt! :D

Is die nieuwe case trouwens beter ofzo? PiLotCoptEr: Jij hebt er toch een? Maar misschien ken je de oude niet.

Overigens heb ik al eens een iPad gehad, maar verkocht omdat de apps toen erg tegenvielen (er was nog niet veel te krijgen) en ik het geld beter kon gebruiken. Ze waren hier toen nog niet leverbaar dus kon hem voor bijna hetzelfde geld weer weg doen. Ik had ook de officiele case er bij dus als er een duidelijk verschil blijkt te zitten tussen de A en B case dan merk ik dat wel, dan zal ik het laten weten.

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 09-09-2010 12:55 ]

• mlowijs
GekkePrutser schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:46:
Ja hier hetzelfde verhaal, maandagavond besteld, vannacht pas verstuurd. Case modelnummer veranderd van A naar B model. Hij ligt nu ergens in Engeland en zou morgen aan moeten komen op mijn werk. Ik hoop dat hij inderdaad voor het weekend binnen komt! :D

Is die nieuwe case trouwens beter ofzo? PiLotCoptEr: Jij hebt er toch een? Maar misschien ken je de oude niet.

Overigens heb ik al eens een iPad gehad, maar verkocht omdat de apps toen erg tegenvielen (er was nog niet veel te krijgen) en ik het geld beter kon gebruiken. Ze waren hier toen nog niet leverbaar dus kon hem voor bijna hetzelfde geld weer weg doen. Ik had ook de officiele case er bij dus als er een duidelijk verschil blijkt te zitten tussen de A en B case dan merk ik dat wel, dan zal ik het laten weten.
Ik heb even gegoogled, en bij het nieuwe model krijg je zo'n zacht doekje om je scherm schoon te maken, wat blijkbaar niet bij het oude 'model' zat. Verder is de case identiek, als ik google mag geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Timwijn.

Lees het op iPadplanet.nl even. Ze hebben een hoop re-sellers gebeld en in de tekst staat dit :
MaxMe heeft wel een inschrijflijst, maar weet nog niet wat ze ermee gaan doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MM Zoetermeer gaat om 08.00 open :) Dat is mooi, kan ik hem in ieder geval oppikken in Zoetermeer mocht de MM Den Haag niet om 08.00 open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ja en die mogen hem pas vanaf 17:00 verkopen volgens dit bericht:

(niet mijn mailtje, kwam dit tegen..)

Maar ik denk dat niemand het zeker weet totdat het eenmaal vrijdag is.

Elke winkel/medewerker roept weer iets anders...

http://www.ipadclub.nl/17...se-introductie-25-maart/#

Afbeeldingslocatie: http://www.ipadclub.nl/wp-content/uploads/2011/03/mediamarkt-ipad2.png

[ Voor 53% gewijzigd door ElayZ op 21-03-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ElayZ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:26:
Ja en die mogen hem pas vanaf 17:00 verkopen volgens dit bericht:

(niet mijn mailtje, kwam dit tegen..)

http://www.ipadclub.nl/17...se-introductie-25-maart/#

[afbeelding]
Wat een ramptijd. ElayZ als het 17.00 word dan ga ik jou tegenkomen in de rij in Zoetermeer ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Hehe ja echt een idiote tijd ja. Spitsuur!

Maarja, we gaan t wel zien. Ik heb ook diverse winkels gebeld en ze zeggen elke keer weer iets anders en elke winkel medewerker zegt ook weer iets anders, kortom we weten gewoon niks met zekerheid. Ik ga er vanuit dat t wel los zal lopen allemaal en ik vrijdag gewoon mn ipad kan kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door ElayZ op 21-03-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ElayZ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:35:
Hehe ja echt een idiote tijd ja. Spitsuur!

Maarja, we gaan t wel zien. Ik heb ook diverse winkels gebeld en ze zeggen elke keer weer iets anders en elke winkel zegt weer iets anders, kortom we weten gewoon niks met zekerheid. Ik ga er vanuit dat t wel los zal lopen allemaal en ik vrijdag gewoon mn ipad kan kopen.
Ja m'n ipad krijg ik sowieso, vorig jaar in Den Haag bij de MM gehaald, was ik om half 8 aanwezig en ik was 20e ofzo. Dus nu ga ik wel een uur van de voren, dus dan sta ik rond 4 uur bij de MM :) Maar ik hoop op een ochtendlaunch, lekker rustig :) Meeste mensen moeten werken of naar school.

[ Voor 7% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 21:39 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste