Ik zit een beetje in een dilemma. Ga ik wachten tot ik over 3 weken in Amerika ben of sta ik vrijdag in de rij? Even wachten scheelt 120 euro, maar ik weet niet of ze tegen die tijd al normaal verkrijgbaar zijn in New York...
Dat dus.. ik zou vrijdag je kans grijpen, het is die 120 meer dan waardsebastius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:56:
Ik zit een beetje in een dilemma. Ga ik wachten tot ik over 3 weken in Amerika ben of sta ik vrijdag in de rij? Even wachten scheelt 120 euro, maar ik weet niet of ze tegen die tijd al normaal verkrijgbaar zijn in New York...
Als ik jou was zou ik gewoon vrijdag even proberen, lukt het dan heb je m tenminste, lukt het niet kun je altijd nog in Amerika kijken. Want als ik de berichten lees dan is het nog niet zo eenvoudig...sebastius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:56:
Moet je dit eens lezen:
http://www.zdnet.com/blog...livers-some-big-game/4518
[ Voor 10% gewijzigd door ElayZ op 21-03-2011 22:06 ]
Ja maar vrijdag 17.00 gaat nooit lukken, ik werk dan gewoon
Waar woon je? Kan ik er misschien 1 voor je oppikken.sebastius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:05:
[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 21-03-2011 22:07 ]
Ik ben 's ochtends wel vrij en moet om 15:00 werken dus ik hoop ook op een ochtend verkoop...sebastius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:05:
Nee joh, lief van je maar echt niet nodigJackson6 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:07:
[...]
Waar woon je? Kan ik er misschien 1 voor je oppikken.
Denk dat ik er niet eens 2 mag meenemen, maar eerst naar de MM en dan sprintje naar de ifactors, leek me wel een geinige tactiek.sebastius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:09:
[...]
Nee joh, lief van je maar echt niet nodigIk kan best wachten
Ik heb bij mijn werk een Dixons zitten en anders is het 's avonds naar de MediaMarkt, maar ik denk niet dat dat wat oplevert.
jackson6 je mag er voor mij altijd 1 meenemen heur dan kom ik em zeker ff halen
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Net even mijn Dixons gebeld en die konden me het volgende vertellen:
• iPad 2 komt aanstaande vrijdag uit en ze krijgen exemplaren
• Ze worden ergens vrijdag tussen half 10 en 5 uur geleverd
• Ze weten niet hoeveel ze binnen krijgen
• Ze weten (nog) niet hoe laat ze mogen beginnen met uitleveren, maar verwachten dat ze direct mogen
• Er is al een aardige lijst reserveringen
• Ze weten (nog) niet hoe laat ze mogen beginnen met uitleveren, maar verwachten dat ze direct mogen
Ik heb net 2 Dixons gebeld bij mij in de buurt en die zeiden beide dat het vanaf 17:00 verkocht mag worden ...sebastius schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:52:
Welke Dixons?sebastius schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:52:
Sta je daar om half 10, moet je gaan wachten tot ze binnen komen ..
[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 22-03-2011 10:04 ]
Nou echt niet hoor, ik heb nog wel wat zelfrespect
ik heb ook amac in amersfoort gemaild met deze vraag...
ik post et het antwoord snel hier... misschien met meer tweakers in de rij staan.. koffie en koek erbij ofzo
ik post et het antwoord snel hier... misschien met meer tweakers in de rij staan.. koffie en koek erbij ofzo
copy past email van ze:
Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw interesse voor de iPad 2 bij Amac. Momenteel is het helaas niet mogelijk om een reservering te doen voor de iPad 2. Door de hoge vraag naar de iPad 2 is het onduidelijk hoe de beschikbaarheid zal zijn op de dag van lancering, te weten vrijdag 25 maart. We hebben u op onze notificatielijst geplaatst, zodat u een melding ontvangt zodra de iPad 2 beschikbaar is. We proberen u hiermee toch enigszins van dienst te kunnen zijn.
Houdt u onze website in de gaten voor meer informatie over de start van de verkoop op vrijdag 25 maart! We zullen u dan van harte welkom heten.
Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw interesse voor de iPad 2 bij Amac. Momenteel is het helaas niet mogelijk om een reservering te doen voor de iPad 2. Door de hoge vraag naar de iPad 2 is het onduidelijk hoe de beschikbaarheid zal zijn op de dag van lancering, te weten vrijdag 25 maart. We hebben u op onze notificatielijst geplaatst, zodat u een melding ontvangt zodra de iPad 2 beschikbaar is. We proberen u hiermee toch enigszins van dienst te kunnen zijn.
Houdt u onze website in de gaten voor meer informatie over de start van de verkoop op vrijdag 25 maart! We zullen u dan van harte welkom heten.
Ga gewoon voor de winkel staan ik geloof niet in die reserverings onzin.Njay schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:28:
copy past email van ze:
Geachte heer/mevrouw,
Jij kunt het onzin vinden maar ik heb er goeie ervaringen mee. A-Mac heeft mij ook gebeld toen er een iPad klaarlag.Jackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:31:
Ga gewoon voor de winkel staan ik geloof niet in die reserverings onzin.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik hoop et 
we zullen et wel zien vrijdag..
maar is het niet verstandiger om in de nacht op de apple store in order te doen?
duurt wel een paar dagen langer maar ik ben er toch niet et weekend..
we zullen et wel zien vrijdag..
maar is het niet verstandiger om in de nacht op de apple store in order te doen?
duurt wel een paar dagen langer maar ik ben er toch niet et weekend..
Verwijderd
Zijn er mensen die een iPad 2 willen bemachtigen rondom Leeuwarden? Ik heb goede connecties met de Dixons daar en zij wisten mij te vertellen dat er vandaag een mail is binnengekomen dat iPad's idd pas vanaf 17.00 uur mogen worden verkocht. Verder nemen ze geen reserveringen meer aan (aanbetalen is ook niet meer mogelijk). Volgens de verkopers is er het vermoeden dat alleen de reserveringen (die zijn betaald) worden uitgeleverd, en er geen voorraad voor verkoop in de winkel zal zijn op die dag. Dit geldt volgens hen voor alle Dixons filialen.
Mediemarkt Leewarden ook even gebeld: volgende de desbetreffende mederwerker is er geen wijziging in openingstijd mbt de lancering. Reserveren is wel mogelijk, maar dan wel in de winkel. Tijdstip van levering kon ook niet worden vermeld. Dan nog de Max Me store in Leeuwarden. Dit is waar ik dacht een reservering te hebben geplaatst op de dag van aankondiging: echter blijkt na een telefoontje dat de mensen die vrijdag daadwerkelijk in de winkel staan VOORRANG hebben op de 'reserveringen'. Ik ontvang wel een mailtje als de iPad binnen is (hiep hoi). Tot zover de situatie in het hoge noorden
totale onzekerheid dus!
Mediemarkt Leewarden ook even gebeld: volgende de desbetreffende mederwerker is er geen wijziging in openingstijd mbt de lancering. Reserveren is wel mogelijk, maar dan wel in de winkel. Tijdstip van levering kon ook niet worden vermeld. Dan nog de Max Me store in Leeuwarden. Dit is waar ik dacht een reservering te hebben geplaatst op de dag van aankondiging: echter blijkt na een telefoontje dat de mensen die vrijdag daadwerkelijk in de winkel staan VOORRANG hebben op de 'reserveringen'. Ik ontvang wel een mailtje als de iPad binnen is (hiep hoi). Tot zover de situatie in het hoge noorden
Ik heb zelf op 9-3 er al 1 gereserveerd bij Dixons Den Haag, heb geen zin om te bellen dus ik weet niet of ik hoog op de lijst sta, en of ik daar überhaupt wat aan heb.Exirion schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:42:
[...]
Jij kunt het onzin vinden maar ik heb er goeie ervaringen mee. A-Mac heeft mij ook gebeld toen er een iPad klaarlag.
maar goed jackson6
krijg je een tweede 16gb wifi mee ik hou me hand dan wel op
Ja moet je me wel geld gevenNjay schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:03:
maar goed jackson6krijg je een tweede 16gb wifi mee ik hou me hand dan wel op
Uiteraard
Maar ja dan moet et wel zeker zijn dat het lukt ...
Laten we nog maar even wachten, misschien mogen ze dadelijk toch wel s'ochtends verkopen o.i.d.Njay schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:10:
Uiteraard![]()
Psies
Verwijderd
Als ik nou geen zin heb om in de rij te staan, en bestel via de apple.nl site? Heb ik dan wel kans dat deze volgende dag word afgeleverd? Met andere woorden: heeft Apple ook gewoon een voorraad en wie het eerst via de website besteld die krijgt het eerst geleverd?
@rutmer007 kan me toch niet voorstellen dat ze bij de maxme voorrang geven aan mensen die naar de winkel komen, ipv reserveringen. Beetje omgekeerde wereld en waarom heb je dan een reserveringslijst?
misschien vinden ze het daar leuker als er mensen met tenten en slaapzakken voor de deur gaan liggen ...timwijn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:54:
@rutmer007 kan me toch niet voorstellen dat ze bij de maxme voorrang geven aan mensen die naar de winkel komen, ipv reserveringen. Beetje omgekeerde wereld en waarom heb je dan een reserveringslijst?
Geachte heer of mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Hoewel er in de media uitgebreid wordt gespeculeerd over een vertraging in de release van de iPad 2, geeft Apple momenteel aan dat er geen sprake is van enig uitstel. Naar verwachting zullen de diverse modellen van de iPad 2 dan ook vanaf 25 maart te verkrijgen zijn. Heeft u een reservering gedaan in onze webshop dan zal uw bestelling op 24 maart worden verzonden en de volgende dag bij u worden geleverd.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Lilian Witlox
Multichannel customer sales & support
Hoewel er in de media uitgebreid wordt gespeculeerd over een vertraging in de release van de iPad 2, geeft Apple momenteel aan dat er geen sprake is van enig uitstel. Naar verwachting zullen de diverse modellen van de iPad 2 dan ook vanaf 25 maart te verkrijgen zijn. Heeft u een reservering gedaan in onze webshop dan zal uw bestelling op 24 maart worden verzonden en de volgende dag bij u worden geleverd.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Lilian Witlox
Multichannel customer sales & support
Hier bij ons in de dixons zal ik vanmiddag is even langsgaan mij word gewoon verteld nog dat half 10 aldus de opening van de winkel de iPad word verkocht maar dat is nu wel tegensprekend met allemaal reacties hier die te horen krijgen "5 uur" dat is een beetje raar hier is de winkel dan maar een uur open beetje raar als dat zou zijn?
Ik ga gewoon lekker om 9.00 de stad in vrijdagochtend
en ik zie et wel
en ik zie et wel
Ik zie het niet..Njay schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:11:
Ik ga gewoon lekker om 9.00 de stad in vrijdagochtend
en ik zie et wel![]()
Wat ik er probeer mee te zeggen ook al wil ik graag eentje vrijdag is het geen levens behoefte 
daarom van ik ga gewoon de stad in kijk wel wat ik kan krijgen als ik er twee kan krijgen verkoop ik die andere hier aan een tweaker voor dezelfde prijs
daarom van ik ga gewoon de stad in kijk wel wat ik kan krijgen als ik er twee kan krijgen verkoop ik die andere hier aan een tweaker voor dezelfde prijs
Dan ben ik de eersteNjay schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:40:
Wat ik er probeer mee te zeggen ook al wil ik graag eentje vrijdag is het geen levens behoefte
Verwijderd
Persbericht van Apple. iPad 2 om 17.00 uur in winkels!
http://www.apple.com/pr/library/2011/03/22ipad.html
Ja inderdaad. En dan zul je dus zien dat het compleet niet gestructureerd gaat bij bijvoorbeeld de Mediamarkt (mensen die al om 16:00 iets kunnen kopen,etc.). Weet je? Ik bestel wel online om 1 uur snachtsJackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:00:
Word dus toch 5 uur.
Ik ben om 16.00 bij MM Zoetermeer of Den Haag in ieder geval.enzoronald schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:02:
[...]
Ja inderdaad. En dan zul je dus zien dat het compleet niet gestructureerd gaat bij bijvoorbeeld de Mediamarkt (mensen die al om 16:00 iets kunnen kopen,etc.). Weet je? Ik bestel wel online om 1 uur snachtsDan maar niet direct vrijdag die ipad in handen...
Ik ben bang dat alle winkels de iPad 2 vrijdag in de loop van de dag binnenkrijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:54:
Dat doen ze om te voorkomen dat medewerkers van winkels de iPad een dag eerder meenemen natuurlijkTabbo12 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:17:
[...]
Ik ben bang dat alle winkels de iPad 2 vrijdag in de loop van de dag binnenkrijgen.
iPad 2 met WiFi en 16 GB: 479 EUR
iPad 2 met WiFi en 32 GB: 579 EUR
iPad 2 met WiFi en 64 GB: 679 EUR
De WiFI + 3G modellen hebben de zelfde prijs als hun voorgangers.
iPad 2 met WiFi en 32 GB: 579 EUR
iPad 2 met WiFi en 64 GB: 679 EUR
De WiFI + 3G modellen hebben de zelfde prijs als hun voorgangers.
Haters everywhere but I don’t really care
Duitse en ierse perberichten :
http://www.apple.com/de/pr/library/2011/03/22ipad.html
http://www.apple.com/ie/pr/library/2011/03/22ipad.html
franse persbericht zegt trouwens 489 :
http://www.apple.com/fr/pr/library/2011/03/22ipad.html
Denk dat de nederlandse straks ook wel online komt op :
http://www.apple.com/nl/pr/library/2011/03/22ipad.html
http://www.apple.com/de/pr/library/2011/03/22ipad.html
http://www.apple.com/ie/pr/library/2011/03/22ipad.html
franse persbericht zegt trouwens 489 :
http://www.apple.com/fr/pr/library/2011/03/22ipad.html
Denk dat de nederlandse straks ook wel online komt op :
Mooi dat Apple zelf adviseert dat de prijs op 499 dollar ligt (voor 16 GB wifi), omgerekend inmiddels 350 euro.Pricing & Availability
iPad 2 with Wi-Fi will be available in Australia, Austria, Belgium, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and the UK on March 25 for a suggested retail price of $499 (US) for the 16GB model, $599 (US) for the 32GB model, $699 (US) the 64GB model. iPad 2 with Wi-Fi + 3G will be available for a suggested retail price of $629 (US) for the 16GB model, $729 (US) for the 32GB model and $829 (US) for the 64GB model. iPad 2 will be available in Hong Kong, Korea, Singapore and additional countries in April, and in many more countries around the world in the coming months. Further international availability and pricing will be announced at a later date.
Hij staat online, 479 dus
En daarmee is de 120 euro grens van ipad 1 naar ipad 2 gezakt tot 100 euro
Hij staat online, 479 dus
En daarmee is de 120 euro grens van ipad 1 naar ipad 2 gezakt tot 100 euro
[ Voor 32% gewijzigd door Jackson6 op 22-03-2011 15:00 ]
Verwijderd
Dan zouden wij elkaar best is tegen kunnen komen.
Ik ga 's middags richting de iFactors in Zoetermeer namelijk.
Ik ga 's middags richting de iFactors in Zoetermeer namelijk.
Wordt chaos denk ik. Bij een release vóór de opening van een winkel verzamelt iedereen zich voor de ingang. Nu verzamelt zich iedereen rond de Apple hoek binnen de Media Markten...
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Wel heel leuk en aardig die prijzen maar dixons hanteert voor de 3G versie 30 euro meer dan de officiële prijs dus ik ga er is doodleuk over bellen is geen grapje ..
Dat is gewoon de Amerikaanse adviesprijs. Sowieso heb je dan nog taxes enzo, dus die €350 is natuurlijk niet realistisch. En ja, in Amerika is 'ie uiteindelijk wel goedkoper, omgerekend, maar dat komt door een gunstige dollar-euro koers.quez schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:55:
[...]
Mooi dat Apple zelf adviseert dat de prijs op 499 dollar ligt (voor 16 GB wifi), omgerekend inmiddels 350 euro.
The devil is in the details.
Ik ben vrijdag de hele dag vrij dus ben op tijd in de maxme
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Dat word dus even snel langsfietsen bij Media Markt zodra ik vrij ben van school.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:54:
Ben op vrijdag om 15:55 vrij, dus ik heb 65 minuten om bij Media Markt te geraken en ik doe er een half uur over ong
Contact met dixons gehad en die zeggen dat ze de prijs 830 euro voor de 64 GB + 3G hebben doorgekregen van apple.
Dus raar dat apple de aankondiging maakt van 799 euro?
Dat komt omdat, nogmaals, Dixons helemaal niks meer weet dan wat wij weten. Tot een paar uur geleden was het enige wat bekend de US prijs, $829, en daarop zal die 830 euro dan ook gebaseerd zijn (aangezien bij de iPad 1 dit wel aan elkaar gelijk was).DannyBevers schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:16:
Contact met dixons gehad en die zeggen dat ze de prijs 830 euro voor de 64 GB + 3G hebben doorgekregen van apple.
Nee de ipad 1 was 799 hoorMuthas schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:20:
[...]
Dat komt omdat, nogmaals, Dixons helemaal niks meer weet dan wat wij weten. Tot een paar uur geleden was het enige wat bekend de US prijs, $829, en daarop zal die 830 euro dan ook gebaseerd zijn (aangezien bij de iPad 1 dit wel aan elkaar gelijk was).
Dan zullen ze daar niet eens over nagedacht hebben en alleen naar de US prijs gekeken hebben.
[ Voor 40% gewijzigd door Muthas op 22-03-2011 15:23 ]
Ze lezen dit topic niet, daarom weten zij het nietMuthas schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:20:
[...]
Dat komt omdat, nogmaals, Dixons helemaal niks meer weet dan wat wij weten. Tot een paar uur geleden was het enige wat bekend de US prijs, $829, en daarop zal die 830 euro dan ook gebaseerd zijn (aangezien bij de iPad 1 dit wel aan elkaar gelijk was).
ik ga al vanaf 12:00 een beetje in de stad rond zwerfen tussen de media markt, iFactors en Dixons ...
bij iFactors Rotterdam sta ik tussen de 60 en 70ste op de lijst en bij Dixons tussen de 10 en 15de ...
bij iFactors Rotterdam sta ik tussen de 60 en 70ste op de lijst en bij Dixons tussen de 10 en 15de ...
Waarschijnlijk hebben we met z'n allen weer dik zitten overdrijven, de lading ipads is allang in NL en wacht om naar de winkels te worden verzonden, dit alles pas op vrijdag omdat hij toch pas om 17.00 wordt verkocht. Verwacht gewoon ruime voorraden, ga gewoon maximaal een uur van te voren richting de MM en dan ben ik heus wel geslaagd. Velen hier wisten ook zeker dat de iPad 2 uitgesteld zou worden, maar Apple komt z'n afsrpraak gewoon na.I-1 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:23:
ik ga al vanaf 12:00 een beetje in de stad rond zwerfen tussen de media markt, iFactors en Dixons ...
Deze zin klopt niet helemaalJackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:30:
[...]
Waarschijnlijk hebben we met z'n allen weer dik zitten overdrijven, de lading ipads is allang in NL en wacht om naar de winkels te worden verzonden, dit alles pas op vrijdag omdat hij toch pas om 17.00 wordt verkocht. Verwacht gewoon ruime voorraden, ga gewoon maximaal een uur van te voren richting de MM en dan ben ik heus wel geslaagd. Velen hier wisten ook zeker dat de iPad 2 uitgesteld zou worden, maar Apple komt z'n afsrpraak gewoon na.
Velen hier wisten ook zeker dat de iPad 2 uitgesteld zou worden, maar Apple komt z'n afsrpraak gewoon na.
Moet zijn
Velen hier wilde ook zeker dat de iPad 2 uitgesteld zou worden, maar Apple komt z'n afsrpraak gewoon na.
--
Ik laat dixons het er niet bij zitten als apple roept dat de 64GB + 3G 799 euro kost en dixons gewoonweg 830 aanhoud dus of ze geven mij mijn iPad 2 64GB + 3G voor 799 en 30 euro mee of ik wil het geld terug
WTF? Mijn zin is gewoon goed hoor, weet wist wisten ..?DannyBevers schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:39:
[...]
Deze zin klopt niet helemaal![]()
Velen hier wisten ook zeker dat de iPad 2 uitgesteld zou worden, maar Apple komt z'n afsrpraak gewoon na.
Moet zijn
Velen hier wilde ook zeker dat de iPad 2 uitgesteld zou worden, maar Apple komt z'n afsrpraak gewoon na.
--
Ik laat dixons het er niet bij zitten als apple roept dat de 64GB + 3G 799 euro kost en dixons gewoonweg 830 aanhoud dus of ze geven mij mijn iPad 2 64GB + 3G voor 799 en 30 euro mee of ik wil het geld terug
Nee wat ik bedoel is dat vele die hem hadden geimporteert dat waren de mensen die graag wilde dat apple uitstel ging doen dat bedoelde ikJackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:40:
[...]
WTF? Mijn zin is gewoon goed hoor, weet wist wisten ..?

Ja maar op een forum komt het niet zo over, maar ja dat wilden ze ook ja.DannyBevers schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:43:
[...]
Nee wat ik bedoel is dat vele die hem hadden geimporteert dat waren de mensen die graag wilde dat apple uitstel ging doen dat bedoelde ik
Btw: Amerikanen zijn nu lekker pissed, omdat zij nog steeds in meters lange rijen staan en wij hem vrijdag gewoon krijgen
[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 22-03-2011 15:44 ]
Vanmiddag ook even naar de stad geweest en naar de Icentre en de dixons geweest.
De Icentre mocht niets zeggen hoe laat die uit kwam. Bij de Dixons zei die dat hij om 5 uur pas verkocht mocht worden wat dus idd klopt met het persbericht van Apple. Bij de Dixons zeiden ze ook dat ze pas op donderdag wisten hoeveel ipad's ze binnen krijgen. Als ik dan donderdag even langs zou komen dan zou hij zeggen of het nog zin heeft om vrijdag naar de Dixons te gaan omdat ze ook al pre-orders hadden.
Bij beide winkels kon ik ook niet meer pre-orderen
De Icentre mocht niets zeggen hoe laat die uit kwam. Bij de Dixons zei die dat hij om 5 uur pas verkocht mocht worden wat dus idd klopt met het persbericht van Apple. Bij de Dixons zeiden ze ook dat ze pas op donderdag wisten hoeveel ipad's ze binnen krijgen. Als ik dan donderdag even langs zou komen dan zou hij zeggen of het nog zin heeft om vrijdag naar de Dixons te gaan omdat ze ook al pre-orders hadden.
Bij beide winkels kon ik ook niet meer pre-orderen
Een vriend werkt bij een iCentre, en het laatste bericht is dat de ipad 2 vanaf 15.00 verkocht gaat worden in alle filialen. Ik hou jullie wel even op de hoogte.
[ Voor 10% gewijzigd door Ronnio G op 22-03-2011 15:49 ]
PSN: DeNachtBaron
17:00 volgens hun twitteraccount een half uurtje geleden: http://twitter.com/#!/appleicentreRonnio G schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
Een vriend werkt bij een iCentre, en het laatste bericht is dat de ipad 2 vanaf 15.00 verkocht gaat worden in alle filialen. Ik hou jullie wel even op de hoogte.
Dan krijgen ze ruzie met Apple..Ronnio G schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
Die verhalen over dat de iPad 2 al in Nederland zijn kunnen best kloppen, maar dat ze al in de magazijnen van de AAR/APR winkels liggen geloof ik niet. Het lijkt mij niet dat Apple wil riskeren dat medewerkers de iPad 2 al eerder meenemen.
Haha gast wat is het nou? Ga je nou als host of werkt je vriend er? Waarom heb je ge edit?Ronnio G schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
Inmiddels kan ik je bevestigen dat wij de iPad 2 ook vanaf 25 maart om 17:00 uur mogen verkopen...Ronnio G schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
Komt van de Twitter van Icentre.
Edit: Beetje laat
Ja die vriend zit naast me maar had niet door dat hij nog ingelogd zat op mijn naam, dus vandaar dat ik het even aangepast heb.Jackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Haha gast wat is het nou? Ga je nou als host of werkt je vriend er? Waarom heb je ge edit?
Er zullen niet veel AAR/APR winkels zijn, die dat risico gaan nemen hoor. Anders kun je directProfoundValue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Dan krijgen ze ruzie met Apple..
Die verhalen over dat de iPad 2 al in Nederland zijn kunnen best kloppen, maar dat ze al in de magazijnen van de AAR/APR winkels liggen geloof ik niet. Het lijkt mij niet dat Apple wil riskeren dat medewerkers de iPad 2 al eerder meenemen.

Ik denk toch dat het afwachten wordt tot donderdag/vrijdag, de tijden veranderen met het uur.
Hoe was het vorig jaar eigenlijk in Nederland met de iPad gekte? Denk dat het nog wel eens mee kan vallen.
Het lijkt er op dat vrijdag iedereen hier naar de media markt gaat voor een iPad 2. Denken jullie dat de kans groter is dat je hem daar kan kopen i.p.v. bijvoorbeeld de amac of youmac?
Net even bij dixons in Weert gevraagd, maar zoals al eerder hier te lezen was neemt dixons geen reserveringen meer aan. Ook waren ze er van op de hoogte dat ze pas vanaf 17.00 verkocht mochten worden.
Net even bij dixons in Weert gevraagd, maar zoals al eerder hier te lezen was neemt dixons geen reserveringen meer aan. Ook waren ze er van op de hoogte dat ze pas vanaf 17.00 verkocht mochten worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Brammel op 22-03-2011 18:03 ]
Ik was twee week geleden bij MaxMe, daar vertelden ze me dat tijdens de levering van de iPad 1 de officiele Apple dealers meer iPads kregen dan bijvoorbeeld een MediaMarkt. Hoe dat nu is weet ik natuurlijk niet, maar misschien iets om rekening mee te houden.Brammel schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:02:
Het lijkt er op dat vrijdag iedereen hier naar de media markt gaat voor een iPad 2. Denken jullie dat de kans groter is dat je hem daar kan kopen i.p.v. bijvoorbeeld de amac of youmac?
In Nederland hebben we helemaal geen officiele Apple stores. Alleen Premium Apple Resellers. En dat is MediaMarkt ook, zit geen verschil in.Leon- schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:28:
[...]
Ik was twee week geleden bij MaxMe, daar vertelden ze me dat tijdens de levering van de iPad 1 de officiele Apple dealers meer iPads kregen dan bijvoorbeeld een MediaMarkt. Hoe dat nu is weet ik natuurlijk niet, maar misschien iets om rekening mee te houden.
En denk niet dat het gaat meevallen. Ben nu aan het werk bij de MM en heb afgelopen uur 10 klanten gehad die vroegen naar de iPad 2. Zelfs een Amerikaan die morgen terug gaat naar Amerika en bang is hem daar niet te kunnen krijgen.
MediaMarkt zal hem vrijdag ook pas vanaf 17:00 verkopen. Er is nog veel onduidelijk over de levering en de voorraad.
Ben nu in Miami (South Beach) en hier in de Apple stores krijgen ze dagelijks een kleine lading binnen. Mensen liggen vanaf 3 uur 's nachts voor de deur in de hoop er eentje te kunnen krijgen als de stores om 8 uur opengaan.
Heb in een andere winkel (geen grote keten) de iPad 2's zien liggen maar die moeten $1200 tot $1500 kosten (32GB + 64GB model). Ze hebben er nog 12 op voorraad... Hmmz.. twijfel twijfel.
Heb in een andere winkel (geen grote keten) de iPad 2's zien liggen maar die moeten $1200 tot $1500 kosten (32GB + 64GB model). Ze hebben er nog 12 op voorraad... Hmmz.. twijfel twijfel.
Mag hopen dat je er geen 1200-1500 dollar voor neer gaat leggenGerardHenninger schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:01:
Ben nu in Miami (South Beach) en hier in de Apple stores krijgen ze dagelijks een kleine lading binnen. Mensen liggen vanaf 3 uur 's nachts voor de deur in de hoop er eentje te kunnen krijgen als de stores om 8 uur opengaan.
Weet Iemand of ze nu al de smart covers al bij de resellers verkopen? Heb sinds maandag de iPad 2 en heb al een kras op de achterkant grrrrr
Smart Cover helpt je niet bij de achterkant
Maar die zullen pas vrijdag beschikbaar zijn natuurlijk
[ Voor 39% gewijzigd door sebastius op 22-03-2011 20:54 ]
3500 iPad2's voor alle MM filialen..
3500 / 28 = 125 en dan uitgaande dat er 12 modellen zijn, dat is 10 en een beetje per model. Ik ga 3 uur naar de mediamarkt en dan kijken hoe het ervoor staat. Dan wacht ik maar 2 uur, heb ook ooit 2 uur in de rij gestaan voor een rotachtbaan in Walibi dus dan kan ik dit ook wel uithouden.
3500 / 28 = 125 en dan uitgaande dat er 12 modellen zijn, dat is 10 en een beetje per model. Ik ga 3 uur naar de mediamarkt en dan kijken hoe het ervoor staat. Dan wacht ik maar 2 uur, heb ook ooit 2 uur in de rij gestaan voor een rotachtbaan in Walibi dus dan kan ik dit ook wel uithouden.
Damn dat klopt. Andere goede opties?sebastius schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:53:
Smart Cover helpt je niet bij de achterkantMaar die zullen pas vrijdag beschikbaar zijn natuurlijk
Wat denken jullie, is het nuttiger om bij een icentre in de rij te gaan staan rond 15:00, of de mediamarkt? Er zit een paar honderd meter tussen, maar ik heb geen idee wie er meer stock heeft.
Die rekensom had onder andere ik gister ook al gemaaktJackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:57:
3500 iPad2's voor alle MM filialen..
Zou echt geen 2 uur van te voren naar de MM gaan joh.
Maar hoe komt het dat iedereen zo zeker is van die 3500 voor alle MM vestigingen? Dacht dat hier gewoon wat werd geroepen door iemand die informatie dacht te hebben, van iemand die hij kende, die z'n broer weer, en daar weer een buurman van en die z'n oom werkt bij de mediamarkt en die wist het ofzo. Zoiets, zo'n vaag, maar o zo'n hardnekkig gerucht.
@kellhus hierboven, helemaal niets over te zeggen. Hier op het forum is de iPad 2 wel helemaal hot, maar wie weet loopt het wel niet zo'n storm in Nederland.
[ Voor 8% gewijzigd door timwijn op 22-03-2011 21:12 ]
Nou reken maar dat veel mensen meelezen hoor, dit is het meest active topic/forum over de iPad 2 launch in NL.timwijn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:11:
[...]
Die rekensom had onder andere ik gister ook al gemaakt![]()
Zou echt geen 2 uur van te voren naar de MM gaan joh.
Maar hoe komt het dat iedereen zo zeker is van die 3500 voor alle MM vestigingen? Dacht dat hier gewoon wat werd geroepen door iemand die informatie dacht te hebben, van iemand die hij kende, die z'n broer weer, en daar weer een buurman van en die z'n oom werkt bij de mediamarkt en die wist het ofzo. Zoiets, zo'n vaag, maar o zo'n hardnekkig gerucht.
@kellhus hierboven, helemaal niets over te zeggen. Hier op het forum is de iPad 2 wel helemaal hot, maar wie weet loopt het wel niet zo'n storm in Nederland.
You never know. Maar goed, dat van die 3500 exemplaren voor alle MM vestigingen, waar komt dat vandaan?Jackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:13:
[...]
Nou reken maar dat veel mensen meelezen hoor, dit is het meest active topic/forum over de iPad 2 launch in NL.
Schreef iemand in een comment op ipadclub.nl.Kom net bij de MM vandaan,
vrijdag vanaf 5 uur verkrijgbaar beperkte voorraad aangezien MM voor alle filialen 3500 stuks geleverd krijgen.
Ipad 16gb wifi 479
Ipad 32gb wifi 579
Ipad 64gb wifi 679
Ipad 16gb 3g: 599
Ipad 32gb 3g: 699
Ipad 64gb 3g: 799
Smart cover: 39
Lijkt me wel betrouwbaar toch..
Ja die heb ik gelezen.
Ik zeg ook niet dat het niet zo is, maar aangezien het nog nergens officieel bevestigt is.
Ik zeg ook niet dat het niet zo is, maar aangezien het nog nergens officieel bevestigt is.
het gaat hier om het feit dat er 3500 zijn. Niet om de prijzenVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:29:
Jawel. Door Apple zelf nog wel.