Waar, haalt iedereen nou die onzin vandaan van 3500 exemplaren voor heel Nederland? 0.0
Dat zei de media markt volgens hem, anderzijds vind ik het wel vreemd als apple claimt 2 miljoen ipads per maand te kunnen maken, en dan maar 3500 voor MM NLProfoundValue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:47:
Waar, haalt iedereen nou die onzin vandaan van 3500 exemplaren voor heel Nederland? 0.0

Nou ja, ze hebben een verdeelsleutel natuurlijk. 2 miljoen iPads geeft bijvoorbeeld:
1 miljoen voor USA
250.000 voor Engeland
250.000 voor Frankrijk
250.000 voor Duitsland
10.000 voor Nederland
Enzovoort. Weet ik veel, maar ik kan me er zoiets bij voorstellen.
1 miljoen voor USA
250.000 voor Engeland
250.000 voor Frankrijk
250.000 voor Duitsland
10.000 voor Nederland
Enzovoort. Weet ik veel, maar ik kan me er zoiets bij voorstellen.
Ik ben daar denk ik als eerst mee gekomen in dit topic. Ik werk bij MediaMarkt, Apple heeft aan MediaMarkt laten weten dat er maar 3500 iPads beschikbaar komen. Ik heb hier meerdere bronnen binnen MM voor, ook verschillende filialen. De MediaMarkt gaat uit van dit aantal en heeft daarom ook nachtelijke verkopen geannuleerd (dit was nog voordat het nieuws van 17:00 bekend was). Of dit aantal uiteindelijk bij de praktijk gaat aansluiten moet nog blijken. Apple geeft heel weinig informatie vrij, dus het is voor iedereen echt afwachten. Verwachting is dat de voorraad donderdagavond binnenkomt. MM weet ook pas sinds vandaag dat er pas vanaf 17:00 verkocht mag worden. Roosters moeten omgegooid worden en er is nog geen idee hoe we gaan bepalen wie de als eerste was als we al heel de dag open zijn. Kortom grote chaos, laat maar weer eens zien hoe gek Apple iedereen weet te krijgen.
Media Markt mag helemaal niks zeggen van Apple tot en met de launch, ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat er een contractueel embargo geld op uitspraken over voorraden tot en met vrijdag 17.00 uur.Jackson6 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:51:
[...]
Dat zei de media markt volgens hem, anderzijds vind ik het wel vreemd als apple claimt 2 miljoen ipads per maand te kunnen maken, en dan maar 3500 voor MM NL
Als iemand binnen Media Markt zijn mond dus open heeft gedaan, dan mag diegene bidden dat niemand erachter komt, want met dit soort geintjes kun je echt je baan verliezen.
Voor al mijn mogelijk vertrouwelijke uitspraken hier heb ik toestemming gevraagd. Sorry voor de onrust die ik hier veroorzaakt heb.
Nja, t zal allemaal wel zo zijn. Maar vind het persoonlijk nog steeds vreemd, 1 omdat het zo'n enorme keten is (maar de voorkeur schijnt te gaan naar APR's qua verdeling.) en 2 omdat niemand uitspraken doet over de voorraad behalve de MM.Tabbo12 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:01:
Voor al mijn mogelijk vertrouwelijke uitspraken hier heb ik toestemming gevraagd. Sorry voor de onrust die ik hier veroorzaakt heb.
Ik neem aan dat MM toch wel een soort van wachtrij gaat maken, ik ga namelijk om 3 uur naar de MM toe en ik wil niet dat ik daar aankom en te horen krijg van ja, 50 mensen hebben net hun naam opgeschreven en betaald en die kunnen hem straks ophalen om 17.00.Tabbo12 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:01:
Dan alsnog blijf ik het raar vinden dat je daar zomaar toestemming voor krijgt. Volgens mij wil Apple namelijk niet dat voor vrijdag er ook maar iets bekend word omtrent voorraden van iPad 2's. Het lijkt mij dan niet dat jij hier zomaar uitspraken mag doen over voorraden bij Media Markt.Tabbo12 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:01:
Precies en vraag me ook af van wie die info komt, want als één iemand er mee begint, kan een iets wat een gerucht is later hardnekkig worden en als een feit verteld worden.ProfoundValue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:05:
[...]
Dan alsnog blijf ik het raar vinden dat je daar zomaar toestemming voor krijgt. Volgens mij wil Apple namelijk niet dat voor vrijdag er ook maar iets bekend word omtrent voorraden van iPad 2's. Het lijkt mij dan niet dat jij hier zomaar uitspraken mag doen over voorraden bij Media Markt.
(Nogmaals ik zeg niet dat het niet kan, maar blijf het raar vinden.)
Dat niet alleen, daarbij zou ik als ik zoiets weet het voor mij houden. Je weet nooit wie er meeleest en misschien mogen dit soort dingen helemaal niet bekend worden.timwijn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:06:
[...]
Precies en vraag me ook af van wie die info komt, want als één iemand er mee begint, kan een iets wat een gerucht is later hardnekkig worden en als een feit verteld worden.
[ Voor 6% gewijzigd door ProfoundValue op 22-03-2011 22:09 ]
en dan nog eens het feit dat dit zelfde PRECIES zo geroepen werd vorig jaar. Ook iets van 3500 voor MM Nederland. Toen waren het er ineens nog maar 500 voor heel MM nederland,etc. Ik snap best dat iemand iets kan roepen en wil roepen, maar toch. ....ProfoundValue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:08:
[...]
Dat niet alleen, daarbij zou ik als ik zoiets weet het voor mij houden. Je weet nooit wie er meeleest en misschien mogen dit soort dingen helemaal niet bekend worden.
Wat het altijd wel doet : het schept hele lage verwachtingen voor de consument die dus alleen maar een stuk positiever zullen zijn vrijdag als blijkt dat er genoeg iPads zijn. Daarnaast gaan mensen nog eerder in de rij staan omdat ze 'bang' zijn dat er geen iPads voorradig zijn...
Het helpt wel, wat ik zal vrijdagmiddag zo vroeg mogelijk aanwezig zijn
Haha ik ook 3 uur loop ik naar binnen bij MMenzoronald schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:14:
[...]
en dan nog eens het feit dat dit zelfde PRECIES zo geroepen werd vorig jaar. Ook iets van 3500 voor MM Nederland. Toen waren het er ineens nog maar 500 voor heel MM nederland,etc. Ik snap best dat iemand iets kan roepen en wil roepen, maar toch. ....
Wat het altijd wel doet : het schept hele lage verwachtingen voor de consument die dus alleen maar een stuk positiever zullen zijn vrijdag als blijkt dat er genoeg iPads zijn. Daarnaast gaan mensen nog eerder in de rij staan omdat ze 'bang' zijn dat er geen iPads voorradig zijn...
Het helpt wel, wat ik zal vrijdagmiddag zo vroeg mogelijk aanwezig zijn
Ik ga gewoon in de rij staan met m'n iPad 2! 
Ben erg benieuwd hoeveel er nu daadwerkelijk naar Nederland komen. De Amerikanen zijn in ieder geval goed pissed.
Ben erg benieuwd hoeveel er nu daadwerkelijk naar Nederland komen. De Amerikanen zijn in ieder geval goed pissed.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MediaMarkt ís een Apple Premium Resellertimwijn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:02:
[...]
Nja, t zal allemaal wel zo zijn. Maar vind het persoonlijk nog steeds vreemd, 1 omdat het zo'n enorme keten is (maar de voorkeur schijnt te gaan naar APR's qua verdeling.) en 2 omdat niemand uitspraken doet over de voorraad behalve de MM.
Dat heb ik er ook altijd bijgezegd, maar die 3500 is toch een getal wat steeds terugkomt.timwijn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:06:
[...]
Precies en vraag me ook af van wie die info komt, want als één iemand er mee begint, kan een iets wat een gerucht is later hardnekkig worden en als een feit verteld worden.
Ik ben zelf ook gewoon enthousiast over de iPad 2 en heb goed nagedacht over wat ik naar buiten laat komen. Het nieuws van de nachtelijke verkoop heb ik ook pas verteld toen het op de twitter van de desbetreffende filiaal stond.ProfoundValue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:08:
[...]
Dat niet alleen, daarbij zou ik als ik zoiets weet het voor mij houden. Je weet nooit wie er meeleest en misschien mogen dit soort dingen helemaal niet bekend worden.
Ik probeer hem gewoon vrijdag om 18:00 te halen. Als hij uitverkocht is probeer ik het maandag wel weer, ga geen uren in de rij staan.
Verwijderd
Ik ga gewoon uurtje of half uurtje van te voren er staan! Vorig jaar bij de mediamarkt ook uurtje eerder, en het was eigenlijk best gezellig met die mensen
Precies. Zoiets heb ik ookVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:30:
Ik ga gewoon uurtje of half uurtje van te voren er staan! Vorig jaar bij de mediamarkt ook uurtje eerder, en het was eigenlijk best gezellig met die mensen
Ik zal iets van een kwartier van tevoren aanwezig zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:30:
[ Voor 18% gewijzigd door ProfoundValue op 22-03-2011 22:45 ]
Verwijderd
Kijk dat is tenminste netjes! Ik was vorig jaar een van de eerste die er stond, en alle andere mensen stonden gewoon voor te dringen etc, dat vond ik wel een nadeel!enzoronald schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:36:
[...]
Precies. Zoiets heb ik ookVorig jaar was ik er een uur van te voren bij de plaatselijke APR en was best gezellig ! Was ook ruim op tijd (10e in de rij ofzo).
In Amerika gaan ze ook gewoon normaal in een rij staan, en diegene die er het eerste staat mag als eerste naar binnen. Hier in NL is het (voor zover ik de launch meegemaakt heb), gewoon dringen en proppen!
Moet nu geen slowchat worden, maar je staat gewoon netjes in de rij inderdaad. En het is wel iets van duwen en proberen in te halen bij de deurVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:38:
[...]
Kijk dat is tenminste netjes! Ik was vorig jaar een van de eerste die er stond, en alle andere mensen stonden gewoon voor te dringen etc, dat vond ik wel een nadeel!
In Amerika gaan ze ook gewoon normaal in een rij staan, en diegene die er het eerste staat mag als eerste naar binnen. Hier in NL is het (voor zover ik de launch meegemaakt heb), gewoon dringen en proppen!
Maar dan is je iPhone misschien kapotenzoronald schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:43:
[...]
Moet nu geen slowchat worden, maar je staat gewoon netjes in de rij inderdaad. En het is wel iets van duwen en proberen in te halen bij de deurMaar niet echt flink duwen en trekken hoor. Als iemand dat doet, kan ie een rechtse verwachten met m'n iPhone
Anyway, ik hier in Belgisch Limburg ben nog aan't twijfelen. Of vrijdagnacht gewoon onmiddellijk bestellen en dan in de loop van volgende week ontvangen (gok ik). Of op vrijdagnamiddag langs de APR (S&S) in Genk gaan of de MediaMarkt in Hasselt. Ben er nog niet uit. Wil hem wel graag op tijd hebben, heb hem begin april al nodig.
Verwijderd
Probeer hem 's nachts te bestellen, ik denk dat ie dan wel maandag of dinsdag binnenkomt! Als dat niet lukt kun je altijd nog naar de winkel gaan om er een te scoren toch?Lorefice schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:48:
[...]
Maar dan is je iPhone misschien kapot.
Anyway, ik hier in Belgisch Limburg ben nog aan't twijfelen. Of vrijdagnacht gewoon onmiddellijk bestellen en dan in de loop van volgende week ontvangen (gok ik). Of op vrijdagnamiddag langs de APR (S&S) in Genk gaan of de MediaMarkt in Hasselt. Ben er nog niet uit. Wil hem wel graag op tijd hebben, heb hem begin april al nodig.
Bij MM Den Haag lieten ze vorige jaar groepjes van 15 omstebeurt naar binnen, zodat er geen dringen of proppen in de winkel ontstond, hoe ging dat bij de andere winkels eigelijk?enzoronald schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:43:
[...]
Moet nu geen slowchat worden, maar je staat gewoon netjes in de rij inderdaad. En het is wel iets van duwen en proberen in te halen bij de deurMaar niet echt flink duwen en trekken hoor. Als iemand dat doet, kan ie een rechtse verwachten met m'n iPhone
Als je hem gewoon online besteld wanneer heb je hem dan in huis ? 
Ik ga er zelf niet voor in de rij staan..
Maar ik las op engadget dat de wachtijd van het online bestelproces opeens van 2 naar 3 weken was gegvorderd, kijk dat soort scenario's schiet natuurlijk niet op...
Ik ga er zelf niet voor in de rij staan..
Maar ik las op engadget dat de wachtijd van het online bestelproces opeens van 2 naar 3 weken was gegvorderd, kijk dat soort scenario's schiet natuurlijk niet op...
Be nice, You Assholes :)
http://twitter.com/frankignoul
dit is een twitteraccount van iemand die bij Sands in belgie werkt. En hij geeft aan op een vraag via twitter dat er minder voorraad is dan vorig jaar. Zegt ook nog niet veel, maar toch
Vorig jaar was bij de plaatselijke APR hier genoeg voorraad om ook nog de volgende dag (zaterdag) iets te halen. En toen werd er al sinds de ochtend verkocht. Nu verwacht ik toch wel dat als je savonds langs gaat, dat er nog wel wat is, maar zaterdag niet meer ofzo.
Blegh. al dat gespeculeer ! Ik zie het ook wel
dit is een twitteraccount van iemand die bij Sands in belgie werkt. En hij geeft aan op een vraag via twitter dat er minder voorraad is dan vorig jaar. Zegt ook nog niet veel, maar toch
Vorig jaar was bij de plaatselijke APR hier genoeg voorraad om ook nog de volgende dag (zaterdag) iets te halen. En toen werd er al sinds de ochtend verkocht. Nu verwacht ik toch wel dat als je savonds langs gaat, dat er nog wel wat is, maar zaterdag niet meer ofzo.
Blegh. al dat gespeculeer ! Ik zie het ook wel
Hoe doet Mediamarkt dat nu eigenlijk als de verkoop om 1700 losgaat? Een mediamarkt zal niet zomaar ff dicht gaan voor de launch.
Wellicht een stuk winkel afzetten en om 16.59 een palletwagen met iPad 2's de winkel inrijden. Die winkel gaat idd echt niet dichtReverb_ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 00:23:
Hoe doet Mediamarkt dat nu eigenlijk als de verkoop om 1700 losgaat? Een mediamarkt zal niet zomaar ff dicht gaan voor de launch.
Winkel gaat inderdaad niet dIcht. Het lastigste is om een systeem op te zetten om te bepalen wie d'r als eerste was. Er zal ergens een rij gevormd moeten worden.
het is woensdag en nog 2 dagen voordat de gekte gaat beginnen ... ik merk hoe dichter bij we komen hoe meer verhalen er rondgaan ... maar goed ...
Wat ik persoonlijk denk is dat de iPads2 vandaag / morgen of anders vrijdag vroeg zullen worden afgeleverd.
De reseller in kwestie moet natuurlijk wel even de tijd hebben om de iPads in z'n eigen verkoop systeem te boeken.
En ik denk dat daar wel wat tijd over heen gaat (afhankelijk van het aantal natuurlijk) ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat ... waarschijnlijk met lijsten etc etc etc.
Maar goed ... mocht het zo zijn dat de iPads zeg maar overal om 16:30 bezorgd worden dan heb je het probleem dat de reserveringen eerst uitgezocht moeten worden (bij de winkels die aan reserveringen doen) en dat zie ik ook niet in 30 min. gebeuren waardoor er een situatie ontstaat dat de mensen in de rij misschien wel eerder een exemplaar in handen hebben dar de reserverings peeps ...
Wat ik persoonlijk denk is dat de iPads2 vandaag / morgen of anders vrijdag vroeg zullen worden afgeleverd.
De reseller in kwestie moet natuurlijk wel even de tijd hebben om de iPads in z'n eigen verkoop systeem te boeken.
En ik denk dat daar wel wat tijd over heen gaat (afhankelijk van het aantal natuurlijk) ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat ... waarschijnlijk met lijsten etc etc etc.
Maar goed ... mocht het zo zijn dat de iPads zeg maar overal om 16:30 bezorgd worden dan heb je het probleem dat de reserveringen eerst uitgezocht moeten worden (bij de winkels die aan reserveringen doen) en dat zie ik ook niet in 30 min. gebeuren waardoor er een situatie ontstaat dat de mensen in de rij misschien wel eerder een exemplaar in handen hebben dar de reserverings peeps ...
Verwijderd
Ik heb uit een bron die ik niet kan weggeven gehoord dat Nederland 7.000 en Belgie 5.000 stuks krijgt. Sterkte a.s. vrijdag.
Ik heb uit een bron gehoord die ik niet kan weggeven dat nederland er 750.000 krijgtVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:32:
Ik heb uit een bron die ik niet kan weggeven gehoord dat Nederland 7.000 en Belgie 5.000 stuks krijgt. Sterkte a.s. vrijdag.

Zolang je Bron geen Steven Jobs heet geloof ik er helemaal niks van ;-)Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:32:
Ik heb me donderdagavond al gepland
1. vriendin --> check
2. alcohol --> check
3. films --> check
4. laptop ready op applestore for 1.00 --> check
5. hopelijk dat de servert het trekt --> hopelijk
1. vriendin --> check
2. alcohol --> check
3. films --> check
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Dan ben je een uur te vroeg.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha hier ook, heb m'n vriendin zo gek gekregen om met mij mee te gaan de rij in, nu kan ik er dus vrijwel zeker 2 ophalen voor een andere userNjay schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:39:
Ik heb me donderdagavond al gepland
1. vriendin --> check
2. alcohol --> check
3. films --> check
me meeee 
ik hou me dus aanbevolen voor een 16gb wifi
maar hoezo een uur te vroeg?
applestore kan je toch 1.00 bestellen ?
ik hou me dus aanbevolen voor een 16gb wifi
[ Voor 22% gewijzigd door Njay op 23-03-2011 09:41 ]
In het persbericht staat 2.00 toch?Njay schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:41:
me meeee
ow ja ... damn ... dan wordt wekkert gewoon maar zetten
De peeps die een ipad2 willen kopen zijn onder te verdelen in verschillende catagorieen.
- Mensen die geen haast hebben en ergens volgende week ff langs de winkel lopen
- Mensen die wel haast hebben en die gewoon in een rij gaan staan (maar nog niet gereserveerd hebben)
- Mensen die haast hebben en die WEL gereserveerd hebben
- Mensen die em s'nachts om 02:00 online gaan bestellen.
Ik denk dat de mensen die gereserveerd hebben de grootste doelgroep is die er eentje wil hebben en dat de rest wel mee zal vallen ...
Maar wat natuurlijk ook meespeelt is dat als je eenmaal in de stad loopt en en je was eerst niet van plan om een ipad2 te kopen, dat je door de hype, massa en hysterie vanzelf eentje gaat kopen (als de financieen het toe laten natuurlijk)
- Mensen die wel haast hebben en die gewoon in een rij gaan staan (maar nog niet gereserveerd hebben)
Ik denk dat de mensen die gereserveerd hebben de grootste doelgroep is die er eentje wil hebben en dat de rest wel mee zal vallen ...
Maar wat natuurlijk ook meespeelt is dat als je eenmaal in de stad loopt en en je was eerst niet van plan om een ipad2 te kopen, dat je door de hype, massa en hysterie vanzelf eentje gaat kopen (als de financieen het toe laten natuurlijk)
of gewoon 2 films kijken ....Njay schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:43:
ow ja ... damn ... dan wordt wekkert gewoon maar zetten
hahaha ja kan ook .. 
Haha ik heb gereserveed bij dixons in den haag, maar ik ga naar MM Zoetermeer als ze niks meer laten hoor voor vrijdag 14.00I-1 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:44:
De peeps die een ipad2 willen kopen zijn onder te verdelen in verschillende catagorieen.
Ja ik heb ook gereserveerd bij een Dixons in Rottererdam (rummer 11 op de lijst maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in)
En ik heb een reservering staan bij iFactors in Rotterdam (nummer 60 op de lijst) en ik ga in de rij staan bij MM in Rotterdam ....
Misschien moet ik gewoon ook 1 online bestellen en ergens volgende week langsgaan om bij alle 4 de groepen te horen hahaha
En ik heb een reservering staan bij iFactors in Rotterdam (nummer 60 op de lijst) en ik ga in de rij staan bij MM in Rotterdam ....
Misschien moet ik gewoon ook 1 online bestellen en ergens volgende week langsgaan om bij alle 4 de groepen te horen hahaha
Ja ik heb keuze voor MM Den Haag en MM Zoetermeer, MM Rotterdam zou ik ook nog wel kunnen, ben bij alle 3 binnen 20 min maar ik denk toch dat het bij Zoetermeer veel rustiger is.I-1 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:54:
Ja ik heb ook gereserveerd bij een Dixons in Rottererdam (rummer 11 op de lijst maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in)
[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 23-03-2011 09:58 ]
Iemand al info over de smartcovers? Of die ook vrijdag al verkrijgbaar zijn? Ipad is nu wel bekend dat ie dr is vrijdag maar over de smartcovers, heb ik verder nog niks weer gehoord.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken, ik denk dat veel mensen die er niet eens bijkopen omdat ze de ipad standaard al duur genoeg vinden, als ik die cover niet kan kopen vrijdag, maakt het mij niet zoveel uit. Die komt wel..crazylegs schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:24:
Iemand al info over de smartcovers? Of die ook vrijdag al verkrijgbaar zijn? Ipad is nu wel bekend dat ie dr is vrijdag maar over de smartcovers, heb ik verder nog niks weer gehoord.
Ik neem het liefst meteen een totaalpakketje mee
zo haal ik vrijdag ook meteen ff weer nieuwe itunes giftcards.
daar kan echt niemand iets over roepen ... ik heb de mijne besteld uit amerika ... just in case (of in cover (ik weet het een slechte grap))crazylegs schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:24:
Maar ik hoop eigenlijk dat ze gewoon mee komen in de shipping ...
Daar denk ik juist anders over ... die smart cover maakt wel een beetje de ipad2 vindt ik ...Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:26:
[...]
Daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken, ik denk dat veel mensen die er niet eens bijkopen omdat ze de ipad standaard al duur genoeg vinden, als ik die cover niet kan kopen vrijdag, maakt het mij niet zoveel uit. Die komt wel..
Je vergeet MM RijswijkJackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:56:
[...]
Ja ik heb keuze voor MM Den Haag en MM Zoetermeer, MM Rotterdam zou ik ook nog wel kunnen, ben bij alle 3 binnen 20 min maar ik denk toch dat het bij Zoetermeer veel rustiger is.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Hier in oss bij de dixons hebben ze een klein probleempje de winkels hier zijn om 18:00 dicht en de kans dat ze dus maar 1 uur open zijn met de verkoop van de iPad is groot ze proberen er wat aan te doen maar ze denken weinig kans.
denk dat ze het 18:00 probleem wel op meer plekken hebben ... sommige winkels sluiten zelfs al om 17:30 (zoals in Gouda)
Geachte heer/mevrouw, Dank u voor uw interesse voor de iPad 2 bij Amac. Door de hoge vraag naar de iPad 2 is het onduidelijk hoe de beschikbaarheid zal zijn op de dag van lancering, te weten vrijdag 25 maart. Wij gaan die vrijdag vanaf 17:00 de iPad 2 verkopen, vanwege de grote belangstelling zijn wij vrijdag tot 21:00 open. Wegens de verwachte drukte raden wij u aan om vroeg te komen dit om teleurstelling te voorkomen. We heten u dan van harte welkom! Vriendelijke groeten, het Amac-Team
Ben echt heel erg benieuwd of al die bangmakerij gegrond is omtrent de voorraden.. Of gaan we morgen allemaal fluitend naar de winkel en kunnen rustig een Ipad2 meenemen.
Ik heb mijn werk kunnen ruilen! Dus ik zie je daar in de rijJackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:40:
[...]
Haha hier ook, heb m'n vriendin zo gek gekregen om met mij mee te gaan de rij in, nu kan ik er dus vrijwel zeker 2 ophalen voor een andere user
Ben echt benieuwd hoe het af zal lopen, misschien valt het allemaal reuze mee. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik m gewoon heb vrijdag!
[ Voor 16% gewijzigd door ElayZ op 23-03-2011 12:36 ]
Wat ik me afvraag bij de mediamarkt heb ik gezien dat bij de ipad 1 een vodafone kaartje zat. Is dat bij de ipad 2 ook het geval in alle winkels?
Amac in Utrecht verkoopt gewoon de iPad 2 vanaf het moment dat ze open gaan... 10uNjay schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:45:
Geachte heer/mevrouw, Dank u voor uw interesse voor de iPad 2 bij Amac. Door de hoge vraag naar de iPad 2 is het onduidelijk hoe de beschikbaarheid zal zijn op de dag van lancering, te weten vrijdag 25 maart. Wij gaan die vrijdag vanaf 17:00 de iPad 2 verkopen, vanwege de grote belangstelling zijn wij vrijdag tot 21:00 open. Wegens de verwachte drukte raden wij u aan om vroeg te komen dit om teleurstelling te voorkomen. We heten u dan van harte welkom! Vriendelijke groeten, het Amac-Team
Dan krijgen ze wel gezeik met Apple ben ik bang want ze hebben niet voor niets persbericht de deur uit gedaan met 17:00...iMars schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:43:
[...]
Amac in Utrecht verkoopt gewoon de iPad 2 vanaf het moment dat ze open gaan... 10u
Had ze gebeld, en ze weten van niks....ElayZ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:45:
[...]
Dan krijgen ze wel gezeik met Apple ben ik bang want ze hebben niet voor niets persbericht de deur uit gedaan met 17:00...
Waarom is de verkoop eigenlijk pas vanaf 17:00 uur? Om de 9-tot-5 kantoormensen tegemoet te komen?
Heb hem zelf de vorige keer gewoon om 9:00 uur gehaald, omdat ik toen vlakbij een MM werkte (8:30 in de rij gaan staan, stuk of 10 mensen voor me). Echter bij verkoop vanaf 17:00 zul je nog steeds dicht bij MM moeten werken, omdat je anders ivm. reistijd naar MM nog steeds te laat bent.
Zie dus niet echt een voordeel van die 17:00 uur. Of is er een hele andere reden voor?
Heb hem zelf de vorige keer gewoon om 9:00 uur gehaald, omdat ik toen vlakbij een MM werkte (8:30 in de rij gaan staan, stuk of 10 mensen voor me). Echter bij verkoop vanaf 17:00 zul je nog steeds dicht bij MM moeten werken, omdat je anders ivm. reistijd naar MM nog steeds te laat bent.
Zie dus niet echt een voordeel van die 17:00 uur. Of is er een hele andere reden voor?
Net even bij de Dixons hier langs geweest. Degenen die hun order al vooruit betaald hadden krijgen daar voorrang. Daarna de pre-orders via het web en wat er dan nog over is wordt over de winkels verdeeld. Ik bleek de enige met een pre-order bij deze Dixons vestiging te zijn en hun verwachting was dat dat wel eens de enige iPad2 zou kunnen zijn die ze vrijdag geleverd krijgen. Hoop. hoop.
Heb jij ook gelijk gevraagd of je geld terugkrijgt aangezien je meer hebt betaald dan ze kosten.schekker schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:50:
Net even bij de Dixons hier langs geweest. Degenen die hun order al vooruit betaald hadden krijgen daar voorrang. Daarna de pre-orders via het web en wat er dan nog over is wordt over de winkels verdeeld. Ik bleek de enige met een pre-order bij deze Dixons vestiging te zijn en hun verwachting was dat dat wel eens de enige iPad2 zou kunnen zijn die ze vrijdag geleverd krijgen. Hoop. hoop.
Preorder, dus ik heb nog niks betaaldDannyBevers schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:52:
[...]
Heb jij ook gelijk gevraagd of je geld terugkrijgt aangezien je meer hebt betaald dan ze kosten.
Waarschijnlijk gewoon omdat het kan. Hype is alles en mensen nog een dag laten smullen in afwachting versterkt het apple gevoel ook nog eens, hoe belachelijk ook.Palomar schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:48:
Waarom is de verkoop eigenlijk pas vanaf 17:00 uur? Om de 9-tot-5 kantoormensen tegemoet te komen?
Hop,hop,hop!
Ik lees heel veel verhalen van mensen dat zij naar de grote Media Markten gaan in Den Haag, Zoetermeer enzo.
Als ik jullie was zou ik naar Media Markt Rijswijk komen, vorig jaar was het ook zo dat er dikke rijen stonden in Den Haag terwijl je bij ons naar binnen kon lopen, eentje kon pakken en kon afrekenen.
Het is maar een idee, maar ik zou dan dus als je twijfelt tussen Den Haag en Rijswijk, naar Rijswijk komen. En natuurlijk omdat ik daar werk. Krijg je handtekening (...)
Als ik jullie was zou ik naar Media Markt Rijswijk komen, vorig jaar was het ook zo dat er dikke rijen stonden in Den Haag terwijl je bij ons naar binnen kon lopen, eentje kon pakken en kon afrekenen.
Het is maar een idee, maar ik zou dan dus als je twijfelt tussen Den Haag en Rijswijk, naar Rijswijk komen. En natuurlijk omdat ik daar werk. Krijg je handtekening (...)
Al heel lang meegelezen, maar toch maar even een accountje gemaakt.
Had namelijk een reservering geplaatst bij de Saturn in Tilburg. Ben net gebeld met de boodschap dat zij van Apple te horen hebben gekregen dat ze geen reserveringen aan mogen nemen en dat hij gewoon vanaf 17:00 de verkoop ingaat.
Misschien verstandig voor de mensen met pre-orders om er even achteraan te bellen. Ik ga in ieder geval in de rij staan vrijdag. Kreeg nog wel de boodschap mee dat Apple heeft aangegeven genoeg exemplaren te leveren dat reserveringen daarom ook niet nodig zouden zijn, en dat ik dus gewoon om 17:00 kon komen. Al waren er bij de Saturn in Tilburg ook niet heel veel bestellingen geplaatst toen ik even mee zat te gluren in hun kladblok bestand met reserveringen. Dus misschien is dit een goede optie voor mensen in de omgeving van Tilburg.
Had namelijk een reservering geplaatst bij de Saturn in Tilburg. Ben net gebeld met de boodschap dat zij van Apple te horen hebben gekregen dat ze geen reserveringen aan mogen nemen en dat hij gewoon vanaf 17:00 de verkoop ingaat.
Misschien verstandig voor de mensen met pre-orders om er even achteraan te bellen. Ik ga in ieder geval in de rij staan vrijdag. Kreeg nog wel de boodschap mee dat Apple heeft aangegeven genoeg exemplaren te leveren dat reserveringen daarom ook niet nodig zouden zijn, en dat ik dus gewoon om 17:00 kon komen. Al waren er bij de Saturn in Tilburg ook niet heel veel bestellingen geplaatst toen ik even mee zat te gluren in hun kladblok bestand met reserveringen. Dus misschien is dit een goede optie voor mensen in de omgeving van Tilburg.
Vanaf 17:00 in de verkoop... betekent dat vanaf 17:00 in de winkelrekken of betekent dat wellicht al vanaf 16:00 in de winkelrekken maar pas kunnen afrekenen bij de kassa vanaf 17:00 ?
Verwijderd
Ik denk dat ze niet in de rekken komen! Vorig jaar bij mediamarkt moest je een factuurtje laten maken en dan vervolgens naar een ophaalkantoortje gaan op je iPad op te halen!catchingfire schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:23:
Vanaf 17:00 in de verkoop... betekent dat vanaf 17:00 in de winkelrekken of betekent dat wellicht al vanaf 16:00 in de winkelrekken maar pas kunnen afrekenen bij de kassa vanaf 17:00 ?
Zoiets moet je niet te hard zeggen haha.. Zelf vrijdag Sittard.Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:56:
[...]
Ja ik heb keuze voor MM Den Haag en MM Zoetermeer, MM Rotterdam zou ik ook nog wel kunnen, ben bij alle 3 binnen 20 min maar ik denk toch dat het bij Zoetermeer veel rustiger is.
Vorig jaar in Den Haag bij de MM geweest, ik denk dat qua drukheid Rijswijk en Zoetermeer hetzelfde zullen zijn.
Lees mijn post, dat is het echt niet. In Rijswijk is het wel druk, maar niet zoals in Den Haag. Het zal hier neem ik aan een stuk vlotter gaan.Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:38:
Vorig jaar in Den Haag bij de MM geweest, ik denk dat qua drukheid Rijswijk en Zoetermeer hetzelfde zullen zijn.
Ik heb het ook over ZoetermeerProfoundValue schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:40:
[...]
Lees mijn post, dat is het echt niet. In Rijswijk is het wel druk, maar niet zoals in Den Haag. Het zal hier neem ik aan een stuk vlotter gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Jackson6 op 23-03-2011 13:41 ]
Verwijderd
Ik heb sinds 8 maart een bestelling (betaald en wel) staan via de Dixons website en bij een vraag over levering en waarom het later niet meer kon krijg ik daar te horen:
Klinkt als een standaard antwoord, maar we zullen zien...... is momenteel niet meer te reserveren in onze webshop, omdat het maximum aantal reserveringen is bereikt.
Uw bestelling zal naar verwachting op 24 maart as. verzonden gaan worden, zodat het de volgende dag geleverd kan worden op het door u opgegeven afleveradres: xxxx .....
zat er niet standaard bij, maar gaven veel MM's ( of eigenlijk vodafone ) erbij. de huidige voorraad zal wss gewoon gebruikt worden voor de ipad 2, maar zou 't je niet zeker durven te vertellen...DannyBevers schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:37:
Wat ik me afvraag bij de mediamarkt heb ik gezien dat bij de ipad 1 een vodafone kaartje zat. Is dat bij de ipad 2 ook het geval in alle winkels?
Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat bij MM. Ik sta 8e op de lijst, gaan ze mij nu voor 17.00 uur bellen om te vertellen dat ik wel / geen Ipad kan krijgen om 17.00 uur...
zal vanavond wel eens een bezoekje brengen om te vragen wat hun plan is.
zal vanavond wel eens een bezoekje brengen om te vragen wat hun plan is.
Tjielp... een vogel.
Nee, dat word echt op de dag / avond van te voren. iig , zo was 't met de ipad 1I-1 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:46:
maar als ik het zo begrijp heeft dus nog niemand een voorraad binnen gehad .... ?
Het enige wat ik nog wil weten is hoe MM de klanten gaat bedienen.. rijen.. chaos of wat? De voorraad interesseert me niks omdat ik er toch als eerste ben.
dit is nu net de leuke kwestie... jij bent mischien eerder, ik heb er al lang een gereserveerd. Ik ben benieuwd of MM de lijsten ook daadwerkelijk gaat handhaven of dat ze toch zwichten voor de druk van de rijen mensen.Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:54:
Het enige wat ik nog wil weten is hoe MM de klanten gaat bedienen.. rijen.. chaos of wat? De voorraad interesseert me niks omdat ik er toch als eerste ben.
Tjielp... een vogel.
Waarschijnlijk worden er rijen genaakt in de winkel. Anders wordt het zeker chaos, lastoge alleen is dat de rijen niet in de weg moeten staan voor de 'gewone' klanten.
Ja nou de ene MM wel en de andere niet toch? Lijkt me sterk dat ze de reserveringen achter gaan houden dan blijft er niks over zekerBas schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:59:
[...]
dit is nu net de leuke kwestie... jij bent mischien eerder, ik heb er al lang een gereserveerd. Ik ben benieuwd of MM de lijsten ook daadwerkelijk gaat handhaven of dat ze toch zwichten voor de druk van de rijen mensen.
Ze zwichten denk ik voor Apple. Van Apple mochten er geen reserveringen gedaan worden.Bas schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:59:
[...]
dit is nu net de leuke kwestie... jij bent mischien eerder, ik heb er al lang een gereserveerd. Ik ben benieuwd of MM de lijsten ook daadwerkelijk gaat handhaven of dat ze toch zwichten voor de druk van de rijen mensen.
daar ben ik dus ook bang voor...Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:00:
[...]
Ja nou de ene MM wel en de andere niet toch? Lijkt me sterk dat ze de reserveringen achter gaan houden dan blijft er niks over zeker
Tjielp... een vogel.
Vraag me ook echt af hoe dat willen doen, staat er zo'n rij. Ja mensen jullie moeten even wachten totdat de pre order mensen zijn langsgeweest.. ** Mensen met preorder lopen langs de rij ** ... ** hele rij over de zeik ** nee dit scenario gaat niet gebeuren, het word gewoon een "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" lancering.Tabbo12 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:00:
[...]
Ze zwichten denk ik voor Apple. Van Apple mochten er geen reserveringen gedaan worden.
ik kan wel een oplossing bedenken *Eigenbelang* :-)
Stel je hebt 50 reserveringen, die hou je achter en de rest doe je in de openbare verkoop :-) Dan weet je precies wat je kunt verkopen. Voordeel dat de verkoop pas om 1700 uur begint is dat je eerder de dag je reservering lijst kunt nabellen of ze nog werkelijk interesse hebben..... maar zoals ik al zei: dit verhaal past mij ook het beste ;-)
Stel je hebt 50 reserveringen, die hou je achter en de rest doe je in de openbare verkoop :-) Dan weet je precies wat je kunt verkopen. Voordeel dat de verkoop pas om 1700 uur begint is dat je eerder de dag je reservering lijst kunt nabellen of ze nog werkelijk interesse hebben..... maar zoals ik al zei: dit verhaal past mij ook het beste ;-)
Tjielp... een vogel.
Dat kreeg ik maandag ook te horen, maar toen ik vandaag mailde over verschil in prijs werd er gezegd dat dat in de winkel wel gecorrigeerd zou worden, vreemd, als hij wordt thuisbezorgd. En dat alle mensen die hem bij dixons gepreorderd hadden een bericht gingen krijgen vanmiddag met de definitieve leverdatum en dat iedereen daar maar op moet gaan zitten wachten...Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:41:
Ik heb sinds 8 maart een bestelling (betaald en wel) staan via de Dixons website en bij een vraag over levering en waarom het later niet meer kon krijg ik daar te horen:
[...]
Klinkt als een standaard antwoord, maar we zullen zien...
Balen, de nachtelijke launch in Utrecht gaat dus niet door. Al zei die man wel dat hij dacht dat ik nog wel kans maakte als ik zaterdagochtend(!) zou komen. Hoop het, werk tot 17.00 uur.
Oke, iedereen die bij Dixons online gepreorderd heeft en hem thuisbezorgd krijgt, de definitieve bezorgdag is 26 maart. Dixons geeft aan niet onder de 17.00u van Apple uit te kunnen komen.
Ze krijgen wel voldoende voorraad om alle internetpreorders die thuisbezorgd worden direct op 25 maart te verzenden. (bron is een e-mail van Dixons)
Het is te hopen dat het klopt, dan hoef ik tenminste niet alsnog in de rij te gaan staan...
Ze krijgen wel voldoende voorraad om alle internetpreorders die thuisbezorgd worden direct op 25 maart te verzenden. (bron is een e-mail van Dixons)
Het is te hopen dat het klopt, dan hoef ik tenminste niet alsnog in de rij te gaan staan...
[ Voor 17% gewijzigd door rubendelil op 23-03-2011 15:59 ]
Nou voor iedereen die een reservering bij de MaxMe heeft staan (zoals ik), we hebben bij de verkeerde winkel gereserveerd.
Net gebeld (met vestiging Groningen) en ze zeggen, de lijst had nooit gemogen en ze hebben nu van de reserveringslijst een "geïnteresseerdenlijst" gemaakt, waar je dus niets aan hebt.
Mensen die voor de winkel gaan staan hebben gewoon voorrang.
Ze beginnen om 17:00 met de verkoop en gaan om 16:30 een half uur dicht om alles voor te bereiden.
In totaal hadden ze in Groningen 250 reserveringen, dus de kans dat je er daar één kan halen, zal niet bijzonder groot zijn.
Mensen krijgen er nog een mail over.
Ik heb nog geen idee wat ik nu ga doen, zie het allemaal wel
Net gebeld (met vestiging Groningen) en ze zeggen, de lijst had nooit gemogen en ze hebben nu van de reserveringslijst een "geïnteresseerdenlijst" gemaakt, waar je dus niets aan hebt.
Mensen die voor de winkel gaan staan hebben gewoon voorrang.
Ze beginnen om 17:00 met de verkoop en gaan om 16:30 een half uur dicht om alles voor te bereiden.
In totaal hadden ze in Groningen 250 reserveringen, dus de kans dat je er daar één kan halen, zal niet bijzonder groot zijn.
Mensen krijgen er nog een mail over.
Ik heb nog geen idee wat ik nu ga doen, zie het allemaal wel
Die mail krijg ik dan ook nog wel, ik heb er een besteld bij de MaxMe in Assen, daar gaven ze al aan dat ik een mail zou gaan krijgen.
Ik ga dus mooi rond een uur of 4 voor de winkel staan. Ben ik toch wel blij met mijn verlof wat ik heb aangevraagd haha
Ik ga dus mooi rond een uur of 4 voor de winkel staan. Ben ik toch wel blij met mijn verlof wat ik heb aangevraagd haha
Verwijderd
Same story here, heb gereserveerd bij MaxMe in Leeuwarden. Had eerder al een post geplaatst over mijn 'reservering' daar, echter blijkt dat het inderdaad een soort geinteresseerdenlijst is. Verder kan ik bevestigen dat ook ik een mail zou ontvangen wanneer de iPads binnen zijn. Toen ik de verkoper vroeg waarom ik dan eigenlijk gereserveerd had kon hij geen duidelijk antwoord geven. Vroeg bij de deur staan dus. MaxMe, MyCom of MediaMarkt. Meer mensen die Leeuwarden aandoen aanstaande vrijdag?
Ik weet nog niet of ik zin heb om in die drukte te gaan staan, of dat ik dan nog maar even een paar weekjes wacht ofzo. Vind het beiden kut. Zou het ook niks vinden als ik daar bijv. een uur sta, en ze hebben het model niet meer wat ik wil of zoiets, dat je alsnog met niets weg gaat. Waardeloos gedoe.
Eigenlijk ook raar, aangezien je iets zwart op wit hebt staan en ze vervolgens zo met een afspraak omgaan.
Eigenlijk ook raar, aangezien je iets zwart op wit hebt staan en ze vervolgens zo met een afspraak omgaan.
Verwijderd
Net terug van iFactors Leiden. Had hem vorige week maandag ofzo gereserveerd, en toen vertelden ze dat ze hem niet achter konden houden, en ik dus geen voorrang had op andere mensen... Beetje raar vond ik dat, want wat is dan het nut van reserveren?
De beste man kon mijn nu vertellen dat er maar 1 dag gereserveerd kon worden bij die iFactors o.a. door Apple, maar dat de weinige mensen die gereserveerd en aanbetaald hadden toch apart gehouden worden!
Ik blij, vrijdag heb ik dus sws een nieuwe iPad
Dus voor de mensen die daar gereserveerd hebben, ze worden achter gehouden!
De beste man kon mijn nu vertellen dat er maar 1 dag gereserveerd kon worden bij die iFactors o.a. door Apple, maar dat de weinige mensen die gereserveerd en aanbetaald hadden toch apart gehouden worden!
Ik blij, vrijdag heb ik dus sws een nieuwe iPad
Dus voor de mensen die daar gereserveerd hebben, ze worden achter gehouden!
Ik hoop dat ik me geen zorgen hoef te maken...
Heb op 11 maart een reservering gedaan bij iFactors in Zoetermeer en 250,- euro aanbetaald. (16gb WiFi Zwart)
Was toen nummer 6 op de lijst voor dit model. Had er echter niet op gerekend dat er pas vanaf 17:00 verkocht zou worden ben dus alleen de ochtend vrij en werk tot 6 uur. Hoop dat ze mijn exemplaar niet verkopen...Morgen toch maar is bellen met die gasten.
Heb op 11 maart een reservering gedaan bij iFactors in Zoetermeer en 250,- euro aanbetaald. (16gb WiFi Zwart)
Was toen nummer 6 op de lijst voor dit model. Had er echter niet op gerekend dat er pas vanaf 17:00 verkocht zou worden ben dus alleen de ochtend vrij en werk tot 6 uur. Hoop dat ze mijn exemplaar niet verkopen...Morgen toch maar is bellen met die gasten.
Ik heb me laten vertellen door iemand dat hij denkt dat er al in de ochtend bij elke winkel 20 mensen zullen staan en smiddags om 4 uur al 50.. wat een bullshit
Vraag me echt af of er uberhaupt wel rijen staan. Ik bedoel, meeste fanboys hebben de eerste iPad al gekocht iets meer dan een half jaar geleden. De nieuwe biedt niet echt veel meer, dus vraag me af waarom je er nu alweer een zou kopen.Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:44:
Ik heb me laten vertellen door iemand dat hij denkt dat er al in de ochtend bij elke winkel 20 mensen zullen staan en smiddags om 4 uur al 50.. wat een bullshit
Ga zelf als ie uit is eerst eens even rustig bij de Mediamarkt met het ding spelen en kijken of ie voordelen biedt (qua snelheid, beeldkwaliteit e.d.). Mocht dat echt 'wow' zijn dan verkoop ik mn huidige iPad misschien en koop een iPad2 als ie over een paar weken volop overal in voorraad is. Al acht ik die kans klein dat ik hem ga kopen.
Fanboys willen altijd de nieuwste hebben. Dus die staan morgen in de rij. De échte fanboys hebben 'm al geïmporteerd..
Morgen al in de rijRivanov schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:02:
Fanboys willen altijd de nieuwste hebben. Dus die staan morgen in de rij. De échte fanboys hebben 'm al geïmporteerd..

[ Voor 10% gewijzigd door Jackson6 op 23-03-2011 20:09 ]
Excuus, bedoel vrijdag in de rij. Dacht even dat het al donderdag was..