Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Saturn The Wall neemt ook "bestellingen" aan :)

Anyway ik krijg de mijne van Dixons op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:31:
Excuus, bedoel vrijdag in de rij. Dacht even dat het al donderdag was.. 8)7
Ja was het maar donderdag, ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiendag, ik kan nergens kijken of ik zie Rivanov roepen dat hij hem al heeft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Palomar schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:56:
[...]

Vraag me echt af of er uberhaupt wel rijen staan. Ik bedoel, meeste fanboys hebben de eerste iPad al gekocht iets meer dan een half jaar geleden. De nieuwe biedt niet echt veel meer, dus vraag me af waarom je er nu alweer een zou kopen.

Ga zelf als ie uit is eerst eens even rustig bij de Mediamarkt met het ding spelen en kijken of ie voordelen biedt (qua snelheid, beeldkwaliteit e.d.). Mocht dat echt 'wow' zijn dan verkoop ik mn huidige iPad misschien en koop een iPad2 als ie over een paar weken volop overal in voorraad is. Al acht ik die kans klein dat ik hem ga kopen.
Gaap, ja klopt want in Amerika stonden ook al geen rijen. En ik word ook een beetje moe van die gasten die zeuren dat er geen verbeteringen zijn.

* Dual Core CPU
* 512MB RAM
* Grafische chip vele malen sneller
* Dual-camera met Facetime
* Gyroscope

Dat we hier nog niet alles van hebben gezien komt meer omdat de software op dit moment de bottleneck is, maar kom niet aanzetten dat er amper verbetering zijn. Want vertel jij mij eens wat jij nog meer op je tablet wil gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:34:
Goeiendag, ik kan nergens kijken of ik zie Rivanov roepen dat hij hem al heeft. 8)7
Roep ik dat dan?! :|

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 00:02
Op een verkapte manier.. nofi ;)
Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:02:
Fanboys willen altijd de nieuwste hebben. Dus die staan morgen in de rij. De échte fanboys hebben 'm al geïmporteerd..

[ Voor 26% gewijzigd door Lunaticc op 23-03-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:35:
[...]

Gaap, ja klopt want in Amerika stonden ook al geen rijen. En ik word ook een beetje moe van die gasten die zeuren dat er geen verbeteringen zijn.

* Dual Core CPU
* 512MB RAM
* Grafische chip vele malen sneller
* Dual-camera met Facetime
* Gyroscope

Dat we hier nog niet alles van hebben gezien komt meer omdat de software op dit moment de bottleneck is, maar kom niet aanzetten dat er amper verbetering zijn. Want vertel jij mij eens wat jij nog meer op je tablet wil gaan doen?
Amerika is toch veel anders als dit land, vorig jaar stonden er in de USA ook verschrikkelijk lange rijen en in NL hadden de meeste winkels een schamel rijtje bij de deur staan.

Ps. zal MM moeilijk gaan doen als ik met allemaal 50 biljetten betaal nee toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 23-03-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb nog even bij de winkel nagevraagd hoe het zit. Letterlijk werd gezegd: je hebt toch een afhaalbewijs? Nou dan krijg je een Ipad. Wij doen aan klantenbinding :)

Dus met een goed gevoel ben ik weer op mijn motor naar huis gereden

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:44:
[...]

Amerika is toch veel anders als dit land, vorig jaar stonden er in de USA ook verschrikkelijk lange rijen en in NL hadden de meeste winkels een schamel rijtje bij de deur staan.

Neu, losse euro's zullen ze niet zo leuk vinden, maar 50 moet wel lukken

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Bas schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:50:
Ik heb nog even bij de winkel nagevraagd hoe het zit. Letterlijk werd gezegd: je hebt toch een afhaalbewijs? Nou dan krijg je een Ipad. Wij doen aan klantenbinding :)

Dus met een goed gevoel ben ik weer op mijn motor naar huis gereden
Lol welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:30:
Same story here, heb gereserveerd bij MaxMe in Leeuwarden. Had eerder al een post geplaatst over mijn 'reservering' daar, echter blijkt dat het inderdaad een soort geinteresseerdenlijst is. Verder kan ik bevestigen dat ook ik een mail zou ontvangen wanneer de iPads binnen zijn. Toen ik de verkoper vroeg waarom ik dan eigenlijk gereserveerd had kon hij geen duidelijk antwoord geven. Vroeg bij de deur staan dus. MaxMe, MyCom of MediaMarkt. Meer mensen die Leeuwarden aandoen aanstaande vrijdag?
Jup, ook ik haal 'm in Leeuwarden.

Ik denk dat ik vrijdag om kwart voor 5 uit m'n werk even langs de Media Markt rij om de boel te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:44:
[...]

Dat snap ik, maar je kan er wel vanuit gaan dat de voorraad hier in NL ook nihil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:22:
[...]

Dat snap ik, maar je kan er wel vanuit gaan dat de voorraad hier in NL ook nihil is.
Ja maar ik denk dat het mainstream publiek op radio/tv gehoord heeft dat hij gaat uitkomen, en niks over de beperkte voorraad weten, de diehards hebben straks dus allemaal een ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:35:
[...]
Want vertel jij mij eens wat jij nog meer op je tablet wil gaan doen?
Dat is het nou juist ;) Ik gebruik hem vnl. om te internetten en dat kan met de huidige iPad ook al prima. Soms moet ie wel even laden (je krijgt dan zo'n dambordpatroontje) en als dát nou stukken sneller gaat met de iPad2 dan is dat een mogelijke afweging om hem wel te kopen. Maar dat moet ik eerst zien. En moet dan ook echt aanzienlijk sneller zijn, anders heb ik er geen honderden euro's voor over. Dualcore zegt wat dat betreft helemaal niks.

Verder zou het scherm ook nog wel iets scherper mogen (zoals modere smartphones als iPhone4 of GalaxyS), maar dat heeft de iPad2 volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het scherm van de iPad 2 is wel een stuk verbeterd t.o.v. het scherm van de iPad 1.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:37:
Het scherm van de iPad 2 is wel een stuk verbeterd t.o.v. het scherm van de iPad 1.
Echt Riv? In welk opzicht :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45
Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:44:
Ik heb me laten vertellen door iemand dat hij denkt dat er al in de ochtend bij elke winkel 20 mensen zullen staan en smiddags om 4 uur al 50.. wat een bullshit :P
Tja, de winkels kloppen zelf de hype nog erger op dan Apple zelf doet. Ik was net bij MM Rijswijk waar men vertelde dat ze 200 man verwachten 's ochtends voor 80 iPads.

Ik zie het wel, ik ga rond 1600 richting de Bogaard om te kijken wat de situatie is, en anders komt het volgende week in de UK wel bij een Apple Store. Scheelt nog een paar tientjes ook.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:45:
[...]

Tja, de winkels kloppen zelf de hype nog erger op dan Apple zelf doet. Ik was net bij MM Rijswijk waar men vertelde dat ze 200 man verwachten 's ochtends voor 80 iPads.

Ik zie het wel, ik ga rond 1600 richting de Bogaard om te kijken wat de situatie is, en anders komt het volgende week in de UK wel bij een Apple Store. Scheelt nog een paar tientjes ook.
Ik denk eerlijk gezegd dat er zaterdag pas veel mensen de iPad 2 gaan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:40:
[...]

Vind 'm meer helder dan het scherm van de iPad 1. Lijkt allemaal wat scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 07:17
Ik zit erg in dubio, heb eigenlijk geen zin om daar in de drukte te moeten gaan staan dringen, dus wat dat betreft denk ik, jammer dan, dan maar bijv. 2 weekjes wachten. (mja kan ook langer duren dan dat)
Aan de andere kant, wil ik hem natuurlijk wel weer graag hebben, dus als ik er dan 1 kan krijgen zou ook wel weer heel chill zijn. (mja je kan ook in de rij staan en er toch geen krijgen, dus er bijv. dik een uur voor niks staan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:45:
[...]

Waarom in godsnaam 200 man s'ochtends.. Dus 200 man 9 uur sochtends tot 5 uur smiddags wachten yeah right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
timwijn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:00:
Ik zit erg in dubio, heb eigenlijk geen zin om daar in de drukte te moeten gaan staan dringen, dus wat dat betreft denk ik, jammer dan, dan maar bijv. 2 weekjes wachten. (mja kan ook langer duren dan dat)
Aan de andere kant, wil ik hem natuurlijk wel weer graag hebben, dus als ik er dan 1 kan krijgen zou ook wel weer heel chill zijn. (mja je kan ook in de rij staan en er toch geen krijgen, dus er bijv. dik een uur voor niks staan..)
Online proberen anders?
02:00 is ie te bestellen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Palomar schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:30:
[...]

Dat is het nou juist ;) Ik gebruik hem vnl. om te internetten en dat kan met de huidige iPad ook al prima. Soms moet ie wel even laden (je krijgt dan zo'n dambordpatroontje) en als dát nou stukken sneller gaat met de iPad2 dan is dat een mogelijke afweging om hem wel te kopen. Maar dat moet ik eerst zien. En moet dan ook echt aanzienlijk sneller zijn, anders heb ik er geen honderden euro's voor over. Dualcore zegt wat dat betreft helemaal niks.

Verder zou het scherm ook nog wel iets scherper mogen (zoals modere smartphones als iPhone4 of GalaxyS), maar dat heeft de iPad2 volgens mij niet.
Het scherm heeft inderdaad niet de resolutie die je zou mogen verwachten, niks beters dan de iPad 1. Op het punt van browsen zijn wel grote verschillen, vooral de grote sites met veel scripting zijn soms bijna 2 keer zo snel als op de iPad 1, en het schaakbord zie je amper tot nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Waarom in godsnaam 200 man s'ochtends.. Dus 200 man 9 uur sochtends tot 5 uur smiddags wachten yeah right..
Het idee dat ze hadden was dat er 200 man rond openingstijd zou staan die dan allemaal verteld zouden worden dat ze moesten terugkomen om 1700 voor 80 iPads.

Vervolgens werd me verteld dat ik beter een Android tablet kon kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:24:
[...]

Het idee dat ze hadden was dat er 200 man rond openingstijd zou staan die dan allemaal verteld zouden worden dat ze moesten terugkomen om 1700 voor 80 iPads.

Vervolgens werd me verteld dat ik beter een Android tablet kon kopen ;)
Lol 80 iPads, heel erg schaars.. Ik ben lekker de eerste als ik 15.00 klaar sta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Het is maar wat je wil geloven allemaal, ik denk dat het allemaal wel meevalt. Het helpt ook als je niet al te graag wil, als ik hem over een week heb vind ik het ook wel best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen jullie trouwens met je iPad 1? Ik denk er namelijk over om een 1 te kopen aangezien ik hem hoofdzakelijk voor browsen, mailen en portfolio zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:32:
Wat doen jullie trouwens met je iPad 1? Ik denk er namelijk over om een 1 te kopen aangezien ik hem hoofdzakelijk voor browsen, mailen en portfolio zal gebruiken.
Wat doe je met je iPad 1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:12:
[...]

Het scherm heeft inderdaad niet de resolutie die je zou mogen verwachten, niks beters dan de iPad 1. Op het punt van browsen zijn wel grote verschillen, vooral de grote sites met veel scripting zijn soms bijna 2 keer zo snel als op de iPad 1, en het schaakbord zie je amper tot nooit.
Even gezocht op Youtube en hij blijkt bij browsen idd wel een stuk sneller te zijn dan de iPad 1 :) Zie een vergelijking:

YouTube: iPad vs iPad 2 comparison: RAM performance in Mobile Safari

hmz.... misschien toch over een tijdje een iPad2 halen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Palomar schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:10:
[...]

Even gezocht op Youtube en hij blijkt bij browsen idd wel een stuk sneller te zijn dan de iPad 1 :) Zie een vergelijking:

YouTube: iPad vs iPad 2 comparison: RAM performance in Mobile Safari

hmz.... misschien toch over een tijdje een iPad2 halen.. ;)
Ja en het wordt alleen nog maar beter, als straks all apps gebruik gaan maken van de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Jackson6 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:40[/message]:
[...]

Het verlicht nu niet alleen je iPad maar ook je volledige kamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
toevallig ook mensen aanwezig hier die em gaan kopen bij de maxme in Assen?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Hij is nu bij de wehkamp te bestellen

wel levertijd : 1 week

_/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Njay schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:40:
Hij is nu bij de wehkamp te bestellen

wel levertijd : 1 week

_/-\o_
Edit: grapje, zie hem al!
Wel 499 euro ipv 479 ;)

[ Voor 21% gewijzigd door timwijn op 24-03-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
http://www.wehkamp.nl/Zoe...+Page&cmid=WEH&Ntt=ipad+2

Edit: NIks te doen ofzeu ? :P :P :o
Edit 2: Tjah ach die extra paar euri

[ Voor 25% gewijzigd door Njay op 24-03-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Haha studeren, dus niet veel ;)
jij? :P
Denk trouwens dat ik toch ga proberen hem morgen te halen, als dat niet lukt, zie ik dan wel weer wat ik ga doen. >:)

[ Voor 16% gewijzigd door timwijn op 24-03-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
hij is bij de wehkamp wel duurder dan normaal...

*edit: nevermind.. was al gezien..

[ Voor 32% gewijzigd door crazylegs op 24-03-2011 09:01 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ja wel duurder maar ach ja zoals al gezegd die paar euri..

en @ tim ik ben aan et werk :P ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:59:
hij is bij de wehkamp wel duurder dan normaal...

*edit: nevermind.. was al gezien..
Spuitelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Haha goed aan het werken Njay ;)
Waar ga jij em halen!? Ga je bij de wehkamp bestellen met de levertijd van een week of ga je toch poging in de winkel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:15
Geloof er niks van dat Wehkamp in een week zal kunnen leveren. Sla er de shop survey maar eens op na. Ook mijn eigen ervaringen ten aanzien van hun levertijden zijn niet positief. :-(
Als ik al online bestel zou ik dat dus eerder bij Apple zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:04:
Haha goed aan het werken Njay ;)
Waar ga jij em halen!? Ga je bij de wehkamp bestellen met de levertijd van een week of ga je toch poging in de winkel doen?
Ik ga morgen ook ff shoppen denk ik :)

ik vindt het achtelijk om 2.00 wakker te worden voor een online order, en eigenlijk he heb ik bij de wehkamp goede ervaringen.

Als ik kijk hoe snel ze weer ipad 1 units binnen krijgen continue komt et wel goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Njay schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:22:
[...]

Ik ga morgen ook ff shoppen denk ik :)

ik vindt het achtelijk om 2.00 wakker te worden voor een online order, en eigenlijk he heb ik bij de wehkamp goede ervaringen.

Als ik kijk hoe snel ze weer ipad 1 units binnen krijgen continue komt et wel goed _/-\o_
Ondanks je goede wehkampervaringen ga je toch morgen in de winkel proberen te halen begrijp ik hieruit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Waar staat dat er bij de Apple Store vanaf 02.00 bestellingen kunnen worden geplaatst?
Ik heb hem al, maar collega's willen er ook een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:56
Is ook bij Castle Electronics te bestellen!

http://www.castle.nl/wink.../apple-ipad-2-16gb---wifi

Levertijd is niet echt duidelijk vermeld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Ondanks je goede wehkampervaringen ga je toch morgen in de winkel proberen te halen begrijp ik hieruit? ;)
Ja tuurlijk !! als ik daar al eerder eentje kan krijgen why not :P

@ ultra

Stond in een press release :o

[ Voor 7% gewijzigd door Njay op 24-03-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
jamiev90 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:31:
Is ook bij Castle Electronics te bestellen!

http://www.castle.nl/wink.../apple-ipad-2-16gb---wifi

Levertijd is niet echt duidelijk vermeld daar.
Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
De levertermijn verschilt per categorie, hieronder vindt u een overzicht van leverindicaties.

Gsm met/zonder abonnement

Als het toestel voorradig is op de website betekent dit dat het toestel bij ons of bij 1 van onze leveranciers op voorraad is. De levertermijn is 1 a 5 werkdagen.

Homepage acties

Als de producten voorradig zijn op de homepage dan hebben we deze producten in ons magazijn. De levertermijn van de aangeboden producten op de homepage is 1 a 5 werkdagen.

Computers: losse producten

De voorraadindicatie voor losse computerproducten wordt elke nacht bijgewerkt vanuit onze leveranciers. Als een artikel voorradig is volgens de website dan is dit artikel op voorraad bij 1 van onze leveranciers en is de levertermijn 1 a 5 werkdagen.

Computers: Castle systemen met/zonder abonnement

De Castle systemen worden intern geassembleerd en getest, tevens zijn er veel mogelijkheden tot upgrades. Om de kwaliteit te waarborgen hanteren we een levertermijn van 5 a 10 werkdagen.

Spelcomputers met abonnement

Omdat Castle ook een gamestak heeft (www.castlegames.nl) kunnen we de meeste producten uit voorraad leveren. De levertermijn is 1 a 5 werkdagen.

Elektronica met/zonder abonnement

Als het toestel voorradig is op de website betekent dit dat het product bij 1 van onze leveranciers op voorraad is. Gezien de schommelingen qua voorraad op elektronicagebied houden we een levertermijn van 5 a 10 werkdagen aan.

Op het moment dat een artikel onverhoopt buiten de normale levertermijn valt dan ontvangt u hierover een email.

Let op: levertermijnen bij producten met abonnement hangen ook af van aanlevering contract door de klant, goedkeuring nummerbehoud, eventuele pieken in bestellingen en betaling van de klant.

http://www.castle.nl/veel-gestelde-vragen

Dus het kan liggen tussen de 1 en de 5 of tussen de 5 en de 10 werkdagen, leveren deze trouwens aan huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
Timmiewimie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:49:
[...]

Dus het kan liggen tussen de 1 en de 5 of tussen de 5 en de 10 werkdagen, leveren deze trouwens aan huis?
Bij de iPad zelf staat

"Pre-order: Ja, wordt uitgeleverd wanneer beschikbaar"

Ik heb em maar gewoon besteld, ben toch erg druk de komende tijd. Zie vanzelf wel wanneer ie er is.

Ze leveren wel aan huis trouwens! Kon zelfs kiezen voor een soort uitgebreidere pakketdienst waarbij je kan aangeven tussen welke tijd (zelfs in de avonden kan) ze em kunnen afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Wel vreemd vind ik het dat hij daar nu overal toch voor 499 en niet voor de adviesprijs van 479 te koop staat.
Het scheelt bijna niks, dat weet ik ook wel, maar vind het toch een beetje gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:05:
Wel vreemd vind ik het dat hij daar nu overal toch voor 499 en niet voor de adviesprijs van 479 te koop staat.
Het scheelt bijna niks, dat weet ik ook wel, maar vind het toch een beetje gek.
Slaan er snel nog een slaatje uit, voordat Apple de online bestellingen toelaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
nog 30 uur en 12 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Laatst online: 25-07-2024
Werd niet gebeld door C-inside waar ik een iPad reservering had staan.
Ze zeiden dat mijn reservering bleef staan,maar dat voor de eerste levering voorrang
werd verleend aan mensen die langs kwamen in de winkel.
Dus dat word in de rij staan om er morgen eentje te scoren...
Als ze dit niet deden raakte ze de licentie kwijt als apple reseller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
iksander schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:04:
Werd niet gebeld door C-inside waar ik een iPad reservering had staan.
Ze zeiden dat mijn reservering bleef staan,maar dat voor de eerste levering voorrang
werd verleend aan mensen die langs kwamen in de winkel.
Dus dat word in de rij staan om er morgen eentje te scoren...
Als ze dit niet deden raakte ze de licentie kwijt als apple reseller.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
Net toch even aan Castle gevraagd hoe het zit met de levertijden, het volgende terug gekregen.

Beste meneer visser,

De ipads zullen morgen bij ons aankomen maar het aantal dat bij ons aankomt is niet genoeg om het aan iedereen uit te leveren,

Er is zo veel vraag voor de ipad 2 dat het onverstelbaar snel wordt uitverkocht,

Wij hopen dat wij al onze klanten binnen 2 tot 6 weken uit te kunnen leveren.

Met vriendelijike groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jamiev90 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:19:
Net toch even aan Castle gevraagd hoe het zit met de levertijden, het volgende terug gekregen.

Beste meneer visser,

De ipads zullen morgen bij ons aankomen maar het aantal dat bij ons aankomt is niet genoeg om het aan iedereen uit te leveren,

Er is zo veel vraag voor de ipad 2 dat het onverstelbaar snel wordt uitverkocht,

Wij hopen dat wij al onze klanten binnen 2 tot 6 weken uit te kunnen leveren.

Met vriendelijike groet,
Nogal vaag dus, dit gaat 'em niet worden. Gaan er nog mensen in de rij staan ergens in Utrecht centrum en zo ja, hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat MediaMarkt Arnhem van de 3g versies alleen de 16gb binnen krijgt vrijdag en de rest pas een week later. Zou dit voor alle vestigingen gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
16gb wifi zal wel heet meest op voorraad zijn. Hoop wel dat ze ook witte hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
Gebeld met dixons en daar ook een bestelling staan trouwens.
Die deden gewoon aan reserveringen,en wat hij begreep was dat reserveringen
niet voor de tijd betaald mochten worden.
Hij keek het na en ik stond op de lijst en vanaf 5 uur kan ik hem komen
ophalen.
Hij zei dat ik 100% verzekerd ben van een iPad morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:31:
16gb wifi zal wel heet meest op voorraad zijn. Hoop wel dat ze ook witte hebben :P
16GB is wel weinig hoor. Ben blij dat ik een 32GB heb. En dan doe ik nog niet eens extreme dingen erop. Gewoon een paar films, apps, foto's/video's gesynct met m'n iPhone en je 16GB is al bijna vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

ik heb ook gekozen voor de 32GB variant..maar eigenlijk meer om de reden dat er voor de 16GB al 20 man op de lijst stond en voor de 32GB maar 7 :)

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
Heb ook de 32GB versie omdat 16 wel heel snel vol zit en omdat
je gewoon meer kans hebt om er morgen eentje te krijgen aangezien
de meeste wel een 16GB nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:48:
[...]

16GB is wel weinig hoor. Ben blij dat ik een 32GB heb. En dan doe ik nog niet eens extreme dingen erop. Gewoon een paar films, apps, foto's/video's gesynct met m'n iPhone en je 16GB is al bijna vol.
Dit is gewoon heel erg persoonlijk. Ik heb nauwelijks foto's en laat staan video's op mijn iPhone staan. Ook ik zou aan 16GB genoeg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Inderdaad, als ik muziek wil spelen dan gebruik ik mijn iPhone wel, en heb ook een abbo op spotify. En 16GB voor apps is best veel, heb het tenminste nog nooit vol gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
ik heb ook een 16gb besteld

Hoogstens staat er 1 a 2 films op meer niet ...

De rest zijn games en apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
iksander schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:37:
Gebeld met dixons en daar ook een bestelling staan trouwens.
Die deden gewoon aan reserveringen,en wat hij begreep was dat reserveringen
niet voor de tijd betaald mochten worden.
Hij keek het na en ik stond op de lijst en vanaf 5 uur kan ik hem komen
ophalen.
Hij zei dat ik 100% verzekerd ben van een iPad morgen :)
Ik heb ook op 9-3 besteld bij dixons, die ga ik dan maar even bellen als backup als ik er bij de MM geen één mee krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een pre-order staan bij Dixons en heb net ff gebeld. Tenzij je volledig betaald hebt destijds komen die pre-orders volledig te vervallen. Bovendien wist de beste man bij Dixon's Arnhem mij te vertellen dat ze maar een summiere voorraad binnen krijgen, helemaal geen 32gb3g's bvb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
@mrs jobs, dat ze die niet hebben zal wel met alle aanbetaalde pre-orders te maken hebben;)
zullen nu wel niets meer daarvan over hebben voor normale verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:35:
Ik had een pre-order staan bij Dixons en heb net ff gebeld. Tenzij je volledig betaald hebt destijds komen die pre-orders volledig te vervallen. Bovendien wist de beste man bij Dixon's Arnhem mij te vertellen dat ze maar een summiere voorraad binnen krijgen, helemaal geen 32gb3g's bvb. 8)7
Ik heb maandag 21 maart 2 iPads (16GB wifi wit en 64GB wifi zwart) gereserveerd in een winkel. (waren 60 reserveringen voor mij. Nu sta ik helemaal vooraan in de reserveringslijst, omdat het een bekende van me is >:). Dus ik heb voor 100% 2 iPads :9~ op vrijdag ) Ik heb net gebeld naar de winkel. En ja hoor. De iPads zijn binnen :). Alleen ik mag de iPads morgen pas om 17.00 uur ophalen :(

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
pinokkia schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:42:
[...]

Ik heb maandag 21 maart 2 iPads (16GB wifi wit en 64GB wifi zwart) gereserveerd in een winkel. (waren 60 reserveringen voor mij. Nu sta ik helemaal vooraan in de reserveringslijst, omdat het een bekende van me is >:). Dus ik heb voor 100% 2 iPads :9~ op vrijdag ) Ik heb net gebeld naar de winkel. En ja hoor. De iPads zijn binnen :). Alleen ik mag de iPads morgen pas om 17.00 uur ophalen :(
Heb jij die al betaald?

ik heb namelijk alleen besteld. Maar niks betaald. Heb geen zin om te bellen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:46:
[...]

Heb jij die al betaald?

ik heb namelijk alleen besteld. Maar niks betaald. Heb geen zin om te bellen nu :)
Ik wilde juist betalen. Maar dat hoefde niet, omdat ik daar al jaren "vaste klant" ben en ik altijd mijn afspraak na kom. Kan trouwens aan nog meer iPads komen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
pinokkia schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:48:
[...]

Ik wilde juist betalen. Maar dat hoefde niet, omdat ik daar al jaren "vaste klant" ben en ik altijd mijn afspraak na kom. Kan trouwens aan nog meer iPads komen :) .
Welke dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Dixons in Arnhem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:42:
[...]

Lekkere coulante actie van dat bedrijf zeg om zomaar mensen naar voren te schuiven. En jij verteld dat hier schaamteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik moet daar toevallig langs morgen, vanuit Den Haag, maar weet niet of ik dan op jou kan vertouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 16:52
Zou ik er een via jou kunnen bestellen? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Het is dus niet toegestaan om te handelen via het forum en al helemaal niet in reserveringen.

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
vind het ook een beetje naief opgezettefan om te denken dat het overal eerlijk gaat. Volgens mij gaat dit echt bij elke winkel momenteel zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Het is dus niet toegestaan om te handelen via het forum en al helemaal niet in reserveringen.

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsjemenou
  • Laatst online: 24-06-2021
Heb even met de Dixons gebeld, hier doen ze niet aan reserveringen. Dat wordt toch maar een tijdje van tevoren er heen gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Here we go again...

lief blijven doen tegen elkaar NU :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
haha goed zo Njay, sus de situatie direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia

[ Voor 122% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince

[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Kunnen de mensen die hier komen niet gewoon even de FAQ lezen zodat ze weten welke termen er gebruikt worden. DM bijvoorbeeld en hoe je dit aan kan zetten. Word er moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Het is niet toegestaan om te slowchatten.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Het is niet toegestaan om te slowchatten.

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zakelijk hebben we een bestellimiet van 10 iPad's..

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

[ Voor 110% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Inderdaad, erg veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
@jackson LoL toch maar zelf in de rij staan kerel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia

[ Voor 106% gewijzigd door Hoedje op 24-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:50
BTW, de iPad 2 is vanaf nu te selecteren in de apple NL online store

EDIT: enkel de prijzen zijn bekend, je kunt ze nog niet selecteren/bestellen oid

[ Voor 38% gewijzigd door B.A.L. op 24-03-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOBSCENE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Smart Covers zijn wel al te bestellen in de Apple Store, met een levertijd van 2-3 weken :?
Hopelijk wordt dit om 02.00u vannacht ook bijgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:14
Zou er niet wat te regelen zijn met wat HTML-hacken? De gegevens van de US-site op die NL-site toepassen of zo?
B.A.L. schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:37:
BTW, de iPad 2 is vanaf nu te selecteren in de apple NL online store

EDIT: enkel de prijzen zijn bekend, je kunt ze nog niet selecteren/bestellen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Net gebeld door Dixons Den haag,

kan hem morgen ophalen vanaf 5 uur, hij staat op mijn naam geregistreerd. Dus ik ben zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
@jackson, had je een aanbetaling gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:56:
@jackson, had je een aanbetaling gedaan?
Nee, heb hem echt 1000x gevraagd of hij echt voor mij bestemd was, hij zij tegen mij dat hij wilde weten of ik hem nog echt op kwam halen omdat hij hem anders aan de rij wachtenden zal geven die geen reservering hebben. En ik had ook de mogelijkheid om hem op zaterdag op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:52:
Net gebeld door Dixons Den haag,

kan hem morgen ophalen vanaf 5 uur, hij staat op mijn naam geregistreerd. Dus ik ben zeker :)
Ook online gereserveerd en niet vooruitbetaald? Ik heb helaas nog geen belletje gehad. :O
Pagina: 1 ... 13 ... 67 Laatste