Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:03:
[...]

Ook online gereserveerd en niet vooruitbetaald? Ik heb helaas nog geen belletje gehad. :O
Ja online gereserveer op 9 maart en niet vooruitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Uiteindelijk loont het het meest om gewoon vroeg naar de winkel te komen, reserveringen voor de winkelier zijn an-sich leuk, maar als diegene niet komt opdagen hou je misschien een ipad vast die je al 3x had kunnen verkopen. oftewel, gewoon apple-fanboy-zijn-en-op-tijd-naar-de-winkel-gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
thijszor schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:09:
Uiteindelijk loont het het meest om gewoon vroeg naar de winkel te komen, reserveringen voor de winkelier zijn an-sich leuk, maar als diegene niet komt opdagen hou je misschien een ipad vast die je al 3x had kunnen verkopen. oftewel, gewoon apple-fanboy-zijn-en-op-tijd-naar-de-winkel-gaan :p
Ja ik ga er alsnog om 4 uur al heen :) Leuk dat hij voor mij klaar licht maar ik moet wel wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:10:
[...]

Ja ik ga er alsnog om 4 uur al heen :) Leuk dat hij voor mij klaar licht maar ik moet wel wachten :P
Precies, 't is zo'n chaos dat ik niet denk dat die reserveringen bij veel winkels meer dan een dag stand houden, los van 't feit dat apple 't ook helemaal niet wilt. die wil rijen die de winkel uitgaan, zoals in 'the states' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:53
Hoe lang is de verwachte levertijd als je 'm vannacht op Apple.nl besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

de eerste winkels hebben al een vooraadje binnen gekregen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
I-1 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:26:
de eerste winkels hebben al een vooraadje binnen gekregen :-)
Ja idd want de mijne is klaargelegd voor morgen 17:00 bij dixons. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmvoorza75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 08:09
Dixons mag geen Ipad2 meer reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 07:17
@pma, goh, dat was nou nog niet bekend hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
pmvoorza75 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:31:
Dixons mag geen Ipad2 meer reserveren
Dat heb ik ook al 15 dagen geleden gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B.A.L. schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:37:
BTW, de iPad 2 is vanaf nu te selecteren in de apple NL online store

EDIT: enkel de prijzen zijn bekend, je kunt ze nog niet selecteren/bestellen oid
WTF? Is die 3G gelocked op Vodafone en TMobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:40:
[...]

WTF? Is die 3G gelocked op Vodafone en TMobile?
Nee, Zie Apple.nl:
Over 3G-gegevensabonnementen voor iPad

Om op uw iPad met Wi-Fi + 3G gebruik te kunnen maken van de 3G-datavoorziening, hebt u een Micro-simkaart en een dataservice nodig. U kunt uit diverse dataservices kiezen, de meeste zonder vast contract. Als u via de Apple Online Store een iPad met Wi-Fi + 3G bestelt, kunt u meteen een Micro-simkaart van een van de onderstaande providers erbij kopen. U kunt van de 3G-datavoorziening gebruikmaken zodra u de Micro-simkaart hebt geïnstalleerd.
Van die twee merken kun je 'm direct meebestellen, maar hij is niet gelockt.
Wel een beetje offtopic btw, in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:19
Eerste problemen met de levering bij de dixons is al bekend ze missen de 3G versie 64GB zwart of wit ze missen die allebij. Dat is voor mij niet mooi maar wel pluspunten voor de dixons om dit duidelijk te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

ze moeten hier een southpark aflevering over maken ... over de ipad2 launch en de hektiek eromheen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:15
DannyBevers schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:58:
Eerste problemen met de levering bij de dixons is al bekend ze missen de 3G versie 64GB zwart of wit ze missen die allebij. Dat is voor mij niet mooi maar wel pluspunten voor de dixons om dit duidelijk te melden.
Dan missen ze de zwarte. Ik werd vandaag in ieder geval door mijn filiaal gebeld dat ze de door mij gereserveerde zwarte niet binnen kregen, maar dat ik eventueel wel voor een witte kon kiezen. Maar gedaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:17
net maxme assen gebeld, doet ook niet aan het achteruit leggen van de ipads

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vraag me af of de iPad 2 al in het magazijn bij ons liggen. Zo maar eens koekeloeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Hmm, levertijd bij bestellen in Nieuw-Zeeland is 2-3 weken volgens de Apple site:

http://www.macrumors.com/...-week-shipping-estimates/

Nu hangt me er iets van bij dat de site iets soortgelijks aangaf in NL bij de iPad 2 maar dat de iPads vervolgens in een paar dagen afgeleverd werden? Ik was van plan gewoon online te bestellen ergens vrijdagochtend maar misschien toch maar even richting winkels rond een uur of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
ik kan mijn witte 16gb wifi versie morgen gewoon bij de dixons afhalen om 17.00 uur! heerlijk.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyBevers schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:58:
Het filiaal in Arnhem zei juist de 3G 64GB zwart en wit te hebben en geen 32GB! Toch vreemd dat de verschillende filialen zo anders om gaan met de mensen die al gereserveerd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:54:
[...]

Het filiaal in Arnhem zei juist de 3G 64GB zwart en wit te hebben en geen 32GB! Toch vreemd dat de verschillende filialen zo anders om gaan met de mensen die al gereserveerd hadden.
Ze wisten mij te melden dat ze geen 64GB 3G zwart en wit hadden dus daar gaat mijn reservering ;( Het ergste is nog dat het hoofdkantoor alle apple nummers geblokkeerd heeft in de kassa dus kan ik mijn geld morgen pas 17:00 halen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Waarom is de 16GB Ipad in de Apple webshop 20 euro goedkoper dan in MM of Dixons? Ik dacht dat ze dezelfde verkoopprijzen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
miranon schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:06:
Waarom is de 16GB Ipad in de Apple webshop 20 euro goedkoper dan in MM of Dixons? Ik dacht dat ze dezelfde verkoopprijzen hanteren.
Waar baseer je dat op? MM's en tevens dixons zullen gewoon de prijs vanuit apple hanteren.
Vorige ipad was 499, en nu dus 20EU minder. hij zal dus ongetwijfeld ook voor 479 bij de MM en dixons komen te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Net de a-mac in Eindhoven gebeld en die wisten te vertellen dat een reservering niet een zekerheid heeft dat je hem morgen krijgt, omdat apple zegt dat ze verplicht zijn een grote voorraad te hebben dus een reservering daar kan leiden op niet op de dag te hebben.

Wel allemaal apart dat dit allemaal anders loopt dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
thijszor schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:09:
[...]
hij zal dus ongetwijfeld ook voor 479 bij de MM en dixons komen te staan...
Ja, je hebt gelijk, op Dixons website staat: "Hij komt eraan! De Apple iPad 2 is verkrijgbaar vanaf 25 maart vanaf 479,99. Wil je als eerste op de hoogte zijn over beschikbaarheid?"

Toen ik op 11 maart de Ipad 2 16GB had gereserveerd was het nog 499 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Even een update uit België: Heb een iPad 16 gigabyte black wifi only gereserveerd in Fnac in Leuven, ze kregen 5 van dit model binnen (geen idee hoeveel in totaal).

Gisteren bevestigings mail gehad dat ze morgen vanaf 5 uur af te halen zijn. Daarstraks nog even in apple reseller binnengesprongen om te horen voor een case (Fnac heeft geen cases wss), en die kregen ze ook binnen, ook zij mochten pas om 5 uur de iPad2 verkopen, sterker nog, ze moesten om 10 voor 5 even de winkel sluiten om de reclame aan te brengen en de iPad 2 uit te stallen, vroeger mocht er niets te zien zijn van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:17
Bizar dat je zelfs nog niet eens reclame op mag hangen 's ochtends. Spelletje hoe ver kan ik gaan met eisen stellen aan de winkeliers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
Volgens deze site worden er 300 ipads per mediamarkt verwacht:
http://www.ipadinfo.nl/90...r-is-de-ipad-op-voorraad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Right , dat is gewoon een willekeurig uit de lucht gegrepen aantal. er staat geen bron of wat dan ook bij.
Bij de iPad 1 hadden we er in alkmaar, wat, misschien 75-100 maximaal. als je de berichtgeving van de laatste tijd mag geloven, slechte beschikbaarheid in amerika en dergelijke geloof ik er niks van dat ze er 300 per vestiging hebben.

Los van 't feit dat er genoeg vestigingen zijn die er niet eens 300 in één klap kunnen verwerken.
Ik zou in iedergeval erg verast zijn als ze zulke getallen zullen halen, geloof er niks van dat ze de 'amerikanen' te kort zullen doen om de leveringen aldaar te minderen en enorme voorraden op te bouwen in nederland / europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Mee eens. Moet het ook eerst nog zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:29
Net met A-Mac in Eindhoven gebeld waar ik een reservering heb staan, ze mogen van Apple morgen geen reserveringen afhandelen. Dat word pas na de release dag gedaan zodat degenen die in de rij staan niet benadeeld worden.

Ze zijn daar van 3 tot 5 dicht om voor te bereiden en verwachten toch wel lange rijen. Vorig jaar zaten de eerste om 4 uur voor de deur, dus dat verwachten/hopen ze ook voor morgen.

Denk dat ik morgen naar de MM ga omdat ik denk dat daar de meeste kans is. En anders een paar dagen wachten want de reservering staat toch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:20
A-Mac Eindhoven heeft er 211.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:05
Net door iAm store Dordrecht gebeld zelfde verhaal als LorenzoG kreeg. Alleen vertelde ze bij mij dat ze er niet genoeg hadden en dat ik me geld van reservering terug kon krijgen. Vertelde mij er wel bij dat ik het morgen wel nog kon proberen. Waarschijnlijk dus van Apple een tik op de vingers gehad.

Dan wacht ik nog maar een paar dagen.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:08
Ik ga morgen even langs de MM bij Amsterdam Arena.
Niet om te kopen maar gewoon alleen maar even om te kijken ;).
Moet toch die richting op voor me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Net met Ifactors Leiden gesproken, aardige dame aan de lijn die mij vertelde dat ze de lijst ontvangen hebben met wat ze gaan krijgen: 60 stuks, in div kleuren en uitvoeringen. Erg weinig dus. Ook krijgen ze de smartcovers binnen maar waarschijnlijk niet in alle kleuren. Ze verwachten grote drukte en gaan om 15:30 al dicht om alles voor te bereiden waarna om 17:00 de verkoop zal beginnen en er is vervolgens een speciale koopavond ingelast.

[edit] speciale koopavond slaat vlgns mij nergens op aangezien met een uurtje echt wel uitverkocht zullen zijn met zo weinig...

Dixons Leiden ook gebeld, hebben nog niets gehoord, hebben geen idee hoeveel ze binnen zullen krijgen en doen niet aan reserveringen, ze zei dat hebben we 1 dag gedaan maar daar zijn we direct weer mee gestopt.
Ze gaan ook niet dicht, winkel is tot 19:00 open en vanaf 17:00 gaan ze de verkoop in. Eerder niet. Ze zegt eht is voor ons ook afwachten want met de 1e ipad verkochten wij ze nog niet. Kortom, ze hebben geen idee wat ze staat te wachten of hoe t zal gaan...

[ Voor 41% gewijzigd door ElayZ op 24-03-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo hoor met de lage voorraden is het vannacht online bestellen bij de Apple Store de betere garantie om snel een iPad 2 in huis te hebben.

Maar hopelijk niet te massaal, anders staat er op de Nederlandse online Apple Store morgenochtend om 7 uur al gelijk 4-5 weken levertijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 15:46
Ik heb toch een hoop verhalen gelezen over backlight bleeding bij de nieuwe iPad, kun je hem dan niet beter direct bij Apple kopen als bij de MM of een premium reseller? Apple is wat betreft omruilen nooit een lastige namelijk, en zie iemand bij de MM maar eens te overtuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:32
crazylegs schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:24:
toevallig ook mensen aanwezig hier die em gaan kopen bij de maxme in Assen?
Ja hier iemand.
Ben nog niet langsgeweest ofzo. Ga morgen na m'n stage ff kijken of er nog wat ligt. Wil graag het 16GB wifi zwart model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:14
Vandaag gebeld door ifactors in Zoetermeer.
Had een aanbetaling gedaan (helft van de prijs) en de medewerker vertelde mij dat ik morgen na 5 uur mijn ipad 2 op kon halen. Hij verwachtte wel drukte maar volgens hem was de voorraad ruim voldoende.
Verder zei die nadrukkelijk dat mijn Ipad niet verkocht zou worden mocht het extreem druk worden.
Hoef me dus sowieso geen zorgen te maken. Toch ben ik 16:30 in de stad te vinden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Phyraxz schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:18:
Vandaag gebeld door ifactors in Zoetermeer.
Had een aanbetaling gedaan (helft van de prijs) en de medewerker vertelde mij dat ik morgen na 5 uur mijn ipad 2 op kon halen. Hij verwachtte wel drukte maar volgens hem was de voorraad ruim voldoende.
Verder zei die nadrukkelijk dat mijn Ipad niet verkocht zou worden mocht het extreem druk worden.
Hoef me dus sowieso geen zorgen te maken. Toch ben ik 16:30 in de stad te vinden;)
Die van mij ligt ook apart bij Dixons, maar ga morgen wel nog even langs voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]msxbox schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:53[/message]:
Net door iAm store Dordrecht gebeld zelfde verhaal als LorenzoG kreeg. Alleen vertelde ze bij mij dat ze er niet genoeg hadden en dat ik me geld van reservering terug kon krijgen. Vertelde mij er wel bij dat ik het morgen wel nog kon proberen. Waarschijnlijk dus van Apple een tik op de vingers gehad.

Dan wacht ik nog maar een paar dagen.
Mijn bron van 7.000 stuks voor .nl en 5.000 voor .be gaat gelijk krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Muthas schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:56:
Mensen hebben graag het idee dat ze belangrijk zijn, maar in feite weten ze niks meer.

Moeten we nou echt gaan opscheppen over ieders supergeheime megaspeciale bronnen? :') Zolang je er geen onderbouwing bij kan zetten voegen dat soort posts niks toe. En omdat het niks toevoegt vraag ik mij af wat voor voldoening je haalt uit het maken van zo'n post. Ga lekker met je zelf iPad spelen als je je zo verveelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Een zeer betrouwbare bron heeft gezegd dat er ook een witte ipad is :O :')

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 24-03-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:16
Ik heb er eentje gereserveerd bij de MM in Amsterdam Noord. Ik ben (nog) niet gebeld dus ik ga er maar gewoon even naartoe morgenmiddag. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Ferret schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:38:
Ik heb er eentje gereserveerd bij de MM in Amsterdam Noord. Ik ben (nog) niet gebeld dus ik ga er maar gewoon even naartoe morgenmiddag. Ik ben benieuwd!
Zou in de ochtend ff bellen wat ze daar precies mee gaan doen ;)
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:19:
[...]

Mijn bron van 7.000 stuks voor .nl en 5.000 voor .be gaat gelijk krijgen....
Vertel eens, op wat voor mooi rekensommetje is dat gebaseerd? Want persoonlijk denk ik van niet ;)

[ Voor 31% gewijzigd door timwijn op 24-03-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
dat 1 op de 2286 nederlanders een ipad 2 koopt ;).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 20:33
Inderdaad, mijn bron heeft het ook over 7000 stuks voor heel Nederland. 3500 voor alle MediaMarkten en Saturns. MediaMarkt Rotterdam centrum heeft er morgen rond de 200 klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Tabbo12 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:47:
Inderdaad, mijn bron heeft het ook over 7000 stuks voor heel Nederland. 3500 voor alle MediaMarkten en Saturns. MediaMarkt Rotterdam centrum heeft er morgen rond de 200 klaarliggen.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, ben alleen benieuwd waar dit nou weer zo specifiek vandaan komt ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Hoeveel mag je per persoon kopen 1 of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:16
timwijn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:42:
[...]

Zou in de ochtend ff bellen wat ze daar precies mee gaan doen ;)
Haha! Ik ben net gebeld en hij ligt klaar voor me! Ik hoef niet in de rij te gaan staan maar kan me melden bij de balie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
ococ schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:56:
Hoeveel mag je per persoon kopen 1 of 2?
In eindhoven kon ik er 2 reserveren dus ik denk dat daar weinig regels aan zittem dus minimaal 2 moet je aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
DannyBevers schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:02:
[...]

In eindhoven kon ik er 2 reserveren dus ik denk dat daar weinig regels aan zittem dus minimaal 2 moet je aanhouden.
Denk eerder maximaal 2, wat als je er 'maar' 1 wil? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En de A-Mac in Eindhoven heeft er maar 211 dus dat gaat hard dan.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Rivanov schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:08:
En de A-Mac in Eindhoven heeft er maar 211 dus dat gaat hard dan.. ;)
Maar 211? Dat lijkt me vrij veel toch? Zouden er morgen echt meer dan 200 man in de rij staan daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Als er mensen zijn die er meer dan één meenemen gaat het hard he.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Om 2 uur vannacht gaat de Apple Store toch open? :)
Zou de verwachte levertijd dan direct 3 weken zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
@brammel, wat als er 200 staan en ze allemaal hetzelfde model willen;)?
@ferret, superchill man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Tabbo12 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:03:
[...]

Denk eerder maximaal 2, wat als je er 'maar' 1 wil? :p
Bedoel dat je er minimaal 2 kan meenemen als je daar bereid in bent.

Amac in eindhoven zei tegen mij niks maar 12 modellen zijn er dus 20 per model moet ik wel 1 kunnen scoren hoop dat jou getallen kloppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Wat doen jullie als het model wat je eigelijk wil niet meer te krijgen is? Meer of minder geheugen? Andere kleur? Toch 3G of juist switchen naar alleen wifi? Of natuurlijk een andere winkel proberen of wachten tot hij wel te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond ook gebeld ! hij ligt klaar voor me vanaf 17:00. Nice ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Brammel schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:33:
Wat doen jullie als het model wat je eigelijk wil niet meer te krijgen is? Meer of minder geheugen? Andere kleur? Toch 3G of juist switchen naar alleen wifi? Of natuurlijk een andere winkel proberen of wachten tot hij wel te krijgen is...
Ik blijf dan bij mijn besluit bij mij was de reservering er niet en ik ga dan niet switchen dam annuleer ik hem wel en dan morgen zoeken naar de versie ik wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
ga nu voor de zwarte 32GB WiFi + 3G. Als deze niet te krijgen is ga ik voor de 64GB, zal niet de 3G laten zitten en al helemaal niet voor de witte gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij ligt klaar. Heb hem al gezien met mijn naam erop. Meteen gevraagd of ze er een smartcover bij willen leggen. Ook geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:47

B2

wa' seggie?

Niemand die naar c-inside in Apeldoorn gaat? Ik heb twee iPads gereserveerd, 32GB 3G en een 16GB wifi. Helaas nog niks gehoord, en op twitter geven ze ook aan dat reserveringslijsten niet bestaan. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 16:41
B2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:46:
Niemand die naar c-inside in Apeldoorn gaat? Ik heb twee iPads gereserveerd, 32GB 3G en een 16GB wifi. Helaas nog niks gehoord, en op twitter geven ze ook aan dat reserveringslijsten niet bestaan. Vreemd.
Yep ik ga morgen naar Apeldoorn. Maar ben nog wel aan t twijfelen of ik ook niet naar MM in Deventer moet gaan. 8)7 Zouden ze wel genoeg ipad hebben in Adoorn? ... gelukkig zit dixons ook om de hoek.

[ Voor 9% gewijzigd door struik978 op 24-03-2011 20:49 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNDee87
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:00
B2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:46:
Ik heb vandaag gebeld naar C-Inside in Apeldoorn en had ook gereserveerd, maar ze wisten te vertellen dat ze eerst alles gingen verkopen aan mensen die aan de deur staan en als er dan wat overbleef dat ze dan de 'reserveringslijst' af gingen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

struik978 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:48:
[...]

Yep ik ga morgen naar Apeldoorn. Maar ben nog wel aan t twijfelen of ik ook niet naar MM in Deventer moet gaan. 8)7 Zouden ze wel genoeg ipad hebben in Adoorn? ... gelukkig zit dixons ook om de hoek.
Hoe laat ga jij er staan? Misschien dat ik zelf ook wel naar deventer ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

eNDee87 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Ik heb vandaag gebeld naar C-Inside in Apeldoorn en had ook gereserveerd, maar ze wisten te vertellen dat ze eerst alles gingen verkopen aan mensen die aan de deur staan en als er dan wat overbleef dat ze dan de 'reserveringslijst' af gingen bellen.
Nou lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Het is grappig. Het is overal hetzelfde verhaal met reserveringen en ook precies hetzelfde als vorig jaar. Iedereen in paniek :) (ik zelf ook een beetje...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNDee87
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:00
Ja dat was mijn reactie ook, en het kon dan wel tot de 2e of 3e levering duren voordat ik er een had, maar ze wisten ook niet wanneer die kwamen.
Maargoed ben het weekend toch in het zuiden van het land, kijk wel of ik er daar eentje kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
B2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Hoe laat ga jij er staan? Misschien dat ik zelf ook wel naar deventer ga.
Tja B2 .... wat gaan we doen ... Adoorn of Deventer haha. Neem de auto mee kan ik zo door kachelen.
Of toch maar vannacht in de Apple online store bestellen en Maandag pas ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
enzoronald schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:56:
Het is grappig. Het is overal hetzelfde verhaal met reserveringen en ook precies hetzelfde als vorig jaar. Iedereen in paniek :) (ik zelf ook een beetje...).
Ja klopt .... ik denk zelf dat het namelijk wel meevalt met de drukte overal. Mensen maken elkaar gek op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

struik978 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:01:
[...]

Ja klopt .... ik denk zelf dat het namelijk wel meevalt met de drukte overal. Mensen maken elkaar gek op internet.
Ach ja misschien ook wel. Ik loop er tegen half vier wel heen. Eerder kan ik toch niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
struik978 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:01:
[...]

Dat is het ook. op de ene plek lees ik dat mensen al om 12 uur smiddags in de rij gaan staan.... Je bent toch niet debiel om 5 uur lang in de rij te gaan staan, waarvan waarschijnlijk 3 uur lang alleen :) Denk dat de eerste mensen ongeveer 2 uur van te voren komen staan, maar 90% van de mensen pas een uur van te voren aankomt. Dit heb ik vorig jaar ook gedaan (een uur van te voren), en toen stond ik 6e in de rij ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
B2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Ach ja misschien ook wel. Ik loop er tegen half vier wel heen. Eerder kan ik toch niet weg.
Ik ga er ook rond die tijd heen... enne als je eerder in de rij staat als mij .... graag 1 x zwart wifi graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

struik978 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:06:
[...]

Ik ga er ook rond die tijd heen... enne als je eerder in de rij staat als mij .... graag 1 x zwart wifi graag.
Hehe, prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Haha.. Pas maar op Struik, komt hij met 64 Gb naar buiten straks :p
Ik ga 'm maar online bestellen.. Wekker zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 13:14

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Ik morgen na mijn consultaties op de academie onmiddellijk naar het centrum van Genk om aan te schuiven bij S&S. Wil er rond 14u. - 14u30 zijn. Als daar te veel volk is ga ik naar de MM in Hasselt. Online bestellen doe ik alleen als de levertijden vannacht nog redelijk zijn (zal wel niet). Zou het toestel erg graag willen hebben voor begin april. De eerste keer dat ik op launch day een Apple-toestel koop. Spannend :) .

B.T.W.: Ik ga voor een witte 16GB Wi-Fi only.

[ Voor 5% gewijzigd door 6129(15) op 24-03-2011 21:10 . Reden: Kleine toevoeging. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Torrentus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:07:
Haha.. Pas maar op Struik, komt hij met 64 Gb naar buiten straks :p
Ik ga 'm maar online bestellen.. Wekker zetten..
Succes ... ben benieuwd wat de levertijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:13

Toppe

Oké ✅

Ik ga morgen om 0900 voor de deur zitten!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Laatst online: 27-05 16:55
Toppe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:18:
Yeah, right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Toppe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:18:
8)7 Die is gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Serieus! Je hoeft het niet te geloven

En ik wil dat ding gewoon hebben! Als ik broodjes enzo zou halen voor de medewerkers zal ik dan voorrang krijgen ? _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Toppe op 24-03-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:41
Toppe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:19:
Serieus! Je hoeft het niet te geloven
Neem je bammetjes mee :)

[ Voor 26% gewijzigd door diabolofan op 24-03-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Pfff.. als ik al die stress zie ben ik toch blij dat ik voor €11 meerprijs mijn 64GB wifi heb geimporteerd.
Succes allemaal morgen jongens! Jullie zullen het nodig hebben als ik het zo zie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Heb al boodschappen gedaan! Me vriendin gaat lunch halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
UltraSub schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:22:
Pfff.. als ik al die stress zie ben ik toch blij dat ik voor €11 meerprijs mijn 64GB wifi heb geimporteerd.
Succes allemaal morgen jongens! Jullie zullen het nodig hebben als ik het zo zie. :)
Ik zeg het hier maar niet meer.. maar ik deel jouw mening volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Laatst online: 27-05 16:55
Toppe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:22:
Heb al boodschappen gedaan! Me vriendin gaat lunch halen haha
Neem je een stoeltje mee. Zie je morgen of zaterdag wel op het nieuws denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Klapstoel staat al klaar. Vraag me af of ik morgen op twitter sta #iPad #gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Vraag me af wat ik doe als ik naar de wc moet hahahahhaahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:41
Toppe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:27:
Vraag me af wat ik doe als ik naar de wc moet hahahahhaahhaha
Nou als ik het zo lees loop jij daar heel de dag met een stijve plasser rond omdat je zo zenuwachtig bent over het geweldige Apple-dingetje wat je gaat kopen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Eerst je bammetjes opeten en dan het zakje bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

diabolofan schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:28:
[...]

Nou als ik het zo lees loop jij daar heel de dag met een stijve plasser rond omdat je zo zenuwachtig bent over het geweldige Apple-dingetje wat je gaat kopen.. ;)
Uh... Klopt! Ik ontken het niet!

Overigens, ze zullen morgen maar pin storing hebben loooool

[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 24-03-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Toppe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:28:
[...]

Uh... Klopt! Ik ontken het niet!

Overigens, ze zullen morgen maar pin storing hebben loooool
Nou heb ik toevallig cash geld liggen ... maar zit me net te bedenken dat de winkel zeker niet terug heeft van €200 briefjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
In ieder geval 1 winkelketen minder in Belgie die Apple producten mag verkopen in de toekomst :)

http://www.9to5mac.com/57...ore-releases-ipads-early/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze thread ook met veel plezier vanaf mijn IPad 2 :-) Morgen zijn we niet stoer meer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
Gelukkig maak ik me geen zorgen, want ik zit heel safe morgen om de iPad 2 (16gb en 64gb wifi). _/-\o_

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Jezus wat is dat toch met die verkapte reacties van... KIJK MIJ EENS EERDER EEN IPAD 2 HEBBEN DAN JULLIE WANKERS IN DIT TOPIC. Stop daarmee a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:56:
Jezus wat is dat toch met die verkapte reacties van... KIJK MIJ EENS EERDER EEN IPAD 2 HEBBEN DAN JULLIE WANKERS IN DIT TOPIC. Stop daarmee a.u.b.
Maak je niet zo druk. Morgen heb je de iPad 2 toch ook. Relax.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook wel weer leuk hoor. Die spanning van "oooh, hoe druk zal het zijn. Hopelijk heb ik 'm morgen!"

Wel grappig
Pagina: 1 ... 14 ... 67 Laatste