Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
pinokkia schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:58:
[...]

Maak je niet zo druk. Morgen heb je de iPad 2 toch ook. Relax.
Ja maar ik zie dat soort reacties langskomen elke pagina...

Iemand zegt: Morgen lekker op een stoetje voor de MM zitten :)

Reactie: Dat hoeft ik want ik heb hem al.

Iemand zegt: Weetniet naar welke winkel ik moet, help?

Reactie: Ben blij dat ik hem geimporteerd.

Heel irritant, niet in de zin van ik vind het irritant dat zij hem al hebben, ik gun iedereen een iPad. Maar na een tijdje word het een beetje eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd niks leuker dan zo'n release dag en alle enthousiaste ervaringen die volgen!

"Op 25 maart gaat de verkoop van de iPad 2 van start in 25 nieuwe landen en gebieden. In Australië en Nieuw Zeeland onstaan al rijen en accepteert Apple online bestellingen.

Ook in Duitsland en Engeland zijn al rijen voor winkels te vinden, zo meldt Apple Insider. "

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 23:07 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:03:
[...]

Ja maar ik zie dat soort reacties langskomen elke pagina...

Iemand zegt: Morgen lekker op een stoetje voor de MM zitten :)

Reactie: Dat hoeft ik want ik heb hem al.

Iemand zegt: Weetniet naar welke winkel ik moet, help?

Reactie: Ben blij dat ik hem geimporteerd.

Heel irritant, niet in de zin van ik vind het irritant dat zij hem al hebben, ik gun iedereen een iPad. Maar na een tijdje word het een beetje eentonig.
Je hebt wel gelijk daarin. Maar laat je toch niet zo opn***en door "jonge mensen". Je moet maar zo denken. Morgen heb ik ook een iPad 2.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Rivanov schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:23:
[...]

Ik zeg het hier maar niet meer.. maar ik deel jouw mening volledig.
Dat dacht een vriend van me ook. Toevallig zit hij in Amerika, jammer genoeg moet hij 3 weken wachten voordat het daar op voorraad is! :+

Ach misschien valt het morgen wel mee allemaal... ik ga er (denk ik) niet een halen, maar ga wel met een collega mee die er een gaat halen, kijken naar de chaos @ Mediamarkt :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
In de middag richting saturn Tilburg gegaan om de iPad 2 te reserveren, deden ze niet aan. Dus ben ik naar dixons gegaan, 5% aanbetaald en morgen kan ik die meenemen. Zo kan het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:56:
Jezus wat is dat toch met die verkapte reacties van... KIJK MIJ EENS EERDER EEN IPAD 2 HEBBEN DAN JULLIE WANKERS IN DIT TOPIC. Stop daarmee a.u.b.
En dat zegt iemand bij wie het importeren is mislukt, een of meerdere reserveringen heeft en 50* reacties over de levering van de nieuwe iPad heeft geplaatst zonder relevante info.
Ga zo door beste jongen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:42:
[...]

En dat zegt iemand bij wie het importeren is mislukt, een of meerdere reserveringen heeft en 50* reacties over de levering van de nieuwe iPad heeft geplaatst zonder relevante info.
Ga zo door beste jongen. 8)7
Euhm.. jou argumenten snijden echt geen hout, als ik mijn import ipad had gekregen had ik dat hier niet 1000x gaan rondbazuinen. En trouwens, mijn importactie heeft er sowieso niks mee te maken.

Maarja, boeiend ook eigelijk. Stop de discussie maar. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Jackson6 op 25-03-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 15:46
Hmm, 00:30 en nog geen teken op apple.nl... Gaat de online store ook pas om 17:00 bestellingen aannemen ofzo of gewoon een keer op een onbekend moment? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
02:00, is al algemeen bekend ;-)

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Damn, dat is lang opblijven... Zou het wat betreft levertijd nog wat uitmaken, bestellen om 02:01 of 08:00 :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heb er zin in, de mijne ligt klaar bij Dixons om 17.00, hoop stiekem dat ik hem al wat eerder meekrijg maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 15:36
Bestel-optie in online shops waar het beschikbaar is gekomen de afgelopen uren geven 2-3 weken levertijd aan trouwens. Verwacht dus ook maar zoiets over een uur en een kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Niet online
Martijn schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 00:39:
[...]

Damn, dat is lang opblijven... Zou het wat betreft levertijd nog wat uitmaken, bestellen om 02:01 of 08:00 :P?
Haha, ik vrees dat de site de eerste paar uur overbelast is ;-) Las al van andere Tweakers dat ze hun wekkers gingen zetten namelijk! Denk dat je het beste en zo odd mogelijke tijd kan proberen, 6u morgen ochtend ofzo :9 :O

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Jackson6 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 00:42:
Heb er zin in, de mijne ligt klaar bij Dixons om 17.00, hoop stiekem dat ik hem al wat eerder meekrijg maar ik denk het niet.
Ik kan je verzekeren van niet, dat is de afgelopen jaren niet anders geweest (zelf in dit filiaal gestaan..)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
TweakBoy schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 00:52:
[...]

Ik kan je verzekeren van niet, dat is de afgelopen jaren niet anders geweest (zelf in dit filiaal gestaan..)
Dan maar rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple Store is open! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf nu al 3 weken levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
en bij deze een levertijd van 2-3 weken op alle modellen, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Xeanor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 00:46:
Bestel-optie in online shops waar het beschikbaar is gekomen de afgelopen uren geven 2-3 weken levertijd aan trouwens. Verwacht dus ook maar zoiets over een uur en een kwartier.
Ik bedoelde dus ook de Apple store :P

[ Voor 6% gewijzigd door Xeanor op 25-03-2011 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds

"Er is een fout opgetreden tijdens uw sessie. Ga terug naar het Store-menu om verder te winkelen."

bij het betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:53
2-3 weken.. Dat gaat hem niet worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, waarschijnlijk omdat het nog geen 02.00 uur is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het zo erg zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat krijg ik ook steeds.... misschien zo direct, na 2-en niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
pfff en dan te bedenken dat ik 5:00 er weer uit moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En plat licht de apple site....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat we morgen voor de MM / Applestore zien, is er nu electronisch aan de gang geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er ook bang voor...

Ik probeer het tot half drie en dan stop ik er mee. Dan maar wachten tot de hype voorbij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pats, nu komt de Pardon wel heel snel... Dan was hem dan voor vannacht vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vindt het toch wel te triest voor woorden, na al die jaren mag je er toch wel eens vanuit gaan dat ze hun shit op orde hebben. Al vanaf 1:30 kon je je bestelling gereed zetten, maar vanaf 2:00 lag de boel meteen plat.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Ja. Alle marktplaats-retards zijn er natuurlijk als de kippen bij om ze te bestellen en ze met winst door te verkopen, want die schaarste houdt nog wel twee maanden aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Maar buiten dat om, dit is niet de eerste keer dat er een run is op de producten. Pas je omgeving er eens voor aan, voorkom je een hoop ergenis bij gebruikers. Nu ben ik voor jan met de korte achternaam zolang wakker gebleven.

Eigenlijk gewoon kansloos...

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 18:28
Hm, geen probleem gehad hoor. Om ca. 1:50 bestelling geplaatst, direct melding dat besteld geplaatst was inclusief web-bestelnummer.
Kan site nog steeds zonder probleem benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Ach, lekker geregeld... Tijd om te gaan slapen, over een maandje of twee zie ik wel weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ronalsmathies

Ja het is eigenlijk erg kansloos...en toch doe ik ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Dus even kort samengevat: Iedereen heeft dezelfde problemen? Steeds een parse-error bij een willkeurige stap? Ik kom tot en met het invullen van de creditcard gegevens, daarna niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Laatst online: 12-09 16:48
En toch trappen we er allemaal weer in omdat we hem willen hebben :P

Iemand die er wel doorheen komt? Of ligt het zo erg plat dat er nog niemand kan bestellen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom ook niet ingelogd met mijn id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Echt idioot dit, dat ze dit niet kunnen faciliteren valt me echt zwaar tegen... Waardeloos APPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had goede hoop bij de business-site (die ging een stuk sneller). Helaas ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat te lezen dat iemand om 1.30 heeft besteld en de iPad pas eind april krijgt: http://bit.ly/flFdi7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik er bijna. grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook voor de 30e keer...30 stuks, dat trekt mijn creditcard niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Jammer dat ze hun website niet bouwen zoals hun producten, degelijke kwaliteit :)

Het wordt trouwens pas eng als elke poging die ik tot nu toe gedaan heb daadwerkelijk leid tot een bestelling :X

[ Voor 41% gewijzigd door ronaldmathies op 25-03-2011 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op twitter dat wij als ollanders niet de enige zijn met problemen in ieder geval...

#schraletroost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvannotten
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Mss goeie tip, als ge de aankoop doet met 1-click werkt het 9 van de 10 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
Oops!

An error occurred.

Return to store

-------------------------
Pardon!

Er is een fout opgetreden tijdens uw sessie. Ga terug naar het Store-menu om verder te winkelen.

Gezeik ook steeds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvannotten schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 02:34:
Thnx! Werkt idd wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Voor de duidelijkheid, 1-click aankopen werkt inderdaad veeeeeel beter.
meteen de eerste keer.

Zorg eerst dat je de winkelwagen vol hebt, met je via account -> 1-click aan, vul de ontbrekende gegevens in en kies in plaats van naar de kassa voor 1 click..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvannotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik je zoenen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
F*cking brilliant! 1click did the trick :D, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: heeft iemand een bevestigingsmail binnen met dat 1-click? Of komt dat pas 90min later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOBSCENE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Hier nu ook gelukt met 1-click! Alleen zie ik hem nog niet staan bij Bestelstatus en ook geen bevestigingsmail... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
Nou inderdaad.

Kan ik eindelijk gaan slapen.

Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 18:28
Inderdaad, had ook via 1-click besteld.
Zie alleen nog niets terug bij 'bestelstatus' onder mijn account. 1-click zou wel pas na 1,5 uur verwerkt worden, waarbij in de tussentijd nog te annuleren of te wijzigen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo héhé Kan ik nog 2 uurtjes slapen. Welterusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier inderdaad ook een, blij dat het vrijdag is...valt het slingeren op de weg niet op. :P
Maar het klopt dus dat de bevestiging even op zich laat wachten in je mail en overzicht?

//never mind, opnieuw inloggen en hij staat in het overzicht

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
ook hier gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Hier om 5 uur de order geplaatst en een mailtje gekregen dat ik hem eind april kon verwachten... Duurd me te lang dus geannuleerd. Ga nu opzoek naar een leuke 2e handse iPad1.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannacht dus de iPad2 16Gb Wifi zwart besteld. ETA 21 april
Zie overigens wel de bestelling in het one-click overzicht staan, maar heb nog geen mail gehad.

Overigens in hoeverre moet je de ETA aanhouden bij Apple?
Is het om hunzelf in te dekken als het evt. langer duurt? De 3 weken levertijd stonden er namelijk al bij de launch bij vermeldt. Is er dus een kans dat het (veel) eerder wordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hier in duitsland is de levertijd 2-3 weken zag ik vanochtend om 07:00. Niet dat ik er 1 ga kopen want ik heb net vorige week een pad1 gekocht voor weinig. Natuurlijk wel nieuwsgierig :) Begrijp overigens de hype niet zo, er is tenslotte niet al te veel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mensen die bij de MM zijn geweest? en daar de voorraden hebben gezien?
Ben benieuwd wat er in breda of eindhoven ligt.

Of bij de saturn in tilburg misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Die liggen nog netjes in het magazijn.. tot 17:00.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Mijn 1-click and buy is inmiddels omgezet naar een definitieve bestelling. Ik heb alleen geen mailtje gekregen. Levertijd is 27 April. Ik heb nu een witte en een zwarte ipad 64 Gb Wifi besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 15:14
Had vannacht ook de wekker gezet, maar heb niet besteld. Ik ga vandaag bij winkels proberen, en vertrek anders 9 mei naar Mexico en de VS. Als ik online had besteld was het eind april geworden, dan wil ik dat extra weekje nog wel wachten voor een leuke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het is mijn eerste bestelling bij de apple store en wil toch zeker weten of alles goed is gegaan.

Als ik op mijn orderstatus kijk zie ik:
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 15 Apr, 2011
Verwachte leverdatum: 21 Apr, 2011

Het lijkt dus dat de order inderdaad is aangenomen, maar ik hoor ook dat mensen een mail krijgen ter bevestiging. Die heb ik dus niet gehad.

Ik heb overigens met creditcard betaald, mocht dat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:05:
Ok het is mijn eerste bestelling bij de apple store en wil toch zeker weten of alles goed is gegaan.

Als ik op mijn orderstatus kijk zie ik:
Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 21 Apr, 2011

Het lijkt dus dat de order inderdaad is aangenomen, maar ik hoor ook dat mensen een mail krijgen ter bevestiging. Die heb ik dus niet gehad.

Ik heb overigens met creditcard betaald, mocht dat uitmaken.
Grote kans dat dit eerder wordt dan de 21e (of zelfs de 15e) met iPhone4 direct na lancering was die ook sneller binnen (een week ongeveer) dan gemeld... (UK store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks GS2K1 dat is sowieso leuk nieuws. We zien wel hoe lang het duurt, hoef hem niet per direct te hebben. Maar eerder is altijd leuker :). Had hem puur online besteld zodat ik niet naast de bekende pot pis ;)

Overigens is dat nog niet de antwoord op mijn vraag, wel zie ik dat ronalmathies ook geen mail heeft gehad en laat het nu zijn dat wij beide afgelopen nacht kansloos hier bezig waren en volgens mij redelijk op hetzelfde moment de bestelling hebben gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:13:
Thanks GS2K1 dat is sowieso leuk nieuws. We zien wel hoe lang het duurt, hoef hem niet per direct te hebben. Maar eerder is altijd leuker :). Had hem puur online besteld zodat ik niet naast de bekende pot pis ;)

Overigens is dat nog niet de antwoord op mijn vraag, wel zie ik dat ronalmathies ook geen mail heeft gehad en laat het nu zijn dat wij beide afgelopen nacht kansloos hier bezig waren en volgens mij redelijk op hetzelfde moment de bestelling hebben gedaan...
Maak je geen zorgen om de mail, zodra je kan inloggen bij Apple en daar een order hebt, heb je een order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Als ik dit zo lees ga ik denk ik nog maar wat eerder naar de iCentre toe vandaag...Het lijkt erop dat er maar heel weinig stock is - minder dan vorig jaar met de eerste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas89
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06-2023
Ik heb mijn bestelling rond deze morgen gedaan rond 06u (Apple Store België)

Verwachte leverdatum: 28 Apr, 2011

IPAD WI-FI 3G 32GB WHITE-BNL

IPAD SMART COVER BLUE-ZML

DIGITAL AV ADAPTER-ZML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Ik heb vanochtend om 07:00 uur besteld. Bevestigingsmailtje kwam om 1,5 uur later. De iPad 2 (+ Smart Cover) komt 27 april bij mij aan (als het goed is), maar ik heb gelezen dat dat ook vaak eerder is.

Voor de mensen die de hoop op hadden gegeven, je kan nu weer makkelijk bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Zo en ik ga lekker voor de brievenbus slapen todat TNT morgen aanbelt met mijn Ipad 2 :)
(Dixons webwinkel is bezig de track & trace uit te sturen op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvannotten
Als je een knappe griet bent, zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Man wat een lange levertijd! Blij dat ik geïmporteerd heb,de Levertijden zijn bijna identiek aan die van de iPhone 4 afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Was net bij de Dixons. Stond op de reserveringslijst, maar deze hebben ze moeten schrappen van Apple. MAAR aangezien ik zo vroeg in de winkel was (kan hem vanaf mijn raam open zien gaan :P) hebben ze er eentje voor mij apart gelegd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

@ A-Mac stores dus ook vanaf 17en pas terecht...

Alle Amac Stores zullen op vrijdag 25 maart tijdelijk gesloten zijn van 15.30 tot 17.00 uur en geopend zijn tot 21.00 uur!

Afbeeldingslocatie: http://www.a-mac.nl/amac/images/stories/product_fotos/iPad/iPad2/ipad2-25maart-2.jpg

Nog even wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CoiLive schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:40:
MAAR aangezien ik zo vroeg in de winkel was (kan hem vanaf mijn raam open zien gaan :P) hebben ze er eentje voor mij apart gelegd! :D
Hopen dat Apple dit niet leest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Gaat dus nog lastig worden er 1 te krijgen vandaag ergens als ik het zo lees. Opzich opties genoeg (zit in hartje Amsterdam).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Juist in de winkel geweest om de iPad 2 (wifi/32gb/zwart) al te gaan betalen (straks geen toegang meer tot betaalmiddelen :p). Ze vertelden me dat hij al apart klaarlag, en nog tot morgenavond. Das al een geruststelling! :) Nu nog hopen dat er genoeg smart covers zijn zodat ik direct een leuke kleur kan meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Cooki3s schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:24:
Juist in de winkel geweest om de iPad 2 (wifi/32gb/zwart) al te gaan betalen (straks geen toegang meer tot betaalmiddelen :p). Ze vertelden me dat hij al apart klaarlag, en nog tot morgenavond. Das al een geruststelling! :) Nu nog hopen dat er genoeg smart covers zijn zodat ik direct een leuke kleur kan meenemen.
Waar heb je hem gekocht? Ik hoop ook dat er genoeg smartcovers zijn, met name de leren edities zoals de navyblue of (RED)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou naar mm breda en saturn in tilburg hoef je niet te gaan, bij mm hebben ze er 6 gehad, 3 wit 3 zwart 16gb wifi.
En saturn ook maar 2 met 3g 16gb.....

Lekker dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:16
Even een vraagje (wat hier misschien niet thuishoort maar wellicht toch relevant is omdat er meerdere hier tgen aan zullen lopen):

Ik heb nu een iPad1 met een JB en een iPhone4 met een JB. Hiervoor gebruik ik nog steeds iTunes 9.2 om te syncen.

Kan ik nou vanmiddag de nieuwe iPad2 gewoon aan iTunes hangen of adviseren jullie om eerst iTunes te update naar 10.2 (uit m'n hoofd)? En zo ja, loop ik dan geen risico met m'n iPhone4 als ik deze aan de nieuwe iTunes hang? Ik heb namleijk altijd begrepen dat een je nooit een hogere versie dan 9.2 mocht hebben als je een iPhone/iPad hebt met een JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ferret schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:38:
Even een vraagje (wat hier misschien niet thuishoort maar wellicht toch relevant is omdat er meerdere hier tgen aan zullen lopen):

Ik heb nu een iPad1 met een JB en een iPhone4 met een JB. Hiervoor gebruik ik nog steeds iTunes 9.2 om te syncen.

Kan ik nou vanmiddag de nieuwe iPad2 gewoon aan iTunes hangen of adviseren jullie om eerst iTunes te update naar 10.2 (uit m'n hoofd)? En zo ja, loop ik dan geen risico met m'n iPhone4 als ik deze aan de nieuwe iTunes hang? Ik heb namleijk altijd begrepen dat een je nooit een hogere versie dan 9.2 mocht hebben als je een iPhone/iPad hebt met een JB.
Dat maakt niets uit, iTunes kan je gewoon updaten en je JB blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Ik heb al besloten te kijken welke ik eerst in de winkel kan krijgen. Of dat nu een ipad 2 wordt of een goede honeycomb tablet, maakt me eigenlijk geen bal uit. Ik fiets straks op mn gemak langs de dixons, hebben ze hem niet, kijk ik over een poosje wel weer...

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Dixons heeft een slechte voorraad van de 64gb en 64gb+3g allebei 1 en dat in bijna alle fillialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Iedereen heeft een slechte voorraad zo te zien, word nog erger als met de iPad 1 launch zie ik al weer.
Jammer maar helaas, had niet echt anders verwacht. waarschijnlijk nog niet eens genoeg om wat demomodelletjes te plaatsen, meteen verkopen zonder te laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Hoe laat moet ik in de rij staan met deze slechte voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
nu? ;)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Je had er al moeten zijn!1!1!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

ococ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:46:
Hoe laat moet ik in de rij staan met deze slechte voorraad?
Er staan nu al rijen.... :x

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 21:41

mwa

Mmmm, ik ga het toch proberen rond 16:00 bij de MM Arena, woon er toch vlakbij. Om nou een hele dag in de rij te gaan staan.. Wie weet ben ik lucky :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Niet online
Kom ik nog de Apple Store in om een hoesje voor mijn iPhone te kopen, of kan ik dat beter laten? :9

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dialmformark schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:48:
Mmmm, ik ga het toch proberen rond 16:00 bij de MM Arena, woon er toch vlakbij. Om nou een hele dag in de rij te gaan staan.. Wie weet ben ik lucky :D
Zou het gewoon proberen. Vorige keer kon je halverwege de dag ook gewoon nog ipads pakken en meenemen. Zou de gok wel nemen, anders moet je tot 28 april wachten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:56:
[...]

Zou het gewoon proberen. Vorige keer kon je halverwege de dag ook gewoon nog ipads pakken en meenemen. Zou de gok wel nemen, anders moet je tot 28 april wachten haha.
Vanaf 5 uur toch, ook gewoon bij de MM lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 21:41

mwa

Dan is de keuze nog tussen de MM Arena en MM Noord... Denk in Noord meer kans door het hoge tokkie gehalte daar haha (grapje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DRvDijk schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:57:
[...]
Vanaf 5 uur toch, ook gewoon bij de MM lijkt me?
Yep. Heb Dixons den haag gebeld, die waren nog niet begonnen met verkopen (dus ik neem aan de MM ook nog niet, anders was de Dixons wel begonnen). Hopelijk staan er geen halve voetbalstadions te campen bij die winkels want om nou uren in de rij te gaan staan...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Ik hoop op mazzel, ik heb nog wel wat uitwijkmogelijkheden. MM Arena inderdaad, maar ook MM Utrecht, Dixons aldaar, en anders nog een aantal Apple winkels in 030. Hopelijk lukt het :)
Pagina: 1 ... 15 ... 67 Laatste