Verwijderd
ik ben aan het werk en kan pas na half 5 weg... zit wel dichter bij centrum..
hoop maar dat er genoeg zijn!!
Ik zou geneigd zijn om alexander te zeggen ...Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:22:
Waar denken jullie dat ik meer kans maak? Mediamarkt rotterdam centrum of rotterdam alexander??
ik ben aan het werk en kan pas na half 5 weg... zit wel dichter bij centrum..
hoop maar dat er genoeg zijn!!
prima. Maar dan ga ik er wel van uit dat het een 64GB Zwart 3G is
Verwijderd
ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar omdat ik in 5 minuten al bij die in centrum ben..
Volgens hun mogen ze geen enkele uitspraak doen van Apple, ook niet over voorraad. Gewoon naar de winkel komen was het advies. Lekker dan als ze er maar 1 of 2 op voorraad hebben straks...
Ik, misschien! Stond wel in de planning een kijkje te nemenVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:29:
Nog Tweakerts die vanaf een uurtje of 15:30 bij MM Almere gaan staan?
Woopwoopwoopwoop.
Hoop dat ze toch wel een paar meer bij de MM krijgen dan wat ze bij Dixons hebben.
Nog mensen naar de MM in Hengelo?
Tjielp... een vogel.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Enig idee hoeveel ze er daar hebben? Ik denk dat de MM beter supplied is.kellhus schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:38:
SRK: ik twijfel of ik niet beter bij de icentre kan gaan staan..zit alvast in het zonnetje hier
Wel lullig als er straks meer dan 100 mensen uren staan te wachten voor een voorraadje van 5-10 iPads.
Wat ik vandaag zal ga doen:
- Bro op pad gestuurd met pinpas voor ipad 2, maar hij is nog niet wakker
- Zelf langs alle MM 's gaan in omgeving Rdam.
- En ook de Saturn.
Kijk of het mij gaat lukken. Ben nu nog aan het werk.
Is all part of the plan van Apple. Zoveel mogelijk hype teweeg brengen, dat niemand dat snaptHanky74 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:
Wat is eigenlijk de reden dat ze pas vanaf 17 uur in de verkoop gaan? Zodat zoveel mogelijk mensen getuige zijn van de lange rijen voor de Apple Centers?
Wel lullig als er straks meer dan 100 mensen uren staan te wachten voor een voorraadje van 5-10 iPads.
Zijn de rijen om 17:00 snel weg, en een hoop ontevreden prospects. Lijkt me niet de bedoeling van Apple...
Misschien worden die verhalen de wereld in geholpen door mensen die de rij voor zichzelf proberen te beperken?
Nou nee hoor, met eigen ogen gezienKlaassie schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:11:
Die verhalen van maar 1 of 2 iPad's per vestiging lijken me erg sterk.
Zijn de rijen om 17:00 snel weg, en een hoop ontevreden prospects. Lijkt me niet de bedoeling van Apple...
Misschien worden die verhalen de wereld in geholpen door mensen die de rij voor zichzelf proberen te beperken?
Ze hebben van de populaire modellen (zoals 16GB wifi zwart) wel wat meer, maar vooral weinig 3G modellen en zeker in het wit!
Grappig. Ik heb net MM Rijswijk gebeld en ze zeggen dat ze geen lijst hebben, dus ik weet niet waar jij en je vriend dan op positie 1 en 2 staandiabolofan schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:07:
MM Rijswijk heeft er totaal 50 gehad, sta nu samen met vriend op positie 1 en 2 =)
Ik rij er om een uur of vier maar naartoe, dan merk ik het wel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
hij staat al in de winkelDr. Strangelove schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:16:
[...]
Grappig. Ik heb net MM Rijswijk gebeld en ze zeggen dat ze geen lijst hebben, dus ik weet niet waar jij en je vriend dan op positie 1 en 2 staan
Verwijderd
Ik bedoel dat we al in de winkel staan inderdaad, dus grappig heeDr. Strangelove schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:16:
[...]
Grappig. Ik heb net MM Rijswijk gebeld en ze zeggen dat ze geen lijst hebben, dus ik weet niet waar jij en je vriend dan op positie 1 en 2 staan
Verwijderd
ben voorzien van aaipad 3g al dus wat is nou 3 weken op je leven
in rij staat en hopen dat je er eentje kan bemachtigen.. dat vergaat wel als je ouder word.
De Dixons in Doetinchem zei namelijk dat er vanaf volgende week al weer normale zendingen met iPads geleverd werden.
Zo denk ik er ook over,... maar toch, ik ga naar de winkel... is het niks (lees: rijen tot 10 straten verderVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:30:
gewoon @ apple.nl besteld. ik wacht wel 3 weken, heb geen haast.
ben voorzien van aaipad 3g al dus wat is nou 3 weken op je leven![]()
in rij staat en hopen dat je er eentje kan bemachtigen.. dat vergaat wel als je ouder word.
Verwijderd
Ik ga om vier uur bij de Dixons kijken. Net geweest al bij Dixons en die beginnen om vijf uur pas met verkoopBas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:41:
Als ik dit zo lees, dan ben ik bang dat ik ook geen Ipad krijg vandaag
Hoop dat ze toch wel een paar meer bij de MM krijgen dan wat ze bij Dixons hebben.
Nog mensen naar de MM in Hengelo?
Da's pas commitment; staan er al veel mensen dan?diabolofan schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:27:
[...]
Ik bedoel dat we al in de winkel staan inderdaad, dus grappig hee
Woopwoopwoopwoop.
denk dat mensen in de rij meer oog hebben voor de ipad dan voor een vrouw.... ;-)Mobomonster schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:35:
Over hormonen gesproken, hoe zit het met de regel 'vrouwen gaan voor' ? Dan wil Mobomonster best even in de rij gaan staan hoor!
diabolofan schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:27:
[...]
Ik bedoel dat we al in de winkel staan inderdaad, dus grappig hee
Hou ons please op de hoogte.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:35:
[...]
Da's pas commitment; staan er al veel mensen dan?
Hanky74 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:52:
Wat is eigenlijk de reden dat ze pas vanaf 17 uur in de verkoop gaan? Zodat zoveel mogelijk mensen getuige zijn van de lange rijen voor de Apple Centers?
- Als ze vanaf 10 uur hadden verkocht dan moeten er zoveel mensen voor vrij nemen.
- Minder uren openingstijd op de launchdag dat men NEE, HEBBEN WE NIET MEER moet verkopen.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Er stonden al een man of 10 voor de MaxMe in Groningen... Dat je zo lang gaat staan wachten op dat ding, ongeloofelijk
ORLY? Hm, dan laat ik de leren legging en hoge hakken wel thuis staan. Bleef bij de launch van de iPad1 de prijs geruime tijd 't zelfde, of ging deze snel omhoog/omlaag gekoppeld aan de voorraden?T7D_Sneezy schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:39:
[...]
denk dat mensen in de rij meer oog hebben voor de ipad dan voor een vrouw.... ;-)
Woopwoopwoopwoop.
In de tussentijd zijn er geen prijsverlagingen geweest.
Ik zou er voorlopig niet op rekenen.
Voorlopig nog steeds alleen wij. MediaMarkt medewerkers stelde zich net voor omdat we er toch nog zo lang staan
Komen er nog meer naar MM Rijswijk?
Bij een APR in België
Ook hebben ze geen 3G binnen gekregen.
probeer MM Rotterdam Beijerlandselaan eens... Ligt uit de 'route' voor de meeste mensen...Shift schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:54:
Iemand in de wacht bij MM Rotterdam beurs? Is het druk?
Zelf heb ik vannacht via de Apple store een iPad2 32G wifi besteld, dat wordt dus wachten...
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ook nog eens vrije verkoop alleen!
Dus mijn reservering heeft blijkbaar niet echt veel voordelen gehad...
Reserveringen worden pas de 2e ronde uitgeleverd (konden nie zeggen wanneer dat zou zijn).
[ Voor 19% gewijzigd door Tha BasZ op 25-03-2011 13:42 ]
Zelfde geldt voor verkoop voor 17:00
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Verwijderd
De kaart bleek trouwens echt geblokeerd
edit:
bij controle op de apple site blijk ik twee bestelling te hebben staan, 1 van 02.10 en 06.37, alleen van de eerste een bevestigingsmail ontvangen. Direct maar apple gebeld en de latere bestelling laten verwijderen..2 ipads is wat overdreven
[ Voor 17% gewijzigd door lintweaker op 25-03-2011 14:11 . Reden: uitbreiding laatste status ]
Verwachting is dat de MM 300 per filliaal voorraad ontvangen. De saturn 200 per filliaal.
[ Tesla MIG MYP ]
418O2 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:42:
Serieus om 17 uur pas verkopen?
Er stonden al een man of 10 voor de MaxMe in Groningen... Dat je zo lang gaat staan wachten op dat ding, ongeloofelijk
in Tilburg bij de iCentre loopt het ook storm: er zijn 4 wachtenden voor u...
overigens krijgt de iCentre er 'genoeg' (so says medewerker) binnen.
Ik ga een beetje naar de winkel amehoela
Zo en dan nu cisco leren
en tegelijkertijd kijke wat ik voor de achterkant aan bescherming voor de ipad2 kan regelen.... (ik heb al een appelgroene smartcover drbij besteld ^_^)
Be nice, You Assholes :)
Mijn Ipad 2 komt namelijk morgen via de postbode maar ik kon bij de bestelling geen smart cover bestellen.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Sta in almere als nr 2 te wachten, alle wifi modellen zijn beperkt leverbaar
Ligt eraan welk model 3G je wil hebben en welke kleur.kellhus schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:26:
Volgens de MM heeft geen enkel filiaal een 3G model...
Goh Tweakermeet doen?Dr. Strangelove schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:16:
[...]
@diabolofan: Hou ons even op de hoogte van de rijlengte wil je?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nog een maandje wachten en dan laat ik een ipad meebrengen uit New York
Everything is possible if you really want it.
Thanks, zal van de week eens langs gaan dan.Upbeat schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:26:
Smartcovers zijn er wel, maar niet alle kleuren en soorten. En de aantallen zijn ook beperkt!
Mmmh, heb net in de magazijnvoorraad van die gasten hier mogen kijken, en staan gewoon 3G versies bij hoor (MM Rijswijk).kellhus schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:26:
Volgens de MM heeft geen enkel filiaal een 3G model...
Momenteel hier 10 mensen in de rij.
Verwijderd
Ow balen zeg ik wilde naar MM Den Haag, misschien kan ik dan toch beter naar Zoetermeer gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:46:
Ik werd net door MM Den Haag gebeld dat vanwege beperkte voorraad alle reserveringen vervallen ... ik had mijn reservering aan een tweaker overgedragen dus pech voor hemEr stonden al mensen te wachten en hij zei dat ze weinig hebben binnen gekregen. Succes jongens, ik hoop dat het meevalt met die beperkte voorraden!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Zekeronskip schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:53:
Nog tweakers uit Doetinchem hier?
dat was vanochtend om 9 uur al zo.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:59:
In de Apple Store is de levertijd veranderd van 2-3 naar 3-4 weken.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
64GB en 32GB zijn beetje gewild geloof ik.
Ik ga zo ook nog even langs bij MM Amsterdam Arena, gewoon om even te kijken. Ben benieuwd hoe het daar geregeld is.
D'r staat een rij totaan Franeker, dus a'k tij was su'k mar opskieteVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:22:
iemand een idee hoe druk het in leeuwarden MM is?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Mijn broer werkt er, maar hij zei iets heel anders.. zijn er ±150 op voorraad en waren er al ±250 gereserveerd, dus daar in de rij staan lijkt me nutteloosVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:21:
Mediamarkt utrecht 550 op voorraad, moet genoeg zijn.
Hoe weet je dat er 145 zijn? Waar staat de rij? Want Apple zit in de kelder.ronaldmathies schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:24:
Bij de mediamarkt in den haag zijn er intotaal 145 stuks, de rij is op dit moment een man of 35 groot. Wees er snel bij
Ik kan er pas om 17u zijn... Dat gaat nog lastig worden begrijp ik...ronaldmathies schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:24:
Bij de mediamarkt in den haag zijn er intotaal 145 stuks, de rij is op dit moment een man of 35 groot. Wees er snel bij
Iemand enig idee hoe de Dixons in zijn voorraad zit?
Even gebeld voor je, 75 stuksVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:36:
Iemand info over MM Maastricht?
Ze hebben hier geen pre-orders maar ze werken met bonnetjes, heb je een bon dan heb je een ipad.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Een paar dagen geleden werd hier nog beweerd dat de MediaMarkt er wel honderden zou hebben.
Ze waren immers "zo groot" en nu krijgen al de MediaMarkt's er maar een handje vol.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik sta samen met een knul van een jaar of 14 bij de reserveringen en ik sprak net de verkoper. Die vetelde dat er nog geen iPad binnen is.
Til jij maar eens 75 iPad dozen op. Je mag zelfs 2 handjes gebruiken ;-)Donstil schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:58:
Haha 75stuks voor MediaMarkt Maastricht.
Een paar dagen geleden werd hier nog beweerd dat de MediaMarkt er wel honderden zou hebben.
Ze waren immers "zo groot" en nu krijgen al de MediaMarkt's er maar een handje vol.
I do get your point, we gaan zo maar eens kijken bij de MM in 020
75 iPad's zijn er geen honderden toch? Of je dat nou op 1 of 10 "handjes" uit gaat rekenen.DRvDijk schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:59:
[...]
Til jij maar eens 75 iPad dozen op. Je mag zelfs 2 handjes gebruiken ;-)
I do get your point, we gaan zo maar eens kijken bij de MM in 020
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De 3G modellen zijn al op. Tot een kwartier geleden waren alle wifi modellen er nog.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Nee klopt, maar een handje vol is het ook nietDonstil schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:00:
[...]
75 iPad's zijn er geen honderden toch? Of je dat nou op 1 of 10 "handjes" uit gaat rekenen.
Ik hoorde net 300 stuks bij mm amsterdam zuidoost, ga even kijken