Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
@drvandijk, ik ga er zo ook maar even naar toe. Ben benieuwd hoe het daar is. Moet toch die richting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wasp schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:06:
Ben nu @ MM Groningen, je krijgt hier een soort van bonnetje waarmee je om 17:00 gegarandeerd een iPad kan halen. Verkapte manier van reserveren.

De 3G modellen zijn al op. Tot een kwartier geleden waren alle wifi modellen er nog.
Op zich beter dan de vorige keer (iPad1) bij MM Groningen. Toen stond iedereen ook netjes in de rij en toen om 9:00 uur de deuren open gingen rende iedereen naar de Apple-afdeling (ergens in het midden van de winkel, moest je zelf opzoeken) en degene die het hardst rende kreeg er als eerste 1 :{ Gelukkig waren er genoeg iPads voor iedereen die stond te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Iemand die weet hoe het ervoor staat bij Saturn in Tilburg? Vannacht al een 32 GB WiFi Zwart besteld maar de geschatte levertijden staan me niet echt aan.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
tot zover staat me reservering bij de wehkamp.nl nog op 1 week
als je nu besteld staat het op 3 weken

dus het zal me benieuwen ik ben in utreg alle winkels af geweest en lief gedaan maar helaas..

bij de amac utrecht zaten er al mensen om 11.00 voor de deur _/-\o_

Vindt iedereen echt helden die zo lang in de rij staan voor een dare i say een gadget :P :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Njay op 25-03-2011 16:24 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:12
Ben nu 38 in de rij in Rijswijk :p totaal 80 stuks beschikbaar maar aangezien ik alleen de 64 wifi zwart wil geef ik mezelf weinig kans.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:55

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op Twitter zie je veel foto's voorbij komen van rijen....
Waarom in de rij staan als je het online kan bestellen voor dezelfde prijs?
Ik kan best een week wachten. O-)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
Was 't maar één week. Levertijd is 3-4 weken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bij de MM den haag zeker 200 mensen. Ik sta rustig met de verkoper te praten bij de dixons, hier is geen hond.. Hij ligt achter voor mij. Nog 18 min :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jackson6. Goed om te horen. Ik moet zo een 64gb 3g wit ophalen voor een vriend van me die mijn bestelling over wilde nemen bij een Dixons.

Heb geen zin uren in de rij te moeten staan. Kan ik wel even internetten op me iPad2 :D

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Nice ! ... dan ga je em dus zeker krijgen jackson 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Nu online
Hier mm arena Amsterdam. Heel veel mensen in de rij. Er staat op een bord precies hoeveel ze er van welke hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:30
Succes allemaal :)! Ik heb bij apple vannacht besteld. Geen hond te zien in de rij ;-) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

joke_name schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:47:
Hier mm arena Amsterdam. Heel veel mensen in de rij. Er staat op een bord precies hoeveel ze er van welke hebben.
vermeld dat dan ook even :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
16GB Wifi zeker wel veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Nu online
Ik heb het bord niet helemaal duidelijk kunnen lezen. Maar van de 3G modellen erg weinig. Wifi veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alpha89 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:48:
Succes allemaal :)! Ik heb bij apple vannacht besteld. Geen hond te zien in de rij ;-) ;-)
Haha nee geen hond in de rij. Maarja dan heb je hem ook pas ver in April.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59
t is 17u :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Hebbes! 2 stuks 16GB wifi zwart! yippie!

[ Voor 10% gewijzigd door Plurk. op 25-03-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik sta nu bij MM Rotterdam centrum. Ongeveer 100 man in de rij. Ze delen bonnetjes uit voor de beschikbare iPads. 3G waren er maar heel weinig, zijn nu op. (eerste iPad is ZOJUIST verkocht!!)
Er zijn nog aardig wat bonnetjes dus als je snel bent kan je er nog een bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb emmmm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Collega van me heeft vanaf 11.00 uur in de rij gestaan. Loopt net met de buit naar buiten hoor ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
HeB hem! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
heb de 32gb wifi, was nr 2 in rij bij MM almere vanaf 14:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Net besteld bij Dixons.nl :) morgen komt hij binnen! Was te lui om op stap te gaan :PPP

Veel plezier iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Heb hem bij de Dixons gehaald... was toch netjes nummer 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Trouwens mijn order op apple.nl net netjes kunnen killen, dat scheelde ook weer enorm :P...

En dat allemaal uit mijn luie stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Op Dixons.nl is hij gewoon te bestellen _/-\o_

Tip voor de mensen die hem nog willen hebben voor morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26
Net een 16gb wifi zwart gescoord bij MM Deventer. Ze hadden er 60, dat was ong ook het aantal mensen dat in de rij stond. 3g was volgens mij zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
hulde van dixons.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Zoetermeer had er 90 zei een verkoper, 1 pallet maar onder zwart folie. Foei wat was het daar druk zeg, een vette rij van meer dan 100 man dus maar doorgelopen. Om 17.15 uur riep iemand door een megafoon dat alle 3G modellen waren uitverkocht!

Bij iFactors Zoetermeer was het ook erg druk. Hoorde wel dat mensen met reserveringen na 17.00 uur de winkel in konden en dat die dan klaar lag. Dacht dat er geen pre-orders mochten zijn met de launch.

Vond trouwens de witte heel veel mooier in het echt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op dixons.nl besteld.. Hoop dat ze hem echt op voorraad hebben. Iemand al geverifieerd of ze ze echt kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 19:00
Dixons is echt netjes bezig! Nog stééds voorradig :)
Heb zelf bij de MM Zwolle in de rij gestaan, had iPad nr. 64, stonden nog zeker 80 man achter me.
3G was zo weg idd;)

[ Voor 6% gewijzigd door Torrentus op 25-03-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:27

SmartDoDo

Woeptiedoe

alwaysleft schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:28:
Op Dixons.nl is hij gewoon te bestellen _/-\o_

Tip voor de mensen die hem nog willen hebben voor morgen!
Ook maar even besteld daar. Heb eerder al wel goede ervaringen gehad met Dixons.nl dus ik hoop dat de voorraadindicatie ook echt klopt. Dat zou dan wel een paar weken wachten schelen tov apple.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Media Markt Beijerlandselaan is op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb hem, overigens heb ik voor de liefhebber nog een bevestiging voor 32WiFi zwart in
reservering in Enschede bij de MM. PM als je interesse hebt.. De mijne uit Hengelo is al binnen en heb geen belang bij twee..

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dixons.nl heeft alleen nog maar de 16GB wifi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Net bij MM Almere geweest, stond na 5 minuten weer buiten... stukke beter dan bij iCentre, waar er echt een belachelijke rij door 't winkelcentrum heen liep.

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie ik heb 'm ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou stond om half 5 in de rij bij MM Alphen a/d Rijn, voor mij zo'n 20 mensen achter mij zo'n 30+. Om 17.00 uur werd er omgeroepen dat iedereen met een reservering beneden z'n Ipad kon gaan ophalen :/ en om 17.03 waren de 3G modellen op.. :(

Stond nog een tijdje met een zwarte 64 wifi in m'n handen te twijfelen maar heb hem toch maar weer teruggebracht.. dan maar wat langer geduld hebben en wel 3G... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Excuses, alle wifi versies zijn er nog op Dixons.nl :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
MM Den Haag. Kreeg ik een papiertje met de versie die ik wilde. Ik was er net voor 4en. 3G kon toen al ni meer. Maarja met zo'n papiertje kreeg je er sowieso 1. Ik ging voor de 32GB zwart en heb hem dus. Pinautomaat sloeg nog wel ff op hol bij mij en moest reset worden.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4e in rij bij MM Almere om 15:30. Gezellige mensen. Uiteindelijk 32GB 3G zwart geworden (wilde 16GB 3G maar was er niet meer). Eerst weer buiten, daarna gelachen @ HUGE line by iCentre Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb em ook! 64Gb Wit :)
Bij Xando in Nijmegen, ze hadden er zeker wel 100 :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3G gaat echt reuze rap, of het zijn er gewoon erg weinig.

De Apple Store staat inmiddels op 3-4 weken, dat was vanmorgen nog 2-3 weken!
Straks worden dat maanden, dus nu net gelijk online besteld bij de Apple Store:

Verwachte verzenddatum: 22 Apr, 2011
Verwachte leverdatum: 03 Mei, 2011

IPAD WI-FI 3G 16GB WHITE-BNL
IPAD SMART COVER BLUE-ZML
T-MOBILE NL IPAD SIM-NLD

Mijn ervaring met de Apple store is dat het vaak wat sneller gaat. Vind het ook wel best zo, gelijk een nieuwe batch ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 19:52
16GB WiFi White hier! :)

Stonden bij MM Eindhoven zeker wel een man of 100. Was er rond 16.30 en stond ongeveer op de helft, maar toen ik aan de beurt was was hij nog even lang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:01:
4e in rij bij MM Almere om 15:30. Gezellige mensen. Uiteindelijk 32GB 3G zwart geworden (wilde 16GB 3G maar was er niet meer). Eerst weer buiten, daarna gelachen @ HUGE line by iCentre Almere.
Baha. die rij was belachelijk he? Arme mensen.. Ik ben er héél hard voorbijgelopen.

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 16GB wi-fi 10 minuten geleden besteld op Dixons.nl maar nog geen orderbevestiging binnen, zijn er anderen met hetzelfde probleem?

Ik heb wel gelukkig snel een print-screen gemaakt van de betalingsbevestiging, mochten er problemen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Lol die blauwe smart covers gaan ook als een trein :P bij dixons.nl al uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passen doorgaans alle iPad 1 cases ook op de iPad 2, of moet je iPad 2-specifieke cases kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:14
Net even hier in Alkmaar wezen kijken. Bij de iCentre stond een rij van een mannetje of 40. Geen moeite genomen om daar te kijken. Bij de MM viel 't qua drukte mee, daar lag wel een hele stapel maar die waren voor reserveringen. Heb er zelf ééntje gereserveerd daar, volgens de medewerker zou 't zo'n 2 weken duren. Zwarte 64GB 3G btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:11:
Ik heb de 16GB wi-fi 10 minuten geleden besteld op Dixons.nl maar nog geen orderbevestiging binnen, zijn er anderen met hetzelfde probleem?

Ik heb wel gelukkig snel een print-screen gemaakt van de betalingsbevestiging, mochten er problemen optreden.
De zwarte of de witte? De zwarte is op namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Stukje van het lijstje bij de MM in Amsterdam:
5 stuks 16GB zwart 3G
0 stuks 16GB wit 3G
83 stuks 16GB zwart wifi
62 stuks 16GB wit wifi
25 stuks 32GB zwart 3G
13 stuks 32GB wit wifi
denk dat de meeste nu wel op zijn, 3G sowieso op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:18:
[...]

De zwarte of de witte? De zwarte is op namelijk :/
Ik heb waarschijnlijk de laatste zwarte 16gb wifi besteld, want direct daarna was hij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pics or it didn't happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de rijen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:11

MaxPoweR

-=StopTech=-

Nou, ik heb mijn iPad 2 3G 32GB zwart binnen, was V&D binnen gelopen omdat ik naar het toilet moest en zag bij Dixons dat ze ook de iPad 2 verkocht. Er stonden maar 3 mensen in de rij (16:15 uur), ben toen maar blijven staan. Wilde hem eerst bij Mediamarkt halen, gelukkig heb ik dat niet gedaan, hoorde van mensen die later erbij kwamen dat het een puinhoop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:55

danplo

The Force is strong with me

Ik heb ook gelukkig mijn Ipad 2 Zwart Wifi 32GB :P
Ik stond in de Mediamarkt Rotterdam Centrum.
Rond 12:30 uur maar vanaf huis gegaan, omdat ik zenuwachtig werd :) rond 13:00 uur zater er 8 mensen al te wachten, ben er toen voor de zekerheid maar bij gaan zitten.
Lange tijd bleef het rustig en druppelde wat mensen binnen en werden we achter dranghekken geplaatst.
Niet alle modelen waren aanwezig, dus sommige die voor mij stonden moesten een ander model of kleur keizen.
Er stond zelfs iemand voor mij die had meerdere keren gevraagd of zijn model er was en werd ja gezegt, puntje bij paaltje niet dus, erg lullig, sta je uren voor in de rij.
MM Centrum vond ik beetje rommelig overkomen, maar goed ikke blij :D

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Eerste bericht vanaf m'n iPad 2:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 19-09 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:13:
Passen doorgaans alle iPad 1 cases ook op de iPad 2, of moet je iPad 2-specifieke cases kopen?
iPad 1 hoesje gaat niet passen om iPad 2. Ten eerste vanwege camera, maar zeker ook omdat hij een stuk dunner is.

@Jackson
Gefeliciteerd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Torrentus op 25-03-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Jackson6 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:40:
Eerste bericht vanaf m'n iPad 2:)
Klojo ;) dat is wel de eerste lijkt me! ik zit nog in de trein angstvallig te wachten totdat ik hem kan uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:11:

Aan het einde stond order bevestiging tussen nu en 24uur ofzo. Heb een 32GB WiFi zwart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Hhmm ik had geen zin in de drukte, en ben dus niet in de rij gaan staan met de gedachte "morgen maar proberen een iPad2 te scoren" (in Breda) maar als ik de reacties hier zo lees gaat dat erg lastig worden omdat ze overal al uitverkocht zijn :p.

Nouja, dan nog maar een paar weken wachten...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens heel impulsief een iPad gekocht, wilde aanvankelijk het geld gebruiken om mijn 3-jaar oude laptop te vervangen met een nieuwe Sandy Bridge laptop. Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen. (Dit wordt mijn eerste iPad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:48:
Ik heb trouwens heel impulsief een iPad gekocht, wilde aanvankelijk het geld gebruiken om mijn 3-jaar oude laptop te vervangen met een nieuwe Sandy Bridge laptop. Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen. (Dit wordt mijn eerste iPad)
De mijne is ook een impulsaankoop geweest, hij ligt dus ook al een uur in de verpakking thuis :P
Nu maar eens uitpakken en alvast gaan sparen voor de zomervakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 00:53
Heb 4 iPads 2 gekocht. 2 Ipads 2 zwart zijn al gereserveerd voor familie en heb er nu nog 1 iPad 2 16GB wifi White over. Binnen 5 minuten was ik al de winkel uit. Werd als eerste geholpen. Schuins tegenover de winkel waar ik het heb gekocht was zo`n apple reseller. Stond een beste rij (circa 100 man). Ben zo flauw geweest met mijn beste kameraad om mijn 4 iPads 2 te laten zien. Die mensen keken mij heel pist off aan. En de winkel waar ik het gekocht had. Lagen in een deuk toen ik die stunt uithaalde. Vroeg wel natuurlijk of hun dat goed vonden. Natuurlijk zeiden: Ja doe maar. Wil weten hoe hun reacties zijn van de mensen die in de rij om 14.00 uur al staan.

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 25-03-2011 18:52 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:51:
Heb 4 iPads 2 gekocht. 2 Ipads 2 zwart zijn al gereserveerd voor familie en heb er nu nog 1 iPad 2 16GB wifi White over. Binnen 5 minuten was ik al de winkel uit. Werd als eerste geholpen. Schuins tegenover de winkel waar ik het heb gekocht was zo`n apple reseller. Stond een beste rij (circa 100 man). Ben zo flauw geweest met mijn beste kameraad om mijn 4 iPads 2 te laten zien. Die mensen keken mij heel pist off aan. En de winkel waar ik het gekocht had. Lagen in een deuk toen ik die stunt uithaalde. Vroeg wel natuurlijk of hun dat goed vonden. Natuurlijk zeiden: Ja doe maar. Wil weten hoe hun reacties zijn van de mensen die in de rij om 14.00 uur al staan.
Het zou niet oneerlijk zijn geweest als jullie gelyncht en beroofd zouden zijn door de menigte.

Dit soort asociaal gedrag moet je niet uithalen tijdens een launch en al zeker niet bij staan grijnzen of lachen met een vingertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
Ik heb de mijne gehaald bij de dixons in de V&D. Het was daar lekker rustig.

Maar hieronder niet..

iCentre Tilburg:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/24gt0k2.jpg

Saturn:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2ia4c5j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie nog ergens in Eindhoven te verkrijgen of overal uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:55:
[...]

Het zou niet oneerlijk zijn geweest als jullie gelyncht en beroofd zouden zijn door de menigte.

Dit soort asociaal gedrag moet je niet uithalen tijdens een launch en al zeker niet bij staan grijnzen of lachen met een vingertje.
Een vinger uithalen doe ik zowiezo niet. Maar kwam een paar bekenden tegen: Jullie weten dat het bij een apple reseller altijd het drukst is en daar liet ik het aan zien. Waardoor de andere mensen mij pist off aankeken. Kan ik niets aan doen dat ik de iPads 2 wel gelijk heb. We hadden nml een weddenschap wie als eerste de ipad 2 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPad 2 ...... I HAZ IT!

Zelfs met reservering toch nog ruim een half uur in de rij moeten staan.
Bij iFactors Zoetermeer zo'n 250 stuk waarvan 50 voor losse verkoop en 200 reserveringen.
Laatste losse verkoop iPad werd rond 17:30 verkocht, laatste reservering zal zo ongeveer 18:30 zijn uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

Toppe

Oké ✅

Yeah! Toch niet om 0900 gegaan maar was er om 1100, was gelukkig wel de eerste! Ook als eerste de winkel uitgelopen!

Ik wist zeker dat ik voor zwart zou gaan, tot ze de witte lieten zien! Heb nu dus ook een witte 32gb wifi only. 3G heb ik op de vorige 2 ipads gehad maar nooit gebruikt. Ook een grijze smart cover. Wou eerst de Cream maar in real life vond ik hem minder mooi.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Heb hem vanmorgen om 7 uur besteld, maar helaas geen creditcard.. Geld uiteraard meteen overgemaakt, maar dat zal wel tot halverwege volgende week duren voordat het geld over is, pas dan wordt de bestelling daadwerkelijk verwerkt :( Gaat wel tot juni duren ben ik bang :')

Wekt veel vertrouwen overigens, de mail met betalingsgegevens:
Houd rekening met een periode van Datum wordt bevestigd zodra betal voor de bestelde computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zou ik de Ipad 2 16 gb wifi wit op dixons.nl kopen en hem dan doorverkopen op marktplaats voor 520 euro?

Denk best dat mensen het er voor willen geven 8)7

Aangezien hij nergens meer op voorraad is waarschijnlijk, toch snel 40 euro verdiend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 10:09

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Ik heb ook een iPad 2 32 GB Wi-Fi wit kunnen scoren in Genk (Limburg, België) bij S&S. Om 15u20 beginnen aan te schuiven. 19 wachtende voor me. Toen begonnen ze een soort reservatiekaartjes uit te delen. Heb toen voor hogergenoemd model gekozen. Ging allemaal vrij vlot. Ze hadden zelfs meerdere kleuren smartcovers. Heb een oranje gekozen :).

Bij S&S Genk waren er 55 iPads aangekomen. Ze hadden alle modellen. Na het uitdelen van de reservatiekaartjes waren er zelfs nog over. Maar die zullen ondertussen wel weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

Toppe

Oké ✅

Bij icentre in Almere kreeg je een verlanglijstje. Samen met een pen en flesjes water als zeer positief te beschouwen! Gelukkig was het weer goed

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Hier ook bij een APR in België staan aanschuiven, wel al met een reservatie, moest wel ff wachten maar ze hadden sowieso mijn model dus ja :) ook met oranje smartcover, wil wel nog een dock en een langere 30pin kabel kopen, want die hadden ze niet. Voelde me wel wat schuldig toen ik de mensen voor mij hoorde zeggen dat ze waarschijnlijk hun keuze niet zouden kunnen meenemen omdat ze dachten dat reserveren niet mocht van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
In de winkel lieten ze de dummies zien van een iPad white en zwart. Persoonlijk was ik heel erg gecharmeerd van de witte. Ben wel blij dat ikzelf een witte iPad 2 heb gekozen. Familie van mij hebben de zwarte iPad 2 en hebben nu spijt dat ze geen witte hebben genomen. Maar hun houden gewoon de zwarte iPad 2.

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 25-03-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Op Dixons.nl zijn nu alle modellen uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Net verzendbevesiging gehad van:

Dixons.nl: dat 32GB iPad WiFi enroute is (vanmiddag 17:00 besteld)
Dixons.nl: Blue Smart Cover enroute is (vanmiddag 17:00 besteld)
Apple.nl: Black leather Smart Cover enroute is (vanmorgen besteld 6:00 uur)

Had niet verwacht dat apple zo snel zou leveren... had die blauwe als tijdelijke mee besteld.... Achjah dan kan ik afwisselen!

Morgen uitpak 0rgy thuis :)))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
alwaysleft schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:22:
Op Dixons.nl zijn nu alle modellen uitverkocht
Huh zo snel. Net voor 5 minuten nog gekeken en was gewoon de witte in voorraad. De zwarte was inderdaad al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
pinokkia schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:23:
[...]

Huh zo snel. Net voor 5 minuten nog gekeken en was gewoon de witte in voorraad. De zwarte was inderdaad al uitverkocht.
klopt, er staat nog geeneens meer een "verwacht op" datum bij... dat ging snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Alpha89 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:23:
[...]

klopt, er staat nog geeneens meer een "verwacht op" datum bij... dat ging snel!
Wat ben ik blij dat ik er 4 heb kunnen reserveren. (2 voor familie en 1tje voor mezelf) Ik wist niet dat het zo snel zou gaan, want ik geloofde de winkel zelf niet dat het uitverkocht zou zijn. Ik dacht echt zo: jaja. Je praat een eind in de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:20:
In de winkel lieten ze de dummies zien van een iPad white en zwart. Persoonlijk was ik heel erg gecharmeerd van de witte. Ben wel blij dat ikzelf een witte iPad 2 heb gekozen. Familie van mij hebben de zwarte iPad 2 en hebben nu spijt dat ze geen witte hebben genomen. Maar hun houden gewoon de zwarte iPad 2.
Wit ziet er mooi uit, maar als je er dingen op bekijkt, trekt die witte rand vooral de aandacht. Heb hem gezien in de MM waarbij er een lamp op gericht was (niet express gedaan namelijk).. Dat weerkaatste heel erg! Terwijl zwart er naast lag en daar geen last van had, terwijl ook daar de weerkaatsing van de lamp in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31

MazeWing

The plot thickens...

Om een uur of 4 naar de MM in Roermond gegaan. Stond praktisch nog niemand, dus ik naar zo'n apple medewerker (van de MM zelf volgens mij) en die vertelde me dat ze met nummertjes werkten. Ik kreeg nummer 10. Kon dus lekker nog een uur door de MM rondzwerven en om 17.00 begon de verkoop. Blij dat ik nummer 10 was, want inmiddels stonden er denk ik wel een man of 60.

Opzich redelijk goed geregeld en ben nu de blije eigenaar van een zwarte 16gb wifi + black leather smart cover.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
MazeWing schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:31:
Om een uur of 4 naar de MM in Roermond gegaan. Stond praktisch nog niemand, dus ik naar zo'n apple medewerker (van de MM zelf volgens mij) en die vertelde me dat ze met nummertjes werkten. Ik kreeg nummer 10. Kon dus lekker nog een uur door de MM rondzwerven en om 17.00 begon de verkoop. Blij dat ik nummer 10 was, want inmiddels stonden er denk ik wel een man of 60.

Opzich redelijk goed geregeld en ben nu de blije eigenaar van een zwarte 16gb wifi + black leather smart cover.
Dat is juist de beste manier om met nummertjes te werken. Krijg je nooit geen onenigheid met andere mensen.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:29:
[...]

Wit ziet er mooi uit, maar als je er dingen op bekijkt, trekt die witte rand vooral de aandacht. Heb hem gezien in de MM waarbij er een lamp op gericht was (niet express gedaan namelijk).. Dat weerkaatste heel erg! Terwijl zwart er naast lag en daar geen last van had, terwijl ook daar de weerkaatsing van de lamp in zat.
Heb mijn iPad 2 nog steeds in de doos liggen. Ga vanavond in allerust uitproberen. Nu lukt dat toch niet, omdat ik 2 kids heb die heel erg nieuwsierig zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door pinokkia op 25-03-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Dixons Apeldoorn deed wel reserveringen. _/-\o_
Goed bezig die gasten, hadden er +/- 20 gekregen geloof ik.
Bij Macinside stonden dikke rijen voor de deur.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
Pfff, om half 5 belde ik naar de MM in alphen aan den rijn met de vraag of ik nog kans zou maken op een iPad 2 als ik daar precies om 17.00 zou zijn. Reactie: "mwah, ik denk het wel, het is nog niet zo super druk en we hebben redelijk wat voorraad".

Dus ik racen uit m'n werk en snel naar boven gelopen bij de MM. Kom ik daar, staat er een rij tot aan Tokio! Had geen zin om aan te sluiten en te hopen dat er nog modellen waren die ik überhaupt niet wil. Dus geen iPad voor mij op de eerste dag. Kan gelukkig wel wachten, maar had hoge verwachtingen na dat belletje om half 5 en het feit dat alphen in dit topic tot op dat moment nog niet genoemd was :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

Was bij mm Rijswijk 80 stuks en crucuius(hoofddorp) 180 stuks

Alles uitverkocht
Nu maar gereserveerd

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Stond net bij iCentre Delft, had ik mooi de laatste 16 GB white blijkt dat mijn pinpas het niet doet...... Wel genoeg saldo. Zag hem zo aan iemand anders verkocht worden. Pinpas deed het vervolgens in de C1000 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Wie weet waar ik een 64 gb 3G kan krijgen tweeën half uur in de rij gestaan voor Jan met de korte achternaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Bij de Mediamarkt Rotterdam Centrum was het echt super geregeld:

Ik kwam om 16:50 aan(!). Kon nog kiezen uit de modellen zonder 3G, kreeg een briefje voor de witte 16GB. (er was voor elke iPad een briefje, dus briefjes op = iPad's op). Er stonden ongeveer 100 mensen voor mij in de rij. Om 16:59:50 hoorde ik ze aan het begin van de rij aftellen en om 17:00 kreeg de eerste zijn iPad in handen. Daarna ging het echt super snel, ik had om 17:05 mijn iPad in handen! (betalen kan aan de kassa dus het was alleen maar briefje ruilen voor doosje) Nog even bij de Smart Covers gekeken maar er waren maar drie kleuren.

Daarna was de rij weg (17:10), en stonden er nog ongeveer 40 iPads. Dus als je gewoon om kwart over vijf uit je werk was gekomen had je er zo één mee kunnen nemen.
Omdat er nog 'over' waren heb ik er één extra meegenomen voor de Tweaker die te laat was vanmiddag, hij staat in de V&A.

Iedereen bedankt in dit topic, vond het leuk om mee te lezen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Merkwaardig, dat je mensen in een rij kunt laten staan omdat jij als fabrikant bepaalt dat iets vanaf 17:00 uur (...) gekocht mag worden. Voordat ik zoiets deed, zou het toch tenminste om een eerste levensbehoefte moeten gaan.

Maar goed, eenieder moet doen wat hij het waard vindt om ervoor te doen.
>:)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:16
Beetje late reactie maar ik ben ook al lang thuis met een zwarte 32GB Wifi + 3G!

Het ging super in de MM in Adam Noord, we kregen zelfs koffie!

Ook van mij iedereen bedankt voor dit leuke topic! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Ook gezwicht. Order geplaatst op Aple.nl.
Was van plan om nog even te wachten, maar kon het niet laten :X

Beelden van de Xando:
Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img616/9004/g4osr.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door jip_86 op 25-03-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lol, fietste rond 17:00 langs de Maxme in Groningen. Stonden volgens mij wel 100 mensen :P Die rijen waren bij de iPad1 volgens mij echt veel korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Bij MM Breda hebben ze nog wat 16 GB wit en zwart meende ik en ook wat 32 GB. Kleur weet ik niet. Voor de geinteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is het een idee om een centraal; iPad dump topic te openen waar alle iPad 1's die op marktplaats etc aangeboden geplaatst kunnen worden? Ik weet dat ik op zoek ga naar een koopje in ieder geval, die iPad zou nu behoorlijk wat waarde verloren moeten hebben aangezien hij nieuw al een stuk goedkoper is.

GoT is niet voor handel. Als je je iPad wil verkopen, heeft Tweakers.net daar al een tijdje de V&A voor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Whieee op 25-03-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 19-09 12:44

mwa

Om 5uur bij MM Arena aangekomen en trof een mega rij aan. Toch stond ik een uur later buiten met mijn iPad2 naar keuze en type hier nu op. Prima zo, geen gestress, uurtje staan en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Alpha89 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:22:
Net verzendbevesiging gehad van:

Dixons.nl: dat 32GB iPad WiFi enroute is (vanmiddag 17:00 besteld)
Dixons.nl: Blue Smart Cover enroute is (vanmiddag 17:00 besteld)
Apple.nl: Black leather Smart Cover enroute is (vanmorgen besteld 6:00 uur)

Had niet verwacht dat apple zo snel zou leveren... had die blauwe als tijdelijke mee besteld.... Achjah dan kan ik afwisselen!

Morgen uitpak 0rgy thuis :)))))
Netjes. Heb om 18:15 besteld maar nog geen bevestiging gehad, ben benieuwd of ik morgen nog wat te horen krijg,
Pagina: 1 ... 17 ... 67 Laatste