Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:05:
Ik sta nu bij MM Rotterdam centrum. Ongeveer 100 man in de rij. Ze delen bonnetjes uit voor de beschikbare iPads. 3G waren er maar heel weinig, zijn nu op. (eerste iPad is ZOJUIST verkocht!!)
Er zijn nog aardig wat bonnetjes dus als je snel bent kan je er nog een bemachtigen.
Dank voor de tip!!! Had vanaf m'n werk (blaak) om
Half vijf gegokt op mm beijerlandselaan.. Daar bleken er maar heeel weinig!! Na je tip ben ik toch naar centrum gegaan en daar lagen ze gewoon voor het grijpen..! :)
16gb zwart rijker incl grijze smartcover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:24
Ben weer blij vandaag maar ook weer niet. Kreeg om 4 uur te horen van de dixons dat mijn 64GB WIFI + 3G zwart binnen was er was een nalevering gelukkig die optijd was. Helaas dat ik meer als 2 uur (OV) ver weg was en ik op dat moment niet meer voor 6 uur dan in de winkel kon zijn. Dus ben toennet nog in eindhoven geweest om juist daar misschien 1 mee te pikken maar niet gedaan heb wel de grijze smart cover gekocht voor de iPad mijn vriendin koos eigelijk voor de leren zwarte alleen die hadden ze niet meer. Dat viel me erg op de schaarte op de covers was echt dramatisch in winkels of er was gewoon een flinke rage dat ze allemaal waren uitverkocht. Wie zal het zeggen :P

Dus morgen vroeg op en wanneer winkel open gaat men iPad ophalen!

Vraag me af ik heb 830 euro betaald in de Dixons dus 30 euro teveel krijg ik deze gewoon terug hebben mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:23:
[...]

Netjes. Heb om 18:15 besteld maar nog geen bevestiging gehad, ben benieuwd of ik morgen nog wat te horen krijg,
Zelf rond 18.00 uur besteld en ook nog geen bevestiging gehad. Net even gebeld, de betaling is correct verwerkt, alleen de order niet 8)7
De IT afdeling is niet meer aanwezig en zal het maandag oppakken, ben benieuwd hoe het dan gaat, want nu zijn de iPad's ook bij Dixons.nl uitverkocht.
Helaas dus niet dit weekend al mijn iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11

Potatoman

koniwa

Tegen 18:00 bij Dixons online de 16gb wifi besteld. Zojuist een e-mail ontvangen dat hij verstuurd is :)

The cyclographing developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het best frustrerend dat ik afgelopen nacht online heb besteld bij de Apple store en moet wachten tot 21 april, terwijl blijkbaar een reseller hetzelfde product sneller kan leveren (zelfs besteld rond 18:00 deze avond en morgen bezorgd).

Ik hoop dat Apple misschien eerder levert dan de genoemde datum, al heb ik daar een hard hoofd in...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:06:
Ik vind het best frustrerend dat ik afgelopen nacht online heb besteld bij de Apple store en moet wachten tot 21 april en blijkbaar kan een reseller hetzelfde product sneller leveren (en besteld rond 18:00 deze avond).
Ik hoop dat Apple misschien eerder levert dan de genoemde datum, al heb ik daar een hart hoofd in...
Daar sluit ik me bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Zijn er ergens nog resellers die nog iPad 2's 16gb Zwart Wifi hebben? Oftewel, waar moet ik heen morgenochtend? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
zo als ik jou was dixons proberen ze hadden blijkbaar nog een grote stock voor online verkoop >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
sebastius schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:22:
Zijn er ergens nog resellers die nog iPad 2's 16gb Zwart Wifi hebben? Oftewel, waar moet ik heen morgenochtend? :P
Is naar mijn weten overal uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bij Media Markt Rijswijk verliep alles ook rustig en alles was goed geregeld. Ik nam ook een nummertje en je raad het, ik had het allerlaatste model van het hele filiaal en precies degene die wilde! (32GB Wi-Fi Zwart)

Weet iemand al wanneer de volgende lichting iPad 2's naar de AAR en APR zal worden gestuurd?
Of zal dit dagelijks gebeuren zoals in Amerika?

(Dit bericht komt trouwens van mijn iPad 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:27

SmartDoDo

Woeptiedoe

Oeh, net mail ontvangen dat m'n bestelling via dixons.nl verstuurd is :Y) Wel even stress, ik had voor 6 uur vanavond een iPad besteld en een uur later apart een smart cover. De bevestiging van de verzending van de smart cover had ik al even binnen maar niet die voor de iPad. Nu dus wel. Ach, zelfs al wordt het morgen niet bezorgd maar begin van volgende week, dan nog lijkt het erop dat apple.nl niet sneller kan leveren. Die bestelling dan maar annuleren als dixons geleverd heeft :)

Wel slecht idd, je zou verwachten dat je juist via Apple sneller aan je spullen kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
ik zie het anders... als iedereen nou bij apple.nl besteld en b.v. maar 10 bij dixons.nl die ook gewoon een stock hebben tjah wie is er dan sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zo kun je het idd ook zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SmartDoDo schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:37:
Oeh, net mail ontvangen dat m'n bestelling via dixons.nl verstuurd is :Y) Wel even stress, ik had voor 6 uur vanavond een iPad besteld en een uur later apart een smart cover. De bevestiging van de verzending van de smart cover had ik al even binnen maar niet die voor de iPad. Nu dus wel. Ach, zelfs al wordt het morgen niet bezorgd maar begin van volgende week, dan nog lijkt het erop dat apple.nl niet sneller kan leveren. Die bestelling dan maar annuleren als dixons geleverd heeft :)

Wel slecht idd, je zou verwachten dat je juist via Apple sneller aan je spullen kunt komen.
Dan is er voor mij nog hoop, dacht dat net zoals eerder hierboven gemeld was, dat er iets met mijn order verwerking was mis gegaan. Maar als er nog steeds nu pas verzend bevestigingen binnen komen dan komt hij in de loop van de nacht misschien nog wel. Nah ja, ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:06:
Ik vind het best frustrerend dat ik afgelopen nacht online heb besteld bij de Apple store en moet wachten tot 21 april, terwijl blijkbaar een reseller hetzelfde product sneller kan leveren (zelfs besteld rond 18:00 deze avond en morgen bezorgd).

Ik hoop dat Apple misschien eerder levert dan de genoemde datum, al heb ik daar een hard hoofd in...
Ik was ook niet blij, had niet verwacht dat ze ZO populair zijn. Nuchtere Hollanders zijn we toch, jaja. Amerikaanse toestanden waren het. Mijn ervaring met de Apple Store is dat zij eerst een heel conservatieve schatting geven, die van mij staat op 3 mei, ik gok op een week eerder.

Bekijk het van de positieve zijde, de kans is groot dat je nu een batch hebt waar de eerste kinderziektes al zijn uitgehaald na meer dan een maand produceren.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2zf72tx.png

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
maar het is niet zo dat ik iedereen niet snap ;)

ik zit ook met wehkamp.nl bestelling die nog op 1 week staat dus ik hoop echt op volgende week ook en niet nog eens 3 weken ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:41:
[...]

Bekijk het van de positieve zijde, de kans is groot dat je nu een batch hebt waar de eerste kinderziektes al zijn uitgehaald na meer dan een maand produceren.
Daar heb je wel gelijk in en zo zit ik er nu ook in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier vaker dat men zegt van dat als je de iPad 2 via apple.com/nl koopt je meer kans hebt op een omruiling (bij bleeding) dan dat je daar kans op hebt als je hem bijv. bij mediamarkt hebt gekocht. Is dat zo?

Mijn ouders willen hem namelijk uit Amerika meenemen, maar twijfelen over kopen bij Best Buy (Amerikaanse mediamarkt als het ware) of een Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Nee hoor, dat is nog niet zover. Reverse logistics en refurbishen kosten tijd, zo snel gaat dat niet :) En zo veel retouren zullen er nog niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Hij bedoelt dat je meer kans hebt dat je je ipad kan omruilen bij de apple store dan bij de MM als die last van bleeding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
2 uurtjes geleden (21:00) bericht dat Dixons mn iPad 2 (white) 16GB Wi-Fi verstuurd heeft. Hopen dat ik TNT niet misloop. Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Tja en nu maar wachten tot de pads in de distributie centra zijn ... F5 me rot op de TNT pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik hou er maar rekening mee dat de TNT het niet gaat redden morgen, kan het alleen maar meevallen ;)

Net even op Marktplaats zitten kijken en daar staat al het een en ander aan iPad 2's op. Wat sommigen ervoor durven vragen :X Dan zou ik toch liever wat langer wachten dan zo 100 euro meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje offtopic, durf het bijna niet te vragen maar is deze widget er ook voor windows? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

ProfoundValue schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:33:
....(Dit bericht komt trouwens van mijn iPad 2)
Ow, wat raar....ziet er hetzelfde uit als vanaf mijn iPad1
LOL O-)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
SmartDoDo schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:11:
Ik hou er maar rekening mee dat de TNT het niet gaat redden morgen, kan het alleen maar meevallen ;)

Net even op Marktplaats zitten kijken en daar staat al het een en ander aan iPad 2's op. Wat sommigen ervoor durven vragen :X Dan zou ik toch liever wat langer wachten dan zo 100 euro meer betalen.
Die mensen heb ik een hekel aan om er binnen 1 dag winst mee te maken slimme actie maar best triest 8)7 Laat dan de iPad in de winkel liggen en laat hem kopen door iemand die er zijn plezier mee kan maken.

Iemand al een bevestiging op mijn vraag of je bij de dixons je teveel betaalde geld terug krijgt?

[ Voor 11% gewijzigd door DannyBevers op 25-03-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

DannyBevers schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:23:
[...]
Die zijn daar op uit die kopen die dingen niet voor hunzelf maar om er binnen 1 dag winst mee te maken slimme actie maar best triest 8)7
Kennelijk is er een markt voor (bijvoorbeeld kopers die geen tijd of zin hebben om in een rij te gaan staan).

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubendelil
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06-2023
[...]

Die mensen heb ik een hekel aan om er binnen 1 dag winst mee te maken slimme actie maar best triest 8)7 Laat dan de iPad in de winkel liggen en laat hem kopen door iemand die er zijn plezier mee kan maken.

Iemand al een bevestiging op mijn vraag of je bij de dixons je teveel betaalde geld terug krijgt?
Ik heb geen idee, wil ik ook wel weten. Ik ben al helemaal benieuwd hoe dixons geld terug gaat geven aan mensen die hem online besteld hebben en hem thuisbezorgd krijgen. Misschien een Dixons cadeaukaart voor een smart cover? ;)

[ Voor 48% gewijzigd door rubendelil op 25-03-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
rubendelil schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:25:
[...]

Ik heb geen idee, wil ik ook wel weten. Ik ben al helemaal benieuwd hoe dixons geld terug gaat geven aan mensen die hem online besteld hebben en hem thuisbezorgd krijgen. Misschien een Dixons cadeaukaart voor een smart cover? ;)
Dat is voor mij niet nodig aangezien die al in huis is. Dus ik mag toch wel hopen dat ze mij die 30 euro morgen in mijn hand leggen anders annuleer ik hem alsnog al hebben ze er moeite voor gedaan :+

Maarja vandaar ik wil weten of er mensen hiermee ervaring hebben of heeft niemand ernaar gevraagd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vanmiddag om 15.00 uur bij MM Utrecht en kon als tweede in de rij gaan staan. Pas rond 16.00 uur giga lange rijen. Ze hadden er ca. 100 binnen gekregen maar idd weinig 3G modellen. Ben erg blij met mijn 32gb3g wit versie, ziet er erg mooi uit toch die witte kleur! :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vanmiddag maar 5 minuten in de rij gestaan bij de MM, terwijl het bij het iCentre echt een gekkenhuis was.. anyways, ik heb me bedacht na deze impulsaankoop, dus ik wil voor ik naar MM ga om 'n terug te brengen iemand anders nog blij kunnen maken :-) V&A aangeboden: Apple iPad 2 16GB Wi-Fi (Zwart)

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 14:46
Zo eindelijk ben ik nu ook de trotse bezitter van een ipad2. Nadat het niets met de reservering bij de maxme was geworden, heb ik nog via een goede vriend een bij de mediamarkt kunnen regelen!
Zo op het eerste gezicht ziet het er allemaal perfect uit, nog geen lightleak kunnen ontdekken, dus zo ver, alles positief. Typ dit bericht heerlijk vanuit bed met mijn gloednieuwe 16gb zwarte iPad 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13

Toppe

Oké ✅

Balen dat ze de rode smartcover niet verkopen bij de iCentre. Nu maar wachten tot hij afgeleverd word!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
[...]
Die vraag had ik ook aan Dixons gesteld en kreeg de volgende mail:

Hartelijk dank voor het sturen van uw email.

U krijgt vanmiddag van mijn collega informatie via de mail waarin staat hoe we het door u teveel betaald kunnen oplossen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Je snapt het al die mail is nog niet gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]davidgilmour schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:32[/message]:
Ik heb uit een bron die ik niet kan weggeven gehoord dat Nederland 7.000 en Belgie 5.000 stuks krijgt. Sterkte a.s. vrijdag.
Dit zijn inderdaad zo een beetje de aantallen die geleverd zijn. Ik heb van mijn bron inmiddels ook begrepen dat Apple not amused is met de actie van Dixons (geen wachtrijen, dus geen reclame voor de iPad) dat ze bij de iPad 3 niet veel geleverd krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:17
Dixons was geweldig. Om half vijf heengelopen. Stonden een stuk of 6 mensen voor me. Nummertje gekregen, ze schreven op wat je wilde en zette het achter al klaar, en toen om 5 uur kunnen betalen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 19:30
Ik vind het nog steeds vreemd dat Apple zo snel is met het verschepen van de smart cover UPS zegt zelfs vandaag of maandag. Dixons zou onderweg moeten zijn volgens de TNT tracking en vandaag arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne van dixons ligt thuis op me te wachten. Applestore bestelling geanuleerd. Thx dixons en tnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Pinky-H9 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 06:37:
[...]

Die vraag had ik ook aan Dixons gesteld en kreeg de volgende mail:

Hartelijk dank voor het sturen van uw email.

U krijgt vanmiddag van mijn collega informatie via de mail waarin staat hoe we het door u teveel betaald kunnen oplossen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Je snapt het al die mail is nog niet gekomen :)
Weet het antwoord je krijgt het geld gewoon terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MM Den Haag, goed geregeld net als bij andere MM's zoals is te lezen hierboven in verscheidene reacties. Kwam om 16:30 aan, bonnetje gehaald, 17:30 weer buiten. Meteen de iRig gescoord bij rockpalace en ik kan niet anders zeggen dan dat het in 1 woord geweldig is. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Weet iemand waar nog ipad's op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:18:
[...]

Beetje offtopic, durf het bijna niet te vragen maar is deze widget er ook voor windows? O-)
Nope, maar straks wel voor op je iPad :P
http://junecloud.com/software/mac/delivery-status.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:22:
Weet iemand waar nog ipad's op voorraad zijn?
Op Marktplaats wordt de goedkoopste variant (16gb wifi) voor minimaal 600 euro van de hand gedaan.
Voor de duurste variant vragen ze zelfs 1000 euro.

Als je wanhopig bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:07:
De mijne van dixons ligt thuis op me te wachten. Applestore bestelling geanuleerd. Thx dixons en tnt.
Als er maar genoeg mensen zijn die dit doen, worden er weer een hoop anderen blij.......

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
En hij is binnen! Thanks Dixons.nl! En dat gisteren om 17:01 besteld en nu al binnen! :D . Hij is zo mooi :)))) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Alpha89 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:42:
En hij is binnen! Thanks Dixons.nl! En dat gisteren om 17:01 besteld en nu al binnen! :D . Hij is zo mooi :)))) .
Nice. Ik heb helaas nog geen verzend bevestiging (18:15 besteld, op voorraad) mogen ontvangen dus ik denk dat ik zal moeten wachten tot de volgende batch aangezien Dixon geen klantenservice levert voor de webshop op de zaterdag. Dus maandag maar eens even bellen en laten uitvogelen in welk gat mijn order is gevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 26-03-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Lukin schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Nice. Ik heb helaas nog geen verzend bevestiging mogen ontvangen dus ik denk dat ik helaas zal moeten wachten tot de volgende batch aangezien Dixon geen klantenservice levert voor de webshop op de zaterdag. Dus maandag maar eens even bellen en laten uitvogelen in welk gat mijn order is gevallen.
Dat is minder :( . Inderdaad maar es bellen. Aangezien Dixons een van de eerste was ga ik er wel vanuit dat ze ook grotere voorraden ontvangen :) . Al mijn APR's in de buurt waren niet uitgenodigd... Dixons wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 14:46
Alpha89 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:48:
[...]

Dat is minder :( . Inderdaad maar es bellen. Aangezien Dixons een van de eerste was ga ik er wel vanuit dat ze ook grotere voorraden ontvangen :) . Al mijn APR's in de buurt waren niet uitgenodigd... Dixons wel.
Heb je geen last van backlightbleeding of iets dergelijks? Hoor ik echt veel voorbij komen.
Zelf heb ik er gelukkig, voor zover ik kan zien helemaal geen last van. Kan in ieder geval niets storends ontdekken. (gelukkig maar, want ik wil hem nu al niet meer afstaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 18:34
ProfoundValue schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:33:
Bij Media Markt Rijswijk verliep alles ook rustig en alles was goed geregeld. Ik nam ook een nummertje en je raad het, ik had het allerlaatste model van het hele filiaal en precies degene die wilde! (32GB Wi-Fi Zwart)

Weet iemand al wanneer de volgende lichting iPad 2's naar de AAR en APR zal worden gestuurd?
Of zal dit dagelijks gebeuren zoals in Amerika?

(Dit bericht komt trouwens van mijn iPad 2)
Grappig dan stond ik denk ik 1 of 2 voor je. Na mij waren er nog 1 of 2 32GB WiFi zwart.
Ik had liever de 3G gehad maar die waren zo'n 10 tot 15 man eerder weg.

Wat voor nummertje had je?

Wat i.d.d. goed geregeld in MM Rijswijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
timwijn schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:54:
[...]

Heb je geen last van backlightbleeding of iets dergelijks? Hoor ik echt veel voorbij komen.
Zelf heb ik er gelukkig, voor zover ik kan zien helemaal geen last van. Kan in ieder geval niets storends ontdekken. (gelukkig maar, want ik wil hem nu al niet meer afstaan.)
Nog geen last van gehad. Heb net iOS geupdate. En dat is een vrij zwart scherm. Heb niks kunnen zien.

Ontopic: is hij ergens nog gewoon leverbaar of is hij nu echt uitverkocht?

[ Voor 7% gewijzigd door Alpha89 op 26-03-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkii
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-07 08:35
iPad 2 binnen! gisteren avond besteld, en 's ochtends om 10 uur werd hij geleverd. Hulde aan Dixons en TNT.
Geleverd dus binnen 16 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38
Vanochtend een witte 16GB gehaald bij de MM Arena A'dam. Er waren vooral van de Wifi nog wel wat.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Henkii schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:27:
iPad 2 binnen! gisteren avond besteld, en 's ochtends om 10 uur werd hij geleverd. Hulde aan Dixons en TNT.
Ik heb hem ook net binnen gekregen. Dit is dus de eerste post vanaf de iPad :P

Dixons is dus goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

--Christiaan-- schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:09:
Dixons was geweldig. Om half vijf heengelopen. Stonden een stuk of 6 mensen voor me. Nummertje gekregen, ze schreven op wat je wilde en zette het achter al klaar, en toen om 5 uur kunnen betalen en klaar.
Ja, dat is geweldig hoor. Dat je een nummertje krijgt en een half uur later kunt betalen...
8)7
Hoe krijgen ze het toch allemaal geregeld?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

paella schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:41:
Vanochtend een witte 16GB gehaald bij de MM Arena A'dam. Er waren vooral van de Wifi nog wel wat.
argh, ik had me er al helemaal bij neergelegd dat ze niet meer te krijgen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Mm Arena is leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Jeetje, dat ze alles verkocht hebb de MM Arena. Nu de deuren gesloten zeker, want wat moet je nu in een winkel die niks te koop heeft.

[ Voor 95% gewijzigd door Reverb_ op 26-03-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
19:00 besteld, 21:00 verstuurd en volgende dag 12:45 in huis (Dixons te 's Hertogenbosch tot mn huis in Leeuwarden). Tot nu toe redelijk tevreden op lichtelijke bleeding links-onder en een scheef logo op mn home knop na (zoiets: http://i752.photobucket.c...70/sdsolstice/crooked.jpg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu in Antwerpen en hier hebben ze nog een redelijke voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Opgezetfan schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:37[/message]:
Ben nu in Antwerpen en hier hebben ze nog een redelijke voorraad :)
De belgen blijven gelukkig nuchter. Die zien in dat het eeniPad1 is met 2 goedkope camera's en wat magneetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Grr wat heb ik een hekel aan die handelaartjes met hun 100 euro opslag op de normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Marktplaats begin je altijd met bieden voor de helft toch :+
Hoop dat ze ze alleen nog maar met verlies kwijt kunnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik heb 2 van die gassies gebeld/gemaild en 10 euro op de winkelprijs geboden, dus 490 euro. Beiden geen interesse. Succes ermee. Blegh.

Overigens heb ik vandaag MM Rotterdam, MM Arena en MM Breda gebeld. Geen iPads meer. Dixons Breda, Etten Leur, Den Haag en nog een paar, geen iPads meer. iFactors Den Haag en RDam, geen iPads meer. Ik geef het op, over 2 weken in Amerika, dan probeer ik het wel weer.

[ Voor 16% gewijzigd door sebastius op 26-03-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Net even de iPad2 geprobeerd bij de Saturn. Scherm is precies hetzelfde en snelheid merk ik ook weinig van. Bij het surfen met Safari zie je nog steeds zo'n dambordpatroontje als je snel scrollt, zelfs als de de pagina al is ingeladen. Valt me wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

sebastius schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:56:
Grr wat heb ik een hekel aan die handelaartjes met hun 100 euro opslag op de normale prijs.
Hoezo dan? Gewoon een paar weekjes geduld, of je betaalt nu wat meer.
Je hoeft het toch niet te doen?

Ik zou het er zelf niet voor over hebben, maar er is duidelijk een markt voor.
:9

Edit: anderzijds heb je er kennelijk geen moeite mee dat Apple erg dik verdient aan de iPad? Want als we het over prijs/kwaliteitsverhouding dan ligt die bij de iPad wel erg scheef.
Noot: ik heb zelf ook een iPad.

[ Voor 21% gewijzigd door wvexeltweakers op 26-03-2011 14:28 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:17
Palomar schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:18:
Net even de iPad2 geprobeerd bij de Saturn. Scherm is precies hetzelfde en snelheid merk ik ook weinig van. Bij het surfen met Safari zie je nog steeds zo'n dambordpatroontje als je snel scrollt, zelfs als de de pagina al is ingeladen. Valt me wat tegen.
Dat vond ik ook de grootste tegenvaller; toch nog dambordjes en nog steeds herladende tabbladen (al is het wel minder vaak dan op de 1 natuurlijk). En het wordt natuurlijk beperkt door de snelheid van internet...
Maar dat is een safari issue en kan Apple evt. wel oplossen, als ze zouden willen.

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 26-03-2011 14:29 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Palomar schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:18:
Dude... Dat snap ik niet. Dat het scherm precies hetzelfde is, was al lang bekend. Maar de rest wat je noemt is een factor 10 verbeterd. Dam blokjes zie ik hier alleen nog als ik een pagina met heel veel foto's inlaadt èn ik begin meteen te scrollen. Voor de rest is het zo goed als onmogelijk om nog dambord te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 26-03-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:24
Bij de MediaMarkt in Alexandrium zijn er nog heel veel in voorraad!
is inmiddels uitverkocht helaas!

[ Voor 23% gewijzigd door yassiro op 26-03-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
UltraSub schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:28:
[...]

Dude... Dat snap ik niet. Dat het scherm precies hetzelfde is, was al lang bekend. Maar de rest wat je noemt is een factor 10 verbeterd. Dam blokjes zie ik hier alleen nog als ik een pagina met heel veel foto's inlaadt èn ik begin meteen te scrollen. Voor de rest is het zo goed als onmogelijk om nog dambord te zien.
Jawel, als je bij safari onderaan de pagina bent en dan ergens naast de adresbalk tapt om omhoog te gaan, dan zie je ook ff blokjes. Ben het verder met, ultrasub eens dat brossen echt een stuk sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 06:45

B2

wa' seggie?

Gister erg gezellig bij Cinside in Apeldoorn. Toch zo'n 6 uur me vermaakt :)
64GB 3G en 16GB wifi mee naar huis genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Reverb_ schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:35:
[...]

Jawel, als je bij safari onderaan de pagina bent en dan ergens naast de adresbalk tapt om omhoog te gaan, dan zie je ook ff blokjes. Ben het verder met, ultrasub eens dat brossen echt een stuk sneller werkt.
offtopic:
Klopt wel ja.. Maar is afhankelijk van het soort pagina. En als ik ineens omhoog moet boeit het me ook niet. Daarnaast zijn ze toch maar heel heel even zichtbaar. De 1 had serieus ff tijd nodig om dat daarna weer te fixen.

Brossen? :P
Autocorrect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkii schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:27:
Nou ik heb hem op 8 Maart besteld, en heb net (14.00u) alleen de factuur door de bus gekregen. Alleen een factuur van dixons in een enveloppe :S

Normaal zitten die dingen toch aan het pakket, bij jullie ook het geval?.. mag hopen dat die nog komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Ik zie ook nog zeer regelmatig het dambordje, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gewoonweg geen apps afsluit. Ik denk dat zeker met Games er nogal eens wat geheugen wil blijven steken.

Het aanzetten van de 'Gestures' is trouwens echt een aanrader! Ik vind het multitasken niet geweldig, maar nu ik alles snel en makkelijk kan bereiken zonder de 'home knop' in te hoeven drukken gaat alles een stuk sneller en is de beleving een heel stuk prettiger!

[ Voor 41% gewijzigd door CoiLive op 26-03-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Alpha89 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:23:
Net besteld bij Dixons.nl :) morgen komt hij binnen! Was te lui om op stap te gaan :PPP

Veel plezier iedereen!
Bedankt voor de tip heb nu net een uur me iPad 2 wifi+3G 32 GB wit binnen tof apparaat ;)

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 22:23
CoiLive schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:34:
Ik zie ook nog zeer regelmatig het dambordje, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gewoonweg geen apps afsluit. Ik denk dat zeker met Games er nogal eens wat geheugen wil blijven steken.

Het aanzetten van de 'Gestures' is trouwens echt een aanrader! Ik vind het multitasken niet geweldig, maar nu ik alles snel en makkelijk kan bereiken zonder de 'home knop' in te hoeven drukken gaat alles een stuk sneller en is de beleving een heel stuk prettiger!
waar kan je die gestures aanzetten dan??

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, MM Arena had net nog voorraad van de 16 GB Wifi in Zwart.
Ik heb om 14.30 uur de 16 GB Wifi in het Wit daar vandaan. Dat was de laatste witte! Bestelling bij de Apple Store geannuleerd zonder problemen.

@paella: dank voor de tip!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Wel verdorie! Die telefoniste zei dat ze uitverkocht waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38
You're welcome. Ook fijn dat het zonder rij kan. :)
Mijn iPad 1 had ik ook zonder rij, op de 1e dag. Na werk naar de MM Arena gegaan er toen waren er helemaal zat.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:58:
Wel verdorie! Die telefoniste zei dat ze uitverkocht waren :P
Gewoon nu er langs gaan, ze hebben een flip over in de winkel staan met de actuele voorraad.
Vanavond nog open voor degene die nog op zoek zijn!

Op de bon van MM Arena staat bij mij onderaan Ggr: 370 Tablets. Vraag mij af of dat hun hele voorraad 16GB Wifi in het Wit was.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VaioVip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:43
wvexeltweakers schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:04:
[...]

Ja, dat is geweldig hoor. Dat je een nummertje krijgt en een half uur later kunt betalen...
8)7
Hoe krijgen ze het toch allemaal geregeld?
Wat dacht je ervan dat de iPad van Apple pas om 17 uur verkocht mocht worden? Dit is toch een goed systeem lijkt mij.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:00:
[...]

Afkr

Gewoon nu er langs gaan, ze hebben een flip over in de winkel staan met de actuele voorraad.
Vanavond nog open voor degene die nog op zoek zijn!

Op de bon van MM Arena staat bij mij onderaan Ggr: 370 Tablets. Vraag mij af of dat hun hele voorraad 16GB Wifi in het Wit was.
Ehm, denk dat het Goederengroep 370 is, en niet de actuele voorraad :P

[ Voor 37% gewijzigd door VaioVip op 26-03-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Voor een liefhebber heb ik nog iemand in leiden die graag z'n net gekochte zwarte 16gb wifi weer wil verkopen. Hij is bereid hem voor de retailprijs weg te doen. Hij heeft hem wel al uitgepakt. Ik ben afgehaakt omdat ik hem in Amerika ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Zit nog te wachten op mijn iPads (dixons.nl).. TNT is onderweg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Kom net uit de Ivizi store te Maastricht, waren nog wat iPad2's op voorraad. Alleen het model wat ik wil niet ;(
Nog enkele andere winkels bezocht, maar nergens een 3G 32GB black :'(

De medewerker gaf aan dat de voorraad 3G modellen niet groot was.
Dus mijn zoektocht gaat verder, morgen maar eens een bezoek brengen aan de media markt.

[ Voor 29% gewijzigd door Agaron op 26-03-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agaron schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:50:
Kom net uit de Ivizi store te Maastricht, waren nog wat iPad2's op voorraad. Alleen het model wat ik wil niet ;(
Nog enkele andere winkels bezocht, maar nergens een 3G 32GB black :'(

De medewerker gaf aan dat de voorraad 3G modellen niet groot was.
Dus mijn zoektocht gaat verder, morgen maar eens een bezoek brengen aan de media markt.
Wel nog ergens een 16GB Wifi zwart tegengekomen in de buurt van M'tricht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Wat een gedoe om een simpele smart cover te krijgen :p.

Bij Dixons.nl de navy blue smart cover + digital av adapter besteld (was op voorraad) maar helemaal niks nada gekregen (niet eens een verzendbevestiging gehad). Vervolgens nog even naar Media Markt/Dixons gegaan, maar was helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:02:

Bij Dixons.nl de navy blue smart cover + digital av adapter besteld (was op voorraad) maar helemaal niks nada gekregen (niet eens een verzendbevestiging gehad). Vervolgens nog even naar Media Markt/Dixons gegaan, maar was helemaal niks meer.
Mediamarkt Maastricht had alleen de groene en roze smart cover, wat ik best een slechte zaak vind. Ik gevraagd of ze geen leren hadden, nee die hebben we niet en ook niet gehad :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

M55 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:35:
Zit nog te wachten op mijn iPads (dixons.nl).. TNT is onderweg... :)
gelukkig lag mijn huis redelijk vroeg op de route van TNT (14:11) en dat ik hem en dag ervoor om 17:32 had besteld via dixons.nl was datgene dat het voor mij supersnel hier kwam het feest al helemaal compleet :)

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:59:
[...]

Ja vanmorgen bij de Ivizi store op het Kemenadeplein en bij de Media Markt in Heerlen gister avond. :)

3G 32GB zwart model lijkt echt overal uitverkocht helaas... als iemand nog een winkel weet in limburg die dit model op voorraad heeft hoor ik het graag. _/-\o_

Maandag eens naar de Media Markt en de Saturn in Aken, kijken of het in Duitsland beter geregeld is om een 3G model te krijgen

[ Voor 12% gewijzigd door Agaron op 26-03-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Bitfighter schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:16:
[...]

gelukkig lag mijn huis redelijk vroeg op de route van TNT (14:11) en dat ik hem en dag ervoor om 17:32 had besteld via dixons.nl was datgene dat het voor mij supersnel hier kwam het feest al helemaal compleet :)
Heb ze nu beide binnen, 16gb en 32gb wifi black. Goede service van dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op vrijdag...zojuist de emailbevestiging van Apple binnen dat mijn bestelling wordt verwerkt.
Bestelling was vrijdag rond 2:47 gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:02:

Het is geen smartcover, maar wel een mooie cover op dealextreme voor ongeveer 11,90 euro. Ik heb er een besteld, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:27:
[...]

Het is geen smartcover, maar wel een mooie cover op dealextreme voor ongeveer 11,90 euro. Ik heb er een besteld, ben benieuwd...
OFFTOPIC: Als je hierover een korte ervaring beschrijnving van wilt geven wanneer je hem hebt, zou zeer fijn zijn (wel in het cases topic dan). Ik twijfelde namelijk tussen deze (http://www.amazon.co.uk/A...F8&qid=1300662995&sr=1-40) - is dezelfde als die van jou en die van marware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf er een gereserveerd bij de MM Amsterdam-Noord. Wel zo comfortabel (ondanks dat het niet van Apple mocht...) Helaas vandaag terug omdat het scherm scheef gemonteerd zat. Daar gehoord dat ze maandag a.s. weer een lading krijgen dus wellicht een goede tip voor de mensen in A'dam e.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:59:
[...]

Ben vandaag in de MM in Heerlen geweest (en Dixons) in het corio en hier gaven ze aan dat alles op was. (binnen 20 minuten was de gehele voorraad verkocht.)

Morgen is koopzondag in Heerlen en wil ook nog wel eens gaan kijken bij IVIZI (Apple retailer)
ben zelf ook op zoek naar een zwarte 16GB wifi maar denk dat de kans klein is. Ik weet niet of Maastricht morgen open is.

Als iemand nog tips heeft voor de omgeving Limburg. let me (us) know ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

MazeWing

The plot thickens...

Je zou Roermond eens kunnen proberen. Maar denk dat je bij de MM pech hebt. Veel succes in iedergeval.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 17:13

Toppe

Oké ✅

Nu de smartcover rood leer besteld. Verwachte aankomst datum: 20 april 2011
Nouja ik heb er in elk geval al een

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-10-2024
Ok ik stond niet op tijd in de rij :( Wat is nu sneller, bestellen (3-4 weken) of wachten tot ie weer in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
beste mensen, heb een vraag maar weet niet zeker of hier in het goede topic zit.
ik heb bij de online apple store mijn ipad besteld en het geld overgemaakt vrijdag ochtend was dit.
ik heb geen bevestiging gehad, maar op de site zie ik het volgende:

Wordt beoordeeld
Product Aantal
IPAD SMART COVER BLACK-ZML
1
IPAD WI-FI 16GB WHITE-FRD
1

Geannuleerd - vervangen door nieuw product
Product IPAD WI-FI 16GB WHITE-BNL
Aantal 1

ik heb de order zelf niet aangepast en heb totaal geen idee wat het betekend, heb al gezocht maar ik kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Hij is gewijzigd van een Frans/Duits model (FRD toevoeging) naar een Belgisch/Nederlands model (BNL toevoeging). Geen idee wat er met je smart cover is gebeurd.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
oke bedankt, hoop dat ik morgen een bevestiging heb waar iets duidelijker op staat hoe het ermee zit.
Pagina: 1 ... 18 ... 67 Laatste