Verwijderd

Dracula schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:25:
[...]

Hm ik had hem ook op die dag besteld, nou ja we wachten af. Heb nog niks vernomen van bol over eventuele nieuwe leverdata.....
Me too

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mailen helpt trouwens ook niet echt... krijg je gewoon een standaardmailtje terug dat ze begrijpen dat je het vervelend vind en dat ze het gaan doorgeven aan de afdeling Inkoop en Distrubitie die vervolgens weer contact op gaan nemen met de leverancier.... tuurlijk...

Verwijderd

Ik had het nog eens bij de MediaMarkt hier in Rotterdam gevraagd en daar zei de verkoper gewoon dat ie geen idee had hoe of wat, maar ook dat Apple hun leveranciers compleet in het duister laat.
Zoiets kan net zo goed bij Bol gaande kunnen zijn.

25 mei ga ik op vakantie in de US. Ik zou hem daar kunnen halen, maar ik weet van mezelf dat ik bij de paar % hoor die er natuurlijk uitgelicht wordt bij de douane en de lul is. Tevens is het misschien vwb de 2 jaar garantie beter om hem hier in NL te kopen.
Dus ik wacht nog maar ff geduldig af...

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12 12:49
Volgens mij is Apple redelijk bij, qua leveringen.

Aanvankelijk een iPad 32 Gb WiFi besteld de dag na de lancering in NL bij de mycom. Na 7 dagen, nog geen duidelijkheid over de leverdatum de order geannuleerd. Gisteren op paasmaandag bij apple.nl zelf de iPad besteld, zojuist SMS ontvangen dat ie morgen geleverd wordt. Mijn pa sprong een klein gaatje in de lucht :)

Heb er ook nog een leren smartcover, dock en camera connectie kit bijbesteld en dat is ook allemaal ruim op voorraad!

discogs

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Ik snap ook niet helemaal waarom niet iedereen z'n order bij BOL.com cancelled en een nieuwe bestelling bij Apple.com plaatst?

Worst case geval: je krijgt 'm pas eind april geleverd, maar dat is identiek bij BOL.com.
Best case geval: afgaande op reacties van meerdere mede tweakers levert apple.com vrij snel (2/3 werkdagen?).

win-win situatie: straf bol.com en krijg je ipad eerder. En voor de garantie hoef je het niet te laten, die is hoe dan ook 2 jaar nu als het goed is.

cheers en succes :9

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Omdat een groot deel van die mensen die hem bij bol.com besteld hebben, dit hebben gedaan met bol.com tegoedbonnen die ze onlangs via "creatief" handelen bij Livingsocial konden kopen. (€10 voor €20 bol.com tegoed)

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Martijnvc schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:29:
Ik snap ook niet helemaal waarom niet iedereen z'n order bij BOL.com cancelled en een nieuwe bestelling bij Apple.com plaatst?

Worst case geval: je krijgt 'm pas eind april geleverd, maar dat is identiek bij BOL.com.
Best case geval: afgaande op reacties van meerdere mede tweakers levert apple.com vrij snel (2/3 werkdagen?).

win-win situatie: straf bol.com en krijg je ipad eerder. En voor de garantie hoef je het niet te laten, die is hoe dan ook 2 jaar nu als het goed is.

cheers en succes :9
Omdat ik nu een een Ipad 64gb 4g voor 400 euro heb als ze gaan leveren.

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Rednas schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:58:
[...]
Op 19 maart in de ochtend.
Rednas schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:14:
In een mail van bol kreeg ik zojuist te horen dat mijn bestelling die nog steeds op 7-4 staat voor 13-4 geleverd zal worden, ik ben benieuwd wat daar van waar is gezien de uitgestelde bestellingen...
Blijkbaar had ik mijn iPad (32GB WIFI, zwart) dus beter later kunnen bestellen.
17/03/2012 besteld
Daarna vervroegt naar 07/04/2012
Vervolgens weer vertraagd naar 16/04/2012

Nu heeft Rednas de iPad later besteld maar ontvangt deze waarschijnlijk eerder.
Neigt toch erg naar een LIFO systeem

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
M a r c o schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:43:
Omdat een groot deel van die mensen die hem bij bol.com besteld hebben, dit hebben gedaan met bol.com tegoedbonnen die ze onlangs via "creatief" handelen bij Livingsocial konden kopen. (€10 voor €20 bol.com tegoed)
Mm tsjah, lastig. Dan kocht ik over een jaar wel weer wat anders bij BOL.com :P

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-11 20:13
PixellBox schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:40:

Blijkbaar had ik mijn iPad (32GB WIFI, zwart) dus beter later kunnen bestellen.
17/03/2012 besteld
Daarna vervroegt naar 07/04/2012
Vervolgens weer vertraagd naar 16/04/2012

Nu heeft Rednas de iPad later besteld maar ontvangt deze waarschijnlijk eerder.
Neigt toch erg naar een LIFO systeem
Ik moet hier wel aan toevoegen dat ik nog een tweede iPad de dag ervoor heb besteld. Deze staat bij mij net als bij jou op 16 april. De bewering van LIFO staat dus inderdaad nog overeind, maar ik wacht de daadwerkelijke verzending af voordat ik daar iets over kan zeggen. Met twee iPads ben ik een (niet significante) steekproef daarvoor ;)

The Dude abides!

• Rerder
LIFO klopt gewoon bij bol. Ze hangen jouw bestelling aan een order bij een leverancier. Levert die later heb jij pech. Komt er een andere leverancier langs met het zelfde product gaan de spullen gewoon op de site als voorraad. Waardeloos systeem voor de klant lekker makkelijk voor bol.com

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Je nickname correspondeert niet helemaal met wat je nu zegt :D :+

The devil is in the details.

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Zondag 8 maart besteld, vandaag mail gehad dat deze onderweg is naar mij..

applestore>new ipad 32 gig white

• Rerder
Hahn schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:37:
Je nickname correspondeert niet helemaal met wat je nu zegt :D :+
Kan niet altijd goed gaan in een relatie toch :D

Zit nu in een klein dipje met bol -O- Maar we komen er wel doorheen.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als je bij de Apple website bestelt, en je hebt problemen zoals stof onder het scherm enz waar je wel over leest, kun je de ipad dan eenvoudig omruilen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Oban606
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:06:
Als je bij de Apple website bestelt, en je hebt problemen zoals stof onder het scherm enz waar je wel over leest, kun je de ipad dan eenvoudig omruilen?
Ik weet het niet zeker maar ga het wel uitzoeken als mij overkomt.....ik dacht dat je altijd 8 dgn de tijd had om het product zonder reden terug te sturen....

Wel raar dat er vanaf launchday alles uitverkocht is en ik zo snel al het product krijg toegestuurd. Zou bijna denken dat de kans op gele vlekken of pixel fouten erg groot is... wel zullen zien...

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb het topic niet echt hard gevolgd maar ik zag bij de MM vanmiddag toch de nodige dozen iPads staan. Geen idee welke versies maar het leek mij dat ze nog wel iets van voorraad hadden dus.

Verwijderd

4g / 32Gig : gisteren bij Apple store besteld, zojuist bevestiging dat bestelling verzonden is : morgen afgeleverd

• Millgate
  • Niet online
Zo... nu lang genoeg aan het lijntje gehouden door BOL.com. Vanochtend nog een medewerker van de klantenservice aan de lijn gehad die vertelde dat ik hem morgen zou krijgen. Vanavond nog geen bevestiging gehad en maar weer gebeld: "Nee meneer, we hebben geen idee wanneer ie weer op voorraad is...". Dus direct geannuleerd.

Ik ben er klaar mee (en voorlopig ook met BOL) :(

Gelijk bij Apple zelf besteld, en now we wait... :O

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:04
Oban606 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:16:
Wel raar dat er vanaf launchday alles uitverkocht is
:?

Van de 12 modellen ipad (16/32/64- wit/zwart-wifi/4G) zijn er volgens mij maar een paar echt veel uitverkocht geweest en is de rest practisch altijd gewoon op voorraad geweest bij veel winkels.

Als je persé de (bijvoorbeeld) witte 32GB wifi bij de mycom in een bepaalde plek wil afhalen, moest je misschien ff geduld hebben, maar volgens mij kon je de meeste modellen wel binnen een paar dagen in huis hebben. Nu nog steeds wel, volgens mij. De enige problemen met leveringen die ik in dit topic lees, zijn mensen die bij een vage duitse shop hebben besteld, of in de eerste lichting bij bol.com zitten. De rest zie ik alleen maar posten dat ze binnen een paar dagen hun model in huis hebben.

• Millgate
  • Niet online
Raymond schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:55:
[...]
of in de eerste lichting bij bol.com zitten.
Ook de mensen die kort geleden bij BOL besteld hebben (op een enkele gelukshebber na).

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 01:05
ilovebol.com schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:46:
[...]

Omdat ik nu een een Ipad 64gb 4g voor 400 euro heb als ze gaan leveren.
De 64GB + 4G is nu direct leverbaar! Dus als ik jou was zou ik 'm opnieuw bestellen.

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 10:33
Mij was zaterdag door de Bol klantenservice verteld dat ik hem uiterlijk morgen 11 april zou binnen krijgen. Tot op heden echter nog geen verzend bericht en ik ga er maar vanuit dat ze ook deze datum niet gaan waarmaken.

Toch maar een mail gestuurd waarbij ik meld dat ik er vanuit gaat dat mijn bestelling morgen geleverd is aangezien ik geen ander bericht heb ontvangen.

• biertje79
  • Laatst online: 20:47
Net een mail gehad van Bol dat ze verwachten te leveren op 17/04.

Verwijderd

Heb een mail gehad, wordt voor de 16e geleverd...

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-11 21:58
Ik heb rond 17.00 gelijk de 64GB+4G Zwart besteld.
maar mijn 64GB+4G Wit staat nog steeds op 16-4.
ik zie welke eerst komt en daarna die andere annuleren :)

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heeft iemand een indicatie van de beschikbaarheid van iPads in Leeuwarden? ( niet de MediaMarkt, die heeft baggergarantie met omruilen e.d)

Verwijderd

Eduardboon schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:38:
Heeft iemand een indicatie van de beschikbaarheid van iPads in Leeuwarden? ( niet de MediaMarkt, die heeft baggergarantie met omruilen e.d)
Ik had met de nachtlancering een ipad 32 gb wit gekocht bij de mediamarkt leeuwarden, helaas kwam ik erachter dat in de linker bovenhoek een gele vlek zat ik heb hem dinsdag teruggebracht zonder problemen.
Ik heb als goedmaker een kadobon gekregen van 25 euro ik heb nu een camera connection kit uitgezocht. zodra de nieuwe ipad binnen is krijg ik een nieuwe kan maximaal 1 week duren.

De apple store in de mediamarkt is van apple zelf incl. de medewerker! en je krijgt standaard 2 jaar garantie wat wil je nog meer?

dus geen baggergarantie.......

Ik wou je dus even corrigeren ;)

• Eduardboon
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:54:
[...]

Ik had met de nachtlancering een ipad 32 gb wit gekocht bij de mediamarkt leeuwarden, helaas kwam ik erachter dat in de linker bovenhoek een gele vlek zat ik heb hem dinsdag teruggebracht zonder problemen.
Ik heb als goedmaker een kadobon gekregen van 25 euro ik heb nu een camera connection kit uitgezocht. zodra de nieuwe ipad binnen is krijg ik een nieuwe kan maximaal 1 week duren.

De apple store in de mediamarkt is van apple zelf incl. de medewerker! en je krijgt standaard 2 jaar garantie wat wil je nog meer?

dus geen baggergarantie.......

Ik wou je dus even corrigeren ;)
Mijn ervaring met de MM leeuwarden is toch een tik anders. Van te voren afspraken bleek niet mogelijk. En ruilen (binnen 2 weken) zou toch een aantal maanden kunnen duren door onderzoek en vergelijkingen en blablabla. Ik ben erg blij dat ze jou wel een fatsoenlijke service geven, maar mijn ervaringen zijn wat zuurder.

Het ging bij mij overigens niet om een iPad

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
Ik heb op 31 maart bij het iCentre in de Bijenkorf de 32GB Wi-Fi Black besteld, maar tot op heden weten ze daar ook nog niet een leverdatum te noemen en blijft het op 'Wij hopen u spoedig van een iPad te kunnen voorzien en wij laten het u weten zodra deze binnen is.'

• Eduardboon
Ik denk dat ik dan maar wacht tot Apple ze zo kan leveren, dan zullen ze in de winkel ook wel van goede kwaliteit zijn

• Wurmie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 12:02
Zojuist bij tabletcenter.nl een Ipad 32GB WIFI besteld... geeft aan op voorraad te zijn en morgen geleverd te worden... Stond tot op heden op niet voorradig... ben benieuwd :-)

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-11 21:58
Yeah, mijn iPad 64GB + 4G Zwart is gisteren verstuurd van Bol.com :D

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
4-4 besteld bij AppleStore online.
6-4 was verstuurd.
Gisteren 10-4 afgeleverd.
Behoorlijk rap dus.

32GB zwart wifi model.

[ Voor 12% gewijzigd door Redje op 11-04-2012 09:08 ]

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:49:
Ik heb het topic niet echt hard gevolgd maar ik zag bij de MM vanmiddag toch de nodige dozen iPads staan. Geen idee welke versies maar het leek mij dat ze nog wel iets van voorraad hadden dus.
Even ter info: de bewuste MM (Arnhem) had alleen nog 4G modellen. De HTR winkel had wel Wifi only modellen op voorraad alleen niet degene die ik zocht.

• Seph
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 07:49
Is er iemand waarbij het scherm even wit is als het scherm van de iPad/iPad 2? Of waarbij het scherm even wit is als de demonstratiemodellen in de winkel? Of heeft bijna iedereen een scherm met een warmere tint?

• Dracula
  • Laatst online: 01-12 15:46
Seph schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:45:
Is er iemand waarbij het scherm even wit is als het scherm van de iPad/iPad 2? Of waarbij het scherm even wit is als de demonstratiemodellen in de winkel? Of heeft bijna iedereen een scherm met een warmere tint?
Er is een apart topic over ipads met gele schermen......

Nieuwe iPad scherm problemen zoals 'Gele Tint'

[ Voor 8% gewijzigd door Dracula op 11-04-2012 10:35 ]

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 12:36
Seph schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:45:
Nieuwe iPad scherm problemen zoals 'Gele Tint'

Volgens de verwachting nog 7 dagen wachten op mn iPad bij bol.com. Verwachte leverdatum is een dag na bestelling veranderd van 10-04 naar 18-04, voor de rest geen veranderingen. Maar met alle verhalen die ik hier lees gaat het me erg benieuwen of ik over 7 dagen m'n iPad heb..

• Dracula
Haazzz schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:31:
[...]
Volgens de verwachting nog 7 dagen wachten op mn iPad bij bol.com. Verwachte leverdatum is een dag na bestelling veranderd van 10-04 naar 18-04, voor de rest geen veranderingen. Maar met alle verhalen die ik hier lees gaat het me erg benieuwen of ik over 7 dagen m'n iPad heb..
Ik heb vandaag dan ook eindelijk wat van Bol vernomen, uiterlijk 17 april zou ik de ipad moeten krijgen. (eerst zien dan geloven)

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 10:33
Zojuist te horen gekregen dat mijn Bol betelling in week 18 komt, zucht.

Ik geef het op, ga hem maar ergens anders kopen en investeer mijn Bol bonnetjes wel in een TV of zo.

Verwijderd

Zojuist contact gehad met Bol. Ze zijn afhankelijk van leveringen van leveranciers, maar hopen volgens de nieuwe leverdata uit te kunnen leveren. Hun reactie op het eerder leveren van latere bestellingen is dat ze het uit gaan zoeken. Er zou namelijk chronologisch uitgeleverd worden..... Wij weten wel beter :-)

Ondertussen blijven maar hopen hem voor de 17e te ontvangen...

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
maandagavond mn 2 e ipad 3 besteld bij apple
Vandaag weer bericht dat verzonden is, morgen in huis.
Zelfde snelheid als week geleden...dus die houden zelf flinke voorraad achter
de hand.

• hoenderdos
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb vanmorgen een iPad 16GB Wifi Only Zwart besteld. zodra ik hem binnen heb zal ik het hier posten.
Bij apple.com

[ Voor 7% gewijzigd door hoenderdos op 11-04-2012 12:11 ]

• HumanGear
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-10 11:13
hoenderdos schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:05:
Ik heb vanmorgen een iPad 16GB Wifi Only Zwart besteld. zodra ik hem binnen heb zal ik het hier posten.
Bij apple.com
En ik heb zojuist een iPad 32GB Wifi Zwart besteld. Kijken welke sneller is! :)

[ Voor 0% gewijzigd door HumanGear op 11-04-2012 12:25 . Reden: kleur erbij gezet ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 09:12
ik heb net de witte ipad 3 16 gb wifi only zonder inscriptie besteld bij apple store. ben benieuwd hoelang het duurt.

• driedees
  • Laatst online: 22:33
Ter info: heb afgelopen donderdag (5 april, vlak voor pasen dus) een iPad 4G 32GB (+ Smart Cover) zwart bij Apple.com besteld en deze is net afgeleverd hier door UPS. Vlak na bestelling stond de levering geplanned tussen 13 en 20 april, uiteindelijk op 11 april geleverd.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:13:
4g / 32Gig : gisteren bij Apple store besteld, zojuist bevestiging dat bestelling verzonden is : morgen afgeleverd
En zojuist geleverd door UPS
Omdat het een cadeau is heb ik er ook een gravering in laten zetten en dat alles in 2 dagen..... _/-\o_

• jordyplas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-05 12:05
hoenderdos schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:05:
Bij apple.com
Deze is in vele I Factors/APR winkels, iig in de omgeving Zuid-Holland, gewoon op voorraad. Dus zal waarschijnlijk niet lang duren. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jordyplas op 11-04-2012 17:09 ]

• leosand
jordyplas schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:08:
[...]

Deze is in vele I Factors/APR winkels, iig in de omgeving Zuid-Holland, gewoon op voorraad. Dus zal waarschijnlijk niet lang duren. :)
drenthe en groningen niet. en ook niet verder online.heb de witte bij apple zelf besteld omdat winkels het konden aangeven wanneer zij weer iets kregen.
zelfs icentre winkel wist het niet.....(waren ook totaal niet behulpzaam en reageren niet op hun mail)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:48
Vandaag maar weer even gebeld met Bol.com, dit keer een behulpzamer persoon aan de lijn.

Ze wist mij te vertellen dat er een groot aantal orders geplaatst zijn (mede door de cadeaubonnen). Er was een bij een leverancier plotseling een kleine voorraad beschikbaar. Ze konden deze voorraad niet uitleveren aan reeds gemaakte bestellingen omdat hun systeem dit niet toelaat. Ze kunnen alleen de boel wijzigen als er een leverancier niet meer kan leveren. Dan moeten alle uitstaande orders veranderd worden naar een nieuwe (andere) leverancier.

Blijkbaar kan dat dus niet met een kleine voorraad van een nieuwe leverancier. Nou goed, jammer dan dus. Het blijft wel klantonvriendelijk. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Raymond
  • Laatst online: 01:04
Beetje raar. Ze kunnen het toch wijzigen en wanneer de oude leverancier weer voorraad krijgt, weer terugwijzigen?

Is bol trouwens geen premium reseller (die rechtstreeks bij apple inkoopt)?

• loewie1984
loewie1984 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:19:
Volgens mij is Apple redelijk bij, qua leveringen.

Aanvankelijk een iPad 32 Gb WiFi besteld de dag na de lancering in NL bij de mycom. Na 7 dagen, nog geen duidelijkheid over de leverdatum de order geannuleerd. Gisteren op paasmaandag bij apple.nl zelf de iPad besteld, zojuist SMS ontvangen dat ie morgen geleverd wordt. Mijn pa sprong een klein gaatje in de lucht :)

Heb er ook nog een leren smartcover, dock en camera connectie kit bijbesteld en dat is ook allemaal ruim op voorraad!
So it is true. Vandaag hebben mijn ouders de iPad ontvangen, maar hoe! Pakketje gewoon achtergelaten op de GFT bak op de oprit onder de carport die gewoon open en bloot toegankelijk is terwijl niemand thuis was. Toch even bij UPS de handtekening voor ontvangst opvragen en vragen hoe ze kunnen verklaren wie er getekend heeft. Ik wil nog wel een iPad 3rd gen voor nop erbij. De schoften, als je zo een apparaat twv 700 eu incl. accessoires op je deurstoep afgeleverd krijgt vraag je als koeriersbedrijf gewoon om problemen. Nou die kunnen ze krijgen! -eikels

discogs

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:14
Ik zie hier veel snelle apple.nl leveringen. Dag of twee, top. Maar stond er toen ook "levertijd 1 of 2 weken?" Dat staat er nu, vraag me dus af of ik ook kan hopen op een snellere verzending dan.

• XooXoT
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Dat staat er volgens mij al meer dan een week.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:14
Thx, precies waar ik op hoopte :-)

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 10:30

erwinb

Probeert iets secure te doen

Ik heb zelf een iPad 3 64GB wit besteld bij iCenter.nl. dit gedaan rond 4 April.
ben erg benieuwd wanneer deze gaat komen.

Als ik deze iPad bij Apple.com zou bestellen, verwachten jullie hem dan sneller?

Verwijderd

jaspov schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:20:
Thx, precies waar ik op hoopte :-)
Bij die van mij stond ook 1 a 2 weken.......en heb hem de 9e 's avonds besteld en is vanmorgen afgeleverd

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 23:25 ]

Verwijderd

Als je hem online koopt bij Apple, krijg je dan de 1 jaar fabrieksgarantie of 'gewoon' 2 jaar garantie?
Het zou 2 jaar moeten zijn, maar hoe maak ik daar aanspraak op en waar breng ik hem terug? Mag dat bij iedere reseller of straks alleen in de Apple store in A'dam?

Excuses als dit al eens eerder gevraagd is, maar ik ga niet over 1 nacht ijs als ik iets ga aanschaffen van luttele honderden euro's :)

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 01:05

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:32
En zoals al vaker vermeld, Apple heeft helemaal NIKS aan z'n garantievoorwaarden veranderd en handelt NOG STEEDS volgens de Europese en NL wet.

1 jaar fabrieksgarantie, na 1 jaar moet de consument zélf aantonen dat het defect niet door hem veroorzaakt is.

Het enige dat veranderd is, is dat ze het nu wat duidelijker op papier hebben gezet.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• Oban606
Oban606 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:02:
Zondag 8 maart besteld, vandaag mail gehad dat deze onderweg is naar mij..

applestore>new ipad 32 gig white
Gisteren 11 april in de middag de ipad ontvangen. Zag er allemaal erg strak ingepakt uit en voelde als nieuw. Omdat het m'n eerste ipad is en alles nieuw is ben ik maar eens aan de gang gegaan met van alles en nog wat. Heerlijk scherm zeg, na een paar uur even naar m'n SGS1 en oudere laptop.....dan zie je het verschil pas echt....super mooi scherm!

Na mijn werk ga ik straks eens kijken hoe het zit met gele vlekken , pixels e.d. Zijn daar nog speciale manieren voor en of progjes voor om te draaien en dit te checken?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister Ipad 3 white 32gb WIFI + Smartcover + Camera Connection Kit besteld op apple.nl

Betaald via bankoverschrijving.

Weet iemand hoelang het duurt voordat zo'n betaling verwerkt is en je bericht van apple krijgt dat je bestelling verwerkt wordt?

PSN: Von_Smallhausn

• loewie1984
Mon0lith schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:40:
Gister Ipad 3 white 32gb WIFI + Smartcover + Camera Connection Kit besteld op apple.nl

Betaald via bankoverschrijving.

Weet iemand hoelang het duurt voordat zo'n betaling verwerkt is en je bericht van apple krijgt dat je bestelling verwerkt wordt?
2-3 werkdagen

discogs

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

PSN: Von_Smallhausn

• driedees
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:24:
[...]
Bij die van mij stond ook 1 a 2 weken.......en heb hem de 9e 's avonds besteld en is vanmorgen afgeleverd
Same here: toen ik 'm bestelde stond er een verwachtte levertijd van 1 - 2 weken bij.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• jordyplas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-05 12:05
leosand schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:15:
[...]

drenthe en groningen niet. en ook niet verder online.heb de witte bij apple zelf besteld omdat winkels het konden aangeven wanneer zij weer iets kregen.
zelfs icentre winkel wist het niet.....(waren ook totaal niet behulpzaam en reageren niet op hun mail)
De witte is hier ook nergens verkrijgbaar ;)

• Mglashouwer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Hallo,

Ik heb denk ik gewoon mazzel; Gisteravond een nieuwe zwarte Ipad 16GB besteld bij Dixons (.nl). Vanochtend gebeld dat hij klaar ligt. Vanavond ophalen :9~

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die 16GB's wifi only hebben ze in Arnhem ook overal wel op vooraad, alleen niet bij de MM.

• leosand
Mglashouwer schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:54:
Hallo,

Ik heb denk ik gewoon mazzel; Gisteravond een nieuwe zwarte Ipad 16GB besteld bij Dixons (.nl). Vanochtend gebeld dat hij klaar ligt. Vanavond ophalen :9~
ow das mazzel in drenthe zeiden ze dat ze echt niet wisten en dat het weken zou kunnen duren voor er weer voorrad zou komen

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11 13:51
De 16 GB Wi-Fi versie zwart/wit is gewoon nog via Mycom te bestellen, heb vanochtend besteld en is nu al verzonden.

• leosand
ReinTheMan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:53:
De 16 GB Wi-Fi versie zwart/wit is gewoon nog via Mycom te bestellen, heb vanochtend besteld en is nu al verzonden.
damn... je hebt gelijk. das nieuw dan dit weekend hadden ze die echt niet.. |:(

• HumanGear
ReinTheMan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:53:
Beetje jammer dat de 32GB versie nog steeds nergens te krijgen is. Anders had ik m'n order bij Apple zelf geannuleerd. Maja, nu maar hopen dat Apple 'm vandaag ook nog op de post doet...!!!

• Werelds
  • Laatst online: 01-12 12:22
Gisteravond ook bij MyCom besteld (16GB, zwart) en ik mag hem zometeen op gaan halen :)

• Eduardboon
Ik ga denk ik bij Apple.nl bestellen. 64gb zwart + 4g. Kan dan mooi alles met Apple ondernemen mocht er iets niet kloppen. Ik heb nu een zwarte en witte ipad in gebruik gehad en weet nog niet welke ik moet nemen. De witte verbergt vingervegen echt enorm goed, maar de zwarte maakt de kleuren mooier.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:18
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:21:
Die 16GB's wifi only hebben ze in Arnhem ook overal wel op vooraad, alleen niet bij de MM.
Bij de iAmStore (HTR) niet meer in ieder geval. Vanmiddag was de 16GB black Wifi nog op voorraad bij MyCom, nu niet meer. 16 GB WiFi White was nog wel op voorraad, deze net besteld. Morgen in huis. Ben benieuwd. :D

[ Voor 24% gewijzigd door Erulezz op 12-04-2012 18:00 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• luifel
luifel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:55:
maandagavond mn 2 e ipad 3 besteld bij apple
Vandaag weer bericht dat verzonden is, morgen in huis.
Zelfde snelheid als week geleden...dus die houden zelf flinke voorraad achter
de hand.
Is verstuurt,morgen binnen :P. Dagje later dus

• Millgate
  • Niet online
Idem bij mij... Dinsdagavond bij Apple besteld, morgen binnen. (32GB WiFi Zwart)

• HumanGear
Millgate schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:32:
Idem bij mij... Dinsdagavond bij Apple besteld, morgen binnen. (32GB WiFi Zwart)
En heb jij betaald met creditcard of via bankoverschrijving? Want ik heb woensdagochtend besteld, maar er stond vanochtend pas "Artikelen worden verwerkt" ipv "Wacht op betaling". Dus misschien duurt het bij mij dan nog een dagje langer...

Levert UPS eigenlijk ook op zaterdag? Anders heb ik helemaal net pech waarschijnlijk! :F

• whkan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-07 05:01
HumanGear schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:50:
[...]

En heb jij betaald met creditcard of via bankoverschrijving? Want ik heb woensdagochtend besteld, maar er stond vanochtend pas "Artikelen worden verwerkt" ipv "Wacht op betaling". Dus misschien duurt het bij mij dan nog een dagje langer...

Levert UPS eigenlijk ook op zaterdag? Anders heb ik helemaal net pech waarschijnlijk! :F
UPS saver, geen levering op zaterdag.

• Millgate
  • Niet online
HumanGear schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:50:
[...]

Met CC. Zal voor jou dan wel volgende week worden. (Een beetje) geluld is een schone zaak ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Millgate op 12-04-2012 22:02 ]

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 10:30

erwinb

Probeert iets secure te doen

Vandaag mmer eens even gebeld met het iCenter in zaandam. en..... mijn iPad komt morgen binnen.
64GB wifi wit.
Zaterdag maar eens vroeg mijn bed uit :-)

• Werelds
  • Laatst online: 01-12 12:22
En hij is binnen. Mycom heeft ze dus in elk geval echt op voorraad. En nu kan het wen proces beginnen :D

Verwijderd

Bol.com gaat de nieuwe levertijd van 17/4 ook niet halen... Ze komen dus weer met een nieuwe datum. Wat een puinhoop daar...

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:34:
Bol.com gaat de nieuwe levertijd van 17/4 ook niet halen... Ze komen dus weer met een nieuwe datum. Wat een puinhoop daar...
Ik had dus levertijd 16/4 , mij werd verteld tot drie keer toe dat ik m uiterlijk voor die datum binnen krijg. Ik heb een iPad Wifi only 32GB Black besteld vorig week zaterdag. Status staat bij mij nog steeds op uiterlijk 16-4.

• luifel
ik heb al 2 ipads 32 gig besteld bij apple, binnen 4 dagen in huis.
Voordeel, je kan hem zonder discussie terugsturen, als niet goed is,
en hij staat gelijk op je naam geregistreerd.
Waarom kopen de mensen hem dan bij bol.com?
door een of andere kortingsbon?

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:48
luifel schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:33:
ik heb al 2 ipads 32 gig besteld bij apple, binnen 4 dagen in huis.
Voordeel, je kan hem zonder discussie terugsturen, als niet goed is,
en hij staat gelijk op je naam geregistreerd.
Waarom kopen de mensen hem dan bij bol.com?
door een of andere kortingsbon?
Bonnen van 20 euro waar men 10 euro voor betaald heeft. Dus een iPad 3 voor de helft van het geld (mits je genoeg bonnen hebt).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Tooren4321
  • Laatst online: 07-08-2024
Van die actie heb ik dus ook gebruik gemaakt, leverdatum staat bij mij nog op 18april (iPad 3 16gb wifi zwart). Ben benieuwd...

Verwijderd

M0otje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:16:
[...]

Ik had dus levertijd 16/4 , mij werd verteld tot drie keer toe dat ik m uiterlijk voor die datum binnen krijg. Ik heb een iPad Wifi only 32GB Black besteld vorig week zaterdag. Status staat bij mij nog steeds op uiterlijk 16-4.
Bij mij staat hij daar ook nog op, ik heb hem op 19 maart al besteld. Maar ze hebben nog steeds geen leveringen gehad gaven ze gister per email aan terwijl ze een hele wachtlijst hebben met mensen voor de 32 gb versie. Ze beweert overigens stellig chronologisch uit te leveren, maar ik betwijfel het.

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-11 17:59
HumanGear schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:51:
[...]

Beetje jammer dat de 32GB versie nog steeds nergens te krijgen is. Anders had ik m'n order bij Apple zelf geannuleerd. Maja, nu maar hopen dat Apple 'm vandaag ook nog op de post doet...!!!
Ik heb gisteren de 32GB 4G geannuleerd en de 64GB 4G besteld. Komt straks binnen.

Edit: Bij Bol.com

[ Voor 4% gewijzigd door treative op 13-04-2012 14:41 ]

Sig

• biertje79
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:34:
Denk je dit of weet je dit? Heb je een mail gehad van Bol? Die van mij staat namelijk nog steeds op17/04.

Verwijderd

Ik heb een mail gehad n.a.v. een klacht dat ze de nieuwe leverdatum niet gaan halen en ook niet weten wanneer er wel geleverd kan worden.

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:
Ik heb een mail gehad n.a.v. een klacht dat ze de nieuwe leverdatum niet gaan halen en ook niet weten wanneer er wel geleverd kan worden.
Pff, wat een zooitje. Momenteel staat de 16GB zwart Wi-Fi op 'voor 22.30 uur besteld, morgen in huis' |:(

• Dracula
Echt hopeloos dat Bol.com. Waarschijnlijk krijgen we de ipad als de ipad 24 uit komt o.i.d.

• jasjenl
  • Laatst online: 01-12 17:34

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb vandaag mijn zwarte 32gb wifi iPad bij AMac Doetinchem mogen ophalen :) Had hem op 2 april daar besteld, dus heeft 11 dagen geduurd. Van dit type hadden ze er nu nog wel een paar naar ik begreep, de 64 gb wifi versie scheen moeilijker leverbaar te zijn op dit moment.

• leosand
leosand schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:23:
ik heb net de witte ipad 3 16 gb wifi only zonder inscriptie besteld bij apple store. ben benieuwd hoelang het duurt.
1-2 weken levertijd
maar toch vandaag verzonden, hopelijk morgen in huis

• Dracula
Hmm heb net mail gehad van bol en ze verwachten hem nog steeds voor de 17de te leveren

"Wij verwachten uw bestelling voor 17 april te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging."

Krijg ook nog een kadobon van 5 hele euro's voor het ongemak.

Heb ze nu net nog een mail gestuurd met de vraag hoe de ipad die ik besteld heb op voorraad kan staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Dracula op 13-04-2012 15:02 ]

Verwijderd

Dracula schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:57:
Hmm heb net mail gehad van bol en ze verwachten hem nog steeds voor de 17de te leveren

"Wij verwachten uw bestelling voor 17 april te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging."

Krijg ook nog een kadobon van 5 hele euro's voor het ongemak.

Heb ze nu net nog een mail gestuurd met de vraag hoe de ipad die ik besteld heb op voorraad kan staan.
Welke heb jij besteld? De 16gb versie?

• Dracula
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:06:
[...]

Welke heb jij besteld? De 16gb versie?
Yep 16gb zwart

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
2 weken geleden de nieuwe iPad bij Dixons besteld .. was destijds niet meer leverbaar.

Kreeg vanmorgen een telefoontje dat ie binnen was en zojuist opgehaald :)

Me = happy :P

• Tooren4321
  • Laatst online: 07-08-2024
Nou heb mijn order van bol.com maar geannuleerd, deze order stond nog op een 'oude' leverancier (verwachte leverdatum 18 april). Na mijn order geannuleerd te hebben heb ik direct een nieuwe order geplaatst bij de nieuwe leverancier van bol.com (met de livingsocial cadeaubonnen). Leverdatum staat nu (nog) op morgen in huis. Beetje jammer dat het op deze manier moet, maar hopelijk krijg ik mijn iPad 3 16gb wifi zwart nu wel wat sneller. We gaan het zien...

[ Voor 27% gewijzigd door Tooren4321 op 13-04-2012 16:44 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 67 Laatste