Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Bij staat ook nog steeds aangegeven: ''Levering is vertraagd: verwacht op 16-04-2012''. Laten we hopen dat ze dit wel waar kunnen maken.

Overigens nog voor de personen die bij de ''nieuwe'' leverancier een bestelling willen plaatsen. De site zegt momenteel: ''Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis''.

Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 16GB - Zwart

Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 64GB - Zwart
Dracula schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:57:
Krijg ook nog een kadobon van 5 hele euro's voor het ongemak.
Moest je hier nog iets speciaals voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
PixellBox schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:57:
Bij staat ook nog steeds aangegeven: ''Levering is vertraagd: verwacht op 16-04-2012''. Laten we hopen dat ze dit wel waar kunnen maken.

Overigens nog voor de personen die bij de ''nieuwe'' leverancier een bestelling willen plaatsen. De site zegt momenteel: ''Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis''.

Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 16GB - Zwart

Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 64GB - Zwart

quote]Dracula schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:57:
Krijg ook nog een kadobon van 5 hele euro's voor het ongemak.
[/quote]
Moest je hier nog iets speciaals voor doen?
De vorige keer dat de iPad (even) op voorraad was heeft hier ook iemand geannuleerd en toen een nieuwe besteld. Hij/zij heeft deze volgens mij ook nog steeds niet. Ik laat mijn order nog wel 'veilig' staan tot de 16e. Net wel een mailtje gestuurd dat ik het echt belachelijk vind dat ze een product op voorraad zeggen te hebben, maar mij laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 21:20
Tooren4321 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:34:
Nou heb mijn order van bol.com maar geannuleerd, deze order stond nog op een 'oude' leverancier (verwachte leverdatum 18 april). Na mijn order geannuleerd te hebben heb ik direct een nieuwe order geplaatst bij de nieuwe leverancier van bol.com (met de livingsocial cadeaubonnen). Leverdatum staat nu (nog) op morgen in huis. Beetje jammer dat het op deze manier moet, maar hopelijk krijg ik mijn iPad 3 16gb wifi zwart nu wel wat sneller. We gaan het zien...
Ben erg benieuwd of je hem morgen ook echt krijgt. Ik heb de klantenservice erover gemaild, die gaven het volgende aan:
Het kan voorkomen dat een artikel minder goed leverbaar is ondanks een vermelding op onze website. Wij passen deze informatie zo snel mogelijk aan. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.
Ze verwachten mijn order op 18 april te leveren, dus ga het risico niet nemen voor die paar dagen. Voor hetzelfde geldt kom je weer achteraan in de wachtrij te staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:15
Kijk kijk ze geven toe dat ze aan een soort LIVO doen:

Mogelijk zijn wij na uw betselling van leverancier gewisseld omdat een eventuele nieuwe leverancier de 'iPad 3 Wi-Fi 16GB black' sneller kan leveren. Helaas kunnen wij niet alle bestellingen omzetten naar elke nieuwe leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ Dracula,
Dat wist LuPo gister ook al te vertellen. Jammer dat er binnen de organisatie geen afspraken zijn over hoe iets wordt mede gedeeld aan de klant aangezien er verschillende verhalen zijn over personeel dat zowel LIFO als FIFO zegt. Zie:
LuPo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:20:
... Ze wist mij te vertellen dat er een groot aantal orders geplaatst zijn (mede door de cadeaubonnen). Er was een bij een leverancier plotseling een kleine voorraad beschikbaar. Ze konden deze voorraad niet uitleveren aan reeds gemaakte bestellingen omdat hun systeem dit niet toelaat. ...
Ondanks het feit dat het niet helemaal terecht is vindt ik het allemaal prima, kijkend naar de prijs die ik er voor betaald heb. Ik zie het maar als welvaartswinst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Ben opzoek naar de Ipad 3 32gb wifi zwart bij de mediamarkt in het alexandrium zijn er al 30 in back order en het kon nog wel 4 weken duren omdat ze er 5 tot 7 per week krijgen... Dan moet je eerst 57€ aanbetalen om te kunnen bestellen daar heb ik geen zin in ik wil niet aan iets vast zitten voor 57€ en gaan idee wanneer ik de ipad kan krijgen. Weet iemand wat de levertijd is als ik NU een ipad 3 32gb wifi zwart bij www.apple.nl bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
Ze draaien wel een beetje om de brij heen bij bol.com. Mijn order staat inderdaad bij een andere leverancier, maar reageren niet waarom nieuwe bestellingen dan eerder geleverd worden en waarom ze dat dan niet bij mij doen. Daarnaast geven ze aan dat ze niet kunnen garanderen dat de iPad de 16e geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Durango schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:45:
Ben opzoek naar de Ipad 3 32gb wifi zwart bij de mediamarkt in het alexandrium zijn er al 30 in back order en het kon nog wel 4 weken duren omdat ze er 5 tot 7 per week krijgen... Dan moet je eerst 57€ aanbetalen om te kunnen bestellen daar heb ik geen zin in ik wil niet aan iets vast zitten voor 57€ en gaan idee wanneer ik de ipad kan krijgen. Weet iemand wat de levertijd is als ik NU een ipad 3 32gb wifi zwart bij www.apple.nl bestel?
Ik hem hem (32Gb WiFi Zwart) op dinsdagavond besteld en had hem vandaag in huis. perfect exemplaar trouwens. Mooi wit scherm, geen pixelfout en geen backlightbleeding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
en zoals bij meerdere mensen hier is mijn levering ook vertraagd: Levering is vertraagd: verwacht op 20-04-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Gisteren om 18.00 een Witte 16 GB besteld by MyCom, en vandaag geleverd. Hun hadden er dus nog wel aantal wat op voorraad. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Yay, 16GB white bij apple.com besteld en vandaag al verzonden :)

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Millgate schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:52:
[...]

Ik hem hem (32Gb WiFi Zwart) op dinsdagavond besteld en had hem vandaag in huis. perfect exemplaar trouwens. Mooi wit scherm, geen pixelfout en geen backlightbleeding).
Ok top!

Ik zie ook dat er veel bij bol.com bestellen, waarom is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 14:34
Dude :o

Doorzoek het topic op livingsocial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ Op tweakers zijn we graag bereid elkaar te helpen maar een stukje eigen inzet mag ook wel.

Als je de laatste 3 pagina's van dit topic had gelezen was je er vanzelf achtergekomen dat iPad die bij Apple zelf besteld worden, vaak binnen een week geleverd worden.

Ook had je dan kunnen lezen dat er veel tweakers een iPad bij Bol.com hebben besteld omdat deze extra voordelig waren met kortingsbonnen van LivingSocial.

offtopic:
Absoluut geen negatieve reactie, maar eigen inzet tonen mag ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
ja is ook zo in ieder geval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:14
WeeJeWel schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:44:
Yay, 16GB white bij apple.com besteld en vandaag al verzonden :)
die van mij is ook verzonden met ups en die leveren niet op zaterdag.. nu alleen hopen dat ik maandag iemand thuis heb anders voorzie ik problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooren4321
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Nou heb mijn order van bol.com maar geannuleerd, deze order stond nog op een 'oude' leverancier (verwachte leverdatum 18 april). Na mijn order geannuleerd te hebben heb ik direct een nieuwe order geplaatst bij de nieuwe leverancier van bol.com (met de livingsocial cadeaubonnen). Leverdatum staat nu (nog) op morgen in huis. Beetje jammer dat het op deze manier moet, maar hopelijk krijg ik mijn iPad 3 16gb wifi zwart nu wel wat sneller. We gaan het zien...
Haazzz schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:10:
[...]

Ben erg benieuwd of je hem morgen ook echt krijgt.
Ga me er bijna een beetje schuldig door voelen, maar heb zojuist mijn iPad 3 16gb wifi zwart ontvangen van Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
Tooren4321 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:41:
[...]

[...]

Ga me er bijna een beetje schuldig door voelen, maar heb zojuist mijn iPad 3 16gb wifi zwart ontvangen van Bol.com.
Geniet ervan! Ik durfde het niet aan. Dus dinsdag ga ik me waarschijnlijk voor me kop slaan omdat ik die iPad nog steeds niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:48
Ik had de order gisteren ook geannuleerd en opnieuw besteld en de iPad word vandaag afgeleverd. Raar systeem bij die Bol.com. (Hij staat nu nog steeds op voorraad!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 18:56
biertje79 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:31:
Ik had de order gisteren ook geannuleerd en opnieuw besteld en de iPad word vandaag afgeleverd. Raar systeem bij die Bol.com. (Hij staat nu nog steeds op voorraad!)
Ik had dat donderdag ook gedaan. Gisteren me iPad ontvangen. Maar ik heb nu wel 64GB ipv 32GB moeten nemen.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
PixellBox schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:44:
@ Dracula,
Dat wist LuPo gister ook al te vertellen. Jammer dat er binnen de organisatie geen afspraken zijn over hoe iets wordt mede gedeeld aan de klant aangezien er verschillende verhalen zijn over personeel dat zowel LIFO als FIFO zegt. Zie:
Hmm die had ik even gemist 8)7

Nou ja we wachten vrolijk af. Vind het niet netjes maar ja we doen er helaas niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Als je hem annuleerd krijg je dan meteen je cadeau bonnen weer gecrediteerd? of duurt dat even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:39
Dracula schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:56:
[...]

Als je hem annuleerd krijg je dan meteen je cadeau bonnen weer gecrediteerd? of duurt dat even?
Duurt even (lees: uurtje of meer), dus het is een gokje. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 14-04-2012 11:19 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooren4321
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Dracula schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:56:
[...]

Duurde bij mij circa 20 à 30 minuten voordat ik de bonnen weer kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
Bij mij ongeveer 2 uur, dus erg verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 22:01
Zijn er nu veel mensen die hun orders annuleren en gokken op de nieuwe levertijd van 'Vandaag besteld, dinsdag in huis' ?

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Rednas schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:48:
Zijn er nu veel mensen die hun orders annuleren en gokken op de nieuwe levertijd van 'Vandaag besteld, dinsdag in huis' ?
Denk het niet. Ik wacht nog wel ff denk ik.

edit: toch maar de 32GB WiFi geannuleerd. Heb geen zin om nog tot 13 juni te moeten wachten. Nu dinsdag een 16GB WiFi voor 240 euro. Nice!

[ Voor 20% gewijzigd door LuPo op 14-04-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
En hij is binnen van Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
16GB WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
Ja een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb net mijn zwarte 32GB WiFi geannuleerd en een 16GB WiFi besteld die dinsdag binnen moet komen. Heb geen zin om tot 13-06-2012 (verwachte leverdatum) te wachten op een 32GB WiFi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
Zojuist ook maar m'n bestelling geannuleerd en de 16 GB WiFi Zwart besteld, we wachten af ;)

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:31
Gister white 16 gig wifi bij dixons raalte opgehaald.. Erg mooi scherm in vergelijking met ipad 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Die van mij staat nog steeds op 17 april. Je zal net zien besluit ik hem te annuleren en opnieuw te bestellen is die ook ineens niet meer leverbaar. Ik wacht nog even af tot de 17de.

Update: nevermind hij staat al weer met een levertijd van 8 tot 10 weken (16gb Black)

[ Voor 19% gewijzigd door Dracula op 15-04-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
16GB WiFi Zwart staat nu weer op 8-10 weken. Ik wil m'n iPad dinsdag graag in ontvangst nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:48
Ik moest er drie keer om vragen bij de klantenservice van Bol. Maar uiteindelijk was dit hun antwoord:
"Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat uw vraag niet naar
tevredenheid is beantwoord. U geeft aan dat de levertijd van de 'iPad 3 Wi-Fi
16GB black' op onze site een werkdag was, terwijl uw bestelling al meerdere
malen is vertraagd. De levertijden op onze site zijn zo accuraat mogelijk, maar
helaas zijn we hierin afhankelijk van de informatie van onze leveranciers. Het
is niet het geval dat klanten die later besteld hebben het artikel eerder in
huis hebben. Alle leveringen van de nieuwe iPad zijn vertraagd, doordat deze
niet snel genoeg wordt aangeleverd. Inmiddels is de levertijd op onze site
hieraan aangepast.

Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Burns schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:14:
Ik moest er drie keer om vragen bij de klantenservice van Bol. Maar uiteindelijk was dit hun antwoord:
"Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat uw vraag niet naar
tevredenheid is beantwoord. U geeft aan dat de levertijd van de 'iPad 3 Wi-Fi
16GB black' op onze site een werkdag was, terwijl uw bestelling al meerdere
malen is vertraagd. De levertijden op onze site zijn zo accuraat mogelijk, maar
helaas zijn we hierin afhankelijk van de informatie van onze leveranciers. Het
is niet het geval dat klanten die later besteld hebben het artikel eerder in
huis hebben. Alle leveringen van de nieuwe iPad zijn vertraagd, doordat deze
niet snel genoeg wordt aangeleverd. Inmiddels is de levertijd op onze site
hieraan aangepast.

Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. "
Tsja leuk die verhaaltjes die ze ophangen maar hoe kan het dan dat er mensen zijn die gister hun IPAD al hebben ontvangen, Bol.com krijgt van mij een dikke vette 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:48
Dracula schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:20:
[...]

Tsja leuk die verhaaltjes die ze ophangen maar hoe kan het dan dat er mensen zijn die gister hun IPAD al hebben ontvangen, Bol.com krijgt van mij een dikke vette 1
Tja, dat gevoel heb ik ook. Ik heb in ieder geval nu wat voor mijn eigen administratie.
Als ze nu weer niet leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ach weet je, die iPad komt wel, de iPad 2 voldoet hier nog prima. Ik heb geen haast, hij is een flink stuk goedkoper dankzij mn livingsocial bonnen, ik wacht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Het ziet er naar uit dat de levertijd van mijn iPad (besteld op 17 maart) niet gehaald gaat worden, aangezien het morgen al 16-04-2012 is. Echter heb ik nog geen bevestiging ontvangen dat het pakket verzonden is.

offtopic:
Ook een ander product dat ik heb besteld is vandaag weer vertraagd (zonder daar tot nu toe van op de hoogte te zijn gesteld). Billie weet mij vandaag te vertellen dat ik die bestelling pas 19-04-2012 ga ontvangen, echter staat er in mijn bestellingsoverzicht dat de levertijd 14-04-2012 is). Tip: bestel alleen producten die op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
PixellBox schreef op zondag 15 april 2012 @ 11:45:
Het ziet er naar uit dat de levertijd van mijn iPad (besteld op 17 maart) niet gehaald gaat worden, aangezien het morgen al 16-04-2012 is. Echter heb ik nog geen bevestiging ontvangen dat het pakket verzonden is.
Zou prima kunnen hoor, ik bedoel als ze zeggen vandaag besteld voor 22:30 morgen in huis hebben ze dus nog even de tijd. (niet dat ik denk dat bol.com optijd gaat leveren, maar dat is weer een heel ander verhaal)

Daarnaast staat er bij mijn bestelling Verzenden: Levering is vertraagd: verwacht op 17-04-2012

Dus gaan ze hem de op 17 april versturen of krijg ik hem dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Misschien ook nog interessant de reacties van Bol.com op mijn vragen:

Mijn eerste vraag was hoe het kon dat het kon dat personen die later een iPad bestelde 'm eerder binnenkregen. Daarop kreeg ik dit antwoord:
Geachte heer ...,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 april 2012.

Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer ........ niet binnen de verwachte levertijd bezorgd is. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar wij zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken. Uiteraard begrijpen wij dat het vervelend is dat u lang op uw bestelling moet wachten.

Wij verwachten uw bestelling voor 16 april 2012 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Khadija
Na deze reactie vroeg ik of ze mijn vraag überhaupt wel hadden gelezen en of ze 'm nu wel konden beantwoorden. Ook vroeg ik nog hoe ze een product voor 16 april kunnen leveren. Dit is het antwoord:
Geachte heer ...,

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat de levering van uw iPad vertraagd is, terwijl deze met een snellere levertijd op onze website staat.

Bol.com werkt met verschillende leveranciers. Als een leverancier aangeeft dat de voorraad op begint te raken, zoeken wij een leverancier die het artikel wel op voorraad heeft. Als deze nieuwe leverancier een andere levertijd rekent, passen wij de deze op onze website aan.

Uw bestelling is te ver gevorderd in het logistieke proces bij onze eerste leverancier om deze over te zetten naar onze nieuwe leverancier. Om deze reden wordt uw iPad nog via de eerste leverancier geleverd.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Lukas
Hierop vroeg ik waarom ik dan wel een bestelling kon annuleren en dan opnieuw bestellen bij een andere leverancier en zij het niet kunnen omzetten.
Geachte heer ...,

U geeft aan dat u niet tevreden bent met de geboden informatie. Het spijt ons dit te vernemen.

Uit navraag bij de verantwoordelijke afdeling blijkt dat de verwerking van een omzetting en de verwerking van een annulering beide een ander proces is. Om deze reden zou een annulering mogelijk nog wel verwerkt kunnen worden en is een overzetting niet meer mogelijk. De leverancier van uw bestelling heeft laten weten dat er vertraging is ontstaan bij het leveren van uw artikel. De leverancier verwacht uw artikel op 16 april 2012 bij u te kunnen afleveren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Cealista
Na deze reactie vroeg ik nog hoe het mogelijk is om een product op 16 april te leveren. Hier heb ik geen antwoord op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Waarvoor wachten jullie allemaal op levering van webshops ?? Als je beetje zoekt heb je hem gewoon voor een normale prijs bij een winkel. Misschien dat je ven half uurtje met de auto moet maar dan heb je hem wel direct...
Gister bedacht dat ik toch wel graag een nieuw ipad wou ter vervanging van mij ipad1 beetje rond gezocht en gebeld en mteen 1 opgehaald.. Lijkt mij toch het snelste en makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Omdat iedereen die op de levering van Bol.com wacht 'm voor de helft van de prijs heeft besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door JoJo nl op 15-04-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
oke hehe maar dan moet je ook niet klagen !! ipad 3 voor 240 euro... wachte ik ook wel wat langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Een iPad 3 voor €240 euro?
Hoe? :o

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
HardCoreGamer schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:34:
Een iPad 3 voor €240 euro?
Hoe? :o
Lees het topic alsjeblieft eens een paar pagina's terug! Deze vraag komt nu bijna elke pagina wel terug |:(
Maar voor de luie mens zal ik het nog eens herhalen. Veel Tweakers hebben met de actie van LivingSocial veel bol.com waardebonnen kunnen kopen voor de helft van de prijs, wat dus resulteert in een korting van 50% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Of voor 25% korting voor hun die er te laat achter kwamen |:( (laatste dag maar 25% is altijd beter dan niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Nee, de laatste dag was 50% ook gewoon mogelijk. Dit d.m.v. een korting van €5 die je kon krijgen per account. Dit was precies hetzelfde als de voorgaande dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 20:04

painkill

Pain(k)(ill)

Ik was de zowat de 1ste die een IPAD 3 heeft besteld bij bol.com, hij stond nog maar 1 uur online, met onjuiste informatie nog..

Maar ook die van mij wordt steeds verplaatst, terwijl ik van andere mensen hoor dat ze hem al hebben ontvangen.. Gaat duidelijk erg random dus bij bol.com

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Je kon zelfs hogere kortingen dan 50% behalen als je alleen maar uitnodigingen verstuurde naar andere personen. Je kreeg dan per persoon 5 euro tegoed. Van dat tegoed kon je dus zelf gratis bonnen kopen. Maar dat terzijde. ;)
Ik heb 'gewoon' met 50% gekocht. Dus een iPad 3 16GB WiFi komt voor 479/2=239,50 mijn kant op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
JoJo nl schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:56:
Nee, de laatste dag was 50% ook gewoon mogelijk. Dit d.m.v. een korting van €5 die je kon krijgen per account. Dit was precies hetzelfde als de voorgaande dagen.
.

[ Voor 46% gewijzigd door Dracula op 15-04-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:32:
Je kon zelfs hogere kortingen dan 50% behalen als je alleen maar uitnodigingen verstuurde naar andere personen. Je kreeg dan per persoon 5 euro tegoed. Van dat tegoed kon je dus zelf gratis bonnen kopen. Maar dat terzijde. ;)
Ik heb 'gewoon' met 50% gekocht. Dus een iPad 3 16GB WiFi komt voor 479/2=239,50 mijn kant op. :)
Vind het nog steeds enigzins aan de prijs voor 16gb, maar dat is tenminste te verantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ Dracula,

De teller is nooit compleet afgelopen. Er stond nog ruim 10 uur op de teller toen de actie stopte omdat de bonnen op waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
PixellBox schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:52:
@ Dracula,

De teller is nooit compleet afgelopen. Er stond nog ruim 10 uur op de teller toen de actie stopte omdat de bonnen op waren.
Lekker belangrijk, potato poteto,

Ik ben blij dat ik met 25% korting kon kopen ipv het volle bedrag, Nu nog wachten op bol tot die van zijn "bolle" reet af komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
JoJo nl schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:35:
Na deze reactie vroeg ik nog hoe het mogelijk is om een product op 16 april te leveren. Hier heb ik geen antwoord op gekregen.
Zojuist maar contact opgenomen met de Bol.com klantenservice per telefoon. Mij werd verteld dat de datum van 16-04-2012 weer niet gehaald zou worden en er al een mail was uitgegaan richting de leverancier met de vraag wat de nieuwe leverdatum zou worden.

Hopen dat de iPad Wifi 32GB, zwart binnenkort beschikbaar is bij de leverancier. Dan bestel ik er wel één extra en annuleer ik de iPad die het laatst geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Donderdag een iPad 64gb zwart met 4g besteld bij Apple, Maandag (of dinsdag, want maandag geen post in Leeuwarden) bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Ik ben benieuwd Eduardboon, de zaak heeft voor mij ook een 64gb 4g zwart besteld maar meldde dat de levertijd 1-2 weken was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
PixellBox schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:05:
[...]

Zojuist maar contact opgenomen met de Bol.com klantenservice per telefoon. Mij werd verteld dat de datum van 16-04-2012 weer niet gehaald zou worden en er al een mail was uitgegaan richting de leverancier met de vraag wat de nieuwe leverdatum zou worden.

Hopen dat de iPad Wifi 32GB, zwart binnenkort beschikbaar is bij de leverancier. Dan bestel ik er wel één extra en annuleer ik de iPad die het laatst geleverd gaat worden.
Wat had je besteld? een 16GB ?

Echt een hopeloos gedoe dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Zoals ik al een beetje liet doorschijnen in mijn reactie, een ''iPad Wifi 32GB, zwart''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
PixellBox schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:33:
Zoals ik al een beetje liet doorschijnen in mijn reactie, een ''iPad Wifi 32GB, zwart''
Ja dat had ik idd zo kunnen iterperteren alleen omdat de 32 GB voor zover ik weet al een hele tijd op lange levertijd staat had ik die link niet gelegd......

Misschien wou je ipv een 16 een 32 ergens anders halen net als dat mensen die een 32 hadden besteld er een 16 van gemaakt hadden en die toen hij even op voorraad was bij bol meteen hebben besteld.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
NickH schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:16:
Ik ben benieuwd Eduardboon, de zaak heeft voor mij ook een 64gb 4g zwart besteld maar meldde dat de levertijd 1-2 weken was :(
Tja volgens Apple is hij verzonden ;) dus reken op volgende week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HumanGear
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-06 09:28
Eduardboon schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:11:
Donderdag een iPad 64gb zwart met 4g besteld bij Apple, Maandag (of dinsdag, want maandag geen post in Leeuwarden) bezorgd :)
Kan jij de zending volgen via de "Volg verzending"-knop? Of staat er bij jou ook:

"Shipment status:
This service is currently unavailable, please try again later"?

Ik heb dus geen idee of ie morgen of dinsdag geleverd gaat worden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
HumanGear schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:44:
[...]

Kan jij de zending volgen via de "Volg verzending"-knop? Of staat er bij jou ook:

"Shipment status:
This service is currently unavailable, please try again later"?

Ik heb dus geen idee of ie morgen of dinsdag geleverd gaat worden... :?
Staat er inderdaad bij mij ook. Ik ga er van uit dat ik morgen gewoon kijken kan. Of hij nou morgen of dinsdag komt kan me niet zoveel schelen, het kost me sowieso een avondje trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
PixellBox schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:33:
Mijn 32GB WiFi Zwart stond op 13-06-2012. Daar werd ik moedeloos van dus maar de 16GB WiFi Zwart besteld die dinsdag afgeleverd gaat worden ("vandaag besteld, dinsdag in huis").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Op 11-4 Ipad 3 white 32gb wife + smartcover besteld op apple.com

Eergister bericht gekregen dat hij op 16-4 geleverd wordt door UPS :)

Weet iemand hoe het werkt met UPS als ze bezorgen maar je bent er niet?
Moet je het dan ophalen ergens?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Mon0lith schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:45:

Dacht dat je een briefje kreeg met ene telefoonnummer om een tweede bezorg poging af te spreken. (tenminste zo was het ooit toen ik iets van ups kreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mon0lith schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:45:

je kan via internet een nieuwe afspraak maken dmv een infonotice. Werkt prima!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
aha online dus nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Dracula schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:25:
aha online dus nog makkelijker.
Bij mij liep het wijzigen van de de bezorgopties via het infoticket uit sync met hun systeem 8)

Uiteindelijk zelf opgehaald na de 2e teveergeefse bezorgpoging:prima toch?

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

luifel schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:33:
ik heb al 2 ipads 32 gig besteld bij apple, binnen 4 dagen in huis.
Voordeel, je kan hem zonder discussie terugsturen, als niet goed is,
en hij staat gelijk op je naam geregistreerd.
Waarom kopen de mensen hem dan bij bol.com?
door een of andere kortingsbon?
Dus ook als je een stofje onder het scherm hebt, of overdreven backlight bleeding enz dan doen ze niet moeilijk met omruilen? Want die problemen komen kennelijk nog al eens voor.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 16-04-2012 13:19 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:55
Voor de mensen die er wat aan hebben, woensdag mijn ipad 3 besteld op de apple site. Vrijdag is deze verstuurd en vandaag in ontvangst mogen nemen! Ging dus vrij vlot, had verwacht dat ik 2 weken had moeten wachten.

Het ging om de witte 16 gig Wifi uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Vandaag weer bericht van Bol.com gehad, wat een kutbedrijf is het ook:
Geachte heer ...,

U wilt graag weten wanneer u uw bestelling .............. kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw artikel 'iPad 3 Wi-Fi 16GB black' rond week 25 geleverd wordt.

Zodra we uw artikel(en) binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Indien u de bestelling alsnog wilt annuleren kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.

U kunt een bestelling ook zelf annuleren in de bestelstatus van uw account op onze site. Naast het artikel in de betreffende bestelling staat hiervoor, tot het moment van verzending, een speciale annuleerbutton.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Rickey

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Straks maar even bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
JoJo nl schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:42:

[...]

En hij zou naar verwachting vandaag geleverd worden bij jou toch? Dus dat wordt even 2 maanden verplaatst |:(
Ik denk dat deze gang van zaken ze een hoop slechte reviews gaat opleveren. Als ze nou gewoon eerlijk en open zijn, maar keer op keer doen ze vaag en verschuiven de levertijden weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Haazzz schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:45:
[...]

En hij zou naar verwachting vandaag geleverd worden bij jou toch? Dus dat wordt even 2 maanden verplaatst |:(
Ik denk dat deze gang van zaken ze een hoop slechte reviews gaat opleveren. Als ze nou gewoon eerlijk en open zijn, maar keer op keer doen ze vaag en verschuiven de levertijden weer :(
Ja, vandaag zou die geleverd worden (wat ik al niet verwachtte). Het probleem is niet dat ze niet 'eerlijk' zijn, maar dat ze onredelijk zijn. Klanten die vorige week een iPad bestelden hebben m bijvoorbeeld al binnen. Dit hoort niet te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 13:12

TAA

Liever IRC

Zo heel gek is de gang van zaken bij bol.com niet imho. Netjes is het niet maar dat is de hele situatie rondom de bonnen ook niet echt ;)

Denk dat er heel wat tweakers mensen met bonnen gewoon gaan wachten totdat hun iPad geleverd wordt. Of ze cancellen de handelen en gebruiken ze voor andere aankopen. Waar bol.com een behoorlijke marge op heeft... Do the math :z

Of kun je die bonnen gewoon opnieuw gebruiken... ? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door TAA op 16-04-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online

[...]

WTF. Die van mij zou vandaag geleverd worden. Uiteraard geen bericht. Ik heb meerdere malen geeist dat ze dat gaan halen. Ze gaven toen aan dat ze alleen een verwachting hadden dat ze de 16e zouden leveren.

Vervolgens staat dat ding 3 dagen op voorraad. En nu wordt hij (iig bij jou), maar ik ga er vanuit dat deze ook bij mij niet geleverd gaat worden, ergens in juni pas geleverd. Dat slaat toch nergens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
TAA schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:58:
Zo heel gek is de gang van zaken bij bol.com niet imho. Netjes is het niet maar dat is de hele situatie rondom de bonnen ook niet echt ;)

Denk dat er heel wat tweakers mensen met bonnen gewoon gaan wachten totdat hun iPad geleverd wordt. Of ze cancellen de handelen en gebruiken ze voor andere aankopen. Waar bom.com een behoorlijke marge op heeft... Do the math :z
Bij LivingSocial werd zelfs geadverteerd dat je er de nieuwe iPad van kon kopen, dus een beetje kort door de bocht jouw antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Laatst online: 04-05-2024

[...]

Laat maar weten wat ze zeggen zal wel een standaard antwoord zijn waarbij ze de schuld aan de leverancier geven maar ja wat doe je eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
De nieuwe gegeven levertijd van week 25 komt overeen met de levertijd van 8-10 weken voor verschillende iPad's op de site. De kans is groot dat de iPad's eerder komen dan die week, aangezien die week hoogstwaarschijnlijk een placeholder levertijd is om mensen af te schrikken om daar nu een iPad te kopen.

Ze hebben het al moeilijk genoeg met onze bestellingen nu, laat staan dat ze er nog een hoop nieuwe bestellingen bij krijgen als ze een realistische levertijd op de site plaatsen...

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 13:12

TAA

Liever IRC

pelt schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:00:
[...]
Bij LivingSocial werd zelfs geadverteerd dat je er de nieuwe iPad van kon kopen, dus een beetje kort door de bocht jouw antwoord.
Dat zou ik ook doen om die bonnen te slijten :P

Het blijft natuurlijk gewoon een vervelende situatie voor iedereen die op z'n iPad zit te wachten :( Maar serieus, ik weet niet hoe die bonnen werken. Kun je niet cancellen en opnieuw bestellen als de nieuwe bestellingen wél uitgeleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
TAA schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:33:
[...]

Dat zou ik ook doen om die bonnen te slijten :P

Het blijft natuurlijk gewoon een vervelende situatie voor iedereen die op z'n iPad zit te wachten :( Maar serieus, ik weet niet hoe die bonnen werken. Kun je niet cancellen en opnieuw bestellen als de nieuwe bestellingen wél uitgeleverd worden?
Dat kan in theorie inderdaad. Maar feit blijft dat het belachelijk is dat onder andere ik vanaf 18 maart (oke toen was de iPad nog niet uit) zit te wachten op mijn bestelling en vervolgens de iPad minstens twee keer op voorraad is geweest, waarbij zelfs de volgende dag geleverd kon worden. Ik sta nog in bestelling bij de 'oude leverancier' zoals Bol het noemt. Ik heb geen reet te maken met leveranciers. Ik bestel iets bij bol.com en mij interesseert het niet hoe zij hun supply chain geregeld hebben. Ik zie meerdere keren dat het product op voorraad is, maar ik moet zoals het er nu naar uitziet maanden wachten op mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Mee eens het is natuurlijk waanzin dat Bol problemen heeft met leveranciers en er dan het probleem van de klant van maken. Toevallig was de ipad vorige week even op voorraad en hebben een aantal mensen hun order geannuleerd en weer opnieuw gedaan (met de bonnen die je dan als tegoed terug krijgt van bol).

Het risico dat ze weer uitverkocht zouden zijn en je nog langer moest wachten omdat je weer achteraan kwam te staan (als dat al gebeurt bij Bol) hebben mij er van weerhouden dat te doen. Als ik nu deze berichten weer lees baal ik dat ik de gok niet heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
Dracula schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:41:
Mee eens het is natuurlijk waanzin dat Bol problemen heeft met leveranciers en er dan het probleem van de klant van maken. Toevallig was de ipad vorige week even op voorraad en hebben een aantal mensen hun order geannuleerd en weer opnieuw gedaan (met de bonnen die je dan als tegoed terug krijgt van bol).

Het risico dat ze weer uitverkocht zouden zijn en je nog langer moest wachten omdat je weer achteraan kwam te staan (als dat al gebeurt bij Bol) hebben mij er van weerhouden dat te doen. Als ik nu deze berichten weer lees baal ik dat ik de gok niet heb genomen.
Ik ook. Maar heb nog geen mail van bol.com gekregen. We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
pelt schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:36:
[...]

Dat kan in theorie inderdaad. Maar feit blijft dat het belachelijk is dat onder andere ik vanaf 18 maart (oke toen was de iPad nog niet uit) zit te wachten op mijn bestelling en vervolgens de iPad minstens twee keer op voorraad is geweest, waarbij zelfs de volgende dag geleverd kon worden. Ik sta nog in bestelling bij de 'oude leverancier' zoals Bol het noemt. Ik heb geen reet te maken met leveranciers. Ik bestel iets bij bol.com en mij interesseert het niet hoe zij hun supply chain geregeld hebben. Ik zie meerdere keren dat het product op voorraad is, maar ik moet zoals het er nu naar uitziet maanden wachten op mijn bestelling.
Ik werd er ook moedeloos van. Tot twee keer toe anderen voor zien gaan. Ze doen ook in de e-mails en aan de telefoon steeds alsof hun neus bloedt.

Afgelopen vrijdag de stoute schoenen aangetrokken; geannuleerd (32GB WiFi Zwart) en de op voorraad zijnde 16GB WiFi Zwart besteld. Er stond 'vandaag besteld, dinsdag in huis'. Maar als ik nu al hoor dat degene met 16-04-2012 alweer uitgesteld is... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
LuPo schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:54:
[...]

Ik werd er ook moedeloos van. Tot twee keer toe anderen voor zien gaan. Ze doen ook in de e-mails en aan de telefoon steeds alsof hun neus bloedt.

Afgelopen vrijdag de stoute schoenen aangetrokken; geannuleerd (32GB WiFi Zwart) en de op voorraad zijnde 16GB WiFi Zwart besteld. Er stond 'vandaag besteld, dinsdag in huis'. Maar als ik nu al hoor dat degene met 16-04-2012 alweer uitgesteld is... :X
Ja alleen wat was dat er voor 1? een 32 of 16? voor zover ik weet stonden de 16 GB op 17 april en sommige 32 op 16 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
ilovebol.com schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:02:
[...]

Laat maar weten wat ze zeggen zal wel een standaard antwoord zijn waarbij ze de schuld aan de leverancier geven maar ja wat doe je eraan.
Ik heb gebeld, één of ander persoon die slecht Nederlands sprak beantwoorde de telefoon en had niets te vermelden. Het was onmogelijk om mij door te verbinden met iemand anders, want dat is niet mogelijk bij Bol.com 8)7. Dat wordt maar weer een boze mail schrijven en een negatieve shopreview maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Laatst online: 04-05-2024
JoJo nl schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:03:
[...]

Ik heb gebeld, één of ander persoon die slecht Nederlands sprak beantwoorde de telefoon en had niets te vermelden. Het was onmogelijk om mij door te verbinden met iemand anders, want dat is niet mogelijk bij Bol.com 8)7. Dat wordt maar weer een boze mail schrijven en een negatieve shopreview maken.
Zie hier bol.com klantenservice :D
Afbeeldingslocatie: http://www.visualphotos.com/photo/2x1937207/man_working_alone_in_messy_office_is166-007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
ilovebol.com schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:11:
[...]

Zie hier bol.com klantenservice :D
[afbeelding]
Alleen dan met dit gezicht er bij. Heb echt het idee dat we onwijs getrolld worden:

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lm6tpoJ4hC1qkmfu0o1_500.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door pelt op 16-04-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
JoJo nl schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:03:
[...]

Dat had ik laatst dus ook. Slecht Nederlands sprekend persoon die niet kon doorverbinden met zijn superieur. Ik moest maar mailen (waar ik vervolgens een standaard antwoord op kreeg). Ik schoot dus geen ene centimeter op met bellen en mailen.

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 16-04-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
De online apple store heeft volgens mij alle modellen gewoon op voorraard.
Ondanks dat ze adverteren met 1-2weken levertijd.
Gisteren besteld en vandaag bevestiging dat hij morgen word geleverd.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 13:14
leosand schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:56:
[...]

1-2 weken levertijd
maar toch vandaag verzonden, hopelijk morgen in huis
en hij is binnen

dus binnen 5 dagen met weekend mee gerekend

[ Voor 9% gewijzigd door leosand op 16-04-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Sinned123 schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:53:
De online apple store heeft volgens mij alle modellen gewoon op voorraard.
Ondanks dat ze adverteren met 1-2weken levertijd.
Gisteren besteld en vandaag bevestiging dat hij morgen word geleverd.
Blijkbaar houden ze een slag om de arm als er ineens een hele hoop bestellingen binnenkomen. ;)

Of natuurlijk om de Apple sellers tevreden te houden dat ze zelf ook niet veel voorraad hebben. Websites als bol.com etc zullen wel gek worden dat zij geen voorraad kunnen krijgen terwijl Apple vrolijk voorraad heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
De ups tracker staat al de hele dag op niet beschikbaar terwijl vrijdag het. Pakket verzonden werd. Nouja dan zal hij morgen wel aankomen gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
Om nog maar weer wat olie op het vuur te gooien: mijn bestelling van de iPad 16 GB WiFi Zwart bij bol.com van zaterdag, toen hij op voorraad stond en ik mijn vorige bestelling geannuleerd had, is verzonden. Ik blijf dit een rare gang van zaken vinden, en de bestelling van mijn tweede iPad van 18 maart staat nog steeds op levering vertraagd. Had ik die nu ook maar geannuleerd... :P

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
@Rednas, de vlammen slaan hier uit het dak :)

Heb me er maar bij neergelegd dat Bol er een potje van maakt. Meer kan ik er helaas toch niet aan doen. Ik hoop dat mijn Ipad met als verwachte datum 17 april ergens deze week naar mij verstuurd gaat worden maar ik heb er een hard hoofd in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer helaas nog niet kunnen leveren.

Titel: Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 16GB - Zwart - Apple
Aantal: 1

Wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen, het blijkt een moeilijk leverbaar artikel te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren we uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren in uw Bestelstatus op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting. Als u de bestelling voor annulering al heeft betaald, dan storten wij het betaalde bedrag binnen een week terug op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

bol.com

http://www.bol.com
Godverdomme. 18 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
Bij mij dezelfde mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 15:17
Ook hier het verhaal:
Geachte heer/mevrouw XXXXX,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 16 april 2012.

U heeft uw bestellingen XXXXXXXXX en XXXXXXXXX helaas nog niet ontvangen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en het spijt ons dat wij uw bestellingen nog niet hebben kunnen leveren.

Wij hebben geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen. Het blijken moeilijk leverbare artikelen te zijn.

Als de vertraging van uw bestellingen onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren we uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren in uw bestelstatus op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting. Als u de bestelling voor annulering al heeft betaald, dan storten wij het betaalde bedrag binnen een week terug op uw rekening.

Om u tegemoet te komen in het ongemak bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van euro 5,00. Deze cadeaubon vindt u, binnen enkele minuten na ontvangst van deze e-mail, terug in uw account en kunt u direct gebruiken wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site.

De cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.

Raadpleeg voor gebruik de cadeaubonvoorwaarden. Deze kunt u vinden via de link ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’ onderaan onze site.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Al met al wel weer 5 euro verdient! de Totale livingsocialkorting loopt weer op :D

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Nu online
Tjiwa schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:30:
Ook hier het verhaal:

[...]

Al met al wel weer 5 euro verdient! de Totale livingsocialkorting loopt weer op :D
Ik heb die 5 euro korting niet eens gekregen... ;)

Net maar (tevergeefs) een boze mail gestuurd. We hebben echt geen poot om op te staan vrees ik. Baal er nog het meest van dat ik verkeerd gegokt hebt, door niet te annuleren dit weekend.
Pagina: 1 ... 45 ... 67 Laatste