Hmm, mijn leverdatum staat op 18 april, dus ik denk dat ik morgen ook een mailtje tegemoet kan zien dat het niet gaat lukken
Baal als een stekker dat ik niet m'n bestelling heb geannuleerd en opnieuw heb besteld, maargoed, het had ook anders uit kunnen pakken.. Ik wacht in ieder geval nog een dagje af!
Vanochtend een mail verstuurd met daarin de vraag waarom 2 van mijn bestellingen opnieuw waren vertraagd (1 van de bestellingen is een iPad Wifi, 32GB Zwart). Vervolgens als antwoord gedeeltelijk de mail die hierboven werd geciteerd. Hierbij kreeft ik een coupon van 2,50.
Een klein half uur later ontving ik ook nog een automatisch gegenereerde e-mail met daarin opnieuw dat er geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen.
Ik denk dat ik nu maar goed de iPad pagina van Bol.com blijf volgen en gelijk een iPad bij de nieuwe leverancier bestel zodra deze beschikbaar is.
Een klein half uur later ontving ik ook nog een automatisch gegenereerde e-mail met daarin opnieuw dat er geen nieuwe leverdatum van de leverancier ontvangen.
Ik denk dat ik nu maar goed de iPad pagina van Bol.com blijf volgen en gelijk een iPad bij de nieuwe leverancier bestel zodra deze beschikbaar is.
Iemand ervaringen met het importeren van een iPad uit de USA via de post? Is dit betrouwbaar en loont het wel? Ik heb dit ook al gepost in het importeren topic, maar daar reageert niemand...
Verwijderd
Waarschijnlijk reageert daar niemand omdat men de iPads minder importeert. Misschien omdat importeren niet zo heel veel goedkoper is, en wel langer duurt. Daarbij even invoerrechten + b.t.w. + belasting toeslag/boete bij invoeren..? Ik ben in ieder geval blij dat ik hem al een maand heb (vandaag 16e, hehe)
Voor de mensen die ook in het bol.com schuitje zitten. Wat is jullie plan? Ik heb niks anders nodig van die bonnen, dus zit me dood te ergeren aan de situatie.
Bij MM Almere hebben ze er vandaag enkele binnengekregen.
Er zijn van ieder model geleverd.
Er zijn van ieder model geleverd.
Heeft een bol.com slachtoffer al eens geprobeerd om hem telefonisch van leverancier om te boeken?
Desnoods in 1 telefoontje annuleren en opnieuw bestellen, met gebruikmaking van de bonnen?
Ben benieuwd of dat wel lukt
( zegt een tevreden mycom klant, waar alles vrijdag de 23ste gewoon op voorraad was
maar waar je natuurlijk niet met je bonnen terecht kon
)
Desnoods in 1 telefoontje annuleren en opnieuw bestellen, met gebruikmaking van de bonnen?
Ben benieuwd of dat wel lukt
( zegt een tevreden mycom klant, waar alles vrijdag de 23ste gewoon op voorraad was
De klantenservice kon mij telefonisch nog niet eens het probleem verklaren, laat staan oplossen. Een dramatische klantenservice.
@ Raymond,
Er zijn al meerdere tweakers die in dit topic hebben gepost over hun ervaring met het overzetten/ overboeken van de leverancier. Helaas blijkt dit echter niet mogelijk en moet er, in dat geval het product opnieuw worden besteld.
Wat ik nu aan het overwegen ben, is om een tweede bestelling te plaatsten voor de ''iPad 32GB Wifi, Zwart'' en dan gewoon te kijken welke als eerste geleverd gaat worden. Vervolgens de iPad die later komt, te annuleren of terug te sturen.
Alleen vraag ik mij nu wel af hoe ik weet bij welke leverancier mijn bestelling zal worden geplaatst?
Er zijn al meerdere tweakers die in dit topic hebben gepost over hun ervaring met het overzetten/ overboeken van de leverancier. Helaas blijkt dit echter niet mogelijk en moet er, in dat geval het product opnieuw worden besteld.
Wat ik nu aan het overwegen ben, is om een tweede bestelling te plaatsten voor de ''iPad 32GB Wifi, Zwart'' en dan gewoon te kijken welke als eerste geleverd gaat worden. Vervolgens de iPad die later komt, te annuleren of terug te sturen.
Alleen vraag ik mij nu wel af hoe ik weet bij welke leverancier mijn bestelling zal worden geplaatst?
offtopic:
@ Pelt,
De bonnen zijn nog tot 2015 goed dus daar zou ik niet zo over inzitten. Desnoods verkoop je ze in de V&A of op marktplaats. Vast wel geïnteresseerde voor de bonnen.
@ JojoNL, Mijn algemene ervaring met de telefonische klantenservice is ook niet al te best. In de meeste gevallen krijg je een niet volledig Nederlands sprekende persoon aan de lijn die je vaak alleen kan vertellen wat je al in je bestel overzicht kan zien. Slechts 1 keer heb ik een persoon aan de lijn gehad die mij wat duidelijkheid kon geven.
Per mail heb je geen last van werknemers die gebrekkig Nederlands spreken, maar krijg je wel vaak een zo goed als automatisch gegenereerde e-mail waarin excuses worden aangeboden en in feiten ook hetzelfde wordt verteld als wat jij als koper al kan lezen in je besteloverzicht.
@ Pelt,
De bonnen zijn nog tot 2015 goed dus daar zou ik niet zo over inzitten. Desnoods verkoop je ze in de V&A of op marktplaats. Vast wel geïnteresseerde voor de bonnen.
@ JojoNL, Mijn algemene ervaring met de telefonische klantenservice is ook niet al te best. In de meeste gevallen krijg je een niet volledig Nederlands sprekende persoon aan de lijn die je vaak alleen kan vertellen wat je al in je bestel overzicht kan zien. Slechts 1 keer heb ik een persoon aan de lijn gehad die mij wat duidelijkheid kon geven.
Per mail heb je geen last van werknemers die gebrekkig Nederlands spreken, maar krijg je wel vaak een zo goed als automatisch gegenereerde e-mail waarin excuses worden aangeboden en in feiten ook hetzelfde wordt verteld als wat jij als koper al kan lezen in je besteloverzicht.
En zojuist is de iPad die vrijdag besteld is op verzonden gezet bij UPS :-)
[ Voor 19% gewijzigd door Eduardboon op 17-04-2012 13:41 ]
mijn plan?pelt schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:01:
Voor de mensen die ook in het bol.com schuitje zitten. Wat is jullie plan? Ik heb niks anders nodig van die bonnen, dus zit me dood te ergeren aan de situatie.

Ja dat gaat helaas niet lukken. Als je ze al ingezet hebt bij Bol voor een bestelling blijven ze volgens mij bij BOL in het systeem staan onder jou eigen account.@ Pelt,
@ Dracula,
Dat is correct, ik heb ook al mijn bonnen al ingevoerd in mijn account. Echter kan je van een cadeaubon gewoon weer een cadeaubon kopen waarbij je eventueel zelf de waarde kan bepalen. Wel zo handig
Overigens heb ik zojuist mijn tweede iPad besteld en ik gok dat deze bij de nieuwe leverancier staat geplaatst aangezien de leverdatum bij beide bestellingen verschilt. Daarnaast is ook de naam van het artikel verandert?
Besteld op 17 maart:

Besteld op 17 april:
Dat is correct, ik heb ook al mijn bonnen al ingevoerd in mijn account. Echter kan je van een cadeaubon gewoon weer een cadeaubon kopen waarbij je eventueel zelf de waarde kan bepalen. Wel zo handig
Overigens heb ik zojuist mijn tweede iPad besteld en ik gok dat deze bij de nieuwe leverancier staat geplaatst aangezien de leverdatum bij beide bestellingen verschilt. Daarnaast is ook de naam van het artikel verandert?
Besteld op 17 maart:

Besteld op 17 april:

Ah oke dat wist ik niet dan zou je ze idd kunnen verkopen via bijvoorbeeld marktplaatsPixellBox schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:11:
@ Dracula,
Billie zegt: Ik verwacht dat uw bestelling uiterlijk 25 april 2012 geleverd wordt (maar waarschijnlijk eerder). Mogelijk heeft u al een e-mail van bol.com ontvangen, waarin een nieuwe leverdatum is vermeld. U kunt uw bestelling dan op deze datum verwachten.
Is dat niet het geval, neem dan pas na 25 april 2012 contact op met onze klantenservice. Eerder kunnen wij helaas geen actie ondernemen. Mijn excuses voor het ongemak. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Volgens mij weet niemand het meer
Denk dat ik me ook maar aansluit bij het plan van sebastius
Is dat niet het geval, neem dan pas na 25 april 2012 contact op met onze klantenservice. Eerder kunnen wij helaas geen actie ondernemen. Mijn excuses voor het ongemak. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Volgens mij weet niemand het meer
Denk dat ik me ook maar aansluit bij het plan van sebastius
Verwijderd
Billie zegt:Gaat het om de bestelling met het elektronica artikel 'Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 32GB - Zwart'?
U zegt:ja
Billie zegt:We verwachten dat uw bestelling vandaag of anders uiterlijk morgen geleverd wordt. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
U zegt:ja
Billie zegt:We verwachten dat uw bestelling vandaag of anders uiterlijk morgen geleverd wordt. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?
Verwijderd
Gisteren eigenlijk spontaan bij de lokale Appelboer naar binnen gelopen en liep daarna met de nieuwe iPad 16GB Wifi Zwart naar buiten.
iFactors had ze gewoon op voorraad. Dus op de bonnefooi naar binnen lopen loont zeker. Annuleren kun je dan altijd nog bij een webshop.
iFactors had ze gewoon op voorraad. Dus op de bonnefooi naar binnen lopen loont zeker. Annuleren kun je dan altijd nog bij een webshop.
iPad 3, 16GB WiFi zwart besteld bij Apple store online.
11/4 15:32 Order geplaatst
11/4 15:40 Geld overgemaakt
15/4 14:28 Geld ontvangen
16/4 15:06 Order verstuurd
17/4 11:00 TNT voor de deur
De 1-2 weken levertijd valt dus best mee
11/4 15:32 Order geplaatst
11/4 15:40 Geld overgemaakt
15/4 14:28 Geld ontvangen
16/4 15:06 Order verstuurd
17/4 11:00 TNT voor de deur
De 1-2 weken levertijd valt dus best mee
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Verwijderd
Gister een 32GB Wifi Black besteld via apple.nl. Tot nu toe de volgende melding:
- (16/4) om 16.00 uur besteld.
- (17/4) betaling verwerkt
- (17/4) artikelen worden verwerkt met toevoeging:
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 25 Apr, 2012 - 02 May, 2012
Zou het dan nu toch langer gaan duren?
- (16/4) om 16.00 uur besteld.
- (17/4) betaling verwerkt
- (17/4) artikelen worden verwerkt met toevoeging:
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 25 Apr, 2012 - 02 May, 2012
Zou het dan nu toch langer gaan duren?
Wel jammer dat UPS niet al te coulant is met bezorgen. 1 keer aanbellen. Naar de deur haasten en de truck weg zien rijden was geen reden om de chauffeur nog eens langs te laten komen. "Morgen meer geluk" zeiden ze aan de telefoon. Ben benieuwd
Even briefje op hangen dat de chauffeur even geduld moet hebben na het aanbellen? Doe ik hier ook wel eens, moet namelijk eindje lopen voordat ik bij de deur ben, dus heb ook wel eens gehad dat ze al wegrijden! En dan zit ik nog het dichtste bij de deur, huisgenoten moeten verder/nog een trap extra!Eduardboon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:40:
Wel jammer dat UPS niet al te coulant is met bezorgen. 1 keer aanbellen. Naar de deur haasten en de truck weg zien rijden was geen reden om de chauffeur nog eens langs te laten komen. "Morgen meer geluk" zeiden ze aan de telefoon. Ben benieuwd
Met een briefje op de deur wachten ze altijd wel langer is mijn ervaring
8 tot 10 weken, nog even en er is een een nieuwe new iPad.PixellBox schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:11:
@ Dracula,
Besteld op 17 maart:
[afbeelding]
Besteld op 17 april:
[afbeelding]
Bij de HTR in Arnhem (Apple winkeltje) hadden ze wel e.e.a. op voorraad, was net vers binnen, ook 32GB Wifi Black. Heb er gelijk eentje meegenomen dus. Mycom, Dixons en Paradigit had die uitvoering niet liggen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik ben net gebeld door Bol.com. De vrouw van de klantenservice heeft met haar leidinggevende gesproken en gaat nu zoeken naar een oplossing om mij als klant te behouden. Ik ben nieuwsgierig wat het gaat worden. Ik heb overigens ook nog gezegd dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ze houden je sowieso als klant. Dat vind ik nog het kutte. Want ook al annuleer je de iPad heb je nog steeds 500 piek aan cadeaubonnen liggen.JoJo nl schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:41:
Ik ben net gebeld door Bol.com. De vrouw van de klantenservice heeft met haar leidinggevende gesproken en gaat nu zoeken naar een oplossing om mij als klant te behouden. Ik ben nieuwsgierig wat het gaat worden. Ik heb overigens ook nog gezegd dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ik heb gevraagd om daarom mijn cadeaubonnen uit te laten betalen in geld, maar daar antwoordden ze niet op.
Ik wil niet optreden als mod, maar het begint hier toch steeds meer te lijken op een topic over LivingSocial+Bol.com. De kern van dit topic is de levertijd van een iPad. Just my 2 cents.
Inmiddels ook een status update gekregen over de iPad die ik opnieuw heb besteld. Ze zijn gewoon uitgegaan van 10 weken aangezien de leverdatum nu ''28-06-2012'' is.

Bij mijn oude bestelling is de status nog steeds: ''geen nieuwe leverdatum bekend ''
Inmiddels ook een status update gekregen over de iPad die ik opnieuw heb besteld. Ze zijn gewoon uitgegaan van 10 weken aangezien de leverdatum nu ''28-06-2012'' is.

Bij mijn oude bestelling is de status nog steeds: ''geen nieuwe leverdatum bekend ''
Dat zullen ze natuurlijk nooit doen, dat kan ik ook volkomen begrijpen. Dan zou je letterlijk geld gekocht hebben bij LivingSocialpelt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:50:
[...]
Ze houden je sowieso als klant. Dat vind ik nog het kutte. Want ook al annuleer je de iPad heb je nog steeds 500 piek aan cadeaubonnen liggen.
Ik heb gevraagd om daarom mijn cadeaubonnen uit te laten betalen in geld, maar daar antwoordden ze niet op.

Maar dit gaat uiteindelijk toch ook over de levertijd van de iPads? In dit geval toevallig bij Bol.com i.c.m. de LivingSocial bonnen. Ook mensen die zonder de LivingSocial bonnen hebben besteld hebben hier last van (al neem ik niet aan dat dat er veel zijn).PixellBox schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:03:
Ik wil niet optreden als mod, maar het begint hier toch steeds meer te lijken op een topic over LivingSocial+Bol.com. De kern van dit topic is de levertijd van een iPad. Just my 2 cents.
Tijdens die actie gaven ze (Bol en/of LS) aan dat je er de nieuwe iPad van kon kopen. Bol kan die niet leveren. Ik wil een acceptabele oplossing. Een van die oplossingen is mijn geld die ik nu in bonnen heb op mijn rekening of de nieuwe iPad. Zo zwart wit heb ik het iig gebracht.JoJo nl schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:16:
[...]
Dat zullen ze natuurlijk nooit doen, dat kan ik ook volkomen begrijpen. Dan zou je letterlijk geld gekocht hebben bij LivingSocial.
[...]
Maar dit gaat uiteindelijk toch ook over de levertijd van de iPads? In dit geval toevallig bij Bol.com i.c.m. de LivingSocial bonnen. Ook mensen die zonder de LivingSocial bonnen hebben besteld hebben hier last van (al neem ik niet aan dat dat er veel zijn).
Bol weet geen levertijd. Dat is iets anders als dat ze niet kunnen leveren. Ze hebben nooit in de advertentie gezet dat je hem binnen een bepaalde tijd zou hebben. Dus weet niet op grond waarvan jij verwacht je geld terug te zien ?
[ Voor 26% gewijzigd door Rerder op 17-04-2012 15:42 ]
Ze kunnen hem aan mij niet binnen de gestelde tijd leveren en weten nu geen levertijd (ze weten dus niet of ze hem nog ooit kunnen leveren). Daarnaast konden ze hem aan andere mensen wel leveren. Ze geven aan dat het een lastig te leveren product is. Dat blijkt dus gedeeltelijk waar te zijn, aangezien de ipad al meerdere keren op voorraad is geweest en bij meerdere webshops wel op voorraad is.ilovebol.com schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:40:
[...]
Bol weet geen levertijd. Dat is iets anders als dat ze niet kunnen leveren. Ze hebben nooit in de advertentie gezet dat je hem binnen een bepaalde tijd zou hebben. Dus weet niet op grond waarvan jij verwacht je geld terug te zien ?
Ik ben waarschijnlijk veel te kort door de bocht, maar vooral het niet geven van duidelijke antwoorden van bol.com stuit mij tegen de borst. Ze wisten vrijdag dondersgoed dat de ipad niet geleverd ging worden, terwijl de ipad toen op voorraad was bij bol.com zelf.
Edit: toen ik hem bestelde was er een levertijd van 2-3 weken. Daarnaast kan je er vanuit gaan, dat wanneer je iets besteld het binnen een redelijke termijn geleverd gaat worden. 4 maanden is geen redelijke termijn.
[ Voor 9% gewijzigd door pelt op 17-04-2012 15:48 ]
Ben het met je eens dat bol.com dit verkeert aanpakt zeker door een LIFO systeem. Ze hadden gewoon een lijst moeten maken en uitleveren wie er het eerst op de lijst staat. Wil wel graag weten wat bol.com zegt op je eis (hoop dat ze erop in gaan) . Denk zelf persoonlijk dat je een mailtje krijgt met excuus en bon van 2,5 en dat ze melden dat je je Ipad altijd kan annuleren.pelt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:46:
[...]
Ze kunnen hem aan mij niet binnen de gestelde tijd leveren en weten nu geen levertijd (ze weten dus niet of ze hem nog ooit kunnen leveren). Daarnaast konden ze hem aan andere mensen wel leveren. Ze geven aan dat het een lastig te leveren product is. Dat blijkt dus gedeeltelijk waar te zijn, aangezien de ipad al meerdere keren op voorraad is geweest en bij meerdere webshops wel op voorraad is.
Ik ben waarschijnlijk veel te kort door de bocht, maar vooral het niet geven van duidelijke antwoorden van bol.com stuit mij tegen de borst. Ze wisten vrijdag dondersgoed dat de ipad niet geleverd ging worden, terwijl de ipad toen op voorraad was bij bol.com zelf.
Edit: toen ik hem bestelde was er een levertijd van 2-3 weken. Daarnaast kan je er vanuit gaan, dat wanneer je iets besteld het binnen een redelijke termijn geleverd gaat worden. 4 maanden is geen redelijke termijn.
Zit zelf ook te wachten op mijn Ipad

Ze gingen niet eens in op mijn eis/vraag. Ze antwoorden inderdaad gewoon dat ze erachter aan gaan bij de betreffende afdeling en dat ik de bestelling kan annuleren. Dan worden mijn bonnen weer opgewaardeerd.ilovebol.com schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:52:
[...]
Ben het met je eens dat bol.com dit verkeert aanpakt zeker door een LIFO systeem. Ze hadden gewoon een lijst moeten maken en uitleveren wie er het eerst op de lijst staat. Wil graag weten wat bol.com zegt op je eis. Denk zelf persoonlijk dat je een mailtje krijgt met excuus en bon van 2,5 en dat ze melden dat je je Ipad altijd kan annuleren.
Zit zelf ook te wachten op mijn Ipad
Hoppa, gisteren online besteld bij Apple, morgen wordt ie bezorgd.
Ook opnieuw bestellen als hij op voorraad is/lijkt heeft niet altijd zin bij bol.com. Bij mij ook uitgesteld (zaterdag opnieuw besteld toen hij op voorraad was).
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 17-04-2012 16:30 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
64Gb+4g ?LuPo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:30:
Ook opnieuw bestellen als hij op voorraad is/lijkt heeft niet altijd zin bij bol.com. Bij mij ook uitgesteld (zaterdag opnieuw besteld toen hij op voorraad was).
Tip: Cameranu.nl heeft de Wifi zwart 32 en 16 GB nieuwe iPad gewoon op voorraad. Topservice daar altijd
@Lupo: wat raar dat die van jou is uitgesteld? Ik heb hem die dag later besteld dan jij en heb hem wel binnen :-/
[ Voor 10% gewijzigd door Rednas op 17-04-2012 16:48 ]
The Dude abides!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik vind het prima, maar in principe open je dan een topic over de levertijden van de iPad bij bol.com of je deze nou met geld of met bonnen hebt gekocht doet wat betreft de levertijd niet ter zake.Hoedje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:55:
[modbreak]Graag weer ontopic over de levertijden. De discussie of Livingsocial / Bol.com is hier niet op z'n plaats. Een beetje offtopic moet kunnen, maar nu gaat het nergens anders meer over. Jullie kunnen hierover een topic openen in het Shopping Forum. Graag hier weer ontopic.[/]
Enfin on topic: weet iemand of de iPads bij de fysieke Applestore op voorraad zijn?
Verwijderd
Gisteren had ik een iPad gereserveerd bij Dixons. Deze stond in voorraad aldus de site, maar eenmaal ter plekke bleek de site achter de realiteit aan te hobbelen.
Door een miscommunicatie (gebrek aan eerder) heb ik de reservering niet geannuleerd en werd ik vandaag gebeld dat ie toch binnen is!
Echter, niet wetende dat ik eigenlijk niet geannuleerd had, had ik hem 's avonds bij Apple besteld.
Vanmiddag dus de iPad bij Dixons gehaald (prima service en uitleg trouwens, want ik ben een Apple noob).
Wil ik mijn bestelling bij Apple cancellen, kan dat niet meer, omdat het te snel gaat met de verzending
edit: Apple heeft mijn iPad al verzonden, binnen 24 uur
Dus ik denk dat ik mijn verse 32GB Wi-Fi Black in de doos laat en die van Apple zelf ook binnen laat komen, want deze is gegraveerd met mijn initialen.
Ik woon in Rotterdam, dus mensen die geinteresseerd zijn kunnen mij PM'en.
Door een miscommunicatie (gebrek aan eerder) heb ik de reservering niet geannuleerd en werd ik vandaag gebeld dat ie toch binnen is!
Echter, niet wetende dat ik eigenlijk niet geannuleerd had, had ik hem 's avonds bij Apple besteld.
Vanmiddag dus de iPad bij Dixons gehaald (prima service en uitleg trouwens, want ik ben een Apple noob).
Wil ik mijn bestelling bij Apple cancellen, kan dat niet meer, omdat het te snel gaat met de verzending
edit: Apple heeft mijn iPad al verzonden, binnen 24 uur
Dus ik denk dat ik mijn verse 32GB Wi-Fi Black in de doos laat en die van Apple zelf ook binnen laat komen, want deze is gegraveerd met mijn initialen.
Ik woon in Rotterdam, dus mensen die geinteresseerd zijn kunnen mij PM'en.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 19:16 ]
Ben er donderdag nog geweest, 16 GB wifi en 32 GB wifi waren op voorraad. 3G bijna alle modellen. Fysieke Apple Store. Bel ze even op anders: 020 530 2200pelt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:01:
[...]
Ik vind het prima, maar in principe open je dan een topic over de levertijden van de iPad bij bol.com of je deze nou met geld of met bonnen hebt gekocht doet wat betreft de levertijd niet ter zake.
Enfin on topic: weet iemand of de iPads bij de fysieke Applestore op voorraad zijn?
Ze hebben nu alleen nog maar de 16 GB Wifi zwart nieuwe iPad zie ik net.alwaysleft schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:46:
Tip: Cameranu.nl heeft de Wifi zwart 32 en 16 GB nieuwe iPad gewoon op voorraad. Topservice daar altijd
Klopt , dixons.nl heeft de 16 GB wifi op voorraadVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:28:
Net 1 voor mijn dochter besteld. 16gb wifi, dixons. Morgen in huis.
MyCom.nl heeft ook de 16 GB wifi zwart op voorraad. Zie:
http://www.mycom.nl/Produ...tm_campaign=tweakersclick
Tevens hebben ze ( mycom.nl) ook de nieuwe iPad 4G model 16 GB ( 599 euro) beide kleuren direct leverbaar. Doe er je voordeel mee!
http://www.mycom.nl/Produ...tm_campaign=tweakersclick
Tevens hebben ze ( mycom.nl) ook de nieuwe iPad 4G model 16 GB ( 599 euro) beide kleuren direct leverbaar. Doe er je voordeel mee!
Zojuist de witte 16gb wifi besteld bij coolblue morgen in huis 
Van ipad 1 naar asus transformer prime naar Nieuwe ipad (3).
Hoop een goede keus:)
Van ipad 1 naar asus transformer prime naar Nieuwe ipad (3).
Hoop een goede keus:)
Haha geld teveel? Het gaat mij er meer om dat je bij android veel meer vrijheid hebt maar bij apple zijn de apps weer veel beter. We zien wel anders hebben we altijd nog Vraag & AanbodK007 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:50:
Zeker goede keus, heb vandaag een 2e besteld!

Denk dat het je zeker gaat bevallen, ben zelf van een Asus TF naar een iPad overgestapt en dat had ik veel eerder moeten doen.Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:55:
[...]
Haha geld teveel? Het gaat mij er meer om dat je bij android veel meer vrijheid hebt maar bij apple zijn de apps weer veel beter. We zien wel anders hebben we altijd nog Vraag & Aanbod
Verwijderd
Zojuist mijn bestelling bij bol.com geannuleerd en besteld bij Dixons.nl. Morgen kan ik de iPad 32GB zwart ophalen in de winkel. Onvoorstelbaar dat het zo moeilijk moet bij bol.com.
Ipv de ipad nu maar een iphone besteld bij bol :-)
Ipv de ipad nu maar een iphone besteld bij bol :-)
Als ik de Wi-Fi 32GB Zwart nu zou bestellen bij Apple, wanneer kan ik 'm dan verwachten? Er staat 'verzendklaar binnen 1-2 weken', maar moet hij dan nog overkomen uit China of is hij op dat moment al in een Nederlands distributiecentrum? Ik wil er graag zeker van zijn dat hij voor 5 mei binnen is. Of misschien tips voor een ander adres?
^ Wat hij zegt.
Klopt. Bijna alle modellen, behalve de 32 GB zwart van 579 euro. Tabletcenter.nl inderdaadK007 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:29:
Cool Blue heeft bij alle types op voorraad!
Binnen een week als je afgaat op de reactiesZ-Dragon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:08:
Als ik de Wi-Fi 32GB Zwart nu zou bestellen bij Apple, wanneer kan ik 'm dan verwachten? Er staat 'verzendklaar binnen 1-2 weken', maar moet hij dan nog overkomen uit China of is hij op dat moment al in een Nederlands distributiecentrum? Ik wil er graag zeker van zijn dat hij voor 5 mei binnen is. Of misschien tips voor een ander adres?
Op 10-4 Ipad 3, wit 32 gb Wifi + smartcover besteld bij apple.nl, op 17-4 geleverd!Z-Dragon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:08:
Laat het minpuntje nou zijn dat UPS gister bij mij aan de deur is geweest en ik er niet was....
Nu kan ik het vandaag gaan ophalen in Amsterdam
[ Voor 49% gewijzigd door Mon0lith op 18-04-2012 08:50 ]
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Afgelopen maandag om 18:00 besteld en betaald met CC.Z-Dragon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:08:
Gistermiddag werd ie verzonden en waarschijnlijk wordt hij of vandaag of morgen aan mij aangeboden.
Dus als je nu bestelt heb je hem echt binnen voor 5 mei denk ik zo.
Ik wil graag een de new IPAD 64GB Wifi zwart, deze is volgens mij nergens op voorraad.
Heeft iemand deze al bij de Apple store besteld? En wat is dan ongeveer de levertijd?
Heeft iemand deze al bij de Apple store besteld? En wat is dan ongeveer de levertijd?
ongeveer een halve week.Rata schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:26:
Ik wil graag een de new IPAD 64GB Wifi zwart, deze is volgens mij nergens op voorraad.
Verwijderd
Ik heb maandag een 32GB Wifi besteld + cover. Betaald via telebankieren waarbij de betaling gister is binnengekomen (kreeg bevestiging per mial). De status staat nu nog op 'artikelen worden verwerkt'. Conclusie betalen via CC gaat een stuk sneller zo te zien.
Kan je niet via ideal betalen?Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:13:
Ik heb maandag een 32GB Wifi besteld + cover. Betaald via telebankieren waarbij de betaling gister is binnengekomen (kreeg bevestiging per mial). De status staat nu nog op 'artikelen worden verwerkt'. Conclusie betalen via CC gaat een stuk sneller zo te zien.
bij apple bestellen kan per creditcard...
vervolgens binnen 4 dagen in huis
Kan ook via acceptgiro, maar dan wordt er pas actie ondernomen als betaling binnen is.
Inderdaad geen ideal.
vervolgens binnen 4 dagen in huis
Kan ook via acceptgiro, maar dan wordt er pas actie ondernomen als betaling binnen is.
Inderdaad geen ideal.
[ Voor 42% gewijzigd door luifel op 18-04-2012 12:32 ]
Inmiddels een mail van bol.com dat ze verwachten dat iPad 'rond' week 22 geleverd wordt.
[ Voor 10% gewijzigd door pelt op 18-04-2012 13:17 ]
Billie zegt: We verwachten dat uw bestelling vandaag of anders uiterlijk morgen geleverd wordt. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?
iPad 16GB zwart Wi-Fi.. staat als verwachte leverdatum 18 april, vandaag dus. Had gehoopt om vannacht een verzendbevestiging te krijgen, maar helaas. Ben erg benieuwd of morgen de postbode voor de deur staat.
iPad 16GB zwart Wi-Fi.. staat als verwachte leverdatum 18 april, vandaag dus. Had gehoopt om vannacht een verzendbevestiging te krijgen, maar helaas. Ben erg benieuwd of morgen de postbode voor de deur staat.
Postbode komt wel. Die Ipad komt nietHaazzz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:52:
Billie zegt: We verwachten dat uw bestelling vandaag of anders uiterlijk morgen geleverd wordt. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?

Net weer contact gehad en ze gingen het nu navragen bij de leverancier weer een standaard antwoord.
Mij hebben ze verteld dat het nog minimaal vier weken gaat duren.
Bij mij vertellen ze dat de levertijd onbekend is en dat ze contact opnemen met de leverancier om erachter te komen wanneer Bol weer kan leveren
Om even hierop terug te komen. Heb zojuist een mail ontvangen van Bol.com dat mijn bestelling helaas weer vertraagd is en dat een nieuwe levertijd onbekend is. Heb ook maar even een mail gestuurd naar de klantenservice om om opheldering te vragen en even te vermelden dat ik teleurgesteld ben in de gang van zaken. Waarschijnlijk zal mij niks nieuws worden verteld, maar hopelijk beginnen ze wel te beseffen dat de manier waarop ze nu omgaan met de bestellingen leidt tot ontevreden klanten..Haazzz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:52:
off topic: Denk niet dat het kwartje valt nij Bol, heb al meerdere pogingen gedaan maar blijf standaard mail krijgen met excusses en u kunt altijd annuleren.
On-topic: Ik ga maar eens shoppen bij mycom o.i.d. die leveren als het op vooraad is bijna altijd de volgende dag uit dus voor het weekend zou ik een ipad kunnen hebben (alleen dan nog ff bendeken wat ik met al die kadobonnen ga doen
)
Update: Week 25 is nu de verwachte leverdatum bij dat eene bedrijf waar ik de naam niet meer van ga noemen.....
On-topic: Ik ga maar eens shoppen bij mycom o.i.d. die leveren als het op vooraad is bijna altijd de volgende dag uit dus voor het weekend zou ik een ipad kunnen hebben (alleen dan nog ff bendeken wat ik met al die kadobonnen ga doen
Update: Week 25 is nu de verwachte leverdatum bij dat eene bedrijf waar ik de naam niet meer van ga noemen.....
[ Voor 12% gewijzigd door Dracula op 19-04-2012 12:34 ]
Reactie van bol.com
U wilt graag weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Apple heeft laten weten dat beide iPad's rond week 25 alsnog geleverd worden.
U wilt graag weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Apple heeft laten weten dat beide iPad's rond week 25 alsnog geleverd worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Rerder op 19-04-2012 13:20 ]
Ik ga niet wachten tot week 25. Dan gebruik ik die bonnen wel ergens anders voor.

[ Voor 32% gewijzigd door bartje006 op 19-04-2012 13:44 ]
WEEK 25!!! WTF, Dat is de week van 18 JUNI !?
Holy shit, wtf is er daar aan de hand? Apple.nl levert ze binnen een week uit en bij die dikke blauwe moet je nu nog 2 maanden wachten ?? Waarom verkopen zij in godsnaam iPads.. Naar mijn weten gaat het nog sneller als je bij een APR besteld...
Holy shit, wtf is er daar aan de hand? Apple.nl levert ze binnen een week uit en bij die dikke blauwe moet je nu nog 2 maanden wachten ?? Waarom verkopen zij in godsnaam iPads.. Naar mijn weten gaat het nog sneller als je bij een APR besteld...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Jeetje!
Vanochtend was de 64gb wifi + 4g wit op voorraad bij Bol.com.
Ik heb hem besteld. Ben benieuwd of hij er echt was, of dat ze weer ergens een fout gemaakt hebben!
Vanochtend was de 64gb wifi + 4g wit op voorraad bij Bol.com.
Ik heb hem besteld. Ben benieuwd of hij er echt was, of dat ze weer ergens een fout gemaakt hebben!
Verwijderd
Waarom nog via bol bestellen? Maandag (16/04) een zwarte 32GB Wifi besteld (incl. cover) via Apple Store. Dinsdag (17/04) bevestiging betaling en krijg net een email dat de iPad morgen (20/04) wordt bezorgd. Netjes!
Omdat de meesten hier met 50% korting de iPad bij bol.com kunnen krijgen. Bol.com is relatief duur, maar de iPad kost overal hetzelfde. In theorie, zou je je bonnen ook ergens anders voor kunnen gebruiken. Maar als je niks nodig hebt, heb je daar niets aan. Als je wel iets nodig hebt, betaal je bij Bol.com te veel.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:54:
Waarom nog via bol bestellen? Maandag (16/04) een zwarte 32GB Wifi besteld (incl. cover) via Apple Store. Dinsdag (17/04) bevestiging betaling en krijg net een email dat de iPad morgen (20/04) wordt bezorgd. Netjes!
Snapte?
Waarom blijft iedereen in dit topic vragen waarom we bij bol.com bestellen als dat al 35320 keer is genoemd? Dat vraag ik me af..
Ik ken die kortingsactie verder niet, maar kan het niet gewoon zijn dat ze daardoor een zeer groot aantal bestellingen hebben gekregen? Daardoor moet je gewoon langer wachten want toelevering is kennelijk niet zo erg goed, ook bij veel andere winkels zijn ze in bepaalde uitvoeringen niet of niet goed leverbaar. Bij een zeer groot aantal bestellingen is dat effect extra voelbaar.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
offtopic:
[quote]LuPo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:35:
Waarom blijft iedereen in dit topic vragen waarom we bij bol.com bestellen als dat al 35320 keer is genoemd? Dat vraag ik me af..
[/quote]
Omdat mensen vaak niet even één of twee pagina's, terug lezen. Dat is denk ik gemakzucht.
[quote]BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:44:
Ik ken die kortingsactie verder niet, maar kan het niet gewoon zijn dat ze daardoor een zeer groot aantal bestellingen hebben gekregen? Daardoor moet je gewoon langer wachten want toelevering is kennelijk niet zo erg goed, ...
[/quote]
Als je een klein beetje had terug gelezen, had je kunnen lezen dat enkele andere tweakers dit ook al hadden geconcludeerd.
[quote]LuPo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:35:
[/quote]
Omdat mensen vaak niet even één of twee pagina's, terug lezen. Dat is denk ik gemakzucht.
[quote]BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:44:
Ik ken die kortingsactie verder niet, maar kan het niet gewoon zijn dat ze daardoor een zeer groot aantal bestellingen hebben gekregen? Daardoor moet je gewoon langer wachten want toelevering is kennelijk niet zo erg goed, ...
[/quote]
Als je een klein beetje had terug gelezen, had je kunnen lezen dat enkele andere tweakers dit ook al hadden geconcludeerd.
Bij mijn tweede order (geplaatst op 17-04-2012) lijkt de leverdatum terug te lopen. Zo was dat op de dag van bestelling nog ''''28-06-2012'' en staat de leverdatum op het moment van schijven op ''27-06-2012''.
Daarnaast staat er bij mijn eerste order (geplaatst op 17-03-2012) nog ''geen nieuwe leverdatum bekend ''. Wanneer ik het echter aan Billie (de virtuele assistent van Bol.com) vraag geeft hij aan dat mijn iPad op 25 april zal worden geleverd. I don't get it..
Billie die zegt volgens mij maar wat. Bij mijn bestelling waar ook geen nieuwe leverdatum bekend is zegt Billie dat deze uiterlijk 26 april, maar waarschijnlijk eerder zal worden geleverd. Echter heb ik vandaag tweemaal via de mail te horen gekregen dat het waarschijnlijk rond week 25 wordt.PixellBox schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:11:
Bij mijn tweede order (geplaatst op 17-04-2012) lijkt de leverdatum terug te lopen. Zo was dat op de dag van bestelling nog ''''28-06-2012'' en staat de leverdatum op het moment van schijven op ''27-06-2012''.
Daarnaast staat er bij mijn eerste order (geplaatst op 17-03-2012) nog ''geen nieuwe leverdatum bekend ''. Wanneer ik het echter aan Billie (de virtuele assistent van Bol.com) vraag geeft hij aan dat mijn iPad op 25 april zal worden geleverd. I don't get it..
JEUJ,
Vanavond een 16GB WiFi zwart opgepikt bij Xando Nijmegen. Ze hadden er nog voldoende op voorraad zeiden ze (of in ieder geval om de dag door te komen grapten ze...).
Net gecheckt, geen dode pixels, geen backlightbleeding, geen gele waas.. sweet!
Vanavond een 16GB WiFi zwart opgepikt bij Xando Nijmegen. Ze hadden er nog voldoende op voorraad zeiden ze (of in ieder geval om de dag door te komen grapten ze...).
Net gecheckt, geen dode pixels, geen backlightbleeding, geen gele waas.. sweet!
Bij dixons en bcc loopt de voorraad ook op.
Makkelijk te checken op hun website.
Makkelijk te checken op hun website.
Ik heb zojuist mijn bestelling bij Bol.com geannuleerd. Na drie dagen hebben ze eindelijk gereageerd, maar ze hebben nog steeds niet nuttigs te zeggen. Wel heel opvallend is dat ik 5 à 10 minuten nadat ik een shopreview heb geplaatst, gebeld werd door Bol.com.
Woow. gister nacht kreeg ik opeens een bevestiging van bol.com dat mijn 16GB wifi wit is verstuurd. en vanochtend was postnl langs gekomen
Hoeveel iPads heb je besteld? Een 64Gb 4G al binnen en twee 16GB?Kev7381 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 00:40:
Woow. gister nacht kreeg ik opeens een bevestiging van bol.com dat mijn 16GB wifi wit is verstuurd. en vanochtend was postnl langs gekomen
Ik heb totaal 5 iPads besteld.LuPo schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 08:17:
[...]
Hoeveel iPads heb je besteld? Een 64Gb 4G al binnen en twee 16GB?
Binnen gekomen
1x 64GB+4G Black (voor me zelf)
2x 16GB wifi White (1 voor me gf en 1 voor me tante besteld)
Niet binnen gekomen
1x 32GB Wifi Black (voor mijn moeder)
1x 32GB Wifi White (voor mijn broer)
Toen de Livingsocial actie erwas wou mijn hele familie de iPads
Na bellen naar wat winkels (Xando, Icentre,Cameranu) in de regio Noord Overijssel waar de zwarte Ipad 32GB Wifi uitverkocht was en men wist ook niet wanneer die precies weer binnenkwam maar even een bestelling geplaatst bij Apple zelf. Scheelt me weer een ritje maar vind het jammer voor de winkels zelf want die verdienen nu niets. Kan 'm volgens bestelling ergens vanaf 2 mei verwachten.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Is er al wat nieuws vanuit de levertijden van Bol.com?
Sinds enkele dagen, als je naar de productpagina van elk iPad zelf gaat, zie je bij sommige iPads de partnershops. (wat je niet in de overzicht ziet) Alleen hun bieden de ipads 30 euro duurder aan.
Heeft iemand dat al geprobeerd? Het is wel 30 euro duurder, maar met de Livingsocial bonnen zal dat niet heel veel uitmaken.
Sinds enkele dagen, als je naar de productpagina van elk iPad zelf gaat, zie je bij sommige iPads de partnershops. (wat je niet in de overzicht ziet) Alleen hun bieden de ipads 30 euro duurder aan.
Heeft iemand dat al geprobeerd? Het is wel 30 euro duurder, maar met de Livingsocial bonnen zal dat niet heel veel uitmaken.
PSN/XBL: DarkTaufu
Niet geprobeerd. Maar een aantal anderen wel.
Zaterdagochtend stond bij de 32 GB WiFi ook dat je ze bij CentralPoint kon bestellen (nog 5 op voorraad). Helaas niet gedaan, nu is het er weer vanaf en is de voorraad bij CentralPoint ook 0. Ze verwachten dat ze 14 mei weer kunnen leveren.
Toch moeten proberen
.
Zaterdagochtend stond bij de 32 GB WiFi ook dat je ze bij CentralPoint kon bestellen (nog 5 op voorraad). Helaas niet gedaan, nu is het er weer vanaf en is de voorraad bij CentralPoint ook 0. Ze verwachten dat ze 14 mei weer kunnen leveren.
Toch moeten proberen
Verwijderd
Is dat niet omdat Apple eerst zelf zal verkopen en daarna pas gaat leveren aan niet-officiële resellers? Was een tijdje geleden ook kritiek op volgens mij.RobbieB schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:50:
WEEK 25!!! WTF, Dat is de week van 18 JUNI !?
Niks van waar.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:23:
[...]
Is dat niet omdat Apple eerst zelf zal verkopen en daarna pas gaat leveren aan niet-officiële resellers? Was een tijdje geleden ook kritiek op volgens mij.
Ten eerste is bol.com een authorized reseller.
Ten tweede levert Apple alleen bij de launch iPads uit aan Premium resellers, daarna zijn deze afhankelijk van de distributiecentra in NL, waar bol.com ze ook gewoon kan bestellen.
Mijn iPad 16GB Zwart stond op levering vandaag nadat ik vorig weekend op het moment dat er 'op voorraad' stond had besteld. Inmiddels vandaag weer een e-mail gestuurd en reactie dat ze nu ineens totaal geen levertijd weten..
Ik heb geannuleerd en ga wel cadeaubonnen bestellen. Heb ik de komende jaren genoeg voor verjaardagen.
Ik heb geannuleerd en ga wel cadeaubonnen bestellen. Heb ik de komende jaren genoeg voor verjaardagen.
Alleen jammer dat die bonnen maar 1 jaar geldig zijnLuPo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:22:
Cadeaubonnen moeten volgens mij minimaal 5 jaar geldig zijn volgens de wet. Maar pin me er niet op vast.Dracula schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:22:
[...]
Alleen jammer dat die bonnen maar 1 jaar geldig zijn
Edit: Blijkt inderdaad niet waar. Zie: http://www.consuwijzer.nl...ie/Cadeaubon_en_tegoedbon
[ Voor 25% gewijzigd door pelt op 23-04-2012 13:17 ]
Nee hoor, dat is niet waar. Uitgevers van die cadeaubonnen mogen zelf bepalen hoe lang ze geldig zijn.pelt schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:04:
[...]
Cadeaubonnen moeten volgens mij minimaal 5 jaar geldig zijn volgens de wet. Maar pin me er niet op vast.
Je hebt gelijk. Het is 1 jaar. Althans een redelijke termijn wordt als minimaal 1 jaar gezien.Haazzz schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:09:
[...]
Nee hoor, dat is niet waar. Uitgevers van die cadeaubonnen mogen zelf bepalen hoe lang ze geldig zijn.
Bron: http://www.consuwijzer.nl...ie/Cadeaubon_en_tegoedbon
[ Voor 20% gewijzigd door pelt op 23-04-2012 13:17 ]
Morgen komt m'n zwarte wifi 32gb binnen van Apple.com. Dus 2 werkdagen i.p.v. na 2 mei.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi