Vanochtend met applecare gebeld voor vervanging van mijn defecte iPad, morgen wordt de vervanger al bezorgd.
Iemand een idee of de zwarte 32gb wifi ipad 3 een beetje leverbaar is in Utrecht? Ik moet er morgen toch zijn dus ik wil even rond gaan vragen. Ik ben vandaag bij Xando, Dynabyte en Paradigit in Enschede geweest en de meesten hebben wel de 4g versies maar niet de wifi versies op voorraad.
vandaag ipad 16gb bij mediamarkt besteld om 19:00.
site geeft aan dat die op voorraad is, iemand enig idee wanneer MM zou leveren?
Er zit tegenwoordig een Mycom tegenover de MediaMarkt. Je kan het bij beiden even proberen. Als je via de uitgang hoog catherijne van de Appie naar buiten loopt. Loop je recht tegen een Apple verkoopwinkel aan. Daar kan je het ook proberen.kibber schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:30:
Iemand een idee of de zwarte 32gb wifi ipad 3 een beetje leverbaar is in Utrecht? Ik moet er morgen toch zijn dus ik wil even rond gaan vragen. Ik ben vandaag bij Xando, Dynabyte en Paradigit in Enschede geweest en de meesten hebben wel de 4g versies maar niet de wifi versies op voorraad.
Verwijderd
Ik heb vorige week donderdag bij de webshop van MM de zwarte 32gb wifi besteld en deze was de volgende dag in huis.cornekleyer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:49:
Bonnen van bol besteed aan een iPhone 4s voor vrouwlief, zo te zien een goede keuze geweest.
Ik heb het ook gedaan en bol zegt verzonden en centralpoint zegt niet leverbaarbartje006 schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:20:
Niet geprobeerd. Maar een aantal anderen wel.
Zaterdagochtend stond bij de 32 GB WiFi ook dat je ze bij CentralPoint kon bestellen (nog 5 op voorraad). Helaas niet gedaan, nu is het er weer vanaf en is de voorraad bij CentralPoint ook 0. Ze verwachten dat ze 14 mei weer kunnen leveren.
Toch moeten proberen.

Echt bol.com....................
Update: Bol gesproken en die schuift het probleem natuurlijk op de partner af en wast wederom zijn handen in onschuld. Nog steeds geen Ipad en straks weer een stapel kadobonnen waar ik niks mee kan.
[ Voor 15% gewijzigd door Dracula op 25-04-2012 15:46 ]
Bedankt voor de tip! Ben vandaag even bij MyCom geweest maar die hebben nog een back order van 11 stuks door reservaties.. MediaMarkt had niks, Amac had niks, iAm Store had niks.. Net even de Apple Store in Amsterdam gebeld "ruim op voorraad". Ik ga daar vanmiddag wel 'even' heen.pelt schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:44:
[...]
Er zit tegenwoordig een Mycom tegenover de MediaMarkt. Je kan het bij beiden even proberen. Als je via de uitgang hoog catherijne van de Appie naar buiten loopt. Loop je recht tegen een Apple verkoopwinkel aan. Daar kan je het ook proberen.
Apple Store Amsterdam heeft inderdaad alle modellen op voorraad. Was er gisteren, en kreeg mee dat echt alle modellen op voorraad zijn.kibber schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:42:
[...]
Bedankt voor de tip! Ben vandaag even bij MyCom geweest maar die hebben nog een back order van 11 stuks door reservaties.. MediaMarkt had niks, Amac had niks, iAm Store had niks.. Net even de Apple Store in Amsterdam gebeld "ruim op voorraad". Ik ga daar vanmiddag wel 'even' heen.
Vandaag ook nog alles ruim op voorraad.alwaysleft schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:28:
[...]
Apple Store Amsterdam heeft inderdaad alle modellen op voorraad. Was er gisteren, en kreeg mee dat echt alle modellen op voorraad zijn.
nou vandaag binnen gekregen, goede levering!cornekleyer schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:49:
meteen in het begin nagecheck, alles zag er goed uit, dus ik al helemaal blij.
na een middag spelen moest die opgeladen worden. wat blijkt hij laadt helemaal NIET op. ik krijg zelfs geen laadicoon te zien.. morgen maar eens terug, ze zullen wel niet meer op voorraad zijn..:(
Guys!
Bol.com Nieuwe iPad 16GB Wit is via partnershop van Centralpoint leverbaar!
(Her)bestel snel... voorraad ervan is maar 10 stuks (nu 9
)
Ik heb net mijn oude bestelling geannuleerd, en via de partnershop besteld. Het was wel ongeveer 8 euro duurder... magoed... kon niet wachten!
(Her)bestel snel... voorraad ervan is maar 10 stuks (nu 9
Ik heb net mijn oude bestelling geannuleerd, en via de partnershop besteld. Het was wel ongeveer 8 euro duurder... magoed... kon niet wachten!
PSN/XBL: DarkTaufu
Dat kan er wel staan, maar grote kans dat je 'm alsnog niet direct geleverd krijgt. Ik heb deze week een 32GB via Bol.com bij Centralpoint besteld en woensdag een 64GB. Beide zijn niet verstuurd en heb ik maar laten annuleren. Dit is pure misleiding.Tjiwa schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:47:
Guys!
(Her)bestel snel... voorraad ervan is maar 10 stuks (nu 9)
Een tip voor de mensen die bij bol hun Ipad hebben besteld en waarvan Billie zei dat die de 25ste binnen zou komen. Zeg tegen Billie levertijd dan zal die iets zeggen in de trant van dat het fout gaat, een excuus en daarna vragen of je een email wil sturen richting de klantenservice antwoord hierop met ja. Dan gaat die weer wat vragen stellen allemaal ja antwoorden en daarna krijg je weer een excuus mail van de klantenservice met weer 2,50 euro.
ontopic levering gaat slecht
ontopic levering gaat slecht
[ Voor 5% gewijzigd door Rerder op 27-04-2012 15:23 ]
Dank. Heb het ook geprobeerd. Fingers crossed.Tjiwa schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:47:
Guys!
(Her)bestel snel... voorraad ervan is maar 10 stuks (nu 9)
Edit: Bij mij is de status: Validatie klantgegevens. Geen idee wat het betekent, maar voorspelt in ieder geval weer niks goeds.
[ Voor 12% gewijzigd door pelt op 27-04-2012 16:32 ]
De 16GB + 4G staat nu ook op 'vandaag besteld, morgen in huis'.
Net van de telefoon met bol.com. Ze moeten kijken of er sprake is van fraude omdat ik met 500 euro cadeaubonnen betaal. De bestelling is dus nog niet doorgekomen. Ik gaf aan dat dat ding dan waarschijnlijk weer uit verkocht is.
Echt wat een bedrijf.
Echt wat een bedrijf.
Vandaag eentje gehaald, 16gb wifi black, bij de Mediamarkt in Eindhoven. De verkoper vertelde me dat hij die dag een stel had binnen gekregen. Rond 16:30 had hij er nog twee over, waarvan ik er nu eentje heb
Bol.com is nu gewoon eindelijk wakker geworden dat men met livingsocialbonnen heeft betaald. Vriendin van mijn moeder heeft de iPad 16GB wifi wel geleverd gekregen voor 2 weken terug. Ze heeft gewoon de hele bedrag via ideal betaald.pelt schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:45:
Net van de telefoon met bol.com. Ze moeten kijken of er sprake is van fraude omdat ik met 500 euro cadeaubonnen betaal. De bestelling is dus nog niet doorgekomen. Ik gaf aan dat dat ding dan waarschijnlijk weer uit verkocht is.
Echt wat een bedrijf.
Heb dus zo' n vermoeden dat er niet uitgeleverd aan mensen die met livingsocialbonnen alleen mee betalen.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb via die bonnen van Bol mijn new iPad voor 240 euro en mijn Apple tv voor 60 euro. Dus er wordt wel geleverd aan mensen die alleen met die Livingsocial-bonnen betalen.
Er mag ook alleen met LivingSocial bonnen betaalt worden. Je kon 20 bonnen in één keer kopen en deze waren stapelbaar. Dit heeft helemaal niets met fraude te maken.pinokkia schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:27:
[...]
Bol.com is nu gewoon eindelijk wakker geworden dat men met livingsocialbonnen heeft betaald. Vriendin van mijn moeder heeft de iPad 16GB wifi wel geleverd gekregen voor 2 weken terug. Ze heeft gewoon de hele bedrag via ideal betaald.
Heb dus zo' n vermoeden dat er niet uitgeleverd aan mensen die met livingsocialbonnen alleen mee betalen.
Klopt. Status is inmiddels 'wordt verwerkt'. Maar we weten allemaal wat dat betekent. Inmiddels maar via die wehkamp actie een galaxy tab op de kop getikt. Die bonnen bewaar ik maar tot de iPad 4.JoJo nl schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:32:
[...]
Er mag ook alleen met LivingSocial bonnen betaalt worden. Je kon 20 bonnen in één keer kopen en deze waren stapelbaar. Dit heeft helemaal niets met fraude te maken.
Mijn bestelling is ook met alleen Livingsocial bonnen gedaan.
Vanmiddag de iPad 16GB wit wifi via de partnershop besteld,
Heb bevestiging dat het verzonden en betaald is, inclusief factuur.
Zo kan het ook
Zo kan het ook
Zelfs het annuleren kost tijd..
Man, ik wil gewoon direct die bonnen weer hebben..
Man, ik wil gewoon direct die bonnen weer hebben..
Ik help je hopen, ik had een 32 GB Ipad via een partner besteld. Ik kreeg ook een bevestiging dat hij betaald was en verzonden, De factuur heb ik ook ontvangen alleen de Ipad niet !!Tjiwa schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 02:10:
Zo kan het ook
Als je dan Bol belt zeggen ja sorry dat is uw probleem neem maar contact op met de partner en die zegt dat ja eh sorry maar als bol de voorraad niet goed door geeft zijn wij niet verantwoordelijk.
O jee... Ik bereid me maar op het ergste voor... Ik merk wel dat de telefonistes zeer onvriendelijk zijn... Via mail krijg je wel altijd excuses, al is het maar voorgeschreven tekst. Maybe toch maar een slechte shopreview schrijven, daar reageren ze dus wel op...Dracula schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 09:58:
[...]
Ik help je hopen, ik had een 32 GB Ipad via een partner besteld. Ik kreeg ook een bevestiging dat hij betaald was en verzonden, De factuur heb ik ook ontvangen alleen de Ipad niet !!
Als je dan Bol belt zeggen ja sorry dat is uw probleem neem maar contact op met de partner en die zegt dat ja eh sorry maar als bol de voorraad niet goed door geeft zijn wij niet verantwoordelijk.
Al met al wordt je rijk van de gratis waardebonnen die ze aan je geven
dat wil niks zeggen, ik had ook via bol bij centralpoint besteld en kreeg ook binnen 24 uur bevestiging dat die verzonden was. week later maar eens contact opgenomen met centralpoint en gevraagd waar mijn pakketje gebleven was. bleek die helemaal niet verzonden te zijn omdat ze ze niet op voorraad hadden, uiteindelijk paar weken gewacht en maar geannuleerd. ik hoop dat jij meer geluk heb maar ik denk persoonlijk van niet.Tjiwa schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 02:10:
Zo kan het ook
Ipad via bol bij centralpoint gaat vanmiddag met de post mee.
Ik hoop de mijne ook!...ilovebol.com schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:36:
Ipad via bol bij centralpoint gaat vanmiddag met de post mee.
Kreeg weer een mailtje dat de andere iPad (32GB wifi zwart) pas in week 26 komt.
Ow.. Tijdens het schrijven van dit berichtje, kreeg ik ook de orderbevestiging van de Centralpoint partnershop.
Dus morgen komtie binnen
Ik krijg zojuist ook de orderbevestiging van Centralpoint partnershop waarin aangegeven wordt dat de ipad zo snel mogelijk verzonden wordt.
Maar van wat ik van de reacties hierboven begrijp wil dat nog niets zeggen?
Maar van wat ik van de reacties hierboven begrijp wil dat nog niets zeggen?
Op het moment van schrijven bij Bol.com:
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Zwart - ''Vandaag besteld, woensdag in huis''
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Wit - ''Vandaag besteld, woensdag in huis''
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 64GB - Wit - ''3-4 werkdagen''
En bij Centralpoint.nl (nog niet via Bol.com plaza verkrijgbaar):
Apple tablet pc: The new iPad with Wi-Fi 16GB - White (3rd generation) - ''voorraad: 8''
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Zwart - ''Vandaag besteld, woensdag in huis''
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Wit - ''Vandaag besteld, woensdag in huis''
Apple tablet pc: The new iPad with Wi-Fi 16GB - White (3rd generation) - ''voorraad: 8''
[ Voor 18% gewijzigd door PixellBox op 01-05-2012 11:31 ]
Je zou toch verwachten dat ze ook de andere modellen geleverd krijgen.
Of werken ze bij Apple/Foxconn met batches? Dus eerst 16GB + WiFi wit, dan zwart dan met 4G erbij etc.
Waarschijnlijk is een groot deel van de voorraad ook naar de landen gegaan waar de iPad afgelopen vrijdag uitkwam.
Of werken ze bij Apple/Foxconn met batches? Dus eerst 16GB + WiFi wit, dan zwart dan met 4G erbij etc.
Waarschijnlijk is een groot deel van de voorraad ook naar de landen gegaan waar de iPad afgelopen vrijdag uitkwam.
hoi, als je bij bol op die artikelpagina klikt van de ipad 16gb wifi wit, dan krijg je de partnershop te zienPixellBox schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:29:
Op het moment van schrijven bij Bol.com:
2/3 iPads via centralpoint worden vandaag verzonden.
Daarnet ook een mail gehad van Central met de mededeling dat de Ipad met de post mee gaat.
Hier ook net de verzendingsmail inclusief tracking gekregen.
UPS is sowieso niet slechter dan TNT, dus inderdaad, wat maakt dat nou weer uit..
Het kan wel zijn dat het een dagje langer duurt omdat UPS in nederland niet dagelijks in elke straat komt..
Het kan wel zijn dat het een dagje langer duurt omdat UPS in nederland niet dagelijks in elke straat komt..
Haha na het weken lang wachten, kan 1 dag extra er ook wel bij 
Ik wacht met smacht af!
Ik wacht met smacht af!
Heb een 16 GB witte besteld bij Mycom.be, om af te halen in Leuven.
Bij bestelling stond er 2 mei, ondertussen staat er 3 mei op de site, kan niet zien wanneer de mijne er gaat zijn. Ach ja, moet er alle dagen langs... dan maar mogelijks een keertje te veel binnen gaan.
Bij bestelling stond er 2 mei, ondertussen staat er 3 mei op de site, kan niet zien wanneer de mijne er gaat zijn. Ach ja, moet er alle dagen langs... dan maar mogelijks een keertje te veel binnen gaan.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dat is het enige model dat in NL op voorraad ligt, dus ik denk dat je die wel snel kan krijgen
Ik hoop het. Kwam vorige week van een kale reis terug hier in België, alle bedenkbare winkels afgegaan
[ Voor 7% gewijzigd door Th1x4nG op 01-05-2012 20:46 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Kijk het kan dus wel goed gaan via centralpoint.
Je zou bijna een ipad 2 halen met al dit gezeur bij bol.com
Je zou bijna een ipad 2 halen met al dit gezeur bij bol.com
[ Voor 44% gewijzigd door Dracula op 02-05-2012 09:59 ]
Ups zegt dat die vandaag gewoon langskomt we zullen zien zou het dan toch nog eindelijk goed komenTjiwa schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:19:
Haha na het weken lang wachten, kan 1 dag extra er ook wel bij
Ik wacht met smacht af!
Hij is vandaag om 12:05 geleverd door UPS!
Ipad 16gb Wifi wit!
Ipad 16gb Wifi wit!
Verwijderd
Ik zoek de apple ipad 32 gb only wifi black. Weet iemand waar die op voorraad zijn ? Hier nergens in Tilburg verkrijgbaar. Gaat nog lang duren zegt men voordat ze binnenkomen.
Hier ook 15:38Tjiwa schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:45:
Hij is vandaag om 12:05 geleverd door UPS!
Ipad 16gb Wifi wit!
Ik kom net bij de nieuwe Saturn in Amsterdam vandaan, daar zijn de iPad 3's ruim voorradig. De iPad 2 ook overigens, ze verkopen de 16GiB op dit moment voor €299. Voor de duidelijkheid da's 100 euro minder dan normaal.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hoeveel iPad 2 hadden ze op voorraad?CyBeR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:22:
Ik kom net bij de nieuwe Saturn in Amsterdam vandaan, daar zijn de iPad 3's ruim voorradig. De iPad 2 ook overigens, ze verkopen de 16GiB op dit moment voor €299. Voor de duidelijkheid da's 100 euro minder dan normaal.
Die dingen kosten ook geen ''drol''. Bij vrijwel alle winkels wordt de iPad 2 16GB voor 380 à 390 verkocht.CyBeR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:22:
Verder nog geen schot in de levering bij Bol.com. Toch wel raar dat de 16GB Wifi + 4G (zwart en wit) wel gewoon op voorraad is.
Ik had vorige week vrijdag een iPad 64GB besteld met verwachte levertijd 3-4 werkdagen. Deze konden ze natuurlijk weer niet op tijd leveren en ze verwachten deze op 11 mei te kunnen leveren. Ik verwacht dat ze 11 mei ook weer niet gaan halen.PixellBox schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:13:
[...]
Verder nog geen schot in de levering bij Bol.com. Toch wel raar dat de 16GB Wifi + 4G (zwart en wit) wel gewoon op voorraad is.
Nou ben het wachten op bol.com zat, heb een ipad besteld online bij apple. Ben benieuwt wanneer hij binnenkomt, staat nu op 18 mei
Colruyt heeft ze volop in belgie.
2/5 besteld 5/5 gaan afhalen.
2/5 besteld 5/5 gaan afhalen.
Leuk, maar dit is (was, waarschijnlijk ondertussen) dus slechts 300 euro he. De normale retail prijs voor een iPad 2 16GB wifi is op dit moment 399 euro. Dat sommige retailers daar iets onder gaan zitten is leuk maar 100 euro eronder had ik nog niet eerder gezien.PixellBox schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:13:
[...]
Die dingen kosten ook geen ''drol''. Bij vrijwel alle winkels wordt de iPad 2 16GB voor 380 à 390 verkocht.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
iPad 3 16GB Wit afgelopen zaterdag ontvangen en op voorraad bij yourtablet: http://yourtablet.nl/de-nieuwe-ipad-16gb-wifi-wit
Voor de liefhebber, bij Bol.com:
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 16GB - Wit
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Wit
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Zwart
Voor alle bovenstaande iPad modellen geldt (op het moment van schrijven): ''Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.''
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Wit
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi + 4G 16GB - Zwart
Voor alle bovenstaande iPad modellen geldt (op het moment van schrijven): ''Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.''
Verwijderd
Dixons heeft ook weer aardig voorraad.
En voor de liefhebber met een Airmiles kaart: ze zijn nu aan het stunten: 32 GB Wifi voor € 521 + airmiles in plaats van 579. Aktie geldt voor alle modellen iPad 2 en nieuwe iPad.
Shoot, net te snel gekocht..
En voor de liefhebber met een Airmiles kaart: ze zijn nu aan het stunten: 32 GB Wifi voor € 521 + airmiles in plaats van 579. Aktie geldt voor alle modellen iPad 2 en nieuwe iPad.
Shoot, net te snel gekocht..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2012 17:10 ]
Verwijderd
Gister gekeken gisteravond gehaald
ipad 16gb wifi zwart, voor 400 euro! Lijkt me best een nette deal inc bon en zelf uit de seal mogen halen
Verwijderd
5 mei via apple store besteld, 8 mei was ie binnen via UPS. (32 Gig WIFI Ipad 3 wit). Ik was heel erg verbaasd dat ie gisteren binnen was. Stond aangegeven bij begin 15 mei tot 25 mei.
Aangezien de iPad 3 32 GB black vrijwel overal slecht leverbaar is, overweeg ik om het apparaat via de webshop van apple zelf te bestellen. Onder de noemer verzendklaar staat 7 dagen. Hoeveel dagen het daadwerkelijk verzenden zal duren, is dus de vraag. Heeft iemand op dit forum ervaring met hun levertijden?
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Ik heb de 32 GB black 5 mei besteld en uiterste uitlever datum is nu 18 mei aldus de apple site (bestelstatus)
Ik heb op 8 mei een 32gb White besteld (met gravering), uiterste lever datum is op dit ogenblik 21 mei..
XBL: AntichristSupa
Ik heb eind april besteld en 8 dagen later geleverd gekregenalexander1685 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:47:
Aangezien de iPad 3 32 GB black vrijwel overal slecht leverbaar is, overweeg ik om het apparaat via de webshop van apple zelf te bestellen. Onder de noemer verzendklaar staat 7 dagen. Hoeveel dagen het daadwerkelijk verzenden zal duren, is dus de vraag. Heeft iemand op dit forum ervaring met hun levertijden?
Dat is redelijk snel. In ieder geval heb ik toch nog een zwart exemplaar via dixons weten te bemachtigen met een kleine korting (airmiles). Meer mensen die trouwens bij hen in aanraking kwamen met hun verzekeringsgedoe voor de iPad?Striker2k2 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:16:
[...]
Ik heb eind april besteld en 8 dagen later geleverd gekregen
Bij de Dixons krijgen werknemers een ''X'' bedrag provisie wanneer ze de klant een verzekering aansmeren.alexander1685 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:29:
[...]
Dat is redelijk snel. In ieder geval heb ik toch nog een zwart exemplaar via dixons weten te bemachtigen met een kleine korting (airmiles). Meer mensen die trouwens bij hen in aanraking kwamen met hun verzekeringsgedoe voor de iPad?
Maar goed, mijn dag is weer goed, al heeft het even tijd gekost bij Bol.com. Blijkt gelijk dat ze leveren volgens het LIFO systeem:

Mijn dag is verder ook nog goed hoorPixellBox schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:34:
[...]
Bij de Dixons krijgen werknemers een ''X'' bedrag provisie wanneer ze de klant een verzekering aansmeren.
Maar goed, mijn dag is weer goed, al heeft het even tijd gekost bij Bol.com. Blijkt gelijk dat ze leveren volgens het LIFO systeem:
[afbeelding]
Misschien al af te lezen aan mijn vorige bericht, maar Apple heeft dus eindelijk een vrachtwagen langs Bol.com gestuurd, aangezien bijna alle Wifi modellen weer op voorraad zijn (voor de liefhebbers met LV bonnen):
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 16GB - Zwart
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 32GB - Wit
Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 64GB - Zwart
Ook heb ik nog even per telefoon contact met Bol.com opgenomen, aangezien ik geen zin had in 3 iPads.
De Meneer aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat mijn (jullie) oude bestellingen van de iPad automatisch worden omgezet. Echter is dit bij vorige bestellingen van mij (en andere Tweakers) ook niet gebeurt. Neem dus even contact op met Bol.com als je meer opheldering wilt over oude en nieuw lever data.
Alternatief voor het 0900 nummer: 030-600-8872 (lokaal tarief)
Ook heb ik nog even per telefoon contact met Bol.com opgenomen, aangezien ik geen zin had in 3 iPads.
De Meneer aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat mijn (jullie) oude bestellingen van de iPad automatisch worden omgezet. Echter is dit bij vorige bestellingen van mij (en andere Tweakers) ook niet gebeurt. Neem dus even contact op met Bol.com als je meer opheldering wilt over oude en nieuw lever data.
[ Voor 13% gewijzigd door PixellBox op 10-05-2012 18:42 ]
Ik had hem vorige week zaterdag besteld bij de webstore van Apple en dinsdagmiddag kwam UPS al langs!alexander1685 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:47:
Het was de iPad 3 32 GB black met een persoonlijk inscriptie..
Dus ik vond het echt wel een super service, want ik had hier in de buurt (Turnhout,Belgie) bij verschillende winkels eens rond gehoord en minstens 2-3 weken wachten voor ik hem had.
Hmm ik dinsdag besteld.. Hoopte op vandaag maar de status veranderd op dit ogenblik niet bij bestelstatus.b0rghie schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:57:
[...]
Ik had hem vorige week zaterdag besteld bij de webstore van Apple en dinsdagmiddag kwam UPS al langs!
Het was de iPad 3 32 GB black met een persoonlijk inscriptie..
Dus ik vond het echt wel een super service, want ik had hier in de buurt (Turnhout,Belgie) bij verschillende winkels eens rond gehoord en minstens 2-3 weken wachten voor ik hem had.
Zal dus waarschijnlijk volgende week zijn..
XBL: AntichristSupa
Njah hij stond bij mij eerst gepland op 18 mei dus voor mij viel het even serieus mee!DSteve_o schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:00:
[...]
Hmm ik dinsdag besteld.. Hoopte op vandaag maar de status veranderd op dit ogenblik niet bij bestelstatus.
Zal dus waarschijnlijk volgende week zijn..
Voor mijn ouders wil ik een ipad aanschaffen (ze betalen hem wel zelf
)
Ons oog is gevallen op de Ipad2 16GB wifi, omdat dit hun 1e tablet is, en de meerwaarde van de 3rd gen zie ik niet (voor hun)
Maar het valt mij op dat de prijzen redelijk gelijk zijn, maar weet er iemand toch nog een leuke actie oid.
Zelf zit ik helemaal niet in de i-scene (ben een android gebruiker -niet zozeer fan- ) dus ik weet er echt "niets" van hoe het zit met kortingen enz.
Ik weet dat een collega pas z'n 3 gaat halen als mediamarkt met BTW vrije dagen gaat komen, maar daar kan ik niks over vinden.
p.s. ze willen hem graag binnen een week of 2
thx
Ons oog is gevallen op de Ipad2 16GB wifi, omdat dit hun 1e tablet is, en de meerwaarde van de 3rd gen zie ik niet (voor hun)
Maar het valt mij op dat de prijzen redelijk gelijk zijn, maar weet er iemand toch nog een leuke actie oid.
Zelf zit ik helemaal niet in de i-scene (ben een android gebruiker -niet zozeer fan- ) dus ik weet er echt "niets" van hoe het zit met kortingen enz.
Ik weet dat een collega pas z'n 3 gaat halen als mediamarkt met BTW vrije dagen gaat komen, maar daar kan ik niks over vinden.
p.s. ze willen hem graag binnen een week of 2
thx
www.casarodriguillo.com
Als je snel kan beslissen:
http://www.centralpoint.nl/dagaanbieding/
Vandaag de ipad2 wifi als dagaanbieding voor €329, misschien is dit een leuke actie voor je?
Vandaag de ipad2 wifi als dagaanbieding voor €329, misschien is dit een leuke actie voor je?
Misschien goed om bij te vermelden.Schrammy89 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:29:
Als je snel kan beslissen:
Vandaag de ipad2 wifi als dagaanbieding voor €329 excl. btw, misschien is dit een leuke actie voor je?
leuke aanbieding mits incl btw, nu scheelt het slechts 7 euros, thx anyway
www.casarodriguillo.com
Sorry, niet goed opgeletPinin schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:55:
leuke aanbieding mits incl btw, nu scheelt het slechts 7 euros, thx anyway
Mijn iPad is nog steeds niet verzonden, ze blijven op de klantenservice volhouden dat de levertijd niet klopt.PixellBox schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:36:
Misschien al af te lezen aan mijn vorige bericht, maar Apple heeft dus eindelijk een vrachtwagen langs Bol.com gestuurd, aangezien bijna alle Wifi modellen weer op voorraad zijn (voor de liefhebbers met LV bonnen):
De status van mijn bestelling staat nog steeds op: Levering is vertraagd: geen nieuwe leverdatum bekend.
Ik vermoed dat er iets anders aan de hand is, aangezien ik betaald heb met livingsocial bonnen...
je kan via de apple store ook een Gereviseerd en door Apple gecertificeerd met garantie kopen. scheelt toch weer 9-26%
http://store.apple.com/nl/browse/home/specialdeals/ipad
http://store.apple.com/nl/browse/home/specialdeals/ipad
2 weken garantie vind ik echt te weinig, zeker voor een refurbished tablet. Het prijsvoordeel is 50,-
Bij sommige ( 32gb) zit wel 1 jaar???
www.casarodriguillo.com
Je leest het verkeerd. 14 dagen refund policy en 1 jaar garantie.Pinin schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:07:
2 weken garantie vind ik echt te weinig, zeker voor een refurbished tablet. Het prijsvoordeel is 50,-
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
btw vrije dagen zijn apple producten meestal van uitgeslotenPinin schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:43:
Voor mijn ouders wil ik een ipad aanschaffen (ze betalen hem wel zelf)
Mijne is vandaag aangekomen. Gister besteld. Met lv bonnen betaald. Ik raad je aan om je bestelling te annuleren en nieuwe bestelling te plaatsen. Dat heb ik ook gedaan.Lars Kremers schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:00:
[...]
Mijn iPad is nog steeds niet verzonden, ze blijven op de klantenservice volhouden dat de levertijd niet klopt.
De status van mijn bestelling staat nog steeds op: Levering is vertraagd: geen nieuwe leverdatum bekend.
Ik vermoed dat er iets anders aan de hand is, aangezien ik betaald heb met livingsocial bonnen...
32GB wit is net binnenLars Kremers schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:00:
[...]
Mijn iPad is nog steeds niet verzonden, ze blijven op de klantenservice volhouden dat de levertijd niet klopt.
De Ipad 2 16 GB is tot en met morgen voor 333 euro te koop in MM Den Haag
Ik ben nog naar Dixons geweest om te vragen of ik de Ipad 2 voor € 350 mee kon krijgen zonder Airmiles in te leveren ( heb niet genoeg Airmiles ). Helaas kon dat niet.
Wel jammer vanwege de 3 jaar garantie die je erbij krijgt.
alwaysleft schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:27:
De Ipad 2 16 GB is tot en met morgen voor 333 euro te koop in MM Den Haag
iPad met Wi-Fi 16 GB - Zwart (3e generatie)
Online besteld bij de Apple Store op 13/5. Wordt geleverd op 25/5 22/5.
Online besteld bij de Apple Store op 13/5. Wordt geleverd op 25/5 22/5.
[ Voor 4% gewijzigd door technorabilia op 19-05-2012 18:49 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik heb gisteren een ipad 3 16GB Wifi besteld bij bol.com.
Ik heb vanacht een mailtje gekregen dat hij verzonden was, dus dat is lekker snel. (Stond ook bij de levertijd, vandaag besteld, morgen in huis.)
Ik was ook blij verrast toen ik dit op de voorpagina zag (5% korting)
Ik heb de iPad nu dus voor € 457,00
Ik heb vanacht een mailtje gekregen dat hij verzonden was, dus dat is lekker snel. (Stond ook bij de levertijd, vandaag besteld, morgen in huis.)
Ik was ook blij verrast toen ik dit op de voorpagina zag (5% korting)
Ik heb de iPad nu dus voor € 457,00
Vandaag bij de MM in groningen geweest om hem te kopen. Helaas was zowel de witte als de zwarte 16gb, WiFi niet voorradig.. anders zat ik nu lekker op de iPad.
Hopelijk komt ie komende week nog ergens binnen, dan rijd ik er wel heen. Vanuit Harderwijk is een hoop te rijden.. heb alleen geen zin om te bestellen, haal hem liever fysiek in de winkel.
Iemand die weet waar (in de buurt) de witte, 16 vb, WiFi voorradig is?
Hopelijk komt ie komende week nog ergens binnen, dan rijd ik er wel heen. Vanuit Harderwijk is een hoop te rijden.. heb alleen geen zin om te bestellen, haal hem liever fysiek in de winkel.
Verwijderd
Bedankt voor de tip van cameranu, ze geven idd 2 jaar garantie en zo te lezen (gele schermen) is dat geen overbodige luxe. Hij is nu nog niet leverbaar, maar ik houd de site in de gaten. Mijn belastingteruggave is toch nog niet binnen.
Icentre heeft voor zover ik begreep genoeg voorraad. Heb er vandaag 1 gehaald in haarlem maar volgens de verkoper hadden alle winkels voldoende ipadsGoofyduck384 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:54:
Vandaag bij de MM in groningen geweest om hem te kopen. Helaas was zowel de witte als de zwarte 16gb, WiFi niet voorradig.. anders zat ik nu lekker op de iPad.