Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:40
Aaah, da's balen... Daar ben ik nog langs gereden. Zal nu helaas dicht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Op woensdag 16 mei bij A-Mac 's-Hertogenbosch een iPad 3 / 16 GB / Wifi / zwart besteld en op vrijdag 18 mei een mailtje dat ik hem de volgende dag op kon halen. Mét 3G hadden ze wel op voorraad (al weet ik niet hoeveel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:07
stefan_el schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:15:
Op woensdag 16 mei bij A-Mac 's-Hertogenbosch een iPad 3 / 16 GB / Wifi / zwart besteld en op vrijdag 18 mei een mailtje dat ik hem de volgende dag op kon halen. Mét 3G hadden ze wel op voorraad (al weet ik niet hoeveel).
Wehkamp heeft de witte met 3G ook op voorraad. Heb zaterdag besteld en is vandaag geleverd....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Klein beetje offtopic maar toch: Leuke actie, vanaf nu dinsdag half 10 in de ochtend de iPad 2 16GB voor 300 euro bij MM Rotterdam centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:19:
Klein beetje offtopic maar toch: Leuke actie, vanaf nu dinsdag half 10 in de ochtend de iPad 2 16GB voor 300 euro bij MM Rotterdam centrum.
Morgenochtend de iPad 2 voor 300 euro in MM Rotterdam?

Ik ben wel bekend met de heropening van de MM in Rotterdan, maar ik kan nergens iets vinden over een kortingsactie op de iPad 2. Weet je zeker dat het klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 22:50

Quan Vu

Hoi

Ga je daar half 10 al staan? Ik kan pas na mijn werk maar ben bang dat ie dan uitverkocht is. Kan je dat misschien hier laten weten ^^?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quan Vu schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:09:
Ga je daar half 10 al staan? Ik kan pas na mijn werk maar ben bang dat ie dan uitverkocht is. Kan je dat misschien hier laten weten ^^?
Ik kom er net vandaan, en de iPad is daar inderdaad te koop voor 299 euro. Half 10 stond ik voor de deur, en toen was er een erg grote voorraad. De animo was echter ook zeer groot. Ik was in totaal ongeveer 10 minuten binnen, en ik heb zeker 150 iPads de deur uit zien gaan.

De aanbieding geldt overigens voor de komende dagen. Misschien toch verstandig om na je werk nog even langs te gaan. Of desnoods even bellen en vragen naar de voorraad. Misschien kunnen ze er eentje voor je apart leggen?

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Mijn schoonvader wilt een iPad kopen en vroeg me of deze site te betrouwen is:
http://gsmsensation.com/p...?cPath=23&products_id=156

Lijkt me te goedkoop om waar te zijn, maar op eerste zicht ziet het er niet louche uit. Op google wel bijna niets over te vinden.
Wat denken we?

edit: hij is op deze site gekomen op deze manier:
Hij had iemand gemaild die een 2e hands ipad te verkopen had en kreeg dit als response:
Onderwerp: Antw.: Reactie op Apple iPad 3 Wifi 32GB

Ik bedankt u zeer voor de interesse dat u onlangs heeft vertoond in mijn iPad3.
De Apple iPad 3 Wifi 32GB dat ik aanbood is vandaag na middag opgehaald door zijn nieuwe eigenaar.
Ik wil u zeker niet teleur stellen daarom dat ik u dit mail verstuur

Bij de iPad 3 was er een factuur aanwezig van

www.gsmsensation.com

Ik zelf heb de site bezocht en de Apple iPad 3 Wifi 32GB wordt er nog steeds aangeboden,
Ze vermelden er wel bij dat het gaat om een tijdelijke actie,
De Apple iPad 3 Wifi 32GB wordt op het moment aangeboden voor 449 Euro.

Ik hoop dat u door middel van deze tip alsnog een kunt aanschaffen,

Met vriendelijke groet,
naam persoon
Enkele verdachte dingen die ik al zie:
De hostname is in amerika geregistreerd (godaddy), dat is raar voor een website die zich op de nederlandse markt richt denk ik.
Bij shipping ( http://gsmsensation.com/shipping.php ) staat er niets ingevuld. Bij conditions of use hetzelfde.
Onderaan staat het icoon van mastercard/visa/paypal, maar als je daadwerkelijk iets besteld, kan je enkel met overschrijving werken, dat klopt ook niet.
Ook staan er maar weinig producten op de site.

Wegblijven dus denk ik :)

[ Voor 77% gewijzigd door mngm op 29-05-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 22:50

Quan Vu

Hoi

Zo zie je maar weer, als het te mooi om waar te zijn klinkt, dan is het ook zo.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat soort shit moet je nooit vertrouwen. Resellers hebben niet zo'n heel grote marge op iPads, dus je zult ze niet snel onder de prijs die Apple zelf aangeeft zien. Uitzonderingen zijn alleen oudere modellen, en dan nog alleen als 't een grote retailer is (bol, mediamarkt, saturn, etc.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Jup, als een totaal onbekende random webshop het voor 100eu goedkoper kan, dan zou iedereen het kunnen. En wie het, 'we hebben lage kosten en kopen groot in, dus extra voordeel voor u' verhaal nu nog geloofd die verdient het dan maar :P.

en inderdaad, ipad's zijn nou niet echt marge producten, het moet meer uit de onofficiële accessoires als hoesjes etc komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Jeej vakantiegeld! Door jullie tip heb ik een zwarte ipad 16 gig besteld bij cameranu. Volgens de site krijg je hem als je op werkdagen voor 22.30 besteld hem de andere dag binnen. Maar ik reken op volgende week, dan valt het nog mee. Ik heb mijn hoesje, de STM grip al binnen dus dat is wel fijn. Issie gelijk goed beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46

vhal

ಠ_ಠ

beccie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:36:
Jeej vakantiegeld! Door jullie tip heb ik een zwarte ipad 16 gig besteld bij cameranu. Volgens de site krijg je hem als je op werkdagen voor 22.30 besteld hem de andere dag binnen. Maar ik reken op volgende week, dan valt het nog mee. Ik heb mijn hoesje, de STM grip al binnen dus dat is wel fijn. Issie gelijk goed beschermd.
Ik heb mijn iPad ook bij cameranu besteld, samen met een smartcover en een fototas (thinktank retrospective 20). Woensdag besteld om 22:00, donderdag werd er al bezorgd door postnl. Overigens wel de 32GB variant.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
mngm schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:01:
Mijn schoonvader wilt een iPad kopen en vroeg me of deze site te betrouwen is:
http://gsmsensation.com/p...?cPath=23&products_id=156
Goede keuze geweest om niet te bestellen, de site werkt al niet meer zo te zien.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:04

painkill

Pain(k)(ill)

alles wat eindigt op .com is te vertrouwen, die les heb ik lang geleden al geleerd toen ik bij bol.com bestelde.

Bij bol.org en bol.nl kwamen veel producten gewoon niet aan!

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Mailtje gehad van cameranu, als het goed is komt hij morgen binnen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Wauw, binnen! Wat is ie tof! Gelijk al wat apps erop gezet, nu nog kijken hoe air video werkt zodat ik films gewoon op mijn imac kan laten staat. De stm grip werkt ook super, volgens mij hebben ik ook geen geel scherm, maar ik zal morgen overdag nog een goed kijken. Wauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:40
Ik heb de 300 eurodeal bij MM gemist (mijn zwager is het wel gelukt), maar ja, je kan niet alles hebben. Verkoop nu eerst mijn iPad 1 en ga dan maar eens verder kijken naar een leuke aanbieding voor een nieuwe iPad. Bij mij is de wet van de remmende voorsprong echt opgegaan. Ik had al direct in maart 2010 een iPad gekocht en vond het toch echt wat overdreven om na een jaar al een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Iets na 0u de new iPad + Case besteld via de Online Store.
Nu zul je je afvragen; waarom niet gewoon bij een MediaMarkt?
Studentenactie. Ik woon niet bij Amsterdam dus dan maar online.

Heb geld overgemaakt via bankoverschrijving, dus ben benieuwd hoelang dit allemaal gaat duren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Update: Is vandaag verzonden en zal dinsdag arriveren, aangezien ik denk dat de TNT niet op maandag zal bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik wil een iPad 3 gaan bestellen via de educatie shop van Apple. Ik ben geen student, maar we wilden hem eigenlijk via de surfspot van mijn broertje bestellen (is wel student) en zijn login lijkt niet te werken. Ik ga er vanuit dat dat wel goed zit, want hoe kunnen ze dat eigenlijk controleren?

Ten tweede, als ik hem nu bestel. Heb ik hem dan voor het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Iemand al iets gehoord over eventuele nachtopeningen volgende week vrijdag?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Apple heeft laten weten via een persbericht dat de winkel open gaat om 8:00 uur geloof ik. Stond op iphoneclub.nl dacht ik.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Amac krijgt ze pas op 3 november :(
Mediamarkt en Dixons over dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:07
Voor de mensen die het interessant vinden. De iCentre in Hengelo vertelde me gisteren dat ze al meer dan 300 reserveringen hebben staan in de winkel voor de iPad Mini... :o
Had niet verwacht dat het zo'n storm zou lopen voor deze iPad :)

[ Voor 3% gewijzigd door CoiLive op 26-10-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:26
Net bij de Apple store besteld. 09:01 ging ie open en 09:02 bestel bevestiging.

Als ik hem in de buurt eerder kan krijgen haal ik hem daar en annuleer ik deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 14:24
Net een witte iPad mini besteld in de Apple store.
Helaas lukte het niet om met Chrome (22) de bestelling af te ronden, moest helaas weer terugvallen op IE8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
300 reserveringen is wel heel veel, klinkt haast stug :D
Of niemand lult erover natuurlijk, maar op de meeste forums (hier, Fok, iphoneclub) hoor je d'r weinig over, itt met de iPhone 5 release bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
09:01 besteld, levering 15 november..

Ik haal hem vrijdag wel bij iCentre, Dixons, MyCom of Mediamarkt. Tot de 15e wachten gaan we natuurlijk niet doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Neu, was ik ook niet van plan :D
Heb geen zin om er lang voor in de rij te gaan staan, maar bij bovenstaande zaken moet dat hopelijk meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Na Oberhausen voor iPhone 5 heb ik het ook wel ff gehad met lange wachtrijen :p

Ik ga wel naar mediamarkt, zorg dat ik daar een uurtje voor opening ben.

[ Voor 31% gewijzigd door Benny op 26-10-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:56
Vanochtend om 09.03 iPad Mini besteld, levering 15 november. Net even een telefoontje met Apple gehad. Mijn vraag was waarom hij niet eerder geleverd kon worden omdat hij a.s. vrijdag ook al in winkels te koop is. Ze gaf een beetje een vaag antwoord maar zei eigenlijk dat hij a.s. vrijdag leverbaar zal zijn. Het lukte me niet om meer informatie los te krijgen, maar volgens mij is de kans vrij groot dat hij a.s. vrijdag alsnog geleverd gaat worden. Het zal misschien maar net zijn wie je aan de telefoon krijgt, las ergens anders al dat er wel letterlijk gezegd was dat er vrijdag iPad Mini's geleverd gaan worden.

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ratjetoe92 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:14:
Vanochtend om 09.03 iPad Mini besteld, levering 15 november. Net even een telefoontje met Apple gehad. Mijn vraag was waarom hij niet eerder geleverd kon worden omdat hij a.s. vrijdag ook al in winkels te koop is. Ze gaf een beetje een vaag antwoord en zei eigenlijk dat hij a.s. vanaf dan leverbaar zal zijn. Het lukte me niet om meer informatie los te krijgen, maar volgens mij is de kans vrij groot dat hij a.s. vrijdag alsnog geleverd gaat worden. Het zal misschien maar net zijn wie je aan de telefoon krijgt, las ergens anders al dat er wel letterlijk gezegd was dat er vrijdag iPad Mini's geleverd gaan worden.
Lijkt me sterk. Als ze zeggen 15 november zal je hem echt niet op 2 november in huis hebben.

Ik laat mijn order staan tot donderdag, als er dan nog steeds de 15e staat annuleer ik hem en haal ik hem in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Idd, gewoon order weer annuleren of desnoods terugsturen.
Klaar ben je :)

Heb nu bij Apple, Mycom en Dixons gereserveerd. Moet er toch 1 zijn die hem vrijdag kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hier aan de telefoon werd gezegd dat er groot ingeschat werd maar dat de mensen die in de eerste 5 tot 10 minuten hebben besteld wel een iPad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 22-09 21:29
Eduardboon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:59:
Hier aan de telefoon werd gezegd dat er groot ingeschat werd maar dat de mensen die in de eerste 5 tot 10 minuten hebben besteld wel een iPad krijgen.
grappig, dat was ik ook (binnen 5min) en toch staat er hier ook 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn 32GB + 4G is besteld en zou eind november geleverd moeten worden blijkbaar, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Benny schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:56:
...

Ik ga wel naar mediamarkt, zorg dat ik daar een uurtje voor opening ben.
Zelfde hier, toen ik de iPad 1 kocht ben ik ook naar de MM (Groningen) geweest. Halverwege de ochtend hadden ze toen nog een behoorlijke voorraad.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vind het wel best. Probeer wel of een aantal connecties hem apart houden voor me. En anders wacht ik wel even op de recensies. Weet ik direct of het wat is!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat is de ervaring met de genoemde levertijden bij zo'n pre-order?
Hij staat nu op 2 weken en eigenlijk hoop ik de mini 13 november wel te hebben als cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:17
Let er wel op dat er staat 'Verzenddatum 2 weken'. Dat houdt dus in dat hij over 2 weken vanuit de fabriek in China verzonden wordt. Vandaar dat de indicatie van 15 november vrij reëel is. Apple zal wel weer flink wat luchtvaartverkeer opgekocht hebben in die periode.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Inmiddels een iPad 4 besteld, 16GB zwart.
Wordt op 12 november geleverd volgens Apple, een stuk sneller dan mijn iPhone 5. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net bij de Amac shop in Breda geweest, ze verwachten genoeg voorraad voor de eerste dag en gelijk zijn de wifi versies van de iPad 4 en iPad mini leverbaar. Gaan waarschijnlijk ook iets eerder open.

Dus online bestellen hoeft niet, ze krijgen gewoon genoeg levering voor de eerste dag mensen!! Dus heb het over 2 november ;)

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 26-10-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Heb jammer genoeg geen winkels in de buurt die de ipad zullen hebben. En vrijdag moet ik sowieso werken.

Mycom gebeld; 31 okt daar geleverd, verwacht 1 nov naar klanten.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RobbieB schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:24:
Let er wel op dat er staat 'Verzenddatum 2 weken'. Dat houdt dus in dat hij over 2 weken vanuit de fabriek in China verzonden wordt. Vandaar dat de indicatie van 15 november vrij reëel is. Apple zal wel weer flink wat luchtvaartverkeer opgekocht hebben in die periode.
Bij gewone standaard leveringen (dus geen Configure To Order zoals aangepaste MacBooks met extra opties) worden ze bijna altijd eerst in bulk naar Europa gestuurd en dan geleverd vanuit een pakhuis hier... Dus dan duurt het niet zo lang.

Ik heb regelmatig dingen besteld en die kwamen altijd uit Nederland of Engeland, behalve die ene keer dat ik een CTO bestelde, die kwam toen uit Shenzen ofzo :)

Ik had trouwens pas om 15:50 NL tijd besteld omdat Apple de preorders dicht had gehouden tot 14:00 Ierse tijd hier (woon in Ierland), en er toen nog bijna een uur over deed om ze echt open te zetten. En mijn datum was ook 15 November. Net als de mensen die om 9:01 in NL besteld hadden dus. Wel vreemd dat er zo weinig voor 2 november waren, en zo veel voor de 15e.

Maargoed dan kan ik nog even de reviews afwachten en cancellen indien nodig. Ik vind het sowieso wel fijn dat je hem gewoon geopend binnen 14 dagen terug kan sturen. Juist daarom heb ik online besteld en niet hier bij de reseller gehaald (die hadden toch ook pas voorraad over 3 weken)

[ Voor 31% gewijzigd door GekkePrutser op 26-10-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Uiteraard staat in de mail van Apple het volgende:
Hartelijk dank
Wanneer je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een e-mail met een nieuwe vermoedelijke afleverdatum.
Betekend dat er helemaal niets vaststaat en de genoemde tijden slechts schatting/indicatie zijn. De VS zal wel voorgaan in ieder geval.
GekkePrutser schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:43:
[...]

Ik had trouwens pas om 15:50 NL tijd besteld omdat Apple de preorders dicht had gehouden tot 14:00 Ierse tijd hier (woon in Ierland), en er toen nog bijna een uur over deed om ze echt open te zetten. En mijn datum was ook 15 November. Net als de mensen die om 9:01 in NL besteld hadden dus. Wel vreemd dat er zo weinig voor 2 november waren, en zo veel voor de 15e.
Hier staat het op 12 november. (9:02 bestelling verwerkt)

[ Voor 45% gewijzigd door Eduardboon op 26-10-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens MacRumors worden de eerste mini's klaargemaakt voor verzending. :-)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heeft iemand al duidelijkheid over de openingstijden van MediaMarkt?
MM Ede neemt helaas niet op. Zojuist gebeld.
THE_BASE schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:30:
Volgens MacRumors worden de eerste mini's klaargemaakt voor verzending. :-)
Zou groot zijn als dat ook in NL gebeurt. Ik heb om 9:02 mijn bestelling afgerond, toen zat de Store op de website nog dicht. Dus ik neem aan dat ik in de eerste batch zit.

[ Voor 63% gewijzigd door Cheesy op 27-10-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me sterk dat klanten die rechtstreeks bij Apple bestellen hun iPad later zullen ontvangen dan de mensen die deze gaan ophalen bij een reseller. Je zou toch denken dat Apple voorrang geeft aan klanten die rechtstreeks afnemen in plaats van winkels die er ook graag een paar willen verkopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tenzij meer mensen dan ze verwachten via de apple store kopen. Anders zouden ze de winkels weer hun spul moeten "afnemen" of minder leveren (geen idee of ze precies aan winkels zeggen hoeveel ze gaan leveren) om aan de store klanten te leveren toch?
Al zou je denken dat apple daar wel rekening (probeert) mee houdt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zijn er al fysieke winkels (Dixons, MyCom, MediaMarkt etc.) waar de 4th gen iPad te pre-orderen is? Op de Apple store na (geen credit card en geen zin in overschrijving) kan ik er geen vinden. Het zal hopelijk niet zo'n storm lopen volgende week vrijdag, maar wil graag niet langer wachten dan noodzakelijk..

[ Voor 4% gewijzigd door Foxl op 27-10-2012 12:46 ]

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb hem nu bij mycom besteld, wel via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Er worden ook al Duitse iPads klaargezet voor verzending terwijl ze 2 weken moesten wachten. Denk dat NL niet in het prioriteitenlandje zit atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:34:
Het lijkt me sterk dat klanten die rechtstreeks bij Apple bestellen hun iPad later zullen ontvangen dan de mensen die deze gaan ophalen bij een reseller. Je zou toch denken dat Apple voorrang geeft aan klanten die rechtstreeks afnemen in plaats van winkels die er ook graag een paar willen verkopen...?
Als ik me niet vergis hebben ze dat in het verleden wel is gedaan en ze zijn daarvoor een paar keer op de vingers getikt. Ze verkochten eerst alles via hun eigen winkels en online en pas nadat de vraag afnam (en je het eigenlijk moet hebben van de mensen die midden in de cycle een product willen (in plaats van die enorme groep die het bij de lancering wilt)), begonnen ze redelijk te leveren aan andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Eduardboon schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:28:
Er worden ook al Duitse iPads klaargezet voor verzending terwijl ze 2 weken moesten wachten. Denk dat NL niet in het prioriteitenlandje zit atm.
Dat denk ik ook niet, kijkend naar de iPhone 5.
Mijn iPad 4 is verwacht op 12 november, maar stiekem hoop ik dat Apple hem op donderdag 8 november gaat verzenden, zodat ik hem net voor het weekend in huis heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errorx
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 13:00
Ik wou net mijn eerste apple product aanschaffen, de ipad 3. Zie ik dat er alweer een nieuwe ipad aankomt voor dezelfde prijs. Weet iemand wanneer deze in reguliere winkels te koop zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
@errorx.

Niet dezelfde prijs. iPad 3 kost nu €449, iPad 4 gaat €499 kosten.
Zijn vanaf aankomende vrijdag te koop bij de APR's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Foxl schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:45:
Zijn er al fysieke winkels (Dixons, MyCom, MediaMarkt etc.) waar de 4th gen iPad te pre-orderen is? Op de Apple store na (geen credit card en geen zin in overschrijving) kan ik er geen vinden. Het zal hopelijk niet zo'n storm lopen volgende week vrijdag, maar wil graag niet langer wachten dan noodzakelijk..
APR's. Ik weet in ieder geval dat Xando pre-orders aanneemt en als ze deze vrijdag gaan verkopen ze je iPad apart hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:34:
Ja, ik vind het ook heel raar. Ik heb juist met die redenatie rechtstreeks bij Apple besteld. 's ochtends om 08:30 uur kwam de Apple store weer online, om 10:00 uur heb ik besteld en direct kreeg ik te zien dat de iPad mini pas 15 november geleverd wordt. Zou het heel vreemd vinden als ik hem 2 november gewoon bij de lokale reseller(s) kan kopen en ik hem pas 16/17 november krijg :? Sowieso is dat meer dan de 2 weken levertijd die vermeld stond tijdens de bestelprocedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Criminelis schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Ja, ik vind het ook heel raar. Ik heb juist met die redenatie rechtstreeks bij Apple besteld. 's ochtends om 08:30 uur kwam de Apple store weer online, om 10:00 uur heb ik besteld en direct kreeg ik te zien dat de iPad mini pas 15 november geleverd wordt. Zou het heel vreemd vinden als ik hem 2 november gewoon bij de lokale reseller(s) kan kopen en ik hem pas 16/17 november krijg :? Sowieso is dat meer dan de 2 weken levertijd die vermeld stond tijdens de bestelprocedure.
Online store ging om 9:00uur open. Ik heb mijn iPad 4 om 9:01 besteld en ik had levertijd 12 november. Als ik donderdag nog niks hoor qua verzenden oid ga ik eens even een oud collega bij de APR bellen.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ik had om 09:02 bestelbevestiging. Aanvankelijk 2 weken levertijd.

Is zojuist omgesprongen naar: Verzendklaar: 1 week Levert 06 Nov, 2012.

32GB Black iPad 4th gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Alpha89 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:03:
Ik had om 09:02 bestelbevestiging. Aanvankelijk 2 weken levertijd.

Is zojuist omgesprongen naar: Verzendklaar: 1 week Levert 06 Nov, 2012.

32GB Black iPad 4th gen.
Yes, bij mij inmiddels ook. Een iPad 4. Staat nu op levertijd 6 november.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amac gaat 2 nov verkopen 3nov ipad verkopen voor de mensen die gereserveerd hebben. heb net gebeld.
Apple store qua bestellingstatus nog steeds op 16 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Ben net langs A-Mac Eindhoven gelopen. Verkoop start vrijdag. Bestellingen inderdaad pas vanaf zaterdag. Verwachten genoeg voorraad dus we gaan het vrijdagochtend zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds Steve Jobs weg is, zijn dit soort dingen zo slecht geregeld bij Apple.
Ik heb vorige week om 10 uur de bestelling gedaan, 12 november leverdatum...
Duurt mij te lang, vrijdag maar even langs media markt en de bestelling anulleren, het geld komt toch wel in dezelfde pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier helaas geen wijzigingen.
iPad mini 16 GB black: 2 weeks Levert 15 Nov, 2012

Exact besteltijdstip even uit de mail gehaald:
Fri, 26 Oct 2012 00:02:07 -0700 (PDT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 13:44
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:49:
Sinds Steve Jobs weg is, zijn dit soort dingen zo slecht geregeld bij Apple.
Ik heb vorige week om 10 uur de bestelling gedaan, 12 november leverdatum...
Duurt mij te lang, vrijdag maar even langs media markt en de bestelling anulleren, het geld komt toch wel in dezelfde pot.
Wat heeft dit met de afwezigheid van jobs te maken? Mijn iPad 1 had destijds ook een levertijd van 2-3 weken. Meer nog dan de 1,5 week die mijn iPad 4 er over gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
2 november, 2 weken en nu al 19 november als verzenddatum en dat bij een bestelling op de eerste dag.
Hmz, wat gaat hier niet goed.

Eens kijken of het via een reseller niet wat sneller gaat aangezien ik zelf op 13 november voor de ipad mini reken om als cadeau te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:20:
[...]

Wat heeft dit met de afwezigheid van jobs te maken? Mijn iPad 1 had destijds ook een levertijd van 2-3 weken. Meer nog dan de 1,5 week die mijn iPad 4 er over gaat doen...
ik heb dat nooit zo ervaren, bij elke release die ik op de website kocht kreeg ik binnen 1-2 dagen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

ik heb dat nooit zo ervaren, bij elke release die ik op de website kocht kreeg ik binnen 1-2 dagen bezorgd.
Dan heb je misschien net de "goede" producten gekocht. Jaren terug was bijvoorbeeld de nieuwe MBP ook pas 2/3 weken na introductie te bestellen. Zonder pre-order.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Apple heeft mijn datum van 12 november naar 6 november vervroegd!
Mijn iPad 4 levert dus niet over 2 weken, maar volgende week dinsdag al. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Heb m'n pre-order voor de mini die nu voor 19 november stond geannuleerd en ben voor de iPad2 gegaan die bij MediaMarkt met 333 ook wel erg scherp is nu. Was toch bedoeld als cadeau met intentie de 13e en dat schoof maar op. Lichte twijfel over het formaat van de mini hielpen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
eind november ga ik mijn eerste iPad kopen.
ik heb eindelijk een reden. Paper :D

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Hij staat nog op verwerken trouwens! dat betekend dat het apparaat niet uit China komt. Als ik vrijdag in de winkel mijn model vind dan annuleer ik dus bij Apple. Gewoon omdat het wel krapjes aan wordt zo

[ Voor 11% gewijzigd door Eduardboon op 01-11-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waarom moeilijk doen?
Bestel per vandaag op Dixons een ipad voor morgen op te halen in de winkel - zojuist gedaan voor een iPad 32GB - plus je krijgt 3 jaar garantie bij Dixons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
SileX schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:44:
Waarom moeilijk doen?
Bestel per vandaag op Dixons een ipad voor morgen op te halen in de winkel - zojuist gedaan voor een iPad 32GB - plus je krijgt 3 jaar garantie bij Dixons...
Omdat ik echt (ja echt) wit wil. En als ik die dinsdag ipv vrijdag kan krijgen is dat ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Wit is voldoende voorraad bij Dixons.

Ik snap het echt niet hoor, maar je krijgt 3 (!!!) jaar garantie bij ze - Apple standaard 1 jaar en met 1 jaar uit te breiden voor 80 euro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Net geannuleerd bij Apple en bij Dixons aangegeven dat ik morgen eentje wil ophalen. Ben benieuwd of dit goed gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Net bij Dixons geweest. Website gaf aan dat ik hem direct kon afhalen bij mijn filiaal (Mini 32GB zwart) maar dat is helaas niet zo. Ze hebben ze wel al achter liggen maar zijn bang voor een boete. Werd me verteld dat Apple wel eens voorraad komt controleren vlak voor release nieuw product.

Nu maar online gereserveerd om morgen af te halen.

Die 3 jaar garantie is wel lekker :)

iPad Mini Smart Covers werden wel al verkocht trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld door Dixons filiaal met de mededeling dat hij klaar is voor morgen. Ze nemen na bestelling contact met je op.

Smartcovers zijn identiek aan de iPad gen3.

En idd, die garantie - ik snap niet dat mensen nog ergens anders kopen !

[ Voor 16% gewijzigd door SileX op 01-11-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
SileX schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:15:
Wit is voldoende voorraad bij Dixons.

Ik snap het echt niet hoor, maar je krijgt 3 (!!!) jaar garantie bij ze - Apple standaard 1 jaar en met 1 jaar uit te breiden voor 80 euro !
Levering verwacht medio november
Wit is nergens leverbaar, maar Mycom, Dixons en Mediamarkt krijgen allemaal genoeg zwarte.
Geen stress dus dit keer; gewoon morgen ff ergens een oppikken na 'm getest te hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
SileX schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:30:
Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld door Dixons filiaal met de mededeling dat hij klaar is voor morgen. Ze nemen na bestelling contact met je op.

Smartcovers zijn identiek aan de iPad gen3.

En idd, die garantie - ik snap niet dat mensen nog ergens anders kopen !
Ze hebben mij niet gebeld. Als ik status bekijk van bestelling staat er: "Verzonden naar de winkel"

Bij jou ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Benny schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:40:
[...]

Ze hebben mij niet gebeld. Als ik status bekijk van bestelling staat er: "Verzonden naar de winkel"

Bij jou ook ?
Bij mij staat de status zelfs op geannuleerd :o

Ik had om 9u besteld via de site en om 11.30 belde ze me op.

Anders bel je je lokale geselecteerde winkel en vraag of ze je order hebben. Ziet ernaar uit dat elke Dixons een x aantal van elke heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Net de Dixons in Leeuwarden binnengewandeld: "Beste man, heeft u Witte iPads?" Jazeker! welke versie wilt u? "32GB Wifi graag" bij deze mag u hem morgen oppikken!

Ja, Dixons heeft LOADS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Hm, mijn order om hem morgen bij een Dixons staat nu op 'backorder'. Via de site is hij nu ook niet meer leverbaar.. Ik loop er zometeen eens langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah, sorry, ze hebben geen witte Mini's

Mijn order bij dixons staat nu ook op geannuleerd (voor de zwarte): net gebeld en dat is standaard: ze hadden m al binnen en klaar staan, morgen vanaf 09:30 af te halen...
De witte die ik had besteld staat op backorder, aangezien wit pas half november komt. iPhone 4 stijl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
matthijst schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:59:
Ah, sorry, ze hebben geen witte Mini's

Mijn order bij dixons staat nu ook op geannuleerd (voor de zwarte): net gebeld en dat is standaard: ze hadden m al binnen en klaar staan, morgen vanaf 09:30 af te halen...
De witte die ik had besteld staat op backorder, aangezien wit pas half november komt. iPhone 4 stijl :(
En dan in Frankrijk een early white he.. gaat nergens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Inderdaad ja, klote Fransen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Elke iPad (behalve de Mini !) heeft ruim 250+ stuks op voorraad bij de Dixons;
http://www.dixons.nl/appl...d-met-retina-display.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Wat ik wel vreemd vind is dat er toch eigenlijk geen pre-orders aangenomen mogen worden (officieel right?). Mijn order status van de dixons ging van in behandeling > backorder. Daarna ook maar even gebeld. Volgens de medewerker is dat ook zo... Dus morgen maar gewoon 9:30 voor de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Nohead schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:13:
Wat ik wel vreemd vind is dat er toch eigenlijk geen pre-orders aangenomen mogen worden (officieel right?). Mijn order status van de dixons ging van in behandeling > backorder. Daarna ook maar even gebeld. Volgens de medewerker is dat ook zo... Dus morgen maar gewoon 9:30 voor de winkel.
mijn dixons bestelling zegt nu "Verzonden naar de winkel"
Maarja, volgens de winkel zelf zijn het toch geen geldige bestellingen, dus ik ga m waarschijnlijk niet ophalen. De a-mac is net iets minder ver fietsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

sharkzor schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:09:
[...]

mijn dixons bestelling zegt nu "Verzonden naar de winkel"
Maarja, volgens de winkel zelf zijn het toch geen geldige bestellingen, dus ik ga m waarschijnlijk niet ophalen. De a-mac is net iets minder ver fietsen :D
Ook niet stukje verder fietsen voor 3 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Nohead schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:15:
[...]

Ook niet stukje verder fietsen voor 3 jaar garantie?
tja... de a-mac is 2uur eerder open. en dat kan ik vaak toch niet laten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:53
Zojuist zag ik ook dat mijn bestelling "geannuleerd" was, dus naar de winkel gebeld. Die zeiden dat de iPad niet gereserveerd kon worden of dat ik het nog maar eens moest proberen. Maar ze wisten niet echt een goed antwoord te geven.

Dus ik reserveer hem nu nogmaals en anders ga ik morgen wel even bij de Saturn langs als hij weer geannuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
De dixons hier gaf me juist als tip om hem online te reserveren en hem morgen op te halen.

Orderstatus staat ook nog steeds op verzonden naar winkel dus komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook maar bij Dixons besteld om af te halen (Amsterdam). M'n Apple bestelling staat nog steeds op 15 november.
Ik hoop dat het goed gaat, 3 jaar garantie is een mooie bonus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Goed, net dus langs de Dixons gelopen. Mijn order was niet binnen gekomen in de winkel. Andere orders wel, ook die later hadden gereserveerd. Medewerker ging ook nog achter zoeken en op de voorraad lijst kijken. Uiteindelijk zat mijn order er echt niet tussen. Heeft hij een nieuwe aangemaakt, uitgeprint en bij de voorraadlijst gelegd. Hij zei dat er meer binnen zou komen dan dat er besteld was. Ik kom hem wat hem betreft de gehele dag ophalen. Uiteraard sta ik gewoon om 10 uur voor de deur om mijn iPad Mini in ontvangst te nemen! (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hmm order staat al klaar voor transport bij mycom.
Maar alleen dixons geeft 3 jaar dan? Ik dacht dat die 2 bij elkaar hoorden. Zou annuleren nog kunnen? ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ik vanochtend iets na 9en besteld bij Dixons. Netjes een smsje en een mailtje met een track&trace nummer. Wordt een niet echt productieve dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ratjetoe92 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:58:
Hm, mijn order om hem morgen bij een Dixons staat nu op 'backorder'. Via de site is hij nu ook niet meer leverbaar.. Ik loop er zometeen eens langs.
Bij mij ook. Mevrouw vertelde aan de lijn dat dit normaal was. Zou gewoon morgen binnen zijn... Ben benieuwd...
Pagina: 1 ... 48 ... 67 Laatste