Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P ik heb voor de zekerheid een paar dixons winkels besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:43
Net nog even gebeld met het filiaal zelf. Was al binnen en ligt morgenvroeg 9:30 voor mij klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha89 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:16:
Net nog even gebeld met het filiaal zelf. Was al binnen en ligt morgenvroeg 9:30 voor mij klaar.
welke stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Sittard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSSSS ik heb hem ook morgen, hij ligt klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Werelds schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:36:
En hij is binnen. Mycom heeft ze dus in elk geval echt op voorraad. En nu kan het wen proces beginnen :D
edit: oops, ging over een eerdere iPad :P

[ Voor 22% gewijzigd door randje op 01-11-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:45:
YESSSSS ik heb hem ook morgen, hij ligt klaar :)
Indien je hebt gekozen voor het afhalen van je bestelling in een van onze winkels, dan zal een van onze medewerkers contact met je opnemen zodra je jouw bestelling kunt afhalen.
Heb jij zo'n bevestiging?
De Dixons waar ik gereserveerd heb, is nu gesloten dus ik verwacht morgen gebeld / gemaild te worden?

Bij de Online Store nu annuleren. Pech, Apple!

[ Voor 4% gewijzigd door Cheesy op 01-11-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik heb nog geen bevestiging gehad van Dixons. Bij mijn orderstatus staat nog steeds 'verzonden naar winkel'. Misschien bellen ze me morgenochtend maar ik ga er sowieso rond uurtje of 11 heen, verwacht dat ze hem dan wel voor me hebben liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Tegen mij zei die kerel van dixons dat ze vrijdag zouden mailen of sms'en. Komt goed.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheesy schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:08:
[...]

[...]

Heb jij zo'n bevestiging?
De Dixons waar ik gereserveerd heb, is nu gesloten dus ik verwacht morgen gebeld / gemaild te worden?

Bij de Online Store nu annuleren. Pech, Apple!
ik heb gewoon gebeld. niet van hun zelf vernomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Bij Dixons net maar opnieuw besteld, met smart cover en sleeve. (hopelijk werken die 2 samen ook).
Die van mycom kan me zus prob gewoon terug brengen in de winkel. Ook geen extra kosten.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is er iets bekend over Apple Store Amsterdam? Zal het er gigantisch druk zijn? Ben ik om 8.30 uur nog op tijd?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
The Chosen One schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:40:
Bij Dixons net maar opnieuw besteld, met smart cover en sleeve. (hopelijk werken die 2 samen ook).
Die van mycom kan me zus prob gewoon terug brengen in de winkel. Ook geen extra kosten.
Als je de verpakking open is geweest kan je volgens mij niet meer retourneren hoor. Alleen bij de Apple Store kan dat dacht ik.

Ik heb trouwens al bevestiging gehad dat ik hem kan komen halen bij Dixons, via mail en SMS. Hij blijft 5 dagen voor je klaar liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
THE_BASE schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:51:
Is er iets bekend over Apple Store Amsterdam? Zal het er gigantisch druk zijn? Ben ik om 8.30 uur nog op tijd?
Ik zou me er geen zorgen over maken. Tot nu toe zijn het altijd de iPhone launches geweest waar men vaak een tekort had. iPads zijn meestal prima op voorraad op launchdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Benny schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:53:
[...]

Als je de verpakking open is geweest kan je volgens mij niet meer retourneren hoor. Alleen bij de Apple Store kan dat dacht ik.

Ik heb trouwens al bevestiging gehad dat ik hem kan komen halen bij Dixons, via mail en SMS. Hij blijft 5 dagen voor je klaar liggen :)
Hij is nog niet eens binnen. ;p En via internet besteld dus kan zo terug maar via winkel is geen retourkosten ofc.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
The Chosen One schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:55:
[...]

Hij is nog niet eens binnen. ;p En via internet besteld dus kan zo terug maar via winkel is geen retourkosten ofc.
Never mind, dacht dat je bedoelde dat je zus die van MyCom kon proberen. Als hij ongeopend is kan je hem natuurlijk zonder problemen terug brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ashy schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:53:
[...]

Ik zou me er geen zorgen over maken. Tot nu toe zijn het altijd de iPhone launches geweest waar men vaak een tekort had. iPads zijn meestal prima op voorraad op launchdag.
Hmm, dus 8 uur is sowieso niet nodig? Ik twijfel namelijk. Vanuit Utrecht naar Leidseplein en er om 8 uur al staan is best vroeg je bed uit. Dus een rij zal het niet worden?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:59:
[...]

Hmm, dus 8 uur is sowieso niet nodig? Ik twijfel namelijk. Vanuit Utrecht naar Leidseplein en er om 8 uur al staan is best vroeg je bed uit. Dus een rij zal het niet worden?
Waarom zou je ? Apple geeft 1 jaar garantie.
Dixons, die waarschijnlijk ook in je buurt zit, geeft 3 jaar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
SileX schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:12:
[...]

Waarom zou je ? Apple geeft 1 jaar garantie.
Dixons, die waarschijnlijk ook in je buurt zit, geeft 3 jaar !!
Ik krijg 12% korting via een medewerker van Apple Store. Plus: Dixons heeft geen witte, Apple Store als het goed is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand of Dixons nog aan een nacht opening doet?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:43:
Ik heb hem ook maar bij Dixons besteld om af te halen (Amsterdam). M'n Apple bestelling staat nog steeds op 15 november.
Ik hoop dat het goed gaat, 3 jaar garantie is een mooie bonus. :)
Kom net bij de Dixons vandaan, ze hebben m'n bestelling netjes binnen. Het viel enorm mee met de hoeveelheid bestellingen. Hij ligt morgen gewoon voor me klaar, wat mooi is, hoef ik niet speciaal in de ochtend voor m'n werk nog naar de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Neu, geen hype, geen nachtopening. Misschien met de redesigned ipad 5 straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

matthijst schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:57:
Neu, geen hype, geen nachtopening. Misschien met de redesigned ipad 5 straks.
Klopt, er is geen hype om de iPad Mini / iPad 4 gecreëerd, dus Dixons zou alleen maar duurder uit komen met personeelskosten. Mijn verwachte leverdatum (iPad 4) is 6 november; Nog een klein weekend wachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:11
Ik wil een IPAD Mini in het wit, ik begrijp dus dat je die het beste kunt kopen bij Dixons omdat je dan daar 3 jaar garantie krijgt. Over deze garantie zit daar nog een addertje onder het gras? Ik begrijp dat Apple zelf maar 1 jaar garantie geeft?

Is die van Dixons dan ook echt een volledige garantie?

Daarnaast begreep ik dat de IPAD Mini wit eind november verkrijgbaar is bij Dixons maar voor 2 jaar extra garantie vind ik dat het wachten wel waard. Het is mijn 1e tablet heb verder alleen een Ipodje van Apple uit 2007. Ben bnwd of alles goed communiceert met mijn Windows settings, PC en Phone

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Je hebt sowieso wel meer dan een jaar garantie. In Nederland heb je gedurende de levensduur van het product recht op garantie. Apple is al op de vingers getikt voor misleidende reclame om hun eigen garantiepakket te kunnen verkopen.

Je kan er zonder meer vanuit gaan dat je wel 2 jaar garantie hebt, waar je hem (in nederland) ook koopt. Eigenlijk zou je zelfs meer moeten krijgen, want doorgaans schrijf je hardware in drie jaar af. Maar dat maakt dan niets meer uit, als er tegen die tijd iets met je iPad aan de hand is dan kan je dat toch moeilijk op een fabrieksfout gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:41
Staat keurig uitgelegd op de site van apple: De extra garantie waar je volgens de nl wet recht op hebt, die krijg je van je verkoper. Dat kan apple zijn, als je hem via de apple store koopt, maar kan ook natuurlijk de mycom/MM enzovoorts zijn. Dat ene jaar garantie dat je krijgt via Apple, is een "extraatje" van apple: Ongeacht waar je je iPad hebt gekocht, in het eerste jaar kan je altijd ook rechtstreeks bij apple terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dixons geeft inderdaad 3 jaar garantie. Maar het tweede en derde jaar alleen in de winkel van aanschaf. Dat staat overigens nergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:43:
Dixons geeft inderdaad 3 jaar garantie. Maar het tweede en derde jaar alleen in de winkel van aanschaf. Dat staat overigens nergens vermeld.
Nog sneuer, over die 3 jaar garantie bij Apple producten en eventuele voorwaarden/condities is niets te vinden in hun eigen Algemene voorwaarden. Vraag me dus hoe die regeling in de praktijk zal uitvallen, de service is er pas sinds dit jaar, dus helaas zijn er nog geen ervaringsdeskundigen.

Anyway, toch maar gewoon bij Dixons gereserveerd :)

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietste een paar minuten geleden over het Leidseplein.
Vooralsnog bestaat de rij uit:
Beveiliger, 1
Puistenkopjes, 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:39:
Fietste een paar minuten geleden over het Leidseplein.
Vooralsnog bestaat de rij uit:
Beveiliger, 1
Puistenkopjes, 2
Ik zou niet weten waarom uberhaupt iemand ervoor in de rij gaat staan. Het enige nieuwe is het formaat, verder helemaal niets. Apple fanaten hebben al lang een iPad 3. De mini is een soort van downgrade naar een iPad 2. Volgens mij zullen de meeste winkels gewoon de komende weken voorraden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Xeanor schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 01:07:
[...]

Ik zou niet weten waarom uberhaupt iemand ervoor in de rij gaat staan. Het enige nieuwe is het formaat, verder helemaal niets. Apple fanaten hebben al lang een iPad 3. De mini is een soort van downgrade naar een iPad 2. Volgens mij zullen de meeste winkels gewoon de komende weken voorraden hebben.
Er is ook nog de iPad 4th gen, met toch een aantal leuke verbeteringen ten opzichte van de iPad 3, maar om daar nou voor in de rij te gaan staan.

Vraag me trouwens af hoe snel reserveringen bij Dixons morgen verwerkt worden. In de bevestingsmail staat vermeld dat je gebeld wordt zodra de producten af te halen zijn, maar heb niet echt zin om dat af te wachten. (uiteraard ga ik ze zelf al vroeg telefonisch lastig vallen, maar toch)

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
BlackMage schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:36:
Je hebt sowieso wel meer dan een jaar garantie. In Nederland heb je gedurende de levensduur van het product recht op garantie. Apple is al op de vingers getikt voor misleidende reclame om hun eigen garantiepakket te kunnen verkopen.

Je kan er zonder meer vanuit gaan dat je wel 2 jaar garantie hebt, waar je hem (in nederland) ook koopt. Eigenlijk zou je zelfs meer moeten krijgen, want doorgaans schrijf je hardware in drie jaar af. Maar dat maakt dan niets meer uit, als er tegen die tijd iets met je iPad aan de hand is dan kan je dat toch moeilijk op een fabrieksfout gooien.
je krijgt 1 jaar volledige garantie, 2de jaar is beperkt .. iedereen roept wel volledige garantie volgens de wet enz enz maar in de praktijk is het niet zo

misschien is het in de laatste 6 maanden anders geworden dat weet ik niet maar daarvoor was het 2de jaar beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeanor schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 01:07:
[...]

Ik zou niet weten waarom uberhaupt iemand ervoor in de rij gaat staan.
Ik ook niet, liep er net toevallig langs, nu man of 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:46:
[...]

Waar staat er een rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Vandaag toch maar eens kijken of ik morgen nog ergens een iPad 4th gen op kan halen in Zwolle. Oud collega maar even bellen, misschien kan hij er eentje voor me reserveren :). Volgens mij gaat die levering van de Apple Store nog wel even duren. En anders stuur ik hem wel terug.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 22-09 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:46:
[...]

in utrecht was ik de 1e om half 8. al dat personeel voor 8man en 10ipad mini's... wie gaat er nou s'nachts al in de rij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leidseplein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Amac Deventer, stond 3 man totaal ofzo.
Hadden alleen zwarte.
Mediamarkt schijnt 2x wit 16GB te hebben, om 10:00 open, voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Net een mailtje van Dixons mijn bestelling ligt klaar. Ondanks dat de order gisteren nog op backorder en vervolgens geannuleerd stond. Had wel al ff gebeld of het wel allemaal goed ging. Hoefde me geen zorgen te maken zeiden ze. Vanmiddag na school kan ik hem gaan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
SanderPS3 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:36:
Vandaag toch maar eens kijken of ik morgen nog ergens een iPad 4th gen op kan halen in Zwolle. Oud collega maar even bellen, misschien kan hij er eentje voor me reserveren :). Volgens mij gaat die levering van de Apple Store nog wel even duren. En anders stuur ik hem wel terug.
Gisteravond lagen zo'n beetje alle modellen op voorraad bij de Mycom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Raymond schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:26:
[...]

Gisteravond lagen zo'n beetje alle modellen op voorraad bij de Mycom :)
Tof dankjewel :). Ga ik het daar gewoon proberen!

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Je kan de voorraad checken op de mycom site (en dan ff naar de winkel bellen om te reserveren, wel zo handig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

A-Mac eindhoven, erg leeg. Dixons Eindhoven net zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Nohead schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:54:
A-Mac eindhoven, erg leeg. Dixons Eindhoven net zo leeg.
Qua iPad's op qua mensen?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 15:05
vanochtend bij A-mac Amersfoort voor een witte ipad mini 16 wezen kijken.. niet op voorraad :( Volgens mij worden die nauwelijks geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mediamarkt schijnt een paar witte te krijgen.
Deventer had 2x wit zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

iPads denk ik genoeg, stonden geen mensen in de rij ofzo. Toch niet zo'n hype de 4th gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Nohead schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:04:
[...]

iPads denk ik genoeg, stonden geen mensen in de rij ofzo. Toch niet zo'n hype de 4th gen.
Kan me best voorstellen. Als ik geen iPhone 5 had gekocht, had ik ook niet een iPad 4th gen gekocht. Maar gezien ik nu toch alle accesoires/kabels met lightning koop, kan ik net zo goed m'n iPad ook vervangen. Dat retina scherm is mooi meegenomen :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik was bij de Apple store in Amsterdam, zo rond 9:10 aangekomen, tegen 9:20 was ik aan de beurt. Heb voor mijzelf en een vriend een iPad Mini 16GB in het zwart meegenomen. Na mij was er nog eentje beschikbaar. :-)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Geachte Heer/Mevrouw,

U heeft via onze website bij ons een bestelling geplaatst voor de iPad Mini.
Helaas zijn wij door leveringsproblemen bij apple momenteel nog niet in de mogelijkheid deze aan u uit te leveren wegens de kleine bevoorrading.

Wanneer wij de iPad mini weer uitgeleverd zullen krijgen houden wij deze voor u apart & zult u hiervan op de hoogte worden gesteld.
Indien u de reservering wil laten vervallen hoor ik graag van u.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

K. H******
DIXONS
Filiaal VD-1054
Passage 95
3901 AZ Veenendaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:01
Ik heb precies hetzelfde mailtje ontvangen van het filiaal uit Veenendaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Jammer, want op de website stond gisteren wel dat ik m vandaag af kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegas_Tim
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-01-2021
Ik heb voor de liefhebber nog een reservering voor een 32GB Zwart bij Dixons in Capelle aan den IJssel klaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 14:24
iCentre in Hilversum heeft alleen 2 demo exemplaren, niet voor de verkoop.
Daarna naar de Dixons en de MyCom, alleen nog 32GB variant.
Toen toch maar even bij de BCC naar binnen en ja hoor, nog genoeg exemplaren 16GB, 32GB

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om mijn bestelling bij de Apple Store te annuleren.
Het spijt ons
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw.
De aangemelde account heeft geen toegang tot deze bestelling.
Dat wordt weer bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:02
BCC heeft ook niks meer. :( Zoek een witte 16GB Mini voor m'n moeder.. Gaat nog een hele opgave worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Dixons was al gisteren uitverkocht met de minis.

Zojuist mn eerste ipad gehaald, de ipad 4, gewoon bij dixons in Alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Net gehaald bij Dixons. Ik mag hem ruilen voor iPad 4 als het scherm me echt niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
PC World hier (Ierland) had gelukkig zat iPad minis, ben er even gauw onder werktijd heen gegaan :)

Er stond een rij van welgeteld 0 personen. Ik was de eerste die er om vroeg zeiden ze en ik was er 10 minuten na openingstijd :) Gek dat het zo storm loopt in Nederland eigenlijk.

Terug naar deze resolutie na retina is wel ff wennen maar verder is het een fijn ding. Zo enorm veel handzamer. Maargoed daar hebben we het wel over in het iPad topic.

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 02-11-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 22-09 21:29
mediamarkt in utrecht heeft er nog genoeg. ook smartcovers die de amac niet had, hebben ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
iPads bij Bol.com met 10% korting: OPT_BJ_0911_CS11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hij is hier ook binnen, wel een stofje onder het scherm :\ je ziet dat het boven de LCD hangt maar onder het glas zit. Doet Dixons hier moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb net een nieuwe opgehaald bij Dixons, gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Als iemand nog een ipad mini zoekt omgeving haarlem er liggen er 2 klaar bij mycom .. ik had er net al 2 bij Dixons gehaald .. de laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Stofje was geen probleem, meteen een nieuwe geopend en bekeken onder een felle lamp. Zit een heel oppervlakkig krasje op maar er waren geen witte meer dus die meegenomen (je ziet t alleen met fel zonlicht en een vingerafdruk is storender.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
matthijst schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:43:
Ligt het aan mij, of kan ik de ipad4 niet vinden bij bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Raymond schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:30:
[...]

Ligt het aan mij, of kan ik de ipad4 niet vinden bij bol.com?
Zijn deze denk ik? Zwart Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Pfff 2-3 weken wachten :( Naja als je de tijd hebt, lijkt het me een goede deal voor 450€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Weet iemand of er ergens in de buurt van Leiden iPad mini's te krijgen zijn? :( Liefst een witte, 16GB.. Heb Dixons en BCC gebeld, maar helaas! Alles lijkt op, en volgens BCC wordt het moeilijk om er de komende weken aan te komen.. Geen idee of hij dat verzint of niet, maar ik heb er voor 9 november eentje nodig (i.v.m. verjaardag) en er werd me vorige week verteld dat reserveren weinig zin had, omdat er genoeg geleverd zouden worden.. Zucht.

Edit: Mycom Leiden ook niet. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Disfigured op 02-11-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Disfigured schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:44:
Weet iemand of er ergens in de buurt van Leiden wat te krijgen is? :( Liefst een witte, 16GB.. Heb Dixons en BCC gebeld, maar helaas! Alles lijkt op, en volgens BCC wordt het moeilijk om er de komende weken aan te komen.. Geen idee of hij dat verzint of niet, maar ik heb er voor 9 november eentje nodig (i.v.m. verjaardag) en er werd me vorige week verteld dat reserveren weinig zin had, omdat er genoeg geleverd zouden worden.. Zucht.

Media Markt? APR in Leiden?

[ Voor 91% gewijzigd door Bloemstukje op 02-11-2012 14:02 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Disfigured schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:44:
Weet iemand of er ergens in de buurt van Leiden wat te krijgen is? :( Liefst een witte, 16GB.. Heb Dixons en BCC gebeld, maar helaas! Alles lijkt op, en volgens BCC wordt het moeilijk om er de komende weken aan te komen.. Geen idee of hij dat verzint of niet, maar ik heb er voor 9 november eentje nodig (i.v.m. verjaardag) en er werd me vorige week verteld dat reserveren weinig zin had, omdat er genoeg geleverd zouden worden.. Zucht.

Nu bestellen, morgen in huis.

http://www.dixons.nl/appl...b-white.html#.UJPE5IYxjuU
Benny schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:07:
Net gehaald bij Dixons. Ik mag hem ruilen voor iPad 4 als het scherm me echt niet bevalt.
Hoe bevalt de mini ? Ik vond m toch te klein, en het scherm vond ik niet mooi in vergelijking met de 4.

[ Voor 17% gewijzigd door SileX op 02-11-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Oh shit, sorry! Bedoelde een iPad mini. Zal m'n post even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
De plaatselijke dixons houdt een mini voor me vast tot vanavond 9 uur. Is de laatste zeiden ze. Als scherm niet bevalt neem ik de ipad 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Mijn iPad 4 besteld bij Apple wordt momenteel voor verzending voorbereid.
Wordt hopelijk vandaag nog verzonden, zodat ik hem maandag in huis heb. :D (Of leveren ze ook op zaterdag? :D :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
SileX schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:05:
[...]

Nu bestellen, morgen in huis.

http://www.dixons.nl/appl...b-white.html#.UJPE5IYxjuU

[...]

Hoe bevalt de mini ? Ik vond m toch te klein, en het scherm vond ik niet mooi in vergelijking met de 4.
Hij bevalt echt uitstekend. Het formaat, design en gewicht is echt super. Voor mij is 7.9" een goed formaat scherm en hoewel ik van een iPad 3 kom kan ik prima leven met de lagere resolutie. Alleen bij kleine tekst is het echt aanzienlijk merkbaar. Ik lees geen boeken op iPad dus voor mij niet zo'n probleem. Tuurlijk is Retina voor internetten/surfen ook een pluspunt maar dat neem ik voor lief. Het gewicht en formaat compenseert dat ruimschoots.

Maar het is persoonlijk natuurlijk.. waar ik hem voor gebruik is de iPad Mini ideaal. Maar als je veel zwaardere apps en games speelt en geen problemen hebt met gewicht en formaat van de iPad 3 of 4 zou ik die kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 21:52
Vanmorgen om 11:00 besloten dat ik de iPad mini een keer in het echt wilde zien. Fiets gepakt richting de Saturn in Tilburg en daar hadden ze rond 12:00 nog genoeg op voorraad (enkel zwarte modellen, witte waren allemaal uiterverkocht). In totaal hadden ze er een stuk of 50 binnen gekregen terwijl de iCentre in Tilburg maar een aantal stuks had binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn nieuwe iPad 16 GB Wi-Fi Zwart gekocht bij MediaMarkt in Heerlen rond 13:00u. Stonden twee bakken met de 16 en 32 GB versie, geen 3G.

Ik wilde een zwarte maar hij had alleen witte in de bak liggen. De zwarte waren nog niet uitgepakt maar hij is er een voor me gaan halen in het magazijn. Hij vertelde dat ze 109 witte en 99 zwarte hadden ontvangen, geen idee of dit zowel 16 als 32 GB betrof.

Genoeg op voorraad dus voor de mensen die geen 3G nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Zojuist m'n mini afgehaald bij Dixons Barneveld. Resolutie van het scherm viel me niet dusdanig tegen. Heb nog gevraagd hoeveel ze er hadden gekregen. 13 stuks. Kreeg ook nog netjes 5 euro korting voor die passbook voucher. Verkoper moest m wel handmatig invoeren.

~ verstuurd vanaf mijn iPad mini ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 15:16
Iemand al een idee over de levering van de iPad 4 met 4G (ofhoeheet'et)? Eind november is nog wat vaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas...in heel Rotterdam centrum is de mini niet meer te krijgen. Morgen ochtend maar eens bellen naar de Dixons in Capelle aan den IJssel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegas_Tim
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:49:
Helaas...in heel Rotterdam centrum is de mini niet meer te krijgen. Morgen ochtend maar eens bellen naar de Dixons in Capelle aan den IJssel.
Ik heb bij de Dixons nog een reservering klaar liggen (32GB zwart).

Mocht je interesse hebben hoor ik je wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Iemand enig idee waar men een witte Ipad mini kan kopen in Zuid Holland? Bv een Mediamarkt of Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ik zag hier een code dat je bij Bol.com 10% korting krijg op een Ipadmini maar is dit goede website om deze bestellen qua garantie en ruilen etc? Wat zijn jullie ervaringen mbt aanschaf van Apple producten bij Bol.com? 10% dat is wel lekker meegenomen en ik kan 3 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er bij iemand die in de Apple Store heeft besteld de levertijd al aangepast? Hier zie ik namelijk nog steeds 2 weken staan... Duurt wel lang op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:05

duderuud

Sliden is koel

matthijst schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:43:
Code werkte bij invoeren maar daarna logde ik in en kreeg ik maar €2,50 korting :?

[edit] Hang met Bol.com aan de lijn, lijkt een storing te zijn. Wordt nu uitgezocht

[ Voor 14% gewijzigd door duderuud op 03-11-2012 12:46 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
vreemd zonder inloggen krijg ik dit te zien:

Apple iPad Mini met Wi-Fi 16GB - Wit

2-3 weken

12345678910111213141516171819anders

€ 339,00

€ 339,00

Heeft u een couponcode?

Cadeaubonnen en cadeaukaarten kunt u tijdens het betalen inwisselen.

Totaal artikelen (1)

€ 339,00

Indicatie verzendkosten

Gratis

Subtotaal

€ 339,00

10% korting

- € 33,90

Totaal

€ 305,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ik wil ik ook wel bestellen maar weet niet hoe het zit met garantie bij Bol.com? Als er defecten zijn dan kies ik er denk ik toch voor om even naar de dixons te lopen bij mij op de hoek, dan dat ik deze bij Bol bestel...

Ik begrijp dat je sowieso 2 jaar Nederlandse Fabrieksgarantie hebt toch? Dus als die binnen 2 jaar defect (fabrieksfouten) gaat wordt de ipad mini gerepareerd zonder kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 00:05

duderuud

Sliden is koel

Probleem opgelost. Ik kreeg ook €2,50 korting (waarom weet ik niet maar ok). Het systeem kan die kortingen niet samenvoegen.

Ik moest iets bestellen, dat direct weer annuleren (€2,50 kortingscode weg) en dan gaat het wel goed.

iPad Mini voor €305, levertijd 3 weken :X

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik vraag mij af of er iemand vandaag naar de apple store is geweest in amsterdam om een ipad mini zwart 16 gb te bestellen. Hadden ze deze weer op voorraad? Ik hoef geen 32 gb, gaat om een 16gb.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Vanmiddag bij de mycom een ipad4 opgehaald, hadden volgens mij alles wel op voorraad liggen. Bij de Xando in zwolle zag ik dat er ook iPad mini's werden verkocht, dus daar hoef je ook niet op te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Heb net gebeld, maar die 16gb mini in zwart is inderdaad daar niet meer verkrijgbaar. Jammer, heeft iemand een goed alternatief. Is hij nog ergens op voorraad? Online bestellen maakt mij ook niets uit.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb net een iPad 4 16GB opgehaald bij de Saturn in Groningen. Bij de Saturn hebben ze online een actie waardoor je dan maar € 475,- voor de iPad betaald. In de winkel kon hij die prijs helaas niet geven maar hij kon er wel gratis een Apple Smartcover bij doen. Aangezien ik die er toch al bij wilde kopen was dit voor mij nog een veel betere deal zelfs. De iPad zelf koste mij dus netto € 459,- en de smartcover € 39,95. Al met al was ik voor € 499,- klaar dus :)

Ze hadden hem overigens zeer ruim op voorraad, maar volgens mij is dat met de iPad 4 nergens echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:09
Netjes. Ik heb er net eentje gehaald bij de Media Markt R'dam Beijerlandselaan. Ook daar een bak vol...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56
Toch bizar veel geld, vijf honderd voor een tablet! De mini slaat wel aan volgens mij. Ondanks dat concurrenten goedkoper zijn is 330 een mooie prijs voor iets waar je net minder mee kan dan een acer computer van 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 09:49:
Is er bij iemand die in de Apple Store heeft besteld de levertijd al aangepast? Hier zie ik namelijk nog steeds 2 weken staan... Duurt wel lang op deze manier!
Kijk naar je eigen bestelling (dus inloggen en dan je bestellingsstatus opzoeken) dan krijg je als het goed is een precieze datum (bij mij was het 15 November maar ik heb mijn mini inmiddels al in de winkel gehaald dus ik heb hem geannuleerd).

Op de apple store zelf staat nog steeds 2 weken omdat er nog steeds bestellingen bij komen, dus ik verwacht niet dat dat voorlopig gaat veranderen. Maar dat geldt dus voor nieuwe bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
Gister mijn, iPad 4 16 Gb zwart opgehaald bij Dixons Utrecht.
Gekozen voor de 3 jaar standaard garantie die je bij Dixons krijgt. later bij de Mycom nog een smartcase gekocht.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
De iPad mini 64GB in het zwart is nog lastig te krijgen lijkt het. Gisteren in Amersfoort geweest, maar alleen nog 16GB is verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56
coupon is niet meer geldig bij BOL.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokkuhlag
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 19:45
Weet je dat zeker? In de winkelwagen doet de code het nog.

Bedankt voor de coupon code matthijst, ik heb een witte besteld.
Pagina: 1 ... 49 ... 67 Laatste