De code is geldig tot 9-11-2012. Lijkt me sterk dat ze dat ineens intrekken, kunnen ze niet maken denk ik zo..
Bij mij staat er dat de code te vaak is gebruikt, tenzij er meerdere codes zijn in omloop..
Van bol.com
Wij wijzen u graag op het volgende:
De door u ingevoerde couponcode is al alle toegestane keren gebruikt en daarom helaas niet meer geldig.
-------edit2------
Nee ik had een spel gekocht en je kan de code maar 1 keer gebruiken. Even nieuwe account maken dan!
Van bol.com
Wij wijzen u graag op het volgende:
De door u ingevoerde couponcode is al alle toegestane keren gebruikt en daarom helaas niet meer geldig.
-------edit2------
Nee ik had een spel gekocht en je kan de code maar 1 keer gebruiken. Even nieuwe account maken dan!
[ Voor 66% gewijzigd door kx22 op 04-11-2012 16:18 ]
Enig idee wanneer de Ipad mini 16GB in het Wit leverbaar is?
When the pink is snookered, Go for the brown
Als je via de store in Amsterdam besteld heb je grote kans dat hij binnen 2/3 dagen leverbaar is. Als je online besteld ben je paar weken kwijt.
Iemand enig idee over voorraad in Saturn Rotterdam Zuidplein? Ik ben op zoek naar een 16GB wit/zwart
Iemand enig idee over voorraad in Saturn Rotterdam Zuidplein? Ik ben op zoek naar een 16GB wit/zwart
Iemand enig idee waarneer er weer voorraad bij de dixons komt voor een iPad Mini 16Gb? Kleur doet er niet toe.
Op de dixons website kan je zien welke nog op voorraad zijn bij welke filialen.In totaal voor een 16gb zijn er nog 13 beschikbaar
Dat klopt alleen die zijn allemaal ver weg. De dichtsbijzijnde is 1uur rijden. Maar bij de andere filialen staat wordt medio november verwacht. Dus ik wilde weten of iemand wat specifieker weet waarneer ze ongeveer komen. 1 week? 2weken? 3weken?
Heb gisteren een iPad 4 gehaald. Mooi apparaat zeg. (was de laatste zwarte bij de mm groningen)
Echter was de camera connection kit nog niet leverbaar, heb nu een convert gekocht.
Iemand een idee of deze al ergens te krijgen is?
kan ik mn converter weer terugbrengen, scheelt 30 euro!
Echter was de camera connection kit nog niet leverbaar, heb nu een convert gekocht.
Iemand een idee of deze al ergens te krijgen is?
kan ik mn converter weer terugbrengen, scheelt 30 euro!
[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 05-11-2012 13:38 ]
Whatever.
Iemand?detulp050 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:16:
Iemand al een idee over de levering van de iPad 4 met 4G (ofhoeheet'et)? Eind november is nog wat vaag
Vannacht een iPad mini 16GB zwart besteld bij Mailamac, volgens mij één van de (heel) weinige die ze nog op voorraad hebben. Althans, dat lees ik op de website.
Hopelijk zijn ze ook echt op voorraad en krijg ik het apparaat morgen binnen.
Hopelijk zijn ze ook echt op voorraad en krijg ik het apparaat morgen binnen.
Gister gewoon een ipad mini bij de apple store gehaald, ze hadden ze weer binnen gekregen die middag.
Hoe zit het met de voorraad / levering van de Ipad Mini wit 16GB WIFI?
Zwart hadden ze net nog bij de apple store. Nu dus ook een trotse bezitter!Cruzer schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:08:
Hoe zit het met de voorraad / levering van de Ipad Mini wit 16GB WIFI?
psn: jagermeistertim
Zijn bij de Apple store al weer uitverkocht helaas.
De website van Scheer en Foppen geeft wel aan dat ze ze op voorraad hebben (was gisteren niet het geval geloof ik, net maar een besteld)
De website van Scheer en Foppen geeft wel aan dat ze ze op voorraad hebben (was gisteren niet het geval geloof ik, net maar een besteld)
Thanks voor de tip, heb er ook eentje bestelddocterc schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:52:
Zijn bij de Apple store al weer uitverkocht helaas.
Edit:
Het pakketje is al verzonden door S&F
[ Voor 6% gewijzigd door FrameWork. op 07-11-2012 21:02 . Reden: Verzending ]
Vanmiddag bij iCentre uitgeest geweest, niks meer helaas, net zoals bij de dixons hier.
Nog even gebeld naar Mediamarkt Cruquius, Amsterdam Arena en Amsterdam Noord, Saturn Hoofddorp, ook niets...
Morgen even kijken in Eindhoven...
Nog even gebeld naar Mediamarkt Cruquius, Amsterdam Arena en Amsterdam Noord, Saturn Hoofddorp, ook niets...
Morgen even kijken in Eindhoven...
Ach over 11 maanden komt de ipad mini 2 uit :-). Ik heb geduld .... http://www.websonic.nl/ni...cherm-al-in-de-maak-44021
Gisteren heb ik bij de Dixons en mycom een ipad mini 16gb zwart besteld om af te halen bij de winkel. Op de websites stond bij beiden dat de leverdatum onbekend was. Van de mycom kreeg ik zelfs een mail dat de verwachte leverdatum 7-12-12 was.
Toch kreeg ik 's avonds al een mail en sms van de Dixons dat ik hem kon ophalen. En van de mycom hetzelfde vandaag. Die bij de Dixons heb ik afgehaald. Zoek je in Leiden nog een ipad mini? Stuur me dan een dm, dan mag je die van mij bij de mycom halen.
Toch kreeg ik 's avonds al een mail en sms van de Dixons dat ik hem kon ophalen. En van de mycom hetzelfde vandaag. Die bij de Dixons heb ik afgehaald. Zoek je in Leiden nog een ipad mini? Stuur me dan een dm, dan mag je die van mij bij de mycom halen.
Verwijderd
Ik begin er een beetje van te balen dat ik hem direct bij apple heb besteld. Er staat nog steeds 15 nov bij de verwachte verzenddatum. Duurt me toch wel erg lang.. had 'm beter direct in de winkel kunnen kopen. Eigenlijk vind ik het best schandalig dat Apple zoveel iPad's levertijd aan resellers en direct afnemende klanten in de kou laat staan.
Inderdaad, ik heb de mijne ook geannuleerd bij Apple zelf en hem hier op launch dag in de winkel gehaald. Het was maar 2 weken maar toch. Ze hadden er niet zo veel trouwens, maar er was ook erg weinig vraag naar (ik was de enige die er om openingstijd naar vroeg).Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:33:
Ik begin er een beetje van te balen dat ik hem direct bij apple heb besteld. Er staat nog steeds 15 nov bij de verwachte verzenddatum. Duurt me toch wel erg lang.. had 'm beter direct in de winkel kunnen kopen. Eigenlijk vind ik het best schandalig dat Apple zoveel iPad's levertijd aan resellers en direct afnemende klanten in de kou laat staan.
Ik denk wel dat het een beetje komt door de fragmentatie: Zelfs al zou Apple hun hele voorraad online zetten dan nog zouden ze zo weg zijn. Omdat iedereen over de hele wereld uit dezelfde voorraad bestelt.
Al die resellers zijn veel gefragmenteerder, je kan er niet een in Amsterdam ophalen als ze er in Groningen nog eentje hebben liggen. Dat biedt voordelen als je er veel tijd in wil steken om er eentje te vinden. Maar je hebt ook wel wat nadelen, als je hem uit de winkel haalt heb je geen zichttermijn. Al maakt dat niet zo heel veel uit, je kan hem toch voor bijna hetzelfde doorverkopen in de eerste weken omdat ze zo schaars zijn
Die van jullie zonder 4G is ieder geval al beschikbaar, ik vind t wel jammer dat ik tot einde van de maand erop mag wachten. Ding is direct bij Apple besteld (niet door mij, iemand heeft hem voor me besteld) dus t zal me niks verbazen als einde van de maand zelfs naar eind december verschoven zal worden oid. Ik zou sowieso zelf nooit iets direct bij Apple gaan bestellen om die reden, je staat op de 2e plaats blijkbaar.
Verwijderd
Dat was met de iphone 5 net zo.. Bij providers maar enkele dagen levertijd en bij Apple zelf 4 weken. Toen ze eenmaal gingen uitleveren kregen degenen die betaald hadden met creditcard ook nog eens voorrang op degenen die al gelijk met bank betaald hadden. Voor mij een reden om nooit meer bij Apple te bestellen als het niet direct leverbaar is.
Heb de mini nu bij Bol.com besteld met de 10% kortingscode. Als ik dan toch moet wachten dan betaal ik liever minder en achteraf.
Heb de mini nu bij Bol.com besteld met de 10% kortingscode. Als ik dan toch moet wachten dan betaal ik liever minder en achteraf.
Weet je toevallig of dit vaker kan met de zwarte 16gb ik wil heel graag een bij de Dixons bij ons halen vanwege de 3jaar garantie en het makkelijk is daar even langs te lopen. Maar de verkoopster kon niets zeggen over levertijden en had geen idee. tenzij ik naar de paar filialen reed waar ze nog wel hadden maar die liggen aardig uitkoers.voxxel schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:46:
Gisteren heb ik bij de Dixons en mycom een ipad mini 16gb zwart besteld om af te halen bij de winkel. Op de websites stond bij beiden dat de leverdatum onbekend was. Van de mycom kreeg ik zelfs een mail dat de verwachte leverdatum 7-12-12 was.
Dus als het inderdaad zo is dat ze ze ineens wel kunnen leveren wil ik er 1 zo snel mogelijk bestellen.
Je kan bij Dixons, mycom en Dynabyte kosteloos iets bestellen en bij de winkel laten bezorgen. Als je dan toch later er van af wil zien, is dit geen probleem. Ik bestel daarom vaak iets sowieso bij de mycom, en als ik het elders eerder kan krijgen dan is dat alleen maar mooi meegenomen.
Zoals hierboven al wordt gezegd, je kan idd kosteloos 'reserveren' - dan moet je wel kiezen voor afhalen in de winkel. Ik heb die van mij inmiddels al binnen en heb er nog 1 in reservering staan bij een Dixons filiaal in Amsterdam. Mocht je interesse hebben dan kan ik m voor je laten staan.NvU schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:25:
[...]
Weet je toevallig of dit vaker kan met de zwarte 16gb ik wil heel graag een bij de Dixons bij ons halen vanwege de 3jaar garantie en het makkelijk is daar even langs te lopen. Maar de verkoopster kon niets zeggen over levertijden en had geen idee. tenzij ik naar de paar filialen reed waar ze nog wel hadden maar die liggen aardig uitkoers.
Dus als het inderdaad zo is dat ze ze ineens wel kunnen leveren wil ik er 1 zo snel mogelijk bestellen.
Die levertijden slaan nergens op. Ze hebben in Utrecht een magazijn met voldoende voorraad, maar de strategie is blijkbaar om het mondjesmaat te distribueren. Zelfs voor de officiële Apple store word geheim gehouden wanneer er nieuwe ladingen komen. Toevallig stond er gister rond 5 uur weer een palet met mini's op stoep bij het Leidseplein en heb ik er eentje kunnen bemachtigen.
iPad 4 afgelopen woensdag bij Bol.com besteld, wordt vanmiddag bezorgd.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:48:
Divide and conquer.
Verwijderd
Gelukkig is het geen mini, anders zou ik jaloers zijnwimpie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:22:
[...]
iPad 4 afgelopen woensdag bij Bol.com besteld, wordt vanmiddag bezorgd.
Oke. Bedankt voor het aanbod maar ik heb hem zelf al gereserveerd in ZwijndrechtTTHEEBO1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:34:
[...]
Zoals hierboven al wordt gezegd, je kan idd kosteloos 'reserveren' - dan moet je wel kiezen voor afhalen in de winkel. Ik heb die van mij inmiddels al binnen en heb er nog 1 in reservering staan bij een Dixons filiaal in Amsterdam. Mocht je interesse hebben dan kan ik m voor je laten staan.
Verwijderd
Als je een ipad bij Apple online besteld, dan mag je hem binnen 2 weken terugsturen. Hoe zit dat bij de Apple Store in Amsterdam, geldt dat ook daar? Indien ja, ook voor geopende dozen? Ik twijfel namelijk tussen online bestellen en in de apple store kopen.
Zou het sowieso niet bij Apple direct kopen online, je staat op de laatste plaats qua levertijden lijkt het.
Random vraagje, ik zie voornamelijk op de laatste pagina hier leverproblemen met de iPad mini, maar hoe zit het met z'n grote broer? Is die al leverbaar / te koop bij de resellers / op voorraad? Ik zie hem voor nu alleen op de apple site en in de pricewatch bij Komplett.
ik heb dit bericht ook in het andere topic geplaatst maar voor degene die nog een iPad willen halen, bij Dixons vanaf vandaag 10% korting bij inlevering van airmiles op alle producten dus ook iPads, ik heb zelf zojuist een iPad 32GB retina gehaald voor € 539,-
The difference between men and boys is the size of their toys
Moet je wel airmiles hebben. Ik heb die krengen nooit gespaard
Gelukkig over anderhalf week via mijn werk een inkoopavond bij de mediamarkt waar ik dan ook 10% korting krijg (zelfs 15% op non-apple spul)... Hoop wel dat ze de iPad 4 dan op voorraad hebben daar
Voor nu nog ff doorkloppen op mijn iPad 2
Gelukkig over anderhalf week via mijn werk een inkoopavond bij de mediamarkt waar ik dan ook 10% korting krijg (zelfs 15% op non-apple spul)... Hoop wel dat ze de iPad 4 dan op voorraad hebben daar
Voor nu nog ff doorkloppen op mijn iPad 2
Over hoeveel airmiles hebben we het dan?Dennis_dude schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:54:
ik heb dit bericht ook in het andere topic geplaatst maar voor degene die nog een iPad willen halen, bij Dixons vanaf vandaag 10% korting bij inlevering van airmiles op alle producten dus ook iPads, ik heb zelf zojuist een iPad 32GB retina gehaald voor € 539,-
Afgelopen week een iPad Mini gereserveerd bij de Dixons. Vandaag even een tweet gestuurd naar dixons over evt levertijden. Daar kreeg ik het volgende antwoord op:
"Dixons Nederland @Dixons
@NielsvU Beste Niels, vrijdag hopen we ze weer binnen te krijgen. Gr.Niq"
Voorbeeld:
iPad Mini kost €329 dus het benodigde aantal Airmiles is 3290 voor 10% korting --> €296,10
Het originele aankoopbedrag x10 is het aantal benodigde Airmiles.
Voorbeeld:
iPad Mini kost €329 dus het benodigde aantal Airmiles is 3290 voor 10% korting --> €296,10
Net (waarschijnlijk) de laatste iPad Mini besteld bij Alternate. Hopelijk klopte de site en heb ik daadwerkelijk de laatste, anders kon ik net zo goed wachten bij Dixons/ mediamarkt/ etc.
helemaal correct berekendNvU schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:50:
Afgelopen week een iPad Mini gereserveerd bij de Dixons. Vandaag even een tweet gestuurd naar dixons over evt levertijden. Daar kreeg ik het volgende antwoord op:
[...]
Het originele aankoopbedrag x10 is het aantal benodigde Airmiles.
Voorbeeld:
in mijn geval dus 6000 airmiles. van 599,- voor 539,-
Waarom zijn de nieuwe Ipad 4 nergens met abonnement leverbaar? Zoek me rot, maar ze verkopen hem alleen los.
Komt dit nog of helemaal niet?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
misschien pas als de iPad 4 met Cellular fysiek leverbaar zijn, anders heb je nu alleen een simkaart met abbo en nog geen geschikte iPad 4. Waarschijnlijk nog 1 á 2 weken en dan zullen ze in de shops leverbaar zijn.Xtr3me4me schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:34:
Waarom zijn de nieuwe Ipad 4 nergens met abonnement leverbaar? Zoek me rot, maar ze verkopen hem alleen los.
T-Mobile is wel iets van plan, ik ga ervan uit dat ze samen met de iPad mini ook de 4 gaan promoten.
http://www.t-mobile.nl/apple-ipad-mini
[ Voor 13% gewijzigd door Dennis_dude op 12-11-2012 14:41 ]
Komt dit vanwege de nieuwe vorm van de simkaart? Wilde namelijk graag een Ipad 4 met abo. Maar ja word dus wachten.Dennis_dude schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:37:
[...]
misschien pas als de iPad 4 met Cellular fysiek leverbaar zijn, anders heb je nu alleen een simkaart met abbo en nog geen geschikte iPad 4. Waarschijnlijk nog 1 á 2 weken en dan zullen ze in de shops leverbaar zijn.
T-Mobile is wel iets van plan, ik ga ervan uit dat ze samen met de iPad mini ook de 4 gaan promoten.
http://www.t-mobile.nl/apple-ipad-mini
Alternate mailt net dat ze de bestelling in orde hebben gemaakt. Morgen dus netjes mijn iPad mini in zwart
op 26okt 5min nadat die in pre-order ging, was hij al op 2 weken later..
staat nu alleen al een hele dag te wachten in shanghai, meer mensen die dat hebben?
11 Nov 2012 17:30:54 Pudong International Airport Shipment In Transit.
11 Nov 2012 16:31:00 Shanghai Shipment In Transit.
11 Nov 2012 15:57:23 Shanghai Shipment In Transit.
10 Nov 2012 22:05:48 Shanghai Shipment Collected From Sender.
staat nu alleen al een hele dag te wachten in shanghai, meer mensen die dat hebben?
11 Nov 2012 17:30:54 Pudong International Airport Shipment In Transit.
11 Nov 2012 15:57:23 Shanghai Shipment In Transit.
10 Nov 2012 22:05:48 Shanghai Shipment Collected From Sender.
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
Ongelofelijk.. Overal in Groningen langs geweest om te checken of ergens de mini beschikbaar was, wordt voor m'n ogen net de laatste weggegeven bij de Mediamarkt aan een andere klant
[ Voor 3% gewijzigd door PetersNL op 12-11-2012 19:33 ]
Even de Mini in mijn handen gehad in de Saturn (demo model). Maar ook hier geen voorraad, anders had ik hem meteen meegenomen.
Mijn iPad2 al verkocht (volgende week afleveren) voor een leuke prijs.
Als iemand een voorraad iPad Mini weet, regio Amersfoort of aanstaand weekend regio Oberhausen :-)
Als iemand een voorraad iPad Mini weet, regio Amersfoort of aanstaand weekend regio Oberhausen :-)
Verwijderd
Kijk even in de Pricewatch. ik heb hem bij Alternate gehaald. Binnen 24 uur binnenerikafoort schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:19:
Even de Mini in mijn handen gehad in de Saturn (demo model). Maar ook hier geen voorraad, anders had ik hem meteen meegenomen.
Dank je maar ik haal graag op. Ben niet zo van de web winkels voor dit soort spul :-)Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:25:
[...]
Kijk even in de Pricewatch. ik heb hem bij Alternate gehaald. Binnen 24 uur binnen
Is er iemand die een iPad Retina met 4G heeft besteld bij Apple? Zoja...wat staat er bij de levertijd aangegeven?
Op de site staat: Eind november leverbaar. Dus ongeveer 2 wekenCartman! schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:08:
Is er iemand die een iPad Retina met 4G heeft besteld bij Apple? Zoja...wat staat er bij de levertijd aangegeven?
ipad mini besteld op 26 oktober, bestelnummer w4950.... met inscriptie erop.
kreeg vorige week vrijdag melding dat ie verzonden was (9 november)
staat nu bij bridge point dat ie bij forwarder cfs/ warehouse ligt. verwachte leverdatum is 21 november
iemand een vermoeden of het eerder wordt?
kreeg vorige week vrijdag melding dat ie verzonden was (9 november)
staat nu bij bridge point dat ie bij forwarder cfs/ warehouse ligt. verwachte leverdatum is 21 november
iemand een vermoeden of het eerder wordt?
Verwijderd
14 Nov 2012 11:40:12 Eindhoven Shipment Arrived In Warehouse
14 Nov 2012 08:49:20 Eindhoven Shipment Arrived In Warehouse
14 Nov 2012 05:26:36 Eindhoven Shipment Received At Destination Depot.
14 Nov 2012 04:46:44 Eindhoven Shipment Received At Destination Depot.
13 Nov 2012 22:43:19 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
13 Nov 2012 21:52:04 Arnhem Hub Shipment In Transit.
13 Nov 2012 13:51:27 Ide Centre Shipment In Transit.
11 Nov 2012 19:08:33 Pudong International Airport Shipment In Transit.
11 Nov 2012 16:21:18 Shanghai Shipment In Transit.
Hij is er bijna, morgen ff naar huis om op de TNT koerier te wachten. wat betekent de status: exception?
14 Nov 2012 08:49:20 Eindhoven Shipment Arrived In Warehouse
14 Nov 2012 05:26:36 Eindhoven Shipment Received At Destination Depot.
14 Nov 2012 04:46:44 Eindhoven Shipment Received At Destination Depot.
13 Nov 2012 22:43:19 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
13 Nov 2012 21:52:04 Arnhem Hub Shipment In Transit.
13 Nov 2012 13:51:27 Ide Centre Shipment In Transit.
11 Nov 2012 19:08:33 Pudong International Airport Shipment In Transit.
11 Nov 2012 16:21:18 Shanghai Shipment In Transit.
Hij is er bijna, morgen ff naar huis om op de TNT koerier te wachten. wat betekent de status: exception?
Verwijderd
Ik het hetzelfde als fiekert, ook vrijdag verzonden. Alleen @steff, hoe krijg je al die details ervoor?
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Alleen welk nummer moet ik invullen en waar, want ik krijg telkens dat mijn verzending niet te traceren is...
Verwijderd
uw referentie vrachtbriefnummer
8228198467 346069475
dat referentie nummer moet je hebben... en het is apple's referentie
8228198467 346069475
dat referentie nummer moet je hebben... en het is apple's referentie
Zijn er toevallig al mensen die meer weten over de levertijd van de ipad mini cellular?
Ik las op mobilecowboys dat mensen die hem pre-ordered hebben, een mail hebben gehad afgelopen vrijdag, dat hij morgen verzonden zal worden. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
Ik las op mobilecowboys dat mensen die hem pre-ordered hebben, een mail hebben gehad afgelopen vrijdag, dat hij morgen verzonden zal worden. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
Bij de Dixons gaven ze aan dat de Cellular op de planningstond voor begin volgende week.Zygivt schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:01:
Zijn er toevallig al mensen die meer weten over de levertijd van de ipad mini cellular?
Verwijderd
Hulp is niet meer nodig, inmiddels getraceerd via UPS, als het goed is komt die morgen binnen...:)
Ipad mini besteld. Mn eerste apple product! Wat zijn de apps om te gebruiken? Standaard browser goed? Goede nieuws readers? Fijne games?
Hoe is de connectie met een NAS etc?
Hoe is de connectie met een NAS etc?
-= Very annoying forum person =-
Ook je eerste keer op tweakers toevallig? Topics en sites zat die je vertellen welke applicaties een must have zijnmaster_viper schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:34:
Mn eerste apple product!
Nee als je goed had gekeken wist je het antwoord. Ik vroeg mij gwn af waar ik op moet letten.loewie1984 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:35:
[...]
Ook je eerste keer op tweakers toevallig? Topics en sites zat die je vertellen welke applicaties een must have zijn
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
Als jij goed had gekeken wist jij het antwoord op je eigen vraag ook al.. Zoals al eerder gezegd, lees de diverse topics eens door...master_viper schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:43:
[...]
Nee als je goed had gekeken wist je het antwoord. Ik vroeg mij gwn af waar ik op moet letten.
Wie z'n iPad mini is gejat?
NEW YORK - Dieven hebben zich op de New Yorkse luchthaven JFK uit de voeten weten te maken met een lading iPad Mini's ter waarde van 1,5 miljoen dollar.
Volgens de New York Post sloegen de dieven maandagnacht toe. Met een vorkheftruck reden ze een opslagloods binnen.
Ze laadden twee pallets met iPads in een vrachtwagen die klaarstond aan de kant van de loods waar de beveiliging minder streng is. Mogelijk zijn ze geholpen door luchthavenpersoneel.
Is er al iets meer bekend over de iPad mini levertijd? Deze is overal zo goed als uitverkocht. Ik las ergens dat Dixons ze vandaag weer zou verwachten?
19 NovemberResinman schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:35:
Is er al iets meer bekend over de iPad mini levertijd? Deze is overal zo goed als uitverkocht. Ik las ergens dat Dixons ze vandaag weer zou verwachten?
Wanneer heb je dit gehoord? En gaat dit om normale? Cellular?
Dixons vertelde mij woensdag nog dat het waarschijnlijk vandaag zou zijn maar nog niets gehoord oid dus lijkt mij niet meer te gaan gebeuren.
Vandaag gebeld over de wifi versie, maandag zouden ze een voorraad verwachten. Er zouden een aantal winkels met voorraad zijn, maar na wat bellen heb ik ze nog niet kunnen vinden.NvU schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:53:
[...]
Wanneer heb je dit gehoord? En gaat dit om normale? Cellular?
Dixons vertelde mij woensdag nog dat het waarschijnlijk vandaag zou zijn maar nog niets gehoord oid dus lijkt mij niet meer te gaan gebeuren.
Ik heb net een zwarte 16GB gehaald op het Leidse, daar zijn ze gewoon op voorraad
De 3G versie is er nog niet voor zover ik weet.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Op mycom.com staat bezrging op 20 november, apple.com staat nu op 'binnen' 5 werkdagen voor de iPad cellular
De beschikbaarheid voor de ipad mini cellular is ook aangepast: "Verzendklaar: 2 weken"
Zojuist overal geinformeerd. Iedere winkel in Groningen, Apeldoorn en Deventer had geen iPad mini 16gb meer leverbaar en ze verwachten ze voorlopig ook niet te krijgen. Bij de Dixons in Groningen (donderdagavond) en Apeldoorn (vandaag) kreeg ik te horen dat ze deze maand ook geen mini's meer verwachten binnen te krijgen...
Op apple.com staat de iPad Retina cellular nu ook op "Verzendklaar: 5 werkdagen" 
edit: ah, dat had detulp al gemeld... ik las alleen mycom.com
edit: ah, dat had detulp al gemeld... ik las alleen mycom.com
[ Voor 28% gewijzigd door Cartman! op 17-11-2012 18:27 ]
Voor wie het had gemist, t/m 19 november geeft Conrad 10% korting op alle iPads (niet alles is voorradig).
Ik heb gister een iPad mini wit 16GB gehaald bij de Apple Store in Amsterdam. Hebben zover ik weet nog een ruime voorraad liggen!
Verwijderd
@Timvanh
Ruime voorraad als in morgen ligt er nog 1 voor mij? Is dat je vermoeden of heb je dit aan een medewerker gevraagd?
Ruime voorraad als in morgen ligt er nog 1 voor mij? Is dat je vermoeden of heb je dit aan een medewerker gevraagd?
Volgens Dixons Nederland worden de iPad Mini's elk moment verwacht in het Centraal Magazijn. Dus zouden ze morgen in de winkels/bij mensen thuis moeten liggen.
Verwijderd
Voor de geïnteresseerden.. Apple Store Adam heeft alleen nog witte en zwarten 32GB modellen liggen. De 16 beide kleuren wifi zijn helaas uitverkocht.
Iemand enig idee wanneer de providers (Zoals Vodafone enz..) met de Ipad 4 komen met abonnementen?
Zodra deze uit is waarschijnlijk, de eerste voorraad wordt hopelijk eind deze week verstuurd volgens de apple.com shop
Volgens mij hebben ze niks binnengekregen. De populaire modellen zijn nog steeds niet leverbaar op hun website.NvU schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:52:
Volgens Dixons Nederland worden de iPad Mini's elk moment verwacht in het Centraal Magazijn. Dus zouden ze morgen in de winkels/bij mensen thuis moeten liggen.
Weet iemand of de ipad misschien goedkoper gaat worden aanstaande vrijdag tijdens het shoppingevenement van apple? Of gaan de accesoires alleen in de aanbieding tijdens zo'n shopping evenement?
Klopt gedeeltelijk, ik kreeg dit bericht van iemand van Dixons zelf. Maar het bleek anders te zijn. Maar er is zeker wel wat binnen gekomen. De witte 32Gb, 64Gb en de Zwarte 64Gb is aardig wat voorraad van binnen gekomen. En ook van de zwarte 16Gb zijn er wat binnen gekomen, want er zijn nu winkels die ze op voorraad hebben en die waren eerst allemaal op.Resinman schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:44:
[...]
Volgens mij hebben ze niks binnengekregen. De populaire modellen zijn nog steeds niet leverbaar op hun website.
Nu zeggen ze dat ze deze week binnen krijgen incl. de cellular modellen.
Ben al weken bezig een zwarte ipad mini 16 GB te bemachtigen. Overal steeds uitverkocht. Ze hebben alleen de witte op voorraad, maar die wil ik niet. Weet iemand wanneer deze weer binnen gaan komen of een adresje in omgeving Amsterdam waar ze nog op voorraad zijn? De winkels weten het zelf ook niet.
Krijg net een belletje van iCentre Amsterdam dat mijn zwarte iPad Mini (16gb) binnen is!
Ik heb gisteren bij Dixons online de zwarte 16GB Wifi besteld, kan hem vandaag ophalen! Dus er lijkt weer wat voorraad te zijn in NL
Op dit moment ben ik in nyc. Ben benieuwd wanneer er iets duidelijk gaat worden mbt de prijzen van de ipad hier. Mocht het een mooie prijs worden dan ga ik er zeker 1 kopen.
Cons:::BB4E
Bedankt voor de tip! Ik heb net op conrad.be nog steeds aan die 10% korting online besteld..Gluten Parody schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:44:
Voor wie het had gemist, t/m 19 november geeft Conrad 10% korting op alle iPads (niet alles is voorradig).
"wegens succes verlengd" t/m 26 november 2012.
http://www.conrad.be/ce/nl/Welcome.html
Ipad 4 met 16gb voor 459
Ipad 4 met 32gb voor 549
http://www.groupon.nl/dea...anpid=1706593221914063873
Ipad 4 met 32gb voor 549
Morgen is het black friday, verwachting is dat de iPads ook een korting krijgen bij Apple. Maar ik weet niet of ze 50 euro korting geven op de ipad 4 32GB
Heb nog een 16gb mini zwart bestelling liggen bij een dixons osdorp die ik zelf niet meer nodig heb. Iemand interesse?
Yep, pm me maar.TTHEEBO1 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:46:
Heb nog een 16gb mini zwart bestelling liggen bij een dixons osdorp die ik zelf niet meer nodig heb. Iemand interesse?
Net een belletje gehad van iCentre dat we de iPad Mini 16GB wit op kunnen komen halen..
Vanavond ophalen, wel even vragen of er niet nog speciale acties zijn morgen voor de iPad mini.
Vanavond ophalen, wel even vragen of er niet nog speciale acties zijn morgen voor de iPad mini.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ter info:kevertje1977 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:15:
Ipad 4 met 16gb voor 459
Ipad 4 met 32gb voor 549
"Levertijd bedraagt circa 28 dagen, ingaande vanaf 27 november"
M.a.w.: je mag blij zijn als je hem voor kerst ontvangt.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Jep. Vandaag 3 binnen gekregen voor klanten.Cartman! schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:58:
Heeft er iemand al een iPad 4 Cellular binnen?
3 x 64GB WiFi + Cellular Black
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Done...Yep, pm me maar.
Cool, tnx. Dan zal het niet heel lang duren voor mijn 32GB-versie komt hopelijkRivanov schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:07:
[...]
Jep. Vandaag 3 binnen gekregen voor klanten.
3 x 64GB WiFi + Cellular Black