Vandaag binnen gekregen, de 32GB versie. Werd vanuit Eindhoven verstuurd gisteren (Besteld bij Apple store online)Cartman! schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:58:
Heeft er iemand al een iPad 4 Cellular binnen?

iPads 4 in de aanbieding bij Apple, verzendklaar in 1-3 werkdagen (wifi) en 5 werkdagen (Cell) Ik weet niet of 5 werkdagen ook echt 5 werkdagen is bij Apple, we zullen zien.
Verwijderd
Bij iCentre krijg je ook 50 euro korting op een iPad 4. Voor een 16GB model betaal je 449. Net iets goedkoper als bij de Apple Store. Bekijk hier de iPad aanbieding bij iCentre
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 08:34 ]
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar de 16 gb wifi in het wit op dit moment beschikbaar is? Net in Hilversum geweest, maar daar hadden ze hem nergens meer. Bij de iCentre in Hilversum hadden ze nog wel de 16 gb zwart op voorraad.
Mycom, maar die geven geen korting vandaag.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:49:
Heeft iemand enig idee waar de 16 gb wifi in het wit op dit moment beschikbaar is? Net in Hilversum geweest, maar daar hadden ze hem nergens meer. Bij de iCentre in Hilversum hadden ze nog wel de 16 gb zwart op voorraad.
[ Voor 11% gewijzigd door detulp050 op 23-11-2012 11:05 ]
Verwijderd
Jammer genoeg is hij daar ook niet leverbaar. Overigens is de iPad Mini niet met korting vandaag, ook niet bij Apple.detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:03:
[...]
Mycom, maar die geven geen korting vandaag.
Voor de mensen die nog op zoek zijn:
Apple iPad mini Wi-Fi 16GB Zwart bij Saturn op voorraad
Apple iPad mini Wi-Fi 32GB Zwart bij Informatique en Mediamarkt op voorraad
Apple iPad mini Wi-Fi 16GB Wit bij Saturn en Mediamarkt op voorraad
Ik keek met de Apple Store app naar de aanbiedingen, en er zit een fout in de omschrijving? In de iCentre wisten ze ook niet wat ze ermee aan moesten toen mijn vader erop wees.

Pas nadat je op doorgaan klikt gaat ie vragen welke versie je wilt hebben en berekend hij het orginele (hogere) bedrag. Dus hij wordt gewoon fout aangeboden klaarblijkelijk.Cartman! schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:43:
Gewoon bestellen als je dat ding wilt? Stuk goedkoper dan normaal
Verwijderd
Bij Conrad waar je 10% korting krijgt op de iPad mini is de levertijd een week verlaat, van 28 November naar 5 December. Hoef hem gelukkig toch pas met kerst te hebben, dus een weekje later maakt niet uit.
Dat is nog een meevaller. Bij bol.com vandaag een mail dat de iPad Mini uiterlijk 11 januari wordt geleverd.
Net al verzendbevestiging gekregen. Dus vandaag de 64 GB Cell. besteld, maandag bezorgddetulp050 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:36:
[afbeelding]
iPads 4 in de aanbieding bij Apple, verzendklaar in 1-3 werkdagen (wifi) en 5 werkdagen (Cell) Ik weet niet of 5 werkdagen ook echt 5 werkdagen is bij Apple, we zullen zien.
Zojuist een 32gb ipad gekocht in nyc. Op de bon staat $599 en daaronder de holiday korting van $51. De ipad koste me zonder tax dus $548. Is dat probleemloos in te voeren nu in de handbagage? (Indien er controle is uiteraard).
Ik heb ook een case aangeschaft welke ook op de bon staat.
Zonder tax was ik in totaal $582 kwijt. Uiteindelijk incl tax $633.66 betaald....
Ben benieuwd @ schiphol
Ik heb ook een case aangeschaft welke ook op de bon staat.
Zonder tax was ik in totaal $582 kwijt. Uiteindelijk incl tax $633.66 betaald....
Ben benieuwd @ schiphol
Cons:::BB4E
De 16 GB versie is ook bij de BCC weer te bestellen.Resinman schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:13:
Voor de mensen die nog op zoek zijn:
Ja, maar helaas niet meer voor 458 euro. Heb ik die boot weer gemist
Beetje jammer. Ik had gehoopt dat bijv Mediamarkt vandaag in haar winkels zou gaan stunten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Google even en je komt uit bij www.opgeletopinternet.nlnoteboeki schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:30:
Dit moet toch bulls**t zijn?
http://www.electronica-pl...retina-display-wifi-.html
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
Het adres,
https://maps.google.nl/ma...ebA&cbp=12,57.39,,0,-2.45
https://maps.google.nl/ma...ebA&cbp=12,57.39,,0,-2.45
[ Voor 64% gewijzigd door Ernemmer op 25-11-2012 12:16 ]
Ik heb voor €409 de nieuwste Ipad Ipad 3(Wifi 16GB zwart) besteld bij Kruidvat. Het gaat om een ongebruikte demo-versie.
Je moet wel een kruidvatvoordeelkaart hebben met voldoende spaarpunten.
Je moet wel een kruidvatvoordeelkaart hebben met voldoende spaarpunten.
[ Voor 3% gewijzigd door The Slicer op 25-11-2012 14:13 ]
Nog een leuke aanbieding:
http://www.a-mac.nl/amac/...,0/option,com_virtuemart/
Ja leuke aanbiedingen voor de 3e generatie ipads, 4e generatie heeft 6X processor...The Slicer schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:47:
Nog een leuke aanbieding:
Klopt, die van kruidvat is ook versie 3.
Paar Mediamarkt en Saturns gebeld dit weekend, iPad mini 16gb is vooralsnog nergens leverbaar.
BCC staat hij wel op leverbaar, maar is niet te bestellen. Je kunt geen levermethode selecteren.
Iemand een idee waar hij wel op voorraad is?
BCC staat hij wel op leverbaar, maar is niet te bestellen. Je kunt geen levermethode selecteren.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
De iPad Mini 16GB (zwart) is blijkbaar erg moeilijk leverbaar. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een winkel (fysiek) om hem te kopen...Thund3r schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:45:
Paar Mediamarkt en Saturns gebeld dit weekend, iPad mini 16gb is vooralsnog nergens leverbaar.
Ik heb mijn iPad 2 al verkocht
[ Voor 3% gewijzigd door erikafoort op 26-11-2012 08:04 ]
Je kan bij Dixons reserveren. Zo had ik witte bij bol.com besteld. Daarna witte bij Dixons Den Haag en een zwarte bij Dixons Schiedam besteld. En wie het eerste kwam, die kocht ik en de anderen heb ik geannuleerd.
Edit: Het komt druppelsgewijs binnen bij Dixons en reserveringen krijgen voorrang op wat op voorraad komt bij de winkels.
Edit: Het komt druppelsgewijs binnen bij Dixons en reserveringen krijgen voorrang op wat op voorraad komt bij de winkels.
[ Voor 22% gewijzigd door pokkuhlag op 26-11-2012 08:57 ]
Ik heb zondagmiddag bij bcc nog wel kunnen reserveren voor de ipad mini zwart 16gb. Deze wordt dinsdag bezorgd.
Ik was dus nog net op tijd blijkbaar. Inderdaad gewoon meerdere sites proberen te reserveren.
Ik was dus nog net op tijd blijkbaar. Inderdaad gewoon meerdere sites proberen te reserveren.
Bij 4Launch issie ook op voorraad, Echter wel een tientje duurder.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Afgelopen zaterdag gewoon op voorraad bij de apple dealer in Leidschenhage, tenminste ik kon zo een 16Gb zwart mee nemen.erikafoort schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:04:
[...]
De iPad Mini 16GB (zwart) is blijkbaar erg moeilijk leverbaar. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een winkel (fysiek) om hem te kopen...
Ik heb mijn iPad 2 al verkocht
Driving a cadillac in a fool's parade.
Bah nergens nog te halen bij Telefoon providers.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Conrad blijft levertijd veranderen
Van 28 november, naar 5 december, en nu naar 17 december. Snap niet dat Apple zo weinig produceert
Of dat Conrad niet goed inkoopt, want elders is hij wel te krijgen. Heb hem via Conrad geannuleerd en besteld bij Apple op Black Friday, scheelde weinig voor de 64GB Cell en heb hem al binnenVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:11:
Conrad blijft levertijd veranderenVan 28 november, naar 5 december, en nu naar 17 december. Snap niet dat Apple zo weinig produceert
Wat conrad veranderd de levertijd van al bestelde bestellingen of voor nieuwe klanten? Dan annuleer ik hem bij hun ook direct en haal wel een op in Amsterdam!
Dat is ruk, die van mij is van ''Leverbaar vanaf 28-11-2012'' naar ''Verzendklaar vanaf 3-12-2012'' gegaan en daar staat ie nog steeds op. Hopelijk blijft het hier dan bij...Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:11:
Conrad blijft levertijd veranderenVan 28 november, naar 5 december, en nu naar 17 december. Snap niet dat Apple zo weinig produceert
Het ultrastomme is dat ik al een iPad mini in mijn bezit had, maar bij Conrad scheelde het €33,-, dus de mijne weer teruggestuurd en bij Conrad besteld....
Verwijderd
Geen idee,kx22 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:33:
Wat conrad veranderd de levertijd van al bestelde bestellingen of voor nieuwe klanten? Dan annuleer ik hem bij hun ook direct en haal wel een op in Amsterdam!
Ik had hem eerst besteld en hij werd 28 november geleverd.
En paar dagen later kwam op de site voor nieuwe klanten 5 december te staan.
Maar nu is mijn status ook van 28 naar 5 december veranderd.
En op de website is vandaag de levertijd van nieuwe klanten naar 17 december veranderd.
Dus best kans dat je bestelling pas later wordt aangepast.
Ik heb mijn mini gisteravond om 21:30 besteld bij mycom, deze wordt vandaag geleverd.Xtr3me4me schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:46:
voor 33 euro 2 weken zonder iPad zittenRnB schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:58:
[...]
Dat is ruk, die van mij is van ''Leverbaar vanaf 28-11-2012'' naar ''Verzendklaar vanaf 3-12-2012'' gegaan en daar staat ie nog steeds op. Hopelijk blijft het hier dan bij...
Het ultrastomme is dat ik al een iPad mini in mijn bezit had, maar bij Conrad scheelde het €33,-, dus de mijne weer teruggestuurd en bij Conrad besteld....![]()

Het is kut omdat het wel een leuk ding is, maar het is niet onmisbaar. Het zou anders geweest zijn als het mijn Macbook zou betreffen.
Ik ben een student die het niet ultrabreed heeft (oa door dit soort spul te kopen), dan is €33,- best fors. Daar kan ik weer boodschappen van doen.
Ik ben een student die het niet ultrabreed heeft (oa door dit soort spul te kopen), dan is €33,- best fors. Daar kan ik weer boodschappen van doen.
Helaas de cellular variant er ook nog niet. Geduld hebben dus.Xtr3me4me schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:46:
Ik vind het dan kansloos om zo'n ding te kopen, als je van de overgebleven 33 euro weer boodschappen moet doen. Zo'n apparaat moet je niet kopen als je het niet kan betalen. Zeker als het "wel een leuk ding" is en verder niet.RnB schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:22:
Het is kut omdat het wel een leuk ding is, maar het is niet onmisbaar. dan is €33,- best fors. Daar kan ik weer boodschappen van doen.
Ik heb net bij de Saturn in Tilburg een witte 32GB opgepikt.
Ze hadden er daarna nog 14
De 16GB wit stond er ook nog 1... maar die lagen achter volgens mij ook nog een paar.
Ze hadden er daarna nog 14
De 16GB wit stond er ook nog 1... maar die lagen achter volgens mij ook nog een paar.
FreeReef.nl
Dixons claimde dat 'ie op voorraad was, maar na het bestellen en afhalen als methode te kiezen kreeg ik een telefoontje dat die ''beschikbaar'' status ook sloeg op gereserveerde iPads, die reeds allemaal vergeven waren.
Daarna nog A-mac gebeld, ook zonder resultaat. Mediamarkt Arnhem bood ook geen soelaas, net als Paradigit, Mycom & Kijkshop.
Daarna nog A-mac gebeld, ook zonder resultaat. Mediamarkt Arnhem bood ook geen soelaas, net als Paradigit, Mycom & Kijkshop.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Die ervaring had ik helaas ook met Dixons.. 'S morgens gereserveerd om op te halen n de winkel.. Geen telefoontje of niets ontvangen, dus eind van de dag even langsgegaan en bleken al in de winkel zelf gereserveerd te zijn. In een andere vestiging precies hetzelfde. Gelukkig bleek 1 van de ipads niet opgehaald te zijn op maandag dus die kon ik alsnog komen ophalen.Las Vegas schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:13:
Dixons claimde dat 'ie op voorraad was, maar na het bestellen en afhalen als methode te kiezen kreeg ik een telefoontje dat die ''beschikbaar'' status ook sloeg op gereserveerde iPads, die reeds allemaal vergeven waren.
Ik heb overigens met verschillende online winkels slechte ervaring betreffende de ipad mini:
Bol.com: besteld op 3/11 met 10% korting. Op 23/11 een mail ontvangen dat de levering vertraagd is en is uitgesteld naar 11 januari 2013!!!! Bij diezelfde ipad staat op de site nog steeds een levertijd van 2-3 weken vermeld.. Hoe kan dit als ik al bijna 4 weken wacht en nog 1,5 maand extra moet wachten???
Bcc: contact gehad of deze op voorraad was, dit was zo dus vrijdagmiddag besteld. Zou zaterdag geleverd worden, maar helaas om onduidelijke redenen niet geleverd. Order geannuleerd en vandaag geld terug ontvangen.
Icentre: status direct leverbaar. Online chat met medewerker of hij echt op voorraad was, antwoord ja. Ik kijk bij de voorraadindiciatie, die was grijs. Dus toch nog even gebeld, nee wij hebben helemaal geen mini's op voorraad.
Dixons: bij bestellen stond 250 stuks op voorraad, morgen leveren.. Gebeld of dit daadwerkelijk zo is. Nee hoor, we verwachten 30 november pas weer een voorraad.
Dus vraag goed na en bestel het liefst ergens waar je achteraf kunt betalen.. Ze kletsen maar uit hun nek over de voorraad en jij zit met lege handen.
Bizar zeg...
Je zou zeggen dat de meeste zaken hun voorraden wel goed geregeld hebben.
Of het komt doordat ze zelf met pen & papier reserveringslijstjes bij houden en die niet in het voorraadsysteem kunnen ofzo.
Toch lijkt dit wel de slechtste Apple launch ooit te zijn wat verkrijgbaarheid betreft.
Je zou zeggen dat de meeste zaken hun voorraden wel goed geregeld hebben.
Of het komt doordat ze zelf met pen & papier reserveringslijstjes bij houden en die niet in het voorraadsysteem kunnen ofzo.
Toch lijkt dit wel de slechtste Apple launch ooit te zijn wat verkrijgbaarheid betreft.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:47:
[...]
Ik heb overigens met verschillende online winkels slechte ervaring betreffende de ipad mini:
[...]
Dixons den helder hebben de Ipad mini 16GB liggen. Maar ik moet deze niet wil de Ipad 4 met 3G bah, Apple heeft voor de zoveelste keer leverings problemen.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb net een mailtje gekregen van Bol.com. Mijn op 7 november bestelde iPad mini 16GB Black wordt pas de 7e december verwacht i.p.v. vandaag.
Verwijderd
Dat is op zijn minst opmerkelijk.. Heb dezelfde mini besteld op 3/11 en die van mij wordt op 11 januari pas verwacht..Disfigured schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:24:
Ik heb net een mailtje gekregen van Bol.com. Mijn op 7 november bestelde iPad mini 16GB Black wordt pas de 7e december verwacht i.p.v. vandaag.
Vanochtend om 10.00 uur de mini besteld bij Mycom en aan het eind van de middag mee uit de winkel gelopen. De 16/32 GB in zowel wit als zwart waren gewoon leverbaar.
Mycom op de website en vervolgens meegenomen uit dichtstbijzijnde filiaal?
Mijn reservering bij conrad staat nog steeds op 3/3/12. Als die langer wordt (later dan 10 dec) dan annuleer ik het en ga ook voor Mycom. Nu heb ik wel een korting van 33 euro, maar de 11e heb ik dat ding nodig. Daar heb ik wel die 33 euro voor over.
Mijn reservering bij conrad staat nog steeds op 3/3/12. Als die langer wordt (later dan 10 dec) dan annuleer ik het en ga ook voor Mycom. Nu heb ik wel een korting van 33 euro, maar de 11e heb ik dat ding nodig. Daar heb ik wel die 33 euro voor over.
Bol heeft nu de iPad 4 WiFi 32GB wit in de aanbieding van 599 voor 509 euro. De zwarte dan gek genoeg weer niet, en die wil ik eigenlijk... het zou zomaar wel eens een foutje kunnen zijn dus grijp je kans!
Bol - iPad 4 WiFi 32GB wit
[ Voor 4% gewijzigd door Gluten Parody op 29-11-2012 14:35 ]
Kreeg vanmorgen een mailtje van Dixons dat m'n iPad klaar lag. Dus nu ligt er hier een witte 16gb voor me te syncen naast z'n grote broer!
Toch snel gegaan, gister zeiden ze nog dat ze voorlopig geen nieuwe verwachtte.
Toch snel gegaan, gister zeiden ze nog dat ze voorlopig geen nieuwe verwachtte.
Tesla M3LR '21
Denk dat het een typefoutje was, de prijs is weer aangepast naar 599euro.Gluten Parody schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:34:
Bol heeft nu de iPad 4 WiFi 32GB wit in de aanbieding van 599 voor 509 euro. De zwarte dan gek genoeg weer niet, en die wil ik eigenlijk... het zou zomaar wel eens een foutje kunnen zijn dus grijp je kans!
Heb mijn ipad nu paar dagen in gebruik wat een top ding.
Heb de zwarte 32gb gekocht op blackfriday voor $548 (421euro) en een dark grey smartcase voor $34 (26euro)
Doordat er nog tax bij kwam in New York (8.875%) Heb ik in totaal &633.66 betaald voor dit setje (487euro).
Mooi gebouw ook van Apple op de 5th avenue
Cons:::BB4E
Shit, mijn bestelling bij Conrad is een week opgeschoven... Ik denk dat ze die €33,- maar lekker mogen houden, dit is geen service.
Verwijderd
Wel typisch.. Bol.com en Conrad die beide de leverdata steeds maar verschuiven.. Zou dat iets met de korting te maken hebben? Iemand überhaupt al een mini van een van deze 2 winkels ontvangen?
Ik heb die van mij inmiddels bij Dixons gehaald.. Kreeg daarna nog telefoon van een andere Dixons vestiging en van Expert dat er een mini voor me klaar lag, dus volgens mij zijn zij wel de enigen die leveringsproblemen hebben. Daarom denk ik dat de 10% korting het probleem is. Dan hopen ze dat je gaat annuleren..
Ik heb die van mij inmiddels bij Dixons gehaald.. Kreeg daarna nog telefoon van een andere Dixons vestiging en van Expert dat er een mini voor me klaar lag, dus volgens mij zijn zij wel de enigen die leveringsproblemen hebben. Daarom denk ik dat de 10% korting het probleem is. Dan hopen ze dat je gaat annuleren..
Ook de mijne van Conrad is verschoven naar 10 december. Ik ga ook annuleren. Ik zie er wel helemaal van af. Ga met het geld wel een mooie jas halen ofzo. Pff
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar in de Apple store hebben ze naar eigen zeggen een ''ruime'' voorraad iPad mini's binnen gekregen.
Ik heb de mijne daar vanochtend maar gehaald.
Ik heb de mijne daar vanochtend maar gehaald.
Wow, kon zomaar een reservering maken voor een iPad Mini 16GB Zwart bij de A-Mac. Hij ligt klaar tot 17.30.
Nu op zoek naar een leuk hoesje/sleeve :-)
Edit,
Ik heb hem gisterenavond (laat thuis, dus maar even kunnen spelen) kunnen uitpakken maar het is echt een ideaal formaat! Stond nog iemand voor me, ook een reservering, voor een zwarte iPad Mini 16GB. Ze gaan toch wel hard denk ik.
Nu op zoek naar een leuk hoesje/sleeve :-)
Edit,
Ik heb hem gisterenavond (laat thuis, dus maar even kunnen spelen) kunnen uitpakken maar het is echt een ideaal formaat! Stond nog iemand voor me, ook een reservering, voor een zwarte iPad Mini 16GB. Ze gaan toch wel hard denk ik.
[ Voor 44% gewijzigd door erikafoort op 04-12-2012 10:35 ]
Verwijderd
Dat gevoel had ik helaas ook al, ik denk dat ze verlies lijden op iedere ipad door die 10% en net zo lang verschuiven, totdat je 'm annuleert. Maar ik laat 'm toch mooi open staan.Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:16:
Wel typisch.. Bol.com en Conrad die beide de leverdata steeds maar verschuiven.. Zou dat iets met de korting te maken hebben? Iemand überhaupt al een mini van een van deze 2 winkels ontvangen?
Verwijderd
Ik ook, ik heb er nog een liefhebber voor die het niet erg vindt om erop te wachten..Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:39:
[...]
Dat gevoel had ik helaas ook al, ik denk dat ze verlies lijden op iedere ipad door die 10% en net zo lang verschuiven, totdat je 'm annuleert. Maar ik laat 'm toch mooi open staan.
Verwijderd
Wordt alleen boos als ze straks alle orders annuleren onder het mom van "door een fout in het systeem worden alle openstaande orders geannuleerd, u kunt deze opnieuw bestellen in onze winkel" (zonder korting),, maar of ze zover gaan zou wel extreem zijnVerwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:11:
[...]
Ik ook, ik heb er nog een liefhebber voor die het niet erg vindt om erop te wachten..
Verwijderd
schijnt dat de ipad mini cellular (alle versies) beschikbaar is bij BCC? Net gebeld en te horen gekregen dat ik het morgen binnen zal krijgen. Nu maar hopen dat het ook echt zo is...
(overigens kreeg ik de indruk dat de medewerker die mij hielp niet echt veel verstand had van de iPads. Ik moest meerdere keren met nadruk vragen of het inderdaad om de cellular versie ging anders had ik morgen de WiFi versie gekregen...)
(overigens kreeg ik de indruk dat de medewerker die mij hielp niet echt veel verstand had van de iPads. Ik moest meerdere keren met nadruk vragen of het inderdaad om de cellular versie ging anders had ik morgen de WiFi versie gekregen...)
Mycom heeft redelijk wat Ipad mini's 16 GB WIFI op voorraad vandaag 1tje opgepikt
Verwijderd
Is er al een datum bekend voor de ipad mini 32/64gb /3g uitvoering het liefst kleur zwart. Of is ie in duitsland wel al te koop want ik woon net aan de grens.
First world problems! Twee weken zonder iPad!!!
Ik wacht ook nog op Conrad, ik vind het wel erg slecht dat ze je niet per email op de hoogte brengen van de gewijzigde leverdatum.
Begin ze ook te verdenken van het met opzet rekken van de levering in de hoop dat de order geannuleerd wordt. Op hun Twitter account lijken ze het bijna aan te moedigen..
Verwijderd
Dat zeiden ze bij mij ook, de volgende dag kwam er helaas niets en niemand bij de klantenservice wist zogenaamd waarom en dus heb ik toen geannuleerd..Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:31:
schijnt dat de ipad mini cellular (alle versies) beschikbaar is bij BCC? Net gebeld en te horen gekregen dat ik het morgen binnen zal krijgen. Nu maar hopen dat het ook echt zo is...
Verwijderd
Kennelijk is de ipad mini 32gb cellular op vooraad bij BCCVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:17:
Is er al een datum bekend voor de ipad mini 32/64gb /3g uitvoering het liefst kleur zwart. Of is ie in duitsland wel al te koop want ik woon net aan de grens.
Verwijderd
Dat is maar de vraag. Ik had de cellular versie gister moeten krijgen (de medewerkerS stonden erop dat ik het de volgende dag zou krijgen) maar uiteindelijk niet gekregen. Net gebeld en de betaling zou (zogenaamd?) zijn blijven steken in het systeem. Morgen zou ik hem dus alsnog krijgen...
Volgens de Nederlands website van apple ie er ook nog steeds niet.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:23:
[...]
Kennelijk is de ipad mini 32gb cellular op vooraad bij BCC
Verwijderd
En, vandaag wel gekregen?Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:28:
Dat is maar de vraag. Ik had de cellular versie gister moeten krijgen (de medewerkerS stonden erop dat ik het de volgende dag zou krijgen) maar uiteindelijk niet gekregen. Net gebeld en de betaling zou (zogenaamd?) zijn blijven steken in het systeem. Morgen zou ik hem dus alsnog krijgen...
Verwijderd
nee, heb al paar keer gebeld en elke keer kreeg ik een ander smoes te horen.
dag 1. betaling was niet goed doorgekomen maar morgen komt het echt eraan.
dag 2. een of ander reden, weer een fout maar vergeten.
dag 3. het zou al geleverd zijn, maar na onderzoek zou het via de verkeerde bezorg dienst zijn gegaan, 11 dec zal ik het krijgen.
dus ja, denk niet dat ze hem hebben maar wel alvast mensen probeert te lokken door te zeggen dat ze het op voorraad hebben. Je moet overigens ook eerst betalen.
Als ik hem via media markt eerder krijg ga ik deze gewoon annuleren. Vind het al geen stijl dat ze zo te werk gaan...
dag 3. het zou al geleverd zijn, maar na onderzoek zou het via de verkeerde bezorg dienst zijn gegaan, 11 dec zal ik het krijgen.
dus ja, denk niet dat ze hem hebben maar wel alvast mensen probeert te lokken door te zeggen dat ze het op voorraad hebben. Je moet overigens ook eerst betalen.
Als ik hem via media markt eerder krijg ga ik deze gewoon annuleren. Vind het al geen stijl dat ze zo te werk gaan...
..
[ Voor 133% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:32 ]
Verwijderd
Dat vermoeden had ik dus ook toen mijn mini de volgende dag niet werd bezorgd en niemand wist waarom niet. Ik heb toen gelijk geannuleerd. Bij een winkel die op zo'n manier de klanten voorliegt wil ik niet eens iets kopen. Had overigens wel netjes na 3 dagen mijn geld terug.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:09:
nee, heb al paar keer gebeld en elke keer kreeg ik een ander smoes te horen.
Typisch dat het nu bij jou hetzelfde verloopt.. Toeval?
Misschien moeten jullie eens bij Best Buy gaan kijken..? 
http://www.spitsnieuws.nl...12/koop-1-ipad-krijg-er-5
http://www.spitsnieuws.nl...12/koop-1-ipad-krijg-er-5
Vandaag bij de Mycom in Utrecht eentje gehaald. Toch maar gedaan, want ik kan het goed gebruiken over paar dagen.
Verwijderd
ik betwijfel of het toeval is. Inderdaad, na mijn eerste telefoon vond ik het al verdacht en zeker toen je zei dat je hetzelfde verhaal hebt gehoord. Tis dat de ipad mini cellular nergens leverbaar is.. ik ga dus hier ook nooit meer iets kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:50:
[...]
Dat vermoeden had ik dus ook toen mijn mini de volgende dag niet werd bezorgd en niemand wist waarom niet. Ik heb toen gelijk geannuleerd. Bij een winkel die op zo'n manier de klanten voorliegt wil ik niet eens iets kopen. Had overigens wel netjes na 3 dagen mijn geld terug.
Typisch dat het nu bij jou hetzelfde verloopt.. Toeval?
Wie, wat, waar?AnthonyR schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:13:
480 euro bij DataIo
Verwijderd
Ondertussen iPad mini black 32 GB cellular gehaald bij mediamarkt en geannuleerd bij BCC.
Neefje heeft zondag 16 GB cellular gehaald bij media markt waarvan de medewerkers later niets meer van afweten...
Neefje heeft zondag 16 GB cellular gehaald bij media markt waarvan de medewerkers later niets meer van afweten...
Top, daar heb ik zojuist de Ipad 4 besteld. Zat eerst nog te twijfelen tussen de 2 en de 3 vanwege de prijs (vriendin's argument voornamelijk), maar aangezien ik inmiddels toch al besloten had dat het de 3 ging worden is 480 euro maar een minimale meerprijs t.op.v. de 3. Dan meteen maar de allernieuwste in huisAnthonyR schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:13:
480 euro bij DataIo
[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 10-12-2012 15:40 ]
En de Ipad is binnen. Snelle levering dus door dataio
[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 11-12-2012 16:48 ]
Heb hem daar ook besteld, vanmiddag verzonden. Goed om te horen dat alles goed isSouthern Sun schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:48:
En de Ipad is binnen. Snelle levering dus door dataio
Kan niet wachten

.
[ Voor 100% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 08:09 ]
Als de iPad op voorraad is vanuit het magazijn van Apple NL (Flextronics in de buurt van Tilburg). Als hij niet op voorraad is of als het geen standaard bestelling is (b.v. met inscriptie) dan wordt de bestelling rechtstreeks vanuit de fabriek in China verzonden.Fastman schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:56:
Zeg mensen, van waar wordt een iPad verstuurd die je via de online store besteld?
Je vergist je denk ik in de 4? De mini cellular is namelijk nog volgens geen enkel bericht op de markt verkrijgbaar.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:44:
Ondertussen iPad mini black 32 GB cellular gehaald bij mediamarkt en geannuleerd bij BCC.
Verwijderd
Nee, het is de iPad mini Cellular. Ik heb de iPad mini Cellular 16GB op 8 november gereserveerd (als eerste) en mijn neefje heeft hem op 9 december gekocht bij de Media Markt. 10 december ben ik ook gegaan en hierop aangesproken van waarom ik niet ben gebeld dat de iPad mini Cellular is geleverd. De man wist natuurlijk nergens van maar had de 32GB nog wel op voorraad. En die heb ik dus gekocht.Zygivt schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:54:
[...]
Je vergist je denk ik in de 4? De mini cellular is namelijk nog volgens geen enkel bericht op de markt verkrijgbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 21:31 ]
Klinkt positief.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:30:
[...]
Nee, het is de iPad mini Cellular. Ik heb de iPad mini Cellular 16GB op 8 november gereserveerd (als eerste) en mijn neefje heeft hem op 9 december gekocht bij de Media Markt. 10 december ben ik ook gegaan en hierop aangesproken van waarom ik niet ben gebeld dat de iPad mini Cellular is geleverd. De man wist natuurlijk nergens van maar had de 32GB nog wel op voorraad. En die heb ik dus gekocht.
Helaas kan ik hem nog nergens bestellen icm een abonnement.
Iemand een idee waar ik een witte iPad Mini 16GB WiFi kan kopen? Overal uitverkocht volgens mij....
Of weet iemand wanneer er nieuwe leveringen komen? Bol.com heeft het over 8 - 10 weken
Of weet iemand wanneer er nieuwe leveringen komen? Bol.com heeft het over 8 - 10 weken

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 23-12-2012 18:10 ]
Ook ik ben benieuwd waar ik vandaag nog een iPad Mini 16GB kan kopen in de omgeving van Oss, Den Bosch, Eindhoven, Nijmegen.
bij Apple zelf verzendklaar in 2 weken. Maar inderdaad overal verder uitverkocht. Wel jammer wil er ook eentje bestellen.ThinkPadd schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:09:
Iemand een idee waar ik een witte iPad Mini 16GB WiFi kan kopen? Overal uitverkocht volgens mij....
Of weet iemand wanneer er nieuwe leveringen komen? Bol.com heeft het over 8 - 10 weken![]()
Elect a clown, expect a circus.
Ik ging tegen beter weten in afgelopen maandag nog kijken voor een ipad mini 16Gb wifi. 2x te horen gekregen; in NL en zelfs in Europa uitverkocht ... Ik denk dat ik maar tot maart wacht ... gerucht gaat dat er dan weer een nieuwe ipad mini komt.
Heeft iemand al zijn iPad via Conrad gekregen met de 10% actie.