• jhesse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-05 21:44
gezocht: ipad mini zwart 16 gb in de omgeving breda/roosendaal en eventueel nog verder.
kan ze nergens vinden in een winkel, moet er toch nog wel ergens eentje liggen op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahoud
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 21:22
jeremy1111 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:58:
Heeft iemand al zijn iPad via Conrad gekregen met de 10% actie.
Nope; die van mij is voor de 3e keer vooruitgeschoven... deze keer naar 14/01 (32GB/Zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:31
jah heb m daar zelf ook gehaald vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ligt ie niet gewoon bij de AMac of de Dixons in Oss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

FiXeR.nl schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:16:
[...]

Dixons heeft helemaal niets.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 11:20
FiXeR.nl schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:16:
[...]

Ik ben bij verschillende Amacs geweest en meerdere gebeld... ze hebben allen geen 16GB's meer liggen :(

Saturn Hoofddorp heeft ze ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Valderrama op 28-12-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425306

Bij mediamarkt Eindhoven ze er nog voldoende op voorraad cellular 16gb, aangezien ik vandaag daar eentje heb opgehaald (zonder te bestellen) terwijl op internet stond dat ze via internet niet meer leverbaar waren;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Laatst online: 23-05 11:20
Ik was gisteren in de MM Eindhoven en tegen mij zei die kerel dat ze geen enkele mini's meer hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425306

Valderrama schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:40:
Ik was gisteren in de MM Eindhoven en tegen mij zei die kerel dat ze geen enkele mini's meer hadden!
Heel raar dan want ik kreeg er gewoon eentje mee 16gb zwart cellular. Ik kan me aankoopkosten wel posten als je het niet gelooft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 17:27
Bij de MyCom verwachten ze pas op 21-1 volgend jaar een nieuwe lading: https://twitter.com/MyCom/status/285715928564510720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56
Blij dat ik die van Conrad heb gecanceld. Lijkt me bijna fraude om telkens de datum te veranderen. Als iets niet leverbaar is, moet je een indicatie geven van wanneer het wel leverbaar is. Je kan er naast zitten en je kan een fout maken, maar 3 keer opschuiven lijkt me gewoon klant aan de lijn houden en niet leveren.

In Amsterdam Apple store zijn ze meer dan verkrijgbaar. Ik weet niet of de cellular daar ligt, maar ik zag een hele rits iPad mini's achter de toonbank (waar je ook tegenwoordig de iPhone's en iPod's koopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik zit in dubio: Ipad 4 of Ipad mini! Nu las ik ook dat er steeds meer geruchten opkwamen dat in maart Apple met Ipad 5 en Ipad mini 2 zou komen. Geen idee of dit waar is of niet.

Maar ik gebruik de Ipad voornamelijk snel iets op internet zoeken of spelletjes erop doen! Retina is zeker weten mooi maar prijs verschil is ook enorm.
Zucht, zo zit ik al 2 weken! Ipad mini ligt makkelijker in de hand maar zelfde specs als Ipad 2 die ik al gehad heb en Ipad 4 zit nieuwe A6X Proc.!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32
Xtr3me4me schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:34:
Ik zit in dubio: Ipad 4 of Ipad mini! Nu las ik ook dat er steeds meer geruchten opkwamen dat in maart Apple met Ipad 5 en Ipad mini 2 zou komen. Geen idee of dit waar is of niet.

Maar ik gebruik de Ipad voornamelijk snel iets op internet zoeken of spelletjes erop doen! Retina is zeker weten mooi maar prijs verschil is ook enorm.
Zucht, zo zit ik al 2 weken! Ipad mini ligt makkelijker in de hand maar zelfde specs als Ipad 2 die ik al gehad heb en Ipad 4 zit nieuwe A6X Proc.!
Ik had hetzelfde dilemma, maar ben uiteindelijk blij met de 4. Zeker bij het kijken van filmpjes, spelletjes of internetten vind ik het wel fijn dat het scherm wat groter is. Ipad 5 zal nog wel duurder zijn en als je die hebt komt er binnen afzienbare tijd ook wel weer een opvolger etc. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 01-01-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Southern Sun schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:31:
[...]

Ik had hetzelfde dilemma, maar ben uiteindelijk blij met de 4. Zeker bij het kijken van filmpjes, spelletjes of internetten vind ik het wel fijn dat het scherm wat groter is. Ipad 5 zal nog wel duurder zijn en als je die hebt komt er binnen afzienbare tijd ook wel weer een opvolger etc. ;)
Ja denk misschien dat het toch wel de Ipad 4 wordt. Maar wacht nog even een maandje af. Misschien dat het gerucht toch werkelijkheid word in maart. Als dat zo is wacht ik toch liever die andere 2 maanden extra af en pak ik meteen de Ipad 5. Heb nu toch zolang al gewacht dat extra maandje ga ik ook niet dood van.
(Alhoewel ik wel erg de Ipad nu mis :P)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
heeft iemand een datum wanneer de ipad mini 16gb weer geleverd kan worden? Als ik er 1 wil bestellen via de online apple store dan heb ik de ipad mini rond 21 januari. Verder weet er iemand of er in de apple store in amsterdam nog ipad mini's 16gb zwart zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

jhesse schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:01:
heeft iemand een datum wanneer de ipad mini 16gb weer geleverd kan worden? Als ik er 1 wil bestellen via de online apple store dan heb ik de ipad mini rond 21 januari. Verder weet er iemand of er in de apple store in amsterdam nog ipad mini's 16gb zwart zijn?
Morgen op te halen volgens Dixons.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-05 20:57
Heb even gebeld met Dixons Nijverdal voor een zwarte iPad Mini 32 GB. Ligt voor me klaar, morgenavond even oppikken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:10
Anoniem: 328026 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:43:
[...]

Ben vandaag bij Dixons in Hoogeveen geweest, en die had het over 2 week levertijd, omdat Apple ze op dit moment niet op voorraad heeft (iCentre heeft ze ook niet). 32GB modellen hebben ze nog wel op voorraad had ie het over.

Volgens de pricewatch: pricewatch: Apple iPad Mini Wi-Fi 16GB Wit (ik wil graag een witte ;) ) zou MyCom hem binnen 3 dagen moeten kunnen leveren, maar daar geloof ik eerlijk gezegd niks van. Denk dat als je daar besteld het net zo gaat als hierboven ergens werd genoemd: Ze accepteren je bestelling, en schuiven dan de levertijd steeds voor zich uit. Daar heb ik geen zin in, dus ik wacht gewoon tot hij bij iCentre weer op voorraad is.

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 02-01-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:31
saturn hoofddorp had ze tussen kerst en oud en nieuw nog ruim op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
bartkoper schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:09:
saturn hoofddorp had ze tussen kerst en oud en nieuw nog ruim op voorraad
de dag na kerst waren ze overal uitverkocht de 16gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495115

Op 13 december heb ik een Ipad Mini besteld. Op 27 december was hij EINDELIJK verzonden, en nu is mijn status nog steeds: Onderweg naar klant – verzending op schema.... volgens Apple wordt die Ipad op 7 januari dan eindelijk geleverd... maar heb er niet zo'n vertrouwen in... iemand enig idee hoelang dit nog kan gaan duren???....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 328026 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:43:
[...]

nu staat op de site ook niet meer direct leverbaar, foutje bedankt van Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Vanmorgen toevallig bij een dixons binnengewandeld tijdens mijn werk. (Amsterdam)
Die had er gewoon 1 of 2 liggen zwart 16 gb
Volgens de heren kregen ze gewoon om de zoveel dagen een zeer kleine hoeveelheid per filiaal binnen.
De moeite waard dus om je smorgens bij een dixons te melden als je zoekende bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55758

Bol.com heeft alle iPad Mini's die besteld zijn met 10% korting geannuleerd.
Kan dat zo maar? Heeft Bol geen leveringsplicht? 4 november besteld en betaald, 4 januari geannuleerd door Bol.com zonder enige kennisgeving zo ver.
Eerst werd er 2/3 weken levertijd aangegeven, dat werd aangepast naar 8/10 weken. En nu dus geannuleerd.
Bol.. als je nog eens 2 maanden geld wilt lenen.. let me know |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:09
In principe geldt dat je een overeenkomst hebt, die door beide partijen nageleefd dient te worden.
Als Bol.com wel iPad mini's uitlevert, maar alleen orders met 10% korting annuleert, dan maak je grote kans dat je Bol.com kan dwingen om het alsnog uit te leveren. Vraag is dan alleen of het je de moeite waard is, voor die paar tientjes.

Je kan ff kijken of ze bij een branche-vereniging oid zijn aangesloten, die daarin bemiddelt, of eisen stelt aan de winkel. Hier bijvoorbeeld:
https://beheer.thuiswinkel.org/leden/bol/certificaat

(maar dan raad ik je wel aan om te checken of hetgeen wat bol nu doet, wel of niet binnen de regels valt)

Op basis van 11.5 kan je een redelijk punt maken, denk ik:
http://www.bol.com/nl/m/v...oopvoorwaarden/index.html

[ Voor 9% gewijzigd door Raymond op 04-01-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 55758 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:16:
Bol.com heeft alle iPad Mini's die besteld zijn met 10% korting geannuleerd.
Kan dat zo maar? Heeft Bol geen leveringsplicht? 4 november besteld en betaald, 4 januari geannuleerd door Bol.com zonder enige kennisgeving zo ver.
Eerst werd er 2/3 weken levertijd aangegeven, dat werd aangepast naar 8/10 weken. En nu dus geannuleerd.
Bol.. als je nog eens 2 maanden geld wilt lenen.. let me know |:(
Haha, geweldige actie van ze _/-\o_ . En als je nu 1 besteld tegen normale prijs, heb je hem in no time binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik had al een naar voorgevoel met zowel Conrad als Bol.com. Gelukkig niet mijn geld aan ze "geleend".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Hier inderdaad ook de ipad met 10% korting geannuleerd door Bol.com.. Schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Ipad mini 16gb versie niet meer leverbaar bij bol.com. Vandaar denk ik ook de geannuleerde bestellingen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 11:28
En dan over een paar dagen wel weer leverbaar uit voorraad. Kunnen ze wel zeggen dat de annulering komt door leveringsproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Maar wat ik dan niet snap: Waarom doen ze die dingen dan in de aanbieding als het niet uit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Slasher schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:51:
[...]

nu staat op de site ook niet meer direct leverbaar, foutje bedankt van Dixons.
Net weer op de website van Dixons gekeken, en mijn lokale Dixons zou hem op voorraad hebben (vandaag afhalen). Heb hem gereserveerd, dus ben benieuwd....

Zal ze straks nog even bellen (zijn pas om 13:00 open). Zou mooi zijn als hij daadwerkelijk op voorraad is! Zit al 2 weken te wachten tot de iPad Mini 16GB WiFi Wit ergens op voorraad is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ThinkPadd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:53:
[...]

Net weer op de website van Dixons gekeken, en mijn lokale Dixons zou hem op voorraad hebben (vandaag afhalen). Heb hem gereserveerd, dus ben benieuwd....

Zal ze straks nog even bellen (zijn pas om 13:00 open). Zou mooi zijn als hij daadwerkelijk op voorraad is! Zit al 2 weken te wachten tot de iPad Mini 16GB WiFi Wit ergens op voorraad is :O
Ik heb hem op dezelfde manier gereserveerd en kon hem afgelopen vrijdag ophalen. Zwarte versie dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oke. Ben net hier vlakbij m'n werk naar een andere Dixons geweest, en die zei dat het dan waarschijnlijk wel goed moet komen, en dat ik hem waarschijnlijk vanmiddag wel kan ophalen bij de Dixons in m'n woonplaats :) Ben benieuwd

Helaas, de vestiging in m'n woonplaats heeft hem toch niet op voorraad. Net gebeld, en de voorraad die op de website stond was een klantenbestelling, en dat wordt blijkbaar niet in mindering gebracht op de website :F De medewerker kon mij echter wel vertellen dat hij in de wandelgangen had gehoord dat deze week waarschijnlijk weer iPads binnenkwamen (donderdag of vrijdag). Heb Dixons op Twitter nog maar even gevraagd of zij hier meer van weten (https://twitter.com/Dixons)

De reservering kunnen ze bij mijn filiaal zo weer intrekken als ik dat zou willen, kon de medewerker mij vertellen.

[ Voor 58% gewijzigd door ThinkPad op 07-01-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar aanleiding van de annulering van mijn Ipad mini met 10% korting, vanwege zogenaamde leveringsproblemen, heb ik een klachtenmail gestuurd. En mijn klacht is super netjes afgehandeld, ik heb een kortingsbon gekregen voor een volgende bestelling. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Koop daarmee een ipad mini haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja wie weet, de kortingsbon is hoger dan de korting die ik met de 10% korting had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Gister m'n iPad Mini WiFi 16GB WIT kunnen ophalen bij Dixons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55758

Anoniem: 97273 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:45:
Tja wie weet, de kortingsbon is hoger dan de korting die ik met de 10% korting had gehad.
Mag ik weten hoeveel je hebt gekregen van Bol.com? Mij wilden ze afdoen met 5 euro korting op volgende bestelling. Die 5 euro mogen ze houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:18
Op 24 december bij Icentre een witte Ipad mini besteld. verschillende keren gebeld omte vragen naar een indicatie voor de levertijd. Vorige week nog werd verteld dat hij nu toch wel snel zou komen; we stonden vooraan in de wachtrij. Vandaag een mail ontvangen dat de levering nog even op zich liet wachten. BUMMER! :(

Snel via de Dixons site gekeken waar ze op voorraad zijn of komen. Bleek dat er bij de dichtsbijzijnde Dixons morgen weer op voorraad zijn :+ Nu dus voor morgen gereserveerd bij Dixons; mag de witte 16Gb als het goed is daar ophalen. De besteld bij Icenter heb ik ondertussen geannuleerd ;w

Nu echt nog maar 1 nachtje slapen....

Tja, update: vandaag belde Icenter dat de IPad mini toch verzonden was. Terwijl ze gisteren iets anders zeiden :? Wie nu een witte IPad mini 16GB zoekt kan beste even naar Dixons in Hellevoetsluis. Daar is er in ieder geval eentje over omdat ik hem niet meer nodig heb :9

[ Voor 17% gewijzigd door thunder68 op 24-01-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55758 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Mag ik weten hoeveel je hebt gekregen van Bol.com? Mij wilden ze afdoen met 5 euro korting op volgende bestelling. Die 5 euro mogen ze houden.
Sorry voor de late reaktie. Ik heb een bon van 35 euro gekregen.

Ik zie trouwens dat de ipad mini inmiddels prima leverbaar is bij Bol.com.. Hoe raar kan het lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339105

Even wat slapende honden wakker maken:

http://www.macrumors.com/...ipad-mini-on-november-12/

Naar het schijnt in een beperkt aantal landen. Europa helaas (nog) niet :'(

De online store ligt er ook uit. Gewoon of speciaal onderhoud ...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 339105 op 12-11-2013 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:31

NSG

Je weet niks!

Kan echt niet meer wachten, dit word m'n eerste tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:06
Nu beschikbaar in de store - 5 tot 10 werkdagen levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:17
Surprise move by Apple, interessant. Ben benieuwd of de winkels ook nog wat voorraden zullen krijgen, of dat die echt tot begin december moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revox862
  • Laatst online: 23-05 13:01
Klaar voor verzending: 5-10 werkdagen
Geleverd: 26 Nov, 2013 - 03 Dec, 2013 door Expreslevering

Inmiddels staan ze bij Coolblue ook op de site met binnenkort leverbaar. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb hem als eerste in bestelling staan bij een Belgische officiële mac-verdeler (Easy-M). Ik heb de ochtend na de event om 09:05 mijn bestelling geplaatst. Zo gauw ik een seintje krijg over de leverbaarheid, zal ik hem zeker ook hier even posten.

Ter info: ik heb de 128GB Space Gray, WiFi only besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revox862
Mediamarkt en Saturn op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

heb m besteld, eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 13:09
Bij mij wordt CC geweigerd. Ligt dit aan de drukte of is een schuld van mijn CC?
Oke dan ligt het wss aan mijn CC, stom systeem. 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Ryur op 12-11-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 23-05 08:37
Heb mijn bestelling ook gedaan. Credit Card werd gewoon geaccepteerd. Geen problemen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 23-05 13:09
sorted.bits schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:24:
Heb mijn bestelling ook gedaan. Credit Card werd gewoon geaccepteerd. Geen problemen daarmee.
Bij mij was het drukte ofzo, net wel voor elkaar gekregen.
32GB SpaceGrey Wifi only hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Er staat overal: "Klaar voor verzending: 5-10 werkdagen", maar bij het afrekenen staat er "Vermoedelijke bezorgdatum 26 Nov, 2013 - 03 Dec, 2013". Dan wacht ik nog wel met het plaatsen van de bestelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revox862
Klaar voor verzending is niet de bezorgdatum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Enes_81 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:57:
Er staat overal: "Klaar voor verzending: 5-10 werkdagen", maar bij het afrekenen staat er "Vermoedelijke bezorgdatum 26 Nov, 2013 - 03 Dec, 2013". Dan wacht ik nog wel met het plaatsen van de bestelling..
Ik heb de bestelling wel geplaatst. Als ik hem elders tegen komen voor hij verstuurd is dan neem ik hem dan wel mee.

Dit ook zo gedaan met de iPhone 5s. Deze opgehaald in de Apple store en bestelling van de store geannuleerd.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
iPad mini retina gewoon te bestellen op dixons.nl: http://www.dixons.nl/appl...mini-retina-16g-gray.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 13:06
Nu ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:06
Nog steeds 3 beschikbaar volgens de website. De prijzen zijn wel scherp...
Apple: Apple iPad Mini Retina+Cell 64G Gray = 689 eu
Dixons: Apple iPad Mini Retina+Cell 64G Gray = 589 eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royb3
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik heb mijn iPad mini retina 32gb wifi via de apple store besteld. verzendstijd is 5 tot 10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revox862
Heeft iemand er al één? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 20:07
Besteld bij Dixons online rond half 8 met de melding dat hij morgen bezorgd wordt. Ben benieuwd.

Edit: Track & trace ontvangen, wordt morgen geleverd.

[ Voor 10% gewijzigd door Jasper op 12-11-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Via deze link zou je ook moeten kunnen reserveren om in de Apple Store op te halen: https://ireserve.apple.co...e/iPad/productReservation

Blijkbaar is er momenteel gewoon winkelvoorraad, maar alleen op bestelling te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29

Ethirty

Who...me?

Vandaag bij de Mediamarkt en Saturn langs geweest. Displays op de demo tafel stond hij al wel vermeld maar nog geen show model of voorraad. Uiteraard wist de verkoper niet meer dan wat op internet te vinden is. Hij dacht volgende week een pallet te ontvangen, maar ik hoop op eerder. Zeker als Dixons morgen al kan leveren.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:39
Net gereserveerd bij dixons. Hebben jullie ervaring met levertijdem aldaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Laatst online: 28-01 17:40
ZiSE schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:47:
Nog steeds 3 beschikbaar volgens de website. De prijzen zijn wel scherp...
Apple: Apple iPad Mini Retina+Cell 64G Gray = 689 eu
Dixons: Apple iPad Mini Retina+Cell 64G Gray = 589 eu
Is zeker een fout en wil ik er van de ene kant wel van proberen te profiteren maar aan de andere kant heb ik er ook eigenlijk helemaal geen trek in op deze manier.
Zal waarschijnlijk wel wat mail gezeik opleveren om die iPad voor deze prijs te kunnen krijgen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ze zijn nu allemaal verdwenen van de Dixons site. Zal mij benieuwen of en hoeveel ze morgen bezorgen.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
In mijn t&t zie ik 'zending ontvangen door postnl', dus dat is hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:02

swv

Enes_81 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:46:
Via deze link zou je ook moeten kunnen reserveren om in de Apple Store op te halen: https://ireserve.apple.co...e/iPad/productReservation

Blijkbaar is er momenteel gewoon winkelvoorraad, maar alleen op bestelling te kopen.
Klopt, ik heb net een wifi 32GB zilver kunnen reserveren. Op dit moment is alleen nog de wifi 16GB zilver beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-05 10:51
He bah alleen nog een 16GB versie te reserveren inderdaad. Dat wordt wachten want 16GB vind ik persoonlijk net wat aan de krappe kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog geen bericht van Dixons om het op te halen vandaag. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Toch maar de 64GB + Cell besteld voor 589€ bij Dixons.

http://www.dixons.nl/appl...4g-gray.html#.UoMzBKLFVXa

We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Anoniem: 137811 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:46:
Ik heb nog geen bericht van Dixons om het op te halen vandaag. Ben benieuwd.
Misschien omdat ze nog niet leverbaar zijn (of was heel beperkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryatzu schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:20:
[...]

Misschien omdat ze nog niet leverbaar zijn (of was heel beperkt).
Toen in bestelde gister hadden ze er nog stuk of 60 voor ophaal voor vandaag. De winkel gaat 10:00 uur open. Even afwachten, anders bel ik vanmiddag even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Uiteraard niet vergeten om een giftvoucher mee te nemen. Krijg je 20 euro korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 21-05 09:45
Gisteren bij Dixons besteld met de giftvoucher van Facebook. 20,- euro goedkoper t.o.v. de Apple Store.
De 32GB wifi mini retina.
Ze verwachten deze a.s. maandag uit te kunnen leveren.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Dotto schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:37:
Gisteren bij Dixons besteld met de giftvoucher van Facebook. 20,- euro goedkoper t.o.v. de Apple Store.
De 32GB wifi mini retina.
Ze verwachten deze a.s. maandag uit te kunnen leveren.

:)
Oh helemaal top. In dat geval bestellen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

hoe krijg je die giftvoucher?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 18:20
ik twijfel nog steeds, de Air of de Mini retina,

Wordt mijn 1e tablet, heb geen laptop, wel PC maar zal er voornamelijk beetje internetten, apps, films kijken, shoppen. En films kijken onderweg. Ik las wel dat je met de mini wel moet inzoomen op sommige sites maar dat lijkt mij ook wel logisch tov een 9.7inch scherm...

De Mini lijkt mij handig dat die meer portable is en handig vanuit je bed/bank te gebruiken. Maar de Air is nu ook lichter en slanker... Ik ga van het weekend ff kijken bij de dixons..

Wat een luxe probleem... :-)

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Cruzer schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:42:
ik twijfel nog steeds, de Air of de Mini retina,

Wordt mijn 1e tablet, heb geen laptop, wel PC maar zal er voornamelijk beetje internetten, apps, films kijken, shoppen. En films kijken onderweg. Ik las wel dat je met de mini wel moet inzoomen op sommige sites maar dat lijkt mij ook wel logisch tov een 9.7inch scherm...

De Mini lijkt mij handig dat die meer portable is en handig vanuit je bed/bank te gebruiken. Maar de Air is nu ook lichter en slanker... Ik ga van het weekend ff kijken bij de dixons..

Wat een luxe probleem... :-)
Tsja ik zat met hetzelfde probleem, ik wilde vorig jaar al een iPad kopen maar de 4 vond ik gewoon te zwaar en de Mini had geen retina.
Nu is de iPad Air niet te zwaar meer en heeft de Mini retina dus een is het een lastige keuze.
Ik heb nu zelf maar een mini in bestelling staan puur omdat ik m tussen mijn vingers in portrait vast kan houden, iets wat ik met de Air niet kan.
Buiten dat denk ik dat je met geen van beide een miskoop doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryatzu schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:33:
Uiteraard niet vergeten om een giftvoucher mee te nemen. Krijg je 20 euro korting :)
Mail is binnen. Vanmiddag ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Is er al iemand die een mini retina bij de BCC heeft besteld? De website claimt dat bijna alle modellen op voorraad zijn maar ik vind het wat riskant om mijn order bij de Apple Store al te annuleren en hem bij de BCC te bestellen. Voor hetzelfde geld hebben ze geen voorraad en willen ze alleen maar kopers lokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 18:20
Earzz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:54:
[...]

Tsja ik zat met hetzelfde probleem, ik wilde vorig jaar al een iPad kopen maar de 4 vond ik gewoon te zwaar en de Mini had geen retina.
Nu is de iPad Air niet te zwaar meer en heeft de Mini retina dus een is het een lastige keuze.
Ik heb nu zelf maar een mini in bestelling staan puur omdat ik m tussen mijn vingers in portrait vast kan houden, iets wat ik met de Air niet kan.
Buiten dat denk ik dat je met geen van beide een miskoop doet.
Thanks dat heb ik dus ook, nou ik kijk wel bij de Dixons dit weekend. Ben bnwd naar je ervaringen!

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Veel conflicterende berichten in dit topic, de ene krijgt hem vandaag gelevered door Dixons of mag hem vandaag gaan ophalen, de ander zegt dat ze nog geen voorraad hebben en pas aanstaande maandag kunnen leveren.

Toevallig al iemand die hem heeft opgehaald of binnen heeft gekregen? Ben benieuwd, anders annuleer ik mijn order bij de Apple Store en haal ik hem bij de Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
noobynater schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:35:
Veel conflicterende berichten in dit topic, de ene krijgt hem vandaag gelevered door Dixons of mag hem vandaag gaan ophalen, de ander zegt dat ze nog geen voorraad hebben en pas aanstaande maandag kunnen leveren.

Toevallig al iemand die hem heeft opgehaald of binnen heeft gekregen? Ben benieuwd, anders annuleer ik mijn order bij de Apple Store en haal ik hem bij de Dixons.
Je maakt geen onderscheid tussen de verschillende modellen.

Het zit zo:
De 16GB wifi modellen zijn vrijwel direct leverbaar bij Dixons. De eerste bestelling zijn daarom al uitgeleverd.
De eerste 32GB modellen zullen a.s. maandag uitgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Het is gewoon nog erg gokken, voorraden zijn denk ik nog erg beperkt. Bij de Dixons is hij alweer van de site gehaald (gisteravond ook al). Op de site van de BCC staat hij als direct leverbaar, maar als je dan een postcode check doet dan moet je 3 dagen wachten voor je hem kan ophalen (verschillende gebieden geprobeerd)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
De mini retina's zijn inderdaad al van de website gehaald. Als je echter zoekt kom je ze nog wel tegen..:

http://www.dixons.nl/cata...esult/?q=ipad+mini+retina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dotto schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:43:
[...]

Je maakt geen onderscheid tussen de verschillende modellen.

Het zit zo:
De 16GB wifi modellen zijn vrijwel direct leverbaar bij Dixons. De eerste bestelling zijn daarom al uitgeleverd.
De eerste 32GB modellen zullen a.s. maandag uitgeleverd worden.
Ah, dat was helemaal aan mij voorbij gegaan inderdaad. Ik keek specifiek naar de 32GB en had niet gezien dat de 16GB van de site was, ik dacht dat ze misschien er al weer terug opstonden maar met andere levertijden oid.
Heb net ook nog even de lokale winkel gebeld en deze konden ook geen uitspraak doen over de levertijd of beschikbaarheid.

Mycom zegt overigens dat ze leveren op 16 November.

Edit: Misschien maar deze bestellen: http://www.dixons.nl/appl...retina-cell-64g-gray.html

Zouden ze voor deze prijs wel leveren aangezien het een prijsfout is?

[ Voor 12% gewijzigd door noobynater op 13-11-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rickjehh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:58:
Is er al iemand die een mini retina bij de BCC heeft besteld? De website claimt dat bijna alle modellen op voorraad zijn maar ik vind het wat riskant om mijn order bij de Apple Store al te annuleren en hem bij de BCC te bestellen. Voor hetzelfde geld hebben ze geen voorraad en willen ze alleen maar kopers lokken...
Bij Dixons haal ik straks de iPad voor mijn vriendin. Ik wil een 32GB Gray. Die heb ik nu besteld bij MyCom voor as zaterdag. Apple order is gecancelled. Als er vanavond nog bij BCC voorraad is bestel ik hem daar en heb ik hem morgen. Kan nu geen iDeal betalen. Geen reader bij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 137811 op 13-11-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
De enige reden waarom ik mijn order bij Dixons nu niet cancel is puur voor de 3 jaar garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 14:12
Ryatzu schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:33:
De enige reden waarom ik mijn order bij Dixons nu niet cancel is puur voor de 3 jaar garantie :)
^^ +1

ook zojuist besteld met giftvoucher en we wachten rustig af

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Laatst online: 20:52

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Heb zojuist bij BCC besteld. Volgens de bevestiging wordt 'ie morgen afgeleverd (PostNL). Ben benieuwd :) En anders staat 'ie ook nog bij de Apple Store in bestelling.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 20:48
De wifi + 4g 64gb Zilver is nog steeds te bestellen voor 589 euro. Prijs is 689 maar wanneer je op bezorgen drukt wordt het 589. Smart cover erbij, kom je boven de 600 dus dan krijg je met de kortingscode 30 euro eraf ipv 20.

EDIT: Helaas is het gecorrigeerd. Heb net op tijd besteld xD

[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 13-11-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enkele filialen van dixons kan je morgen weer afhalen, nog 5 stuks gray en 3 silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Bij de BCC langs geweest. Niets op voorraad, maar wel morgen te leveren via PostNL. Gelijk maar de knoop doorgehakt en de 32GB wifi (grijs) afgerekend. Dit is de iPad die ik eigenlijk altijd al wilde 8) Nu nog iemand vinden voor mijn iPad 2, die heeft na jaren trouwe dienst nu geen nut meer O-)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ryatzu schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:33:
En dan verloopt je garantie zeker via Dynafix ?? Dan heb ik liever 2 jaar Apple garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Heb net bestelling geplaatst bij BCC en gekozen voor bezorging op vrijdag en bestelling bij Apple geannuleerd.

Garantie verloopt net zo goed via Apple. Bij problemen helpen ze je ook in de Apple Store in Amsterdam. Vorig jaar nog netjes geholpen met een telefoon die ik elders gekocht had.

[ Voor 28% gewijzigd door Daan_ op 13-11-2013 16:03 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 20:48
Superdaantje schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:01:
Heb net bestelling geplaatst bij BCC en gekozen voor bezorging op vrijdag en bestelling bij Apple geannuleerd.

Garantie verloopt net zo goed via Apple. Bij problemen helpen ze je ook in de Apple Store in Amsterdam. Vorig jaar nog netjes geholpen met een telefoon die ik elders gekocht had.
Hoor weleens van mensen met een Iphone 4 dat ze het alleen het eerste jaar bij Apple terecht konden en het 2e jaar bij de verkoper moesten zijn om garantie te claimen. Weet niet of het met de nieuwere producten anders is, zat je in het 2e jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Vandaag netjes om 12 uur de retina 16gb van Dixons binnen gekregen. Super strak scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Ik had mezelf zonet overtuigd dat ik de bestelling bij de Apple Store ging annuleren en bij de BCC de bestelling ging plaatsen. Ik kom thuis, even checken of ik mijn bestelling bij Apple nog kan annuleren, check. Vervolgens bestelling plaatsen bij BCC en betaald. Terug naar de Apple site om te annuleren en wat denk je? Precies in die vijf minuten is mijn bestelstatus veranderd en kan ik niet meer annuleren :( Dus nu maar met de BCC bellen om de boel alsnog te annuleren daar. Iets met karma ofzo? ;)
Pagina: 1 ... 52 ... 67 Laatste