Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Dixons ftw. iPad Mini Retina met 20 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35
Heb gister de mini 16gb besteld in Apple store USA voor omgerekend 300 euro. Vandaag is hij opgestuurd uit China. Collega neemt hem mee naar Nederland. Iets langer wachten dus maar het prijsverschil wel waard.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 21:39

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik kreeg net een mail dat mijn (vanmiddag bestelde) iPad door BCC verzonden is. Top, morgen in huis! :) Ook WiFi 32GB Spacegrijs hier.

Edit: Oh, mijn bestelling bij Apple wordt nu ook al klaargemaakt. Nou ja, dan moet ik die maar retourneren aangezien annuleren niet meer kan.
rickjehh schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:14:
Ik had mezelf zonet overtuigd dat ik de bestelling bij de Apple Store ging annuleren en bij de BCC de bestelling ging plaatsen. Ik kom thuis, even checken of ik mijn bestelling bij Apple nog kan annuleren, check. Vervolgens bestelling plaatsen bij BCC en betaald. Terug naar de Apple site om te annuleren en wat denk je? Precies in die vijf minuten is mijn bestelstatus veranderd en kan ik niet meer annuleren :( Dus nu maar met de BCC bellen om de boel alsnog te annuleren daar. Iets met karma ofzo? ;)
Houd er wel rekening mee dat de zending van Apple mogelijk uit China komt. Het kan dus een paar dagen duren voor je die ontvangt. Ik ga zelf gewoon de BCC-iPad gebruiken en die van Apple retourneren.

[ Voor 95% gewijzigd door Ulster Seedling op 14-11-2013 00:15 ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb zelf mijn order bij BCC geannuleerd omdat ik het een beetje teveel van het goede vond om verzendkosten terug naar Apple te moeten betalen zodat ik hem een paar dagen eerder heb.

Maar als je hem dus snel wilt hebben kun je blijkbaar het beste bij BCC bestellen.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ook maar een 32GB grijs besteld bij Dixons, mooi om de hoek en met die korting mooi meegenomen, benieuwd wanneer ik het ding kan afhalen :)

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Ulster Seedling schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:04:

Houd er wel rekening mee dat de zending van Apple mogelijk uit China komt. Het kan dus een paar dagen duren voor je die ontvangt. Ik ga zelf gewoon de BCC-iPad gebruiken en die van Apple retourneren.
Ik kon mijn order bij BCC niet meer zo eenvoudig annuleren omdat ze hem al hadden overgedragen aan PostNL. Dus ik ga ook de iPad van de BCC gebruiken en ik denk dat ik die van Apple eventueel ook nog wel kwijt raak voor de goede prijs dus ik bekijk of nog even of ik hem retourneer (waardoor ik dus verzendkosten moet betalen), of hem verkoop voor iets onder de prijs.

Mijn 32GB WiFi White/Silver wordt ook vandaag bezorgd als het goed is :)

Cartman! schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:55:
Ook maar een 32GB grijs besteld bij Dixons, mooi om de hoek en met die korting mooi meegenomen, benieuwd wanneer ik het ding kan afhalen :)
Zaterdag

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:03

Mex

Weet je dat zeker? De site vermeldt:
Levertijd
Niet direct leverbaar

Mex schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:27:
[...]

Weet je dat zeker? De site vermeldt:

[...]
In Breda werd me verteld dat het vrijdag/zaterdag was. MyCom valt ook onder Dixons. Die melden ook zaterdag.

• Mex

Mex

Ik hoop dat je gelijk krijgt, heb zojuist de bestelling geplaatst.

• rickjehh
Mex schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:55:
Ik hoop dat je gelijk krijgt, heb zojuist de bestelling geplaatst.
Je had beter bij de BCC kunnen bestellen, die hebben alles op voorraad en dan weet je zeker dat je hem morgen in huis hebt :)

Anoniem: 337854

net ook besteld via de dixons website en hem gezet op afhalen.
ik had nergens de kans om mijn gift code in te vullen????.. jullie wel gehad?
Of moet dit pas als je in de winkel gaat afrekenen?

Ik moet toch nog wachten op mijn sleeve. Ik wacht nog wel een paar dagen en dan pak ik die 20 euro korting bij Dixons mee

Je moet een gift voucher mee naar de winkel nemen

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 137811 op 14-11-2013 11:06 ]

• Mex

Mex

Het was mij ook om die 20€ korting te doen, bij afhalen moet je de voucher uit de folder inderdaad neenenem.

Anoniem: 337854

thanks

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
Net gebeld met Easy-M in België. Blijkt dat hij in België nog nergens leverbaar is, maar dat de verzendingen onderweg zijn. Ze hopen volgende week, en anders ten laatste de week erna te kunnen uitleveren.

Ach ja, hoewel ik natuurlijk zeer enthousiast ben, staat er mij nog een knap staaltje zelfbeheersing te wachten. Die iPad krijg ik namelijk pas van mijn vrouwtje onder de kerstboom |:(

Maar toch wel blij dat hij er überhaupt zal liggen, na de negatieve berichtgeving van de laatste weken.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:17
Ik heb contact gehad met Dixons.
Geachte heer .........,

Bedankt voor uw bericht.

We verwachten deze ipad vandaag/ morgen weer binnen te krijgen in het centraal magazijn. Zodra het artikel binnenkomt zal binnen 48 uur uw order verwerkt kunnen worden.

Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Dus ook wel misschien vrijdag, zaterdag en anders maandag binnen.
Heeft natuurlijk ook te maken wanneer je besteld heb bij Dixons.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 14-11-2013 11:29 ]

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-04 21:38
Ryatzu schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:28:
Ik heb contact gehad met Dixons.

[...]

Dus ook wel misschien vrijdag, zaterdag en anders maandag binnen.
Heeft natuurlijk ook te maken wanneer je besteld heb bij Dixons.
Over welke mini's gaat dat? De 16GB? 32GB?

Dotto schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:39:
[...]

Over welke mini's gaat dat? De 16GB? 32GB?
Allemaal als t goed is

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

In Apple's helppagina's en in de verkoopvoorwaarden staat niets over verzendkosten bij retourneren. Zij nemen het hele proces op zich (volgens mij komt UPS het product ophalen). Ik kreeg de indruk dat dit kosteloos is. Heeft iemand hier ervaring mee?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• rickjehh
Ulster Seedling schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:43:
In Apple's helppagina's en in de verkoopvoorwaarden staat niets over verzendkosten bij retourneren. Zij nemen het hele proces op zich (volgens mij komt UPS het product ophalen). Ik kreeg de indruk dat dit kosteloos is. Heeft iemand hier ervaring mee?
Retourneren is inderdaad helemaal gratis. Ze komen het product dan ophalen op een door jou aangegeven locatie, of bij je thuis.

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

rickjehh schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:49:
[...]

Retourneren is inderdaad helemaal gratis. Ze komen het product dan ophalen op een door jou aangegeven locatie, of bij je thuis.
Ah, mooi. Precies wat ik verwacht had van Apple. (Nu voel ik me wel een beetje schuldig, omdat ze onnodig een iPad heen en weer sturen. Aan de andere kant koop ik genoeg van ze; verlies zullen ze op mij niet maken :+)

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:06
Voor het gemak post ik even de levertijden die op de mycom site staan:
- Alle WIFI versies: levertijd overmorgen
Cellular versies:
- 16gb wit, 32gb zwart, 128gb zwart: levertijd overmorgen
- 64gb zwart+wit, 128gb wit: levertijd 23 november
- 16gb zwart, 32gb wit : levertijd december

Zal vast niet helemaal kloppen, maar wel raar dat sommige versies op levering in december staan.
En dixons en mycom vallen onder hetzelfde bedrijf/magazijn dus dit zal ook voor dixons gelden.

Bij BCC nog helemaal geen info over de cellular versies :(

Heb een 64gb cellular bij dixons besteld. hopelijk krijg ik hem wel eerder dan 23 november

[ Voor 13% gewijzigd door Valinor op 14-11-2013 13:35 ]

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Zojuist een belletje van Media Markt dat de iPads daar binnen zijn. Dit ging om de winkel in Assen, maar ik vermoed dat het bij de meeste winkels zo zal zijn.

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 15:42
Levertijd bij Dixons verspringt zo nu en dan van "5-10 werkdagen" naar "Niet direct leverbaar", ze zullen de boel wel aan het updaten zijn....

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• Ray80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Kleine Update van mijn kant :
Volgens de website van Dixons waren er 2 bij Amsterdam Beethovenstr. Ik bellen , ze weten van niks.
Ik ga in me pauze naar Utrecht Nieuwegein daar hadden ze hem nog niet.
Hetzelfde was het geval op dat moment bij Saturn Nieuwegein.

Nu zie ik weer dat diezelfde Nieuwegein vestiging hem wel had. Ik bellen maar zij hadden hem niet binnen.
Maar volgens dezelfde Dixons site hebben zij hem wel...

Ik denk dat ik maar aan het werk ga en het maar laat voor vandaag...

• revox862
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 21:29
iPad mini met Retina-display, Wi-Fi, 16 GB, Spacegrijs
Besteld op 12 november 2013
Status Bestelling verzonden TAIPEI HSIEN, TW TW
Geschatte levering 21 november 2013

:D

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:30
Ladies & Gentlemen,
De 20eur korting waar halen jullie die vandaan?

Mvg F

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:08
Hier ook... 7 dagen (5 werkdagen) voor een express levering :(

• Cartman!
  • Niet online
BigF25, bon die in de folder zat van afgelopen week maar je kan die folder ook wel downloaden vanaf de site.

Mijn bestelling bij Dixons staat nog steeds op "In behandeling" dus reken er niet op dat ik de iPad zaterdag al kan ophalen. Heb hem niet direct nodig, de iPad 4 doet het ook nog prima :)

• Ryatzu
Zojuist een track en trace gehad van dixons. Hij wordt morgen geleverd.
Ipad 32GB silver.

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-04 11:28
revox862 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:58:
iPad mini met Retina-display, Wi-Fi, 16 GB, Spacegrijs
Besteld op 12 november 2013
Geschatte levering 21 november 2013

:D
Kreeg ik zojuist ook binnen. Ik dacht eerst bij het lezen van de titel van de mail dat ik m morgen zou hebben. Toen ik het mailtje opende zag ik dat de 21e de verwachte leverdatum is. Een week dus, vanuit Taiwan. Eerder dan de 26 nov - 3 dec die er eerst als verwachte datum stond :)

• BigF25
@Cartman
Bedankt zal het eens checken op de site van dixons. Daarna bestellen :)

Cartman! schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:10:
BigF25, bon die in de folder zat van afgelopen week maar je kan die folder ook wel downloaden vanaf de site.

Mijn bestelling bij Dixons staat nog steeds op "In behandeling" dus reken er niet op dat ik de iPad zaterdag al kan ophalen. Heb hem niet direct nodig, de iPad 4 doet het ook nog prima :)
De iPad die ik gister heb opgehaald staat ook nog op in behandeling :)

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Zojuist e-mail gehad van de Apple Store dat de mini op de post is. Dinsdag besteld en zou 5-10 werkdagen levertijd zijn, valt dus reuze mee :)!

Edit: iPad mini 16GB spacegrey (is voor mijn internettende ouders)

[ Voor 19% gewijzigd door RickvN op 14-11-2013 15:23 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Hier ook bericht dat de iPad mini retina onderweg is vanuit Taipei met verwachte aankomstdatum 21-11-2013. Toch 5 tot 10 dagen voor op schema!

• Valinor
BigF25 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:06:
Ladies & Gentlemen,
De 20eur korting waar halen jullie die vandaan?

Mvg F
Als je in de winkel wilt betalen heb je een voucher uit de folder nodig. Je kan volgens mij ook gewoon printen uit de online folder.
Voor online bestellen en laten bezorgen kan je via de dixons site een kortingscode aanvragen door je email op te geven. Die vul je vervolgens in tijdens het bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 14-11-2013 15:43 ]

• rickjehh
Bij mij is de verwachte aankomstdatum al veranderd van 21-11 naar 19-11 :)

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 22:40
Gesch. levering 19 november 2013
Vervoerder TNT

Verzendingsn° 307085255
Ophaaldatum 15 Nov 2013

Datum Tijd Locatie Status
14 Nov 2013 22:50:38 Shenzhen Shipment In Transit.
14 Nov 2013 21:54:55 Shenzhen Shipment Collected From Customer

[ Voor 51% gewijzigd door Racingboy op 14-11-2013 16:07 ]

• revox862
Nu op voorraad bij Coolblue!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 16:01

Midas.e

Is handig met dinges

Goede tip, gelijk maar besteld.

Hacktheplanet / PVOutput

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:04

Ethirty

Who...me?

Grrr :( PostNL is natuurlijk weer tijdens kantooruren langs geweest. En morgen gaan ze het weer op dezelfde tijd proberen |:( Nog geen jaar geleden kwamen ze altijd na 6'en, als de meeste mensen wél thuis zijn :/

Dat wordt dus zaterdag, maar dan had ik al plannen staan die ik nu moet cancellen, anders wordt het pas eind volgende week.

Maar to the point: BCC levert dus wel snel uit. Gisteren besteld, vandaag (niet) in huis.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• FrameWork.
  • Nu online
Gisteren een iPad mini gereserveerd in de Store in Amsterdam, 's middags opgehaald. Tijdens het wachten terwijl de mini uit het magazijn werd gehaald, mijn online order nog even bekeken. 20 minuten later wilde ik annuleren maar dat kon niet meer omdat de artikelen werden verwerkt.

Nou ja, volgende week komt deel 2 binnen ;) Bevalt na een dag gebruik nog steeds prima, alleen vind ik hem iets minder lekker in de hand liggen. Daarnaast voel je ook dat het gewicht is toegenomen (weliswaar klein verschil, ~30gram)

• Valinor
Ethirty schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:46:
Grrr :( PostNL is natuurlijk weer tijdens kantooruren langs geweest. En morgen gaan ze het weer op dezelfde tijd proberen |:( Nog geen jaar geleden kwamen ze altijd na 6'en, als de meeste mensen wél thuis zijn :/

Dat wordt dus zaterdag, maar dan had ik al plannen staan die ik nu moet cancellen, anders wordt het pas eind volgende week.

Maar to the point: BCC levert dus wel snel uit. Gisteren besteld, vandaag (niet) in huis.
Je kan online toch kiezen om hem bij een afhaalpunt te laten bezorgen morgen? Kan je zelf morgen daar ophalen wanneer je tijd hebt.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vandaag mijn dinsdag bestelde iPad mini bij Dixons opgehaald met 20 euro korting. Toch weer 5% korting op zo'n iPad. Netjes :)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

D2FValinor schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:52:
[...]

Je kan online toch kiezen om hem bij een afhaalpunt te laten bezorgen morgen? Kan je zelf morgen daar ophalen wanneer je tijd hebt.
Heb ik uiteindelijk ook voor gekozen, geeft me in ieder geval een kleine window tussen 17 en 18u die ik misschien ga redden. Misschien maar iets eerder het weekend in laten gaan O-)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alwaysleft schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:47:
Vandaag mijn dinsdag bestelde iPad mini bij Dixons opgehaald met 20 euro korting. Toch weer 5% korting op zo'n iPad. Netjes :)
De 16GB? Ik hoop vandaag mijn 32GB op te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-04 15:13
12 november besteld via de Apple online store, betaald via iDEAL. Nadat de bestelling eerst 3 dagen op "In afwachting van uw betaling" stond, krijg ik nu doodleuk een e-mail dat de betaling niet is ontvangen:
Beste <...>,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een order via de Apple Online Store.

Helaas hebben wij voor uw order geen betaling ontvangen via iDeal, waardoor wij deze hebben moeten annuleren.

Om een nieuwe order te plaatsen kunt u contact opnemen met de Apple Online Store op 0800 0200 570. Een van onze medewerkers helpt u hier graag mee verder.

Voor meer informatie over alternatieve betaalmogelijkheden kunt u onze website bezoeken.

Wij horen graag van u en stellen uw keuze voor Apple zeer op prijs.

De Apple Online Store
Vandaag maar even bellen. Iemand anders ook een dergelijke situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Heb ik weer.. een exception in transport :)
Mijn pakje is in ieder geval vertraagd in Hong Kong
15 Nov 2013 13:30:00 Hong Kong Connection Delay. Recovery Actions Underway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
badnews.nl schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:39:
Heb ik weer.. een exception in transport :)
Mijn pakje is in ieder geval vertraagd in Hong Kong
Mijne zou eerst de 21e geleverd worden, komende vanuit Taiwan. Vervolgens werd het gewijzigd naar Hongkong en naar de 19e. Nu staat er:

Status Onderweg naar klant – :( Verzending vertraagd (CHEK LAP KOK,,HK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Laatst online: 25-04 15:33
5-10 Business Days Geleverd: 26 Nov, 2013 - 03 Dec, 2013 door Expreslevering

Besteld op: 12-11-2013

Gepersonaliseerde iPad mini met Retina-display, Wi-Fi, 32 GB - Spacegrijs met Inscriptie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Enig wat je extra betaald als je vanuit HK laat shippen?
Goede vriend van me woont daar en wil het via hem laten sturen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd of Dixons de 32GB iPads binnen heeft voor afhaal vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Anoniem: 137811 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:43:
Ben benieuwd of Dixons de 32GB iPads binnen heeft voor afhaal vandaag.
Die van mij wordt vandaag bezorgt. Ze hebben ze dus al binnen. Aangezien je hem gaat afhalen dan zou dat ook vandaag en anders morgen denk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
BigF25 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:41:
Enig wat je extra betaald als je vanuit HK laat shippen?
Goede vriend van me woont daar en wil het via hem laten sturen namelijk.
Nee, zou ik niet weten, ik heb zelf namelijk via officiële Apple store gehaald en daar is alles boven de €119 gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Anoniem: 137811 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 06:51:
[...]

De 16GB? Ik hoop vandaag mijn 32GB op te kunnen halen.
116 gb zwart idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
bartpostma schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:41:
[...]

Mijne zou eerst de 21e geleverd worden, komende vanuit Taiwan. Vervolgens werd het gewijzigd naar Hongkong en naar de 19e. Nu staat er:

Status Onderweg naar klant – :( Verzending vertraagd (CHEK LAP KOK,,HK)
Ik had al altijd de 19e, en nu is de zending vertraagd, maar nog wel op de 19e geleverd.
Och, ik hou het gewoon in de gaten, neem de dag dat de iPad komt een thuiswerkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Hier hetzelfde:

Vertraagt in Hong Kong... Hopelijk wordt de leverdatum behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:43
iPad mini 16GB zojuist opgehaald bij Coolblue in Rotterdam. :) Gisteren gereserveerd.
Het gaat snel maar ze hebben er nog een aantal op voorraad wist de dame te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Alpha89 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:06:
5-10 Business Days Geleverd: 26 Nov, 2013 - 03 Dec, 2013 door Expreslevering

Besteld op: 12-11-2013

Gepersonaliseerde iPad mini met Retina-display, Wi-Fi, 32 GB - Spacegrijs met Inscriptie
Update:

Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 5-10 Business Days Geleverd: 26 Nov, 2013 - 03 Dec, 2013 door Expreslevering

Ben benieuwd! Neem aan dat ie al gegraveerd is nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 16:01

Midas.e

Is handig met dinges

Ipad binnen, laatste apps erop zetten voordat ie alweer op vakantie mag. Gister bij CoolBlue besteld en vandaag om 12 uur binnen. Lekker snel.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het lijkt erop dat de 16 en 32GB het best leverbaar is over de hele wereld.
Ik maar wachten op m'n 64GB... heb wel bij Apple en Dixons tegelijkertijd besteld. Kijken welke eerder binnen is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Hebben nog meer mensen hier de 64GB + Cell besteld bij Dixons voor 589€?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Weet iemand of er in Utrecht ergens retina mini's in de winkel liggen? Van Dixons begreep ik dat ze er aanstaande dinsdag moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reb87 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:15:
Weet iemand of er in Utrecht ergens retina mini's in de winkel liggen? Van Dixons begreep ik dat ze er aanstaande dinsdag moeten zijn. :)
Inderdaad, nog 4 dagen wachten. Hoopte op morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-04 14:00
Ik wacht geduldig op een 128GB / WiFi ... besteld bij A-Mac begin van deze week - hopelijk over een week of wat beschikbaar ... hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Earzz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:47:
Hebben nog meer mensen hier de 64GB + Cell besteld bij Dixons voor 589€?
ja ik, maar nog niks over gehoord. Alleen een bestelbevestiging na het bestellen.

EDIT: Ik zie net dat bij de Mycom dat de levertijden van alle versies naar 23 november is aangepast. Dus ook voor de Cellular versies!
Aangezien Dixons en Mycom hetzelfde magazijn gebruiken, denk ik dat dit ook voor ons geldt.
Nu maar hopen dat ze leveren voor dat bedrag :P

[ Voor 34% gewijzigd door Valinor op 15-11-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 11:12
Helaas ook vertraagd in Hong Kong, maar goed...gedeelde smart... ;)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D2FValinor schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:13:
[...]

ja ik, maar nog niks over gehoord. Alleen een bestelbevestiging na het bestellen.

EDIT: Ik zie net dat bij de Mycom dat de levertijden van alle versies naar 23 november zijn aangepast. Dus ook voor de Cellular versies!
Aangezien Dixons en Mycom hetzelfde magazijn gebruiken, denk ik dat dit ook voor ons geldt.
Nu maar hopen dat ze leveren voor dat bedrag :P
Dixons zegt dinadag de 19e binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:14
Het topic over de "beschikbaarheid iPad mini (2/retina); 12 november?" is gemerged met het iPad levertijden topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Bij mij staat er nu 'verzonden' en 19e verwachte leverdatum, dus geen vertraging meer vanuit HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
Een vraagje over de support bij producten die je niet rechtstreeks bij Apple koopt.

Ik zou mijn iPad mini waarschijnlijk via een webwinkel kopen, maar als ik om de een of andere reden voor garantie moet gaan, zou ik wel graag naar de Apple store gaan (zodat ik niet via mijn webwinkel moet gaan). Is dit mogelijk of kan je alleen met producten via de Apple website gekocht zijn bij de Apple store langs gaan voor garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Nactive schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:23:
Een vraagje over de support bij producten die je niet rechtstreeks bij Apple koopt.

Ik zou mijn iPad mini waarschijnlijk via een webwinkel kopen, maar als ik om de een of andere reden voor garantie moet gaan, zou ik wel graag naar de Apple store gaan (zodat ik niet via mijn webwinkel moet gaan). Is dit mogelijk of kan je alleen met producten via de Apple website gekocht zijn bij de Apple store langs gaan voor garantie ?
Het eerste jaar kun je naar de Apple store gaan voor garantiegevallen, waar je m ook koopt. Het tweede jaar moet je regelen via de winkel/site waar je het product koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-04 01:48
Ik zag dinsdagochtend toevallig een nieuwspost over de release van de iPad mini retina en heb direct een witte wifi 32gb besteld.

Er stond „Klaar voor verzending: 5-10 werkdagen” en bij afrekenen „Vermoedelijke bezorgdatum 26 Nov, 2013 - 02 Dec, 2013"

De 14e heb ik een mailtje ontvangen dat de iPad onderweg is en op 20/11/2013 geleverd wordt.

Gisteren (15/11) heb ik m’n SmartCase via post ontvangen.

Vandaag eens de trackingnummers van Apple en TNT ingevuld in de Deliveries app
Volgens Apple heb ik hem maandag, volgens TNT dinsdag.
Ik kijk even op de website van TNT:
16 Nov 2013 10:10:43 Hong Kong Shipment In Transit.
15 Nov 2013 00:05:45 Hong Kong Shipment Received At Tnt Location
14 Nov 2013 23:10:00 Shenzhen Shipment In Transit.
14 Nov 2013 22:51:52 Shenzhen Shipment In Transit.
14 Nov 2013 22:00:30 Shenzhen Shipment Collected From Customer
Is deze nu per abuis uit de Shenzen naar Hong Kong verzonden en worden er nu „Recovery Actions” ingeschakeld?

Als ik zo zie wat voor moeite iedereen heeft gedaan met verschillende bestellingen te plaatsen ect. Aub zeg :P Voor die paar dagen
Wel even vermelden dat ik in België ben

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Gister opgehaald op het postagentschap, maar nog geen tijd gehad om mee te spelen. Zojuist even mee bezig geweest, maar wat is ie mooi O+

Bij de Saturn in Utrecht een hoesje gescored, de retina Mini was daar nog steeds niet te krijgen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Donderdag besteld bij Dixons maar staat nog steeds op "in behandeling", helemaal niks gehoord ook :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij De Mediamarkt in Eindhoven hadden ze vanmiddag 2 iPad mini's in het magazijn. Een zwarte en een witte 32GB. Het is dat ik geen geld had, anders... Maar ze zullen wel al weg zijn neem ik aan.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Cartman! schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:59:
Donderdag besteld bij Dixons maar staat nog steeds op "in behandeling", helemaal niks gehoord ook :{
Hier hetzelfde, woensdag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04 17:58
Dinsdag om 9:17u een zwarte retina Mini 32GB wifi met inscriptie besteld. Hij is gegraveerd, maar nog niet verzonden.

Update 18-11-13 20:10u:

En verzonden. Levering 26-11.

[ Voor 25% gewijzigd door Prutsky op 18-11-2013 20:13 . Reden: Type toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
De iPad Mini Retina is nog steeds onderweg van Hong Kong. Het lijkt dat de tracker van TNT niet zo snel wordt geupdate dan die van UPS.

Afleverdatum staat wel nog steeds op 19/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
prutksy schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:42:
Dinsdag om 9:17u een zwarte retina Mini 32GB wifi met inscriptie besteld. Hij is gegraveerd, maar nog niet verzonden.
Idem hier. Wacht op verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

iPad mini besteld bij de Apple Store toen het mogelijk was, met Smart Case... Ruim 800 euro afgetikt via iDeal, en vandaag krijg ik mail van Apple dat de bestelling geannulleerd is omdat ze nooit de iDeal betaling hebben gehad. Terwijl het bedrag gewoon afgeschreven is naar Worldpay vanaf mijn rekening...

Oh, de Smart Case hebben ze wel geleverd... Duurste smartcase ooit.

Update: volgens de dame aan de telefoon zijn afgelopen weekend alle iDeal-transacties geannulleerd door een storing, en krijgt iedereen binnen 5 werkdagen z'n geld terug. Of ik in de tussentijd een nieuwe order wil plaatsen... Grapjassen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 18-11-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revox862
18 Nov 2013 10:21:26 Arnhem Hub Shipment In Transit.
16 Nov 2013 10:10:41 Hong Kong Shipment In Transit.
Behoorlijke sprong van Hong Kong naar Arnhem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
We zijn vlak na elkaar gescanned.. zou ik hem nou ook 22 seconde eerder krijgen?

18 Nov 2013 10:21:04 Arnhem Hub Shipment In Transit.

Net of er een vlucht uit Hong Kong in Arnhem geland is :)
(volgens mij gaat het zelfs via Luik ofzo, waar de grote TNT hub zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
badnews.nl schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:08:
We zijn vlak na elkaar gescanned.. zou ik hem nou ook 22 seconde eerder krijgen?

18 Nov 2013 10:21:04 Arnhem Hub Shipment In Transit.

Net of er een vlucht uit Hong Kong in Arnhem geland is :)
(volgens mij gaat het zelfs via Luik ofzo, waar de grote TNT hub zit)
Ik heb via de officiële Apple Store besteld, maar zie dit soort info nergens staan, waar halen jullie die gegevens vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70458

die van mij ook aangekomen in arnhem, geplande levering staat nog op 22 nov... lijkt me een beetje lang als van 17 op 18 hij van HK naar NL komt haha.. maarja zal nog wel ingeklaard moeten worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
@bartpostma Er zit een Traceernummer op de apple site.
Deze vul je bij een TNT international in, en voila, je hebt de hele flow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
badnews.nl schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:19:
@bartpostma Er zit een Traceernummer op de apple site.
Deze vul je bij een TNT international in, en voila, je hebt de hele flow :)
Zojuist al gevonden inderdaad, bedenk me pas op het moment van schrijven van het vorige bericht dat het niet zo'n standaard 3S track en trace nummer is maar eentje van tnt international.

Mijne ligt nu ook in Arnhem:

18 Nov 2013 10:20:59 Arnhem Hub Shipment In Transit.
16 Nov 2013 10:10:40 Hong Kong Shipment In Transit.
15 Nov 2013 00:05:42 Hong Kong Shipment Received At Tnt Location
14 Nov 2013 23:10:00 Shenzhen Shipment In Transit.
14 Nov 2013 22:50:33 Shenzhen Shipment In Transit.
14 Nov 2013 21:58:42 Shenzhen Shipment Collected From Customer

@badnews.nl er is gewoon een hele vracht vanuit HK hiernaartoe gegaan, lijkt me sterk dat we met 3 man toevallig binnen een tijdsbestek van 2 minuten na elkaar hebben besteld ;)

Edit: via de Apple site met bestelstatus is er ook wat veranderd:

Status Onderweg naar klant – verzending op schema DUIVEN, GE NL
Gesch. levering 19 november

[ Voor 16% gewijzigd door Selmer op 18-11-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 16:56
Net van Dixons te horen gekregen dat ze morgen gaan beginnen met de leveringen van de iPad Mini Retina's.

[ Voor 4% gewijzigd door Timvanh op 18-11-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Timvanh schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:29:
Net van Dixons te horen gekregen dat ze morgen gaan beginnen met de leveringen van de iPad Mini Retina's.
Heb je ook info over welke modellen?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
Net telefoon gekregen dat mijn iPad mini retina 128GB spacegray WiFi only binnen is bij Easy-M in België. *O*

Zover ik weet had ik de eerste bestelling staan van deze officiële Apple verdeler. Dus de andere Belgische tweakers kunnen ook stilaan een berichtje verwachten zou ik denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Earzz schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:49:
[...]

Als ik zo kijk naar de mycom tijden dan stond daar al de hele week:
19 november voor Wifi versies
30 november voor 4G versies

Dit lijkt nu wel te kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
Earzz schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:49:
[...]

Nee, dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Timvanh schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:29:
Dit is onjuist. Heb mijn retina mini al sinds vrijdag van Dixons binnen (besteld via webshop).
Gelukkig heb ik geen dode pixels of 'inbranding'.
32GB Silver Wifi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 01-12-2024
iPad mini ligt in Duiven :)!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
Ryatzu schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:03:
[...]

Dit is onjuist. Heb mijn retina mini al sinds vrijdag van Dixons binnen (besteld via webshop).
Gelukkig heb ik geen dode pixels of 'inbranding'.
32GB Silver Wifi :)
Dan is Dixons niet helemaal eerlijk tegenover iedereen :P

Maar goed ik heb de mijne wel pas donderdag besteld, dus dat zal het verklaren neem ik aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Timvanh op 18-11-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartpostma schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:25:
[...]

Edit: via de Apple site met bestelstatus is er ook wat veranderd:

Gesch. levering 19 november
Wel appart, ik heb exact hetzelfde staan maar datum verschild alleen, lijkt me vreemd als ze allemaal tegelijk in Duiven/Arnhem zijn.

Gesch. levering 22 november 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Mijne staat ook op de 19e.

wat staat er op de site van TNT voor jouw dan?
Ik merkte dat de info bij Apple vaak erg achter loopt, en soms incorrect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:21

Nitai

Live the life you love.

Vandaag in de MM Rijswijk een iPad Mini Retina gekocht (16GB Space gray WiFi) zonder te reserveren oid. Er waren er 4 (2x 16GB space gray en white, 2x 32Gb space gray en white).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt ze nu ook reserveren en ophalen in de apple store amsterdam https://ireserve.apple.co...e/iPad/productReservation

Overigens net TNT even gesproken (ongeduldig persoon die ik ben)
ze houden de due date aan vanuit apple. dit ivm douane. kan zijn dat die vanmiddag nog OK geeft heb ik hem morgen. kan dus ook dat het nog 1, 2 of meer dagen duurt. geld waarschijnlijk voor de hele zending.
Zodra product is ingeladen is het direct op Track en Trace te zien. kortom morgen ochtend maar weer eens checken.
Pagina: 1 ... 53 ... 67 Laatste