Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On topic:
True en ik gaf ook alleen maar aan wat de berichtgeving naar ons toe was ;)

Off topic:

Euh kerel ??? ik heb niet met je geknikkerd hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Dan mogen ze toch vlot naar APR's gaan sturen, want ik wil echt van mijn gele zweem af.. het wordt met de dag erger (vraag me niet waarom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
alwaysleft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:33:
[...]

Maar online kunnen ze dus de 32 GB wifi ( populairste iPad model) vrij rap leveren. Duidelijk dat ze voorraad achter houden voor online...heel duidelijk ;)
Maar is dat dan een probleem?? Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als ik Apple was. Je eigen achterstand eerst proberen weg te werken en de rest komt toch op de tweede plaats.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Laatst online: 09-09 08:15
Hmm Bol.com loopt volgens mij een beetje te prutsen. De wit 16GB die ik dinsdag had besteld staat nog steeds op verwacht op 04-04-2012.

Terwijl hij tijdens de bestelling op voorraad was en ik de melding kreeg "morgen in huis", heb er maar even een mailtje tegen aan gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:07
eeweep schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:13:
Hmm Bol.com loopt volgens mij een beetje te prutsen. De wit 16GB die ik dinsdag had besteld staat nog steeds op verwacht op 04-04-2012.

Terwijl hij tijdens de bestelling op voorraad was en ik de melding kreeg "morgen in huis", heb er maar even een mailtje tegen aan gegooid.
Ik heb die van mij al een week of 2 terug besteld en die staat nu op verwachte verzend datum 7-4-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Dracula schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:37:
[...]

Ik heb die van mij al een week of 2 terug besteld en die staat nu op verwachte verzend datum 7-4-2012
Had al een oude order staan met leverdatum van 18 April. Dinsdag stond echter de 16GB wit plosteling op voorraad, dus ik greep mijn kans, dacht ik.

Maar blijkbaar gaat er iets goed mis bij Bol, mijn oude bestelling is geannuleerd en mijn nieuwe is leverdatum onbekend. Ben ik lekker klaar mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:45
eeweep schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:47:
[...]

Had al een oude order staan met leverdatum van 18 April. Dinsdag stond echter de 16GB wit plosteling op voorraad, dus ik greep mijn kans, dacht ik.

Maar blijkbaar gaat er iets goed mis bij Bol, mijn oude bestelling is geannuleerd en mijn nieuwe is leverdatum onbekend. Ben ik lekker klaar mee :(
Dat is wel zuur zeg.

Edit: Mijn order is nu ook vervroegd van 10/04 naar 07/04

[ Voor 6% gewijzigd door pelt op 05-04-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
pelt schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:51:
[...]

Dat is wel zuur zeg.

Edit: Mijn order is nu ook vervroegd van 10/04 naar 07/04
Die van mij ook :)

Zou mooi zijn als ze vanmiddag/vanavond verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
ilovebol.com schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:56:
[...]

Die van mij ook :)

Zou mooi zijn als ze vanmiddag/vanavond verstuurd worden.
Zal overigens wel dinsdag/woensdag worden, aangezien Goede Vrijdag/Pasen er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
zaterdag bij apple besteld, dinsdag in huis en dat was de 32 gig zwart, die nog steeds omg rotterdam
niet leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Hoe werkt het als je een iPad bij de apple.com/nl bestelt die bij het fysieke filiaal niet op voorraad is, direct merkt dat het een defect zoals dode pixels heeft en naar de Apple Store gaat om om te ruilen? Krijg je dan een nieuwe mee of een refurbished?

Punt v/d vraag is natuurlijk dat het niet op voorraad was bij de Apple Store en dat je het daarom via de website besteld maar dat je nu naar de winkel gaat, hoe willen ze je een ander exemplaar meegeven als het niet op voorraad is?

[ Voor 8% gewijzigd door Slashdotter op 05-04-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee hoe het met leveringen in België zit ? Hier enkel de 16gig 4G beschikbaar. Maar wat heeft het voor zin te betalen voor technologie die hier toch niet beschikbaar is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 26-09 21:14
Je moet niet kijken naar wat er niet kan, maar wat er wel kan: Je kan gewoon op 3G netwerken met het ding, voor zover ik weet. Dus je kan van de beschikbare netwerktechnologie gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
Slashdotter schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:06:
Hoe werkt het als je een iPad bij de apple.com/nl bestelt die bij het fysieke filiaal niet op voorraad is, direct merkt dat het een defect zoals dode pixels heeft en naar de Apple Store gaat om om te ruilen? Krijg je dan een nieuwe mee of een refurbished?

Punt v/d vraag is natuurlijk dat het niet op voorraad was bij de Apple Store en dat je het daarom via de website besteld maar dat je nu naar de winkel gaat, hoe willen ze je een ander exemplaar meegeven als het niet op voorraad is?
Je krijgt dan meteen een andere mee, maar die komt niet uit een gloednieuwe doos. Ze hebben zo'n voorraad met "service products", die zijn denk ik wel refurbished ja. Ik heb ooit m'n iPad 2 ingeleverd vanwege een dode pixel, die vent van de Genius Bar zei wel dat ik dat maar eenmaal kon doen, ik kon niet blijven inleveren totdat ik er een zonder dode pixel kreeg. Ik heb het toen maar gedaan want die dode pixel zat midden in het scherm. De zogenaamde "refurb" die ik toen kreeg was gewoon, wat mij betreft, 100% nieuw. Zat werkelijk geen enkel krasje of wat dan ook op, en geen dode pixel :) Was ook wel enigszins te verwachten, zo vlak na release... alsof ze dan al 1000'en iPads hebben geserviced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Je kan hem (bij bestellen applestore) binnen 14 dagen zonder reden van opgaaf terugsturen, geld wordt terug gestort
dan gewoon nieuwe bestellen.

[ Voor 10% gewijzigd door luifel op 05-04-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:31:
Je moet niet kijken naar wat er niet kan, maar wat er wel kan: Je kan gewoon op 3G netwerken met het ding, voor zover ik weet. Dus je kan van de beschikbare netwerktechnologie gebruik maken.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar heb niet echt zin om daar 20 euro per maand aan uit te geven aan mobile abo.
Misschien toch de 4G bestellen, kan dan later nog altijd beslissen of ik er al dan niet gebruik van maak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 14:13
Xeanor schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:43:
[...]

Je krijgt dan meteen een andere mee, maar die komt niet uit een gloednieuwe doos. Ze hebben zo'n voorraad met "service products", die zijn denk ik wel refurbished ja. Ik heb ooit m'n iPad 2 ingeleverd vanwege een dode pixel, die vent van de Genius Bar zei wel dat ik dat maar eenmaal kon doen, ik kon niet blijven inleveren totdat ik er een zonder dode pixel kreeg. Ik heb het toen maar gedaan want die dode pixel zat midden in het scherm. De zogenaamde "refurb" die ik toen kreeg was gewoon, wat mij betreft, 100% nieuw. Zat werkelijk geen enkel krasje of wat dan ook op, en geen dode pixel :) Was ook wel enigszins te verwachten, zo vlak na release... alsof ze dan al 1000'en iPads hebben geserviced...
Refurbs zien er bij Apple altijd nieuw uit omdat er een nieuwe case omheen komt en een nieuwe batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pigna
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-09 12:34
Levertijd via applestore is verbazingwekkend kort. Dinsdagavond een 32Gb Wifi zwart besteld en kirjg zojuist een mail dat deze verstuurd is en ik em morgen kan verwachten.

Dat is toch zo'n 1.5 week eerder dan vermeld stond bij verwachtte levertijd :*)
Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
Hier hetzelfde verhaal, 32 gb (zwart), dinsdagavond besteld, net mailtje dat hij verstuurd is.

[ Voor 6% gewijzigd door Tano op 05-04-2012 23:49 . Reden: zat er een dag naast met bestelling.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 14:34

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Mijn order @ Gravis.de is nu geannuleerd, geld moet in de loop van volgende week terugkomen. Het blijkt dat ze (1 of 2 leveringen) van Apple helemaal niet binnen hebben gekregen, maar zeer veel online bestellingen hebben gehad. Daardoor loopt de levertijd dus alleen maar op 8)7.

Denk dat ik hem zo online bestel, heb niet het idee dat ik hem morgen ergens in de buurt kan halen namelijk... Erg jammer want het is nu 3 weken na de Duitse intro en ik heb nog steeds geen Ipad 8)7.

[ Voor 23% gewijzigd door Tortelli op 05-04-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Het 32 GB model is dus gewoon op voorraad online op Apple.nl. Iets wat ik al dachf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:50:
[...]
Refurbs zien er bij Apple altijd nieuw uit omdat er een nieuwe case omheen komt en een nieuwe batterij.
Ja ik heb inderdaad nog nooit een slechte refurb gehad (ik koop ze ook vaak, in de refurb store).

Maar ik denk niet dat ze nu al refurbs hebben van de iPad 3 hoor.. Dat duurt wel een maand ofzo voor die hele produktielijn op gang is. Ze kunnen immers pas beginnen met refurbishen zodra de eerste apparaten terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
alwaysleft schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:00:
Het 32 GB model is dus gewoon op voorraad online op Apple.nl. Iets wat ik al dachf
Ja de witte is al 2 avonden achter elkaar te verkrijgen. Alleen is de zwarte blijkbaar populairder of slecht leverbaarder !

Of heb ik nou telkens pech dat ik hem net mis loop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcos2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:50
Tip voor iedereen die nog het populaire 32GB witte Wifi model wil: Er zijn redelijk wat Dixons vestigingen die deze plotseling weer op voorraad hebben! Gisteren zelf ook eentje gehaald. Check maar even op de website van dixons zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06
Zojuist bij Bol.com de nieuwe Ipad Wifi 32 GB zwart besteld bij Bol. Er stond bij 'vandaag voor 22.30 besteld, morgen in huis.' Ben benieuwd :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nu staat er: "Dit artikel is helaas niet leverbaar. We bieden hieronder een aantal alternatieven aan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:03:
Zojuist bij Bol.com de nieuwe Ipad Wifi 32 GB zwart besteld bij Bol. Er stond bij 'vandaag voor 22.30 besteld, morgen in huis.' Ben benieuwd :)
Ja ik zie het staan inderdaad! Mooi, zou betekenen dat de gereserveerde iPads wellicht ook vandaag worden verzonden. Bezorgd TNT op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
LOL, maar weer een bestelling bij Bol geannuleerd en nu deze besteld. De vorige keer ging het mis een bleef mijn order op leverdatum onbekend staan.

Het is mijn derde poging voor een snelle levering, en je weet wat ze zeggen driemaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeweep schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:03:
LOL, maar weer een bestelling bij Bol geannuleerd en nu deze besteld. De vorige keer ging het mis een bleef mijn order op leverdatum onbekend staan.

Het is mijn derde poging voor een snelle levering, en je weet wat ze zeggen driemaal is...
Daardoor heb je nu wel 32 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 10:40
He balen! Geen Random Reader bij me, kan hem niet bestellen. Hopelijk is hij rond een uur of vijf nog steeds op voorraad.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:05:
[...]

Daardoor heb je nu wel 32 gb
Yup idd, en zwart beide had mijn voorkeur, maar je wilt hem zo graag zo snel mogelijk he ;)

Wie weet eind goed al goed.

Ok, hij gaat nu naar validatie klantgegevens dat is al verder als de vorige keer.

En verzending verwacht op 07-04-2012, staat wel een melding dat er vertraging is door die validatie, iemand hier bekend mee?

[ Voor 27% gewijzigd door eeweep op 06-04-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
.

[ Voor 98% gewijzigd door eeweep op 06-04-2012 14:12 . Reden: dubbel post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Millgate schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:42:
Nu staat er: "Dit artikel is helaas niet leverbaar. We bieden hieronder een aantal alternatieven aan."
En nu is ie weer beschikbaar... heb ik 'em net bij Apple zelf besteld.... zucht.

Toch maar weer bij Apple geannuleerd en de bestelling bij Bol.com geplaatst, morgen in huis is toch wel fijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door Millgate op 06-04-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Zojuist even contact opgenomen met de Bol.com klantenservice en dit maal wisten ze mij te vertellen dat iPad's met de leverdatum: ''verwacht 07-04-2012'' in de nacht van vrijdag op zaterdag worden verzonden en je je iPad dan ook op zaterdag zal ontvangen. Toch fijn om te horen dat die morgen wordt afgeleverd!

[ Voor 5% gewijzigd door PixellBox op 06-04-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Mooi :)
Keeping my fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
PixellBox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:02:
Zojuist even contact opgenomen met de Bol.com klantenservice en dit maal wisten ze mij te vertellen dat iPad's met de leverdatum: ''verwacht 07-04-2012'' in de nacht van vrijdag op zaterdag worden verzonden en je je iPad dan ook op zaterdag zal ontvangen. Toch fijn om te horen dat die morgen wordt afgeleverd!
Ik kreeg net een mail dat die van mij vertraagd is tot maximaal 16 april. Fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
pelt schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:40:
[...]
Ik kreeg net een mail dat die van mij vertraagd is tot maximaal 16 april. Fijn.
Same for me.. weer super van de klantenservice!
Geachte XXXXXX,

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer XXXXXXXXXX helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 32GB - Zwart - Apple
Aantal: 1

Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 16 april 2012 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooren4321
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Ik blijf het raar vinden dat bij bol.com, nieuwe bestellingen voor oude bestellingen lijken te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 22:02
Tooren4321 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:56:
Ik blijf het raar vinden dat bij bol.com, nieuwe bestellingen voor oude bestellingen lijken te gaan.
Dit lijkt niet zo te zijn! Dit is het geval! Heb al sinds 21-03 een Ipad 3 32gb wifi zwart in bestelling staan. Verwachte leverdatum van 01-06-2012!!!!!. Dame van de klantenservice had het over verschil in leverancier waar mijn product dan nu in bestelling staat.

Kan maar zo zijn dat ik idd nog 2 mnd moet wachten en dat ondertussen tientallen mensen wel precies het zelfde product geleverd krijgen! Slechte zaak van zo'n groot bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 09:54
Hoe zit het met de mensen die vandaag dus wel de wifi only 32gb zwart hebben besteld? Iemand nog een verzendbevestiging gekregen? Mijne staat dus nu op status : verzending verwacht op 7-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Blijkbaar kunnen de systemen van bol.com het niet aan om van leverancier te veranderen voor bestaande orders?

Antwoord van bol.com op mijn vraag waarom nieuwe bestellingen voorrang hebben:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 april 2012.

Het spijt ons dat u het artikel 'iPad 3 Wi-Fi 16GB black' uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxxxxx niet binnen de verwachte levertijd bezorgd is. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar wij zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken. Zodra er een nieuwe leverancier is gevonden, wordt deze levertijd op de site aangepast. Het is mogelijk dat er even een nieuwe leverancier was gevonden, maar dat die voorraad inmiddels al is uitgeput waardoor deze alweer van de site af is.

Omdat uw bestelling bij de oude leverancier openstaat, verwachten wij uw bestelling uiterlijk 16 april 2012 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Laura

[ Voor 81% gewijzigd door pelt op 06-04-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:40
Levertijd bij Apple zelf is in ieder geval snel. Een aantal klanten kregen 'm 11 dagen eerder binnen dan in eerste instantie afgegeven! Binnen 5 dagen was hij binnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 06-04-2012 21:30 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Frozenberg schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:07:
[...]
Dit lijkt niet zo te zijn! Dit is het geval! Heb al sinds 21-03 een Ipad 3 32gb wifi zwart in bestelling staan. Verwachte leverdatum van 01-06-2012!!!!!. Dame van de klantenservice had het over verschil in leverancier waar mijn product dan nu in bestelling staat.

Kan maar zo zijn dat ik idd nog 2 mnd moet wachten en dat ondertussen tientallen mensen wel precies het zelfde product geleverd krijgen! Slechte zaak van zo'n groot bedrijf!
Ik denkt het eerlijk gezegd niet, mijn bestelling staat er namelijk al sinds 17 maart.
Op dat moment stond er aangegeven dat de iPad (32Gb zwart, wifi) zou worden geleverd op 10-04-2012.
Vervolgens zie ik gisteren dat mijn bestelling is vervroegt naar 07-04-12. Een persoon van de klantenservice bevestigde dit vanmiddag nog.

Daarna krijg ik rond half 7 een mail dat mijn bestelling nu weer is uitgesteld naar 16-04-12.
Nogmaals contact opgenomen en het blijkt inderdaad dat de leverancier('s) lopen te prutsen met de levertijd.
De persoon aan de lijn was er vrij zeker van dat het niet later zou worden.

offtopic:
Dit is tot nu toe de enige keer (van de 10 keer) dat ik echt goed geholpen ben door de telefonische klantenservice. De meeste medewerkers weten vaak minder dan de klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whkan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-07 05:01
64GB zwart wifi via Apple online store. Maandag besteld, vandaag verzendbevestiging. Zal dinsdag na pasen wel arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
whkan schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:17:
64GB zwart wifi via Apple online store. Maandag besteld, vandaag verzendbevestiging. Zal dinsdag na pasen wel arriveren.
Haha hier hetzelfde (ook vandaag de verzendbevestiging), alleen ik heb de iPad 64 GB zwart op zaterdag 31 maart besteld. Hopelijk komt die morgen nog :)

[ Voor 5% gewijzigd door Necros op 06-04-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whkan
Necros schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:55:
[...]

Haha hier hetzelfde (ook vandaag de verzendbevestiging), alleen ik heb de iPad 64 GB zwart op zaterdag 31 maart besteld. Hopelijk komt die morgen nog :)
UPS bezorgt morgen niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
whkan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:08:
[...]

UPS bezorgt morgen niet denk ik.
Wordt met TNT verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whkan
Necros schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:17:
[...]

Wordt met TNT verzonden.
Staat bij jou TNT nadat je doorklikt op de "Volg verzending" knop?

Bij mij staat "Naam vervoerder UPS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
whkan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:38:
[...]

Staat bij jou TNT nadat je doorklikt op de "Volg verzending" knop?

Bij mij staat "Naam vervoerder UPS"
Ja bij mij TNT dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Iemand verzendmail of dergelijke van de 32 gb wifi zwart via Bol van gister gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 13:48
Niets gehoord van Bol. Verzenddatum staat nog steeds op vandaag. Maar verstuur hem dan maar dinsdag. Ik vind het niets als hij twee dagen bij de post blijft liggen, met alle risico's van diefstal en beschadeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Zucht, bij mij staat de bestelling bij Bol ook nog steeds op 07-04-2012.

Dat wordt weer uitstel mijn vorige twee bestellingen die zogenaamd "op voorraad" waren zijn toen ook uiteindelijk flink vertraagd.

Volgens mij gaat er iets niet lekker tussen de leveranciers en Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Ik heb een verzendbevestiging van mijn 32gb ipad 3. Gisteren besteld, en is volgens TNT onderweg. Het is dus niet zo dat alles fout gaat bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:30
Kwartjuh schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:13:
Ik heb een verzendbevestiging van mijn 32gb ipad 3. Gisteren besteld, en is volgens TNT onderweg. Het is dus niet zo dat alles fout gaat bij Bol.
Gisteren besteld, hoe kan dat dan? Toevallig de WiFi + 4G versie? Ik heb mijn 32GB WiFi al 4 weken geleden besteld en staat op 13-06-2012.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Laatst online: 01:25
LuPo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:22:
[...]

Gisteren besteld, hoe kan dat dan? Toevallig de WiFi + 4G versie? Ik heb mijn 32GB WiFi al 4 weken geleden besteld en staat op 13-06-2012.
Dat heeft iets met de ouwe en nieuwe leverancier te maken. Jij hebt je iPad bij de ouwe leverancier in bestelling staan en hij bij de nieuwe en die levert sneller . Raar maar waar 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 26-09 14:34

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb gister na het hele gravis.de drama een 64GB (met 4G) gehaald bij de BCC. Modellen zonder 4G hadden ze niet.

Voorlopig zal ik 4G niet gebruiken alleen, de GPS is opzich wel grappig. Nu het hele lange weekend de tijd ermee te spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
Kreeg zojuist mail van Bol dat ze mijn gisteren bestelde iPad zwart 32GB uiterlijk 11 April zullen leveren.

Helaas niet de volgende dag in huis, maar als die aanstaande woensdag binnen is ben ik ook tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Nee het is de wifi only 32 gb. Hij is binnen. Vind het ook raar maar ben wel blij :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Kwartjuh schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:54:
Nee het is de wifi only 32 gb. Hij is binnen. Vind het ook raar maar ben wel blij :
Stond hij gisteren ook op "voor 22.30 uur besteld, morgen in huis"? Want ik heb tot nu toe alleen nog maar 8-10 weken gezien bij de 32GB WiFi Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ LuPo,

Waarschijnlijk is het gister erg snel gegaan met de iPad's (32GB), aangezien er bij de 16GB wifi in de (na) middag nog wel stond aangegeven "voor 22.30 uur besteld, morgen in huis".

Echter is het naar mijn mening volledig onterecht dat personen die de iPad gister hebben besteld, deze eerder geleverd krijgen dan kopers die al 3 a 4 weken wachten en nu nog extra vertraging hebben.

Wat maakt de leverancier voor de klant nou uit? Een iPad is een iPad (correct me if I'am wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
De belofte "voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" kan bol.com in mijn geval in ieder geval niet waarmaken. De medewerker van de klantenservice kon alleen zeggen "als je 'em donderdag nog niet hebt moet je maar weer contact opnemen. Volgens mij hebben ze het orderproces niet helemaal onder controle. En met het vermelden van veel te optimistische levertijden krijg je geen tevreden klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Ik kreeg door dat de voorraad is opgeraakt tijdens het verwerken van mijn order. En terwijl de ipad nog op voorraad was na bijna een uur na bestelling. Dat is apart. Ik kreeg ook geen antwoord wanneer hij wel verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 26-09 15:54
Ik was op zoek, maar afgelopen week als paascadeau een iPad (3) gekregen van de baas.. Nu moet ik ook wachten, maar hoef ik er zelf niet meer achteraan ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Das nog eens wat anders dan een zakje paaseitjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
LuPo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:31:
[...]

Stond hij gisteren ook op "voor 22.30 uur besteld, morgen in huis"? Want ik heb tot nu toe alleen nog maar 8-10 weken gezien bij de 32GB WiFi Zwart.
Ja, hij die melding stond erbij. Beetje lullig om te zeggen in dit topic, maar het is een heerlijk apparaat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
@ Kwartjuh:
Hoe laat heb jij 'em besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 14:38
Gisteren had ik perongeluk mijn 32GB WIFI fout geannuleerd GVD. en die zou 18 April komen >__<""

De 64GB-4G waar ik een van de eerste had besteld kreeg ik gisteravond een email dat die vertraagd is van 7-4 naar 16-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Millgate schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:10:
@ Kwartjuh:
Hoe laat heb jij 'em besteld ?
De ontvangstbevestiging kreeg ik om 13.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Ik heb mijn bestelling ruim een uur later gedaan... Bol zal wel een groter aantal bestellingen hebben gehad dan ze konden verwerken. Ben benieuwd wanneer ik, en uiteraard ook mijn medetweakers, de iPad in handen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Millgate schreef op zondag 08 april 2012 @ 08:27:
Ik heb mijn bestelling ruim een uur later gedaan... Bol zal wel een groter aantal bestellingen hebben gehad dan ze konden verwerken. Ben benieuwd wanneer ik, en uiteraard ook mijn medetweakers, de iPad in handen krijgen.
Wat staat er bij je bestelstatus? En heb jij de klantenservice gebeld? Bij mij staat wordt verwerkt. En bij verzending staat verwacht op 7-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 19:40
Hij is bij de MM online op voorraad;

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350548,270011.html

Weet iemand hoe het ook zit met de winkels?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
M0otje schreef op zondag 08 april 2012 @ 09:41:
[...]

Wat staat er bij je bestelstatus? En heb jij de klantenservice gebeld? Bij mij staat wordt verwerkt. En bij verzending staat verwacht op 7-4.
Bij mij exact hetzelfde geval. Klantenservice zei gisteren niet te weten waarom het is misgegaan, daar "het artikel op voorraad is". Ik moest maar even afwachten. Niet echt een bevredigend antwoord, maar goed, ik kijk het nog even aan. Anders bestel ik wel gewoon bij Apple zelf. Schijn je 'em ook binnen een paar dagen in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ik heb de zwarte 32GB afgelopen donderdag avond bij Apple zelf besteld, gisteren (zaterdag) verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
bij mij staat ie ook nog 07/04 bij Bol, maar als je dan aan hulpje Billie vraagt wanneer je hem kan verwachten geeft ie 26/04! aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Het kan nog erger:

Billie zegt:Ik verwacht dat uw bestelling uiterlijk 21 mei 2012 geleverd wordt (maar waarschijnlijk eerder). Mogelijk heeft u al een e-mail van bol.com ontvangen, waarin een nieuwe leverdatum is vermeld. U kunt uw bestelling dan op deze datum verwachten.
Is dat niet het geval, neem dan pas na 21 mei 2012 contact op met onze klantenservice. Eerder kunnen wij helaas geen actie ondernemen. Mijn excuses voor het ongemak. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Billie zegt:Ok, Apple De nieuwe iPad met Wi-Fi 32GB - Zwart. Nog even geduld alstublieft. De aangegeven levertijd is nog niet verstreken, uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt en bezorgd. U kunt uw bestelling rond 16 april 2012 verwachten. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Bestelling geplaatst op 17/03/12

[ Voor 5% gewijzigd door PixellBox op 08-04-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:18
Belachelijk dat je zo lang moet wachten voor de iPad wanneer deze gewoon in stenen winkels direct verkrijgbaar zijn/waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik vind het vreemd dat bol.com zich verschuilt achter het feit dat latere bestellingen bij een andere leverancier besteld zijn en zij daarom hun iPad eerder krijgen. Daar hebben wij als klant niets mee te maken. Als er een (andere) leverancier plotseling sneller kan leveren moeten zij eerst de klanten die hun order al geplaatst hebben voorzien. Je kunt dan niet het product als 'op voorraad' op de website zetten terwijl er bijvoorbeeld nog 50 mensen een bestelling hebben openstaan. Bij elk normaal bedrijf gaat het volgens het FIFO principe, blijkbaar bij bol.com niet. Dit slaat echt werkelijk nergens op. Ik ga morgen maar even bellen met de klantenservice. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
LuPo schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:40:
Ik vind het vreemd dat bol.com zich verschuilt achter het feit dat latere bestellingen bij een andere leverancier besteld zijn en zij daarom hun iPad eerder krijgen. Daar hebben wij als klant niets mee te maken. Als er een (andere) leverancier plotseling sneller kan leveren moeten zij eerst de klanten die hun order al geplaatst hebben voorzien. Je kunt dan niet het product als 'op voorraad' op de website zetten terwijl er bijvoorbeeld nog 50 mensen een bestelling hebben openstaan. Bij elk normaal bedrijf gaat het volgens het FIFO principe, blijkbaar bij bol.com niet. Dit slaat echt werkelijk nergens op. Ik ga morgen maar even bellen met de klantenservice. :X
Bol.com speelt gewoon een smerig spelletje, ze proberen zoveel mogelijk iPads te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Necros schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:41:
[...]

Bol.com speelt gewoon een smerig spelletje, ze proberen zoveel mogelijk iPads te verkopen...
Het lijkt net een winkel. :P Neemt niet weg dat het idd erg slecht is waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Zijn er nog meer mensen die te pakken worden genomen door deze praktijken van bol.com? Je hoeft niet het dure 0900 nummer te bellen. Het onderliggende nummer is 030-6008872. Misschien met z'n allen achteraan bellen zodat er wat aan gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
LuPo schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:09:
Zijn er nog meer mensen die te pakken worden genomen door deze praktijken van bol.com? Je hoeft niet het dure 0900 nummer te bellen. Het onderliggende nummer is 030-6008872. Misschien met z'n allen achteraan bellen zodat er wat aan gedaan wordt.
Ik waag er vanmiddag ook wel een belletje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren al een mooie mail gedicht... houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
biertje79 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 07:41:
[...]

Ik waag er vanmiddag ook wel een belletje aan.
Ik heb gebeld. Dat heeft dus totaal geen zin. Medewerker kan alleen zien dat er geen voorraad is en dat mijn iPad als eerste wordt geleverd. Yeah sure.. :X
Elk argument wordt afgedaan met 'helaas kan ik dat niet zien'. Dus nu maar mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
LuPo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:37:
[...]

Ik heb gebeld. Dat heeft dus totaal geen zin. Medewerker kan alleen zien dat er geen voorraad is en dat mijn iPad als eerste wordt geleverd. Yeah sure.. :X
Elk argument wordt afgedaan met 'helaas kan ik dat niet zien'. Dus nu maar mailen..
Of de medewerker doet net of zijn neus bloed. we zullen zien of ze binnen 6 dagen gaan leveren ik denk het niet maar hoop doet leven of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Schandalig dat BOL.com.

Billie zegt:Ik verwacht dat uw bestelling uiterlijk 26 april 2012 geleverd wordt (maar waarschijnlijk eerder). Mogelijk heeft u al een e-mail van bol.com ontvangen, waarin een nieuwe leverdatum is vermeld. U kunt uw bestelling dan op deze datum verwachten.
Is dat niet het geval, neem dan pas na 26 april 2012 contact op met onze klantenservice. Eerder kunnen wij helaas geen actie ondernemen. Mijn excuses voor het ongemak. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?

Lekker makkelijk, bel maar niet want we helpen je toch niet. Ei*k$l@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ilovebol.com schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:07:
[...]

Of de medewerker doet net of zijn neus bloed. we zullen zien of ze binnen 6 dagen gaan leveren ik denk het niet maar hoop doet leven of zoiets.
Mijn bestelling staat en stond al op 13-06-2012. Stom dat later bestellen loont. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
LuPo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:13:
[...]

Mijn bestelling staat en stond al op 13-06-2012. Stom dat later bestellen loont. |:(
Waar ik me nog het meeste aan heb geïrriteerd is dat de datum eerst naar voren gaat om dan een dag later de datum maar nog veel later te zetten. En het LIFO systeem klopt natuurlijk ook niet maar probeer dat maar eens bol wijs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er bij jullie bij bestelstatus? Ik heb nl. geen mail gehad en ook de verwachte levertijd staat nog op 7/4. Billie zegt echter 26/4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:30:
Wat staat er bij jullie bij bestelstatus? Ik heb nl. geen mail gehad en ook de verwachte levertijd staat nog op 7/4. Billie zegt echter 26/4...
Levering is vertraagd: verwacht op 16-04-2012

Edit:
Billie zegt:Hmm, volgens mij bespeur ik hier wat irritatie. Mijn excuses, maar ik zal nog beter m'n best doen! Kan ik u nog ergens anders mee helpen?

[ Voor 20% gewijzigd door Rerder op 10-04-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 13:48
Bij mij precies hetzelfde geen mail, status nog steeds 7/4 en billy zegt maximaal 26/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
Bij mij status 7/4, Billy zegt max 26/4 en de telefoniste denkt uiterlijk 21/4. Wat een ballentent zeg, dit was mijn laatste bestelling daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Tis gewoon heel onlogisch en niet klant vriendelijk.

Oorspronkelijk stond de leverdatum op 10 april. Toen op 7 april en nu beweren ze dus dat het pas na 26 april zou gaan worden?

Heel apart allemaal. Moet zeggen dat ik altijd een best goede ervaring had met bol maar dit is echt r*k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:31
In een mail van bol kreeg ik zojuist te horen dat mijn bestelling die nog steeds op 7-4 staat voor 13-4 geleverd zal worden, ik ben benieuwd wat daar van waar is gezien de uitgestelde bestellingen...

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Rednas schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:14:
In een mail van bol kreeg ik zojuist te horen dat mijn bestelling die nog steeds op 7-4 staat voor 13-4 geleverd zal worden, ik ben benieuwd wat daar van waar is gezien de uitgestelde bestellingen...
Wanneer had je de ipad besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bol.com is wel slecht bezig zeg. LIFO systeem hanteren kost klanten.

Sowieso de laatste tijd een puinhoop daar. Laatst ook 3 dingen besteld om 13:00u die op voorraad waren. 1 de dag erna ontvangen en de andere twee niet (in de zin van: later dan een dag erna).

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 10-04-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:18
LuPo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:31:
Bol.com is wel slecht bezig zeg. LIFO systeem hanteren kost klanten.

Sowieso de laatste tijd een puinhoop daar. Laatst ook 3 dingen besteld om 13:00u die op voorraad waren. 1 de dag erna ontvangen en de andere twee niet.
Wellicht omdat het is overgenomen door de AHOLD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Had de voorraad toch wel wat beter verwacht eigenlijk. Zelfs de APR hebben al een paar weken geen voorraad, nouja ik heb er iig een, maar die ga ik weer omruilen als er voorraad is ivm backlight die zichtbaar is + stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:31
Dracula schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:27:
[...]

Wanneer had je de ipad besteld?
Op 19 maart in de ochtend.

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Rednas schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:58:
[...]

Op 19 maart in de ochtend.
Hm ik had hem ook op die dag besteld, nou ja we wachten af. Heb nog niks vernomen van bol over eventuele nieuwe leverdata.....
Pagina: 1 ... 43 ... 67 Laatste