Frozenberg schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:07:
[...]
Dit lijkt niet zo te zijn! Dit is het geval! Heb al sinds 21-03 een Ipad 3 32gb wifi zwart in bestelling staan. Verwachte leverdatum van 01-06-2012!!!!!. Dame van de klantenservice had het over verschil in leverancier waar mijn product dan nu in bestelling staat.
Kan maar zo zijn dat ik idd nog 2 mnd moet wachten en dat ondertussen tientallen mensen wel precies het zelfde product geleverd krijgen! Slechte zaak van zo'n groot bedrijf!
Ik denkt het eerlijk gezegd niet, mijn bestelling staat er namelijk al sinds 17 maart.
Op dat moment stond er aangegeven dat de iPad (32Gb zwart, wifi) zou worden geleverd op 10-04-2012.
Vervolgens zie ik gisteren dat mijn bestelling is vervroegt naar 07-04-12. Een persoon van de klantenservice bevestigde dit vanmiddag nog.
Daarna krijg ik rond half 7 een mail dat mijn bestelling nu weer is uitgesteld naar 16-04-12.
Nogmaals contact opgenomen en het blijkt inderdaad dat de leverancier('s) lopen te prutsen met de levertijd.
De persoon aan de lijn was er vrij zeker van dat het niet later zou worden.
offtopic:
Dit is tot nu toe de enige keer (van de 10 keer) dat ik echt goed geholpen ben door de telefonische klantenservice. De meeste medewerkers weten vaak minder dan de klant