Stel je hebt de Ipad (3) gekocht. Maar na een week blijkt toch dat je het gewoon niks vindt / je een tablet geen toegevoegde waarde vindt, etc... Kun je 'm dan ook terug brengen en je geld terug krijgen?
Hangt van de winkel af.
Maar volgens mij kan je een ipad3 ook wel voor practisch de nieuwprijs doorschuiven, het verlies is minimaal.
Maar volgens mij kan je een ipad3 ook wel voor practisch de nieuwprijs doorschuiven, het verlies is minimaal.
Doorschuiven aan? Want waarom zou iemand via marktplaats iets kopen als die voor (bijna) dezelfde prijs een nieuwe kan krijgen...
Als die persoon kan kiezen tussen vandaag de ipad van jou overnemen, of pas over twee weken hem via een winkel te krijgen, dan kan hij best kiezen om die van jou over te nemen.
Dat lijkt inmiddels ook geen argument meer, twee dagen terug online besteld in de store en vandaag geleverd (wifi only)Raymond schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:43:
of pas over twee weken hem via een winkel te krijgen, dan kan hij best kiezen om die van jou over te nemen.
Ik heb 2 weken gewacht, het geheel wordt vandaag bezorgd (64GB 4G). Nu ik zo lees dat iedereen er toch redelijk vlot 1 kan krijgen en het feit dat het apparaat als warme broodjes verkoopt, moet Apple dus een enorme capaciteit hebben opgebouwd in vergelijking met de iPad 2 launch.
16GB, 32GB of 64GB?X-Z schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Dat lijkt inmiddels ook geen argument meer, twee dagen terug online besteld in de store en vandaag geleverd (wifi only)
Anders ga ik er zo ook een bestellen.
Zojuist online bij BCC besteld. Nu onderweg om af te halen :-) was nog op voorraad 16GB Wifi only
Ben erg benieuwd, eerste ipad voor mij :-)
Ben erg benieuwd, eerste ipad voor mij :-)
Net een 32Gb WiFi binnen. 23 maart besteld via Apple store, vandaag geleverd. Bestellen in Apple store betekent gratis verzenden, maar wel door UPS. UPS kan niet aangeven wanneer op de dag er bezorgd wordt en de traceer informatie klopt niet: einde van de dag betekent in de praktijk voor twaalven.
Grappig, op de apple.com/nl site zie je nog steeds een indicatie van 2 weken staan. Maar tis goed om te weten dat de wachttijden minimaal zijn.X-Z schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:16:
Dat lijkt inmiddels ook geen argument meer, twee dagen terug online besteld in de store en vandaag geleverd (wifi only)
Ik ging eveneens uit van twee weken, maar 28 maart besteld via de site van apple en vandaag is mijn zwarte ipad 32gb wifi verzonden.Slashdotter schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Grappig, op de apple.com/nl site zie je nog steeds een indicatie van 2 weken staan. Maar tis goed om te weten dat de wachttijden minimaal zijn.
De BCC heeft wel een voorraad blijkbaar. Vanochtend op hun website een witte wifi-only van 32GB gezien in Veghel, ik zit er nu al op te typen. Standaardtaal was Duits, maar een iPad is een iPad!
Ik las laatst een bericht dat hawkers in New York massaal hun iPad3 terugbrachten bij de Apple Store om terug te ruilen voor geld omdat er geen schaarste was (en zij zodoende niets erop konden verdienen).mister9 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:45:
Stel je hebt de Ipad (3) gekocht. Maar na een week blijkt toch dat je het gewoon niks vindt / je een tablet geen toegevoegde waarde vindt, etc... Kun je 'm dan ook terug brengen en je geld terug krijgen?
Vanmiddag gebeld naar de BCC, en in Veghel hadden ze net een 64GB wifi-only binnengekregen, meteen opgehaald.
Wel last van backlight bleeding maar wit is gewoon wit en niks mis met de pixels, heb hem dus maar gehouden.
En nu de Bodyguardz even laten drogen
Wel last van backlight bleeding maar wit is gewoon wit en niks mis met de pixels, heb hem dus maar gehouden.
En nu de Bodyguardz even laten drogen
Verwijderd
Die van mij springt op land Belgieaap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:27:
De BCC heeft wel een voorraad blijkbaar. Vanochtend op hun website een witte wifi-only van 32GB gezien in Veghel, ik zit er nu al op te typen. Standaardtaal was Duits, maar een iPad is een iPad!
Maar BCC is gewoon goed qua service, dus dat zit wel snor hoor.
Zoals NoobyNater al vroeg, heel erg benieuwd of je 16, 32 of 64 GB versie besteld hebt? Als dat voor de 64 GB versie geldt dan ga ik ook maar eens snel online bestellen...X-Z schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Ja, wel binnen een gestelde termijn. Dat kan je niet geweigerd worden, je moet wel veel te vaak sterk in je schoenen staan omdat veel winkels een neiging hebben om klanten af te bluffen.mister9 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:45:
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Bij MyCom kan het ook binnen 8 dagen, mits ongebschadigde verpakking en geen zichtbare gebruikerssporen. Als je `m dus even netjes schoonmaakt, is er geen probleem.Virtuozzo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Ja, wel binnen een gestelde termijn. Dat kan je niet geweigerd worden, je moet wel veel te vaak sterk in je schoenen staan omdat veel winkels een neiging hebben om klanten af te bluffen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
En hoe zit het bij BCC? Hanteert die ook 8 dagen?
Volgens mij niet. Online kun je beroep doen op wet koop op afstand... MyCom heeft die regeling echter ook voor offline in de winkel. Om die reden heb ik `m ook daar gehaald.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Toch deden ze bij Mycom Doetinchem in eerste instantie best moeilijk toen een collega zijn nieuwe iPad na 3 dagen terug kwam brengen omdat ie last had van een geel scherm. Uiteindelijk heeft ie wel zijn geld teruggekregen maar het ging niet zonder slag of stoot. Op een gegeven moment heeft ie zelfs zelf Apple gebeld, die ook aangaven dat ze de iPad gewoon terug moesten nemen bij Mycom.Michael Knight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:30:
Volgens mij niet. Online kun je beroep doen op wet koop op afstand... MyCom heeft die regeling echter ook voor offline in de winkel. Om die reden heb ik `m ook daar gehaald.
Op de site van BCC staat:
"U kunt uw bestelde artikel binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, retourneren of ruilen.
BCC zal het betaalde bedrag inclusief bezorgkosten binnen 14 dagen na ontvangst van het product terugbetalen. Retourkosten en/of eventuele additionele bezorgkosten bij omruilen zijn voor uw eigen rekening."
Hier wordt gesproken over "bestelde artikel". Geld dat dan ook voor gewoon in de winkel gekochte artikelen?
"U kunt uw bestelde artikel binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, retourneren of ruilen.
BCC zal het betaalde bedrag inclusief bezorgkosten binnen 14 dagen na ontvangst van het product terugbetalen. Retourkosten en/of eventuele additionele bezorgkosten bij omruilen zijn voor uw eigen rekening."
Hier wordt gesproken over "bestelde artikel". Geld dat dan ook voor gewoon in de winkel gekochte artikelen?
Dat gaat over de webshop. Wat ze in de winkels hanteren, zal je daar ff moeten navragen.
Ff voor de goede orde: wet koop op afstand bepaalt dat je online gekochte artikelen binnen een week mag retourneren. Maar zo'n wet is er dus niet voor gewone winkels. Daarvoor geldt simpelweg koop=koop. Alle "ruilen binnen x dagen" regelingen zijn gewoon service van de winkel zelf, ze zijn daar wettelijk niet toe verplicht.
Ff voor de goede orde: wet koop op afstand bepaalt dat je online gekochte artikelen binnen een week mag retourneren. Maar zo'n wet is er dus niet voor gewone winkels. Daarvoor geldt simpelweg koop=koop. Alle "ruilen binnen x dagen" regelingen zijn gewoon service van de winkel zelf, ze zijn daar wettelijk niet toe verplicht.
Is het iemand al gelukt om uit een fysieke winkel in Amsterdam een Zwarte Wifi 32 GB iPad 3th gen te bemachtigen ? Ik blijk er telkens naast te grijpen zo lijkt.
Takke!!!! Dus als ik van de koop af wil kan dat dus niet??? Ben er goed ziek van. 679 euro voor iets wat ik niet gebruik!!!
In hun algemene voorwaarden staat:
Ruilen en retourneren
U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden ruilen of retourneren. Artikelen dienen te worden geretourneerd in originele staat en verpakking. De artikelen zijn dus ongebruikt, schoon, compleet en onbeschadigd. Onder ‘‘artikelen” vallen tevens alle bijgeleverde accessoires. Let op: U dient altijd uw originele aankoopbon mee te leveren of te overleggen.
Dat geldt toch voor aankopen in de winkel dan???
Ruilen en retourneren
U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden ruilen of retourneren. Artikelen dienen te worden geretourneerd in originele staat en verpakking. De artikelen zijn dus ongebruikt, schoon, compleet en onbeschadigd. Onder ‘‘artikelen” vallen tevens alle bijgeleverde accessoires. Let op: U dient altijd uw originele aankoopbon mee te leveren of te overleggen.
Nee. Koop op afstand. Dus webwinkel only.mister9 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:07:
In hun algemene voorwaarden staat:
Ruilen en retourneren
Waarom vraag je dat hier en niet aan de mensen bij BCC?mister9 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:00:
Takke!!!! Dus als ik van de koop af wil kan dat dus niet??? Ben er goed ziek van. 679 euro voor iets wat ik niet gebruik!!!
Maar er wordt toch gewoon over "aankoop" gesproken. Nergens staats dat dit een online aankoop moet zijn:
http://assets2.bcc.nl/med...ie_ruilen_retourneren.pdf
Verwijderd
Mister9, ik weet niet hoe makkelijk jij 679 euro uitgeeft? De meeste mensen denken wel 3 keer na voordat ze een product van een dergelijk bedrag kopen. Hoe kun je het nu dan opeens niet gebruiken??

Zoals tevens in jouw link te vinden is:mister9 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:30:
Maar er wordt toch gewoon over "aankoop" gesproken. Nergens staats dat dit een online aankoop moet zijn:
Maw zoals ik al zei, de zichttermijn heeft alleen betrekking op koop op afstand.lgemene voorwaarden UNETO-VNI
Op alle aankopen in onze winkels zijn de algemene voorwaarden van UNETO-VNI van toepassing. Geschillen kunt u voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie van UNETO-VNI. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl.
[ Voor 10% gewijzigd door Draakje5 op 31-03-2012 06:43 ]
Verwijderd
mister9 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:00:
Duh, electronica winkels zijn geen bibliotheek dat je na 2 weken hem weer kan omruilen en wat anders meenemen? Je bent er zelf bij, wet is duidelijk, kopen is kopen bij offline winkelen. Meeste winkels hanteren overigens wel ruilen binnen 14 dagen, maar ongeopend.mister9 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:00:
Verwijderd
En dan mag een ander dus voor die prijs wel een tweedehands artikel kopen omdat jij niet nadenkt voordat je koopt?mister9 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:00:
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 11:03 ]
Ga gewoon terug naar de winkel, dat is toch veel makkelijker? Een telefoontje en je weet waar je aan toe bent. Dan ben je af van het gespeculeer in dit topicmister9 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:00:

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 31-03-2012 13:48 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Idd ja. Ik stond vorige week zaterdag op het punt om van een iPad1 te upgraden naar een iPad3, was bij de MM maar na een uurtje ermee gespeeld te hebben en wel 10x de voor en nadelen te overwegen vond ik het toch niet genoeg meerwaarde hebben om het geld uit te geven.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:53:
Mister9, ik weet niet hoe makkelijk jij 679 euro uitgeeft? De meeste mensen denken wel 3 keer na voordat ze een product van een dergelijk bedrag kopen. Hoe kun je het nu dan opeens niet gebruiken??
Het geld bewaar ik nu voor iets wat ik nog helemaal niet heb zoals een Android ICS 5inch phone/tablet of Windows tablet.
Heb wel de hele afgelopen week staan tobben of het een goede keuze was maar ben er nu wel content mee
[ Voor 8% gewijzigd door Slashdotter op 31-03-2012 15:17 ]
Haha het geld van mij zit ook te roepen naar die upgrade maar tot op heden nog niet zeker of ik het wil doen. Heb maar even 2 nieuwe tefal pannen gekocht, iig het idee dat ik iets nuttigs gekocht heb.
Zojuist een iPad 2 16GB gehaald bij MyCom. Kreeg ik mee voor 389 Euro ipv. 399 Euro, ze hadden het over een prijsverlaging.
Toch zonde dat je voor die 90 euro extra niet een nieuwe ipad neemt. Vind ik.SvMp schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:29:
Zojuist een iPad 2 16GB gehaald bij MyCom. Kreeg ik mee voor 389 Euro ipv. 399 Euro, ze hadden het over een prijsverlaging.
Heb de nieuwe ook voor 389 euro. Maar ik haal de btw er af..
Verwijderd
Zojuist een 64GB (iPad 2) gekocht voor 549, de 32GB die ze niet meer hadden was 479 en de 16GB 389.
/edit
bij Xando (apple winkel) was het 399-499-599 voor de oude generatie.
/edit
bij Xando (apple winkel) was het 399-499-599 voor de oude generatie.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 17:39 ]
Zorgvuldig overwogen. Ik vind die hoge resolutie het niet waard tegenover 90 euro + iets meer gewicht. Ik vind 389 al een enorm bedrag voor zo'n speeltje, maar omdat ik ook vind dat de concurrentie er niets weet te maken toch een iPad. Maar wel de goedkoopste dus.Draakje5 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:33:
[...]
Toch zonde dat je voor die 90 euro extra niet een nieuwe ipad neemt. Vind ik.
Heb de nieuwe ook voor 389 euro. Maar ik haal de btw er af..
[ Voor 18% gewijzigd door SvMp op 31-03-2012 17:38 ]
Kan me er wel gedeeltelijk in vinden dan omdat het uiterlijk er (helemaal?) hetzelfde uit ziet.SvMp schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:37:
[...]
Zorgvuldig overwogen. Ik vind die hoge resolutie het niet waard tegenover 90 euro + iets meer gewicht.
Voor wie geinteresserd is: 23 maart 's ochtends iPad3 4G 32GB zwart besteld met inscriptie, gisteren aangekomen, 7 dagen dus inclusief transport.
Waar m'n iPad2 vorig jaar met inscriptie nog rechtstreeks uit China kwam (na 4 weken) kwam het pakje nu ook vanuit NL, lijkt er dus op dat ze meer Europese voorraad hebben en hier ook inscripties doen.
Waar m'n iPad2 vorig jaar met inscriptie nog rechtstreeks uit China kwam (na 4 weken) kwam het pakje nu ook vanuit NL, lijkt er dus op dat ze meer Europese voorraad hebben en hier ook inscripties doen.
Verzend gegevens ontvangen krijg hem hoop ik maandag.Eris schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:16:
iPad met Wi-Fi + 4G 16 GB - Zwart (3e generatie)
+ Dock
+ iPad Smart Cover - Leer - Zwart
+ Appel care
Via Apple nl
1 a 2 weken levertijd
zaterdag zwart 32 gig besteld bij apple
Bij dixons en bcc voorlopig niet te krijgen, dus daar maar afbesteld.
ook 1 a 2 weken levertijd...
hopen dat het lukt..
reden om toch via apple te kopen is, dat ik geen discussie aan wil gaan in de winkel
,als er iets mis mee is..gewoon terugsturen en geld terug.
hopen dat het lukt..
reden om toch via apple te kopen is, dat ik geen discussie aan wil gaan in de winkel
Net gebeld, bij Mediamarkt kan je alleen nog 4G modellen (16,64Gb) krijgen. Wifi modellen zijn pas weer over 2 weken leverbaar. We moeten op de volgende boot wachten.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Vrijdagavond de new iPad 16GB Wifi zwart online bij Dixons besteld met daarbij aangegeven om die bij DIxons Roermond op te halen zaterdag.
Dit was de enige Dixons "in de buurt" die hem nog op voorraad had.
Kreeg een email en de order kwam meteen in Backorder.....:(
Tot mij verrassing werd ik zaterdagmorgen om 9:30 gebeld dat ik hem op kon komen halen in Roermond.
Er hadden al mensen gebeld om er 1 te reserveren en dit was de laatste!
Om 11:00 liep ik ermee de winkel uit.
Dit was de enige Dixons "in de buurt" die hem nog op voorraad had.
Kreeg een email en de order kwam meteen in Backorder.....:(
Tot mij verrassing werd ik zaterdagmorgen om 9:30 gebeld dat ik hem op kon komen halen in Roermond.
Er hadden al mensen gebeld om er 1 te reserveren en dit was de laatste!
Om 11:00 liep ik ermee de winkel uit.
Welke MM?CapTVK schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:45:
Net gebeld, bij Mediamarkt kan je alleen nog 4G modellen (16,64Gb) krijgen. Wifi modellen zijn pas weer over 2 weken leverbaar. We moeten op de volgende boot wachten.
Mij is namelijk door MM Almere vorige week verteld dat ze deze week een levering krijgen.
Inderdaad, Apple doet nooit moeilijk als je online bestelt. Ik heb een jaar geleden een MacBook Air besteld, zelfs een aangepast model met US toetsenbord, en terug gestuurd omdat de snelheid me tegenviel (hij bleek te traag om te gebruiken als enige PC voor mij). Daar was totaal geen discussie over, het volledige bedrag was 2 weken later terug, dus zonder aftrek van retour- of verzendkosten zoals sommige webshops wel doen.luifel schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:54:
Voordeel ook is dat Apple ze niet als nieuw stuurt naar andere klanten, dus je scheept niet iemand anders op met een tweedehands model. Ze worden gereviseerd (of in elk geval gecontroleerd) en vervolgens als reparatie-vervanging gebruikt of tegen gereduceerde prijzen verkocht.
Apple doet in mijn ervaring nooit moeilijk en dwingt APR's zelfs om fatsoenlijke service te geven. iig als je een service center in de buurt hebt boeit het helemaal niet waar je je iPad koopt.
Vandaag bij AMac Doetinchem een 32 gb wifi model besteld. Ze wisten nog niet wanneer er weer een nieuwe lading binnen zou komen, maar hij verwachtte niet dat het veel langer dan 1 à 2 weken zou gaan duren. Ook hier hadden ze geen enkel wifi model meer voorradig.
MM Den haag, hij had verteld dat andere vestigingen in de buurt ook geen wifi modellen meer hadden. Nu staan alle MM in principe onafhankelijk van elkaar dus wat de andere zaak op voorraad heeft is niet altijd te zeggen lijkt me. Hoe dan ook had hij al aardig wat telefoontjes gehad dus het lijkt me een bevestiging dat de wifi modellen even lastig te vinden zijn.splitert schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:53:
[...]
Welke MM?
Mij is namelijk door MM Almere vorige week verteld dat ze deze week een levering krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 02-04-2012 17:55 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Vandaag naar Amsterdam gereden naar de Applestore voor een Ipad3. Alle modellen waren uitverkocht. de laatste die op voorraad waren, waren de 4g modellen. Gisteren hadden ze nog enkele 16GB (wifi) op voorraad.
Er zou deze week nog nieuwe voorraad binnen komen, alleen kon er niet aangegeven worden op welke dag.
Dan maar bestellen via de online shop.
Er zou deze week nog nieuwe voorraad binnen komen, alleen kon er niet aangegeven worden op welke dag.
Dan maar bestellen via de online shop.
We cannot direct the wind, but we can adjust the sails
En de store in Amsterdam zei tegen mij dat de 4g modellen 64gb ook weg waren.
Benieuwd wanneer de APR's weer een lading krijgen, dan kan ik mijne ruilen. Lezen doe ik al niet meer vanwege de kleurinconsistenties..
Benieuwd wanneer de APR's weer een lading krijgen, dan kan ik mijne ruilen. Lezen doe ik al niet meer vanwege de kleurinconsistenties..
Nu al bericht per sms gekregen dat verstuurt is, morgen in huisluifel schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:54:
zaterdag zwart 32 gig besteld bij apple
hopen dat het lukt..
Super snel dus
Voor de mensen die nog op zoek zijn: gister (zondag) via de site van Apple de 32GB WIFI zwart besteld. Zojuist mailtje dat hij verzonden is en ik hem morgen (dinsdag) in handen heb.
Dan zullen de wachttijden wel aangepast worden zo
Mijn bestelling bij Gravis.de (32GB wifi), geplaatst op vrijdag 16-03) is gewoon nog steeds niet binnen. Kreeg een mailtje afgelopen vrijdag dat mijn Ipad niet bij de laatste vracht zat. Ze hebben geen idee wanneer hij wel gaat komen.
Als mijn ouders weer terug zijn van vakantie annuleer ik hem direct en bestel hem gewoon via de normale kanalen. Ik neem aan dat ik het volledige bedrag (incl verzendkosten) terug krijg??.
[ipad is zakelijk gekocht, en daar heb ik geen pasje van... anders had ik dit al direct gedaan]. Geld is ook over gemaakt daar we geen pp / cc op de zakelijke rekening hebben.
Als mijn ouders weer terug zijn van vakantie annuleer ik hem direct en bestel hem gewoon via de normale kanalen. Ik neem aan dat ik het volledige bedrag (incl verzendkosten) terug krijg??.
[ipad is zakelijk gekocht, en daar heb ik geen pasje van... anders had ik dit al direct gedaan]. Geld is ook over gemaakt daar we geen pp / cc op de zakelijke rekening hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door Tortelli op 02-04-2012 20:32 ]
Gisteren bij de online Apple Store een 32GB model wit besteld. Vandaag verstuurd en volgens de mail morgen in huis. Snap er ook niks van.
Vandaag langs de MM in Breda gereden. Was opzoek naar een 4g+ WIFI 64 GB. Was echter niet meer op voorraad, enkel 1 gereserveerde. Nu maar bij de Mycom besteld. Is als het goed is morgen binnen.
Doe er je voordeel mee. De iPad 3 + 4G modellen 16 en 32 GB zijn in beide kleuren leverbaar met 24 uur levertijd bij www.mycom.nl . Tip!
De 4g modellen zijn volgens mij niet zo moeilijk verkrijgbaar, het zijn vooral de wifi-only modellen (en dan met name de 32 gb variant) die erg gewild zijn en derhalve op veel plaatsen uitverkocht.alwaysleft schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:53:
Doe er je voordeel mee. De iPad 3 + 4G modellen 16 en 32 GB zijn in beide kleuren leverbaar met 24 uur levertijd bij www.mycom.nl . Tip!
Tsjemig, ik aas al 2 dagen op die site van hun voor dat model.... magische vingers ?Remius schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:49:
Voor de mensen die nog op zoek zijn: gister (zondag) via de site van Apple de 32GB WIFI zwart besteld. Zojuist mailtje dat hij verzonden is en ik hem morgen (dinsdag) in handen heb.
Is het echt zo dat als je een streepje licht onder je scherm ziet, dat daar dan ook stof doorheen komt. Ik heb de mijne (64 gb wifi), bij de BCC gehaald, en ik heb ook bovenaan een streepje licht als ik m heel schuin houdt. Omdat de hoek zo scherm moet zijn om 'm te zien heb ik er dus echt geen last van. Maar is het toch beter om 'm te ruilen dan?
Voor de mensen die hem toch in de trein willen gebruiken voor internet;)jasjenl schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:56:
[...]
De 4g modellen zijn volgens mij niet zo moeilijk verkrijgbaar, het zijn vooral de wifi-only modellen (en dan met name de 32 gb variant) die erg gewild zijn en derhalve op veel plaatsen uitverkocht.
Gek, in Zwolle is de 4g versie moeilijk te krijgen.alwaysleft schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:49:
[...]
Voor de mensen die hem toch in de trein willen gebruiken voor internet;)
Volgens mij had 1 persoon uit dit topic zijn iPad al ontvangen maar vraag me even niet wie.
Daarnaast had een andere tweaker wel deze post geplaatst:
Daarnaast had een andere tweaker wel deze post geplaatst:
Blijkbaar is dat tot nu toe nog niet nagekomen. Ook bij mij staat er nog dat de iPad wordt verwacht op 10-04-12Jadang schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:35:
[...]
Bij mij staat die ook nog op 10 april, had op 18 maart besteld. Had gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ze morgen ook iPads krijgen geleverd. Ze gaven geen antwoord daarop, maar wel een verwachting de iPad voor 4 april te kunnen leveren. Laten we hopen hier van uit te mogen gaan.
Betreft een iPad 16GB + 4G White.
Ja, nog steeds 10/04.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:36:
Iemand al een iPad ontvangen via Bol.Com? Of bij jullie ook nog steeds 10/4?
Overigens keek de avond vóórdat die livingsocial actie begon op de bol.com site. Toen stond de levertijd ook op 2-3 weken.
Verwijderd
Nou ik ben benieuwd. Ze geven er ook weinig duidelijkheid over vind ik zelf. Hoop dat ie voor de 10e komt!
Bij mij, zoals bij meerdere Tweakers, is de bestelling vertraagd naar 18/04. Ben benieuwd of ze dit gaan redden aangezien de huidige levertijd op 8-10 weken staat..
Hier ook nog 10-04-12 dus we zullen zien zou mooi zijn als ze op die tijd of eerder binnen zijn
16 GB staat nu op vandaag besteld morgen in huis bij BOL, ik heb net gebeld en dat betreft de nieuwe leverancier. Die van mij staat in bestelling bij de oude leverancier en nog op 10/04. Raar verhaal, maar BOL stelde voor de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen. Het duurt volgens hun alleen 24/48 uur voordat de tegoedbonnen weer te gebruiken zijn. Ik twijfel, zal je zien dat wanneer ik de bonnen weer kan gebruiken de levertijd weer op 10 weken staat.
Ik begreep van een collega dat hij afgelopen vrijdag de 32 GB wifi only via apple.com besteld had en dat deze vandaag geleverd zou worden...volgens mij zijn de kansen bij Apple nog het best om zo snel mogelijk de iPad geleverd te krijgen. Ik heb i.i.g. de gok gewaagd met de 64 GB wifi only....afwachten!
Alleen de witte is op voorraad;)biertje79 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:14:
16 GB staat nu op vandaag besteld morgen in huis bij BOL, ik heb net gebeld en dat betreft de nieuwe leverancier. Die van mij staat in bestelling bij de oude leverancier en nog op 10/04. Raar verhaal, maar BOL stelde voor de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen. Het duurt volgens hun alleen 24/48 uur voordat de tegoedbonnen weer te gebruiken zijn. Ik twijfel, zal je zien dat wanneer ik de bonnen weer kan gebruiken de levertijd weer op 10 weken staat.
half uurtje geleden was de zwarte ook op voorraad

Geeft aan hoe hard de iPads lopenbiertje79 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:13:
[...]
half uurtje geleden was de zwarte ook op voorraad
Ik heb net ook gezien dat de zwarte 16GB op voorraad was. Wilde zelf misschien ook toch bestellen, heb nu een 32GB in bestelling maar die levertijd knaagt.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Wil je echt veel video's en muziek en apps erop zetten is 32 GB een must ja.LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:33:
Ik heb net ook gezien dat de zwarte 16GB op voorraad was. Wilde zelf misschien ook toch bestellen, heb nu een 32GB in bestelling maar die levertijd knaagt.
Ga dan ff de stad in
Want als je de stad ingaat haal je er wel eentje
Had 't hier onder al gezegd. Maar zondag dus een 32GB wifi model besteld. Levertijd was 1 tot 2 weken, maar vandaag geleverd. Kwam vanuit een depot in Waalwijk. Heb dus het vermoeden dat Apple de levertijden nogal pessimistisch inschat.
Bedankt voor de Bol.com tip, had een bestelling voor een 16GB wit uitstaan voor 18 April met LivingSocial bonnen.
Zojuist geannuleerd, binnen 10 minuten mijn tegoed bonnen terug en nu voor 22:30 een Witte 16GB besteld, dus morgen in huis.
Nice
Zojuist geannuleerd, binnen 10 minuten mijn tegoed bonnen terug en nu voor 22:30 een Witte 16GB besteld, dus morgen in huis.
Nice
Verwijderd
Heh waar op bol kijken jullie? Ik zit de hele avond te refreshen maar zie alleen maar 8-10 week levertijd?
Denk dat het een beperkte voorraad was, bij mij staat nu overigens ""verwacht op 4 April".
Beetje jammer omdat gisteren in mijn bevestiging stond "morgen in huis".
Maar ja, altijd nog beter dan 18 April.
Het is vandaag toch 4 april?eeweep schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:54:
Denk dat het een beperkte voorraad was, bij mij staat nu overigens ""verwacht op 4 April".
Edit: overigens wel vrij lomp dat nieuwe bestellingen eerder uitgeleverd worden dan oude bestellingen. Zal ook wel een erg kleine levering zijn geweest, aangezien de iPads nu weer uitverkocht zijn en de zwarte 16GB zelfs helemaal niet meer leverbaar.
[ Voor 26% gewijzigd door pelt op 04-04-2012 09:44 ]
Ik had gisteren 2 bestelling geannuleerd en gelijk 2x 16GB WIT WIFI besteld via bol.com
maar tot heden geen bevestiging mail gekregen dat het verstuurd is =__=... jullie ook?
maar tot heden geen bevestiging mail gekregen dat het verstuurd is =__=... jullie ook?
Nope same here, gisteren stond er voor 22:30 besteld morgen in huis. Nu staat er bij mij levering verwacht op 4 April. Dit betekend volgens mij dat ze vandaag de levering binnen krijgen en als het goed is leveren ze dan op 5 April.
We blijven hopen.
We blijven hopen.
Zojuist sms ontvangen dat m'n ipad, zonder inscriptie, morgen bezorgd wordt...Martijnvc schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:46:
Ik begreep van een collega dat hij afgelopen vrijdag de 32 GB wifi only via apple.com besteld had en dat deze vandaag geleverd zou worden...volgens mij zijn de kansen bij Apple nog het best om zo snel mogelijk de iPad geleverd te krijgen. Ik heb i.i.g. de gok gewaagd met de 64 GB wifi only....afwachten!
Valt dan toch wel erg mee met die levertijden..
[ Voor 4% gewijzigd door Martijnvc op 04-04-2012 16:04 ]
Morgen bezorgd of verzonden. Verzonden betekent vanuit china heMartijnvc schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:03:
[...]
Zojuist sms ontvangen dat m'n ipad, zonder inscriptie, morgen bezorgd wordt...
Valt dan toch wel erg mee met die levertijden..
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Blijkbaar heeft iemand, die een iPad bij Bol.com heeft besteld um al binnen: V&A Apple iPad WiFi (voorjaar 2012) 16GB Wit aangeboden
Waarschijnlijk hoopt hij wat winst te maken, aangezien ik aan neem dat hij er één met LV bonnen heeft gekocht.
Waarschijnlijk hoopt hij wat winst te maken, aangezien ik aan neem dat hij er één met LV bonnen heeft gekocht.
Eergisteren een 32GB Zwart wifi besteld bij apple en vandaag binnen. Supersnel
Vandaag zowel een email als sms ontvangen dat mijn iPad (32GB Wifi Black) morgen bezorgd wordt. Ik heb er zelfs een inscriptie in laten zetten. De levertijden vallen dus reuze mee. En terwijl ik hem pas afgelopen maandag avond (2-4) besteld heb bij de Apple store.
We cannot direct the wind, but we can adjust the sails
Duidelijk dat apple dit keer heel veel voorraad exclusief online doet houden, jammer voor de retailers. Die krijgen een hoop boze klanten door de lange wachttijden. Komplett.nl zegt pas dat de volgende lading iPads pas 22 april komen. Dat is gewoon nog 2,5 week, en bij Apple.nl heb je ze gewoon binnen 5 werkdagensailor_ej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:26:
Vandaag zowel een email als sms ontvangen dat mijn iPad (32GB Wifi Black) morgen bezorgd wordt. Ik heb er zelfs een inscriptie in laten zetten. De levertijden vallen dus reuze mee. En terwijl ik hem pas afgelopen maandag avond (2-4) besteld heb bij de Apple store.

Verwijderd
Ik zit misschien wat dichterbij ''het vuur'' en wat ik begrepen heb weet niemand (dus zelfs apple niet).. Apple kan zelfs bij ons niet zeggen wanneer wij wat of hoeveel wij krijgen zeggen.. Er was zelfs sprake dat het nog een maand zou duren voor dat we weer eens iets zouden binnen krijgen... Nu komt er af en toe een enkele ipad binnen en die binnen gekomen zijn waren meestal de 3(4)G versie..
Maar online kunnen ze dus de 32 GB wifi ( populairste iPad model) vrij rap leveren. Duidelijk dat ze voorraad achter houden voor online...heel duidelijkVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:31:
Ik zit misschien wat dichterbij ''het vuur'' en wat ik begrepen heb weet niemand (dus zelfs apple niet).. Apple kan zelfs bij ons niet zeggen wanneer wij wat of hoeveel wij krijgen zeggen.. Er was zelfs sprake dat het nog een maand zou duren voor dat we weer eens iets zouden binnen krijgen... Nu komt er af en toe een enkele ipad binnen en die binnen gekomen zijn waren meestal de 3(4)G versie..
Verwijderd
Heb jij bewijs dat ze het achter houden ???? Voor hetzelfde geld hebben ze net geluk gehad dat er een paar zijn binnen gekomen...alwaysleft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:33:
[...]
Maar online kunnen ze dus de 32 GB wifi ( populairste iPad model) vrij rap leveren. Duidelijk dat ze voorraad achter houden voor online...heel duidelijk
Nee, als die gelijk geleverd wordt hebben ze alle backorders online al uitgeleverd...dus ze hebben gewoon voorraadVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:35:
[...]
Heb jij bewijs dat ze het achter houden ???? Voor hetzelfde geld hebben ze net geluk gehad dat er een paar zijn binnen gekomen...
Verwijderd
Als je ook net goed heb gelezen wat ik vertelde is dat er zo af en toe eens iets binnenkomt en als jij het geluk heb dat je de populaire 32 gb versie binnen krijg en je heb weinig back orders dan kan je het uit voorraad leveren ja.... En bij apple zelf net gekeken staat er een vermoedelijke levertijd van 1-2 weken en dat is niet rap...alwaysleft schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:38:
[...]
Nee, als die gelijk geleverd wordt hebben ze alle backorders online al uitgeleverd...dus ze hebben gewoon voorraad
True over de levertijd, maar dat doet Apple om zich in te dekken. Als hier 3 mensen bovenstaand binnen 48 uur krijgen geleverd van een model waar het meeste vraag naar is ( 32 GB wifi) dan is die gewoon op voorraad kerelVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:43:
[...]
Als je ook net goed heb gelezen wat ik vertelde is dat er zo af en toe eens iets binnenkomt en als jij het geluk heb dat je de populaire 32 gb versie binnen krijg en je heb weinig back orders dan kan je het uit voorraad leveren ja.... En bij apple zelf net gekeken staat er een vermoedelijke levertijd van 1-2 weken en dat is niet rap...