Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het inderdaad wachten wordt op een nieuwe lichting. Hier hetzelfde.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Was net ff bij de Mediamarkt Maastricht voor een smartcover voor de nieuwe iPad. Ze hebben daar nog alle modellen ruim op voorraad zowel wifi als 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteravond bestelling geplaatst gigavolt.nl, en heb net de verzendbevesting gekregen. Als het goed is ligt de 16Gb witte Wifi ipad morgen op de mat!

@iets hierboven, de winkelvoorraden zijn ook niet overal geweldig. Gisteren in amersfoort de paradigit, mycom, dixons en amac bezocht, en daar hadden ze niks meer, of alleen nog 4G versies.

[ Voor 39% gewijzigd door GeleFles op 27-03-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:13:
Denk dat het inderdaad wachten wordt op een nieuwe lichting. Hier hetzelfde.. :-(
Ben er bang voor idd, Alternate mailde vandaag dat ook niet meer durven te zeggen wanneer hun levering bezorgt zou worden. Heb er inmiddels wel spijt van dat ik s'ochtends niet naar de mediamarkt ben gegaan.

Het vervelende is dus idd dat het niet bekend is wanneer de tweede levering komt, toch ?

--

Weet iemand hoe de voorraad is bij de bekende resellers in Groningen?

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 27-03-2012 13:12 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
RonnieB82 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:10:
Gisteravond bestelling geplaatst gigavolt.nl, en heb net de verzendbevesting gekregen. Als het goed is ligt de 16Gb witte Wifi ipad morgen op de mat!

@iets hierboven, de winkelvoorraden zijn ook niet overal geweldig. Gisteren in amersfoort de paradigit, mycom, dixons en amac bezocht, en daar hadden ze niks meer, of alleen nog 4G versies.
Is dat een beetje een betrouwbare firma dat Gigavolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag bij tabletcenter een witte en zwarte 16gb wifi+4G besteld.
beide op voorraad en worden morgen geleverd :)
de voorraden zijn een stuk beter dan met de ipad 2

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Raimon89 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:56:
[...]

Is dat een beetje een betrouwbare firma dat Gigavolt?
Dat weet ik morgen pas, als m'n ipad binnen is ;)

Maar in de pricewatch (waar ik ze vond), zie ik goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Net is mijn zus langsgeweest bij MM R'dam Centrum. Nog maar een 16 gb wifi only en voor de rest wel alles met 4g. Medewerker wist haar te vertellen dat deze week nog extra geleverd zou kunnen worden, maar het zou ook zomaar 3 weken kunnen duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:14
Ik heb op vrijdag een witte besteld bij de Online Apple Store. Vandaag is de iPad klaargemaakt voor verzending. Ik ben wel benieuwd of die uit NL of China komt...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dan ga ik nu toch twijfelen, sta op dit moment bij 2 Dixons filialen op de reserveer lijst op #1 maar ik weet niet wanneer die weer geleverd krijgen.
Maar ik denk dat in deze geduld een schone zaak is.

Stiekem zou ik hem nog steeds het liefst bij MyCom kopen, maar die hebben helemaal niks en lijkt me ook iets populairder dan de plaatselijke Dixons in het dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:43
Volgens mij werken de dixons en mycom samen, dus levertijden zullen hetzelfde zijn verwacht ik

http://webwereld.nl/nieuw...ons-en-dynabyte-over.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De nieuwe iPad 16 GB wifi zwart van 480 euro is bij tabletcenter gewoon op voorraad. Tip!!

http://www.tabletcenter.n...pad-wifi-16-gb-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 23-09 10:51

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Er zijn nu aanbieders in Nederland die voorraad uit Duitsland halen. Dus het kan zijn dat je bij de eerste opstart als standaard taal al 'German' ziet staan. Maakt voor de rest volgens mij niet uit. Maar is wel opvallend.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

alwaysleft schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:08:
De nieuwe iPad 16 GB wifi zwart van 480 euro is bij tabletcenter gewoon op voorraad. Tip!!

http://www.tabletcenter.n...pad-wifi-16-gb-zwart.html
Thanks, gelijk besteld! :)

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylux
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12-2021
Ja idd bedankt.
Was gister al aan het zoeken waar die leverbaar is.
Waarschijnlijk kan niemand hem vinden omdat die onder 'apple ipads' niet te vinden is :P
En heb nu gratis een proef abo van NRC op mn tablet....leuk meegenomen :)

Edit:
Hij is nu veranderd in uitverkocht. Maar had hem al besteld(toen die nog op voorraad was volgends de site)
Hopelijk klopte die status toen want anders moet ik alsnog wachten :(....

Krijg net een mail:
Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Morgen dus binnen :)

[ Voor 33% gewijzigd door sylux op 28-03-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Media markt Alkmaar heeft alleen nog de 3g(4g) modellen. als je wifi only wilt moet je reserveren...

[ Voor 5% gewijzigd door D0gtag op 28-03-2012 09:31 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

RonnieB82 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Dat weet ik morgen pas, als m'n ipad binnen is ;)

Maar in de pricewatch (waar ik ze vond), zie ik goede reviews.
Hij is binnen hoor! Top service, gisteren besteld, kreeg gelijk een Track & Trace, en vanmiddag netjes bezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Waarom lees ik toch in al die nieuws berichten dat er overal voldoende voorraad is en dat dit waarschijnlijk komt door of des interesse of dat apple dit keer zijn zaakjes op orde heeft.

Want heel Nederland is uitverkocht!

Ik ben een van die gene die 's ochtends om 7u in de rij is gaan staan, maar omdat ik een dooie pixel had heb ik mijn geld terug gekregen(omdat er geen voorraad is) dit is natuurlijk wel super dat het zo makkelijk geregeld is maar ik kan echt nergens meer een iPad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitDyl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:33:
Waarom lees ik toch in al die nieuws berichten dat er overal voldoende voorraad is en dat dit waarschijnlijk komt door of des interesse of dat apple dit keer zijn zaakjes op orde heeft.

Want heel Nederland is uitverkocht!

Ik ben een van die gene die 's ochtends om 7u in de rij is gaan staan, maar omdat ik een dooie pixel had heb ik mijn geld terug gekregen(omdat er geen voorraad is) dit is natuurlijk wel super dat het zo makkelijk geregeld is maar ik kan echt nergens meer een iPad krijgen.
uitverkocht? gisteren besteld bij NL webshop en net 2 stuks binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:44

muhda

Time & Space traveler

Ik heb net me ipad opgehaald, ze zijn net bij de bcc binnengekomen, (regio: A'dam).
Nu uitpakken, bezichtigen en er mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
zit ook op mn bestelling bij dixons te wachten..
zwart 32 gig is gewoon moeilijk te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:00

TDB

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:35:
[...]

uitverkocht? gisteren besteld bij NL webshop en net 2 stuks binnen..
Heb je een naam & rugnummer van die webshop?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Agaron schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:47:
Was net ff bij de Mediamarkt Maastricht voor een smartcover voor de nieuwe iPad. Ze hebben daar nog alle modellen ruim op voorraad zowel wifi als 4G.
Apart, gisteren gebeld en toen hadden ze geen voorraad meer (Zwart-wifi-64GB)...misschien nog een keer langsgaan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Martijnvc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:51:
[...]

Apart, gisteren gebeld en toen hadden ze geen voorraad meer (Zwart-wifi-64GB)...misschien nog een keer langsgaan dan...
Zou me niks verbazen als ze er vandaag een paar binnen hebben gekregen. Gister ook gebeld en niks meer op voorraad, toen diezelfde avond by Mycom een bestelling geplaatst.
Verwachte levertijd was 1-2 weken maar nu al bericht gekregen dat hij verzonden was. Blijf proberen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
no00waa schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Zou me niks verbazen als ze er vandaag een paar binnen hebben gekregen. Gister ook gebeld en niks meer op voorraad, toen diezelfde avond by Mycom een bestelling geplaatst.
Verwachte levertijd was 1-2 weken maar nu al bericht gekregen dat hij verzonden was. Blijf proberen dus!
Had jij ook de Wifi 64GB zwart besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
noobynater schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:05:
[...]

Had jij ook de Wifi 64GB zwart besteld?
64GB 4G/Wi-Fi Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ah, Ik dacht dat je bedoelde dat je een 64GB wifi only model had besteld, maar de 4g modellen zijn gewoon voorraad.
Dan nog maar even wachten tot de Dixons een lading binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
4G Variant is vrijwel overal nog op voorraad ...
Ik wil echter een wifi only-iPad omdat ik niet 120€ extra wil betalen voor een functionaliteit wat ik niet ga gebruiken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
noobynater schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:10:
[...]

Ah, Ik dacht dat je bedoelde dat je een 64GB wifi only model had besteld, maar de 4g modellen zijn gewoon voorraad.
Dan nog maar even wachten tot de Dixons een lading binnen krijgt.
Hmmm raar, toen ik hem wilde halen was ook de 4G echt overal weg. Behalve dan bij de Dixons in de V&D (nog 1) maar daar mocht je hem alleen retourneren bij 3-5 defecte pixels (officiele regelgeving iig) en dat risico vond ik wat te groot :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Als ik er een met dode pixels krijg dat breng ik hem gewoon terug onder herroepingsplicht als ik geen garantie kan krijgen.
Maar elke winkel die ik gebeld heb (een stuk of 8 ) hadden nog allemaal gewoon alle 4g modellen op voorraad, wit en zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik weet dat je bij Mycom kan omruilen. Welke winkelketens zijn verder wel schappelijk bij dode pixels?

En hoeveel mensen hebben er trouwens last gehad van dode pixels bij hun aankoop? Ik heb de indruk dat het amper voorkomt. Anders zouden er wel meer klachten zijn geweest. Ik heb maar een paar reacties gelezen van mensen die een bad pixel(s) bij aankoop hadden. Op zo'n resolutie (2048x1536-pixels) Is het op zich al een knappe prestatie dat ze het productieproces voor die schermen zo perfect geoptimaliseerd hebben. (Al worden de slechte schermen er natuurlijk al uit gescreend bij productie)

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 28-03-2012 16:54 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
RonnieB82 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Hij is binnen hoor! Top service, gisteren besteld, kreeg gelijk een Track & Trace, en vanmiddag netjes bezorgd...
Nice, heb gisteravond nog snel een 16GB opgehaald bij de MM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
MM Roermond moet nog de nodige voorraad hebben, heb ik vernomen uit betrouwbare bron.
Alleen niet gevraagd welke modellen ze nog hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 17:38

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

CapTVK schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:53:
Ik weet dat je bij Mycom kan omruilen. Welke winkelketens zijn verder wel schappelijk bij dode pixels?

En hoeveel mensen hebben er trouwens last gehad van dode pixels bij hun aankoop? Ik heb de indruk dat het amper voorkomt. Anders zouden er wel meer klachten zijn geweest. Ik heb maar een paar reacties gelezen van mensen die een bad pixel(s) bij aankoop hadden. Op zo'n resolutie (2048x1536-pixels) Is het op zich al een knappe prestatie dat ze het productieproces voor die schermen zo perfect geoptimaliseerd hebben. (Al worden de slechte schermen er natuurlijk al uit gescreend bij productie)
He Cap ;)

3 iPads van de Mediamarkt in m'n handen gehad, allemaal met dode pixels of stof/vuil onder het scherm. Probleemloos geruild.

4e iPad ergens anders gekocht, geen dode pixels maar wederom stof/vuil onder het scherm waardoor het lijkt of er dode pixels zijn. Wordt weer omgeruild nu.
Nu aan het afwachten of nummer 5 wel goed is.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
muhda schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:35:
Ik heb net me ipad opgehaald, ze zijn net bij de bcc binnengekomen, (regio: A'dam).
Nu uitpakken, bezichtigen en er mee spelen.
Bedankt voor de tip, zojuist eentje opgehaald in bcc den haag megastores. (16gb zwart wifi)
Dit keer zonder dooie pixels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Jij bent aardig bezig geweest met rondshoppen als ik het zo hoor! Zelf heb ik nog een iPad1 hier en ik wacht nog even tot de wifi-only modellen weer fatsoenlijk op voorraad zijn (alleen maar 4G op dit moment) . Als je een paar keer terug moet naar de winkel om hem om te ruilen en/of weer moet wachten is al teveel gedoe.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:16
Waar zijn ze nu nog op voorraad en direct leverbaar?
Ik zie op tweakers o.a. bij belsimpel en gigavolt.

Echter bij belsimpel een iPhone gekocht wat weken duurde, dus van die voorraad ga ik niet uit. Zal vast niet kloppen.

Tips? Stenen winkels liefst!

BCC lijkt me wel wat.

[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 28-03-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Heb de witte 16gb bij bcc gereserveerd. Morgen ophalen :-)

Aan 3G heb je toch niet veel.. moet je een abbo nemen en dat is toch een beetje zonde voor een tablet naar mijn mening.

[ Voor 51% gewijzigd door Draakje5 op 28-03-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:14
Hoedje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:30:
Ik heb op vrijdag een witte besteld bij de Online Apple Store. Vandaag is de iPad klaargemaakt voor verzending. Ik ben wel benieuwd of die uit NL of China komt...
Hij is vandaag verzonden en naar verwachting wordt de iPad morgen bezorgd. De iPads komen dus uit NL Dan valt de 1-2 weken tot verzending toch enorm mee. Uiteindelijk in totaal waarschijnlijk minder dan 1 week :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:34

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn 32GB wit (wifi) die besteld is bij Gravis.de (op vrijdag avond 16 maart). . Status is ook nog steeds onveranderd.

[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 28-03-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Tortelli schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:02:
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn 32GB wit (wifi) die besteld is bij Gravis.de (op vrijdag avond 16 maart). . Status is ook nog steeds onveranderd.
Waarom geen nederlandse winkel waar die al ditect uit voorraad leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Laatst online: 29-01 22:10
Vandaag m'n iPad 32gb wifi only bij bcc opgehaald. Zag dat ie beschikbaar was in BCC Oosterhout, gelijk besteld en eind van de dag opgehaald. Eerste volwaardige tablet (had even Archos G8), maar wat een scherm! Helemaal in vergelijking met iPad 1 van m'n vader. Echt een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:30

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Draakje5 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:40:
Heb de witte 16gb bij bcc gereserveerd. Morgen ophalen :-)

Aan 3G heb je toch niet veel.. moet je een abbo nemen en dat is toch een beetje zonde voor een tablet naar mijn mening.
Dat zal afhankelijk zijn van de persoon. Ik heb een simpel hsdpa abbo van vodafone omdat er op ons werk een slechte ict-afdeling zit. Het netwerk ligt er om de haverklap uit en vaak kun je zelfs voorspellen wanneer het gaat gebeuren (voorafgaand aan vergaderingen, rapporten, ouderavonden).. sinds enige tijd draai ik zelfs de gehele dag via mijn eigen verbinding.

In mijn geval biedt het dus echt meerwaarde, omdat ik op die manier de gehele dag mijn werk kan blijven doen. :)

Mocht je echter overal goede wi-fi hebben, dan geef je die 100 euro extra voor een 4g model natuurlijk liever aan iets anders uit.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Wanneer verwachten jullie dat er weer leveringen bij winkels komen? Een winkel die ik gebeld had hoopte afgelopen Dinsdag iets binnen te krijgen, maar tevergeefs.
En als ik net lees van Hoedje dan is misschien wel interessant om bij Apple te bestellen en als dan een winkel eerder levert dan Apple om hem dan bij Apple te annuleren.

Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 10:43
Welke wil je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Wifi 32 of 64GB Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Uhm, als ik mijn postcode uit Nijmegen (de Gekste, ja!) invoer, krijg ik mooi allemaal rode kruisjes bij Nijmegen, Oss, Arnhem, Ede en Veenendaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Michael Knight schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:31:
Uhm, als ik mijn postcode uit Nijmegen (de Gekste, ja!) invoer, krijg ik mooi allemaal rode kruisjes bij Nijmegen, Oss, Arnhem, Ede en Veenendaal...
Hier mijn postcode, tevens uit Nijmegen, laat weten dat de 64 versie binnen 3 werkdagen op voorraad is. (voorradig in algemene magazijn van BCC) en de 32 versie na 1 uur in de winkels kunnen worden afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 25-09 10:33

jasjenl

Liab A Tymo

Als ik Doetinchem invoer krijg ik Deventer en Apeldoorn als dichtsbijzijnde filialen te zien waar ie op voorraad zou zijn. Zou nog te doen zijn qua afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Morgen koopavond (hier iig) dus kan je 'm nog tot 9 uur ophalen bij de bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zie dat ze bij BCC expliciet vermelden dat je 2 jaar wettelijke garantie hebt. Zou dat dan betekenen dat je ook op de iPad gewoon 2 jaar garantie hebt, in tegenstelling tot de 1 jaar die Apple je probeert aan te smeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ok, bedankt mensen! Ik zal morgen eens even bellen naar een aantal filialen, voor mij zijn Oss, Veghel en Eindhoven de enige realistische opties aangezien ik geen auto tot mijn beschikking heb.

Tevens ben ik benieuwd of morgen ook andere winkel ketens weer een levering krijgen, aangezien vandaag BCC aan de beurt is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jasjenl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:43:
Ik zie dat ze bij BCC expliciet vermelden dat je 2 jaar wettelijke garantie hebt. Zou dat dan betekenen dat je ook op de iPad gewoon 2 jaar garantie hebt, in tegenstelling tot de 1 jaar die Apple je probeert aan te smeren?
Nee, tenzij je Apple Care koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Tot minimaal 2 jaar na aflevering betaalt u geen reparatie-, of vervangingskosten (dus géén voorrijkosten en onderzoekskosten) als uw apparaat buiten uw schuld defect raakt. Daarna kunt u met een deel van de kosten te maken krijgen.
Als Apple expliciet vermeld dat je 1 jaar krijgt, dan krijg je bij BCC inderdaad een jaar extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
monnick schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:46:
[...]

Dit is onzin, in Nederland biedt zelfs Apple 2 jaar garantie aan de consument. Zakelijk is het een ander verhaal, dan is het inderdaad maar 1 jaar.
De garantie geldt op de ipad zelf, geld niet op de accessoires welke meegeleverd zijn en de accu, hier zit maar 1 jaar op, omdat deze onderhevig zijn aan slijtage.
Accessoires welke los worden aangeschaft hebben wel weer 2 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

sjtienuh schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:48:
[...]

Dit is onzin, in Nederland biedt zelfs Apple 2 jaar garantie aan de consument. Zakelijk is het een ander verhaal, dan is het inderdaad maar 1 jaar.
De garantie geldt op de ipad zelf, geld niet op de accessoires welke meegeleverd zijn en de accu, hier zit maar 1 jaar op, omdat deze onderhevig zijn aan slijtage.
Accessoires welke los worden aangeschaft hebben wel weer 2 jaar garantie
Nou, als je een beetje recente berichten over garantie van Apple hebt gevolgd zou je ook gehoord hebben dat Apple ook op al hun apparatuur na 1 jaar niks meer qua garantie wil geven en dat ze je dan gewoon willen laten dokken als er iets mis is, ook al is dat wettelijk feitelijk niet toegestaan. Heeft Radar vorig jaar nog een keer een item over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
jasjenl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:51:
[...]

Nou, als je een beetje recente berichten over garantie van Apple hebt gevolgd zou je ook gehoord hebben dat Apple ook op al hun apparatuur na 1 jaar niks meer qua garantie wil geven en dat ze je dan gewoon willen laten dokken als er iets mis is, ook al is dat wettelijk feitelijk niet toegestaan. Heeft Radar vorig jaar nog een keer een item over gehad.
Dan maar bij de BCC kopen hé. Heb je twee jaar garantie en dus recht op gratis herstel/vervanging/reparatie. Na 6 maanden ligt volgens BCC wel de bewijslast bij de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
jasjenl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:51:
[...]

In de tussentijd zijn er dingen veranderd. Laatst was het ook nog bij radar, toen werd de ene na de andere onzin verteld door de heer van de consumentenbond.
Maar Apple heeft in haar eigen voorwaarden staan dat ze de wet aanhouden voor de consument qua garantie. Dus bieden ook zij 2 jaar garantie op haar producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
sjtienuh schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:54:
[...]

In de tussentijd zijn er dingen veranderd. Laatst was het ook nog bij radar, toen werd de ene na de andere onzin verteld door de heer van de consumentenbond.
Maar Apple heeft in haar eigen voorwaarden staan dat ze de wet aanhouden voor de consument qua garantie. Dus bieden ook zij 2 jaar garantie op haar producten
De wetgeving zegt niets over een termijn. De wetgeving spreekt over een redelijke termijn of iets in die richting.
Langer dan 1 jaar, is inderdaad redelijk voor een iPad van 500 euro's.

[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 28-03-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Draakje5 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:56:
[...]

De wetgeving zegt niets over een termijn. De wetgeving spreekt over een redelijke termijn of iets in die richting.
De wet spreekt van een technische levensduur. De verkopende partij biedt 2 jaar garantie met kostenloos herstel als het een ondeugdelijk product is. Als de technische levensduur langer is als 2 jaar, kan na het 2e jaar een bijbetaling van de consument worden gevraagd als daardoor de levensduur van het product wordt verlengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

[...]

De wet is op dat punt voor zover ik wel eens gelezen heb jammer genoeg niet heel duidelijk/expliciet. Bovendien zie ik hier nog wel degelijk steeds staan dat ze maar één jaar beperkte garantie geven. Dus dan vind ik het toch wel een beetje geruststellend dat een winkel (als BCC) zelf al op hun site vermeld dat je in ieder geval 2 jaar garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
jasjenl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:59:
[...]

De wet is op dat punt voor zover ik wel eens gelezen heb jammer genoeg niet heel duidelijk/expliciet. Bovendien zie ik hier nog wel degelijk steeds staan dat ze maar één jaar beperkte garantie geven. Dus dan vind ik het toch wel een beetje geruststellend dat een winkel (als BCC) zelf al op hun site vermeld dat je in ieder geval 2 jaar garantie hebt.
Zoals in dit document te lezen, refereert Apple naar aanvullende garantievoorwaarden, welke beschreven staan in de wet.
garantievoorwaarden Apple

[ Voor 6% gewijzigd door sjtienuh op 29-03-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zojuist order geannuleerd bij Alternate (zonder problemen, netjes afgehandeld zoals alles bij Alternate gaat).
Vervolgens op basis van de posts hier bij BCC besteld, en binnen 5m een afhaalbevestiging gekregen.

Vanmiddag heb ik dus eindelijk een "New iPad" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bij Xando vorige week vrijdag besteld. Maandag gemaild over te de verwachten aflevertijd, kreeg toen door: zou dinsdag binnenkomen. Vandaag even gemaild omdat ik geen verzendbevestiging had gezien: was er vertraging opgetreden. Minpunten voor het gebrek aan communicatie daarover. Had nog gevraagd of de winkel in Nijmegen er eentje had liggen, maar dat was niet het geval.

Even bij BCC gekeken, maar daar staat "binnen 3 dagen" dus dat haalt niet zoveel uit.

Ik wacht het nog even af, heb mijn case toch nog niet binnen :+

Ter info: gaat om een wifi model, 16 GB.

-update-
Meevaller, er was nog een zending binnengekomen en mijn iPad is nu onderweg. Ben morgen vrij dus kan kwispelend voor de voordeur plaatsnemen :P

[ Voor 24% gewijzigd door 2Dutch op 29-03-2012 14:02 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Zijn echt alle wifi ipads uitverkocht?
Ik wil een WIFI 32 of 64 gb. Woon zelf in omgeving Hilversum, maar iets verder is niet erg.

En is het ook zo dat een 64 gb versie op termijn trager wordt dan een 16 of 32, omdat er meer data (apps) op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
mister9 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:15:
Zijn echt alle wifi ipads uitverkocht?
Ik wil een WIFI 32 of 64 gb. Woon zelf in omgeving Hilversum, maar iets verder is niet erg.

En is het ook zo dat een 64 gb versie op termijn trager wordt dan een 16 of 32, omdat er meer data (apps) op staan?
Zie mijn post hierboven, mijn afhaalbestelling is gedaan bij BCC Muiden via de website. Muiden was niet de enige afmogelijkheid voor de regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ook bij Apple (Store, en APR's) heb je recht op je minimale aansprakelijkheid van twee jaar. Wetgeving gaat boven Algemene Voorwaarden. Recht krijgen is wel iets anders dan recht hebben, maar dat is in deze zaken echt niet moeilijk. Natuurlijk, je moet sterk in je schoenen staan, maar waar moet je dat niet tegenwoordig. En zeker, een rechtsbijstandverzekering is handig, tegenwoordig zelfs vrijwel een must, maar dat geldt niet alleen voor zaken met Apple.

BCC is een van de winkels die zich in deze wel bewust is van wet en zich er aan houdt. Mediamarkt bijvoorbeeld ook. Er zijn ook anderen. Door de bank genomen echter blijft de kwestie van Apple en garantie alsmede aansprakelijkheid (en hun informatiebeleid naar klanten toe) een jammerlijk punt.
monnick schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:46:
[...]

Dit soort flauwekul is nu juist waarom Apple in conflict is met zoveel instanties en overheden in de EU, en de reden waarom ze ook boetes krijgen voor onduidelijkheden en zelfs manipulaties onderdeel van hun gepoogde beleid.

Je hebt geen Apple Care nodig om je garantie te claim in het tweede jaar. Eigenlijk zelfs niet later, maar dan komen op het territorium van concepten zoals realistische verwachting gebruik, deugdelijk gebruik etc. maar dat is meer een onderwerp voor het Shopping forum elders hier.

In de praktijk komt het vaak voor dat een eventuele claim makkelijker wordt verwerkt of geaccepteerd wanneer jij Apple Care aankoopt. Maar dat komt opnieuw neer op sterk in je schoenen staan, jezelf goed informeren en zorgen dat je niet misbruikt of gemanipuleerd wordt. Je hebt ten slotte geen Apple Care nodig voor je recht op aansprakelijkheid in het tweede jaar.

Mensen als consumenten hebben een vrije keuze in waar ze kopen. De winkel van aanschaf is ten slotte ook altijd je aanspreekpunt voor garantie en aansprakelijkheid. Niet Apple, tenzij je in de Apple Store gekocht hebt. Als mensen gewoon blijven kopen bij winkels waar hen foute gegevens verstrekt worden, zeker aangaande garantie en aansprakelijkheid, dan hou je dat soort praktijken zelf in stand. Het gros van de mensen merkt daar zelf niets van, maar er zijn genoeg mensen die dat wel merken. En ook genoeg mensen die in de problemen komen, echter niet weten wat hun rechten zijn en dus vervolgens als melk koe gebruikt worden.
[...]

De Nederlandse uitvoering en invulling van de Europese richtlijn vermeldt wel degelijk termijnen. Voor Nederland geldt dat we niet de richtlijn exact overgenomen hebben maar dat we de richtlijn interpreteren voor de minimale dekking van twee jaar en vervolgens de toepassing van de concepten van redelijk gebruik, deugdelijk product en realistische verwachting van gebruik (technische levensduur is onderdeel daarvan).

Meer gedetailleerde informatie met punt voor punt overzicht is te vinden in het Shopping forum hier op Tweakers.

[ Voor 13% gewijzigd door Virtuozzo op 29-03-2012 11:31 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik de 32GB Wifi White edtion zo kan verkrijgen? Volgens mij op dit moment echt overal uitverkocht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
MM Amsterdam had volgens mij nog genoeg versies op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Nu online
Van de WIFI - modellen?

Hier worden alleen 4g-modellen aangeboden. WIFI wordt niet eens meer vermeld...

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350800.html?page=1

[ Voor 79% gewijzigd door mister9 op 29-03-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Nu online
Bospa01 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Zie mijn post hierboven, mijn afhaalbestelling is gedaan bij BCC Muiden via de website. Muiden was niet de enige afmogelijkheid voor de regio.
Ik krijg alleen Hoofddorp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik had ook wel even naar Muiden gewild, maar ik wil contant betalen en dat kan blijkbaar niet met een reservering. Zelf wil ik de 32 GB uitvoering (WiFi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:54
Iemand die een ipad new via bol.com binnen heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 13:00

TDB

In de pauze even bij wat winkels in Z'meer langs gegaan. Dixons: nee, helemaal niets op voorraad, hou onze voorraad op internet in de gaten. Op mijn reactie "die is niet altijd up-to-date": daar wordt aan gewerkt.
Bij ifactors: ja hoor, wij hebben de 64 wifi black! Meteen eentje meegenomen :)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
mister9 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:05:
Van de WIFI - modellen?

Hier worden alleen 4g-modellen aangeboden. WIFI wordt niet eens meer vermeld...

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350800.html?page=1
gister de 16gb witte wifi gehaald daar . Ik vroeg hebben jullie nog new ipads en daar werd zonder blikken of blozen bevestigend op geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
TDB schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:04:
In de pauze even bij wat winkels in Z'meer langs gegaan. Dixons: nee, helemaal niets op voorraad, hou onze voorraad op internet in de gaten. Op mijn reactie "die is niet altijd up-to-date": daar wordt aan gewerkt.
Bij ifactors: ja hoor, wij hebben de 64 wifi black! Meteen eentje meegenomen :)
Yep. Afgelopen maandag, vermoed wel de uitzondering te zijn. Meeste wat ik verder gezien heb had vertragingen na de massale aankopen na de recente bonnenactie van LivingSocial & Bol.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
M0otje schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:53:
Iemand die een ipad new via bol.com binnen heeft gekregen?
Nope staat ook op 10-04-12 nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij MM Amsterdam geen only Wifi versie meer te verkrijgen.. net gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Nu online
Ik ben net even de BCC binnengelopen. 32 gb WIFI hadden ze niet, maar wel de 64 gb WIFI. Direct meegenomen. Ze hadden net vanmorgen wat binnengekregen.

Los daarvan trouwens, gebruiken jullie de smart-cover voor de ipad. Of laten jullie 'm gewoon onbeschermd liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smartcover gebruik ik alleen buitenshuis. Binnenshuis zonder.

Ik ben wel aan het wachten op m'n carbon-sticker voor de achterkant. Die krast wel snel. Vind het nooit prettig als ie even op de wastafel van het toilet gezet moet worden :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
iemand al een nieuwe ipad bij Expert gesignaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Nu online
Nee, maar volgens mij horen hun bij de winkels als Makro etc. die pas gaan verkopen als alle official resellers de eerste verkopen hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Mister9, waar in het land was je bij de BCC geweest, ik had namelijk gebeld maar ze hadden nergens op voorraad in de buurt. En ze hadden vooral niet de 64GB versie op voorraad.

Ondertussen gewoon maar even blijven wachten tot een andere winkel ze binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Nu online
In Hilversum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Gebruiken jullie een screenprotector?
Bij mijn iPhone kan ik niet zonder, maar die wordt ook veel intensiever gebruikt (broekzak in, uit etc).
Wat zijn jullie ervaringen met krassen?

(Heb al een smartcover + case)

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 29-03-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14:13
keanu_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:15:
Bij mijn iPhone kan ik niet zonder, maar die wordt ook veel intensiever gebruikt (broekzak in, uit etc).

Tja, ik vind het persoonlijk echt lelijk zo'n screenprotector en als je er gewoon normaal mee omgaat en je gebruikt de smartcover als je hem weg legt zie ik weinig problemen. Mijn iPad 2 zag er met smartcover ook nog puntgaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik wil niet als een MOD optreden, maar voor cases en bescherming kan je beter hier posten: [iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

kmf schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:21:
smartcover gebruik ik alleen buitenshuis. Binnenshuis zonder.

Ik ben wel aan het wachten op m'n carbon-sticker voor de achterkant. Die krast wel snel. Vind het nooit prettig als ie even op de wastafel van het toilet gezet moet worden :P
keanu_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:15:

Bij mijn iPad 1 deed ik er eentje op na twee maanden, omdat een onbenul toen zo wat sleutels op het display ketste (gelukkig niet te zien). Dat zag ik als een waarschuwing.

Ik had binnen 15 minuten een folie zitten op mijn iPad 3. 5 minuten later stootte de kat mijn fenix zaklamp op het bureau om. Harde hoorbare kets (zaklamp heeft een echte massieve behuizing waar een of andere truck overheen rijdt op YouTube). Folie had een zichtbare beschadiging, maar het display was gelukkig nog perfect.

Ik raad het je dus aan. De sjaak zit in een klein hoekje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Toen ik MM Utrecht daarnet belde hadden ze enkel de 16 GB en de 32 GB uitvoering met 4G. Zelf wil ik een 32 GB iPad 3 (WiFi), maar deze is helaas nergens te krijgen. Ik ben ook niet van plan om stad en land af te reizen voor zo'n "stomme" iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Nu online
En heb je alleen MM gebeld? Want denk eens aan BCC, Mycom, Dixons... Allemaal toch wel in Utrecht te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 16GB Wifi wordt als het goed is morgen gebracht, vanmiddag besteld bij de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 02:20
Ook bij MM Almere hebben ze alleen nog maar 4g versies. Man aan de telefoon kon mij geen nieuwe leverdatum vertellen. Dat wordt dus nog langer wachten... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
PixellBox schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:17:
Ik wil niet als een MOD optreden, maar voor cases en bescherming kan je beter hier posten: [iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Ja ik zie het, zat toch echt even in het verkeerde topic te posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
mister9 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:03:
En heb je alleen MM gebeld? Want denk eens aan BCC, Mycom, Dixons... Allemaal toch wel in Utrecht te vinden?
Ik hoef me nu niet meer druk te maken, want sinds enkele uren ben ik de trotse eigenaar van een zwarte 32 GB iPad 3 (WiFi). Ik kon hem een stuk eerder afhalen dan verwacht en had hem gisteren besteld bij MyCom in Amersfoort. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vandaag mijn iPad 32GB Wifi opgehaald bij BCC Muiden. De verkoopster melde dat ik mazzel had met mijn online bestelling omdat ze veel reserveringsverzoeken hadden gekregen via telefoon ook van buiten de regio.

Anyway superblij, thanks guys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Bospa01 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:27:
Vandaag mijn iPad 32GB Wifi opgehaald bij BCC Muiden. De verkoopster melde dat ik mazzel had met mijn online bestelling omdat ze veel reserveringsverzoeken hadden gekregen via telefoon ook van buiten de regio.

Anyway superblij, thanks guys :D
Haha, ik was daar een van. Ik probeerde hem per mail te reserveren, met het idee dat ik hem vandaag op kon halen. Gelukkig was het niet gelukt, omdat ik vanmiddag van MyCom in Amersfoort een mailtje kreeg dat hij klaar lag. En dat terwijl de verwachte levertijd pas eind april. Ik was echt super blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook ik heb 'm binnen!
Vanmiddag de moeilijk verkrijgbare 32 GB Wifi Wit opgehaald bij de Dixons in Amersfoort!
Ze hadden er 1 binnen gekregen en stond bovenaan de lijst :P.
Gaat die verkoper nog proberen me een abonnement aan te smeren voor als 'ie valt etc. Heel verhaal gehouden compleet met een ipad met kapot scherm erbij. Zullen ze wel een flinke marge op pakken op zo'n abbo..

Nu nog een mooie case en ik ben voorzien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik wilde eerst ook een witte, maar heb toch maar een zwarte genomen. Wit vind ik specialer, maar zwart past qua Mac-producten overal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Vandaag eens kijken of ik ergens een 16gb wifi vandaan kan plukken. Kom uit Utrecht maar geen probleem om buiten utrecht te gaan (amersfoort, adam etc.). Gister rondgebeld en bijv in bcc apeldoorn hadden ze van bovenstaande versie nog 4. Maar dat kon ik niet meer redden die kant op. Hoop echt dat ik hem vandaag ergens vandaan kan plukken!

Edit: bij diverse BCC's zie ik online dat je binnen 1 uur een exemplaar kan afhalen (16gb wifi)
Iemand ervaring met Ipad kopen bij BCC. Lijkt me gewoon prima toch? Op de een of andere manier houd me iets nog een beetje tegen om het online te bestellen en al te betalen. Ondanks ik het al direct over een uur zou kunnen ophalen. Ben ik nu te terughoudend 8)7 ? Ben bang dat er dan opeens gezegd wordt: oh sorry hij is niet meer op voorraad, wacht maar lekker :P

[ Voor 48% gewijzigd door Sleehond op 30-03-2012 09:17 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 67 Laatste