Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Vanmiddag in Uden nog een 32gb wifi zwart gehaald, wil er nu nog een kopen maar volgens mij is overal de voorraad op. Heb verschillende filialen van Dixons gebeld maar de vestigingen met voorraad hebben dat al volledig bezet voor reserveringen. MediaMarkt Eindhoven nam niet op maar volgens het algemene nummer was het op. AMac Eindhoven (beide filialen) waren door de voorraad heen. BCC lijkt ook op. Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
Waarom zou je in hemelsnaam bij bol.com bestellen...

Doe dan gewoon een elektronica winkel zoals Dixons, of notabene bij Apple zelf online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-09 16:40
Na 18u een 32gb 4g zwart gehaald bij Switch wijnegem. Met smart cover en gratis een stylus mee gekregen (lol). En ik was niet de enige, ze gingen aan de lopende band naar buiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ReneDD schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Zojuist ook via de Dixons website een bestelling geplaatst om af te halen. Je ziet direct in welke winkels de betreffende modellen nog op voorraad zijn. Straks na werktijd even langsfietsen :)
Dat blijkt helaas ook niet altijd te kloppen. Dixons site gaf voorraad bij de plaatselijke vestiging, dus snel besteld, maar helaas bleek de voorraad niet te kloppen. ;( Er schijnt een ruime vertraging tussen de winkel en de site te zitten, tevens waren reserveringen nog niet van de voorraad af.

Maar gelukkig komt mijn iPad morgen als nog binnen. :) Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51
djpdjpnl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:09:
Vanmiddag in Uden nog een 32gb wifi zwart gehaald, wil er nu nog een kopen maar volgens mij is overal de voorraad op. Heb verschillende filialen van Dixons gebeld maar de vestigingen met voorraad hebben dat al volledig bezet voor reserveringen. MediaMarkt Eindhoven nam niet op maar volgens het algemene nummer was het op. AMac Eindhoven (beide filialen) waren door de voorraad heen. BCC lijkt ook op. Iemand nog een tip?
Vanmiddag in Mediamarkt Heerlen geweest, niet druk en zowat alle modellen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
32 GB model wifi zwart/wit is nergens leverbaar op alle webshops. Ook logisch, meeste vraag naar lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in de mm te Leeuwarden voldoende voorraad,twee pallets vol met iPads

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 32gb uitvoering is in trek dit jaar hahaha je leest overal hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand die me kan vertellen of Mediamarkt Arena nog 64GB Black heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:22

Silasje

www.Entjes.eu

Hier, zag ik zojuist in V&A, voor diegene die echt niet kan wachten:
V&A aangeboden: iPad 3

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vandaag in Rotterdam bij de iAm Store, iFactors, Dixons V&D, iCentre Bijenkorf en twee Media Markten (Centrum en ook Alexandrium (moest toch die kant op :P)) geweest, en overal waar ik begon over een zwarte 32 GB iPad zonder 4G begonnen ze meewarend met hun hoofd te schudden. Had ik 'm toch beter kunnen scoren voordat ik naar m'n werk ging :') Bij 1 MM hadden ze nog 1 witte 32 GB Wi-Fi, maar wit komt er uit principe niet in :P

16 GB hadden ze nog volop, maar dat is voor iemand die meer doet dan wat surfen en mailen gewoon veel te weinig... de apps worden nu veel groter, en als er dan ook nog een beetje media op moet... :{

Morgenochtend maar eens wat winkels afbellen om te vragen of er weer nieuwe vrachtwagens komen voorrijden en zo ja of ze er eentje voor me apart willen leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 10:43
grappig, ik zie juist niet waarom je meer dan 16 zou willen. Alles staat toch online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Raymond schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:30:
grappig, ik zie juist niet waarom je meer dan 16 zou willen. Alles staat toch online :)
Wat dacht je van apps?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-09 08:21
Niet iedereen zet 300 apps op z'n iPad, sommige mensen gebruiken hun iPad intensief maar hebben genoeg aan 25 apps. Maar goed, Tweakers kicken nu eenmaal op resolutie en opslag, dus ik vind het wel logisch dat de 16 GB hier niet zo populair is...

Afijn, ik ga straks maar eens langs de Dixons lopen voor een 16 GB zwarte versie.... ben benieuwd hoe mijn vrouw reageert als ik thuis kom :P

[ Voor 58% gewijzigd door havana op 24-03-2012 07:54 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:55

kronolith

[EDIT]

havana schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 07:51:
Niet iedereen zet 300 apps op z'n iPad, sommige mensen gebruiken hun iPad intensief maar hebben genoeg aan 25 apps. Maar goed, Tweakers kicken nu eenmaal op resolutie en opslag, dus ik vind het wel logisch dat de 16 GB hier niet zo populair is...

Afijn, ik ga straks maar eens langs de Dixons lopen voor een 16 GB zwarte versie.... ben benieuwd hoe mijn vrouw reageert als ik thuis kom :P
Die vind hem zo fantastisch, dat je er nog 1 moet gaan halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ipad 3 op de release dag besteld bij icentre om middernacht eerst half uur wachten omdat de site er uit lag nu staat de bestelling nog steeds op word verwerkt dus niet verzonden al 2 keer gemaild maar geen reactie ik verwacht toch wel een verzend bevestiging en trackings nummer of werken zij niet zo ? Achteraf spijt van geen goede indruk van icentre..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb hetzelfde bij Dixons. Vlak na middernacht in de webshop besteld en betaald. Was ruim op voorraad stond er.

order is nu nog steeds niet verwerkt, terwijl op de site staat "vandaag besteld, morgen in huis"

Nog meer mensen in de Dixons webshop besteld?

Edit: postbode belt net aan...binnen!!!

[ Voor 10% gewijzigd door MP3-Junky op 24-03-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de app store amsterdam nog voorraad wifi only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

MP3-Junky schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:31:
Ik heb hetzelfde bij Dixons. Vlak na middernacht in de webshop besteld en betaald. Was ruim op voorraad stond er.

order is nu nog steeds niet verwerkt, terwijl op de site staat "vandaag besteld, morgen in huis"

Nog meer mensen in de Dixons webshop besteld?

Edit: postbode belt net aan...binnen!!!
Heb hetzelfde, bij mij is de status ook nog steeds 'in behandeling', nu maar hopen dat hij toch wel vandaag geleverd wordt!

Edit: ja hij is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Hier ook de status "in behandeling" bij dixons.
Ik hoop inderdaad dat hij nog komt.

Edit: En binnen!

[ Voor 10% gewijzigd door RacerII op 24-03-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:24
MM eindhoven had gisteren ook ruime voorraad van alle modellen, in tegenstelling tot de 2 Amac vestigingen in eindhoven.

Aanhangwagen onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Leidse Plein alles behalve 64 4G op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
maap schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:37:
MM eindhoven had gisteren ook ruime voorraad van alle modellen, in tegenstelling tot de 2 Amac vestigingen in eindhoven.
Maar ook daar geen 32gb meer, heb ze net gebeld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
hoe groot is een app? Als je 40MB voor een app neemt, dan kan je op 12GB (4GB voor andere dingen) 300 apps kwijt, dat ga ik van m'n lang zal ze leven niet halen :D Maar goed, als je in de trein films wilt kijken, dan maak je heel andere afwegingen natuurlijk :D

ff ontopic: ik heb wel de indruk dat deze ipad veel beter leverbaar is dan de vorige. ik heb het daar met de jongen in de winkel gisterren over gehad en die zei ook dat ze in de winkel deze keer een veel grotere voorraad hadden en in het centraal magazijn ook (mycom, die volgens mij met dynabyte en dixons samenwerkt)

Ik vond het iig heel wat dat ik gewoon mijn keuze uit voorraad kon oppikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Raymond op 24-03-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Raymond schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 10:16:
[...]

hoe groot is een app? Als je 40MB voor een app neemt, dan kan je op 12GB (4GB voor andere dingen) 300 apps kwijt, dat ga ik van m'n lang zal ze leven niet halen :D Maar goed, als je in de trein films wilt kijken, dan maak je heel andere afwegingen natuurlijk :D
Als je er paar zoals iMovie tussen hebt zitten ( die is van 70 MB naar ruim 400 MB gegaan), dan zit die 16 GB zo vol. Bitmap bloat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
En het ligt eraan hoeveel je doet met foto's en video. Deze zijn natuurlijk allemaal wel te synchen met de cloud, maar ik denk dat een creatief persoon die gebruikt maakt van de verbeeterde camera het op prijs zal stellen dat er wat extra opslagruimte beschikbaar is. Zeker in het geval van een wifi model als er geen wifi aanwezig is.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
[...]

ff ontopic: ik heb wel de indruk dat deze ipad veel beter leverbaar is dan de vorige. ik heb het daar met de jongen in de winkel gisterren over gehad en die zei ook dat ze in de winkel deze keer een veel grotere voorraad hadden en in het centraal magazijn ook (mycom, die volgens mij met dynabyte en dixons samenwerkt)

Dan kom je 2gb te kort. :P 16gb is in realiteit slechts 14gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:20:
Ik heb de ipad 3 op de release dag besteld bij icentre om middernacht eerst half uur wachten omdat de site er uit lag nu staat de bestelling nog steeds op word verwerkt dus niet verzonden
Ik heb de mijne op vrijdagochtend 00:45 uur besteld op de site van MyCom met de optie voor afhalen.
Vrijdagochtend omstreeks 10:00 uur een SMS ontvangen dat ik hem al kon afhalen.

Goed verzorgd door MyCom, en blij dat een ander naar de andere webshops zijn gegaan ;-)

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:18
Ipad 3 besteld bij Wehkamp 16Gb Wifi, wordt 27 maart geleverd.

ik zie net dat ze de 16Gb Wifi al niet meer hebben, rest van de modellen zijn uit voorraad leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-09 08:21
Typ dit vanaf de iPad 3 :) Vanmorgen opgehaald in de V&D in Groningen, was nog voorraad genoeg.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:23

OMD

Gistermiddag besteld om half 4 bij Media Markt. Net afgeleverd door de bode en dat terwijl ze een binnen 48 uurs levering hanteren. netjes moet ik zeggen, had hem pas dinsdag verwacht.

Witte 32GB wifi versie

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo, de nieuwe iPad hangt hier nu aan de lader om z`n eerste volle lading te krijgen. Las op internet dat hij de eerste keer langer door blijft laden, terwijl hij toch al op 100% indicatie zit. Heb dus even een metertje ertussen gestopt, zodat ik kan zien wanneer hij helemaal (optimaal) vol is voor de eerste calibratie. :)

Aankooptrauma:
Heb afgelopen week ook contact gehad met wehkamp over de verwachte levering van de nieuwe ipad. Zelfs op vrijdag konden ze me nog niet vertellen wanneer deze te bestellen zou zijn...

Ik heb `m daardoor maar gewoon bij Mycom hier om de hoek gehaald. Tevens makkelijk i.v.m. de coulante garantieregelingen aldaar (dode pixels, lekkend licht = gewoon directe omruil). Ik ben weer blij.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
[...]

Ik weet niet wat voor app jij op je iPad zet, maar 40MB zal je ze bijna niet vinden (op Angry Birds etc na). Ik heb Modern Combat 3, op de iPad (3rd) telt ie maarliefst 1800MB, en dan heb ik er nog een paar van rond de 500-1200mb. Apps zijn al een stuk groter dan in het begin, en bij de nieuwe iPad wordt het een stuk groter mede door het Retina scherm. Maar ik vind het wel nice, lekker groot veel detail, ook de rede dat ik 32Gb heb genomen :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:09:
[...]

Ik weet niet wat voor app jij op je iPad zet, maar 40MB zal je ze bijna niet vinden (op Angry Birds etc na). Ik heb Modern Combat 3, op de iPad (3rd) telt ie maarliefst 1800MB, en dan heb ik er nog een paar van rond de 500-1200mb. Apps zijn al een stuk groter dan in het begin, en bij de nieuwe iPad wordt het een stuk groter mede door het Retina scherm. Maar ik vind het wel nice, lekker groot veel detail, ook de rede dat ik 32Gb heb genomen :)
Apps op de iPad 2 zijn even groot als op de iPad 3: in beide gevallen download je retina-plaatjes, dus het is makkelijk vergelijken als je nu de iPad 2 hebt en ziet welke al retina-compatible zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 09:21:
Heeft de app store amsterdam nog voorraad wifi only?
32GB black hebben ze in ieder geval niet. de 16 en 64 waren wel gewoon in voorraad '-)

[ Voor 9% gewijzigd door Jeffrey88 op 24-03-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Voor mensen die een iPad 32Gb willen met eventueel 4G (in NL technisch 3G) zou ik aanraden om het via Vodafone doen, voor berekening zie:

ASNNetworks in "[iPad] Provider(s) & Abonnementen - deel 1"

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Weet iemand wanneer winkels zoals Mycom de nieuwe iPad op vooraad krijgen? Wil hem namelijk online bestellen bij Mycom vanwege de garantie maar de enige Mycom die hem op dit moment op voorraad heeft is wel erg ver weg, en Mycom heef toch gratis verzending.
Ik bedoel dus internet winkels (maar heb specifiek intresse in Mycom), want zelfs Apple heeft hem niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Sfynx schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:25:
[...]

Als je er paar zoals iMovie tussen hebt zitten ( die is van 70 MB naar ruim 400 MB gegaan), dan zit die 16 GB zo vol. Bitmap bloat.
En ga dan eens 1080p filmpjes importeren en edit-en ;-)

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
noobynater schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:23:
Weet iemand wanneer winkels zoals Mycom de nieuwe iPad op vooraad krijgen? Wil hem namelijk online bestellen bij Mycom vanwege de garantie maar de enige Mycom die hem op dit moment op voorraad heeft is wel erg ver weg, en Mycom heef toch gratis verzending.
Ik bedoel dus internet winkels (maar heb specifiek intresse in Mycom), want zelfs Apple heeft hem niet op voorraad.
Welk model zoek je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
32GB Wifi only zwart. Hoef er geen accessoires bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
noobynater schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:23:
Welke garantie bedoel je? Die drie jaar geldt volgens mij alleen voor laptops.
Of doel je op de dodepixel garantie? En geldt deze wel voor iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09 17:48
Sfynx schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:25:
[...]
De reden dat iMovie zo groot is heeft niet zozeer met bitmap bloat te maken als wel met het feit dat alle effecten, trailers, overgangen etc. er nu in 1080p in zitten.

Ik verwacht zelfs dat op den duur Apple bij universele apps zelfs alleen de versie laat downloaden die jouw device nodig heeft. Daarnaast zullen ontwikkelaars ook meer gaan inspelen op het feit dat ze niet willen dat hun apps te groot worden en dus gewoon vector-images gaan gebruiken.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
SvMp schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:06:
[...]

Ik zou het vreemd vinden als ze dit anders onder het tabje garantie zetten bij iPads:
8 dagen dode pixel omruilgarantie, dat houdt in dat een scherm met dode pixel direct voor u wordt omgeruild, mits onbeschadigd en in originele staat en verpakking.
Edit: het is ook wel vreemd dat Wifi only 32GB, 64GB en de 4G 64GB niet leverbaar zijn, maar dat de rest gewoon goed op voorraad is.

[ Voor 11% gewijzigd door noobynater op 25-03-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

SvMp schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:06:
[...]

Geldt ook voor iPads. Heb er zelfs specifiek naar gevraagd afgelopen vrijdag. Om die reden kocht ik destijds ook mijn iPad 1 bij MyCom.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarpmg
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 13:18
Valt me op dat er bijna nergens 64GB wit wifi te krijgen is.

Vrijdag ochtend bij Dixons besteld, kon gelijk ophalen volgens de website, ik bellen naar de winkel zegt die gast dat alles al verkocht is!! stelletje oplichters!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:25

Stewie!

Keen must die!

Gisteren de 64gb/4g gekocht bij de MM in Almere, daar hadden ze veel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Stewie! schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:31:
Gisteren de 64gb/4g gekocht bij de MM in Almere, daar hadden ze veel op voorraad.
Gisteren bij ons (Media Markt Rijswijk) hebben we echt veel verkocht. We zijn sowieso door onze flinke voorraad 32GB, 64GB en 64GB + 4G heen.

Vind ' t toch wel bijzonder dat meer mensen nu voor de duurste optie gaan en de 16GB massaal laten liggen?
We hebben daar nu namelijk nog steeds wel een redelijk flinke voorraad van liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Michael Knight schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:44:
Zo, de nieuwe iPad hangt hier nu aan de lader om z`n eerste volle lading te krijgen. Las op internet dat hij de eerste keer langer door blijft laden, terwijl hij toch al op 100% indicatie zit. Heb dus even een metertje ertussen gestopt, zodat ik kan zien wanneer hij helemaal (optimaal) vol is voor de eerste calibratie. :)

Aankooptrauma:
Heb afgelopen week ook contact gehad met wehkamp over de verwachte levering van de nieuwe ipad. Zelfs op vrijdag konden ze me nog niet vertellen wanneer deze te bestellen zou zijn...

Ik heb `m daardoor maar gewoon bij Mycom hier om de hoek gehaald. Tevens makkelijk i.v.m. de coulante garantieregelingen aldaar (dode pixels, lekkend licht = gewoon directe omruil). Ik ben weer blij.
Je weet dat je deze batterijen niet meer hoeft te calibreren. Gewoon 1 keer in de maand leeg laten lopen en weer helemaal opladen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ProfoundValue schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Gisteren bij ons (Media Markt Rijswijk) hebben we echt veel verkocht. We zijn sowieso door onze flinke voorraad 32GB, 64GB en 64GB + 4G heen.

Vind ' t toch wel bijzonder dat meer mensen nu voor de duurste optie gaan en de 16GB massaal laten liggen?
We hebben daar nu namelijk nog steeds wel een redelijk flinke voorraad van liggen
Ik gebruik de ipad elke dag. Heeft de thuis PC en laptop helemaal verdrongen. Ook 3G is super handig op reis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:34
Heb er zelf ook maar 1 besteld bij bol.com via de livingsocial bonnen. Verwachte leverdatum 7 juni. Dus nog effe wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
ProfoundValue schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Dat snap ik ook niet. Alles zal toch meer online opgeslagen worden binnenkort en dan heb je weinig meer aan je ruimte, misschien voor offline werken maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 14:38
RenaldoNiels schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:07:
Heb er zelf ook maar 1 besteld bij bol.com via de livingsocial bonnen. Verwachte leverdatum 7 juni. Dus nog effe wachten
Dan heb je zeker net besteld via bol.com?
ik had vorige week via bol.com besteld en mijne komt in ongeveer 10 april binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Kev7381 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:12:
[...]

Dan heb je zeker net besteld via bol.com?
ik had vorige week via bol.com besteld en mijne komt in ongeveer 10 april binnen
Klopt gisteren pas besteld. Zat te twijfelen of ik hem zakelijk of prive zou gaan bestellen. Uiteindelijk prive de 32gb witte versie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
J0ey schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Dat snap ik ook niet. Alles zal toch meer online opgeslagen worden binnenkort en dan heb je weinig meer aan je ruimte, misschien voor offline werken maar dan nog.
Dat was mijn argument ook, maar als ik hierboven lees dat een beetje game 2GB beslaat, dan wordt de keuze voor 32 of 64 wel begrijpelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Als die levertijden echt zo lang zijn dan ga ik misschien toch maar eens rondbellen om te kijkien of een winkel ze nog op voorraad heeft. Ik wil best 2 weken wachten, maar meer vind ik het niet waard op hem specifiek bij 1 winkel te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooren4321
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
7 Juni? Ongelooflijk 8)7 ! Veel (web)winkels lijken goede voorraden te hebben ontvangen, alleen bol.com blijft wel erg ver achter. Heb de mijne (iPad 3 16gb wifi zwart) op 19 maart besteld, ook met de cadeaubonnen van livingsocial. Verwachte leverdatum was eerst 10 april, daarna mail ontvangen dat het toch 18 april zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Raymond schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:28:
[...]

Dat was mijn argument ook, maar als ik hierboven lees dat een beetje game 2GB beslaat, dan wordt de keuze voor 32 of 64 wel begrijpelijker :)
2GB? Modern Combat is 1,3GB geloof ik, dat is wel de max. die ik ben tegengekomen. Infinity Blad II is "maar" 700MB, zelfs met 5 van zulke spellen heb je nog zat ruimte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie vergeten alleen 1 ding: veel games ondersteunen nog geen externe saves.
Deinstalleer je een game om ruimte vrij te maken, ben je ook al je progress kwijt en mag je opnieuw beginnen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
net om 12 uur bij icentre rotterdam alexandrium, ik zoek de 32 gig zwart...alles uitverkocht, wel
de 16 gig was voorradig....
vervolgens naar mediamarkt, stond een krat vol met..ja , 16 gig...,
lijkt wel of velen gaan voor de 32 gig...nu maar mijn bestelling bij dixons afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Tooren4321 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:32:
[...]

7 Juni? Ongelooflijk 8)7 ! Veel (web)winkels lijken goede voorraden te hebben ontvangen, alleen bol.com blijft wel erg ver achter. Heb de mijne (iPad 3 16gb wifi zwart) op 19 maart besteld, ook met de cadeaubonnen van livingsocial. Verwachte leverdatum was eerst 10 april, daarna mail ontvangen dat het toch 18 april zou worden.
Zo gek is dat niet. Er is gewoon massaal gebruik gemaakt van die LS bonnen actie en iedereen heeft daar een iPad besteld. BOL heeft ook maar een beperkte voorraad in huis en een lopende bestelling bij Apple staan. Je moet gewoon wachten totdat jou bestelling klaar is voor verzending.

Maar wel nuttig om te weten dat de iPad's redelijk snel geleverd kunnen worden. Ik vind met 18 april namelijk niet zo laat (2-3 weken voor een populair product). Dat betekent dat Apple de productie goed op orde heeft. Over een maand zijn ze gemakkelijker te krijgen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:14
Mijn leverdatum bij BOL is ook 10/04 evenals dat bij een kennis van mij was, maar hij had donderdag hierover contact gehad met BOL en hij heeft afgelopen vrijdag een verzendbevestiging gehad. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
J0ey schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:54:
[...]

2GB? Modern Combat is 1,3GB geloof ik, dat is wel de max. die ik ben tegengekomen. Infinity Blad II is "maar" 700MB, zelfs met 5 van zulke spellen heb je nog zat ruimte. :P
Daarbij heeft de gemiddelde consument echt geen weet van de grootte van spellen en andere dingen zoals wij Tweakers. Die houden daar echt geen rekening mee en kopen meer op advies van de verkoper, hun eigen onderbuikgevoel en verhalen die zij van anderen hebben gehoord.

Toch vind ik het vreemd omdat dit onderbuikgevoel eerst altijd naar de 16GB (gewoon het goedkoopste model) lonkte en nu ineens volledig de andere kant op wijst richting de 64GB.
Wij hebben daarom ook nog steeds een redelijke voorraad 16GB tov de uitverkochte 64 en 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Een paar seizoenen TV series vult al snel de opslagruimte, vooral in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Hoeveel opslag gebruikt de iPad trouwens bij zelf foto's en filmpjes maken met de camera?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Potverdorie wat baal ik dat ik die livingsocial actie niet heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
biertje79 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:29:
Mijn leverdatum bij BOL is ook 10/04 evenals dat bij een kennis van mij was, maar hij had donderdag hierover contact gehad met BOL en hij heeft afgelopen vrijdag een verzendbevestiging gehad. :?
Bol heeft bewust hele voorzichtige schattingen egeven om niemand teleur te stellen.
De meeste leveringen zullen voor de opgegeven datum plaats vinden.
Wat mij betreft mogen alle webwinkels dit gedrag overnemen.

Er is niks ergers dan te wachten op een product wat allang geleverd had moeten zijn.
Ik kies er dan persoonlijk voor, niet snel nogmaals te bestellen bij zo'n winkel.

Verder heeft bol echt een belachelijke run op de ipads te verwerken gehad, meer dan zij de komende weken verwachten geleverd te krijgen...
Er zat iemand tussen die 6 ipads had besteld met zijn bonnen......

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
ik heb zojuist mijn bestelling maar geannuleerd. zag dat de 32gb zwart via centralpointpartner te leveren was en dat ze hem op voorraad hadden. wel 50 euro duurder maar met mijn livingsocial bonnen maakt dat ook niet zoveel meer uit. 2 maanden minder lang wachten is mij wel 50 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Weet iemand hier hoe het zit met garantie van Staples Office Centre?
Dit lijkt namelijk een goede winkel, maar kan niet vinden of het een Apple Retail Partner is.

Edit: Heb hem nu bij Dixons besteld, kan hem als het goed is vanmiddag gaan ophalen. Laten we hopen op het beste :)

[ Voor 26% gewijzigd door noobynater op 26-03-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Misschien probeert Bol.com ook nieuwe bestellingen te ontmoedigen door lange levertijden op te geven. Het viel me ook al op dat ze nergens op de website reclame maken voor de nieuwe iPad terwijl de meeste winkels dat wel doen. Zelfs op de tablet pagina staat nergens een link naar de nieuwe iPad. Het loont de moeite waarschijnlijk niet met al die bonnen die ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Bestellingen ontmoedigen? Lijkt me sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Nou laat ik het anders zeggen, niet te stimuleren. Als je zoveel bestellingen krijgt dat je ze niet binnen je eigen standaard levertermijnen kan leveren dan is dat alleen maar slecht voor je klanttevredenheid en dat levert je straks ontevreden klanten op die een slecht beeld van je krijgen puur op basis van deze bestelling. En al die bonnen zullen ook wel in hun marge eten.

Maar ja, misschien zie ik alleen spoken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ze hebben zelf 15000 van die bonnen aan livingsocial verkocht, dus daarvan wisten ze dat die ingewisseld gaan worden. Dat zal wel gewoon marketinggeld zijn geweest (15K bonnen, €5 per bon korting is €75K totaal. Lekker boeien :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ze willen natuurlijk wel wat terugzien van het marketinggeld dat ze besteden en zien mensen het liefst voor hun 5 Euro bon een grote bestelling doen. Maar als mensen bonnen gaan 'harvesten' en die maar op een artikel gaan inleveren verdienen ze er natuurlijk veel minder over. Ik weet alleen niet precies wat de marge is over een iPad.

Ik had alleen verwacht dat Bol.com als de grootste webwinkel van Nederland wel wat meer voorraad zou hebben. Apple heeft voor voldoende voorraden gezorgd wereldwijd. Zoveel zelfs dat handelaren hun gekochte iPads weer terugbrengen omdat ze niet meer kunnen profiteren van een tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
staat er nergens bij dat je maar slechts 1 bon per aankoop kan verzilveren of zo? of zijn dat echt kadobonnen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
RenaldoNiels schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:04:
[...]

ik heb zojuist mijn bestelling maar geannuleerd. zag dat de 32gb zwart via centralpointpartner te leveren was en dat ze hem op voorraad hadden. wel 50 euro duurder maar met mijn livingsocial bonnen maakt dat ook niet zoveel meer uit. 2 maanden minder lang wachten is mij wel 50 euro waard.
Zojuist een mailtje van bol.com dat mijn iPad door centralpoint verstuurd is. Toch stukken sneller dan begin juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
RenaldoNiels schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Zojuist een mailtje van bol.com dat mijn iPad door centralpoint verstuurd is. Toch stukken sneller dan begin juni.
Huh :?
Je krijgt een malitje van bol.com dat je bestelling door Centralpoint verstuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Ja heb hem via bol.com besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend was ik in Duitsland maar Gravis had enkel de 16GB Wifi + 4G in stock, niet wat ik zocht. Vandaag in België een iet wat onbekendere Apple reseller binnen gestapt en die hadden elk model in stock, niet verwacht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Laatst online: 04-05-2024
biertje79 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:29:
Heeft die hem nu ook al binnen. Zijn er nog meer mensen die contact hebben gehad met bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 22:01
Ik heb wel contact gehad met bol.com, maar zij geven aan te wachten tot 10 april voordat ze iets over de levertijd zeggen...

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Zojuist een update van Alternate ontvangen:

Ze hebben nog niets ontvangen, maar ze verwachten de levering later vandaag.

Ben benieuwd ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Niet online
Bol.com mag dan de grootste webwinkel zijn, maar Bol.com is geen officiele Apple-reseller. Dit betekent dat Apple niet direct levert aan Bol.com, welke vervolgens zijn voorraad bij 3rd-party leveranciers - welke hun voorraden pas bij de lancering van de Ipad hebben gekregen - moet halen. Dit duurt uiteraard een stuk langer dan winkels als MediaMarkt en Dixons, welke wel officiele resellers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Laatst online: 04-05-2024
http://www.bol.com/nl/m/p...ple-aanbod-uit/index.html

Dus deze info is dus fout ?

“Door deze benoeming als authorised reseller kunnen we ons aanbod Apple-producten nog completer maken. Voor ons is dit dus een mooie aanvulling op het bestaande assortiment. We zien dat de groep Apple-liefhebbers nog steeds groeit en we willen hen een zo compleet mogelijk aanbod bieden”, zegt Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com. “We zijn in onze iPod en -accessoireverkoop al een van de grootste partijen van Nederland dus ik verwacht eenzelfde succes voor het Macbook-assortiment.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Bospa01 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:25:
Zojuist een update van Alternate ontvangen:

Ze hebben nog niets ontvangen, maar ze verwachten de levering later vandaag.

Ben benieuwd ...
Oei, op de site van Alternate zijn de leveringstijden ineens van 'binnen 2 werkdagen' versprongen tot 'levertijd ondbekend'. Heb daar niks besteld, maar hou het wel in de gaten. Mocht ie ineens op 'nu leverbaar' springen, sla ik wellicht toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Of je loopt een winkel binnen en haalt er een... overal zijn de meeste modellen wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
Xeanor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:04:
Of je loopt een winkel binnen en haalt er een... overal zijn de meeste modellen wel op voorraad.
Zijn de voorraden inmiddels weer aangevuld dan ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ryanirin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:29:
Bol.com mag dan de grootste webwinkel zijn, maar Bol.com is geen officiele Apple-reseller. Dit betekent dat Apple niet direct levert aan Bol.com, welke vervolgens zijn voorraad bij 3rd-party leveranciers - welke hun voorraden pas bij de lancering van de Ipad hebben gekregen - moet halen. Dit duurt uiteraard een stuk langer dan winkels als MediaMarkt en Dixons, welke wel officiele resellers zijn.
Kuch, dat is pertinent niet waar. Ook mediamarkt krijgt alles via leveranciers, sterker nog, volgens mij doet apple helemaal niet aan rechtstreekse levering, heel wellicht dat de premium resellers rechtstreeks via apple geleverd krijgen, maar daar heb ik geen kennis van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Bospa01 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:06:
[...]

Zijn de voorraden inmiddels weer aangevuld dan ?
Bij al die Apple resellers en de Media Markt hadden ze er in ieder geval heel veel op voorraad? Die nachtlaunch was ook een grote flop grotendeels. Apple Store Leidscheplein heeft volgens mij ook nog voorraad? (weet ik niet zeker)

Ik zie alleen maar iedereen over bol.com praten. Sinds wanneer zou iemand daar een iPad willen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 21:20
Xeanor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:09:
[...]

Bij al die Apple resellers en de Media Markt hadden ze er in ieder geval heel veel op voorraad? Die nachtlaunch was ook een grote flop grotendeels. Apple Store Leidscheplein heeft volgens mij ook nog voorraad? (weet ik niet zeker)

Ik zie alleen maar iedereen over bol.com praten. Sinds wanneer zou iemand daar een iPad willen kopen?
Sinds dit: Bol.com kortingsbon via Livingsocial *uitverkocht*
Dus voor veel Tweakers (including me) betekend dat iPad voor de helft van de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ryanirin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:29:
Apple levert überhaupt niet aan winkeliers direct.. Daarvoor zijn de groothandels er ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Niet online
thijszor schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:09:
[...]

Kuch, dat is pertinent niet waar. Ook mediamarkt krijgt alles via leveranciers, sterker nog, volgens mij doet apple helemaal niet aan rechtstreekse levering, heel wellicht dat de premium resellers rechtstreeks via apple geleverd krijgen, maar daar heb ik geen kennis van.
Hm ja misschien niet handig verwoord. Of APR's direct van Apple geleverd worden weet ik ook niet, maar MediaMarkt is geen APR maar een Apple shop (zie website apple). Er loopt over het algemeen ook iemand van Apple zelf hier rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Niet online
Nee dit is zeker niet fout; mijn fout. Ik bedoelde premium reseller. Als ze geen geauthoriseerde reseller waren hadden ze uberhaupt geen Ipads verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag lagen er bij de Saturn in Nieuwegein schappen vol nieuwe iPads. Wilde ik er zondag 1 halen, alles weg :'( En ik ben helaas gebonden aan de 16GB versie aangezien ik hem zakelijk koop en niet wil afschrijven (dus max 450 e excl BTW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabrynil
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-03 10:31
Online de 64G 4G besteld bij de MyCom op vrijdag rond 19.00 uur en de volgende middag rond 12.30 uur was 'ie netjes binnen. Prima geregeld en nergens in de rij hoeven staan. Nu nog eventjes wachten tot al mijn veelgebruikte apps Retina-proof zijn en dan is het echt een fenomenaal app-araat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Raymond schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:00:
Ze hebben zelf 15000 van die bonnen aan livingsocial verkocht, dus daarvan wisten ze dat die ingewisseld gaan worden. Dat zal wel gewoon marketinggeld zijn geweest (15K bonnen, €5 per bon korting is €75K totaal. Lekker boeien :) )
Ik neem aan dat Bol.com wel 10 euro per bon opzij moet leggen, livingsocial moet ook verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Gisteren in Utrecht rondgelopen, kijken of er ergens nog voorraard was.
De 16 GB en WIFI only versie is overal weg (Mediamarkt, Mycom, Dixons, V&D)
Bij de MyCom en V&D waren er geloof ik nog wel een aantal 64GB versies met WIFI & 4G.

Weet iemand zo of er ergens in Utrecht nog een 16GB WIFI only te krijgen is? Mag ook in de omstreek van Utrecht zijn. Desnoods de apple store in A'dam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
De Apple Store Amsterdam heeft voor zover ik weet alles op voorraad, behalve de 32GB en 64GB wifi only zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Utrecht e.o. is bijna niets meer te verkrijgen, enkel nog de 4g versies. Aangezien de wifi only modellen bij zowel Dixons, MyCom, V&D, Dynamite en Amac vrijwel landelijk zijn uitverkocht lijkt het me sterk dat deze nog goed te verkrijgen zijn in de Apple store in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 21:11
Daar ben ik dus ook bang voor. Dat een ritje naar Adam niet zoveel zin heeft. Misschien maar even wachten op een nieuwe lichting, extreem veel haast heb ik er toch niet mee.
Pagina: 1 ... 40 ... 67 Laatste