Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
JackBozzz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:57:
Weet er iemand of er om 00.00 uur een zaak open is in Bergen op Zoom? Dixons hier staat in ieder geval niet op de lijst van zaken die open gaan om middernacht. iFactors gaat om 07.00 uur open morgenochtend. Misschien straks even maar langs de MM lopen.
https://twitter.com/#!/mediamarktboz

Media Markt BOZ is in ieder geval pas morgenvroeg open. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBozzz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik denk dat ik vanavond vroeg naar bedje kan. In deze mooie stad helaas niet open om 00.00 uur.
Xeanor schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:33:
[...]

https://twitter.com/#!/mediamarktboz

Media Markt BOZ is in ieder geval pas morgenvroeg open. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ga zo in de rij staan bij de Amac in Eindhoven. Nog meer tweakers daar? Ik ben diegene die zo krom met z'n hoofd rondloopt. Vanochtend mijn spier verrekt, ik zie al de hele dag niks anders dan grond. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:17

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Als ik alle reacties zo,lees dan is er weer een flink tekort in NL.

Snap niet dat Apple uit de omringende landen niet wat IPads laat komen.. Zo is elk model in Frankrijk zonder problemen te kopen. Niks geen wachtrijen of weken wachten met bestellen.. Gewoon winkel in, keuze maken en 10 minuten later loop je met je iPad 3 de winkel uit...

Denk dat Apple het leuk vindt, al die wachtende mensen...

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:56

Nitai

Live the life you love.

Mars Warrior schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:45:

Snap niet dat Apple uit de omringende landen niet wat IPads laat komen.. Zo is elk model in Frankrijk zonder problemen te kopen. Niks geen wachtrijen of weken wachten met bestellen.. Gewoon winkel in, keuze maken en 10 minuten later loop je met je iPad 3 de winkel uit...

Knappe glazen bol heb je? Volgens mij valt het best mee en kan je het morgen gewoon in de winkel halen. Zelfs op zaterdag verwacht ik...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Mars Warrior schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:45:

Dit jaar pakt Apple het juist een stuk beter aan in vergelijking met de afgelopen twee jaar, winkels hebben grotere voorraden dan ooit.

Ook op Apple.com is de wachttijd alweer teruggegaan naar 1-2 weken, terwijl bij vorige launches de wachttijd lange tijd op 3-4 weken bleef staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 15:22
Op de officiele website zou hij pas tegen de middag te bestellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Raimon89 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:50:
[...]

Dit jaar pakt Apple het juist een stuk beter aan in vergelijking met de afgelopen twee jaar, winkels hebben grotere voorraden dan ooit.

Ook op Apple.com is de wachttijd alweer teruggegaan naar 1-2 weken, terwijl bij vorige launches de wachttijd lange tijd op 3-4 weken bleef staan.
Das waar, de meeste winkels hebben grotere voorraden dan ooit tevoren gekregen.
Wel vind ik het vreemd dat Apple juist wel voor enorme voorraden zorgt bij een apparaat dat waarschijnlijk minder dan zijn voorgangers gaat verkopen, dan wanneer zij een compleet nieuw apparaat op de markt brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
ProfoundValue schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:03:
[...]

Das waar, de meeste winkels hebben grotere voorraden dan ooit tevoren gekregen.
Wel vind ik het vreemd dat Apple juist wel voor enorme voorraden zorgt bij een apparaat dat waarschijnlijk minder dan zijn voorgangers gaat verkopen, dan wanneer zij een compleet nieuw apparaat op de markt brengen..
Dat zeiden ze ook over de iPhone 4S. Die heeft ook alle records verbroken voor Apple, laten we nou maar even rustig afwachten en blij zijn dat er een grotere voorraad is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Rednas schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:40:
Zijn er mensen die al update van de levertijd van hun iPad 3 bij bol.com hebben gekregen? Mijn bestelling staat nog steeds op 10 april en ik ben benieuwd of anderen hem eerder krijgen.
Ik krijg ze maandag ... denk dat ik een van de mensen was die hun eerste bestelling uitgeput heeft na die bonnen actie :/

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Begint nu toch wel een aardige rij te vormen hier op de demer in Eindhoven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Staat toch ook wel een man of 45 voor de iCentre in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Standje opzetten, warme chocomelk, etc....

:P

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 23:25

Illusion

(the art of)

Dixons osdorpplein staan nu zo'n 18 man. Ze zeggen er meer dan genoeg te hebben.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Illusion schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:55:
Dixons osdorpplein staan nu zo'n 18 man. Ze zeggen er meer dan genoeg te hebben.
Kun je zelf checken via http://www.dixons.nl/appl...i-4g-32gb-white.html#tabs

;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 10:51

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Na 2,5 uur wachten voor de A-mac in Den Bosch krijg je dan te horen dat de 64Gb Wifi niet aanwezig is. Mooi ***. Was namelijk de enige uitvoering die ik wilde. In wit en zwart beide niet beschikbaar.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Snel naar de Dixons dan die is open in Den Bosch! In dezelfde straat geloof ik?

[ Voor 23% gewijzigd door Vuvuzela op 23-03-2012 00:17 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 23-09 10:51

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Vuvuzela schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:17:
Snel naar de Dixons dan die is open in Den Bosch! In dezelfde straat geloof ik?
Ik kreeg vandaag al eerder bericht dat Dixons ook niet ruim in de voorraden zat en ook lage capaciteiten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBozzz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-02-2024
Toch maar een rondje door de stad gedaan. Bergen op Zoom is eigenlijk gewoon een groot dorp. Alles dus dicht. Alleen iFactors helemaal afgeplakt met zwart plastic, open vanaf 07.00 uur. Daar was ik zaterdag al even geweest, ze namen geen reserveringen meer, maximum van 50 reserveringen was bereikt.

Dan nu toch maar bed in en morgen maar kijken wat er te koop is. Voor een ieder die er toch in geslaagd is om er eentje te bemachtigen: have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Zo kan er morgen genoeg ophalen. :) Werd vandaag al gebeld of ik ze vandaag kwam ophalen. Dus echt niet. Ga morgen tegen de avond wel.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:55
Kom net terug uit centrum van Tilburg. Bij de iCentre stond een behoorlijke rijd +/- 150 man, maar personeel zei dat ze genoeg voorraad hadden. Bij de Dixons stonden ongeveer 25 man en bij de Saturn ook rond de 150 man. Bij de Saturn zelf ook nog even naar binnen gelopen en daar hadden ze meer dan voldoende voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:08
De mijne is binnen. Gehaald bij Mediamarkt Leeuwarden. Stonden denk ik een mannetje of 30/40 te wachten. Kwam bijna stipt om 0.00 aanfietsen en stond ook zo weer buiten. Voor zover ik kon zien meer dan voldoende voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 22:07

PBP

Goed om te horen dat ook hier in Nederland de voorraad vooralsnog op orde lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De voorraadindicatie op verschillende sites is nu ook hoger dan twee uurtjes terug... er is dus genoeg. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 24-09 20:19
Vorig jaar was het binnen een mum van tijd uitverkocht. Ik denk dat apple nu wel de zaakjes goed voor elkaar heeft. De winkels hebben nu iets meer aan voorraad.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:28

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist mijn 32GB WiFi zwart gehaald bij de Dixons in Roermond. Had rond 18.30 uur even een belletje gedaan om 'm te reserveren. Was bepaald niet druk in Roermond. Man of 10 maximaal!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Heb mijn iPad opgehaald bij Dixons in Zutphen, had gereserveerd, maar begreep dat er voldoende voorraad was voor de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
Heb 'm gehaald bij de MM in Enschede, waren maar iets van 15 klanten ofzo... en ze hadden toch wel minstens 200 iPads zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33
Heb net een iPad gekocht bij de Dixons in Den Haag op de Fred, er was een redelijke rij met denk zo'n 60 mensen. Ik stond halverwege toen de kassa open ging en toen ik bij de kassa kwam waren alle 32GB en alle 64GB zwart al op. Ze hadden in totaal zo'n 40 iPads werd mij verteld.

Gelukkig kon ik er wel 1 bemachtigen, nu even lekker prutsen. :9

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Heb um! In wijchen. Man of tien. 2 iPods over rest gereserveerd. 2 mensen met lege handen naar huis.

P.s. Wat is dat scherm scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Kom net bij Dixon Zwolle vandaan, ik was nummer 11. Ze hadden ook daar geen grote voorraad. Er zijn een paar daar vertrokken zonder IPad. Dit is mijn eerste Ipad. Wat een een superscherm!!!

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
kom net bij MM Rotterdam Centrum vandaan er waren daar stuk of 100 man en hadden 400 iPads
Iedereen was tevreden :) en het was goed georganiseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amac was rampzalig, dixons was rustig.. Want alle 64 gb waren op maar alle 4G nog op stock. (Amersfoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Den Haag MM was te doen. :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ik heb mijn 32GB wifi zwart gekocht bij Dixons Leidschendam. Ik had smiddags gebeld ze hadden 32 iPads totaal binnen. Ongeveer zelfde aantal mensen stond daar voor de deur. Gelukkig had ik nummertje 8.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Hoeveel man was daar?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:58
Amac Sittard was super geregeld! Genoeg hapjes en drankjes! Gezellig wat gekletst. Was 4e in een rij van uiteindelijk 80-100 man. Kreeg een kaartje met het model wat ik wilde, deze werd dn opgehaald en toen kon ik betalen. Begreep wel dat 64GB wifi niet te krijgen was. Maar ik ging dan ook voor 32GB wifi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Yes ik heb hem, wat een scherm! :9~

Bij MM Rotterdam gehaald, idd een man of 100 en een hoop iPad's maar de 32GB zwart waren in no time weg, gelukkig had ik m gereserveerd. Wel jammer dat ze me eerst van hot naar her stuurden, toen 5min bij de kassa gestaan waar ze me naar de service balie stuurden. Daar toen nog eens 10min staan wachten. Dus de organisatie kon wel iets beter (gewoon bordje bij de ingang: Reserveringen afhalen bij de service balie)

Maar ik heb diegene die ik wil dus ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Xando en Dixons in Nijmegen hadden niet voldoende zwarte iPads 64 GB.
(Nog wel met 4G d8 ik)
Dus helaas ... Morgen verder zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door srblackbird op 23-03-2012 01:36 . Reden: 4g ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
We zijn net terug van eerst de Dixons aan de Fred in Den Haag, waar ik de laatste 64GB wifi wit had, en mijn vriend net niet de laatste 64GB zwart (damn you, persoon voor ons). Daarna op hoop van zegen nog even naar de MediaMarkt, en inderdaad, daar was ruim voldoende voorraad. Goed georganiseerd (er werden tickets uitgedeeld, zodat je in ieder geval zeker wist dat je niet voor niks in de rij stond) en gezellig. Nu lekker wennen aan het mooie scherm :-)

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpq36
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-07 14:00
Kom net bij DIXONSS Urecht vandaan.
22:00 was ik de eerste, om 23:45 een kleine 30 man naar binnen.
64 gieg wifi only zwart was er niet, dus de enigste wite meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:28

MazeWing

The plot thickens...

Het valt me op dat er praktisch geen 64GB WiFi modellen zijn. Enkel de 4G versie. Is dit een inschattingsfout van Apple of proberen ze 4G modellen te slijten?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Alpha89 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 01:13:
Amac Sittard was super geregeld! Genoeg hapjes en drankjes! Gezellig wat gekletst. Was 4e in een rij van uiteindelijk 80-100 man. Kreeg een kaartje met het model wat ik wilde, deze werd dn opgehaald en toen kon ik betalen. Begreep wel dat 64GB wifi niet te krijgen was. Maar ik ging dan ook voor 32GB wifi :).
Ook vannacht wezen kijken in Sittard. Was idd super geregeld met een duidelijk systeem. Hulde voor Amac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:44
Uurtje geleden opgehaald bij icentre in Groningen. Waren zon 100-125 man gok ik Heb van 23:50 tot 0:50 moeten wachten tot ik naar binnenkon, maar was prima geregeld; er werden flesjes water uitgedeeld in de rij. Hadden genoeg op voorraad, alleen 32gb wit was er doorheen hoorde ik.

[ Voor 11% gewijzigd door steffeh op 23-03-2012 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 22:57
Voor mensen in de regio Tilburg die een "new iPad" willen scoren, Saturn Tilburg heeft een megavoorraad, ruim 400 stuks hadden ze er vannacht en vrijwel alle modellen zijn nog steeds op voorraad, schijnt na MM Rotterdam Centrum en MM Amsterdam Arena de beste vestiging te zijn in iPad verkoop en daarom hebben ze er zo ontzettend veel. Er stond zo'n 15 man personeel de iPad's persoonlijk te overhandigen aan de klanten, topservice daar! En alle accessoires ruim op voorraad, heb geen spijt ervan dat ik naar Saturn ben gegaan.

Was ook bij iCentre Tilburg geweest maar dat was een drama, lange wachtrij en een irritant systeem van klant erin, klant eruit., dus wanneer je aan de beurt bent misschien wel het specifieke model uitverkocht, zag uit de rij veel mensen weggaan om hun iPad te scoren bij Saturn Tilburg.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pssssst. Alle modellen nieuwe iPads zijn op voorraad op Dixons.nl. Zaterdag 24 maart in huis!! :) Tip van vannacht!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
jps110 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 00:53:
Kom net bij Dixon Zwolle vandaan, ik was nummer 11. Ze hadden ook daar geen grote voorraad. Er zijn een paar daar vertrokken zonder IPad. Dit is mijn eerste Ipad. Wat een een superscherm!!!
Dan ga ik er van uit dat de site niet klopt? Die geeft aan direct beschikbaar voor het 16gb wifi model.. Wou straks op jact gaan in Zwolle maar dsn eerst maar even langs de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ben in ieder geval blij met mijn 64gb wit + 4g. Kan er mijn iphone sim insmijten mocht ik data nodig hebben op een groot scherm. Lang leve onbeperkt internet uit 2008 :-) 7,6mbps is vlot zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:47
Vannacht in oss bij de iCentre geweest. Was aardige drukte nog stiekem richting 12 uur. Hier shot rond kwart voor 12.

http://t.co/pABuvwED (panorama)
http://t.co/qQEwwI3d (foto)

De dixons had tevens ook de winkel open alleen 99% stond bij iCentre in de rij.

Zelf heb ik een 32GB wit binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 02:16:
Pssssst. Alle modellen nieuwe iPads zijn op voorraad op Dixons.nl. Zaterdag 24 maart in huis!! :) Tip van vannacht!! :)
Bedankt voor de tip :) Alle modellen morgen leverbaar zonder verzendkosten. Komt heel goed uit, had vandaag eigenlijk toch geen tijd om te shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 07:01
Vannacht mijn ipad 3 gehaald bij Dixons in Veghel, man of 10 aanwezig. Eerste indruk, scherm is erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Gisteren om 00:03 uur via de Dixons website een reservering gemaakt. Stond 'direct leverbaar', alleen ik moet nu wachten op een telefoontje van de verkoper zodra het voor mij is gereserveerd. Dan kan ik mijn iPad ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 15:13
Ik kom net bij de Mediamarkt Amsterdam Arena vandaan en het is lekker rustig daar (waren zo'n 10 man) en ze zeiden dat er zo'n 750 stuks op voorraad zijn, dus als je hem nog wilt en je bent in de buurt...

Blij met de nieuwe ipad! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06-2022

pie

Ik kom ook net van Mediamarkt Amsterdam Bijlmer Arena, nauwelijks klanten te bekennen daar. Als ik goed heb meegekeken op zijn scherm, hadden ze van de 16GB Wifi nog meer dan 100 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 11:48
Ik heb em vannacht opgepikt bij de Dixons in Sittard,

Was er om 20 voor 12 niet heel druk, 10-12 man stonden voor me.
Gewoon rustig naar binnen kunnen lopen om kwart voor, koffie aangeboden gekregen en om 5 op 12 eentje gekocht.

Scherm is idd super, even scherp als de iPhone 4(S)

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezep007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 16:24
De MM in Zwolle gaat om 10:00 open en nu om 09:30 staat er nog maar 8 man voor de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:32

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

's nachts eruit om een iPad te halen?
Wat zijn er toch gekke mensen op de wereld. ;)

Had zelf liever een paar dagen gewacht.
Ben voorlopig nog wel tevreden met mn iPad 1.
Volgend jaar maar eens kijken naar de "Newest iPad" met een quad core cpu.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmmm... als je online bij dixons hebt besteld is het niet zeker dat ie inderdaad morgen geleverd wordt. De status op de website was niet bijgewerkt. Fijne webshop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 07:07
Ik heb zojuist via email vernomen dat Altnernate de iPad momenteel niet uit voorraad kan leveren. Wacht momenteel op antwoord wanneer deze wel geleverd zou kunnen worden.

update:
Volgens de Sales afd. van Alternate heeft de leverancier geen update gegeven wanneer deze idd uitgeleverd worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 23-03-2012 11:01 . Reden: update ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:55

kronolith

[EDIT]

Zojuist de iPad bij bij Saturn Utrecht gekocht. Was redelijk druk daar, maar ze hadden wel een behoorlijke voorraad zover ik kon zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Net bij mmZwolle gehaald, wat een rust, nog geen 10 man in de rij, stond binnnen 10 min met ipad in de handen :D 32 GB Wifi + 4g Wit overigens...

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:40

alienfruit

the alien you never expected

drpeer_holland schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:54:
Vannacht mijn ipad 3 gehaald bij Dixons in Veghel, man of 10 aanwezig. Eerste indruk, scherm is erg mooi!
Sinds wanneer hebben ze in Veghel een Dixons 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Laatst online: 31-03 15:53
weet iemand hoe het is met de MM Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 14:23

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Hier in Arnhem stonden er aantal (man/vrouw of 15) al in de rij bij een Apple resseller toen ik om half tien langs liep. Te wachten tot de winkel open ging.
Terwijl er bij de Dixons geen rij stond en je hem gelijk mee kon nemen. Dus maar de 32GB mee genomen ;-)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 16:30
Net bij Dixons in Veenendaal geweest, stonden 2 mensen voor me en niemand achter me, winkel was helemaal leeg.
De 32GB wifi zwart hadden ze niet meer, heb de 32GB 4G meegenomen.

Net even gekeken, dit is eigenlijk wat de ipad2 had moeten zijn. Het scherm is echt super scherp, op het eerste gezicht net als de iPhone4

Ik vind het imo, imho, persoonlijk absoluut de upgrade waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-09 13:58
MediaMarkt Amsterdam ArenA heeft nog best een hoop iPad's liggen.

Net zonder problemen een 32GB WiFi Zwart op de kop kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Vanochtend snel op dixons.nl een reservering gedaan voor een zwarte 64GB + 4G bij een dixons filiaal in Utrecht. Krijg ik na 10en een belletje "Helaas toch niet beschikbaar". Direct een ander Utrecht's dixons filiaal gebeld en voila, ik heb 'm liggen. Het was nu erg rustig in de winkel.

En nu genieten maar (dit is m'n 3e ipad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:43
Eyerule2nd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:45:
weet iemand hoe het is met de MM Eindhoven?
Ben ik net geweest (rond 10:30), totaal niet druk, er stonden denk ik 4 of 5 man. Ze hadden een aantal karren vol met iPads staan, dus de voorraad was ook ruim voldoende. Ik heb een WiFi 32 GB Wit meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 13:23
EdwinB schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:10:
MediaMarkt Amsterdam ArenA heeft nog best een hoop iPad's liggen.

Net zonder problemen een 32GB WiFi Zwart op de kop kunnen tikken.
Idem! Volgens de verkoper was er ruim voldoende voorraad (was er rond 9:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Laatst online: 31-03 15:53
Metalman schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:21:
[...]

Ben ik net geweest (rond 10:30), totaal niet druk, er stonden denk ik 4 of 5 man. Ze hadden een aantal karren vol met iPads staan, dus de voorraad was ook ruim voldoende. Ik heb een WiFi 32 GB Wit meegenomen.
Thanks! ik ga straks 2x 16GB halen en 1x 16GB 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
Apple Store Leidseplein, 2 minuten wachtrij, en alleen de 64zwart was uitverkocht om 11.45.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Satrun Rotterdam Zuidplein had twee uurtjes terug nog een ruime voorraad van diverse versies (ook 16gb wifi).

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-09 14:30

Eris

-

iPad met Wi-Fi + 4G 16 GB - Zwart (3e generatie)
+ Dock
+ iPad Smart Cover - Leer - Zwart
+ Appel care

Via Apple nl

1 a 2 weken levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Vanmiddag is een iPad 3 ophalen bij de Dixons... 32 GB zwart. Ik heb er voor gekozen geen Smart Cover bij te nemen, maar juist een hoesje die het hele apparaat omringt. De Smart Cover is heel mooi, maar de enige keren dat de iPad bij mij echt continue in een hoes zal zitten, is als ik 'm in m'n rugzak stop en ergens mee naartoe neem... en dan helpt een Smart Cover niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captor
  • Laatst online: 11-03 19:50

Captor

Serenity now, insanity later !

Net bij MM Eindhoven was de kar met 32GB Wifi zwart al aardig leeg aan t raken. Overige modellen nog plenty aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 09:55
Weet iemand iets over de status van iPads in Maastricht?
Ben et straks, en wil nog wel een poging wagen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Ik weet niks over Maastricht specifiek, maar landelijk lijkt er wel genoeg voorraad te zijn (en als het bij één winkel niet is, dan bij een andere in de buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

What can I say ... I'm weak ;( :P Was dus net bij de MM Arena om de mijne op te halen en bij de ophaalbalie stonden nog redelijk hoge stapels, maar ik weet niet of daar nog internet bestellingen vanaf gaan?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 02:20
S913 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:59:
What can I say ... I'm weak ;( :P Was dus net bij de MM Arena om de mijne op te halen en bij de ophaalbalie stonden nog redelijk hoge stapels, maar ik weet niet of daar nog internet bestellingen vanaf gaan?
Internet is uit een andere voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Dan hebben ze er nog heel wat staan :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Zo ik heb de iPad gehaald, 32gb wit 4G bij de Media Markt in Maastricht.
Hebben redelijk veel voorraad liggen. De 16gb wifi zwart en de 64 GB 4G zwart begon uitverkocht te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneDD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
Uniciteit schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:30:
Vanmiddag is een iPad 3 ophalen bij de Dixons... 32 GB zwart.
Zojuist ook via de Dixons website een bestelling geplaatst om af te halen. Je ziet direct in welke winkels de betreffende modellen nog op voorraad zijn. Straks na werktijd even langsfietsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
ReneDD schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Zojuist ook via de Dixons website een bestelling geplaatst om af te halen. Je ziet direct in welke winkels de betreffende modellen nog op voorraad zijn. Straks na werktijd even langsfietsen :)
Apple heeft inderdaad flink geleverd... toch verkopen ze flink. Even wat status updates voor Dixons:

iPad 3 16 GB (zwart) - 32 Dixons winkels uitverkocht
iPad 3 16 GB (wit) - 45 Dixons winkels uitverkocht

iPad 3 32 GB (zwart) - 110 Dixons winkels uitverkocht
iPad 3 32 GB (wit) - 118 Dixons winkels uitverkocht

iPad 3 64 GB (zwart) - 134 Dixons winkels uitverkocht
iPad 64 GB (wit) - 135 Dixons winkels uitverkocht

En dit zijn dan alleen nog de WiFi-only modellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Alternate meld via email dat de leverancier hun levering naar Maandag heeft verplaatst.
Balen, maar als de iPad begin volgende week alsnog op de deurmat dan ben ik alsnog tevreden :)

Mediamarkt Almere heeft vrijwel alleen nog maar 16GB en 3G modellen op voorraad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 16:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/pics/gravis_mail_23-03-2012.jpg
Kreeg ik net van Gravis. Kan voorlopig nog fluiten naar mijn Ipad 32GB wit, maar krijg wel €40 tegoedbon. Opzich wel netjes imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 11:24
Bij MM Breda was er nog een hele hoop te krijgen qua iPads net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 09:55
Zojuist 2x 32GB wifi (wit) gehaald bij MM maastricht.
Lagen er nog wel behoorlijk wat, enkel de 32GB nagenoeg op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik was deze morgen net na openingsuur bij Vandenborre (Belgie) maar had me niet moeten haasten want er was welgeteld 1 klant aanwezig. Dus meteen zonder wachten een iPad kunnen meenemen. Bij de Swatch iets verderop stond wel een rij van +/- 20 te wachten.
Wel een verademing na +4 maand tevergeefs wachten op de Asus Transformer Prime :)
My first Apple is al een positieve ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 02:20
Bospa01 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:53:
Alternate meld via email dat de leverancier hun levering naar Maandag heeft verplaatst.
Balen, maar als de iPad begin volgende week alsnog op de deurmat dan ben ik alsnog tevreden :)

Mediamarkt Almere heeft vrijwel alleen nog maar 16GB en 3G modellen op voorraad.
De 16GB waren om 17:00 al uitverkocht :S

Gelukkig wel een 32GB kunnen "reserveren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Vanochtend was ik rond 9:45 bij de Dixons in Zwolle(in de V&D), stonden 3 mensen voor me die er allemaal eentje meenamen, was nog ruim voldoende voorraad:)

Ze zijn alleen wel een beetje aandringerig met verzekering, met zon kapotte voorbeeld iPad van "dit is wat er gebeurd als die valt!". Maar verder prima winkel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 10:33

jasjenl

Liab A Tymo

Vanmiddag in Doetinchem was de 32 gb wifi zwart in ieder geval niet meer te krijgen. Ach ja, misschien morgen eens in Arnhem kijken en anders komt het nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 25-09 21:19

painkill

Pain(k)(ill)

Bol.com heeft echt een belachelijke levertijd.
Ipad 3 stond op 2-3 weken voor de releasedag, momenteel staat het op 8-10 WEKEN!!

Dat is toch buiten alle proporties? Het is nou niet zo dat er te weinig voorraad is..
En apple kan echt in 1-2 weken een paar honderd Ipads leveren aan BOL..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Ik wilde ook mijn iPad bij Bol.com bestellen maar die levertijden zijn inderdaad niet normaal. Ik heb nog voor 80 Euro aan bol cadeaubonnen dus ik moet hem wel daar halen, maar om meer dan twee maanden te gaan wachten.... Ik vermoed dat ik niet de enige ben en dat ze veel bestellingen binnenkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Moet? Kan je niet de iPad ergens anders halen en die 80 euro uitgeven aan andere "necessities" als auto-lader, hoesje etc etc?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooren4321
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Gaat inderdaad nergens over bij Bol.com, vermoedelijk 8-10 weken voor een iPad 3. Bij mijn bestelstatus staat: 'Levering is vertraagd: verwacht rond 18-04-2012' (besteld maandag 19 maart). Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
MM Groningen had nog genoeg iPad 3's liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
splitert schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:32:
[...]

De 16GB waren om 17:00 al uitverkocht :S

Gelukkig wel een 32GB kunnen "reserveren".
Ik was er idd om rond 17:00, als ik nog een 32GB mee had kunnen krijgen had ik mijn "pre-order"bij Alternate geannuleerd. Wil echter niet bijbetalen voor een 3G model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
S913 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:01:
Moet? Kan je niet de iPad ergens anders halen en die 80 euro uitgeven aan andere "necessities" als auto-lader, hoesje etc etc?
Dat kan natuurlijk, maar 80 Euro is niet niks en ik besteed het liever aan de iPad dan aan accessoires. Die koop ik later wel of gewoon goedkoop via een of andere Chinese site. Dan kan ik weer een iets 'dikkere' iPad kopen.

Nou ja, ik heb gelukkig (nog) veel geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 25-09 21:19

painkill

Pain(k)(ill)

Ik heb daar zondag 3 ipads 3 besteld.
1 staat nog op 10 april, de andere 2 (zwart en wit), staan beide op 18 april.

Maar ik kan wachten, ik heb tegelijkertijd een Ipad 2 besteld welke al 4 dagen binnen is :P

[ Voor 29% gewijzigd door painkill op 23-03-2012 20:48 ]

Mijn SNES verzameling!

Pagina: 1 ... 39 ... 67 Laatste