Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
De Nederlandse wetgever heeft voor een flexibele invulling gekozen, in plaats van de termijn van twee jaar uit de richtlijn over te nemen. Een richtlijn-conforme uitleg leidt ertoe dat de garantie minimaal twee jaar moet duren, maar ook net zo lang als past bij de reële verwachting van de levensduur van het gekochte.
Maar we volgen de richtlijn niet?

Ik snap overigens dat het snugger is om desondanks bij winkels te kopen met garantieregelingen die voor mij beter uitvallen. Krijgen kan moeilijk zijn idd.

[ Voor 17% gewijzigd door PjotrStroganov op 21-03-2012 19:36 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:35:
[...]

Ik snap overigens dat het snugger is om desondanks bij winkels te kopen met garantieregelingen die voor mij beter uitvallen. Krijgen kan moeilijk zijn idd.
We gaan verder dan de richtlijn. Prima voor de consument dus. Denk bijvoorbeeld aan de zaak rond Nvidia, toen het GPU's leverde aan OEM's ondanks te weten dat er kwalitatieve problemen waren en de technische levensduur dus niet gehaald zou worden. Om een lang verhaal kort te maken, de zaak kwam past echt aan het licht voor veel mensen na een aantal jaren toen met het duidelijk worden van consumenten informatie aangaande producten met vreemde gezamenlijke problematiek (bijvoorbeeld HP laptops, maar ook andere merken zoals Apple). Toen dat gebeurde, volgde er flink wat touwtrekken, en uiteindelijk moesten de OEM's de defecte componenten (en in sommige gevallen de producten) vervangen, met gedeelde kosten voor hen en Nvidia. De meeste OEM's gaven een extensie van garantie, om de schijn op te houden dat men het beste met de klant voor had (ook al was inmiddels duidelijk dat de meesten allang door Nvidia op de hoogte gebracht waren maar er net zo weinig interesse in hadden). Saillant detail, uiteindelijk is Nvidia zelfs door hun eigen verzekeraar hiervoor aangeklaagd.

Het is inderdaad jammer dat er nog steeds mensen zijn die zich niet informeren of beschermen en dus bedrijven in stand houden die dit soort zaken aan hun laars lappen. Het is moeilijk om je recht te krijgen, juist omdat mensen dit soort praktijken in stand houden door bij die bedrijven te kopen. Het is echter een stuk minder moeilijk om je daar als consument tegen te beschermen, een rechtsbijstandverzekering bijvoorbeeld, maar alles begint met jezelf te informeren.

En ja, voorkomen is beter dan genezen.

[ Voor 36% gewijzigd door Virtuozzo op 21-03-2012 19:49 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 15:13
Tweet van: Media Markt Amsterdam Arena
Vrijdag zijn wij om 8:00 uur geopend, we hebben er ruim 750 stuks op voorraad. Dus wees er snel bij! Media Markt Amsterdam Arena

Lijkt mij dat er genoeg zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door DeEindbaas op 21-03-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik ga 'm denk ik bij Dixons halen. Ze doen zelden moeilijk, hooguit een beetje opdringerig om een verzekering te nemen, en je zult er niet de rijen zien als bij een grote winkels zoals een grote MediaMarkt of de Apple Store.

Ik ben wel benieuwd of er voldoende voorraad is. In de landen waar de iPad 3 al wel te koop is, is er genoeg winkelvoorraad maar daar hebben ook heel veel mensen via internet besteld... dus ben wel benieuwd. Ik zou er pas in de middag eentje kunnen halen, dus hopen dat ze niet uitverkocht zijn. :)

-------------------
Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel Dixons er krijgen. Volgens de lokale Dixons hier (gisteren) weten ze zelfs op hoofdkantoor nog amper iets en ze zeiden dat het zelfs mogelijk was dat er vrijdagochtend pas een lading werd gebracht.

[ Voor 19% gewijzigd door Uniciteit op 21-03-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:35:
[...]

Europese Richtlijn = wet met ruimte. Alle lidstaten moeten het verplicht overnemen, maar er zit ruimte in hoe het kan worden overgenomen: als er iets wordt veranderd, dan moet het in het voordeel van de consument zijn.

Nederland heeft dus niet 2 jaar overgenomen, maar hier heb je recht op een deugdelijk product. Het voordeel hiervan is dat je in principe zelfs na 5 jaar nog garantie kan claimen in bepaalde gevallen, een nadeel hiervan is dat eigenwijze fabrikanten je maar 1 jaar geven (omdat er nergens hard staat dat je recht hebt op 2 jaar in de Nederlandse wet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Hoe zit het met Media Markt Alphen aan den Rijn. Iemand die daar al iets van weet? Gaan ze eerder open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Uniciteit schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:47:
[...]

Europese Richtlijn = wet met ruimte. Alle lidstaten moeten het verplicht overnemen, maar er zit ruimte in hoe het kan worden overgenomen: als er iets wordt veranderd, dan moet het in het voordeel van de consument zijn.

Nederland heeft dus niet 2 jaar overgenomen, maar hier heb je recht op een deugdelijk product. Het voordeel hiervan is dat je in principe zelfs na 5 jaar nog garantie kan claimen in bepaalde gevallen, een nadeel hiervan is dat eigenwijze fabrikanten je maar 1 jaar geven (omdat er nergens hard staat dat je recht hebt op 2 jaar in de Nederlandse wet).
Ze proberen je maar 1 jaar te geven, je hebt echter altijd recht op het minimum van de termijn aangegeven in de richtlijn. Dat is ook waarom Apple in Italië voor het gerecht gezet is, maar ook in andere EU lidstaten waar men de richtlijn aangenomen en uitgebreid heeft. Het is geen kwestie van eventualiteit van principle, het is een kwestie van consumentenrecht. Het is trouwens niet moeilijk om dit af te dwingen van Apple, zolang je een rechtsbijstandverzekering hebt worden de praatjes al snel ingetrokken. Maar goed, het kost wel.

Klopt inderdaad dat de concepten van redelijk gebruik, deugdelijk product en levensduur hier in Nederland sterk bepalend zijn voortvloeiend vanuit de richtlijn. Zoals met bovenvermeld geval van Nvidia GPU's, waar mensen bijvoorbeeld zelfs na 5 jaar hun claim gevalideerd kregen aangezien redelijk gebruik alsmede deugdelijkheid gecompromitteerd waren. Dat heeft mij bijvoorbeeld een nieuwe laptop opgeleverd, na wat ik indertijd de "hel van HP" noemde :P

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Inmiddels kan je bol.com beter mijden

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/anlkeb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamwire schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:43:
Tweet van: Media Markt Amsterdam Arena
Vrijdag zijn wij om 8:00 uur geopend, we hebben er ruim 750 stuks op voorraad. Dus wees er snel bij! Media Markt Amsterdam Arena

Lijkt mij dat er genoeg zijn?
750 ipads zijn zo op denk ik, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:09
Helaas is door de livingsocial actie de iPad al flink besteld bij bol.com
Die van mij (32GB wifi) wordt pas 18-4 verwacht.
Vrijdag ga ik wel ff rondje in de winkels, vind ik er 1, dan annuleer ik hem bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
@Keanu_ het hangt er natuurlijk helemaal vanaf voor hoeveel jij je bonnen hebt ingekocht, maar ik vindt het het best waart om met mijn korting 2 weekjes extra te wachten (staat gepland voor 10-04-12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:23:
[...]

750 ipads zijn zo op denk ik, hoor...
Naja de MM zit 5min van mij vandaan en om 7.50 sta ik er dus neem aan dat ik er wel 1 kan bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:17

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Als je niet wilt wachten: ff naar Frankrijk, in de eerste de beste Apple store haden ze alle versies op voorraad...

En ook stapels Apple TV's... 8)

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 19:31
Apple doet zelfs moeilijk over oordopjes. 6 weken voor een nieuwe. Gewoon maar andere gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Volgens mij hoeft de helft van de mensen hier (zo ook ondergetekende) zich totaal geen zorgen te maken over garantie, omdat ze over een jaar toch weer de nieuwe nieuwe iPad kopen :P

Anyways, over 23u bij MM Rotterdam Centrum. Wie zie ik daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 14:44
Wat/waar is de beste kans om hem het snelste te hebben als je de nieuwe ipad online besteld?

[ Voor 8% gewijzigd door mennoo op 22-03-2012 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:40

alienfruit

the alien you never expected

Sjow, een mooie iPad 3 64GB 4G+Wifi kunnen kopen. De enigste 16GB+ die ze nog hadden in de winkel... Een winkel waarvan ik het niet verwachte :D Maar goed, 712euro is toch een hoop geld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:55

kronolith

[EDIT]

alienfruit schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:01:
Sjow, een mooie iPad 3 64GB 4G+Wifi kunnen kopen. De enigste 16GB+ die ze nog hadden in de winkel... Een winkel waarvan ik het niet verwachte :D Maar goed, 712euro is toch een hoop geld :|
Als je dan meteen de winkel erbij vermeld..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Hij wordt morgen toch pas verkocht of zit ik er nu naast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:41
alienfruit schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:01:
...en die prijs klopt volgens mij ook niet. Voor dat model wordt 799 afgetikt...

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
SpeedingWilly schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:15:
[...]

...en die prijs klopt volgens mij ook niet. Voor dat model wordt 799 afgetikt...
misschien ben ik wat te voorbarig.. maar conclusie: g.e.l.u.l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
Iemand enig idee of de MM Enschede een nachtopening doet? De Xando in ieder geval wel. Ben het vergeten te vragen...

[ Voor 14% gewijzigd door Xeanor op 22-03-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook van plan een nieuwe Ipad te kopen. Ben erg benieuwd (ook aangezien ik nu nog geen tablet heb)! Heb zojuist even de Dixons in de buurt gebeld of er inderdaad een nachtopening is. Die is er inderdaad, en de winkel had z'n voorraad Ipads net binnen gekregen. Minder als verwacht (van de 35 bestelde, iets van 25 gekregen). En van het exemplaar wat ik wil (32GB 4G zwart) had hij er maar twee gekregen aldus de winkelier. Eentje was al gereserveerd, en de andere dus nu voor mij.
Voor de mensen die naar de Dixons gaan vanacht/morgen: misschien toch handig om even met het filiaal te bellen en te vragen of reserveren nodig/mogelijk is... Mijn exemplaar wordt tot morgen 18:00 vast gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:39

Nicap

Tsssk....

Werd net gebeld door de Dixons dat mijn twee weken geleden gereserveerde ipad 3 niet helemaal meer gereserveerd is. De andere kant meldde dat de mensen bij de nachtopening voorrang hebben op de reserveringen. Ik zei: Dat is niet zo mooi.

Gelukkig konden ze hem nog wel reserveren als ik hem "vannacht" opkwam halen. Was dat toch al van plan. Netjes dat ze even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pgerrits schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:19:
[...]

misschien ben ik wat te voorbarig.. maar conclusie: g.e.l.u.l.
Lijkt me redelijk realistisch

Afbeeldingslocatie: http://easycaptures.com/fs/uploaded/482/9482692240.png

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quirinus
  • Laatst online: 05-09 16:40
Bij Switch (België) morgen vanaf 10u, en een gratis stylus pen voor wie "kleurrijk gekleed" komt.. details: http://switch.be/nl/nieuw...-stylus-pen-twv-1499.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Net ff met MM Rotterdam gebeld, daar zijn ze ook al binnen, heel erg veel volgens de verkoper, hij mocht echter geen getallen noemen. Als ik wilde kon ik reserveren met aanbetaling (in de winkel) maar hij achtte dat niet nodig voor mijn model als ik vanavond kom. (32GB wifi zwart) daarvoor waren ook al de meeste reserveringen.

Wie zie ik daar vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Zit te twijfelen wat ik doe. Werk in Rotterdam dus kan zo even langs lopen om te reserveren. Echter, ik woon in Breda en moet vanavond eerst even in Breda zijn. Media Markt Breda doet geen nachtopening. Dus of vannacht even naar Rotterdam rijden nadat ik hem hier gereserveerd heb, of naar Tilburg voor de nachtopening van iFactors?

Of toch vrijdag maar naar de MM Breda en kijken of ik daar nog een zwarte 32GB WiFi op de kop kan tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 09:32

spanx

_Sp[A]nX_

Net Dixons Tiel gesproken, noemen ook geen aantallen maar hebben volgens hun genoeg op voorraad en ook nog eens alle modellen....... (korreltje zout?)

scheelt weer reizen naar een grote stad :)

kga voor de 32gb zwart

[ Voor 6% gewijzigd door spanx op 22-03-2012 12:01 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 16:30
Doet Tiel ook aan de nachtopening ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
hoppa net mijne gereserveerd bij de dixons :) vannacht ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
pgerrits schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:54:
hoppa net mijne gereserveerd bij de dixons :) vannacht ophalen :)
Gratis reserveren of tegen aanbetaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Bij mijn lokale dixons kan er niet gereserveerd worden, om het wel zo eerlijk te houden voor de gene die vanavond komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Ruben1123 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:14:
Bij mijn lokale dixons kan er niet gereserveerd worden, om het wel zo eerlijk te houden voor de gene die vanavond komen.
Dat zeiden ze hier dinsdag ook (er is hier trouwens geen nachtlancering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Tiel doet ook aan nacht opening :) (met koffie/thee)

Ze gaan 23:45 al open voor koffie/thee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Moet er n beetje voor omrijden, Zeist is wat dichterbij, maar wellicht dat ik eens in Tiel ga kijken vannacht.

Weet niet of ie al gespost is, maar hier een lijstje van Dixons die vannacht open zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door rinkel op 22-03-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
pposthoorn schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:38:
Net ff met MM Rotterdam gebeld, daar zijn ze ook al binnen, heel erg veel volgens de verkoper, hij mocht echter geen getallen noemen. Als ik wilde kon ik reserveren met aanbetaling (in de winkel) maar hij achtte dat niet nodig voor mijn model als ik vanavond kom. (32GB wifi zwart) daarvoor waren ook al de meeste reserveringen.

Wie zie ik daar vanavond?
Net even langs gelopen en gereserveerd. Vanavond even langs, niet in de massarij, ophalen, auto in, wegwezen!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan? Slapen of spelen met de Ipad? ;)

Ik hoefde overigens niet aan te betalen voor de Ipad reservering bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:58
Bekse schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:27:
[...]

Net even langs gelopen en gereserveerd. Vanavond even langs, niet in de massarij, ophalen, auto in, wegwezen!

:-)
Ik heb hem ook gereserveerd bij MM Arnhem, Iemand die weet of je hem daar ook vanavond kan ophalen. Anders bel ik ze even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Heb er net nog eentje gekocht in Duitsland. Hij is echt wel de moeite waard! De 32 gb met 4g was nog goed leverbaar. Zal in Nederland dus ook wel loslopen gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 08:49
Vandaag had ik toch niet veel te doen, dus ben ik maar in de rij gaan zitten voor de I'am store in Rotterdam, wel een beetje eenzaam :)
Wie komt aanschuiven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
absrnd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:31:
Vandaag had ik toch niet veel te doen, dus ben ik maar in de rij gaan zitten voor de I'am store in Rotterdam, wel een beetje eenzaam :)
Wie komt aanschuiven ?
meen je dit nu echt....beetje onnodig lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 08:49
alwaysleft schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:32:
[...]

meen je dit nu echt....beetje onnodig lijkt me ;)
Weet ik, maar iemand moet de eerste zijn :LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Wie komt aanschuiven ?
Pics, or it didn't happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Net gereserveerd en aanbetaald in MM Rotterdam C. Kennelijk is de zwart 32GB wifi nogal populair. De verkoper reageerde al zuchtend: jij ook al dat standaard ding, iedereen reserveert die versie. :P

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Kramers schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:50:
Net gereserveerd en aanbetaald in MM Rotterdam C. Kennelijk is de zwart 32GB wifi nogal populair. De verkoper reageerde al zuchtend: jij ook al dat standaard ding, iedereen reserveert die versie. :P
Hoeveel moet je aanbetalen?
En weet je of ze er nog veel hadden van de 32gb wifi zwart of dat ik beter even langs kan gaan om te reserveren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Tegen mij werd verteld bij de MM Rotterdam Centrum dat er geen reservingen geacepteerd werden en dat ze er ongeveer 100 binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

ik heb 60 euro aanbetaald, ik heb verder niet gevraagd hoeveel ze hadden liggen aangezien ik daar toch niet een concreet antwoord verwacht. Verkoper gaf wel aan dat hij geen inschatting had of het druk zou worden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Hmm begin toch te twijfelen nu, het is 10 minuutjes fietsen naar de stad, zo lullig als ze dan vanavond mijn model niet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
nee daar doen ze inderdaad altijd vrij vaag over. Ik ga ook voor de 32gb WiFi zwart als die er niet meer is dan weet ik niet of ik de 16 gb neem of even wacht. Hoelaat gaan jullie naar de MM Rotterdam C ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik wilde er rond 23u zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
ja ik ook zoiets. Kopen jullie ook een soort van hoes erbij ? Vrijwel alle hoezen voor de iPad 2 kunnen toch ook om de nieuwe iPad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik heb nog een hele berg liggen, smartcover (echt en nep), clear hard cover en zwarte soft cover voor achterop en 2 leren enveloppen waar hij in kan. Moet genoeg zijn.
Ik stap ff op de fiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heeft iemand hier al van de xando gehoord vandaag? ze zouden bellen over de voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

johnnyverhoeff schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:03:
ja ik ook zoiets. Kopen jullie ook een soort van hoes erbij ? Vrijwel alle hoezen voor de iPad 2 kunnen toch ook om de nieuwe iPad ?
Ik upgrade van een ipad 1, dus geen bescherming liggen wat past. Ik heb er alvast een smart cover voor gekocht, dat zijn volgens mij uitstekende dingen. Ik kijk na een tijdje wel weer wat er nog meer voor te halen is, ik zag nog geen specifieke ipad 3 accessoires liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Kramers schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:26:
[...]

Ik upgrade van een ipad 1, dus geen bescherming liggen wat past. Ik heb er alvast een smart cover voor gekocht, dat zijn volgens mij uitstekende dingen. Ik kijk na een tijdje wel weer wat er nog meer voor te halen is, ik zag nog geen specifieke ipad 3 accessoires liggen.
ja ik ook van een iPad 1 die gaat nu naar me moeder voor haar wordfeud verslaving :P

smart covers vind ik zelf ook wel gaaf maar het beschermt de achterkant niet voor eventuele krassen en dat wil ik wel graag. En die smart cover is ook 70 euro dat vind ik dan eigenlijk te veel daarvoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:43:
En dan? Slapen of spelen met de Ipad? ;)

Ik hoefde overigens niet aan te betalen voor de Ipad reservering bij Dixons.
Eerst spelen, dan slapen ;-)

Kerel bij MM Rotterdam zei eerst ook tegen mij dat hij dacht dat ze geen reserveringen aannamen. Even erop gewezen dat ik net gebeld had en me toen verteld is dat ze wel reserveringen aannamen. Wandelingetje naar collega: "Ja hoor, zeker de WiFi 32GB Zwart?", inderdaad! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:01
Ik heb net bij de Dixons een witte 16GB Wifi gereserveerd, kan hem vrijdagochtend ophalen (ze zijn al binnen) want deze vestiging is 'savonds niet open.

[ Voor 7% gewijzigd door pipo1000 op 22-03-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers

Kramers

Tijd voor iets nieuws

smart cover was 35 euro, ze hadden ze idd ook van 60 of 70 liggen maar dat zijn lederen versie en deze van 35 vond ik ook wel prima. Voor de achterkant wil ik ook nog wel wat halen, maar die heb ik nog niet gezien. Ik heb voor de ipad 1 een kunststof "bak" erom heen. Heeft prima zijn werk gedaan. En de Ipad 1 gaat ook bij mij naar mijn moeder toe voor idd: wordfeud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Jongens, ga NIET naar xando zwolle als je een 64gb wit wifi wilt, die krijgen ze namelijk niet binnen. Heb net mijn reservering naar zwart gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IVEL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Eduardboon schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:25:
Heeft iemand hier al van de xando gehoord vandaag? ze zouden bellen over de voorraad.
Xando Enschede heeft mij een half uur terug gebeld met de mededeling dat de door mij gereserveerde iPad vanavond wordt geleverd en klaar ligt tot ik 'm afhaal. Netjes van ze dat ze daarvoor bellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
IVEL schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:42:
[...]

Xando Enschede heeft mij een half uur terug gebeld met de mededeling dat de door mij gereserveerde iPad vanavond wordt geleverd en klaar ligt tot ik 'm afhaal. Netjes van ze dat ze daarvoor bellen!!
Welk model heb jij besteld? :-).

Zwolle moet je helaas zelf bellen, had graag eerder gehoord dat mijn model niet aanwezig was.. was één van de laatsten die nog over kon stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Gisteren zei de Dixons in Uden me niks te kunnen vertellen omdat ze pas op vrijdag voorraad kregen maar heb zojuist toch een 32gb wifi zwart kunnen reserveren. :D

[ Voor 6% gewijzigd door djpdjpnl op 22-03-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IVEL
  • Niet online
Eduardboon schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:43:
[...]

Welk model heb jij besteld? :-).

Zwolle moet je helaas zelf bellen, had graag eerder gehoord dat mijn model niet aanwezig was.. was één van de laatsten die nog over kon stappen.
Ik heb de 64G Wifi zwart besteld. De 4G versie hoeft van mij niet vanwege een mobile wifi hotspot die standaard in de jaszak zit, en welk ik ook gebruik voor de laptop om onderweg te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
IVEL schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:45:
[...]

Ik heb de 64G Wifi zwart besteld. De 4G versie hoeft van mij niet vanwege een mobile wifi hotspot die standaard in de jaszak zit, en welk ik ook gebruik voor de laptop om onderweg te kunnen werken.
Dezelfde versie als ik nu heb dus. Mijn bonnetje zegt nog wit, maar volgens de dame in de winkel maakte dat niet uit want er is een aantekening. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelie16
  • Laatst online: 22:53
Zit wel veel verschil in Dixons. De vestiging in Amersfoort die ik belde, vertelde mij dat ze "stapels" hadden liggen. Terwijl ze in Soest mij vertelde dat ze niks mochten zeggen. Helaas geen reservering mogelijk bij beide vestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IVEL
  • Niet online
Ik twijfel nog wel of ik 'm vanavond ga ophalen of morgenvroeg, normaal lig ik redelijk op tijd op bed omdat de wekker normaal om 05:30u gaat, iets zegt me dat ik niet tot morgenvroeg kan wachten en een korte nacht tegemoet ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

* spanx is vrij morgen :)

* spanx kan morgen overal gaan shoppen als hij niets heeft om 0:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
IVEL schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:49:
Ik twijfel nog wel of ik 'm vanavond ga ophalen of morgenvroeg, normaal lig ik redelijk op tijd op bed omdat de wekker normaal om 05:30u gaat, iets zegt me dat ik niet tot morgenvroeg kan wachten en een korte nacht tegemoet ga :P
De voorraad lijkt groter dan ooit te zijn. Denk best dat je morgenochtend bij je MM nog voorraad gaat vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IVEL
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:56:
[...]

De voorraad lijkt groter dan ooit te zijn. Denk best dat je morgenochtend bij je MM nog voorraad gaat vinden ;)
Zoals iets eerder gezegd, ik heb 'm al gepre-ordered en die van mij ligt dus al op mij te wachten vanavond :) Het is meer aan mezelf of ik wel of niet kan wachten met ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wie komt aanschuiven ?
Ik geloof er nix van.
Pics? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Zo terug van MM Rotterdam 32GB zwart wifi gereserveerd met €50,- aanbetaling. Van dat model hadden ze er 38 waarvan incl mij nu 14 gereserveerd (kon meekijken op het scherm). Ik moest even wachten op iemand die, 1x raden, ook een 32gb zwart wifi gereserveerd heeft.
Van de andere modellen hadden ze wat ik kon zien ongeveer 10-20 geleverd, geen idee hoeveel gereserveerd.

Ik kan hem morgen ophalen maar dan heb ik college, denk dat ik toch vanavond ff langsfiets, maar dan ben ik er niet voor 23:45 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit welke (zwarte) ipad, behalve de 16gb versies.
Ik ga voor de 32gb WIFI, maar 32gb+3g is ook wel leuk, 64gb lijkt me ook wel aardig om wat films en foto's op te zetten, 64gb met 3g lijkt me dan ook wel weer tof.
Ik heb 2 abonnementen, 1 prive en 1 werk. Dus kan ik mooi mn prive in de iPad steken.
Ik ga er heen en laat het een verassing zijn met welke ik terug kom... raar idee, normaal weet ik precies wat ik wil.
Nu nog bedenken waar en wanneer ik er een ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
Wie er echt een wou is toch al lang naar Duitsland gereden afgelopen weekend... ik denk dat het allemaal uiteindelijk reuze meevalt vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Zag om half vier al iemand zitten bij iAm Store Rotterdam :p
Ik haal hem morgen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
okeee. ik wordt even genaaid door xando. Bellen me weer op met 64gb zwart is ook niet beschikbaar. je kunt wel de 4g versie of een 32gb nemen..

In dubio over wat ik ga doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
hmm de dixons hiero heeft 20 reserveringen ofzo. heb 50 euro aan moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
HitDyl schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:16:
Zag om half vier al iemand zitten bij iAm Store Rotterdam :p
Ik haal hem morgen wel
Wat een idioot. Was laatst een bericht dat iemand 4 dagen in de rij stond en uiteindelijk maar 5 minuten sneller was dan iemand die pas op launch day aansloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

pgerrits schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:44:
hmm de dixons hiero heeft 20 reserveringen ofzo. heb 50 euro aan moeten betalen.
Waaro is hiero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Het begint met een W en eindigt op ijchen.

Maar ik zeg verder niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ben benieuwd hoeveel ze krijgen... bij veel launches hadden ze gewoon niks/enkele. Kan me de Wii nog herinneren...pff.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:08
Net met Mediamarkt Leeuwarden gebeld en die doen niet aan reserveringen met aanbetaling. Ik woon er toch vlakbij dus vanavond om 0.00 fiets ik er wel even langs en als er een te grote rij staat kom ik de volgende dag wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Nog iemand die me kan ondersteunen met mijn probleempje? :P Ik ga er van uit dat ik vannacht zomaar naar 4g kan switchen mocht ik dat willen. maar ik twijfel tussen 32gb en 64gb. en 64gb is dus enkel met 3g te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Eduardboon schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:02:
Nog iemand die me kan ondersteunen met mijn probleempje? :P Ik ga er van uit dat ik vannacht zomaar naar 4g kan switchen mocht ik dat willen. maar ik twijfel tussen 32gb en 64gb. en 64gb is dus enkel met 3g te krijgen
Ik zou als ik jou was gewoon lekker voor de 32GB + 4G versie gaan.
Ik kan de keus voor jou natuurlijk niet maken, maar de meeste consumenten kopen geen 64GB, gewoonweg omdat dit veel te veel opslag is dan dat er vaak op een tablet wordt gebruikt. 16GB zou ik nemen als je vrij weinig geeft om opslag en de iPad puur en alleen wilt gaan gebruiken voor het internet, om een paar foto's op te slaan en echt maar weinig video's, muziek of apps.

Als je dan de gehele situatie bekijkt dan lijkt mij de 32GB versie perfect voor jou, dit is een gulden middenweg ;)
Weet je trouwens al zeker dat je echt een + 4G iPad wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
ProfoundValue schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:13:
[...]

Ik zou als ik jou was gewoon lekker voor de 32GB + 4G versie gaan.
Ik kan de keus voor jou natuurlijk niet maken, maar de meeste consumenten kopen geen 64GB, gewoonweg omdat dit veel te veel opslag is dan dat er vaak op een tablet wordt gebruikt. 16GB zou ik nemen als je vrij weinig geeft om opslag en de iPad puur en alleen wilt gaan gebruiken voor het internet, om een paar foto's op te slaan en echt maar weinig video's, muziek of apps.

Als je dan de gehele situatie bekijkt dan lijkt mij de 32GB versie perfect voor jou, dit is een gulden middenweg ;)
Weet je trouwens al zeker dat je echt een + 4G iPad wilt?
het probleem was dat ik een 64gb wifi bestelde, en die niet aankomt in de winkel. ik heb de keuze voor 32gb of 64gb + 4g.

Ik heb mijn iPhone 4 nu op 10gb vrij staan, meestal is dat meer 3gb.

Geen muziek (spotify)
Geen video
10gb Foto's
10gb Apps

Ik vind het een enorm lastige keuze, want ik kijk graag even een seizoentje op de iPad en dat zit al vlot rond de 15gb. Dan zou ik dus de foto's moeten wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:32
Ik ben bij vandaag langs iCentre Groningen en Mediamarkt Groningen geweest. De iCentre heeft een nachtopening (0:01) en de MM gaat morgen gewoon om 9 uur openen. De medewerker van de MM heeft mij kunnen vertellen dat ze al 300-400 stuks op voorraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Hmmm misschien dat ik wel even naar Utrecht rij. Bij de Mediamarkt zullen ze een grotere voorraad hebben dan bij de Dixons denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Eduardboon schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:17:
[...]

het probleem was dat ik een 64gb wifi bestelde, en die niet aankomt in de winkel. ik heb de keuze voor 32gb of 64gb + 4g.

Ik heb mijn iPhone 4 nu op 10gb vrij staan, meestal is dat meer 3gb.

Geen muziek (spotify)
Geen video
10gb Foto's
10gb Apps

Ik vind het een enorm lastige keuze, want ik kijk graag even een seizoentje op de iPad en dat zit al vlot rond de 15gb. Dan zou ik dus de foto's moeten wissen
In dat geval zou ik echt voor de 64GB gaan ;)
De volgende vraag is dan weer wel of jij denkt dat je 4G gaat gebruiken, ja of nee EN of jij kan wachten op je nieuwe iPad of niet.
Als je kan wachten dan zijn al je problemen opgelost en dan kun je over een week/2 weken gewoon je 64GB ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
kronolith schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:27:
Hmmm misschien dat ik wel even naar Utrecht rij. Bij de Mediamarkt zullen ze een grotere voorraad hebben dan bij de Dixons denk ik!
MM Amsterdam Arena heeft er morgen meer dan 750 stuks! (twitterde zij gister)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Had wel verwacht dat de grotere winkels (Coolblue bijv.) de iPad nu wel hadden aangeboden. Hopen dat ze morgen bij de iAm Center/Dixons nog een iPad 3 hebben. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 22:01
Zijn er mensen die al update van de levertijd van hun iPad 3 bij bol.com hebben gekregen? Mijn bestelling staat nog steeds op 10 april en ik ben benieuwd of anderen hem eerder krijgen.

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 08:46
Bij mediamarkt kan je nu gespreid betalen. Kan dit ook voor de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Waarom wou hier niemand reserveren...2 dixons en 1 mm niet :/

Vanacht gaat mij net iets te ver, morgenvroeg maar even rondbellen naar beide dixons + mediamarkt, welke er nog eentje heeft liggen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:09
hoop dat er nog een online shop is die hem heeft liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
eBoR schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:51:
hoop dat er nog een online shop is die hem heeft liggen....
Coolblue geeft wel aan "vanaf 23 maart".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
M3lvinG schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:42:
Bij mediamarkt kan je nu gespreid betalen. Kan dit ook voor de ipad?
Een hele goeie vraag.
De 0%-rente actie geldt op alle producten met een minimum prijs van 400 euro en nergens staat aangegeven dat dit niet geldt op Apple producten.
Je zou de nieuwe iPad dus gewoon met deze actie kunnen kopen ;)

Update: Ik weet nu al zeker dat ik zaterdag en zondag zeer vaak gebeld ga worden of de nieuwe iPad nog op voorraad is bij Media Markt Rijswijk 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door ProfoundValue op 22-03-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:50
Rednas schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:40:
Zijn er mensen die al update van de levertijd van hun iPad 3 bij bol.com hebben gekregen? Mijn bestelling staat nog steeds op 10 april en ik ben benieuwd of anderen hem eerder krijgen.
Bij mij staat die ook nog op 10 april, had op 18 maart besteld. Had gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of ze morgen ook iPads krijgen geleverd. Ze gaven geen antwoord daarop, maar wel een verwachting de iPad voor 4 april te kunnen leveren. Laten we hopen hier van uit te mogen gaan.

Betreft een iPad 16GB + 4G White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 08:46
Ik ga morgen dus even langs de mediamarkt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBozzz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-02-2024
Weet er iemand of er om 00.00 uur een zaak open is in Bergen op Zoom? Dixons hier staat in ieder geval niet op de lijst van zaken die open gaan om middernacht. iFactors gaat om 07.00 uur open morgenochtend. Misschien straks even maar langs de MM lopen.
Pagina: 1 ... 38 ... 67 Laatste