Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 16:31

TeGek

Engineer in hart en nieren.

LuPo schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:38:
[...]

Volgens mij had Meelobee wel interesse. :)

Als er trouwens nog iemand op zoek is naar een leuke game (en een goed haalbare Platinum), ik heb Prince of Persia uitgespeeld en Platinum gehaald dus deze mag weg voor de koopprijs 9,95 GBP + verzendkosten.
Hoe lang heb je over PoP gedaan? ik moet nog steeds de tijdsroutes doen maar heb eigenlijk niet veel zin meer in die game.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
LuPo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:23:
[...]

offtopic:
Check je inbox. Heb je DM gestuurd.

[...]

Ik ga m'n best doen op: Uncharted 1, Uncharted 2, Infamous, Ratchet & Clank: A Crack in Time, Prince of Persia, Dead Space, Mirror's Edge, Resistance 2 en daarna meld ik me weer. :P
Mocht er tussendoor nog een leuke game (lees: easy-platinum) mijn pad kruisen dan behoud ik mij het recht voor om deze even tussendoor te doen. :+
Lupo ik moet bij Resistance 2 nog de 10k kills. Dus mocht je er zin in hebben, voeg me maar toe (als je niet al in mijn lijst staat! Dan kunnen we samen gaan gamen, want in mn eentje kom ik er echt niet doorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TeGek schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:14:
[...]

Hoe lang heb je over PoP gedaan? ik moet nog steeds de tijdsroutes doen maar heb eigenlijk niet veel zin meer in die game.
Die tijdroutes doe je in een half uurtje alle vier. De platinum heb ik ongeveer in 20 uur gehaald. :)
Coolsnarf schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:42:
[...]

Lupo ik moet bij Resistance 2 nog de 10k kills. Dus mocht je er zin in hebben, voeg me maar toe (als je niet al in mijn lijst staat! Dan kunnen we samen gaan gamen, want in mn eentje kom ik er echt niet doorheen!
Ik zal je even toevoegen binnenkort. Ik moet nog wel aan Resistance 2 beginnen hoor. Maar ik kan natuurlijk wel eerst voor die trophy gaan alvorens de rest te spelen. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:44
TeGek schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:03:
Ein-de-lijk GTA binnen *O* _/-\o_ :D , Heeft even geduurt maar dan heb je ook wat.

Van de 22 platina die ik heb was GTA echt wel de moeilijkste, Nu nog 100% halen met de DLC's.
GTA is idd echt een van de moeilijkste vanwege buggie servers etc... Mis nog 3 trophies van GTA voor de platinum, maar ik heb geen zin/tijd om die te halen.

De dlc trophies zijn trouwens erg makkelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door SL65 op 19-04-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
TeGek schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:03:
Ein-de-lijk GTA binnen *O* _/-\o_ :D , Heeft even geduurt maar dan heb je ook wat.

Van de 22 platina die ik heb was GTA echt wel de moeilijkste, Nu nog 100% halen met de DLC's.
Wow dat is erg netjes _/-\o_ Zelf heb ik em ook bijna, moet alleen nog de 'Deal Breaker' missie halen (inmiddels al wel 100x geprobeerd, maar schijnbaar is ie met 3 man haast niet te doen.) En daarna nog wat eenvoudige online dingen halen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Meelobee schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:11:
[...]

Wow dat is erg netjes _/-\o_ Zelf heb ik em ook bijna, moet alleen nog de 'Deal Breaker' missie halen (inmiddels al wel 100x geprobeerd, maar schijnbaar is ie met 3 man haast niet te doen.) En daarna nog wat eenvoudige online dingen halen.
De Fly The Co-op trophy? http://www.ps3trophies.or...-here-read-first-page.htm :)

[ Voor 4% gewijzigd door SL65 op 19-04-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ja die thread ken ik, maar ik speel GTA4 altijd met 2 vrienden online, we hebben de andere 2 missies al wel samen gehaald dus willen we het ook met z'n 3en afmaken :)
Deal Breaker is doordat we met 3 spelers wel moeilijker, nu spawnen er op het einde van de missie 2 vijanden op verschillende locaties. Als je met 2 spelers bent spawnt er op het einde maar 1 vijand en altijd op dezelfde plek. Het voordeel van 3 spelers is wel dat je wat meer firepower hebt, maar het einde is weer lastiger door de spawns, daardoor komen we telkens iets tijd te kort. Maar we gaan em halen, het moet te doen zijn :D

oh en:

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 13:44
Gisteravond GoW3 uitgespeeld.Wat een game! Direct daarna aan de challenges begonnen. Waren opzich best te doen als je het een beetje tacties aanpakt. alleen jezelf "stenigen" was best knap lastig. Kon er ook geen ritme of wat dan ook invinden dus wanneer het te moeilijk werd ging het maar op goed geluk :P.
Vanaf nu rustig aan met GoW3 de laatste trophys binnen slepen en dan met Ratchet&Clank:ToD beginnen.

Anyway hoop trophys rijker en binnenkort vast niet meer op de laatste plaats :)

(al ben ik bang dat diegene boven me zn trophys slechts niet heeft geupdate :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 19:21
Toch maar met Dead space begonnen, 1 keertje maar echt geschrokken.
Er is wel een constante spanning aanwezig.
Als ik de thropy list zo zie, allemaal vrij makkelijk te doen.
Alleen minimaal 3 playtrough's nodig.

Verhaal en de settings is echt super en toch een aparte gameplay voor een horror-shooter.
Enige jammere is dat het wat gedatereerd eruit ziet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op dit moment een leuke trophyscore (370 brons, 130 zilver, 50 goud en 10 platinum): :)
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LuPo1989.png

Ik kon me eergisteren bij de winkel niet inhouden, want ik zag Ice Age 3 liggen voor €30 euro! Dat spel zocht ik al een tijdje maar nergens kon ik hem 'goedkoop' vinden (Budgetgaming, Import etc). Dus toch maar gekocht. Na 4-6 uur (verdeeld over drie dagen) is de platinum binnen. :)

Ik snap dat ik er geen €30 meer voor kan krijgen, maar als er iemand interesse heeft om het spel over te nemen (€20) dan hoor ik dat graag via DM niet meer beschikbaar. ;)

Dan ga ik nu verder met Mirror's Edge, Dead Space en Red Faction: Guerrilla. Game on! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 10-05-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar is iedereen? :P

Ik sta op het punt om weer een plekje te stijgen in de toplijst. Alhoewel ik het idee heb dat de gamers boven mij voornamelijk hun trophycard minder vaak updaten. Dus zodra ze dat doen zou ik wel weer eens heel wat terug kunnen zakken. Naja, snel doorgamen dan maar. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
LuPo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:18:

Ik sta op het punt om weer een plekje te stijgen in de toplijst. Alhoewel ik het idee heb dat de gamers boven mij voornamelijk hun trophycard minder vaak updaten. Dus zodra ze dat doen zou ik wel weer eens heel wat terug kunnen zakken. Naja, snel doorgamen dan maar. :>
Ik ben hier :P .Heb bijna alle trophies van Episodes From Liberty City gehaald dus zal mijn trophy card ook updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-04 20:08

Bear

wench

Ik heb GTA4 er maar weer is ingedaan, nu zag ik bij mijn stats dat de teller voor 100% op 96,67% staat. Op verschillende sites gekeken wat je voor 100% moet halen maar ik heb wel alle andere trophies die je bij de verschillende onderdelen krijgt.

Het enige wat ik kon ontdekken was dat er stond bij:
Mission passed 94
Mission failed 1
Mission attempted 95

Maar nu op het einde van het spel heb ik geen missie icoontjes meer open staan ofzo..
Trophy van random characters heb ik ook al gehaald.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Bear schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:04:
Ik heb GTA4 er maar weer is ingedaan, nu zag ik bij mijn stats dat de teller voor 100% op 96,67% staat. Op verschillende sites gekeken wat je voor 100% moet halen maar ik heb wel alle andere trophies die je bij de verschillende onderdelen krijgt.

Het enige wat ik kon ontdekken was dat er stond bij:
Mission passed 94
Mission failed 1
Mission attempted 95

Maar nu op het einde van het spel heb ik geen missie icoontjes meer open staan ofzo..
Trophy van random characters heb ik ook al gehaald.
volgens mij heb je nog niet alle activiteiten gedaan met Little Jacob, Brucie en Packie. Hier is de 100% checklist: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_IV%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 21:34
jippie uncharted 2 platinum binnen gehaald dit weekend heerlijk
crushing viel me alles mee eigenlijk... toch maar is uncharted 1 uit de kast trekken voor die laatste playtrough...

[ Voor 14% gewijzigd door LijkjeNL op 26-04-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:18:

Weekendje London gedaan, maar ben er weer ;)

Zal de lijst vanavond weer bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Meelobee schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:53:
[...]

Weekendje London gedaan, maar ben er weer ;)

Zal de lijst vanavond weer bijwerken.
Welkom terug in het altijd zonnige... nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ow, een show-off topic! ;)

Ik doe wel even mee (beperkt). :P

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Seraphus-Y.png

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmmm, ik wist niet eens dat dit topic er was, en dat ik in die top 10 stond, maar hier ben ik dan :P

Ook maar even m'n ID geupdate, scheelt toch weer 1 hele trophie.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:26:
Hmmm, ik wist niet eens dat dit topic er was, en dat ik in die top 10 stond, maar hier ben ik dan :P
Maar voor hoe lang is natuurlijk de vraag. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:47:
[...]

Maar voor hoe lang is natuurlijk de vraag. >:)
Indeed

* slingert ps3 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:15

Shabbaman

Got love?

Shabbaman:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Shabbamania.png

Voornamelijk Borderlands trophies :)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:12
Renaldo_N

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Renaldo_N.png

[ Voor 25% gewijzigd door RenaldoN op 28-04-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
wordt tijd voor een update meelobee ik wil me plekkie :P voordat ik weer aan de gang moet om hoger te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Heb afgelopen weekend een psnetwork kaartje gekocht en meteen PixelJunk Eden gedownload. Spelen vaak samen achter de PS3 dus dan is dit een goed spel daarvoor.
Zelf ff nadat we een aantal levels hadden uitgespeeld alle seeds geactiveerd voor een paar trophys. Nu was ik ook gegaan voor de "Get 100,000 pollen in one garden, without using continues Available stages: Garden 01 - 10"

Maar vreemd genoeg kreeg ik de trophy niet :-( had hem gedaan in garden 2. Nog een keer de nulletjes geteld en kwam toch echt op ruim 100.000. Dit is toch de score rechts onderin je scherm?

//edit
Ik lees net via Youtube nadat ik heb gezocht wat precies "Three Play Ping Pong" inhield.
Blijkbaar kun jeje exacte score terug vinden als je tijdens je spel op start drukt en dan driehoekje drukt.
schijnt dus dat die score rechtsonderin een soort globale score. Damn leek ook te snel te gaan in slechts 20 min :P

[ Voor 22% gewijzigd door Fore! op 28-04-2010 08:07 . Reden: zie edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu druk bezig met Red Faction: Guerrilla. Weten jullie dat dat best een tof spel is? De missie's die je moet doen zijn echt gevarieërd en leuk om te doen. Ik weet nu al wel dat ik de Platinum trophy niet ga halen, want ik heb geen zin om 60+ uur te besteden aan alleen de multiplayer (eigenlijk beetje zelfde verhaal als Battlefield: Bad Company 1). Op zich zijn ze niet heel moeilijk Platinum te halen (zoals bv. Killzone 2) maar de tijd die je daar in moet steken gebruik ik liever voor een volgende game.

Ik ga vandaag nog even verder met spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
ik haat het als er zoveel online trophys in een game zitten dan ben je zo afhankelijk van het feit of het een nieuwe of een oude titel is

oudere titels die je in de uitverkoop koopt zul je niet snel online kunnen completen
tenzij je boosters zoekt ofzo maar dat vind ik het allang niet meer waard dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
LuPo schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:07:
Ik ben nu druk bezig met Red Faction: Guerrilla. Weten jullie dat dat best een tof spel is? De missie's die je moet doen zijn echt gevarieërd en leuk om te doen.
Ik heb slechts de demo gespeeld dus kan er niet bepaald een knap oordeel over geven. Ook heb ik de demo van JustCause2 er nog opstaan.

Ik vind die 2 spellen opzich een beetje op elkaar lijken (zoverre de demo's een indruk achter laten).

Al heb ik het idee dat RF:G echt een doel geeft in een level, en JC2 je alle vrijheid geeft en je alles kan vernietigen wat je tegenkomt en eindeloos over het gehele eiland kan.

Op die manier krijg ik het idee dat RF:G lekkerder weg speelt dan JC2. En in JC2 later maar een beetje hier en daar aanklooit om uiteindelijk het eiland te hebben "overgenomen".

In het kort gezegd, ik heb het idee dat JC2 snel kan vervelen, en omdat RF:G je iedere keer laat concentreren op een missie dat het lekkerder en boeiender speelt.

[ Voor 0% gewijzigd door Fore! op 28-04-2010 12:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
ligt het nou aan mij of is uncharted 2 easy vergeleken met uncharted drakes fortune...
ik heb meer moeite met deel 1 op hard dan met deel 2 op crushing ongelovelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i691.photobucket.com/albums/vv278/demonslayer1/Platinum%20Trophy%20Image%20Collection/HeavyRain.png
Bovenstaande platinum gisteravond gehaald, net mijn PSN_ID even op de officiële site bijgewerkt.
Nu op naar mijn 1000ste trophy. B)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
OPSLAGHOND schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:55:
[afbeelding]
Bovenstaande platinum gisteravond gehaald, net mijn PSN_ID even op de officiële site bijgewerkt.
Nu op naar mijn 1000ste trophy. B)
doe je goed, congratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dank u, ik moet toch mijn plaats binnen de top10 op veiligstellen voordat ik op vakantie ga.
[ Heerlijk zo'n strijd om niets. :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeeeeej, ik ben sinds gisteren level 12. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeej! *O* 11de plek ingenomen! Op naar de top 10. d:)b

offtopic:
Als je tijd hebt mag je m'n Gamesoverzicht nog een keertje updaten.. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door LuPo op 30-04-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
jeej 5e... vandaag weer wat games op de kop getikt op de koninginnemarkt waaronder mirrors edge (5 euries) en Quantum of Solace (2.50) leuk voor tussendoor helemaal voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
*O* M'n 16e platinum gehaald met Just Cause 2 en daardoor ben ik ook eindelijk level14 B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Meelobee schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:34:
*O* M'n 16e platinum gehaald met Just Cause 2 en daardoor ben ik ook eindelijk level14 B-)
oef netjes hoor!! mijn Congratz

vandaag ff boodschappies gedaan en zag ik gow collection dus 1 en 2 liggen kon me niet inhouden
leuk hoor de classics spelen.. en ook gewoon een shitload aan trophys niet te zuinig

[ Voor 6% gewijzigd door LijkjeNL op 01-05-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
En gelijk de 17e platinum erbij, Cloudy with a chance of Meatballs gisteravond/vanochtend uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik heb gisteren mijn eerste platinum gehaald *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Shabbaman schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:41:
Ik heb gisteren mijn eerste platinum gehaald *O*
Mooi man, congratz met welke game heb je dat voor elkaar geboxt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Borderlands. Ik heb eigenlijk alle achievements gewoon tijdens het spelen gehaald. Er was er maar 1 die ik waarschijnlijk nooit had gehaald als ik niet op internet had opgezocht hoe die te halen. Voor die achievement moest je ergens op een boot staan, maar dat bootje lag wel nogal uit de route. Verder was het makkelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Shabbaman schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:16:
Borderlands. Ik heb eigenlijk alle achievements gewoon tijdens het spelen gehaald. Er was er maar 1 die ik waarschijnlijk nooit had gehaald als ik niet op internet had opgezocht hoe die te halen. Voor die achievement moest je ergens op een boot staan, maar dat bootje lag wel nogal uit de route. Verder was het makkelijk te doen.
juh heb borderlands zelf ook platinum komt eigenlijk allemaal vanzelf en idd die met dat bootje moet je even weten ikzelf hou er wel van om dingen te ontdekken kreeg ehm vanzelf tussendoor...

en tsjah lvl 50 worden op je 2e playthrough zat wat tijd in maar dat doe je met zon spel maar wat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik vind het wel een gemiste kans dat er geen trophy is voor het voltooien van playthrough 2 en playthrough 2.5. Overigens kan je die level 50 trophy ook makkelijk halen door de DLC te spelen, dan hoef je niet eens aan playthrough 2 te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
LijkjeNL schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:43:
ligt het nou aan mij of is uncharted 2 easy vergeleken met uncharted drakes fortune...
ik heb meer moeite met deel 1 op hard dan met deel 2 op crushing ongelovelijk...
Geloof me dat ligt niet aan jou :p
Zojuist Uncharted1 platinum gehaald.
En chushing is nog veel moeilijker dan hard.
Vooral Chapter4 en 5 zijn een HELL.
Letterlijk door heel het spel heen paar honderd keer dood gegaan.
Uncharted2 chrushing was moeilijk, maar meer zoals normal vroeger was :P

Toch nog puntje van kritiek op de ranglijst.
Snap dat het moeilijk is om te zien of iemand 43 of 44% heeft in het zelfde level.
Maar lupo hoort overduidelijk op de 7e plek te staan.
Het scheelt gewoon hele levels met de personen boven hem.

[ Voor 17% gewijzigd door Sinned123 op 05-05-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
oef wat zijn die challenges van gow moeilijk man, nu gow 1 platinum en bezig met challenge of the titans van deel 2 dan die ook platinum maar oef wat kan zon controller veel klappen hebben zeg... ben blij dat ik een beamer gebruik met een los hangend doek die kan zon controller wel overleven een tv was wel gesneuveld denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sinned123 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:53:
[...]Toch nog puntje van kritiek op de ranglijst.
Snap dat het moeilijk is om te zien of iemand 43 of 44% heeft in het zelfde level.
Maar lupo hoort overduidelijk op de 7e plek te staan.
Het scheelt gewoon hele levels met de personen boven hem.
Het gaat hier dan ook om het totaal aantal trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken Sinned123 niet maar ik heb mijn standpunt al eerder in dit topic kenbaar gemaakt. Ben het dus eigenlijk wel met hem eens.

Aan de andere kant; ik heb veel games Platinum gehaald die eigenlijk geen Platinum-trophy waard zijn (lees: die heb je binnen één of twee dagen terwijl andere Platinums je weken kosten). Dus ik vind de lijst zo eigenlijk ook wel prima.

Ben een half weekje naar Denemarken geweest. Dus verwijder mij alsjeblieft niet gelijk uit je Friends-lijst. Ik ga vanmiddag weer even gamen. Monsters vs. Aliens en Planet 51 liggen hier klaar om gespeeld te worden. Na die twee ga ik verder met Red Faction: Guerrilla (bijna uitgespeeld maar loopt steeds vast 8)7 ) en Dead Space.

Game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Veel van die easy-platinums zijn te behalen bij van die kiddy games.
Misschien maar eens wat van die games verzamelen, laat ik bezoekende neefjes/nichtjes wel die spellen spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ach 5 van 6 plats die ik heb komen van GoW en Uncharted.
Prima games om te behalen, bovendien erg leuk en toch nog een beetje moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
jeej zojuist eindelijk de 1000 trophies gepasseerd op naar de 2k dan maar.... en eindelijk level 13 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:32:
Veel van die easy-platinums zijn te behalen bij van die kiddy games.
Misschien maar eens wat van die games verzamelen, laat ik bezoekende neefjes/nichtjes wel die spellen spelen. :P
Als je kiddy-games zoekt moet je bij mij zijn (Cloudy With a Chance of Meatballs is al door 3 Tweakers 'gerecycled' -> LuPo, LijkjeNL en Meelobee). ;)

Platinum met kiddy-games: Up, Cars, Cloudy With a Chance of Meatballs, Eyepet, Ice Age 3. Dat zijn dus 5 Platina.

Daarnaast heb ik: Burnout Paradise, Eat Lead, LittleBigPlanet, Prince of Persia, Terminator Salvation. Dat zijn er dus nogmaals 5.

Maakt een totaal van 10 Platina. :)

Ik ben nu bezig met Monsters vs. Aliens (beste kiddy-game tot nu toe). Die gaat hierna weer in de verkoop (kostte me €12,50, mag weg voor die prijs niet meer beschikbaar). Verder ben ik de magische grens van 600 trophies gepasseerd! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:13:
[...]

Als je kiddy-games zoekt moet je bij mij zijn (Cloudy With a Chance of Meatballs is al door 3 Tweakers 'gerecycled' -> LuPo, LijkjeNL en Meelobee). ;)
M'n neefje heeft gespeeld....echt waar... O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 10:28:
[...]

M'n neefje heeft gespeeld....echt waar... O-) :+
Whahahaha, ga jij is de gamesoverzichten bijwerken in plaats van grappen te maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gnegne, ik bedoel eigenlijk 'mijn' persoonlijke gamesoverzicht (zal nog wel ff DM-en want heb wijzigingen). :$ De update van dit topic mag nog een paar uurtje op zich laten wachten (dan in de top 10 waarschijnlijk!). *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
jeej vierde plek ben beetje door me titels heen atm bezig met mirrors edge best pittig spel van de koninginnemarkt voor 5 euro's gekocht papiertje is wel licht beschadigd maar die heb je niet nodig om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 19:33:
jeej vierde plek ben beetje door me titels heen atm bezig met mirrors edge best pittig spel van de koninginnemarkt voor 5 euro's gekocht papiertje is wel licht beschadigd maar die heb je niet nodig om te kunnen spelen.
Ik heb dat spel bijna Platinum. Moest alleen nog een aantal speedruns, alleen die vond ik dermate irritant dat ik het op 80% van de trophies maar heb opgegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ben atm bezig met Batman: arkham asylum platinum te krijgen, heb hem een tijd niet gespeeld, maar we gaan het proberen, heb ondertussen alle riddles opgelost, dus dat is 1 taak complete :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Nou lupo, wat een game overzicht :p
Ik dacht dat ik makkelijke plats had gedaan, maar dat slaat wel alles zeg :p

Nou fatalmind, enige wat ik mis zijn de challenges.
Maar kan mezelf er gewoon niet toe zetten.
Weet namelijk ongeveer hoe moeilijk die zijn :p

[ Voor 39% gewijzigd door Sinned123 op 09-05-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:03:
Nou lupo, wat een game overzicht :p
Ik dacht dat ik makkelijke plats had gedaan, maar dat slaat wel alles zeg :p
Haha, ja het is nu nog een beetje tragisch. Maar over een tijdje heb ik wel wat meer 'volwassen Platina'. ;)

De vriendin hier in huis vind de animatiespellen alleen leuk om samen te spelen ("die kan ik tenminste nog", zegt ze). Dus op die manier combineer ik twee dingen (trophies en vrouwvriendelijkheid). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Net mijn 1000ste Trophy behaald *O* ;
Red Baron-trophy @ inFamous
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/playstation.joystiq.com/media/2009/05/06177aef8382a4d66e5a7e3aeedc4ebf3a8cba0c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel opvallend dat er rond plek 6-7 een enorm gat zit. Je hebt dan nl. opeens de overgang van +-700 naar 1000 trophies. Ik ga dat gat wel opvullen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bosluis
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Bosluis.png

Afgelopen week mijn eerste platinum trophy gehaald met Heavy Rain. Ben druk bezig om een aantal andere spellen ook platinum te halen.

Die trophies werken toch wel erg verslavend. Ik heb al een aantal jaar een PS3 alleen boeiden de trophies me nooit. Dat is nu wel anders ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Bosluis op 11-05-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 17:00
Beat this ! *O*

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/iwo_expert.png

Zo, nu jullie weer stelletje opschepperts! :P

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
oef die verdient het ook gewoon bovenaan te staan!!

hoelang was je daar wel niet mee bezig zeg? heeft je vast weken gekost :P

[ Voor 43% gewijzigd door LijkjeNL op 11-05-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosluis schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:50:
Bosluis
[afbeelding]

Afgelopen week mijn eerste platinum trophy gehaald met Heavy Rain. Ben druk bezig om een aantal andere spellen ook platinum te halen.

Die trophies werken toch wel erg verslavend. Ik heb al een aantal jaar een PS3 alleen boeiden de trophies me nooit. Dat is nu wel anders ;)
Wat is er nu anders aan?

Ik probeer nog steeds heel hard te begrijpen wat de toegevoegde waarde is van trofeeën. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 17:00
LijkjeNL schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:27:
oef die verdient het ook gewoon bovenaan te staan!!

hoelang was je daar wel niet mee bezig zeg? heeft je vast weken gekost :P
Mja heeft aardig wat bloed, zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-04-2022
*Doet ook maar eens mee*

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Myst_NL.png

Zojuist m'n derde platinum gehaald, na UC1&2 nu ook Just Cause 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Voor V&A kun je niet op het forum terecht.

[ Voor 74% gewijzigd door PromoX op 12-05-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Ik moet als fanatieke Got-PS3 clanner hier ook bij natuurlijk :*)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Lenny004.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
jeej zojuist wwe legends of wrestlemania platinum binnengehaald. nu maar is die laatste paar van planet 51 binnen slepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:19:
jeej zojuist wwe legends of wrestlemania platinum binnengehaald. nu maar is die laatste paar van planet 51 binnen slepen..
Grappig. Ik ben toevallig ook druk met Planet 51. Er is een trophy waar ik niet uit kom. Daarvoor moet je een sprong van minstens 150ft maken. Heb jij die toevallig al gehaald en zo ja waar dan?

Je zou me er erg mee helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:32:
[...]

Grappig. Ik ben toevallig ook druk met Planet 51. Er is een trophy waar ik niet uit kom. Daarvoor moet je een sprong van minstens 150ft maken. Heb jij die toevallig al gehaald en zo ja waar dan?

Je zou me er erg mee helpen. ;)
As far as I can tell, there's only one spot in the game where you can get this - The Desert. You'll encounter the location during the first race task against Voorde and his gang. It's at the end of the long spiral loop, and is a huge cliff that you can boost and jump off prior to reaching the finish line. The trick is, you need a car that's both fast enough and can jump high enough. After much experimenting, I found that car to be Jaws, which is unlocked during the "Battle in the Desert" tasks. Once you have it, you can simply drive the route from the race task to that cliff (you don't need to actually start the race task). Make sure you conserve all your boost, and use it to achieve maximum speed before reaching the edge. Jump off the edge while holding down boost, and you'll get the trophy with ease.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet, thanks! Ik had de trophy-guide op ps3trophies.org erbij maar daarin stond dat je het moest proberen in 'Town' bij één van de drie viaducten (nr. 32, 33 of 36). Stond dit op het forum ofzo?

In ieder geval ga ik morgen proberen dit uit te voeren. Nogmaals bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
http://www.ps3trophies.co...51-game-trophy-guide.html

Ik heb het spel vorige week ook gekocht ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 13-05-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
ik zit dik te balen van dancing in the rocks en die rot aap trophy
verder grinden voor 40x ontsnappen aan politie dan is ie platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
Zedonite:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Zedonite.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 02:09:
Die Dancing in the Rocks moet je niet scannen hè. Want dan duurt het te lang en is de steen al voorbij. Je moet dus gewoon zelf heen en weer rijden en goed kijken (rode gloed). Die aap-trophy moet ik ook nog. :P

Verder moet ik nog een paar level 10 tasks voltooien. Al met al wel een leuk spelletje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
LuPo schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 10:31:
[...]

Die Dancing in the Rocks moet je niet scannen hè. Want dan duurt het te lang en is de steen al voorbij. Je moet dus gewoon zelf heen en weer rijden en goed kijken (rode gloed). Die aap-trophy moet ik ook nog. :P

Verder moet ik nog een paar level 10 tasks voltooien. Al met al wel een leuk spelletje. :)
en verbazingwekkend groot voor zon spel hoeveel missies heeft dat spel wel niet aardig wat dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
OPSLAGHOND schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:53:
Net mijn 1000ste Trophy behaald *O* ;
Red Baron-trophy @ inFamous
[afbeelding]
Je PSN ID staat nog op op 957, doe eens bijwerken! ;)

Ik heb gister mn 1400e trophy gehaald *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:11:
[...]

en verbazingwekkend groot voor zon spel hoeveel missies heeft dat spel wel niet aardig wat dacht ik zo...
Ja klopt, echt een best groot spel. :> Vandaag de Platinum-trophy voor Planet 51 binnengehengeld. Inmiddels 11 stuks. *O*

Ga vanmiddag verder met Dead Space, totaal iets anders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:50
Oo_Morris_oO

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Oo_Morris_oO.png

Geen Trophy gamer, helaas te weinig tijd.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 14-05-2010 14:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359430

Leuk topic, als ik aan de eisen voldoe dan post ik de mijne ook even ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 359430 op 14-05-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 02:09:
En heb je Planet 51 al Platinum? Ik speel nu WWE Legends of Wrestlemania maar vind de wedstrijden van vroeger waarbij je bepaalde doelen moet halen nog knap lastig.

Vond jij dat wel makkelijk?

ps. inmiddels Monsters vs. Aliens ook platinum! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry voor de dubbelpost.

Ik heb laatst even uitgerekend wat m'n gemiddeld aantal trophies per spel is. Ik heb op dit moment 676 trophies behaald in 20 spellen. Gemiddeld kom ik dus uit op 676/20= 33,8 trophies per spel.
Rekensommetjes zijn altijd leuk. Conclusie is dus dat ik spellen wel uitgebreid speel voordat ik aan een nieuwe game begin. :)

Verder ben ik inmiddels de top 10 binnengedrongen. Op dit moment nog 'virtueel' maar de lijst zal vast snel weer bijgewerkt worden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
LuPo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:41:
[...]

En heb je Planet 51 al Platinum? Ik speel nu WWE Legends of Wrestlemania maar vind de wedstrijden van vroeger waarbij je bepaalde doelen moet halen nog knap lastig.

Vond jij dat wel makkelijk?

ps. inmiddels Monsters vs. Aliens ook platinum! :D
ik had slechts moeite met 1 van die wedstrijden rest ging redelijk vlot..
als je der effe inzit gaat het allemaal zo rap

ow en gratz on the plat

ikzelf ben bezig met battlefield bc2 beetje addicted om eerlijk te zijn.
veel online trophys waar je tijd in moet steken maar die multiplayer is het zeker waard.

alle offline trophys allang binnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:04:
[...]

ik had slechts moeite met 1 van die wedstrijden rest ging redelijk vlot..
als je der effe inzit gaat het allemaal zo rap

ow en gratz on the plat

ikzelf ben bezig met battlefield bc2 beetje addicted om eerlijk te zijn.
veel online trophys waar je tijd in moet steken maar die multiplayer is het zeker waard.

alle offline trophys allang binnen natuurlijk.
Je hebt gelijk! Vanmiddag ff twee uurtjes gespeeld en ben nu al een heel eind verder! Dus dat gaat wel goedkomen!

BF:BC2 moet ik ook nog aanschaffen. Maar ik heb nog teveel andere spellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Vandaag de Platinum van Cloudy with a Chance of Meatballs gehaald.
Vond het een leuk/simpel spel, level design vond ik erg goed voor een 'Disney movie' game.

Misschien dat iemand Cloudy with a Chance of Meatballs // Madagascar Kartz wil ruilen voor een andere simpele platinum game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:20:
Vandaag de Platinum van Cloudy with a Chance of Meatballs gehaald.
Vond het een leuk/simpel spel, level design vond ik erg goed voor een 'Disney movie' game.

Misschien dat iemand Cloudy with a Chance of Meatballs // Madagascar Kartz wil ruilen voor een andere simpele platinum game?
Ik heb je een DM gestuurd. ;)

Vanavond de 13e platinum binnengesleept. *O*

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 20-05-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
En nou eens beginnen aan echte games Lupo ;) Heb je DeadSpace al uit?

Ben zelf bezig met GOW1, ben nu bij net bij Ares aangekomen en ik maak me nu al zorgen om de Challenges die je unlocked na het uitspelen, die schijnen een stuk lastiger te zijn als in GOW3 (en die waren al pittig..)
En ik ben van 1400 naar het huidige # trophies in +- 1 week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:16:
En nou eens beginnen aan echte games Lupo ;) Heb je DeadSpace al uit?

Ben zelf bezig met GOW1, ben nu bij net bij Ares aangekomen en ik maak me nu al zorgen om de Challenges die je unlocked na het uitspelen, die schijnen een stuk lastiger te zijn als in GOW3 (en die waren al pittig..)
En ik ben van 1400 naar het huidige # trophies in +- 1 week :D
Nee, Dead Space ligt hier nog onaangeroerd. Maar dat heeft ermee te maken dat ik eerst Red Faction: Guerrilla uit wil spelen. Echter loopt dat spel steeds vast dus na drie keer opnieuw opstarten gooi ik de handdoek dan meestal in de ring (op die manier kom je geen snars verder). Dan pak ik vervolgens altijd een andere game om verder te spelen. En dat is dan meestal een game die je lekker makkelijk doorloopt.

Ik denk dat ik Dead Space nog even laat liggen en eerst begin aan Ratchet & Clank: A Crack in Time. :)

Dat gaat lekker met je trophies Meelobee. Ik heb de PS3 nu vanaf 15 oktober 2009 t/m 20 mei 2010 en heb nu dus 686 trophies gehaald. Beetje veel gespeeld volgens mij. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Raar dat Red Faction steeds bij je vastloopt, ik ben em ook aan het spelen en heb nog geen een vastloper gehad en ik ben in de 4e sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:32:
[...]

Nee, Dead Space ligt hier nog onaangeroerd. Maar dat heeft ermee te maken dat ik eerst Red Faction: Guerrilla uit wil spelen. Echter loopt dat spel steeds vast dus na drie keer opnieuw opstarten gooi ik de handdoek dan meestal in de ring (op die manier kom je geen snars verder). Dan pak ik vervolgens altijd een andere game om verder te spelen. En dat is dan meestal een game die je lekker makkelijk doorloopt.

Ik denk dat ik Dead Space nog even laat liggen en eerst begin aan Ratchet & Clank: A Crack in Time. :)

Dat gaat lekker met je trophies Meelobee. Ik heb de PS3 nu vanaf 15 oktober 2009 t/m 20 mei 2010 en heb nu dus 686 trophies gehaald. Beetje veel gespeeld volgens mij. :>
Ratchet & Clank: A Crack in Time is makkelijk Platinum te halen (en een supervet spel) je moet het spel wel minimaal 2x uitspelen en dat kost wat tijd. (begin wel op hard).
Ik ben niet op hard begonnen en moet het spel nu nog 2x uitspelen voor de Platinum |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:35:
Raar dat Red Faction steeds bij je vastloopt, ik ben em ook aan het spelen en heb nog geen een vastloper gehad en ik ben in de 4e sector.
Ben je toevallig al online geweest? Ik heb namelijk het idee dat er niks aan de hand was toen ik niet online ging. Sinds ik online ben geweest heb ik in de singleplayer steeds 'freezes'. Dan blijft de game en de muziek opeens 'hangen'.
Ike. schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:36:
[...]

Ratchet & Clank: A Crack in Time is makkelijke Platinum (en een supervet spel) je moet het spel wel minimaal 2x uitspelen en dat kost wat tijd. (begin wel op hard).
Ik ben niet op hard begonnen en moet het spel nu nog 2x uitspelen voor de Platinum |:(
Bedankt voor de tip. Ik zal inderdaad gelijk op Hard beginnen. Ik lees meestal eerst de Road Map op ps3trophies.org dus daar staat vaak ook wel wat de juiste manier is om de Platinum voor een game het makkelijkst te halen. :)

Wat jij hebt heb ik met Uncharted: Drake's Fortune. Eerst op Easy uitgespeeld en vervolgens op Medium. Nu moet ik dus nog een keer op Hard en vervolgens óók nog op Crushing. Daar heb ik dus geen zin in. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Ik vind eigenlijk dat we wel moeten raten wie het hoogste level heeft, en niet op het aantal trophies.
De gouden en zilveren trophies zijn nou eenmaal moeilijker te behalen, daarom zijn ze ook meer punten waard.
Nu ben je in het voordeel als je veel meer games hebt en bijvoorbeeld alleen de simpele bronze trophies haalt.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
LennyLL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:31:
Ik vind eigenlijk dat we wel moeten raten wie het hoogste level heeft, en niet op het aantal trophies.
De gouden en zilveren trophies zijn nou eenmaal moeilijker te behalen, daarom zijn ze ook meer punten waard.
Nu ben je in het voordeel als je veel meer games hebt en bijvoorbeeld alleen de simpele bronze trophies haalt.

Wat vinden jullie?
het is zo afhankelijk ook van de games die mensen spelen zoals bijvoorbeeld een groot deel van mijn collectie
dat zijn best easy trophys maar ik vind een simpele game af en toe gewoon heerlijk (verstand op nul en lopen maar)

dan staan die gold en silvers nooit in verhouding met die van een degelijke shooter of rpg

dus ik denk dat het huidige systeem net zo eerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LennyLL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:31:

Wat vinden jullie?
In principe ben ik het wel eens met jou stelling. Ik heb het hier zelf ook al aangekaart, maar wat LijkjeNL zegt heb ik hier ook gezegd.

Aan beide manieren zitten voor- en nadelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-04 20:08

Bear

wench

AC II platinum me eerste :p, volgende games wordt denk ik uncharted 1 en 2

[ Voor 3% gewijzigd door Bear op 20-05-2010 21:09 ]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bear schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:09:
AC II platinum me eerste :p, volgende games wordt denk ik uncharted 1 en 2
Gefeliciteerd kerel! Eentje moet toch een keer de eerste zijn hè. :)

Ik heb de komende weken tentamens dus kan weinig gamen. Hopelijk zak ik niet te ver weg in de lijst. :P

Ik heb als laatste WWE Legends of Wrestlemania platinum gehaald, nog iemand op zoek naar een makkelijke platinum? DM me maar bij interesse.

Pagina: 1 2 ... 118 Laatste