Voor de liefhebbers vandaag (1-9-2011) heeft Ibood een Jamo aanbieding:
Jamo S506 met Sub
Jamo S506 met Sub
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heb ik ook gezien.Griffin schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:35:
Jamo S506 met Sub
Sony A7 iv en wat recycled glas
Nee, ik heb een LCD-tv, en ik heb geen biostabil die er continu tegenaan blijft plakken als ik erlangs loop.OLVG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:31:
Hebben jullie Jamo bezitters er nooit last van dat de speakers niet magnetisch afgeschermt zijn?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Wat zou daar het nadeel van zijn dan? Heb jij nog een CRT-scherm?OLVG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:31:
Hebben jullie Jamo bezitters er nooit last van dat de speakers niet magnetisch afgeschermt zijn?
Je zet nu twee maal de opgegeven specificaties tegenover elkaar. Dus mocht één van de twee fabrikanten niet goed opgegeven hebben dan hang je al. Dat is altijd wat tricky. Maar desondanks kan een subwoofer die tot 40 Hz gaat wel een aanwinst zijn. Stel je laat de subwoofer alles doen vanaf 60 - 80 Hz en naar beneden. De KEF wordt dan een stuk makkelijker aanstuurbaar voor de versterker/receiver, lage tonen zijn namelijk lastiger aan te sturen. De subwoofer zal sowieso een hogere SPL hebben dan de speaker, dus dat win je sowieso.Tommie12 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:42:
[...]Heb ik ook gezien.
Wat tegenvalt is het bereik van de Sub.
Die haalt maar 40-200 Hz. Wetende dat een deftive vloerstaander (KEF IQ90 bv) al begint bij 33hz.
Nu voor 300€ is die set wel een koopje denk ik.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Je komt regelmatig wel Jamo gecombineerd mat Onkyo amps tegen.cPT.cAPSLOCK schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:17:
[...]
Fair enough. Echter staan in dat topic ook ontzettend veel niet-Jamo sets, en hoewel dat erg goed is om een referentiekader mee op te bouwen zegt dat weinig over de combinatie Jamo / receiver X
Ik zal er alsnog wat vrije tijd tegenaan gooien!
Verwijderd
Zit er ook over te denken die daar te kopen als ze Dark apple hebben. Laat je me nog even weten hoe lang het verzenden duurde?freeco schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:13:
Ik heb die Onkyo 508 in m'n living staan op een 10jaar oude Jamo 5.1 set. Speelt goed hoor, alleen toch wat detailbemerkingen over dat model.
Op moment dat ik deze aanschafte (ruim jaar terug) zat er een bug in de firmware waarbij de rear channels waren omgewisseld wanneer je multichannel instelde. Er is een fix voor uitgebracht (aangezien je niet zelf kan updaten moet dit in een servicepunt), dus als je geen ouwe productiemodel hebt, zal deze nieuwere firmware ook wel onmiddelijk erin zitten.
Ik vind wat knullig dat je bij het wijzigen van instellen steeds eerst op de knop "receiver" moet drukken. Het is toch ook wel de afstandsbediening van de receiver zeg! Maar ja... het werkt wel...
btw: ik merkte eerder deze week dat op CleverCow.nl de Jamo S 608 HCS 3 aan €582 staat. Goedkoper heb ik momenteel niet gevonden. De 2 webshops die dichtst in de buurt komen rekenen €625 euro. Ook de verzendkosten naar België liggen bij CleverCow pakken lager dan bij die andere 2.
Dus... daarnet setje besteld
Haha nee, die b staat gewoon voor 'black'cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:42:(Ik denk dat die 'B' voor de nieuwe firmware staat, zoals genoemd door freeco?)
Is de bestelling al binnen?Morgen maar eens kijken hoe ik de levering het handigste kan doen. Zodra ik de boel aangesloten heb zal ik nog wel even een echte ervaring posten
Crt schermen idd, maar je moet nu ook niet even je bankpasje laten rusten op een speaker.Throduss schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:42:
[...]
Wat zou daar het nadeel van zijn dan? Heb jij nog een CRT-scherm?
Dat doe ik echt elke dag..OLVG schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 08:52:
[...]
Crt schermen idd, maar je moet nu ook niet even je bankpasje laten rusten op een speaker.
[ Voor 16% gewijzigd door BamSlam_ op 03-09-2011 14:17 ]
Nope. Zoals ik al zei moest ik eerst kijken hoe ik de levering zou gaan organiseren, aangezien ik bijna nooit thuis ben en ook geen auto heb om het van het postkantoor op te halen. Maar heb nu familie bereidwillig gevonden om de bestelling in ontvangst te nemen, en daarna hierheen te brengen. Dat geeft een stuk meer mogelijkheden in de planning dan een PostNL-dude die op een willekeurig moment op de stoep staat
Griffin schreef op maandag 05 september 2011 @ 08:44:
Even een soort van offtopic maar ook een ontopic bericht.
De eerste versie van de nieuwe start post staat online: Verwijderd in "[Speakers] Het Jamo Ervaringen Topic"
We zijn er nog steeds mee bezig maar we hebben in ieder geval wat meer informatie voor de lezers.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
[ Voor 32% gewijzigd door warcow op 05-09-2011 16:21 ]
Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl
"2", wat win ik?HeroS schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:42:
Zoals de vraag wat het verschil is tussen de 606 en 608.
Ik doe het niet alleen he, veel kudo's gaan naar G-Tus voor de teksten en ideeën.HeroS schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:42:
@Griffin >> helemaal top!
Misschien kun je ook nog een gedeelte maken met wat faq's?
Zoals de vraag wat het verschil is tussen de 606 en 608.
Ik heb dit setje aangeschaft, omdat ik er graag een center bij wil hebben en ik de bijbehorende center nergens kan vinden heb ik besloten te combineren met een JAMO D 4.Griffin schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:35:
Jamo S506 met Sub
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Wellicht is het dan ook handig om even te vermelden welke sets je tot nu toe gehad hebt? Dat zegt wat meer dan alleen die kreetVerwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:58:
ik heb nu de s 608 hcs 3 in combinatie met een harman kardon avr-365 en ik moet zeggen dat het echt fantastisch klinkt. ik heb een groot aantal dvd-audio en sacd rips beluisterd en het klinkt echt zoveel beter en gedetailleerder dan alles wat ik tot nu toe heb gehad. ik kan iedereen deze set en receiver aanraden.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Loki.Nya op 06-09-2011 19:27 ]
Je kan er de S60CEN bij nemen. Die is sinds medio mij los te bestellen bij je Jamo leverancier.Christustepaard schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:17:
[...]
Ik heb dit setje aangeschaft, omdat ik er graag een center bij wil hebben en ik de bijbehorende center nergens kan vinden heb ik besloten te combineren met een JAMO D 4.
The S 50 CEN is a high performance 2-way bassreflex center-channel speaker in a very compact package, featuring two heavy-duty woofers and a tweeter, a layout that matches with all S 500 series models.
Ze zijn exact net zo groot, hebben dezelfde kleur, zien er identiek uit en alleen bij de S50 staat niet bij dat het 4 inch woofertjes en een 1 inch tweeter is.The S 60 CEN is a high performance 2-way bassreflex center-channel speaker in a very compact package, featuring two heavy-duty 4-inch woofers and a 1-inch tweeter, a layout that matches with all S 600 series models.
[ Voor 36% gewijzigd door vosss op 07-09-2011 01:30 ]
Dat was in eerste instantie ook de bedoeling alleen ik kan hem nergens los vinden.vosss schreef op woensdag 07 september 2011 @ 01:27:
[...]
Je kan er de S60CEN bij nemen. Die is sinds medio mij los te bestellen bij je Jamo leverancier.
Verwijderd
dus van beide soorten zwart is het hout identiek, ook al is de foto van de high gloss donkerder.Enkel de kunststof front verschilt? Heb ik het goed zo?Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:09:
maak je geen zorgen, de speakers zijn black ash. alleen de panelen aan de voorkant zijn high gloss, ze zien er in het echt beter uit dan op de foto.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 20:24 ]
De kleuren die Jamo levert zijn heel erg importeur afhankelijk en de website van Jamo zelf is dus een slechte indicatie.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:22:
Ik heb uberhaubt altijd gedacht dat er maar 2 kleuren waren: dark apple (met zwarte glossy voorkanten), en black ash (met zwarte glossy voorkanten). Zo staat het ook op kieskeurig.nl en hifi.nl o.a. Maar begrijp ik nu dat er een derde is met dezelfde black ash speakerkast, maar met een matte voorkanten?
Ik zit met hetzelfde probleem voor mijn S606, kwamen helaas ook zonder spikes. Zou mooi zijn als die eventueel nog los te bestellen zijn.Gem schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:58:
Sinds kort heb ik 2x Jamo 426 speakers. Nu zaten er helaas geen spikes bij en ik kan ze via Google ook niet echt makkelijk vinden/kopen. Alleen Conrad heeft wat spikes maar ik was benieuwd of ik ergens spikes kan kopen die bij de 426's horen? De speakers zelf hebben al het schroefdraad zitten.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik zoek niet alleen spikes maar ook die ijzeren plaatjes waar de spikes aan vast zitten. Heb op dit moment alleen een groot plastic blok onder de speaker zitten.Griffin schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:48:
Spikes zijn wel te vinden op internet: (na kleine zoek actie)
http://www.ebay.com/sch/Home-Audio-/14969/i.html?_nkw=Spikes
Gister heb ik even wat voorloop speakers voor mn Jamo S606 / S608 (weet nog niet welke ik ga nemen) aangesloten en al direct gemerkt dat ik bananaplugs moet nemen want dat gepiel is maar niets.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
bAdmuTs schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:35:
[...]
Ik zoek niet alleen spikes maar ook die ijzeren plaatjes waar de spikes aan vast zitten. Heb op dit moment alleen een groot plastic blok onder de speaker zitten.
Dan heb ik niets gezegdG-Tus schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:58:
Hij bedoelt niet die cups waar je de spikes inzet om beschadigingen aan de vloer tegen te gaan, maar aan platen waarmee de spikes aan de speaker vastgemaakt worden:
[afbeelding]
Aangezien de S 606/608 vrij smalle speakers zijn wordt de steunbreedte verbeterd met deze platen.
[ Voor 42% gewijzigd door FeaR op 08-09-2011 21:00 ]
Verwijderd
Ja voor een bookshelf speaker hebben ze vast een goede bass (zelf geen ervaring mee). Deze speakers zijn in vergelijking met een grote zuil speaker gewoon toch iets minder in geluid (naar mijn weten).Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:49:
Jamo s604 moet ook veel bass hebben lees ik uit reviews
Verwijderd
Het zal er altijd beter mee worden natuurlijk. Bereik van de Jamo is vele malen beter dan dat van de Onkyo speakers. Geluid zal alleen wel heel anders zijn en dat kan gaan storen. Voor de effecten die via de right en left rear lopen zal het niet veel uitmaken, maar voor de center misschien wel.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:56:
Budget laat veel toe alleen heb ik geen ruimte voor zuilen.
Ik zit vast aan melkpakjes die ik al heb of bookshelf speakers.
Het gaat me er vooral om dat ik een beter geluid wil hebben dan met
melkpakjes waar ik al redelijk tevreden mee ben tijdens het gamen en films kijken.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2011 13:15 ]
[ Voor 31% gewijzigd door G-Tus op 09-09-2011 15:44 ]
De S604 zijn zeer goede boekenplank luidsprekers. Ik gebruik ze zelf als surroundspeakers. Voor het kleine volume dat ze hebben produceren ze een behoorlijke geluidsdruk met een uitstekende geluidskwaliteit.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:49:
Jamo s604 moet ook veel bass hebben lees ik uit reviews
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Ik ga vandaag iig testen. De center speaker van mij zelf kan ik iig harder en zachter instellen via defreeco schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:28:
Ik denk dat je inderdaad best ook de centerspeaker mee vervangt. Daar komt best ook wel veel geluid uit bij het filmkijken. De rears zijn een pak minder belangrijk.
Officieel is de center van de S 606/608 5.0 reeks niet los te krijgen, maar ik meen me te herinneren hier gelezen te hebben dat Havoned die wel los importeert naar NL.
En je kan de S 60 CEN ook los krijgen via Amazon.de voor zo'n €135-140.
[ Voor 43% gewijzigd door warcow op 14-09-2011 16:57 ]
Ik had het laatst ook al gevraagd of de 608 mocht komen beluisteren. Kwamen ze aanzetten met de 606 variant(mom van student zijnde).warcow schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:16:
Krijg nu net mail van de Hificorner dat ze nu de s608 hcs3 wel hebben staan. (Zouden ze dit topic soms volgen?)
Ik zal er van de week even langs gaan. Als er meer mensen in het noorden zijn die de s608 overwegen, de hificorner zit aan de Nieuwe Boteringestraat 21-23 in Groningen.
[ Voor 5% gewijzigd door karstnl op 14-09-2011 16:59 ]
Het verschil tussen de 428 en 426 is dat de 428 een extra midrange/woofer heeft. Qua geluid weet ik niet wat het verschil is omdat ik beide niet heb beluisterd.StraightOn.NL schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:52:
Ik moet mij nog erin gaan verdiepen, wat het gaat kosten en of er niet betere alternatieven zijn, maar een factor is ook belang...Vrouwlief vind de S 426 / 428 in White Ash erg mooi, itt de zwarte Motions die we nu hebben.
Heeft iemand van jullie ervaring met de 428, wat is de meerwaarde tov 426, wat is de ervaring met de S 420 CEN, zijn er zwaardere alternatieven met vergelijkbare looks?
Waar zou je de 428 kunnen krijgen, ik kan hem online nergens vinden...laat staan de 426 in White Ash.
btw, alle feedback is welkom; het is alweer een tijd geleden dat ik nieuwe speakers en versterker heb aangeschaft.
Verwijderd
Ik wil ze gaan gebruiken in een 5.1 opstelling en dan alleen voor de links en recht speakers.sjaool schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:49:
[...]
De S604 zijn zeer goede boekenplank luidsprekers. Ik gebruik ze zelf als surroundspeakers. Voor het kleine volume dat ze hebben produceren ze een behoorlijke geluidsdruk met een uitstekende geluidskwaliteit.
Verwijderd
Je kan er ook stuivers onder leggen.freeco schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:03:
Niet geheel on-topic, maar toch...
Ik las een paar posts terug iets over cups en dat deed me nadenken of ik dat ook niet beter zou aanschaffen om m'n tegelvloer te beschermen tegen krassen.
Ik ga de spikes op mijn S608's monteren voor extra stabiliteit, zo staan ze toch weer iets breder.
Moet ik me zorgen maken voor krassen, of zijn die spikes toch rond genoeg zodat dit geen probleem zal zijn?
Ik heb al wat opzocht voor cups/pads en kwam bij deze uit op eBay:
http://www.ebay.co.uk/itm...-feet-BLACK-/160639478351 8x £1.25 + £5.55 verzending
http://www.ebay.co.uk/itm...pment-Racks-/380193360573 8x £1.75 + £2 verzending
http://www.ebay.co.uk/itm...-Gold-NNS04-/260397964424 2x £2.99 + £3.50 verzending
http://www.ebay.co.uk/itm...aker-stands-/380362102365 £12.95 + £2
Of is dit niks waard?
Voor die bedragen kan je volgens mij ook wel wat cups in Nederland bestellen. Het effect van die dingen is toch altijd gelijk. Overigens zijn cups niet voornamelijk bedoeld tegen krassen, maar meer dat je speakers niet door het laminaat heen zakken.freeco schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:03:
Ik las een paar posts terug iets over cups en dat deed me nadenken of ik dat ook niet beter zou aanschaffen om m'n tegelvloer te beschermen tegen krassen.
Ik ga de spikes op mijn S608's monteren voor extra stabiliteit, zo staan ze toch weer iets breder.
Moet ik me zorgen maken voor krassen, of zijn die spikes toch rond genoeg zodat dit geen probleem zal zijn?
Ik heb al wat opzocht voor cups/pads en kwam bij deze uit op eBay:
http://www.ebay.co.uk/itm...-feet-BLACK-/160639478351 8x £1.25 + £5.55 verzending
http://www.ebay.co.uk/itm...pment-Racks-/380193360573 8x £1.75 + £2 verzending
http://www.ebay.co.uk/itm...-Gold-NNS04-/260397964424 2x £2.99 + £3.50 verzending
http://www.ebay.co.uk/itm...aker-stands-/380362102365 £12.95 + £2
Of is dit niks waard?
De S604 begint volgens de specificaties bij een 50 Hz. Dat is op zich redelijk laag voor een monitor. De crossover van de subwoofer zou ik met dergelijke speakers gewoon op 70 - 80 Hz zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:11:
Lol na het krijgen van mijn jamo s604's kan ik mijn subwoofer niet meer gebruiken.
Deze maak nu helemaal geen verschil meer. Ze maken enkel nog verschil als ik de woofer
helemaal op zijn hardst zet. Nu vraag ik me af hie de crossover freq moet staan?
Dan moet ik er als Belg zijnde toch nog verzendkosten op betalen hoorFeaR schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:37:
[...]
Voor die bedragen kan je volgens mij ook wel wat cups in Nederland bestellen. Het effect van die dingen is toch altijd gelijk. Overigens zijn cups niet voornamelijk bedoeld tegen krassen, maar meer dat je speakers niet door het laminaat heen zakken.
Verwijderd
Op de subwoofer zit enkel een harder en zachter knop. Ik hoor hem pas vanaf de harder en zachter knop als ik hem vanaf de helft en meer open draai. Dus de woofer werkt wel alleen is het verschil met de jamo's minimaalFeaR schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:37:
[...]
De S604 begint volgens de specificaties bij een 50 Hz. Dat is op zich redelijk laag voor een monitor. De crossover van de subwoofer zou ik met dergelijke speakers gewoon op 70 - 80 Hz zetten.
Ik vermoed dan ook dat je subwoofer niet goed ingesteld staat of dat je een hele slechte subwoofer hebt. Want bij dit soort frequenties is er nog meer dan genoeg ruimte voor een subwoofer.
Staat de subwoofer qua crossover op de subwoofer wel helemaal open? Je regelt de crossover immers via de receiver.
Crossover wordt dus in de receiver geregeld en moet verder goed staan. Denk dat dit dan meer een issue is van een niet denderende subwoofer. Uitleg over Double Bass en Large/Small heb ik op HW.info gepost voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:05:
[...]Op de subwoofer zit enkel een harder en zachter knop. Ik hoor hem pas vanaf de harder en zachter knop als ik hem vanaf de helft en meer open draai. Dus de woofer werkt wel alleen is het verschil met de jamo's minimaal
Crossover heb ik dan op 80hz staan via de onkyo. De ruimte is trouwens 3,5 bij 4,5 meter. Misschien dat ik de onkyo nog verder anders in moet stellen, front boxen op large en dubbel bass on?
Verwijderd
Wat doe je moeilijk? Je krijgt bij de S 608 gewoon spikes EN cups erbij. De spikes zijn zwart metaal (in geval van zwarte speakers) en de cups zijn helaas zwart plastic, maar ze werken wel prima.freeco schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:41:
[...]
Dan moet ik er als Belg zijnde toch nog verzendkosten op betalen hoor![]()
Ik zou eigenlijk niet weten waar ik hier in mijn buurt voor een €20tal 8 cups kan vinden... Kan ik ze evengoed vanuit UK laten komen en bespaar ik me het rondbellen/rondrijden.
Met de speakers op small worden de lage tonen (alles onder de ingestelde crossover) niet naar de speakers gestuurd en alleen naar de subwoofer. De receiver hoeft dus maar vanaf de crossover naar boven aan te sturen. En aangezien lage tonen meer vermogen kosten om ten gehore te brengen dan de hoge tonen kan het zijn dat de receiver wat meer reserves heeft omdat het laag niet aangestuurd hoeft te worden. Dus het is op zich wel mogelijk, maar het is niet iets wat ik meteen zou verwachten bij een paar Jamo S604, dat zijn op zich geen lastig aan te sturen speakers. Maar als het met die instellingen het beste klinkt gewoon zo laten staanVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:32:
Thnx voor de uitleg. Maar kan het kloppen dat ik een beter geluid heb als ik alles op small heb staan.
Ik heb namelijk het idee dat er dan meer hoge tonen zijn en dat de bas beter geregeld word?
LOLG-Tus schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:36:
[...]
Wat doe je moeilijk? Je krijgt bij de S 608 gewoon spikes EN cups erbij. De spikes zijn zwart metaal (in geval van zwarte speakers) en de cups zijn helaas zwart plastic, maar ze werken wel prima.
Worden die er bij de S608 niet bijgeleverd? Bij mijn S606 set zaten die kunststof cups er gewoon bij.freeco schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:03:
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 13-09-2011 21:23 ]
De S602 (en wellicht S604 ook) kun je beter niet te laag instellen; de klankkast resoneert namelijk een beetje waardoor lage tonen niet zo clean/strak klinken (ok, het valt allemaal reuze mee, maar tochFeaR schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:37:
[...]
De S604 begint volgens de specificaties bij een 50 Hz. Dat is op zich redelijk laag voor een monitor. De crossover van de subwoofer zou ik met dergelijke speakers gewoon op 70 - 80 Hz zetten.
In films voegt het zeker wat toe. Hij geeft spraak prettig en mooi helder weer, maar voor muziek zijn de S608 los zeker het beste.XanaduNL schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:05:
Ik heb nu al een tijdje de S608 HCS3 in gebruik, en als ik de center uitzet komt er veel meer detail naar voren.
Is natuurlijk niet zo gek, er zit een groot verschil tussen een S60CEN en een S608.
Wat vinden jullie? Voegt de center nou echt wat toe in deze setup?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Google, ebay of contact opnemen met havoned.Sandyman538 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:08:
De kat hier had bedacht dat de slimste klimroute richting een plank via het frontje van mijn S608 wasIemand enig idee of die frontjes ergens los zijn te bestellen?
Die (zilver/koper kleurige) kabel voldoet voor de S606 prima.cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:34:
Morgen dus even langs de Gamma om enkele meters op te halen.
OkéG-Tus schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:22:
We kunnen verder in: [Speakers] Het Jamo Ervaringen Topic deel 2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq