Zo, na een aantal dagen testen en klooien snap ik er geen reet meer van

, hier een opsomming van wat ik gedaan heb:
HDtune lange en korte test gedaan > geen problemen
Memtest86+ laten lopen > geen problemen
Kaarten doen het afzonderlijk prima, in 3Dmark06 en Dirt2 scoren ze ongeveer gelijk.
BIOS update gedaan van 1.2 > 1.7
Heb windows er opnieuw opgezet en ATI drivers 10.3 en vervolgens Dirt2 laten lopen > JA heb meer fps nl 75 gemiddeld!
Vervolgens de volgende dag in mn Bios de geheugen instelling veranderd van "auto" (1066Mhz) naar "5" (1333Mhz) , en toen weer Dirt2 gedraaid > 30 fps gemiddeld!
Het zat hem dus in 2 dingen:
1 Het geheugen, de timings waren te strak voor 1333Mhz. Dat verklaard ook het uitvallen en hangen denk ik.
2 Windows drivers, aangezien ik in MSI Afterburner eerst niets zag in het vakje "driver version", en na een nieuwe installatie van windows wel.
Heb mn processor overklokt naar 3.2 Ghz en het geugen loopt op 1500Mhz met de juiste timings.
Nu loopt ie eigenlijk prima dacht ik.....
Maar zette hem net aan en toen begon mn videokaart in slot 1 op volle toeren te blazen en had geen beeld. Vervolgens 6-pin stekker los gehaald en die van de 2e kaart erop gedaan, geen probleem > windows start op.
Windows weer afgesloten en het 1e stekkertje op de 2e kaart aangesloten en nu ook geen probleem

windows start op....
Zou dan toch mn voeding naar de kloten zijn?
Ooh laat net Crysis en heb maar 32 fps en zie geen MGPU (MultiGPU) en zie ook in MSI Afterburner dat mn 2e kaart nix doet

Voeding dus toch.....
[
Voor 5% gewijzigd door
Mr. Unexist op 11-04-2010 21:25
]