Dit is de storingstwitter van kpn: http://twitter.com/KPN_Storing
En voor andere berichten moetje ff zoeken op dingen als #kpn #storingkpn enz enz.
En voor andere berichten moetje ff zoeken op dingen als #kpn #storingkpn enz enz.
Heb het ook gehad maar ben iig blij dat ik een nieuw modem krijg.ik denk dat ze met de software hebben zitten kloten en sinds dien de problemen begonnen zijn.Sander H schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:02:
Thanks. Vandaag is het wel heel erg hoor, zonder te overdrijven heb ik wel een stuk of 40-50 keer naar het Thomson schermpje moeten kijken.. kan gewoon niks doen![]()
'Gelukkig' gaat hij vanzelf weer aan en met een beetje geluk houdt hij het 10 minuten vol.. maar ook dan met bijna alleen maar dips in de snelheid.
[ Voor 22% gewijzigd door Goofy1978 op 24-08-2010 19:18 ]
Heb vandaag de modem definitief in de meterkast gezet en een kabel getrokken naar de router.Pino112 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:23:
Toen de KPN maar eens gebeld.
De DLM is dus vastgezet op 4Mbit. Hij heeft gekeken of hij van afstand de DLM kon resetten, maar dit zou niet veel uitmaken omdat de DLM zichzelf na een poosje toch weer vastzet op 4Mbit, omdat de verbinding te onstabiel/teveel weerstand heeft..
Verwijderd
Heb maar eens contact gezocht met de KPN en wat blijkt, zit op 2,5 km van de centrale en kan dus een hogere snelheid wel vergeten. Glas zit er voorlopig nog niet in volgens de beste man, die overigens meer deed dan ik vroeg. Kreeg ook het advies een brief/mail te sturen ivm een duur abbo en niet te halen snelheiden en dat men ons een te duur abbo heeft verkocht wat men nooit kon waarmaken terwijl men wist waar wij wonen en waar de centrale staat.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:42:
Heb mezelf maar eens geregistreerd omdat ik toch wat vragen heb waar ik niet uit kom, ondanks alle info hier.
Hebben een Premium abbo (foutje van moeders 2 jaar geleden... maar heb er laptop aan overgehouden) maar als ik kijk naar het gemiddelde resultaat op speedtest.net, dan zitten we gemiddeld op 13.2 mb/s dl en 0.8 mb/s ul. Lijkt mij niet zoals het hoort met een premium abbo van 20mb en wat nu tot 40 mb zou moeten zijn. Weet niet hoever ik van een/de centrale hier zit.
Hier de uitslag van de laatste test:
[afbeelding]
En hieronder de info uit de Siemens SX551:
ADSL Line
Status: Cable connected
Line mode: G.992.5 (ADSL2+)
Maximum line rate: 15340 kbps (downstream) / 1028 kbps (upstream)
Noise margin: 6 dB (downstream) / 6 dB (upstream)
Line attenuation: 25 dB (downstream) / 26 dB (upstream)
Output power: 20 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)
Wat feiten:Vragen,
- Sx551 staat in de meterkast, ca. 50 cm van het ISRA aansluiting.
- Kabel gaat vanuit de isra naar kastje met daarop een telefoon en ADSL. Vanuit de aansluiting ADSL gaat een cat5 kabel naar de SX551.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Voel me nu eigenlijk nogal genaait door de KPN met me dure abbo welke binnenkort afloopt en dus kan overstappen ook al wil ik dat eigenlijk niet ivm ik altijd een goede berbinding hebben en nooit storing met de telefoon.
- Is deze aansluiting nu wel of niet goed?
- Cat5 kabel vervangen door cat5E kabel en wat voor lengte aanhouden.
- Nuttig om KPN te bellen met de vraag waarom ik zo'n "trage" verbinding en om deze om te zetten naar VDSL?
Groet Hans
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Nou met de nadruk op sommige dan inderdaad.Pino112 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:43:
[...]
.
Sommige medewerkers verdienen echt een pluim
Ben benieuwd wat bij jou de oplossing is/was want hier heb ik nogsteeds dezelfde problemen helaas.Sander H schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:34:
Net maar eens met KPN gebeld. De medewerker die ik aan de lijn had kon zien dat er met de lijn niks mis was, maar dat het modem gister alleen al 26 keer was uitgevallen..
Samen met de snelheid die heel erg varieert en nog wat andere vragen kwam hij tot de conclusie dat het modem waarschijnlijk aan het eind van z'n latijn is. Donderdag komt er een monteur langs met een nieuwe versie modem
Wij hadden precies hetzelfde probleem.Stimpy001 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:26:
Volg het topic al een tijdje en zo'n 3 weken geleden heb ik ook maar eens contact opgenomen met KPN aangezien ik tot max. 16Mbit zou moeten hebben echter blijft het steken op 8Mbit.
De afstand tot onze centrale is ca. 700 meter, dus in theorie is die 16Mb makkelijk mogelijk.Volgens de helpdesk zou het inderdaad mogelijk moeten zijn om 16Mbit op mijn adres te krijgen (centrale zit op amper 300 meter) En de medewerker zou iets aanpassen om te kijken of het mogelijk was om die 16 Mbit te krijgen. Waarschijnlijk een aanpassing in de centrale want een paar dagen later is mijn modem (Speedtouch 780) automatisch gereset. Echter heeft dit niets opgeleverd.
Hier dan die van mij, ter vergelijkingIn mijn modem zie ik de onderstaande gegevens staan:
Modulatie: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.028 / 7.996
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 11,5 / 10,5
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 2,0 / 6,5
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,5 / 23,5
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 1 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 20 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 36.023 / 186.961
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 7 / 7
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 14 / 5
Kan iemand op basis van de bovenstaande gegevens zeggen of er nog mogelijkheden zijn of waar er mogelijke knelpunten zijn in deze configuratie? Ik lees van alles over de SN-marge maar mij is niet duidelijk of die bij mij nu wel of niet goed is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Actief: 8 dagen, 14:26:51 DSL-type: ITU-T G.992.5 Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1 028 / 7 994 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 679 / 3 843 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,4 / 9,9 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 4,7 / 10,5 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,4 / 17,1 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D Frameverlies (lokaal/extern): 18 / - Signaalverlies (lokaal/extern): 2 / - Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / - Verbindingsverlies (extern): - Foutseconden (lokaal/extern): 20 / - FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 887 / 13 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / - HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 9 / 9 |
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
[ Voor 5% gewijzigd door SimD op 25-11-2010 13:39 . Reden: Type vermelding vergeten ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Gewoon meteen zeggen wat je wilt, of wat er is.D4NG3R schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:05:
@ Hierboven, heb jij geluk... Ik word altijd doorgestuurd met iemand van de "technische dienst".
Yeah right.
Verwijderd
Dat is idd schandalig! Dit wisten ze allang! Maja... wat de gebruiker niet weet hé.Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:49:
KPN: Extra vs Basis abo
Gisteren een brief met 'aanbieding' van KPN gekregen zodat ik 10 euro minder per maand ga betalen. Wat is het geval; ze stellen dat op mijn adres geen 16mb mogelijk is maar max 8mb terwijl ik al lang een extra abo heb. Ze doen het nu voorkomen dat ze heel attent zijn maar natuurlijk hebben ze me in de periode hiervoor gewoon genaaid voor een tientje extra per maand... Na wat kastje-muur telefoontjes (in de brief staat nadrukkelijk GEEN telefoonnummer maar dat je eea via internet MOET regelen met een 'speciale code' waarmee alleen ik recht heb op 10 euro minder kosten, staaltje typische kpn marketing) eindelijk klantenservice die mij groot gelijk gaf en direct een klacht heeft opgenomen/ingediend. Binnen 10 dagen hoor ik hoe ze mij gaan compenseren. Hou jullie op de hoogte.
Verwijderd
1.4KM is ver ja, er kan ~700m worden afgelegt zonder snelheidsverlies. Daarna gaat het hard..Thieudebeu schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:35:
Ik wil eerst even zeggen dat ik er niet denderend veel verstand van heb![]()
Maar ik heb een probleem, net zoals meer mensen in dit topic al gemeld hebben, dat we niet de beloofde snelheid halen. Momenteel hebben we thuis InternetPlusBellen Extra 16 - 2 Mb/s. Maar als ik speedtest doe dan haal ik gemiddeld maar 11/0.8, met de speedtest van BBned haal ik gemiddeld ook 11Mbps ...
Nu heb ik dat voorgelegd in de winkel, maar hun schuiven het meteen af op het feit dat het maximale snelheden zijn, en dus niet de daadwerkelijk behaalde snelheid en verder doen ze niks. Nu weet ik wel dat de beloofde snelheden ook niet altijd de behaalde snelheden zijn. Maar ik vind het nogal veel verlies. De afstand tot de wijk centrale is ongeveer 1,4 kilometer (Is dat een te grote afstand ?). We hebben overigens de Siemens Gigaset SX55x Experiabox.
En misschien dat iemand mij feedback kan geven op deze gegevens:
ADSL Line
Status: Cable connected
Line mode: G.992.5 (ADSL2+)
Maximum line rate: 13386 kbps (downstream) / 1028 kbps (upstream)
Noise margin: 6 dB (downstream) / 6 dB (upstream)
Line attenuation: 25 dB (downstream) / 26 dB (upstream)
Output power: 21 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)
Misschien dat jullie wat opheldering hebben, over wat er wel en niet mogelijk is wat betreft beloofde snelheid en het binnenhalen van snelheden ?
[ Voor 36% gewijzigd door Thieudebeu op 06-12-2010 15:33 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Thieudebeu op 06-12-2010 22:50 ]
Welk bereik op zolder is slecht? Als je het hier over wifi hebt, dan is dat niet zo raar. Wifi kun je niet van verwachten dat het 2 verdiepingen penetreert en je nog een mooie verbinding kunt opstellen. Heb je packetloss op een bekabelde verbinding, dan is er wrs of iets mis met je kabels, of je router.Thieudebeu schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:41:
Even je ip adres achterhalen. Invoeren bij je browser. Dan kun je in je modem komen. En zodoende kun je allerlei gegevens achterhalen.
Ik moet volgens de kpn winkel even bellen voor de nieuwe Experia modem, het bereik op zolder is momenteel sowieso slecht. hopelijk synct ie ook hogere snelheden. Ik laat het nog wel weten.
Edit: na 3 keer iemand anders aan de lijn gehad te hebben, komen ze tot de conclusie dat er niks mis is met de oude router zodoende krijgen we geen nieuwe router. Terwijl ze in de winkel heel iets anders zeiden... Beetje ironisch dat ze reclame maken met deze zin; Betrouwbaar en stabiel netwerk van KPN
Iemand die me met bovenstaande kan helpen?Tendency schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:20:
Ik heb het gevonden, wie kan me vertellen wat er precies gaande is bij mijn lijn? Ik weet niet waar ik op moet letten..
Actief: 12 dagen, 13:01:49
DSL-type: ITU-T G.993.2
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.366 / 13.430
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 7,7 / 14,9
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 14,3 / 34,0
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,5 / 4,0
Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ----
Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern): BDCM / IKNS
Frameverlies (lokaal/extern): 5 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 5 / 0
Verbindingsverlies (extern): -
Foutseconden (lokaal/extern): 1.087 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 3.021.316 / 1.499
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 2.474 / 1
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 12.754 / 0
Dat is simpelweg beroerd te noemen. Hoeft maar iets van een noise spike te zijn en je lijn zal aan de resync zitten met 4dB marge op je downstream..Tendency schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:20:
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,5 / 4,0
Dat is meer dan prima. Wat zit iedereen op latencies die laag zouden moeten zijn? Met zware interleaving om de lijn stabiel te houden zit je potentieel al meer op 30ms voor de 1e hop. Merk je dat in games? Nee. De oorzaak zou ik niet in deze roundtrip times zoeken.johnkeates schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:27:
terwijl een ping naar nu.nl al snel op 20+ ms zit en xs4all.nl ook snel 21ms+ pingt. Google's DNS op 8.8.8.8 zit ook op 23 ms en OpenDNS hangt rond de 19ms.
[ Voor 46% gewijzigd door BHQ op 07-12-2010 20:54 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Je werkt bij een ISP waarschijnlijk? Ik blijf er bij dat je als bedrijf NOOIT een factuur zou mogen sturen voor diensten die je niet levert/niet kan leveren.Johny_B schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:19:
@Delcasa88: Je hebt zelf nooit gekeken naar je snelheid.. nu wordt je er op geattendeerd dat het goedkoper kan en dan verwacht je van je ISP dat ze 6 maanden geleden je contract eenzijdig aan hadden moeten passen zodat jij goedkoper uit was geweest??? Je leeft een beetje in de omgekeerde wereld. Misschien had je zelf een keer contact op moeten nemen oid...
[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 08-04-2011 23:57 ]
klopt toch? Je modem is ingesteld op 1.223Kb/s up en 11.997 Kb/s down. Met een 8/1 abo kan dat gewoon.Caesu schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:47:
nu staat: er Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.223 / 11.997
ik download met 1Mb/s
tewijl ik KPN Basis heb, de site staat: 8 - 1 Mb/s
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Verwijderd
VerhuizenVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:48:
Vlgs KPN te ver van centrale af.....Weet iemand wat te doen?
[ Voor 22% gewijzigd door Nielson op 23-08-2011 00:03 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Wij zitten hier met een extra pakket igg nog gewoon op 16 Mbps, ik neem aan dat deze snelheden alleen voor nieuwe klanten hoger zijn?FlipFluitketel schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:14:
Even een schopje aangezien KPN de snelheden van de extra/premium abonnementen verhoogd heeft (of nog gaat verhogen). Extra is nu 30Mbit/3Mbit en Premium 50Mbit/5Mbit, Basis is hetzelfde gebleven.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er een premium abonnement heeft en die snelheid nu ook daadwerkelijk haalt.
Volgens een medewerker die ik vorige week (voor een storinkje) aan de telefoon had zou de snelheidsverhoging voor iedereen zijn (mits het haalbaar is uiteraard). Het extra-abonnement zit ook al enige tijd op 20Mbit. Je zou natuurlijk eens met KPN kunnen bellen (en dan maar hopen dat je iemand aan de telefoon krijgt die er ook iets van weet/snaptiklucas schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:24:
[...]
Wij zitten hier met een extra pakket igg nog gewoon op 16 Mbps, ik neem aan dat deze snelheden alleen voor nieuwe klanten hoger zijn?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Ik denk dat de afstand tot de centrale idd de boosdoerer is. Ik zit ook in de randstad maar de centrale is op een meter of 800 hier vandaan schat ik.Ik heb de volgende info in de router en ben effectief van 14 naar 24 Mbit gegaan wat volgends mij overeenkomt met een verhoging van snelheid van 20 naar 30mbit zonder verlies. 3mbit gaat naar de tv en de rest is overhead ofsow denk ik.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:48:
Mijn snelheid is gemiddeld ca. 2,5Mb.
Met onderstaande router en gegevens.
Weet iemand wat te doen?
Vlgs KPN te ver van centrale af.....
SpeedTouch
Informatie
Productnaam: SpeedTouch 780
Serienummer: CP0730JT3UC
Softwareversie: 6.1.7.2
DSL-verbinding
Koppelingsinformatie
Actief: 1 dag, 13:23:21
Modulatie: G.992.3 Annex B
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 516 / 3.113
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 450,82 / 3,80
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 19,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 35,5 / 56,0
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,0 / 7,0
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): 0
Foutseconden (lokaal/extern): 19.890 / 0
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 1.815 / 2.363.958
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 2 / 5.915
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 275 / 2.693
Spannend. Je modem geeft namelijk 51mbps aan. Doen ze de shaping ergens anders tegenwoordig?Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:33:
[...]
edit: De speedtest op de site van upc geeft 30.09mbit down en 2.99mbit up aan.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
[ Voor 14% gewijzigd door ralph0603 op 24-12-2011 11:38 ]
Dat heb ik al jaren. Ik haal nu nog steeds maar 1.2mb/sSilencex schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:29:
Ik hang nu al bijna 2 weken met kpn aan de telefoon.
Ik wou sneller internet hebben dus ik had gebeld om te vragen welk pakket wij hebben.
Hier werd vertelt dat ik een pakket van 30mbs heb maar dat ik nog op een oud pakket zat en nog niet overgezet was.
Ik download nu met max. 1.3 mb/s wat uitkomt op een pakket van 11mbs.
Nu krijg ik een nieuw modem en word ik naar een vdsl centrale gezet (zit nu 2km van centrale vandaan dus hoop dat het beter word).
Nu 10 werkdagen wachten maar kan ook langer duren, hoop gewoon dat het allemaal sneller word want voor 11mbs betalen als je voor 30mbs betaald vind ik wel beetje overdreven slecht.
[ Voor 90% gewijzigd door Kalkran op 08-01-2012 15:26 ]
Wow what the hell, een download van 500mbit? Zijn dat die proef lijnen?Kalkran schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:57:
Mijn collega stuurde mij vanmiddag deze speedtest na het aansluiten
Upload meten via speedtest.net blijft een probleem...
[afbeelding]
[ Voor 82% gewijzigd door CH4OS op 07-01-2012 00:53 ]
Kalkran schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:57:
[afbeelding]
Ik zat met precies hetzelfde, kon ook de snelheid bij lange na niet halen en heb deze toen terug laten zetten naar het 'extra' abonnement.FlipFluitketel schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:14:
Ik had het premium-abo maar daar haalde ik nog net geen 30Mbit bij, dat heb ik nu dus omgezet naar het extra-abo aangezien ik er toch niet op achteruit ga qua snelheid (wel €10,-/maand minder betalen). Oorzaak dat ik die 40Mbit niet haalde zit waarschijnlijk in de aansluiting hier in huis maar om dat in orde te krijgen moest ik een hoop kabels gaan vervangen en daar had ik geen zin in.
ik zou je toch ff willen melden dat de noise margin redelijk aan de lage kant zijn, ook het verschil in je Actual en attainable rate is zeer klein, en dit is niet positief.Thieudebeu schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:51:
Even een kleine update, wat betreft mijn verhaaltje een paar posten terug.
We hebben uiteindelijk toch een nieuw modem (de arcadyan) kunnen krijgen. (Na wat bellen en een officiële klacht, toch jammer dat t zo moet)
Nu staan er deze gegevens in de modem.
Data Rate:
Upstream Downstream
Actual Data Rate 1029 (Kbps.) 15061 (Kbps.)
Attainable Rate 1131 (Kbps.) 16120 (Kbps.)
Operation Data / Defect Indication:
Operation Data Upstream Downstream
Noise Margin 8.8 dB 6.0 dB
Attenuation 12.6 dB 26.3 dB
Indicator Name Upstream Downstream
FEC Error 15754 25
CRC Error 1647 1
HEC Error 32037 0
Volgens mij wel een kleine vooruitgang.
http://speedtest.ziggo.nl/ werkt wel aardigKalkran schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:57:
[afbeelding]
Doe eens een postcode check, deze geeft een vrij precieze schatting van de te behalen snelheid op je adres.Goofy1978 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 18:47:
iemand een idee over de vraag die ik paar posts terug geplaatst heb?
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 04-05-2012 09:54 ]
Verwijderd
lezen geld niet voor glasvezel abbo.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:03:
Ik las dat er medio September een snelheidsverhoging van 40Mbit naar 80Mbit aan zat te komen?
Ik heb nu 50MBit glasvezel waarvan 10Mbit gereserveerd is voor TV & Bellen. Met downloaden zit ik effectief op 40Mbit. Heb usenet inmiddels al om weten te zetten naar unlimited, kan niet wachten tot de 80mbit erdoorheen gejaagd is
Lukt niet want jij hebt de DM functie niet ingeschakeldVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:19:
stuur je postcode + huisnuumer in een DM, dan zoek ik deze voor je op
[ Voor 36% gewijzigd door Ferret op 30-05-2013 13:48 ]
[ Voor 65% gewijzigd door Ferret op 30-05-2013 14:36 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Ferret op 31-05-2013 06:07 . Reden: typo... ]
[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 21-08-2014 09:09 ]
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ik zit op 1400m en haal net aan 15 mbit/s. Erg frustrerend, zeker omdat ik midden in Rotterdam woon en wel iets meer verwacht (kabel is niet mogelijk in mijn huis).Razkin schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 01:56:
Volgens die site zit ik op ruim 3000meter, ik haal zonder problemen 95% van mijn 30Mb lijn. Upload zou ik je niet durven zeggen, daar ik daar nauwelijks van gebruik maak. Volgens speedtest.ziggo.nl red ik iig 2,5Mb van mijn 3Mb en dat over wifi en een 5tal actieve chrome vensters op de achtergrond.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Klopt inderdaad, ik heb vandaag contact gehad met KPN en die gaven ook aan dat via de providercheck site alleen hun ADSL lijn zichtbaar is in mijn geval, en dat ik straks een VDSL2 lijn krijg. En aangezien de wijkkast nog geen 20 meter van mijn huis blijkt te staat hoef ik mij volgens KPN geen zorgen te maken over de snelheid, dus daar vertrouw ik dan maar op...Denizz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 01:44:
Ga niet gelijk bestellen na wat ik nu zeg, maar:
Ik heb gehoord dat straatkasten (nog) niet altijd mee worden genomen in dit soort providerchecks. Beter bel je KPN even. Probeer ook even deze check uit: http://kpndotcom.fpi-info.fourstack.nl/
[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 20-08-2014 16:44 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Battle.net :: FazerFreak#2695
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq