Mijn verhaaltje over de snelheidsverhoging.
Wij hier thuis zijn al jaren lang klant van planet (KPN) en hebben het premium pakket van 20mb.
Ergens in maart hadden we een mailtje gekregen dat de snelheid verdubbelt zou worden.
Nou mooi nieuws!
Maar wij hadden nog het voormalige modem van KPN de speedtouch 780.
Deze kan maar
tot 24mb aan.
Dus even gebeld en wel kregen een nieuwe opgestuurd, een paar dagen later had ik dat modem ook echt op de deurmat liggen!
Toen even alles afgewacht want het kon tot eind mei duuren voordat ons internet verdubbelt werd.
Maar helaas 1juni was er nog niks veranderd, dus maar weer even de telefoon gepakt.
Het bleek dat ik op een andere lijn gezet moest worden ofzo, ik kreeg een raar verhaaltje te horen. maar okee is goed regel het maar zij ik.
De vriendelijke medewerker van KPN zij dat het binnen 2 weken gefixt zou zijn.
Na 2 weken was er WEER niks veranderd.. dus maar weer bellen..
Toen kreeg ik duidelijk een dag te horen, "Nou meneer ik zie hier in het systeem staan dat het op de 19de geplant staat." mooi! ik wacht wel even af dan.
En ja hoor de 19de BOEM heel de dag internet weg.
vanaf 8 uur sochtends en om 9 uur savonds had ik nog geen internet.
dus alweer bellen..
Dit keer kreeg ik een jonge gozer aan de lijn die ondertussen alles even zou na checken, dit kosten redelijk wat tijd.. dus we hebben ondertussen een beetje over de iPhone 4 gelult.
nou hij alles goed gezet voor me enzo en hij vroeg of ik de modem nog eens een hardreset wou geven.
Okee is goed, ik dat gedaan. en TADA interwebzzz.
in het begin was het niet wat ik er van verwacht had, er kwam over de lijn maar 27mb binnen.
Voorheen was dit 17mb.
maar nu vandaag de 26ste, ik heb kapot snel internet!
ik doe er even een screenshotje bij.
alles is over wired connection gemeten!