Op 7 april kreeg ik een brief dat mijn snelheid op 28 april van 8 Mb naar 16 Mb wordt verhoogd, 28 april nog steeds de oude snelheid, gebeld word 3 mei, op 3 mei om 12u werd de verbinding verbroken, hoi dacht ik, mijn snelheid gaat omhoog, na 1 uur nog geen verbinding, gebeld, antwoord: omdat de snelheid wordt verhoogd, kan de centrale niet aan, U wordt over geplaats naar een nieuwe centrale voor VDSL2, maar die moet eerst worden aangepast aan VDSL2, volgens de laatste gegevens moet het op 7 mei weer werken, maar dat is nog niet zeker, nu zit ik al vanaf 3 mei zonder telefoon en internet.
Zonder iets te zeggen doen ze het, als ik niet gebeld had had ik het nooit geweten.
Wat een puinhoop, het lijken wel amateurs die bezig, ze sluiten je af en zeggen verder niets en doen of het de normaalste zaak is, ik denk er over na Tele2 te gaan, ze hebben een mooie aanbieding.
Vandaag 7 mei weer bebeld om 12.45 omdat ik nog steeds geen internet heb, ze zeggen je moet maar geduld hebben, als het vandaag niet lukt pech gehad.
Zonder iets te zeggen doen ze het, als ik niet gebeld had had ik het nooit geweten.
Wat een puinhoop, het lijken wel amateurs die bezig, ze sluiten je af en zeggen verder niets en doen of het de normaalste zaak is, ik denk er over na Tele2 te gaan, ze hebben een mooie aanbieding.
Vandaag 7 mei weer bebeld om 12.45 omdat ik nog steeds geen internet heb, ze zeggen je moet maar geduld hebben, als het vandaag niet lukt pech gehad.
[ Voor 23% gewijzigd door brommer1 op 07-05-2010 13:01 ]