Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 09:27
Een templateje waar ik mee bezig ben, die brug is een dummy afbeelding ik heb op het moment geen betere afbeelding om mee te werken.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/1nzfo2.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door gybrus op 03-09-2010 13:12 . Reden: thumbnail aangepast ]

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 21:03
@gybrus:

Ziet er strak uit, alleen die kartelrandjes onderin zijn een beetje storend vind ik.
Alles heeft een heel strak uiterlijk, en de kartelrandjes passen daar niet echt bij.
Mischien mooi om daar een strakke rand van te maken met een lichter kleurtje, eventueel iets van diepte erin?

Voor de rest echt mooi, kleuren passen lekker bij elkaar, (kan ook in combinatie met de foto zijn, maar voelt gewoon goed aan)

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Ik vind in tegendeel die kartelrandjes wel mooi. Maar je hebt wel het idee dat er iets mist wat die kartelrandjes betreft. Ik denk dat de bovenkant van je site ook wel kartelrandjes kan gebruiken. Maar dan zou ik wel de kartelrandjes van grijs naar zwart helemaal onderin weghalen en strak maken. Kartelrandjes zijn eigenlijk alleen mooi als het contrast groot is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:33
@Gybrus: Ziet er goed en erg strak uit! Wel is de basis van je huidige ontwerp echt de foto van de brug. Ik denk dat je wel alvast moet gaan nadenken over een geschikte foto die de rol van deze afbeelding kan overnemen. De website staat of valt denk ik wel uiteindelijk met een goede bijpassende foto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:05

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik wil een flash game maken nu een beetje materiaal gemaakt nu nog AS3 leren en gaan met de banaan.

Afbeeldingslocatie: http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2010/247/7/7/flash_game_objects_by_terreurbv-d2y0u4e.jpg

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

@TerreurBV: hmm apart... dit is niet de stijl die ik van je ken. Aan het experimenteren?

Mijn tip is om minder te omlijnen, of bewust omlijnen (zoals die freaky Mickey), hoewel dat best 'n uitdaging is...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Dark Blue schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:41:
@TerreurBV: hmm apart... dit is niet de stijl die ik van je ken. Aan het experimenteren?

Mijn tip is om minder te omlijnen, of bewust omlijnen (zoals die freaky Mickey), hoewel dat best 'n uitdaging is...
Ik ben de laatste dagen/weken alles aan het tekenen en maken wat in mij opkomt (ik heb er nog zo 100+ maar die bespaar ik iedereen) dus ja ben wel aan het experimenten tijdens dit proces.

Omlijnen is idd best tricky net als met reflectie waar wel en waar niet en zeker niet te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat betreft reflectie, is het soms kijken naar de werkelijkheid he... en een idealisering daarvan. Als je kijkt naar de reflecties op apparaten tegenwoordig (sla een willekeurige Mediamarkt-reclame open) en je pretendeert dat het reflecterende object een spiegeltje is, dan weerspiegelt alles eigenlijk een gebouw van Richard Meier :+

Op auto's worden vaak nog reflecties toegepast waarin bomen en fijne struiken te herkennen zijn. Dat doet je denken dat de auto in een prachtig natuurlijke omgeving stond, en niet een saaie grijze fabriek B)

Die cliché-chroomreflecties die bij Photoshop zitten (blauw-wit-oker-wit-blauw) zijn eigenlijk een abstrahering van een woestijn met 'n strakblauwe hemel. Only in America!

Het is trouwens inderdaad niet zo erg om maar een fractie van je experimenten te posten. Mijn ervaring daarmee is dat wanneer je een absurd kleine selectie moet maken uit veel 'werk met potentie' je zo nauw gaat kijken, dat alleen de allerbeste dingen eruit komen. Dat is moeilijk, maar goed. Want doorborduren op 10 'wel leuke' ideeën maakt je doelloos en zorgt er uiteindelijk voor dat geen van die 10 projecten echt je aandacht heeft.

En als je na 2 maanden opeens weer tegen je 'tweederangs-ideeën' aanloopt, zijn die weer heel inspirerend! :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• city17
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:08
Ik heb gisteren een nieuw logo ontworpen voor mijn persoonlijke website, en ik vroeg me af of jullie nog suggesties hebben: Bijv: Kan ik hem beter in kleur maken, of hebben jullie nog ideeën over mogelijke verbeteringen.

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/1502/moarlogokleinjpg2.jpg

Alvast bedankt,

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/4716/koevlek.jpg

Weer ff wat geprutst in photoshop. Wat vinden jullie er van?
En waarom een koe denken jullie misschien... Omdat ik in het platteland woon en omgeven ben door die beesten 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Pablo11392 op 06-09-2010 20:57 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

pablo11392 schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:56:
[afbeelding]

En waarom een koe denken jullie misschien... Omdat ik in het platteland woon en omgeven ben door die beesten 8)7
Opzich leuk maar beter als je die koeie over tekenend of schilderde.

En niks mis met koeien *TerreurBV heeft diploma veehouderij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Je bedoelt in het echt tekenen en dan in scannen ofzo?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
pablo11392 schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:56:
[afbeelding]

Ik mis de kleuren die in je verf emmers zit in de rest van je plaat.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

pablo11392 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:54:
Je bedoelt in het echt tekenen en dan in scannen ofzo?
Nee gewoon met photoshop met de brush tool het overtekenen van die koe digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
TerreurBV schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:39:
[...]

Nee gewoon met photoshop met de brush tool het overtekenen van die koe digitaal.
Misschien hele domme vraag, maar dat overtekenen, pak ik dan gewoon een brush en ga ik de lijntjes af van die koe of is er een speciale manier. Dat zal haast wel... Ben nog geen pro photoshopper dus vandaar die vraag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Zoals eerder vermeld heb ik de Bergkerk Zondevloed plaat weer opgepakt. Deze is al eerder gepost maar laat ik nogmaals het orgineel plaatsen. De foto is eigenlijk 2816x2112 pixels groot, echter heb ik nog geen eigen webspace waar ik op ware grote wil oploaden dus helaas zijn dit nog kleinere versies (wel klikbaar).

Orgineel
Afbeeldingslocatie: http://94.100.123.134/999350001-999400000/999356001-999356100/999356090_5_NRRs.jpeg

Na enkele uren photoshoppen kwam ik met dit resultaat.

Versie oud
Afbeeldingslocatie: http://94.100.118.71/999650001-999700000/999656601-999656700/999656640_5_90Eo.jpeg

Hierop kreeg ik het volgende commentaar:
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:24:
Ik vind het best fraai geworden, alleen de regen overtuigt me niet echt. Het voelt als een soort langwerpig ruisfilter in plaats van echt als regen.
En dat was het precies, een simpele ruisfilter.

Dus het eerste wat ik heb aangepakt is de regen. Deze bestaat nu uit 3 lagen, achtergrond (1 laag) voor kerk langs, voorgrond (2 lagen kleine/grote druppels).

Vervolgens heb ik op de rechter gebouwen het zonlicht verwijderd.

Hierna regen spetters toegevoegd aan de daken van de kerk, rechter en linker gebouwen.

En als laatste heb ik de vloedgolf volledig verandert. Ik ben totaal opnieuw begonnen en het water is nu meer 1 geheel, zijn de auto's rechts vervangen en heb ik rechts/links onder in de hoek water plons gemaakt (alsof dit tegen de camera aankomt).

Zie hier de nieuwe versie:
Afbeeldingslocatie: http://94.100.120.94/1093850001-1093900000/1093871801-1093871900/1093871869_5_wIjV.jpeg

Ik ben al redelijk tevreden (al ben ik nooit echt tevreden), maar alle opmerkingen zijn welkom want er is vast nog wel het een en ander wat ik over het hoofd heb gezien of beter kan. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Regen is inderdaad een stuk beter nu, ook het stromende water is een stuk geloofwaardiger!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 11:47
Hoi grafische experts,
Ik wil een nieuwe kast gaan maken voor me pc want deze gebruik ik namelijk als multimedia apparaat en dus ook voor het streamen van beeld.
Daarom staat deze ook in de woonkamer :/
Nou zou ik graag een leuke voor het oog aantrekkelijk kast willen maken maar aangezien ik echt geen fantasie heb (was een van die jongens bij de tekenles na 5lessen nog niks op papier had 8)7 ) zou ik willen vragen of een van jullie een leuk ontwerp / print voor de kast wil ontwerpen. :o
Ik had iets van een beetje "blije" multimedia dingen zoals games, films en series ingedachte, zolang het een beetje cartoony is.
Dit wil ik dan uitprinten op fotosticker papier (net dat woord geleerd op google :X ) en er op plakken en dan met een laagje varnisch over heen.

Ik hoop dat iemand het leuk vind om zo iets te maken _/-\o_

ben trouwens door dit artikel op het idee gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ward191 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:53:
Hoi grafische experts,
Ik wil een nieuwe kast gaan maken voor me pc want deze gebruik ik namelijk als multimedia apparaat en dus ook voor het streamen van beeld.
Daarom staat deze ook in de woonkamer :/
Nou zou ik graag een leuke voor het oog aantrekkelijk kast willen maken maar aangezien ik echt geen fantasie heb (was een van die jongens bij de tekenles na 5lessen nog niks op papier had 8)7 ) zou ik willen vragen of een van jullie een leuk ontwerp / print voor de kast wil ontwerpen. :o
Ik had iets van een beetje "blije" multimedia dingen zoals games, films en series ingedachte, zolang het een beetje cartoony is.
Dit wil ik dan uitprinten op fotosticker papier (net dat woord geleerd op google :X ) en er op plakken en dan met een laagje varnisch over heen.

Ik hoop dat iemand het leuk vind om zo iets te maken _/-\o_

ben trouwens door dit artikel op het idee gekomen
Met of zonder BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:36

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Dreanor schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:32:

Ik ben al redelijk tevreden (al ben ik nooit echt tevreden), maar alle opmerkingen zijn welkom want er is vast nog wel het een en ander wat ik over het hoofd heb gezien of beter kan. ;)
Ziet er goed uit maar needs more BaySplosions!! :+

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2lk8lu8.jpg

Fck Yeah! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:33
Dreanor schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:32:

Mooi! Ik zou alleen nog even wat met de kleuren van het water doen. Het is voor in deze foto nu te helder en eigenlijk ook wel wat te wit. Slordig voorbeeldje.

//edit: Ik zie net dat ik de verkeerde versie heb gepakt.. Nja, het idee blijft hetzelfde. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Rogier.V op 07-09-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hehe bedankt voor deze feedback.

Wauw Pendaco, ik moest even BaySplosions googlen :P maar ik moet zeggen dat het wel extra drama toevoegd aan de foto. Wat ik niet verwacht had. Aan de andere kant ik ben wel een man dus ja:
Baysplosions
1.) A technique used in movies to attract men's interest.
Eens kijken wat ik daarmee doe want BaySplosions make everything more Awesome KABLOOM! _O-

(we hebben een baysplosion smiley nodig)

En Rogier.V je hebt gelijk. Ik had het zelf niet gezien, was helemaal onder de indruk van mijn water/doom scene. :P Al kreeg ik wel van iemand het commentaar dat het sneeuw leek (op de oude versie), maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik zat nog wel te denken aan een laatste nabewerking met kleur (zoals velen dat doen) al vind ik niet echt dat de foto het nodig heeft een nabewerking met kleur (afgezien van het water).

Nogmaals, bedankt voor de feedback! :D

Edit: Owja, dan had ik nog een vraagje! Is deze foto goed uit te printen in full colour op groot formaat door een copy-shop (poster formaat). De resolutie is hoog genoeg (2816x2112 pixels) maar ik vroeg mij af of het misschien te druk is ofzo ...

[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 08-09-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
ik heb best vaak foto's gemaakt in de regen, het grote punt is het verschil in scherpte. omdat alle druppels hetzelfde zijn, raak je het gevoel voor diepte scherp. regen is natuurlijk driedimensionaal, dus daar waar je scherp stelt zijn druppels ook scherper (afhankelijk van sluitertijd), daar buiten vervagen ze en in de hoeken waarschijnlijk nauwelijks zichtbaar. ik denk dat dat je plaat een stuk realistischer maakt.

verder is het witte busje dat wegspoelt niet helemaal goed qua kleuren enzo...

• Pablo11392
Weer ff iets gemaakt. Misschien is het deze keer niet heel spannend of moeilijk te maken, maar er zat toch wel wat tijd in. Ik wilde altijd iets maken met cijfers, dus bij deze:

http://i1035.photobucket....cijfer-1.jpg?t=1284057265

Een echte cijfer koe:P

• Zeror
Oh, wat vet :D

Een askoeii

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Kun je de voormalige luxor (Club X) ook niet even destroyen? is me een keer een balle tent.

• Pablo11392
een askoeii? uhum.. die snap ik ff niet? :9

• Zeror
pablo11392 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:22:
[...]

een askoeii? uhum.. die snap ik ff niet? :9
[google=ascii]

:)

• Dreanor

Dreanor

Joene

TerreurBV schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:21:
Kun je de voormalige luxor (Club X) ook niet even destroyen? is me een keer een balle tent.
Hahaha, tuurlijk. Dat gebouw is het idd niet waard om gespaard te blijven. Zal eens kijken of ik meer gebouwen een dergelijk lot gun. Maar dat gaat wel even duren, ben de komende tijd met iets heel anders bezig.

En dan niet ff een vraagje (nogmaals):
Is mijn photoshop projectje goed te printen in full colour? Ik heb namelijk nog nooit iets zelf gemaakt wat ik wil laten uitprinten op poster formaat. Qua pixels zit ik wel goed met het orgineel want die is 2816x2112.

Alleen weet ik niet in hoeverre de details er goed uit komen (regen/spetters). Of is alles wat op je monitor kan ook op papier te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wat rare kleuren krijgen als je 'm in RGB hebt gemaakt en het CMYK wordt uitgeprint (is altijd CMYK met printen). Als je dat wil voorkomen kan je 'm ook opmaken in CMYK, dan zie je al beter wat het uiteindelijk wordt, al mis je dan dus wel een deel van je kleurruimte (veel lijkt fletser).

Bovendien vind ik dat nou niet echt heel veel pixels, al kom je er waarschijnlijk wel redelijk mee weg. Echt op posterformaat (A1, A0) wordt het waarschijnlijk wel wat onscherp, maar die posters bekijk je toch van verder weg. Zolang je er dan niet met je neus bovenop gaat staan valt het meestal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:42:
Je kan wat rare kleuren krijgen als je 'm in RGB hebt gemaakt en het CMYK wordt uitgeprint (is altijd CMYK met printen). Als je dat wil voorkomen kan je 'm ook opmaken in CMYK, dan zie je al beter wat het uiteindelijk wordt, al mis je dan dus wel een deel van je kleurruimte (veel lijkt fletser).

Bovendien vind ik dat nou niet echt heel veel pixels, al kom je er waarschijnlijk wel redelijk mee weg. Echt op posterformaat (A1, A0) wordt het waarschijnlijk wel wat onscherp, maar die posters bekijk je toch van verder weg. Zolang je er dan niet met je neus bovenop gaat staan valt het meestal wel mee.
Bedankt voor de info en dat laatste klopt zekers. Ik heb laatst eens een (oude) poster van Lord of the Rings up close and personal bekeken maar wat een amateur knip en plakwerk zeg ... haar wat gewoon als 1 lijn is uitgeknip (en niet haar voor haar) bijvoorbeeld. En zo heel scherp is het allemaal niet. :)

Ik heb besloten gewoon een poging wagen, eerst op A3 om eens te kijken hoe de kleuren eruit komen. Dan eventueel een maatje (of twee) groter uitprinten, A2 is misschien al mooi groot genoeg om ergens op de muur te plakken. Wel ga ik jou advies opvolgen en het in CMYK opmaken en vergelijken.

En dat van pixels, photoshop geeft aan als je image size aan laat geven in meters dat het dan 100 x 80 cm is. Maar dat is dus niet helemaal waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:47:
Wel ga ik jou advies opvolgen en het in CMYK opmaken en vergelijken.
Over het algemeen is dat een goed idee, als je het wil printen :) Let er wel op dat jouw plaatje waarschijnlijk oorspronkelijk al RGB was, dus dat je toch met een conversie zit. Het helpt echter wel meer controle over je plaatje te hebben dan als je het maar met RBG probeert, want dan weet je helemaal niet wat er uit komt. Als je zelf bijvoorbeeld een plaatje vanaf niets maakt en je wil het uiteindelijk printen is het dus beter gelijk in CMYK te beginnen.
En dat van pixels, photoshop geeft aan als je image size aan laat geven in meters dat het dan 100 x 80 cm is. Maar dat is dus niet helemaal waar?
Dat hangt van je DPI (dots per inch, 1 inch = 2,54 cm) af als je het print. Over het algemeen is drukwerk 300 dpi. Dat betekent dus dat je voor een kwalitatieve afdruk voor een stukje van 5 cm al ~600 pixels nodig hebt. In de praktijk kom je meestal nog wel heel aardig weg met een stuk minder dan dat, maar dat is wel altijd goed om in je achterhoofd te houden. Je kan je printer/computer echter ook instellen tevreden te zijn met minder dots/pixels per inch, wat waarschijnlijk bij jou gebeurt.

Nog een klein dingetje: op je beeldscherm heet het PPI (pixels per inch) en als je het afdrukt heet het DPI (dots per inch). Sommige mensen willen nog wel eens zeuren als je die twee door elkaar haalt omdat het natuurlijk niet exact hetzelfde is, daarom is het wel handig dat even extra te benadrukken :)

• Pablo11392
Zo, mijn eerste professionele werkje (voor mijn doen dan)

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/1981/spartamotor.jpg

comments welkom

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Machete gisteren gezien in de bios, vrij simpel maar vrienden van me vonden hem wel goed zo.
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2wqh6ic.jpg

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

gybrus schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:35:
Een templateje waar ik mee bezig ben, die brug is een dummy afbeelding ik heb op het moment geen betere afbeelding om mee te werken.

[afbeelding]
Mag ik vragen waar je die Golden Gate Bridge foto vandaan hebt geplukt?

Oh, I just asked... ;)

Ontopic:

Ik ben maar eens begonnen aan een illustratie overtreksel die ik al een hele poos geleden wilde doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.mauricesnip.nl/work/tientje/tientje-progress.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mauricesnip.nl/work/tientje/tientje-progress-2.jpg

Lijkt me wel mooi als poster, of op een t-shirt ofzo. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Copyman op 11-09-2010 23:43 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:50
Vandaag ontwerp afgerond voor een site van een klant.

http://media.monkeyminds.nl/ontwerpvoorstelpedicure.jpg

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Copyman schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:32:
[...]

Oh, I just asked... ;)

Ontopic:

Ik ben maar eens begonnen aan een illustratie overtreksel die ik al een hele poos geleden wilde doen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt me wel mooi als poster, of op een t-shirt ofzo. :)
Cool.

Alleen niet echt origineel :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bartaalbers.com/files/tientje1.gif Afbeeldingslocatie: http://www.bartaalbers.com/files/hondertje1.gif Afbeeldingslocatie: http://www.bartaalbers.com/files/duizendje1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ik ken de t-shirts idd, van Bart Aalbers. Het verschil is dat ik het portret authentiek wil houden. Bart Aalbers heeft hem meer cartoonish gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:36

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Copyman schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:32:

Oh, I just asked... ;)
Das de Golden Gate niet ;) De Golden Gate heeft ook geen dubbel dek (zie tram/trein).

Het is de Akashi Kaikyo bridge in Japan. Deze foto komt dicht in de buurt maar is 'm net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Pendaco schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:41:
[...]

Das de Golden Gate niet ;) De Golden Gate heeft ook geen dubbel dek (zie tram/trein).

Het is de Akashi Kaikyo bridge in Japan. Deze foto komt dicht in de buurt maar is 'm net niet.
is hij dat niet gewoon maar dan gespiegeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
volgens mij gewoon gespiegeld inderdaad. Ik heb hem een tijd gebruikt als wallpaper. Eventjes zoeken leverde deze op:

http://thedexter1111.devi...y-tonvanalebeek-170895899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
darkpluisje schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:26:
[...]

is hij dat niet gewoon maar dan gespiegeld ?
Nee, de boten zijn anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

De volgende keer toch beter kijken, het is duidelijk de Golden Gate niet... :F

Bedankt voor jullie hulp en kaesve bedankt voor de juiste link! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
Klopt, ik had hem alleen wel via een andere site gevonden die mijn dan weer doorverwees naar deviantart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:15
Ik weet dat een "Waar vind ik...?"-topic niet mag, maar zou toch zo een soort vraag willen stellen.
Het volgende plaatje lijkt me erg standaard,
Afbeeldingslocatie: http://jogai.nl/Skyline.png
maar ik kan met TinEye en Google niet echt vinden wat ik wil. Van die hoge toren kan ik zien dat dat de CN tower is, en de rest roept ook vage herkenning op. Het lijkt me dus een willekeurige compositie. Waar kan ik dat soort stockimages vinden of waar vindt ik een heleboel skylines?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Jogai schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:22:
Ik weet dat een "Waar vind ik...?"-topic niet mag, maar zou toch zo een soort vraag willen stellen.
Het volgende plaatje lijkt me erg standaard,
[afbeelding]
maar ik kan met TinEye en Google niet echt vinden wat ik wil. Van die hoge toren kan ik zien dat dat de CN tower is, en de rest roept ook vage herkenning op. Het lijkt me dus een willekeurige compositie. Waar kan ik dat soort stockimages vinden of waar vindt ik een heleboel skylines?
Op iStockPhoto is er wel wat te vinden, uiteraard tegen betaling, maar als je beetje handig met Google bent zijn ze ook wel daar mee (graties) te vinden ;)

http://www.istockphoto.co...ile&text=skyline%20vector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arch.. ik zal mijn postcount eens wat opkrikken door wat oude photoshop werkjes te posten.
Is allemaal een beetje gemaakt met photoshop 5 en 6.. toen grungeshopjes nog cool waren om te maken.
Old stuff dus :)

56k6 alert.. maar wie gebruikt dat nog ? .....

Modbreak:zo te zien geef je net zoveel om andermans bandbreedte als om je eigen werk :N

Dit is een 2D-topic voor feedback en discussie, niet voor het nonchalant neergooien van je complete portfolio. Maak maar een selectie van je vijf mooiste en post die maar opnieuw.

[ Voor 77% gewijzigd door Dark Blue op 20-09-2010 22:18 . Reden: Dit is een forum, geen plaatjesdump. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Laatst online: 10:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Nice mavi :) alleen stoort het me lichtjes dat de 'mist' ook voor haar zit, die zou ik meer op de achtergrond laten.

Maarja da's een kwestie van smaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Mooi Mavi, alleen na iets langer kijken vond ik het steeds iets minder mooi worden, weet niet waarom. Maar blijft mooi!
Ennehh mavi????? Hoe zit het met die vrouw-boom plaat van je? O-)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Noxious schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:43:
Nice mavi :) alleen stoort het me lichtjes dat de 'mist' ook voor haar zit, die zou ik meer op de achtergrond laten.

Maarja da's een kwestie van smaak :P
Tnx : ) Ik zal het ook zonder de mist proberen.
Guillome schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:54:
Mooi Mavi, alleen na iets langer kijken vond ik het steeds iets minder mooi worden, weet niet waarom. Maar blijft mooi!
Ennehh mavi????? Hoe zit het met die vrouw-boom plaat van je? O-)
Niet te lang kijken dan haha :P En ik had gehoopt dat je die andere was vergeten... Maar het komt nog :)

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een poos geleden snel een site voor het GoT StarCraft II toernooi in elkaar gezet maar vond het grafisch niet helemaal lekker om te laten staan voor een komend (groter) toernooi. Daarom vandaag en gister bezig geweest met V2.0

http://no-illusions.nl/starcraft/v2/ (geen sitecheck, het is maar een plaatje/t.net logo staat er maar in als voorbeeld). Ik vind het zelf wel aardig en krijg er ook wel positieve feedback over alleen vind ik de rechterkant te rood vergeleken met de rest. Iemand misschien een goed idee hoe ik dat wat kan veranderen of zit ik er gewoon te lang naar te kijken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik mis 'n titel, en ik vind je login op 'n rare plek staan. Dat lijkt nu de titel. Probeer de goede leesvolgorde in je site aan te houden. Mensen lezen van links naar rechts, van boven naar beneden. Deel je site dan ook zo in dat ze linksbovenaan met een prominente titel worden geconfronteerd, en dat vanaf daar de navigatie, de subnavigatie en de content komt. Maak anders eerst even een lijstje van functionaliteiten die je bezoekers op je page kunnen vinden en zet die in 'n hiërarchie. Belangrijkste dingen bovenaan (waar ben ik? -> Titel) (wat kan ik hier? -> Intro ) (Hoe kom ik daar? -> Navigatie) (Wat lees ik daar? -> content) (Kan ik nog meer? -> Inloggen) . Niet andersom, dat maakt je site warrig en jaagt bezoekers weg. :)

• mavi
Nog even mee bezig geweest. Is zo goed als af.

Afbeeldingslocatie: http://ompldr.org/vNW01eQ

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ziet er goed uit Mavi, alleen de verhoudigen kloppen niet helemaal. Zie de vogels in de boom en de eland. De bomen op de achtergrond en op de voorgrond. En de bloemen rechts die even groot zijn als de bomen links.

Ik zou de bomen op de voorgrond weghalen.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Nee juist niet, dat is fantasy, dat is weird, das mooi! Vind ik.
Thanks Mavi, ik vind dit zo`n mooie plaat :D Wauw!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Dreanor

Dreanor

Joene

Loev schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:11:
Ziet er goed uit Mavi, alleen de verhoudigen kloppen niet helemaal. Zie de vogels in de boom en de eland. De bomen op de achtergrond en op de voorgrond. En de bloemen rechts die even groot zijn als de bomen links.

Ik zou de bomen op de voorgrond weghalen.
Gelukkig komt die vrouw-boom of boom-vrouw met het water uit haar handen komend in het echte bos wel voor of niet? :P

Het is mij ook opgevallen, maar omdat het een fantasie plaat is kan het. Misschien is het ietsje mooier als het meer in verhouding is, maar vind het geen punt en wel mooi eigenlijk.

Alleen de mist achter de zand bult (of berg) is iets te wit naar mijn mening, maar nu ben ik op zoek naar iets om over te "klagen".

Vind het een super plaat, mooi gedaan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Bedankt mensen :) Omdat het een fantasie plaat is heb ik niet zoveel gelet op de verhoudingen. Verder wilde ik het ook zo snel mogelijk af hebben omdat het na een tijdje begon te vervelen. Toch ben ik grotendeels wel tevreden met de uitkomst. Nu weer verder werken aan mijn portfolio site.

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik heb mijn plaat uit laten printen maar er is over de hele plaat een erg donker blauwe waas. Bij de copyshop zeggen ze dat er niet veel aan te doen is aan de printer kant en dat ik de plaat maar lichter of iets dergelijks moet maken.

Nu weet ik dat wat op je scherm nooit hetzelfde is als wat er uit de printer komt, maar zo'n groot verschil?

Wat is er mogelijk om dit tegen te gaan? Moet ik de plaat lichter maken of blauw eruit filteren of rood meer eruit laten springen?

Op zich zit het er nog niet eens zo gek uit, maar tis te donker. Bij daglicht is het te doen maar als er maar iets schadow of schemer is dan wordt de plaat heel erg donker waardoor je niet zoveel meer ziet (wat dus niet de bedoeling is).

ps. het gaat om deze afbeelding:

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:55
Proefdruk maken ;) .

3D portfolio - mijn deviantART

• Dreanor

Dreanor

Joene

Dat heb ik al gedaan en daar kwam het grote verschil naar voren. Nu vraag ik advies hoe ik donker blauwe waas in photoshop tegen moet gaan? Meer rood toevoegen, minder blauw, of gewoon lichter maken

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dreanor schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:36:
[...]

Dat heb ik al gedaan en daar kwam het grote verschil naar voren. Nu vraag ik advies hoe ik donker blauwe waas in photoshop tegen moet gaan? Meer rood toevoegen, minder blauw, of gewoon lichter maken
Allereerst eens kijken hoe het op je scherm eruit ziet (niet op 'n willekeurig ander scherm of dat bij de printshop). Vergelijk je print en je scherm bij goed daglicht. Niet bij schemer of bij gelig lamplicht. Zie je de waas erin terug?
Ga vooral niet dan allerlei calibratiewizards runnen of een kleurprofiel downloaden voor je monitor. Dat is van later zorg :P Je moet hem nu even laten om de referentie met je print te houden. Probeer de blauwzweem te herkennen in het beeld op je monitor. Maak 'n kopietje, zet die op de achtergrond, en ga aan het aanpassen tot je denkt dat de zweem weg is. Dan vergelijk je het kopietje en je aangepaste plaat even, en als het echt goed is, druk je hem weer af.

Het is ook handig om direct een paar kadertjes in de afbeelding in gedachten te houden waaraan je gelijk kunt zien of de zweem weg is, het contrast goed is, de zwarten niet dichtlopen en de witten niet uitgebeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:43

Michelli

LL.M

Klein probeerseltje met Illustrator. Ik moet echt weer gaan beginnen met grafisch werk, anders verleer ik het nog...

Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/9016/businesscard1mockup1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
Een layout voor een schoolopdracht, nog heel erg wip en experimenteel :P
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2rgj08w.png

Op die doekjes komen wapens te liggen en waar "JAAR" staat wordt uiteraard vervangen met het jaar van het desbetreffende wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

Ik weet niet of je het misschien gedaan hebt zodat de wapens straks goed zichtbaar zijn, maar de tafel lijkt door het perspectief nu naar beneden te hangen onder een hoek, omdat de lijnen bijna hetzelfde lopen als de vloer. Voor het beeld zou de tafel dus iets omhoog getild moeten worden, althans zo komt het op mij over :).

Ziet er wel leuk uit verder.

[ Voor 11% gewijzigd door the_RJ op 28-09-2010 22:51 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_RJ schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:47:
Ik weet niet of je het misschien gedaan hebt zodat de wapens straks goed zichtbaar zijn, maar de tafel lijkt door het perspectief nu naar beneden te hangen onder een hoek, omdat de lijnen bijna hetzelfde lopen als de vloer. Voor het beeld zou de tafel dus iets omhoog getild moeten worden, althans zo komt het op mij over :).
Of de vloer omlaag, dan hou je het voordeel dat je de wapens kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:56:
[...]

Of de vloer omlaag, dan hou je het voordeel dat je de wapens kan zien :)
Dat is dan waarschijnlijk de betere oplossing ja :D

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Sjaa, ik heb weer een zombie film gezien :P
Afbeeldingslocatie: http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/f/2010/272/2/c/dont_hug_zombies_by_terreurbv-d2zqdy5.jpg

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leuke stijl maar imho leest "RUN DON'T LOOK BACK KEEP RUNNING" niet lekker zo zonder interpunctie.

"RUN! DON'T LOOK BACK, KEEP RUNNING!" zou al een vooruitgang zijn volgens mij.

Verder is het meervoud van zombie gewoon zombies, zombie's is fout Engels. In de kleine tekst doe je het goed, in de titel niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:26:
Leuke stijl maar imho leest "RUN DON'T LOOK BACK KEEP RUNNING" niet lekker zo zonder interpunctie.
Ja, dat wilde ik inderdaad ook zeggen. Misschien is het zelfs beter de drie credo's op verschillende regels te plaatsen.

Ik vind misschien het gebruik van hetzelfde lettertype voor het tekstblok niet helemaal geslaagd, daardoor wordt het wat onleesbaar. Ik zou daarvoor een wat neutraler font gebruiken.

Als laatste kleine dingetje vraag ik me af wat dat logootje linksonder moet voorstellen. Is dat een zombie? Op één of andere manier doet het me meer aan een robot lijken.

Voor de rest vind ik het geslaagd :Y De stijl zit er goed in, het heeft persoonlijkheid. Fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

SnoeiKoei schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:26:

"RUN! DON'T LOOK BACK, KEEP RUNNING!" zou al een vooruitgang zijn volgens mij.

Verder is het meervoud van zombie gewoon zombies, zombie's is fout Engels. In de kleine tekst doe je het goed, in de titel niet.
True true true, ik heb geen idee waarom ik mij het zo aan heb geleerd maar goed klopt idd mijn foute spelling :F

Dat run was toch iets te dus er uit gehaald.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 02:35:
[...]

Ja, dat wilde ik inderdaad ook zeggen. Misschien is het zelfs beter de drie credo's op verschillende regels te plaatsen.

Ik vind misschien het gebruik van hetzelfde lettertype voor het tekstblok niet helemaal geslaagd, daardoor wordt het wat onleesbaar. Ik zou daarvoor een wat neutraler font gebruiken.

Als laatste kleine dingetje vraag ik me af wat dat logootje linksonder moet voorstellen. Is dat een zombie? Op één of andere manier doet het me meer aan een robot lijken.

Voor de rest vind ik het geslaagd :Y De stijl zit er goed in, het heeft persoonlijkheid. Fijn!
Andere letter type gebruik voor tekst en andere voor titel is beter :D.

Ik heb nu twee versies weer gemaakt welke is beter?

[1]
Afbeeldingslocatie: http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/273/b/5/zombie_by_terreurbv-d2ztn3e.jpg
[2]
Afbeeldingslocatie: http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/273/f/7/without_by_terreurbv-d2ztn55.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind de eerste leuker :), geeft een echt gevoel. Laat ik maar niet in een monoloog over zombies strijden beginnen ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zou de tweede pakken. Deze print je dan uit en verfrommel je zodat er heel veel kreukels komen in het papier. Scan/fotografeer de boel weer, even bijwerken en gebruikt dat als eindresultaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 01-10-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ha, leuke verbeteringen! Ik vind de eerste variant leuker dan de tweede, die kreukels en bloedvlekken maken het wel "af" vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen de tweede, met de bloedvlekken van de eerste. De eerste vind ik leuk, maar de rommeligheid leidt af van het artwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
Weer verder gegaan met mijn schoolproject,
Samen met 2 klasgenoten moeten wij motiongraphics maken van wapens, ik ben verantwoordelijk voor de site en de flintlock (die nog niet af is :") ).

Het kanon staat er wel al op en is live te bewonderen:
Klik!

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/aczbm9.png

Edit: @hieronder: dat is wel een idee :9

[ Voor 5% gewijzigd door gybrus op 07-10-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ziet er wel leuk uit.

Het enige wat me stoort is het feit dat je drop shadow gebruikt. Dit doet het realisme dat je schept een beetje teniet. Maak eens je eigen schaduwen ipv drop shadow. Met name onder tafel/plank met de wapens zou dat een enorme verbetering zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ik heb weer even lopen pielen in photoshop en kwam met dit resultaat.
Oorspronkelijk is de haan een origami vogel (workshop uit photoshop creative), maar ik heb mijn eigen twist gegeven en dit is het resultaat :D

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/4163/haanoppapier.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Pablo11392 op 10-10-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik zag het wel pablo11392! _O-
pablo11392 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:09:
Wat zag je? Dat het niet lukt.... zoals gewoonlijk..?:P Yessssss gelukt :D

Oke opmerkingen welkom (en complimenten) :)
C:/Documents and Settings/Users/... dat :') :P

[ Voor 173% gewijzigd door jmxd op 10-10-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Wat zag je? Dat het niet lukt.... zoals gewoonlijk..?:P Yessssss gelukt :D

Oke opmerkingen welkom (en complimenten) :)

[ Voor 37% gewijzigd door Pablo11392 op 10-10-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voor geinteresseerden: er is weer een gfx contest geopend!

\[2D/3D] GFX Contest 6: Nature meets Industry

Doet allen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Ontwerp voor poster en flyer..

Afbeeldingslocatie: http://joost.wanted31.nl/Clubberz2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ziet er heel nice uit. Mooie kleurenovergang en vette sparkles. Je krijgt echt het gevoel dat het een house avond wordt. Alleen het woordje vestingbar (bovenaan) die heeft bij mij een dubbelziend effect. Zo een gevoel dat je moet knipperen met je ogen om scherp te stellen, maar dan veranderd er niets:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Erg mooi inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Erg mooie poster. Maar wel een klein kritiekpuntje. Ik vind dat de tekst Clubbers vrij donker is. Samen met een nog donkerdere achtergrond doet dit de tekst weinig opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
pablo11392 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:42:
Ziet er heel nice uit. Mooie kleurenovergang en vette sparkles. Je krijgt echt het gevoel dat het een house avond wordt. Alleen het woordje vestingbar (bovenaan) die heeft bij mij een dubbelziend effect. Zo een gevoel dat je moet knipperen met je ogen om scherp te stellen, maar dan veranderd er niets:P
Dat klopt.. hij heeft een beetje motion-blur.. bij de final is het al iets subtieler, dat je minder het idee krijgt dat je scheel bent.. :)
Erg mooie poster. Maar wel een klein kritiekpuntje. Ik vind dat de tekst Clubbers vrij donker is. Samen met een nog donkerdere achtergrond doet dit de tekst weinig opvallen.
Ja, dat vind ik zelf ook wel een beetje, maar ik krijg het niet helemaal goed.. probleem is dat ik ook niet echt tijd meer heb omdat het vandaag naar de drukker moet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Fijne poster :) ben benieuwd naar je final versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Mooi hoor, ziet er erg gaaf uit! Alleen zoals eerder gezegd even die motionblur van 'vestingbar' afhalen. Hoe doe je trouwens dat rook effect (of wil je dat geheim niet delen :P)?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
noes schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:37:
[...]

Mooi hoor, ziet er erg gaaf uit! Alleen zoals eerder gezegd even die motionblur van 'vestingbar' afhalen. Hoe doe je trouwens dat rook effect (of wil je dat geheim niet delen :P)?
Rook effect zijn gewoon brushes (http://qbrushes.net/photo...brushes/smoke-brushes/).. Over alle layers ligt een layer met een gradient van rood naar paars, met blendingmode overlay.. op die manier krijgt de rook ook de kleur.. Je moet dan wel de rook met een witte kleur in je layer plempen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Eswip schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:40:
Ja, dat vind ik zelf ook wel een beetje, maar ik krijg het niet helemaal goed.. probleem is dat ik ook niet echt tijd meer heb omdat het vandaag naar de drukker moet.. :P
Maak de rook eens iets donkerder. Wellicht dat dit het probleem oplost.

Misschien kan je de poster ook nog iets meer vullen.
Bijv. door:
- Vestingbar presents ietsjes groter maken.
- tekstblok onderin van tekstgrootte vergroten, zodat de eerste regel over de gehele breedte staat.
- beide Luxery clubbing en part deux teksten ietsjes vergroten

Dat zou de poster een minder lege indruk kunnen geven.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 14-10-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Mijn Deviant ID gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/287/d/4/id_by_terreurbv-d30qf6d.jpg

http://terreurbv.deviantart.com/

[ Voor 8% gewijzigd door 42dpi op 14-10-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Eswip schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Rook effect zijn gewoon brushes (http://qbrushes.net/photo...brushes/smoke-brushes/).. Over alle layers ligt een layer met een gradient van rood naar paars, met blendingmode overlay.. op die manier krijgt de rook ook de kleur.. Je moet dan wel de rook met een witte kleur in je layer plempen..
Geniaal :) Gaat in de bookmarks! thnx!

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 19:11
Wauw! Gave poster!

Die letters van Clubberz ziet er erg gaaf uit. Ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, maar het ziet er mooi uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Rakkerzero schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:53:
[...]

Maak de rook eens iets donkerder. Wellicht dat dit het probleem oplost.

Misschien kan je de poster ook nog iets meer vullen.
Bijv. door:
- Vestingbar presents ietsjes groter maken.
- tekstblok onderin van tekstgrootte vergroten, zodat de eerste regel over de gehele breedte staat.
- beide Luxery clubbing en part deux teksten ietsjes vergroten

Dat zou de poster een minder lege indruk kunnen geven.
Yup, ik vind hem ook erg leeg.

Verder ben ik even iets kwijt:
Hoe heette Brandsoftheworld vroeger? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang hier gekeken te hebben op het forum,zal ik nu toch eens een paar foto's uploaden die ik van de week gemaakt heb
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/8558/obscuur.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img541.imageshack.us/img541/9530/schoolphoto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dark Blue schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:46:
[...]

Yup, ik vind hem ook erg leeg.

Verder ben ik even iets kwijt:
Hoe heette Brandsoftheworld vroeger? :X
De url is na mijn weten altijd het zelfde geweest, wel noemden ze het vroeger "the best brands of the world" als ik het goed heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:11:
Na lang hier gekeken te hebben op het forum,zal ik nu toch eens een paar foto's uploaden die ik van de week gemaakt heb
[afbeelding]
[afbeelding]
Opletten op je randjes bij het knippen. (bij de 2e vooral).
Bij de meeste karakters zie je nog die "jaggy" knip randjes eromheen.
Beetje schaduw had het misschien ook wat leuker gemaakt!

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Bezig met een mock-up voor een cateraar, hier het menu:

Afbeeldingslocatie: http://files.jamiemarciano.me/sitedeals/catering/1.png

De huidige layout van de website is compleet roze en wou er toch wat herkenbaarheid inhouden, vandaar het roze. :P

op- en/of aanmerkingen worden altijd op prijs gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staan er puntjes voor voor bedrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
In de huidige layout heet die link "<bedrijfsnaam> voor bedrijven", toen ik het in photoshop zette leek dit logisch maar nu ik er nog eens naar kijk en er direct een opmerking over krijg blijkbaar niet :P
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste