KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB
Ziet er strak uit, alleen die kartelrandjes onderin zijn een beetje storend vind ik.
Alles heeft een heel strak uiterlijk, en de kartelrandjes passen daar niet echt bij.
Mischien mooi om daar een strakke rand van te maken met een lichter kleurtje, eventueel iets van diepte erin?
Voor de rest echt mooi, kleuren passen lekker bij elkaar, (kan ook in combinatie met de foto zijn, maar voelt gewoon goed aan)
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Mijn tip is om minder te omlijnen, of bewust omlijnen (zoals die freaky Mickey), hoewel dat best 'n uitdaging is...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik ben de laatste dagen/weken alles aan het tekenen en maken wat in mij opkomt (ik heb er nog zo 100+ maar die bespaar ik iedereen) dus ja ben wel aan het experimenten tijdens dit proces.Dark Blue schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:41:
@TerreurBV: hmm apart... dit is niet de stijl die ik van je ken. Aan het experimenteren?
Mijn tip is om minder te omlijnen, of bewust omlijnen (zoals die freaky Mickey), hoewel dat best 'n uitdaging is...
Omlijnen is idd best tricky net als met reflectie waar wel en waar niet en zeker niet te veel.
Si vis pacem, para bellum
Op auto's worden vaak nog reflecties toegepast waarin bomen en fijne struiken te herkennen zijn. Dat doet je denken dat de auto in een prachtig natuurlijke omgeving stond, en niet een saaie grijze fabriek
Die cliché-chroomreflecties die bij Photoshop zitten (blauw-wit-oker-wit-blauw) zijn eigenlijk een abstrahering van een woestijn met 'n strakblauwe hemel. Only in America!
Het is trouwens inderdaad niet zo erg om maar een fractie van je experimenten te posten. Mijn ervaring daarmee is dat wanneer je een absurd kleine selectie moet maken uit veel 'werk met potentie' je zo nauw gaat kijken, dat alleen de allerbeste dingen eruit komen. Dat is moeilijk, maar goed. Want doorborduren op 10 'wel leuke' ideeën maakt je doelloos en zorgt er uiteindelijk voor dat geen van die 10 projecten echt je aandacht heeft.
En als je na 2 maanden opeens weer tegen je 'tweederangs-ideeën' aanloopt, zijn die weer heel inspirerend!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Alvast bedankt,
Robbert

Weer ff wat geprutst in photoshop. Wat vinden jullie er van?
En waarom een koe denken jullie misschien... Omdat ik in het platteland woon en omgeven ben door die beesten

[ Voor 13% gewijzigd door Pablo11392 op 06-09-2010 20:57 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Opzich leuk maar beter als je die koeie over tekenend of schilderde.pablo11392 schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:56:
[afbeelding]
En waarom een koe denken jullie misschien... Omdat ik in het platteland woon en omgeven ben door die beesten
En niks mis met koeien *TerreurBV heeft diploma veehouderij*
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Ik mis de kleuren die in je verf emmers zit in de rest van je plaat.pablo11392 schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:56:
[afbeelding]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Nee gewoon met photoshop met de brush tool het overtekenen van die koe digitaal.pablo11392 schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:54:
Je bedoelt in het echt tekenen en dan in scannen ofzo?
Misschien hele domme vraag, maar dat overtekenen, pak ik dan gewoon een brush en ga ik de lijntjes af van die koe of is er een speciale manier. Dat zal haast wel... Ben nog geen pro photoshopper dus vandaar die vraagTerreurBV schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:39:
[...]
Nee gewoon met photoshop met de brush tool het overtekenen van die koe digitaal.

Na enkele uren photoshoppen kwam ik met dit resultaat.
Hierop kreeg ik het volgende commentaar:
En dat was het precies, een simpele ruisfilter.Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:24:
Ik vind het best fraai geworden, alleen de regen overtuigt me niet echt. Het voelt als een soort langwerpig ruisfilter in plaats van echt als regen.
Dus het eerste wat ik heb aangepakt is de regen. Deze bestaat nu uit 3 lagen, achtergrond (1 laag) voor kerk langs, voorgrond (2 lagen kleine/grote druppels).
Vervolgens heb ik op de rechter gebouwen het zonlicht verwijderd.
Hierna regen spetters toegevoegd aan de daken van de kerk, rechter en linker gebouwen.
En als laatste heb ik de vloedgolf volledig verandert. Ik ben totaal opnieuw begonnen en het water is nu meer 1 geheel, zijn de auto's rechts vervangen en heb ik rechts/links onder in de hoek water plons gemaakt (alsof dit tegen de camera aankomt).
Zie hier de nieuwe versie:
Ik ben al redelijk tevreden (al ben ik nooit echt tevreden), maar alle opmerkingen zijn welkom want er is vast nog wel het een en ander wat ik over het hoofd heb gezien of beter kan.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik wil een nieuwe kast gaan maken voor me pc want deze gebruik ik namelijk als multimedia apparaat en dus ook voor het streamen van beeld.
Daarom staat deze ook in de woonkamer

Nou zou ik graag een leuke voor het oog aantrekkelijk kast willen maken maar aangezien ik echt geen fantasie heb (was een van die jongens bij de tekenles na 5lessen nog niks op papier had
 ) zou ik willen vragen of een van jullie een leuk ontwerp / print voor de kast wil ontwerpen.
 ) zou ik willen vragen of een van jullie een leuk ontwerp / print voor de kast wil ontwerpen. Ik had iets van een beetje "blije" multimedia dingen zoals games, films en series ingedachte, zolang het een beetje cartoony is.
Dit wil ik dan uitprinten op fotosticker papier (net dat woord geleerd op google
 ) en er op plakken en dan met een laagje varnisch over heen.
 ) en er op plakken en dan met een laagje varnisch over heen.Ik hoop dat iemand het leuk vind om zo iets te maken
ben trouwens door dit artikel op het idee gekomen
Met of zonder BTW?Ward191 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:53:
Hoi grafische experts,
Ik wil een nieuwe kast gaan maken voor me pc want deze gebruik ik namelijk als multimedia apparaat en dus ook voor het streamen van beeld.
Daarom staat deze ook in de woonkamer
Nou zou ik graag een leuke voor het oog aantrekkelijk kast willen maken maar aangezien ik echt geen fantasie heb (was een van die jongens bij de tekenles na 5lessen nog niks op papier had) zou ik willen vragen of een van jullie een leuk ontwerp / print voor de kast wil ontwerpen.

Ik had iets van een beetje "blije" multimedia dingen zoals games, films en series ingedachte, zolang het een beetje cartoony is.
Dit wil ik dan uitprinten op fotosticker papier (net dat woord geleerd op google) en er op plakken en dan met een laagje varnisch over heen.
Ik hoop dat iemand het leuk vind om zo iets te maken
ben trouwens door dit artikel op het idee gekomen
Ziet er goed uit maar needs more BaySplosions!!Dreanor schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:32:
Ik ben al redelijk tevreden (al ben ik nooit echt tevreden), maar alle opmerkingen zijn welkom want er is vast nog wel het een en ander wat ik over het hoofd heb gezien of beter kan.

Fck Yeah!
Mooi! Ik zou alleen nog even wat met de kleuren van het water doen. Het is voor in deze foto nu te helder en eigenlijk ook wel wat te wit. Slordig voorbeeldje.Dreanor schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:32:
//edit: Ik zie net dat ik de verkeerde versie heb gepakt.. Nja, het idee blijft hetzelfde.
[ Voor 6% gewijzigd door Rogier.V op 07-09-2010 23:43 ]
Wauw Pendaco, ik moest even BaySplosions googlen
Eens kijken wat ik daarmee doe want BaySplosions make everything more Awesome KABLOOM!Baysplosions
1.) A technique used in movies to attract men's interest.

(we hebben een baysplosion smiley nodig)
En Rogier.V je hebt gelijk. Ik had het zelf niet gezien, was helemaal onder de indruk van mijn water/doom scene.
Ik zat nog wel te denken aan een laatste nabewerking met kleur (zoals velen dat doen) al vind ik niet echt dat de foto het nodig heeft een nabewerking met kleur (afgezien van het water).
Nogmaals, bedankt voor de feedback!
Edit: Owja, dan had ik nog een vraagje! Is deze foto goed uit te printen in full colour op groot formaat door een copy-shop (poster formaat). De resolutie is hoog genoeg (2816x2112 pixels) maar ik vroeg mij af of het misschien te druk is ofzo ...
[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 08-09-2010 10:31 ]
verder is het witte busje dat wegspoelt niet helemaal goed qua kleuren enzo...
http://i1035.photobucket....cijfer-1.jpg?t=1284057265
Een echte cijfer koe:P
Een askoeii
Kun je de voormalige luxor (Club X) ook niet even destroyen? is me een keer een balle tent.
een askoeii? uhum.. die snap ik ff niet?
[google=ascii]pablo11392 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:22:
[...]
een askoeii? uhum.. die snap ik ff niet?
Hahaha, tuurlijk. Dat gebouw is het idd niet waard om gespaard te blijven. Zal eens kijken of ik meer gebouwen een dergelijk lot gun. Maar dat gaat wel even duren, ben de komende tijd met iets heel anders bezig.TerreurBV schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:21:
Kun je de voormalige luxor (Club X) ook niet even destroyen? is me een keer een balle tent.
En dan niet ff een vraagje (nogmaals):
Is mijn photoshop projectje goed te printen in full colour? Ik heb namelijk nog nooit iets zelf gemaakt wat ik wil laten uitprinten op poster formaat. Qua pixels zit ik wel goed met het orgineel want die is 2816x2112.
Alleen weet ik niet in hoeverre de details er goed uit komen (regen/spetters). Of is alles wat op je monitor kan ook op papier te drukken?
Verwijderd
Bovendien vind ik dat nou niet echt heel veel pixels, al kom je er waarschijnlijk wel redelijk mee weg. Echt op posterformaat (A1, A0) wordt het waarschijnlijk wel wat onscherp, maar die posters bekijk je toch van verder weg. Zolang je er dan niet met je neus bovenop gaat staan valt het meestal wel mee.
Bedankt voor de info en dat laatste klopt zekers. Ik heb laatst eens een (oude) poster van Lord of the Rings up close and personal bekeken maar wat een amateur knip en plakwerk zeg ... haar wat gewoon als 1 lijn is uitgeknip (en niet haar voor haar) bijvoorbeeld. En zo heel scherp is het allemaal niet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:42:
Je kan wat rare kleuren krijgen als je 'm in RGB hebt gemaakt en het CMYK wordt uitgeprint (is altijd CMYK met printen). Als je dat wil voorkomen kan je 'm ook opmaken in CMYK, dan zie je al beter wat het uiteindelijk wordt, al mis je dan dus wel een deel van je kleurruimte (veel lijkt fletser).
Bovendien vind ik dat nou niet echt heel veel pixels, al kom je er waarschijnlijk wel redelijk mee weg. Echt op posterformaat (A1, A0) wordt het waarschijnlijk wel wat onscherp, maar die posters bekijk je toch van verder weg. Zolang je er dan niet met je neus bovenop gaat staan valt het meestal wel mee.
Ik heb besloten gewoon een poging wagen, eerst op A3 om eens te kijken hoe de kleuren eruit komen. Dan eventueel een maatje (of twee) groter uitprinten, A2 is misschien al mooi groot genoeg om ergens op de muur te plakken. Wel ga ik jou advies opvolgen en het in CMYK opmaken en vergelijken.
En dat van pixels, photoshop geeft aan als je image size aan laat geven in meters dat het dan 100 x 80 cm is. Maar dat is dus niet helemaal waar?
Verwijderd
Over het algemeen is dat een goed idee, als je het wil printenDreanor schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:47:
Wel ga ik jou advies opvolgen en het in CMYK opmaken en vergelijken.
Dat hangt van je DPI (dots per inch, 1 inch = 2,54 cm) af als je het print. Over het algemeen is drukwerk 300 dpi. Dat betekent dus dat je voor een kwalitatieve afdruk voor een stukje van 5 cm al ~600 pixels nodig hebt. In de praktijk kom je meestal nog wel heel aardig weg met een stuk minder dan dat, maar dat is wel altijd goed om in je achterhoofd te houden. Je kan je printer/computer echter ook instellen tevreden te zijn met minder dots/pixels per inch, wat waarschijnlijk bij jou gebeurt.En dat van pixels, photoshop geeft aan als je image size aan laat geven in meters dat het dan 100 x 80 cm is. Maar dat is dus niet helemaal waar?
Nog een klein dingetje: op je beeldscherm heet het PPI (pixels per inch) en als je het afdrukt heet het DPI (dots per inch). Sommige mensen willen nog wel eens zeuren als je die twee door elkaar haalt omdat het natuurlijk niet exact hetzelfde is, daarom is het wel handig dat even extra te benadrukken

comments welkom
Mag ik vragen waar je die Golden Gate Bridge foto vandaan hebt geplukt?gybrus schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:35:
Een templateje waar ik mee bezig ben, die brug is een dummy afbeelding ik heb op het moment geen betere afbeelding om mee te werken.
[afbeelding]
Oh, I just asked...
Ontopic:
Ik ben maar eens begonnen aan een illustratie overtreksel die ik al een hele poos geleden wilde doen:

Lijkt me wel mooi als poster, of op een t-shirt ofzo.
[ Voor 28% gewijzigd door Copyman op 11-09-2010 23:43 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
http://media.monkeyminds.nl/ontwerpvoorstelpedicure.jpg
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Cool.Copyman schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:32:
[...]
Mag ik vragen waar je die Golden Gate Bridge foto vandaan hebt geplukt?
Oh, I just asked...
Ontopic:
Ik ben maar eens begonnen aan een illustratie overtreksel die ik al een hele poos geleden wilde doen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me wel mooi als poster, of op een t-shirt ofzo.
Alleen niet echt origineel

Ik ken de t-shirts idd, van Bart Aalbers. Het verschil is dat ik het portret authentiek wil houden. Bart Aalbers heeft hem meer cartoonish gemaakt.Twylight schreef op zondag 12 september 2010 @ 00:57:
[...]
Cool.
Alleen niet echt origineel
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Das de Golden Gate nietCopyman schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:32:
Mag ik vragen waar je die Golden Gate Bridge foto vandaan hebt geplukt?
Oh, I just asked...
Het is de Akashi Kaikyo bridge in Japan. Deze foto komt dicht in de buurt maar is 'm net niet.
is hij dat niet gewoon maar dan gespiegeld ?Pendaco schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:41:
[...]
Das de Golden Gate nietDe Golden Gate heeft ook geen dubbel dek (zie tram/trein).
Het is de Akashi Kaikyo bridge in Japan. Deze foto komt dicht in de buurt maar is 'm net niet.
http://thedexter1111.devi...y-tonvanalebeek-170895899
Nee, de boten zijn andersdarkpluisje schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:26:
[...]
is hij dat niet gewoon maar dan gespiegeld ?

Bedankt voor jullie hulp en kaesve bedankt voor de juiste link!
Het volgende plaatje lijkt me erg standaard,

maar ik kan met TinEye en Google niet echt vinden wat ik wil. Van die hoge toren kan ik zien dat dat de CN tower is, en de rest roept ook vage herkenning op. Het lijkt me dus een willekeurige compositie. Waar kan ik dat soort stockimages vinden of waar vindt ik een heleboel skylines?
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Op iStockPhoto is er wel wat te vinden, uiteraard tegen betaling, maar als je beetje handig met Google bent zijn ze ook wel daar mee (graties) te vindenJogai schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:22:
Ik weet dat een "Waar vind ik...?"-topic niet mag, maar zou toch zo een soort vraag willen stellen.
Het volgende plaatje lijkt me erg standaard,
[afbeelding]
maar ik kan met TinEye en Google niet echt vinden wat ik wil. Van die hoge toren kan ik zien dat dat de CN tower is, en de rest roept ook vage herkenning op. Het lijkt me dus een willekeurige compositie. Waar kan ik dat soort stockimages vinden of waar vindt ik een heleboel skylines?
http://www.istockphoto.co...ile&text=skyline%20vector
Verwijderd
Is allemaal een beetje gemaakt met photoshop 5 en 6.. toen grungeshopjes nog cool waren om te maken.
Old stuff dus
56k6 alert.. maar wie gebruikt dat nog ? .....
[ Voor 77% gewijzigd door Dark Blue op 20-09-2010 22:18 . Reden: Dit is een forum, geen plaatjesdump. ]
Maarja da's een kwestie van smaak
Ennehh mavi????? Hoe zit het met die vrouw-boom plaat van je?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Tnx : ) Ik zal het ook zonder de mist proberen.Noxious schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:43:
Nice mavialleen stoort het me lichtjes dat de 'mist' ook voor haar zit, die zou ik meer op de achtergrond laten.
Maarja da's een kwestie van smaak
Niet te lang kijken dan hahaGuillome schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:54:
Mooi Mavi, alleen na iets langer kijken vond ik het steeds iets minder mooi worden, weet niet waarom. Maar blijft mooi!
Ennehh mavi????? Hoe zit het met die vrouw-boom plaat van je?
http://no-illusions.nl/starcraft/v2/ (geen sitecheck, het is maar een plaatje/t.net logo staat er maar in als voorbeeld). Ik vind het zelf wel aardig en krijg er ook wel positieve feedback over alleen vind ik de rechterkant te rood vergeleken met de rest. Iemand misschien een goed idee hoe ik dat wat kan veranderen of zit ik er gewoon te lang naar te kijken.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik zou de bomen op de voorgrond weghalen.
Thanks Mavi, ik vind dit zo`n mooie plaat
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Gelukkig komt die vrouw-boom of boom-vrouw met het water uit haar handen komend in het echte bos wel voor of niet?Loev schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:11:
Ziet er goed uit Mavi, alleen de verhoudigen kloppen niet helemaal. Zie de vogels in de boom en de eland. De bomen op de achtergrond en op de voorgrond. En de bloemen rechts die even groot zijn als de bomen links.
Ik zou de bomen op de voorgrond weghalen.
Het is mij ook opgevallen, maar omdat het een fantasie plaat is kan het. Misschien is het ietsje mooier als het meer in verhouding is, maar vind het geen punt en wel mooi eigenlijk.
Alleen de mist achter de zand bult (of berg) is iets te wit naar mijn mening, maar nu ben ik op zoek naar iets om over te "klagen".
Vind het een super plaat, mooi gedaan!
Nu weet ik dat wat op je scherm nooit hetzelfde is als wat er uit de printer komt, maar zo'n groot verschil?
Wat is er mogelijk om dit tegen te gaan? Moet ik de plaat lichter maken of blauw eruit filteren of rood meer eruit laten springen?
Op zich zit het er nog niet eens zo gek uit, maar tis te donker. Bij daglicht is het te doen maar als er maar iets schadow of schemer is dan wordt de plaat heel erg donker waardoor je niet zoveel meer ziet (wat dus niet de bedoeling is).
ps. het gaat om deze afbeelding:
Dat heb ik al gedaan en daar kwam het grote verschil naar voren. Nu vraag ik advies hoe ik donker blauwe waas in photoshop tegen moet gaan? Meer rood toevoegen, minder blauw, of gewoon lichter maken
Allereerst eens kijken hoe het op je scherm eruit ziet (niet op 'n willekeurig ander scherm of dat bij de printshop). Vergelijk je print en je scherm bij goed daglicht. Niet bij schemer of bij gelig lamplicht. Zie je de waas erin terug?Dreanor schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:36:
[...]
Dat heb ik al gedaan en daar kwam het grote verschil naar voren. Nu vraag ik advies hoe ik donker blauwe waas in photoshop tegen moet gaan? Meer rood toevoegen, minder blauw, of gewoon lichter maken
Ga vooral niet dan allerlei calibratiewizards runnen of een kleurprofiel downloaden voor je monitor. Dat is van later zorg
Het is ook handig om direct een paar kadertjes in de afbeelding in gedachten te houden waaraan je gelijk kunt zien of de zweem weg is, het contrast goed is, de zwarten niet dichtlopen en de witten niet uitgebeten zijn.

Op die doekjes komen wapens te liggen en waar "JAAR" staat wordt uiteraard vervangen met het jaar van het desbetreffende wapen.
Ziet er wel leuk uit verder.
[ Voor 11% gewijzigd door the_RJ op 28-09-2010 22:51 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Verwijderd
Of de vloer omlaag, dan hou je het voordeel dat je de wapens kan zienthe_RJ schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:47:
Ik weet niet of je het misschien gedaan hebt zodat de wapens straks goed zichtbaar zijn, maar de tafel lijkt door het perspectief nu naar beneden te hangen onder een hoek, omdat de lijnen bijna hetzelfde lopen als de vloer. Voor het beeld zou de tafel dus iets omhoog getild moeten worden, althans zo komt het op mij over.
Dat is dan waarschijnlijk de betere oplossing jaVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:56:
[...]
Of de vloer omlaag, dan hou je het voordeel dat je de wapens kan zien
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
"RUN! DON'T LOOK BACK, KEEP RUNNING!" zou al een vooruitgang zijn volgens mij.
Verder is het meervoud van zombie gewoon zombies, zombie's is fout Engels. In de kleine tekst doe je het goed, in de titel niet.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Ja, dat wilde ik inderdaad ook zeggen. Misschien is het zelfs beter de drie credo's op verschillende regels te plaatsen.SnoeiKoei schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:26:
Leuke stijl maar imho leest "RUN DON'T LOOK BACK KEEP RUNNING" niet lekker zo zonder interpunctie.
Ik vind misschien het gebruik van hetzelfde lettertype voor het tekstblok niet helemaal geslaagd, daardoor wordt het wat onleesbaar. Ik zou daarvoor een wat neutraler font gebruiken.
Als laatste kleine dingetje vraag ik me af wat dat logootje linksonder moet voorstellen. Is dat een zombie? Op één of andere manier doet het me meer aan een robot lijken.
Voor de rest vind ik het geslaagd
 De stijl zit er goed in, het heeft persoonlijkheid. Fijn!
 De stijl zit er goed in, het heeft persoonlijkheid. Fijn!
                                                True true true, ik heb geen idee waarom ik mij het zo aan heb geleerd maar goed klopt idd mijn foute spellingSnoeiKoei schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:26:
Leuke stijl maar imho leest "RUN DON'T LOOK BACK KEEP RUNNING" niet lekker zo zonder interpunctie.
"RUN! DON'T LOOK BACK, KEEP RUNNING!" zou al een vooruitgang zijn volgens mij.
Verder is het meervoud van zombie gewoon zombies, zombie's is fout Engels. In de kleine tekst doe je het goed, in de titel niet.

Dat run was toch iets te dus er uit gehaald.
Andere letter type gebruik voor tekst en andere voor titel is beterVerwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 02:35:
[...]
Ja, dat wilde ik inderdaad ook zeggen. Misschien is het zelfs beter de drie credo's op verschillende regels te plaatsen.
Ik vind misschien het gebruik van hetzelfde lettertype voor het tekstblok niet helemaal geslaagd, daardoor wordt het wat onleesbaar. Ik zou daarvoor een wat neutraler font gebruiken.
Als laatste kleine dingetje vraag ik me af wat dat logootje linksonder moet voorstellen. Is dat een zombie? Op één of andere manier doet het me meer aan een robot lijken.
Voor de rest vind ik het geslaagdDe stijl zit er goed in, het heeft persoonlijkheid. Fijn!
Ik heb nu twee versies weer gemaakt welke is beter?
[1]

[2]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 01-10-2010 19:58 ]
Verwijderd
Samen met 2 klasgenoten moeten wij motiongraphics maken van wapens, ik ben verantwoordelijk voor de site en de flintlock (die nog niet af is :") ).
Het kanon staat er wel al op en is live te bewonderen:
Klik!

Edit: @hieronder: dat is wel een idee
[ Voor 5% gewijzigd door gybrus op 07-10-2010 21:53 ]
Het enige wat me stoort is het feit dat je drop shadow gebruikt. Dit doet het realisme dat je schept een beetje teniet. Maak eens je eigen schaduwen ipv drop shadow. Met name onder tafel/plank met de wapens zou dat een enorme verbetering zijn.
Oorspronkelijk is de haan een origami vogel (workshop uit photoshop creative), maar ik heb mijn eigen twist gegeven en dit is het resultaat

[ Voor 24% gewijzigd door Pablo11392 op 10-10-2010 22:10 ]

C:/Documents and Settings/Users/... datpablo11392 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:09:
Wat zag je? Dat het niet lukt.... zoals gewoonlijk..?Yessssss gelukt
Oke opmerkingen welkom (en complimenten)
[ Voor 173% gewijzigd door jmxd op 10-10-2010 22:12 ]
Oke opmerkingen welkom (en complimenten)
[ Voor 37% gewijzigd door Pablo11392 op 10-10-2010 22:11 ]
\[2D/3D] GFX Contest 6: Nature meets Industry
Doet allen mee!
Erg mooie poster. Maar wel een klein kritiekpuntje. Ik vind dat de tekst Clubbers vrij donker is. Samen met een nog donkerdere achtergrond doet dit de tekst weinig opvallen.
Dat klopt.. hij heeft een beetje motion-blur.. bij de final is het al iets subtieler, dat je minder het idee krijgt dat je scheel bent..pablo11392 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:42:
Ziet er heel nice uit. Mooie kleurenovergang en vette sparkles. Je krijgt echt het gevoel dat het een house avond wordt. Alleen het woordje vestingbar (bovenaan) die heeft bij mij een dubbelziend effect. Zo een gevoel dat je moet knipperen met je ogen om scherp te stellen, maar dan veranderd er niets:P
Ja, dat vind ik zelf ook wel een beetje, maar ik krijg het niet helemaal goed.. probleem is dat ik ook niet echt tijd meer heb omdat het vandaag naar de drukker moet..Erg mooie poster. Maar wel een klein kritiekpuntje. Ik vind dat de tekst Clubbers vrij donker is. Samen met een nog donkerdere achtergrond doet dit de tekst weinig opvallen.
Mooi hoor, ziet er erg gaaf uit! Alleen zoals eerder gezegd even die motionblur van 'vestingbar' afhalen. Hoe doe je trouwens dat rook effect (of wil je dat geheim niet delen
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Rook effect zijn gewoon brushes (http://qbrushes.net/photo...brushes/smoke-brushes/).. Over alle layers ligt een layer met een gradient van rood naar paars, met blendingmode overlay.. op die manier krijgt de rook ook de kleur.. Je moet dan wel de rook met een witte kleur in je layer plempen..noes schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:37:
[...]
Mooi hoor, ziet er erg gaaf uit! Alleen zoals eerder gezegd even die motionblur van 'vestingbar' afhalen. Hoe doe je trouwens dat rook effect (of wil je dat geheim niet delen)?
Maak de rook eens iets donkerder. Wellicht dat dit het probleem oplost.Eswip schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:40:
Ja, dat vind ik zelf ook wel een beetje, maar ik krijg het niet helemaal goed.. probleem is dat ik ook niet echt tijd meer heb omdat het vandaag naar de drukker moet..
Misschien kan je de poster ook nog iets meer vullen.
Bijv. door:
- Vestingbar presents ietsjes groter maken.
- tekstblok onderin van tekstgrootte vergroten, zodat de eerste regel over de gehele breedte staat.
- beide Luxery clubbing en part deux teksten ietsjes vergroten
Dat zou de poster een minder lege indruk kunnen geven.
[ Voor 32% gewijzigd door Zerora op 14-10-2010 12:57 ]

http://terreurbv.deviantart.com/
[ Voor 8% gewijzigd door 42dpi op 14-10-2010 16:30 ]
GeniaalEswip schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:49:
[...]
Rook effect zijn gewoon brushes (http://qbrushes.net/photo...brushes/smoke-brushes/).. Over alle layers ligt een layer met een gradient van rood naar paars, met blendingmode overlay.. op die manier krijgt de rook ook de kleur.. Je moet dan wel de rook met een witte kleur in je layer plempen..
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Wauw! Gave poster!
Die letters van Clubberz ziet er erg gaaf uit. Ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, maar het ziet er mooi uit!!
Yup, ik vind hem ook erg leeg.Zerora schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:53:
[...]
Maak de rook eens iets donkerder. Wellicht dat dit het probleem oplost.
Misschien kan je de poster ook nog iets meer vullen.
Bijv. door:
- Vestingbar presents ietsjes groter maken.
- tekstblok onderin van tekstgrootte vergroten, zodat de eerste regel over de gehele breedte staat.
- beide Luxery clubbing en part deux teksten ietsjes vergroten
Dat zou de poster een minder lege indruk kunnen geven.
Verder ben ik even iets kwijt:
Hoe heette Brandsoftheworld vroeger?

Verwijderd

De url is na mijn weten altijd het zelfde geweest, wel noemden ze het vroeger "the best brands of the world" als ik het goed heb..Dark Blue schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:46:
[...]
Yup, ik vind hem ook erg leeg.
Verder ben ik even iets kwijt:
Hoe heette Brandsoftheworld vroeger?
Opletten op je randjes bij het knippen. (bij de 2e vooral).Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:11:
Na lang hier gekeken te hebben op het forum,zal ik nu toch eens een paar foto's uploaden die ik van de week gemaakt heb
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de meeste karakters zie je nog die "jaggy" knip randjes eromheen.
Beetje schaduw had het misschien ook wat leuker gemaakt!

De huidige layout van de website is compleet roze en wou er toch wat herkenbaarheid inhouden, vandaar het roze.
op- en/of aanmerkingen worden altijd op prijs gesteld

:strip_icc():strip_exif()/u/268151/crop5f05f05a641cf_cropped.jpeg?f=community) 

/u/161857/avatar.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/233732/crop63c0077204b8d_cropped.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/21924/crop63d689bec88fd_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/278471/crop5cfabf5f0979e_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/356398/crop5be31f39bc065_cropped.jpeg?f=community) 

:strip_exif()/u/70175/avatar_pino.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/90617/hitchhiking.jpg?f=community) 

/u/19875/deadmau5-got.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/155072/crop6647ed96abf11_cropped.jpg?f=community) 
            /u/195432/crop639b3478f123f_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/295549/crop56eca4759ac3c_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/116001/crop5db1ffa2442b3_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/196949/lzfy.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/61340/125281113_256.jpg?f=community) 
            /u/20329/donald%2520avatar.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/64272/Ava1.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/32121/crop5ab24c1dd5abd_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/133518/Wazzup60x60.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/322227/crop5cc0dfd3bbef2_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/73367/jd1.gif?f=community) 

/u/116525/tweakicon.png?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/185659/daaninauto_klein.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/95810/WS_Ava2.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/117395/crop56d89ee8b9c84_cropped.jpeg?f=community)