is inderdaad vetRoyK schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:18:
...
Het einde is echt vet geworden. 2 lagen die over elkaar heen schuiven en echt mooie diepte creëren. Trots!!
leuk gedaan.
is inderdaad vetRoyK schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:18:
...
Het einde is echt vet geworden. 2 lagen die over elkaar heen schuiven en echt mooie diepte creëren. Trots!!
Verwijderd
Wat render je nou steeds? Dat begrijp ik niet zo goed.RoyK schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:18:
[edit] klaar met de rende. Maar niet tevreden. Opnieuw renderen en de settings een beetje opschroeven! Het einde is echt vet geworden. 2 lagen die over elkaar heen schuiven en echt mooie diepte creëren. Trots!!
Dat dusI kept the 2 layers separate and played a bit in Adobe Premiere for the depth effect
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2012 06:05 ]
[ Voor 13% gewijzigd door RoyK op 14-10-2012 08:23 ]
Verwijderd
Goed gedaan maar rond d'r mond is het wel iets te donker, nu is het net als of ze een baard heeftVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:04:
Ik heb hier gister even de wacom weer uit de kast gehaald en ik dacht.. laat ik maar weer eens wat gaan painten in Adobe Photoshop sinds ik sindskort cs6 gekocht heb..!
[afbeelding]
Feedback geliefd..!
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Hmm, ik zie het meer als een donker schaduw, sinds ik uit het donker lila ben begonne42dpi schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Goed gedaan maar rond d'r mond is het wel iets te donker, nu is het net als of ze een baard heeft
[ Voor 4% gewijzigd door enderbram op 15-10-2012 17:12 ]
Verwijderd
Probeer het groen.varkenshaandinges meer aftwerken en hem een beetje met schaduwen in het plaatje te verwerken verder komt het wel goed denk ikenderbram schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:00:
Ik moet voor Nederlands een uitzetting schrijven over een fantasiedier. Hier mocht een afbeelding bij, dus heb ik geprobeerd een mooi plaatje bij mijn Groenevarkenshaan te maken
Ben wel blij met het resultaat
[afbeelding]
Feedback is welkom
Bedoel je de schaduwen op de grond of het varken?Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:49:
[...]
Probeer het groen.varkenshaandinges meer aftwerken en hem een beetje met schaduwen in het plaatje te verwerken verder komt het wel goed denk ik
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
ThanksSpike_wolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:36:
Het varken ziet er eigenlijk prima uit, dat hij geen schaduwen op de grond werpt zorgt ervoor dat je direct ziet dat hij niet in de foto thuis hoort, nu heb je niet een foto uitgezocht die het je op schaduw gebied makkelijk maaktMaar met schaduwen op de grond ziet hij er veel beter uit
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 44% gewijzigd door WernerL op 25-10-2012 18:58 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Verwijderd
The devil is in the details.
[ Voor 14% gewijzigd door WernerL op 25-10-2012 20:11 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ziet er goed uit, geinspireerd door Alexander Koshelkov?
Dat ding aan de linkerkant lijkt mij toch echt een boomRoyK schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:43:
Niet in het bijzonder. Ik volg zijn werk wel hoor...dit is echt een eigen inspiratie / fantasie
Ps, het is niet een boom..maar een stukje struik die heel dichtbij staat en weinig kleur heeft. Maar..toegegeven..nu ik er langer naar kijk vind ik hem een beetje ongelukkig.. Die ga ik nog een paar grote blaadjes geven en een zachte blur ivm out of focus
Klopt 't dat de omgevallen containers half door de containers ervoor schijnen? (rechtsboven de eerste C van rechts als je cosco leest)
Ziet er al goed uit! Een modulaire letter is altijd lastig omdat je vroeg of laat tegen problemen aanloopt die je stukjes niet kunnen oplossen. Je 'e' is een goede oplossing met de stukjes die je hebt!MBree schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:19:
denk dat het hier thuis hoort
was een opdracht voor school maar vond hem wel goed gelukt.
modulair lettertype
reacties graag
[afbeelding]
Op de high ress zie je het beter dan hier..dat er geen containers door heen schijnenagentorangina schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 23:29:
[...]
Klopt 't dat de omgevallen containers half door de containers ervoor schijnen? (rechtsboven de eerste C van rechts als je cosco leest)
Ben benieuwd naar het filmpje!
Je hebt helemaal gelijk, 't is een schaduw, op low res leek het de kromming goed te volgen dus mijn foutRoyK schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:09:
[...]
Op de high ress zie je het beter dan hier..dat er geen containers door heen schijnen
ik heb hem er in zitten haha!agentorangina schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:09:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, 't is een schaduw, op low res leek het de kromming goed te volgen dus mijn fout
@MdB-95,
Ken je trouwens Fontstruct? Daar maak je heel makkelijk een werkend letterype van je systeem.
[ Voor 37% gewijzigd door MBree op 04-11-2012 12:36 ]
Da's echt heel vet Roy! De sfeer is spot on.
Dankje! Vind je de plaatsing van het onderwerp in #1 ook interessanter?Hahn schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:35:
Eerste vind ik interessanter, omdat de tweede vrij kaal oogt als je het mij vraagt
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 04-11-2012 15:41 ]
Kijk, je slaat de spijker op z'n kop, da's precies waar het om gaat!Hahn schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:40:
#1 breekt een beetje met de 'regels' van fotografie, want zoals je zei springt 'ie nu meer het beeld uit. Maar daar heb ik soms schijt aan, ik vind dat 'ie het scherm uit lijkt te springen leuker dan dat 'ie het scherm in komt springen (bij #2), dat oogt wat meer lafjes, ook al hangen ze op beide plaatjes op dezelfde hoogte
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 06-11-2012 17:09 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Letters was meer leesbaar maken en niet te veel laten weg vallen met de achtergrond kleur. En misschien wat grotere voorbeeld plaatjes die moeten juist heel uitnodigend zijn om op te klikken.Ronnyrr schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:25:
Bezig met een redesign voor me portfolio en zou er graag wat feedback op ontvangen.
Comments, tips, vragen? Allemaal welkom.
[afbeelding]
Si vis pacem, para bellum
[ Voor 56% gewijzigd door Dreanor op 15-11-2012 23:16 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Thanks voor je reactie!42dpi schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:53:
[...]
Letters was meer leesbaar maken en niet te veel laten weg vallen met de achtergrond kleur. En misschien wat grotere voorbeeld plaatjes die moeten juist heel uitnodigend zijn om op te klikken.
De timeline word inderdaad interactief. Hiermee ben ik nu ook bezig in in de script fase dmv jQuery.Dreanor schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:14:
Als die timeline interactief wordt zou dat wel heel gaaf zijn, dat je met je muis op speelse en leuke manier veel info over jou/je projecten kan vinden daar doet denk ik veel voor mensen.
Tja, creatieve typografie via Google images is nou juist het voorbeeld van de meest niet-creatieve typografie. Bijna alles bestaat uit van die typografie portretten/afbeeldingen met random letters. Of het is een magere uitwerking van een slecht idee.Zeror schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:59:
Heeft er iemand ervaring met het uitvoeren van creatief typografie zoals je bijvoorbeeld ziet op Google images, keyword typography? Ik ben opdracht bezig met waarin ik dit moet verweken en ik kan wel wat tips gebruiken. Zijn er bijvoorbeeld handigheden hiervoor?
[ Voor 22% gewijzigd door Metian op 11-12-2012 13:55 ]
Rupsen, Rapsen.
Er lijkt een foute spatiering te zitten in het woord "tweakers", bovenaan de app.. de A heeft teveel ruimte om zich heen? Verder net echtMetian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:53:
Soms heb ik van die momenten dat ik me stierlijk verveel en vandaag was weer z'n dag. Dus heb ik maar eens voor de gein een redesign gemaakt van de tweakers app (android).
En zie hier het resultaat.
[afbeelding]
Klik om te vergroten - tip voor gebruikers van een telefoon met 1280x720, bekijk hem ook eens fullscreen op je telefoon.
Natuurlijk zijn reacties welkom
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Daar lijkt het inderdaad op ja, zal het wanneer ik tijd heb even aanpassen. Bedankt!Pixeltje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:56:
[...]
Er lijkt een foute spatiering te zitten in het woord "tweakers", bovenaan de app.. de A heeft teveel ruimte om zich heen? Verder net echt
Rupsen, Rapsen.
Netjes! past goed bij de nieuwe stijl van tweakers (7.0?)Metian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:53:
Soms heb ik van die momenten dat ik me stierlijk verveel en vandaag was weer z'n dag. Dus heb ik maar eens voor de gein een redesign gemaakt van de tweakers app (android).
[afbeelding]
Klik om te vergroten - tip voor gebruikers van een telefoon met 1280x720, bekijk hem ook eens fullscreen op je telefoon.
De gedachten achter het verschoven nieuws bericht (twitter) is dat men snel zonder het bericht te lezen, deze kunnen opslaan en later kunnen lezen.
Het logo van tweakers komt sowieso er nog in, bedoeling hiermee zal later duidelijk worden. De rest van de punten zal ik ook nakijken en indien aanpassen.Zeror schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:09:
De letter S idem dito.
Al ziet het ontwerp er goed uit. Vind ik dat het de stijl van de nieuwe T7 layout nog niet goed reflecteert.
- Tweakers heeft gewoon een logo, waarom die niet gebruiken?
- Categoriekleuren zijn best smal die kunnen best iets breder.
- Transparant wit/roze op rood past ook niet bij de nieuwe layout.
- De ster (favoriet?) vind ik een beetje vreemd. Ik zou dat veranderen naar een Share/Delen icoontje. Dat past imho beter bij de site.
- Wellicht nog een idee om een tracker-idee toe te voegen. Ala naar-beneden-trek-menu zoals je weleens ziet.
Rupsen, Rapsen.
Aan de zijkant van de tweakers site heb je een tracker, balk met allemaal links naar actieve nieuwsberichten, forumposts, pricewatch dingetjes etc.., zitten. klik anders even op het lichtblauwe pijltje. Zoiets ook in de app.Metian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:25:
Het tracker idee, weet even niet goed wat je hiermee bedoel. Heb je eventueel een kleine voorbeeld ?. Of bedoel je iets in de richting van de menu van mobiele versie van facebook ?.
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 11-12-2012 14:31 ]
Dacht al dat je dat bedoelde, wist het alleen niet zeker. Zal eens kijken wat ik daarmee kan doen. Bedankt!Zeror schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:29:
[...]
Aan de zijkant van de tweakers site heb je een tracker, balk met allemaal links naar actieve nieuwsberichten, forumposts, pricewatch dingetjes etc.., zitten. klik anders even op het lichtblauwe pijltje. Zoiets ook in de app.
offtopic: ik draai weleens door in het bedenken van features. Ook als het alleen nog maar een idee is. LOL
Rupsen, Rapsen.
Wat me ook mooi lijkt is een soort shadow als je het bericht wilt "favorieten" zodat het lijkt alsof hij onder de rand schuift rechtsMetian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:53:
[afbeelding]
De gedachten achter het verschoven nieuws bericht (twitter) is dat men snel zonder het bericht te lezen, deze kunnen opslaan en later kunnen lezen.
[ Voor 46% gewijzigd door Noctonix op 11-12-2012 15:22 ]
portfolio : www.breeed.com
May Lyssa aid you
Hahahaha koningMaarten_Br schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:32:
Filmpje van een meeuw die op zoek is naar wormpjes.
Muziek zelfgemaakt, AE effecten (eerste poging tot After Effects) ook zelfgemaakt. gefilmd met Nikon D90 (volgende keer zal ik beter filmen).
[video]
C&C is super enorm welkom!
[ Voor 8% gewijzigd door MBree op 13-12-2012 09:58 ]
Geniaal!!Maarten_Br schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:32:
Filmpje van een meeuw die op zoek is naar wormpjes.
Muziek zelfgemaakt, AE effecten (eerste poging tot After Effects) ook zelfgemaakt. gefilmd met Nikon D90 (volgende keer zal ik beter filmen).
[video]
C&C is super enorm welkom!
[ Voor 18% gewijzigd door Mutatie op 13-12-2012 18:25 ]
portfolio : www.breeed.com
[ Voor 4% gewijzigd door inquestos op 13-12-2012 21:25 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 22% gewijzigd door Metian op 16-12-2012 16:00 ]
Rupsen, Rapsen.
Leuk idee!inquestos schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:22:
Mooi begin, alleen jammer dat je het in duotone hebt uitgevoerd, en dat het allemaal nogal contrastrijk is. Het doet het waarschijnlijk vele werk wat je erin hebt gestopt geen goed. Het lijkt nu meer op een noodgreep, heb je nog een non-duotone versie?
Je project heeft me wel op een idee gebracht (wat al langer borrelde), de WikiDrawing, binnen 1 uur iets shoppen van 5 afbeeldingen verkregen door Random Wikipedia artikelen:
1. 5 random artikelen op wikipedia (door op willekeurig artikel te drukken)
2. De titel daarvan invoeren in google images
3. Kies een plaatje uit eerste regel resultaten
4. Binnen 1 uur tot een resultaat verwerken
Hier moest ik het mee doen, veel natuur dus:
[afbeelding]
Dit kwam er na een uurtje uitrollen. Je leert er een stuk sneller door werken. Meestal ben ik al een paar uur kwijt voor het zoeken van materiaal, wat persé in hoge resolutie moet zijn, onder de goede lichtomstandigheden, etc. Uiteindelijk komt het er dan niet van. Dan is dit resultaat misschien voor mijn doen ondermaats, maar het was wel een leuke vingeroefening, die tenminste na een uur af is. Voor herhaling vatbaar![]()
[afbeelding]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
[ Voor 10% gewijzigd door inquestos op 20-12-2012 22:58 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
[ Voor 26% gewijzigd door Wolfos op 21-12-2012 18:56 ]
Ik denk wat helpt is meer gelaagdheid te maken. Zorg voor verlopen, meer schaduw en lichtval. Probleem met pixel art is dat 't vaak zo lang duurt. Als je het echt goed wilt doen moet je laagje voor laagje opbouwen. Daarnaast is pixel art een grote optische illusie, je hoeft niet alles te tekenen, soms zijn losse, anders gekleurde pixels al goed genoeg om de illusie van gras of bladeren te wekken.Wolfos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:54:
Ja, ze tilen inderdaad. Vind ze alleen niet zo mooi (heb natuurlijk lelijker gezien).
In-game:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 21-12-2012 20:17 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Eswip op 27-12-2012 20:38 ]
Nog een tip. Stop niet teveel dingen in 1 tile. Je gaat anders een duidelijke herhaling van iets zien. Terwijl wanneer je 1 ding in een tile zet, je veel beter dingen natuurlijk neer kan zetten in hoeverre dit mogelijk is.agentorangina schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:17:
[...]
Ik denk wat helpt is meer gelaagdheid te maken. Zorg voor verlopen, meer schaduw en lichtval. Probleem met pixel art is dat 't vaak zo lang duurt. Als je het echt goed wilt doen moet je laagje voor laagje opbouwen. Daarnaast is pixel art een grote optische illusie, je hoeft niet alles te tekenen, soms zijn losse, anders gekleurde pixels al goed genoeg om de illusie van gras of bladeren te wekken.
Dat zie ik bijvoorbeeld in je bomen, ik denk dat de stam veel te sterk is qua contrast. Het zijn bijna ingekleurde hokjes.
Je hebt het misschien al gedaan, maar de beste methode is om oude 16-bit (of wat modernere spellen op basis van pixel art) volledig uit elkaar te knippen en zien hoe ze het hebben opgelost. Soms ziet het er van dichtbij vreemd uit, maar werkt het op een scherm verschrikkelijk goed. Goede pixel art hangt af van dit soort trucjes.
Maar het ziet er uit als een tof project! Ik ben benieuwd wat voor een tilesets je gaat maken
Zoals Stukfruit al aangeeft, wat wil je op de poster laten zien?champion16 schreef op zondag 30 december 2012 @ 02:13:
Welk programma is goed om posters mee te maken?
ik wil niet echt zware 3d figuren maken.Zeror schreef op zondag 30 december 2012 @ 08:50:
[...]
Zoals Stukfruit al aangeeft, wat wil je op de poster laten zien?
Wil je dikke vette 3d figuren op je poster zetten, dan zul je een 3d programma, zoals bijvoorbeeld 3dstudiomax, maya of cinema4d in combinatie met Photoshop nodig hebben.
Wil je echter alleen met simpelere vormen werken, dan kun je beter Illustrator pakken. Heb je een poster waarin je veel foto's wilt verwerken, kom je uit bij Photoshop.
www.heinyreimes.nl
KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB
Verwijderd
Ziet er erg goed uit!Eswip schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:38:
Hier weer een ontwerp voor een poster van mijn kant.. Ik had niet super veel tijd voor deze poster, maar toch wel tevreden met het resultaat..
[afbeelding]
Gebruikte software:
Photoshop
Illustrator
Cinema 4D
After Effects
[ Voor 49% gewijzigd door Spike_wolf op 08-01-2013 10:09 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 16-01-2013 22:34 ]
[ Voor 52% gewijzigd door stevenP op 17-01-2013 13:37 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
hoidoei
Inderdaad. Bij drukwerk altijd minimaal 3-5 millimeter van de rand af werken met belangrijke content (achtergrond maakt bijv. niet, maar je naam/functie oid wel). Alles wat minder dan dat is, heb je kans dat dat eraf valt bij het schoon snijden van de kaartjes.Hahn schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:43:
Ik zou vooral wat meer ruimte aan de randen houden, alles staat nu wel erg krap. Als je dat laat drukken heb je kans dat er letters af gaan vallen
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 03-02-2013 00:21 ]
hoidoei
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq