Dit is toch best een gave game... Na vele youtube's en AI potjes me geregistreerd voor de beta en hoppa een key
Eerst ff practicen in de league voor noobs, ik heb tientallen RTS games gespeeld, maar nog nooit online, daarna 2 placement matches. 1e game, binnen 2 sec gewonnen, Hij was bang blijkbaar.
2e game PvP, ik was veel sneller met bouwen, helaas kan ik maar een ding tegelijk...
Mijn aanvalletje van enkele zealots, sentries, stalkers en 1 immortal was net niet sterk genoeg.
Bij mijn 2e aanvalletje loop ik ineens recht in een doorlopende stroom immortals, elke x sec, 2 nieuwe immortals, rennuh!!!
Even later, hij valt aan met een stuk of 10 immortals, ik zo sloom als ik ben, heb een mager legertje met van alles wat, maar dankzij mijn sentries weet ik hem af te slaan, even later komt ie dubbel zo sterk terug en heb ik me net gerealiseerd (na een minuut of 5) dat void rays wel een goeie counter zou kunnen zijn. Goed ik verlies mijn expo keihard, maar mijn void rays knappen het op.
Terwijl ik zo stom ben om zijn expos te rapen ipv zijn main, bouwt ie een mix van immortals en stalkers, bye bye void rays, bye bye halve main base. Gelukkig heb ik sneaky de meeste probes naar een hoekje gestuurd met een transport. Ik ben helemaal gaar, meeste tech buildings zijn weg en ik heb nog 4 void rays over als leger. Hmm, laat ik eens DT proberen..

. Hij denkt, kat in het bakkie even mijn main killen, helaas is meneer net zo noob als ik en heeft 5000 minerals en 0 vespene. Gevolg, DT-slaughter. Hij denkt resterende stalkers en mass zealots, moet lukken... DT zeggen: Hahaha get outta here, expo na expo valt en meneer bouwt geen observers, maar stalkers met de 200 vespene die hij gemined heeft en leaves the game
Ik kijk op de klok, 50 minuten later...
Wat een spel
en wat slecht ben ik in midgame /endgame, laagste league, here I come

.