Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb TE vaak deze situatie: ik Protoss speel tegen Terran. Ik kan moeilijk vroeg zien wat hij doet, want het eerste wat hij doet is z'n choke dichtbouwen en DAARNA pas de gebouwen die z'n gameplay gaan bepalen. En in een 4 player map terwijl ik altijd 1V1 speel is dat echt lastig te doen, eer ik 'm heb gevonden. Vervolgens moet ik een beetje op de tast werken.

Vaak heb ik bij terran early rushes, met Marines & Marauders (in dat geval volstaan veel Zealots vaak, maar dit vereist dat ik al vroeg twee Gateways moet maken van m'n geld en dus steeds beetje in T1 en T2 blijf hangen) of hij komt met Reapers en speelt constant met me. Nou vind ik op Google dat de Stalker de natuurlijke vijand is van de Reaper, maar ik kom no way steeds bij hem. Of ik moet blink researchen, maar dat zit weer een stukje later in de game.

Als ik van meet af aan weet dat ik rekening moet houden met het een of het ander is er op te anticiperen, maar ik vind het erg lastig vroeg te scouten bij Terran. Iemand die me hier mee (op weg) kan helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 07-04-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Ik weet niet hoe snel je een probe kan hebben maar die dingen zijn zo irritant (imo). Promoted to Bronze btw :D.

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2010 23:09 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja gelijk al, maar als ik 'm z'n basis in kwak kan ik nog niks zinnigs vinden. Hooguit harassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
"Ik heb TE vaak deze situatie: ik Protoss speel tegen Terran. Ik kan moeilijk vroeg zien wat hij doet, want het eerste wat hij doet is z'n choke dichtbouwen en DAARNA pas de gebouwen die z'n gameplay gaan bepalen. En in een 4 player map terwijl ik altijd 1V1 speel is dat echt lastig te doen, eer ik 'm heb gevonden. Vervolgens moet ik een beetje op de tast werken. "

Als je een probe in zijn basis hebt en je ziet dat hij MMM gaat (wat elke Terran doet) dan kan je een aantal colosus gaan maken + AA voor de medivacs. Kan je een heel eind mee komen, als je ziet dat hij een aantal reapers gaat maken plaats je units langs de richels en als je ziet dat hij banshees gaat maken ... oh well, je hebt al een observer.

Oh crap.

Probe, ik bedoel natuurlijk observer :).

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2010 23:13 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Bijna gewonnen, servers down ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna verloren servers down :D

Tegen terran, 9probes, pylon@choke>scout. Dat is redelijk vroeg en als je dan zijn ramp opkomt meteen een scv zoeken die aan het bouwen is en die aanvallen. Beetje irriteren daar en je ziet al redelij snel 2/3 barracks.
13probes, gateway@choke.
Dan wat gas, pylon, zsm robotics en een late zealot gevolgd door een stalker.
Robotics>scout>chronoboost.
En dan zsm collosus bouwen met range.

Enige wat me niet lukt met deze build is banshee's counteren. Stalkers werken niet heel erg goed. Dat protos corsair ding werkt opzich wel goed. Maar er staan dan weer vikings op te wachten. Hoeveel corsairs per viking heb ik nodig?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:41:
[...]

Bijna verloren servers down :D
QFT.

Als Terran speler vind ik die niet zo awesome ;). Al ging ik nooit binnen 2 min al met marauders pushen. Maar nu moet je dus eerst die shells researchen en daarna kan je stimpack (of andersom).

[ Voor 62% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021

StarCraft II Beta – Patch 8 (version 0.10.0.14803)

General

* Korea
* Added support to display the game rating information on the login screen.

Balance Changes

TERRAN
o Thor
+ Build time decreased from 75 seconds to 60 seconds.
o Siege Tank
+ Build time decreased from 50 seconds to 45 seconds.
o Marauder
+ Concussive Shells now require an upgrade.
o Barracks Tech Lab
+ Concussive Shells upgrade added.
+ Concussive Shells upgrade costs 100/100 and takes 80 seconds to complete.

PROTOSS
o Void Ray
+ Changed to only have 2 damage levels instead of 3. Still takes the same amount of time to fully charge.
+ Base damage changed from 2 (+4 armored) to 5.
+ Powered-up damage changed from 8 (+16 armored) to 10 (+15 armored).
+ Armor value decreased from 1 to 0.
+ Cost increased from 200/150 to 250/150.

ZERG
o Roach
+ Burrowed move speed decreased from 2 to 1.4.
+ Armor value decreased from 2 to 1.
o Hydralisk
+ Life decreased from 90 to 80.
Roach en Marauder nerfs zijn de changes die het meest in het oog springen, wel terecht imo.

Edit:
MrVegeta schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:45:
[...]

QFT.

Als Terran speler vind ik die niet zo awesome ;). Al ging ik nooit binnen 2 min al met marauders pushen. Maar nu moet je dus eerst die shells researchen en daarna kan je stimpack (of andersom).
Persoonlijk zou ik dan eerst voor de shells gaan, stimpack is minder effectief in een kleinere groep (en de shell upgrade is bovendien goedkoper dan de stimpack upgrade bedenk ik me net).

[ Voor 14% gewijzigd door Soar op 08-04-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat men marauders stun een upgrade maakt maakt het uiteindelijk niet zo dat je niet meer heel veel marauders maakt en verder niets. Als je marauders wilt gebruiken heb je de upgrade nodig. Heb je de upgrade nodig en neem je een hele boel marauders dan doet die upgrade er uiteindelijk niet meer toe. Ik denk dat Blizzard eerst wil proberen terran spelers wat anders dan marauders te proberen want dit soort patches werken vooral psychologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Mass marine werkt ook prima :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
QFT

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10 15:11
Gisteren potje tegen Protoss die echt letterlijk zijn gehele base had volgebouwd met Canons aan de randen van zijn base. Hoe kan je daar het beste tegen countere als Zerg zijnde? Hydra's werkte niet goed omdat ze op highground zaten :X

[ Voor 14% gewijzigd door Pedr0 op 08-04-2010 08:43 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 12:24
Soar schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:49:

StarCraft II Beta – Patch 8 (version 0.10.0.14803)

[...]

Roach en Marauder nerfs zijn de changes die het meest in het oog springen, wel terecht imo.

Edit:
[...]

Persoonlijk zou ik dan eerst voor de shells gaan, stimpack is minder effectief in een kleinere groep (en de shell upgrade is bovendien goedkoper dan de stimpack upgrade bedenk ik me net).
Erg blij dat ze die shells als research item hebben toegevoegd, heel irritant om je zealots telkens geslowed zien worden als je ze aanvalt.

Wel vind ik de aanpassingen aan de void ray erg vreemd, die is niet erg sterk (behalve tegen gebouwen) en koste daarbij al genoeg als je het mij vraagt. Daarnaast kan protoss elke vorm van AA gebruiken als je het mij vraagt. Een beetje jammer, het maakt het wel heel onaantrekkelijk om als Protoss voor Air te gaan.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
http://www.youtube.com/user/HDstarcraft

Een hele vette Zerg vs Protoss match (3 parter). Who's gonna win? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:40:
Gisteren potje tegen Protoss die echt letterlijk zijn gehele base had volgebouwd met Canons aan de randen van zijn base. Hoe kan je daar het beste tegen countere als Zerg zijnde? Hydra's werkte niet goed omdat ze op highground zaten :X
Broodlords. Dat is de siege van zerg volgens mij. Als hij zoveel cannons heeft zal dat wel ten koste gaan van zijn leger. Dus dan kan jij techen.

-
De marauder nerf heb ik niet zoveel mee. Geen idee of ze nou zo goed waren. Het was allemaal voer voor mijn ranged collusus.
De void ray vond ik al makkelijk te counteren. 3 stalkers inphasen that's it. Nu hebben die dingen nog minder armor en kosten ze meer? Waardeloze krengen.

-
De thor buildingtime buff is wel okee. Hoop alleen niet dat ik al te vaak ge thor/mcv rushed gaat worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:40:
Ultralisks, broodlords.. en als hij ook een flink leger heeft, kan je het beste gewoon je mapcontrol in je voordeel gebruiken. dus zo veel mogelijk gaan expanden en flink macroen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:27:
[...]

Broodlords. Dat is de siege van zerg volgens mij. Als hij zoveel cannons heeft zal dat wel ten koste gaan van zijn leger. Dus dan kan jij techen.

-
De marauder nerf heb ik niet zoveel mee. Geen idee of ze nou zo goed waren. Het was allemaal voer voor mijn ranged collusus.
De void ray vond ik al makkelijk te counteren. 3 stalkers inphasen that's it. Nu hebben die dingen nog minder armor en kosten ze meer? Waardeloze krengen.

-
De thor buildingtime buff is wel okee. Hoop alleen niet dat ik al te vaak ge thor/mcv rushed gaat worden.
Nou ik vind Thors anders nog steeds waardeloos, ze zijn traag en heel zwak ik denk dat ik ze 1 keer heb gebruikt zonder success.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Broodlords betekend inderdaad vaak het einde van je tegenstander. Zeker als ik als Protoss speel en ik krijg de zerg niet klein genoeg dan ben ik uiteindelijk de zak door een spam aan broodlords. Vooral door de combo dat de broodlords op een flinke range hangen en die kleine zerglings je grondtroepen hinderen maakt ze erg lastig om te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:26:
http://www.youtube.com/user/HDstarcraft

Een hele vette Zerg vs Protoss match (3 parter). Who's gonna win? :9
Oke damn dat was 1 sicke match, moet maar es verder gaan oefenen xD

Na een tijdje wachten net mijn 5 placements matches gedaan en geplaatst in de gold league ben op zich wel benieuwd naar het niveau. Maar imo zou Blizzard er verstandig aan doen om die placements matches in de final versie een betere manier te geven om je te placen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, met roach armor van 2 en de reactor nerf en splash damage van terran werkt mass marine niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:54:
Nah, met roach armor van 2 en de reactor nerf en splash damage van terran werkt mass marine niet zo goed.
En met roach armor van 1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is het punt. Maar ik neem aan dat je nog met de vorige patch bedoelde sinds deze pas een paar uur uit is en het redelijk wat potjes op platinum niveau duurt om er achter te komen hoe de metagame zich nu ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/_bCf1Ke6O9k/0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 19:58

VP.

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:27:
[...]
:/ Marauders waren zwaar overpowered. In de hogere leagues werd het een trend om tegen Protoss een Marauder timing push te doen. Niets kon het stoppen. Nee, echt niets. Gelukkig is dat nu gefixt.
Nogmaals :/ Ik weet niet in welke league jij speelt, maar Void Rays zijn echt dodelijk. Een paar onverwachte
Void Rays kunnen je zo de kop kosten. Als ze eenmaal opgeladen zijn, helpen je 3 ingewarpte stalkers ook niet meer ;)
Dit gebeurde al. Zie ook deze link: klik
Nu is die rush nog sterker. Ik ben benieuwd of het niet teveel van het goede is..
http://www.youtube.com/watch?v=vP3egyvH-DU
MrFl0ppY schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:08:
Broodlords betekend inderdaad vaak het einde van je tegenstander. Zeker als ik als Protoss speel en ik krijg de zerg niet klein genoeg dan ben ik uiteindelijk de zak door een spam aan broodlords. Vooral door de combo dat de broodlords op een flinke range hangen en die kleine zerglings je grondtroepen hinderen maakt ze erg lastig om te counteren.
Gewoon met je Stalkers eronder blinken en 1 voor 1 focus firen. No problemo :)

EDIT: Filmpje toegevoegd.

[ Voor 6% gewijzigd door VP. op 08-04-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 20:34
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dwYNuZIRo58]

Daar gaat je key :P. Waarschijnlijk is hij al aan het spelen. Even geheime vraag beantwoorden en in de trashfolder kijken ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Bartske op 08-04-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Bartske schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:17:
[video]

Daar gaat je key :P. Waarschijnlijk is hij al aan het spelen. Even geheime vraag beantwoorden en in de trashfolder kijken ;)
Staat hij sowieso niet tussen "Owned Games"? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 20:34
VP. schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:20:
[...]

Staat hij sowieso niet tussen "Owned Games"? :D
Niet als je een vriendje hebt die bij Blizzard werkt, die kan keys uitdelen ofzo. Maar anders staat die inderdaad bij je battle.net games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
ErwienO schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:39:
[...]

Nou ik vind Thors anders nog steeds waardeloos, ze zijn traag en heel zwak ik denk dat ik ze 1 keer heb gebruikt zonder success.
Dat dacht ik ook totdat ik een Terran player zag die ze icm medieavcs gebruikte. De zerg player, die niet slecht is mind you, werd gruwelijk ingemaakt. Z'n base werd gewoon constant belegerd door een Thor met Medivac.

@ Pissed gf video: volgens mij boeit het totaal niet als je niet meer bij je mail kan komen, de key wordt nl direct aan je b.net account gekoppeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Btw, er schijnt weer een nieuwe beta-wave uit te zijn. Check je Inbox/Bnet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
VP. schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:32:
Als het waar is, vis ik helaas weer achter het net. Ach ja, retail laat niet zo heel lang meer op zich wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Waar kan je trouwens zien of je iemand anders een beta invite kan geven? Onder "manage game" oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 09:21

Pat-Juh

Patrick

Wachtend op de OSX beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 30-09 10:06
Soar schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:49:
Waar kan je trouwens zien of je iemand anders een beta invite kan geven? Onder "manage game" oid?
je krijgt een mail met een key die iemand anders kan invullen op bnet :p

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soar > ja onder manage game :)
Als je inlogt zie je vanzelf wel hem bij je games komen. Mail kan je ook krijgen, maar in veel gevallen was dat pas dagen na de daadwerkelijke access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Ok duidelijk :)

Voor diegenen die nog steeds denken dat Thor's waardeloos zijn; tweetal replays met Thor/Medivac pwnage :P Deze replays zijn met patch #7 gespeeld dus zelfs voordat de buildtime voor de Thor met 15 sec is ingekort, laat deze speler je zien dat je met één Thor al het spel kan domineren. Beide spelers zijn overigens platinum league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:13:
[...]

:/ Marauders waren zwaar overpowered. In de hogere leagues werd het een trend om tegen Protoss een Marauder timing push te doen. Niets kon het stoppen. Nee, echt niets. Gelukkig is dat nu gefixt.

[...]

Nogmaals :/ Ik weet niet in welke league jij speelt, maar Void Rays zijn echt dodelijk. Een paar onverwachte
Void Rays kunnen je zo de kop kosten. Als ze eenmaal opgeladen zijn, helpen je 3 ingewarpte stalkers ook niet meer ;)
Copper met 2dakjes B-) 3stalkers/voidray trouwens.
[...]

Dit gebeurde al. Zie ook deze link: klik
Nu is die rush nog sterker. Ik ben benieuwd of het niet teveel van het goede is..
http://www.youtube.com/watch?v=vP3egyvH-DU
Dat bedoelde ik ook, of dat die rush nou niet nog sterker word, zodat je em vaker ziet terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ook ik vis helaas wederom naast het net....maar ik blijf hopen! :+

Ben benieuwd of we binnenkort een echte releasedatum gaan krijgen zodat we een officiele pre-order kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:22
Vandaag mail gekregen van Bol.com, Starcraft 2 is nu te pre-orderen en release staat er op 30.06.2010. http://www.bol.com/nl/p/g...04004008493709/index.html

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Millert schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:22:
Vandaag mail gekregen van Bol.com, Starcraft 2 is nu te pre-orderen en release staat er op 30.06.2010. http://www.bol.com/nl/p/g...04004008493709/index.html
Ik geloof er niks van totdat Blizzard zelf naar buiten komt met een releasedate! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
60 eurie, geen zacht prijsje :/ ben benieuwd of ze juni halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Juni is niet onrealistisch, maar zoals Pedr0 zegt: de enige betrouwbare datum is die van Blizzard :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Je kan dan beter voor amazon of play.com gaan £30. En inderdaad, zolang we geen officiele release date van Blizzard te horen krijgen kan je beter geen aannames gaan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Soar op 08-04-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
60€ Is inderdaad pittig en het lijkt me sterk dat Boll.com weet wat amazon niet weet. Of zouden ze hun mond voorbij gepraat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkels hebben al iets van 2 jaar lang van die data op hun website staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Blizzard zelf geeft de komende 3 weken keys weg via hun Facebook pagina:
http://www.facebook.com/home.php?#!/StarCraft?ref=sgm

Op een random moment posten ze een key, en de eerste die hem kan invoeren op zijn BattleNet account is binnen. Winstkansen zijn aanzienlijk kleiner dan hier, maar mensen met wat tijd hebben er misschien iets aan.

[ Voor 69% gewijzigd door Pedr0 op 08-04-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Pedr0 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:12:
Anders gaat Blizzard via Facebook gewoon even keys weggeven op bepaalde momenten van de dag. Wie het snelst is, is de gelukkige!

http://www.facebook.com/StarCraft?ref=sgm&v=wall
had ik ook gezien, mja 1 key voor 60000 fans is toch wel karig. in de reacties staat dat de keys binnen enkele seconden weg waren dus weinig kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 20:59
Vandaag me key gekregen via Blizzard zelf. Eerst wat een beetje oefenen en dan rank matchkes. Eerst 3 gewonnen met vingers in de neus maar 4de nipt verloren, 5de had ik dan weer easy via een cheese. Het spel nog nooit eerder online gespeeld en ik verschoot enorm toen ik zag dat ik in gold belande. Eerst matchke daar gespeeld en zag het verschil enorm. Ging voor cheese maar werd mooi gecounterd, heb het dan ook eerlijk gezegd ;). Toch had ik niet opgegeven en had al redelijk rap een mooie base, zeker nog 10min kunnen tegenhouden maar uiteindelijk toch gg moete geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Ergens heb ik eens gehoord/gelezen dat ze een arbitraire datum neerzetten, zodat ze kunnen beginnen met pre-orders aannemen. Dus dit zegt op zich helemaal niets. Vooral omdat het om Blizzard gaat welke nogal een ruime definitie van release date heeft. Maar ik kan me best voorstellen dat Blizzard aimt voor een release in de zomer, aangezien ze dan 6 maanden beta gehad hebben.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Postius schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:51:
Leuk dat al die copper mensen en bronze mensen hier denken dat ze iets zinnigs kunnen zeggen over de game balance. Mischien eerst de game maar is leren voordat je iemand hersenloos na gaat blaten en zelf wat ervaringen doen. Want de gemiddelde tweaker hier is gewoon niet echt goed in de gemiddelde game(tweakerts zijn geen gamerts). Dus die hele balans discussie is onnodig en overbodig want ik denk niet dat iemand hier er iets zinnings over kan zeggen.
Wat een grote onzin zeg!

De game moet juis in balans zijn voor de grootste massa. Verreweg de grootste groep spelers is van het casual niveau bronze en copper. Voor hun moet de game net zo goed in balans zijn en goed speelbaar. Aangezien ze anders speelstijlen hebben als die freaks die 80 uur per week spelen en zo in een topdivisie zitten, hebben ze ook andere wensen en andere bevindingen op de game.

Dus het is juist heel zinnig, zeker niet hersenloos, ook geen geblaar en zeker niet onnodig en overbodig.

Je vind jezelf wel heel erg veel belangrijker dan het voetvolk die SC2 niet als obsessie van 80 uur per week heeft maar gewoon als spelletje van 3/4 uurtjes he? Jouw mening is veel spannender dan onze? Je weet het allemaal veel beter? Wat doe jij eigenlijk op dit pauperforum?

Of is je mailtje cynisch bedoeld? (zeg ajb ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt wel beargumenteren dat balanace ook bestaat in copper en bronze, het is wel zo dat copper en bronze games niets zeggen over balance. Spelers daar hebben niet de executie om een onverslaanbare strategie ook werkelijk onverslaanbaar te laten zijn. En of iets nu wel of niet onverslaanbaar is, vaak wordt de oplossing toch niet gevonden. Het kan best zijn dat men in bronze het spel fout speelt en dat daardoor een bepaald ras te veel wint of bepaalde eenheden relatief vaak worden gebruikt. Heeft niet veel nut om dit te proberen te veranderen met patches want dat blijft toch wel zo.

Spelers in de top 20 van platinum kunnen al niet een goed oordeel vormen over de balance van het spel. Laat staan spelers in Bronze.
Balance is iets heel moeilijks. Het kan zo zijn dat terran steeds reletief vaak verliest van zerg en dat Terran tegen een bepaalde speelstijl het heel moeilijk heeft. Dit kan heel lang zo duren. De metagame ontwikkeld zich omtrend deze strategie. En dan op een gegeven moment, misschien na een jaar intense competitie, kan er ineens een omslagpunt zijn waar Terran definitief de oplossing vindt en zelf het voordeel pakt. Dan is de game heel lang schijnbaar imbalanced voor zerg terwijl het uiteindelijk blijkt dat terran het voordeel zou moeten hebben. En dan is terran dus sterker terwijl zerg meer games won.

Dus hoe wil je dat zowiezo zien op een lager niveau. Wil je gewoon de winpercentages zo dicht mogelijk bij 50 houden? Dus als P in PvZ ineens te veel wint ipv wachten tot Z een oplossing bedenkt gelijk patchen? En als de oplossing er is de andere kant weer patchen? Je kunt niet de regels van het spel blijven veranderen.

Ik denk dat je in copper vooral de eenheden an sich redelijk balanced moet krijgen. Dus niet strategieen en BOs balancen. Ik denk niet dat een upgrade nodig hebben voor marauders veel effect heeft op copper. Idem voor kleine veranderingen in build times. Denk wel dat roach armor wat uit maakt. Als spelers in copper aan elkaar gewaagd zijn wint vaak diegene die toevallig de juiste eenheden gebouwd heeft of op een andere manier wat geluk heeft. Er wordt niet gespeeld met doordachte en goed uitgeteste strategieen. Dus iets als een marauder timing attack in TvP die nu gestopt wordt met stun als upgrade heeft geen effect.

En als het om gevarieerde unit composition gaat, eenheden die heel flexibel zijn zijn op copper veel en veel sterker dan eenheden die erg technisch en specialistisch zijn. Terwijl die flexibele eenheden juist soms de zwakke eenheden zijn.

De belangrijkste veranderingen in deze patch voor copper is dat enkele Z eenheden zwakker zijn geworden. Denk niet dat Z spelers hierdoor minder gaan winnen. Misschien dat ze dat wel zullen doen als ze blijven spelen met puur hydras en roaches. Men zal op het hoge niveau anders gaan spelen en op het lage niveau zal men dat ongeveer overnemen. Ik neem aan dat de bedoeling is dat Z meer met lings en banelings gaat spelen. En als dan elk potje tegen Z niet meer een potje tegen roaches is dan zal ook de roach weer sterker worden.

Als je denkt dat je iets relevants kunt zeggen over balance in copper dan hoor ik dat graag. Liefst met replay zodat ik ook echt kan zien wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe promoveer je eigenlijk?
Ik heb nu 1301 punten en sta op 1 in bronze. Moet ik over een bepaalde punten limiet? Moet ik deze positie een tijd vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Afaik krijg je een aantal hogere spelers tegen je, weet je daarvan een aantal te winnen ga je door :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:21:
Hoe promoveer je eigenlijk?
Ik heb nu 1301 punten en sta op 1 in bronze. Moet ik over een bepaalde punten limiet? Moet ik deze positie een tijd vasthouden?
RTFM :P

StarCraft II Beta: Leagues and Ladder FAQ

Q. How does a player move from one league to another? (For Example: from Silver league to Gold.)
A. After you’ve finished your initial placement, the system continues to review your performance and determines what league you should be placed in based on those reviews. The time and frequency of these reviews is kept hidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:25:
Afaik krijg je een aantal hogere spelers tegen je, weet je daarvan een aantal te winnen ga je door :).
Dat is het niet volgens mij. Aangezien ik iets meer win dan verlies.

Edit: totaal random dus. bah

--
Nieuw "truukje" geleerd trouwens. ipv fast collosus nu een drop ship met 2 immortals erin. In de mineral line droppen. Kassa.

Helemaal mooi als je het combineert met een kansloze aanval van voren en hij je achtervolgd.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Blizzard has announced a $99.99 Collector's Edition for StarCraft II: Wings of Liberty, packing goodies including a 176-page art book, a 'Thor' unit pet for World of Warcraft and the original StarCraft plus expansion on a USB thumb drive shaped like protagonist Jim Raynor's dog tag.

Afbeeldingslocatie: http://o.imm.io/hC3.png

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 03-10 13:30
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:29:
[...]

--
Nieuw "truukje" geleerd trouwens. ipv fast collosus nu een drop ship met 2 immortals erin. In de mineral line droppen. Kassa.

Helemaal mooi als je het combineert met een kansloze aanval van voren en hij je achtervolgd.
Door de high damage output van Immortals tegen armored (en dus ook gebouwen) zou ik die 2 immortals de gas gebouwen laten slopen. Gas is minder snel te minen en als je tegenstander een tijdje geen gas binnen krijgt is dat wel een tegenslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Hebben hebben hebben!!! Nu maar hopen dat hij ook in EU uitkomt, zal wel niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Zonet potje gespeeld tegen Terran, hij ging fast expand (had dit rap door) en ik ging dus vroeg in de aanval. Al snel bleek dat hij voor Thors ging. Ik dus immortal massen en ondertussen eerste aanval op expand, dit ging vrij vlot tot de eerste Thor kwam. Mijn Zealots waren kanonvoer en ging ik voor de 2e aanval deze keer met aantal Immortals om Thors te counteren bleek dat hij er al 5 had staan met heel veel helions. Had 4 thors kunnen snipen voor mijn leger neerging.

Bij 3de aanval was het aantal Thors zo groot dat er weinig te doen viel. Toen hij aanvalde had hij er 8 bij hem. Dat met 1 expansion die ik nog eens kunnen clearen heb ook. Thors iets teveel gebuffed nu? Als zelfs de counter der counters niet meer helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Nee thors waren altijd al erg sterk. Maar nu als ze iets gebuffed zijn spelen mensen er vaak veel mee. Verwacht komende tijd ook minder roaches te zien. Het is gewoon even wennen. maar thors zijn verschrikkelijk duur. Eigenlijk mag je het als tos niet zover laten komen, imo is PvT de Tos de agressieve partij. Je moet het aantal expansies van de terrans tegenhouden, zullen thors ook niet zo'n probleem zijn.

(overigens vind ik thors de meeste kick ass unit uit het spel tot nu toe, het click me blijft grappig)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:29:
[...]

--

Hoe kom je erbij dat het totaal random is? Je wint bv van bronze spelers en verliest van silver, dan stijg je niet nee. Maar ja, hoe het precies werkt weet niemand. Het heeft iig te maken met je match ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
Heb vanmiddag ingelogd op mijn Battle.Net account. Hier zag ik de Beta voor SCII staan. Inmiddels heb ik de software geïnstalleerd en de patches geinstalleerd.
Echter, wanneer ik bij SCII wil inloggen krijg ik de melding dat SCII niet geassocieerd is met mijn battle.net account. Moet ik wachten op de mail van Blizzard voordat ik kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Heb je de EU versie of de US? Ik heb het namelijk ook gehad nadat de US versie van usenet had gehaald, daarna de EU en toen was het wel in orde.

[ Voor 66% gewijzigd door MrVegeta op 08-04-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zodra je in aanmerking komt om te promoveren en je staat in de top 8 gebeurt dat ook.
Toen ik in Bronze zat en van plek 9 naar 8 ging kreeg ik de game daarna een platinum tegenstander. (hiervoor in 5 games 4 tegen een hogere gespeeld). Uiteraard verloor ik maar meteen daarna promoveerde ik naar plaats 8 in silver :p.

Mijn Win/Loss ratio was het best van de top 20 dus ik denk dat dat belangerijk er. Ik ston toen op 43 wins en 30 losses. Terwijl de rest van de top 8 allemaal net iets slechter dan 1 stonden, de meeste zaten er al veel langer in dan mij. Tevens heb ik ongeveer 3/4 van mijn pot tegen hogere league's gewonnen(meerderheid was zilver). Maar zoals ik de indruk kreeg is je win/loss ratio belangerijk en hoe je het doet tegen mensen uit hogere league's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op insidegamer is nu ook een prijsvraag gaande met betakeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Postius schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:02:
Nee thors waren altijd al erg sterk. Maar nu als ze iets gebuffed zijn spelen mensen er vaak veel mee. Verwacht komende tijd ook minder roaches te zien. Het is gewoon even wennen. maar thors zijn verschrikkelijk duur. Eigenlijk mag je het als tos niet zover laten komen, imo is PvT de Tos de agressieve partij. Je moet het aantal expansies van de terrans tegenhouden, zullen thors ook niet zo'n probleem zijn.

(overigens vind ik thors de meeste kick ass unit uit het spel tot nu toe, het click me blijft grappig)
Het grappige is dat ik agressief was en eigenlijk de Terran nooit ver heb laten komen, toen ik voor de eerste keer aanviel had hij al 1tje staan en dan zijn je low tier units niet veel waard. Had gewoon vroeger moeten scouten. En zealots massen en er gewoon voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een bepaalde rating die je niet kunt zien. Als je rating hoog of laag genoeg wordt ga je omhoog of omlaag in league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:21:
[...]

had ik ook gezien, mja 1 key voor 60000 fans is toch wel karig. in de reacties staat dat de keys binnen enkele seconden weg waren dus weinig kans ;)
haha idd.. de eerste 100 reacties zijn echt van mensen die er de 1e 10 seconden bij waren.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
In de blizzard aankondiging van de collectors edition staat ook dat de standaard edition 60 dollar wordt. Oftewel 60 euro, dus de Bol.com prijsstelling klopt waarschijnlijk wel. Dat wil ik er ook best voor betalen maar wel jammer om te zien dat Blizzard zo erg het hondje van Activision en Bobby Kotick is geworden. Zelfde prijsstelling als Modern Warfare 2, laten we hopen dat de vergelijking daar verder ophoud.

Wat zijn trouwens goede, betrouwbare (retail) winkels om een spel te preorderen? Heb daar niet zo veel ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wou dat ze met een download only versie kwamen. Gedoe met backorders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Paterpor schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:28:
[...]

Het grappige is dat ik agressief was en eigenlijk de Terran nooit ver heb laten komen, toen ik voor de eerste keer aanviel had hij al 1tje staan en dan zijn je low tier units niet veel waard. Had gewoon vroeger moeten scouten. En zealots massen en er gewoon voor gaan.
Immortals doen Om nom nom tegen thors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Postius schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:03:
[...]

Immortals doen Om nom nom tegen thors.
2de wave zaten 4 immortals bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Special edition aangekondigd:(http://us.blizzard.com/en...pressreleases.html?100408)
  • The Art of StarCraft II: Wings of Liberty, a 176-page book featuring artwork from the game
  • An exclusive 2GB USB flash drive replica of Jim Raynor's dog tag, which comes preloaded with the original StarCraft and the StarCraft: Brood War® expansion set
  • A behind-the-scenes DVD containing over an hour of developer interviews, cinematics with director's commentary, and more
  • The official StarCraft II: Wings of Liberty soundtrack CD, containing 14 epic tracks from the game along with exclusive bonus tracks
  • StarCraft comic book issue #0, a prequel to the comic series
  • A World of Warcraft® mini Thor in-game pet that can be applied to all World of Warcraft characters on a single Battle.net account
  • Exclusive Battle.net downloadable content, including special portraits for your Battle.net profile, decals to customize your units in-game, and a visually unique version of the terran Thor unit
Voor adviesprijs van 99 dollar, vermoedelijk hier rond de 90 euro dus. Prachtige collector, deze ga ik wel preorderen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Is hier al gepost ;). Maar 99$ = 99€, stoeme amerikanen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Over 3 minuten kan je weer een key krijgen op blizzards facebook

"In 10 minutes we'll be posting the second StarCraft II beta key for today as a new status update. One or more random letters or numbers (A-Z, 0-9) within the key will be replaced by an asterisk (*) and it will be up to you to figure out the correct replacement. Good luck!"

Als je dan een programmaatje hebt wat automatisch alle combinaties aanmaakt moet je alleen maar copy pasten tegen 100 per uur :)

[ Voor 84% gewijzigd door Graviton12 op 08-04-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
kheb net bericht gekregen dat ik ook een betakey krijg (yay!). morgen om 12 uur worden er nog weer 100 weggegeven op 9lives.be ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Congrats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 13:12
daanteb schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:30:
kheb net bericht gekregen dat ik ook een betakey krijg (yay!). morgen om 12 uur worden er nog weer 100 weggegeven op 9lives.be ;)
Bedankt voor de tip, morgen ga ik er ook voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryopes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01-2014

Dryopes

You shall not pass!

Inderdaad Grats :9~ . Wil zelf ook heel graag een Beta key. Ik heb een paar Starcraft 2 Replays + Comments gekeken op youtube (van HuskyStarcraft en HDStarcraft). Eerst was ik niet van plan om starcraft te kopen of het überhaupt voor de beta in te schrijven, maar nu ik zie hoe spannend al een potje is om gewoon te zien, moet ik het wel hebben. De snelheid, tactiek e.d. Niets vergeleken met andere RTSen die ik gespeelt heb ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Jaa, heb net ook een beta key weten te bemachtigen via 9lives.be. Kan iedereen aanbevelen aan die giveaway mee te doen, morgen gaan de laatste 100 keys eruit. Erg cool.

Verder meen ik ergens gelezen te hebben dat de facebook giveaway alleen voor Amerikanen is. Dus niet echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Squirtle schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:46:
[...]

Bedankt voor de tip, morgen ga ik er ook voor!
succes! bereid je maar voor op een tijdje f5en. site lag er een half uur uit voordat ik een berichtje kon sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
memoryandfate schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:53:
Jaa, heb net ook een beta key weten te bemachtigen via 9lives.be. Kan iedereen aanbevelen aan die giveaway mee te doen, morgen gaan de laatste 100 keys eruit. Erg cool.

Verder meen ik ergens gelezen te hebben dat de facebook giveaway alleen voor Amerikanen is. Dus niet echt een aanrader.
Alles lag plat, dus kwam er niet doorheen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Die actie is dus al 4 dagen bezig en nu pas komen we dat te weten :|. Morgen maar eens een accountje aanmaken..
Maar 99$ = 99€, stoeme amerikanen
Kan je me eens een link geven naar die informatie? Ben ook echt benieuwd wat Amerikanen met EU prijsconverties te maken hebben :)

[ Voor 59% gewijzigd door boe2 op 08-04-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Boeboe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:57:
Die actie is dus al 4 dagen bezig en nu pas komen we dat te weten :|. Morgen maar eens een accountje aanmaken..
Wij zijn volgens mij de enige nog zonder key, lol :+

@memoryandfate: Wat had je precies gedaan. Ik zag wel na 25min dat hij iets deed, maar zag niks in met "Verzonden Item" box. Heb gisteren 9lives.be account gemaakt.

Morgen maar weer eens proberen dan!

[ Voor 27% gewijzigd door Pedr0 op 08-04-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk zelf ook sc2 aan mijn bnet account gelinkt gekregen via de reguliere opt-in!

Copper league here I come! (of is er nog iets lager whaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 02-10 19:50
Ik zit nu al twee weken youtube filmpjes te kijken van starcraft 2 battles (HDStartcraft / Husky..) stomme beta i want in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor

[...]

Kan je me eens een link geven naar die informatie? Ben ook echt benieuwd wat Amerikanen met EU prijsconverties te maken hebben :)
Ik dacht dat de Belgen hier ook wel op 9lives.be zouden zitten, sorry had het misschien moeten zeggen :).

Dat van die prijzen is gewoon ervaring (koop veel op steam en daar is $=€). Zeker met Activision als uitgever.
Lordsauron schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:12:
Ik zit nu al twee weken youtube filmpjes te kijken van starcraft 2 battles (HDStartcraft / Husky..) stomme beta i want in :(
Door die mannen draai ik wel aardig mee in Gold league als non ervaren RTS speler ^^

[ Voor 21% gewijzigd door Paterpor op 08-04-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik dacht dat de Belgen hier ook wel op 9lives.be
Als je 12 jaar bent misschien :p. Rotslechte journalistiek, omgekochte reviews en een recordhoeveelheid reclame op 1 site geperst = nee bedankt. Die mannen herkennen nog geen goede game als het in hun gezicht zou spuwen :p
Dat van die prijzen is gewoon ervaring (koop veel op steam en daar is $=€). Zeker met Activision als uitgever.
Euh...steam is niet van activision ;). Kan me echt niet herinneren dat Activision mensen in het zak zet door verkeerde prijsconverties.

[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 08-04-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
had het ook pas gister gezien (nog wel hier gepost paar pagina's terug ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Boeboe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:31:

Als je 12 jaar bent misschien :p. Rotslechte journalistiek, omgekochte reviews en een recordhoeveelheid reclame op 1 site geperst = nee bedankt. Die mannen herkennen nog geen goede game als het in hun gezicht zou spuwen :p
Als je weet waar te kijken en vooral waar niet te kijken valt het wel goed mee.
[b]Boeboe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:31:[/b
Euh...steam is niet van activision he. Kan me echt niet herinneren dat Activision mensen in het zak zet door verkeerde prijsconverties.
Neen weet ik zen, het zijn geen echte verkeerde prijsconverties ze denken echt dat $=€ is. Als voorbeeld kan je naar gamecards van WoW nemen (kijk naar daar omdat het van Blizzard is) US gamecard is even duur als EU gamecard. Het is gewoon ervaring heb nog niets anders geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:14:
Voor adviesprijs van 99 dollar, vermoedelijk hier rond de 90 euro dus. Prachtige collector, deze ga ik wel preorderen :)
`The special Collector's Edition package, which is priced at 89.99€` Bron

Lijkt me duidelijk :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
CyCloneNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:45:
[...]

`The special Collector's Edition package, which is priced at 89.99€` Bron

Lijkt me duidelijk :)
Aight, nice. Trek me woorden dan terug en ben blij dat Blizzard zich niet laat overwelmen door Activision :)

edit: Zie net dat Retail wel 59,99€ is :(

[ Voor 5% gewijzigd door Paterpor op 08-04-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik even de beta heb gespeeld vind ik het idd jammer dat je geen smurf account kan maken. Ik heb flink protoss gespeeld. Zit nu in brons. Maar als ik nu een ander ras pak, dan zit mijn niveau zeker weer in copper. Dus dan verlies ik en ga ik omlaag. Speel ik daarna weer protoss win ik te makkelijk.
Dat lijkt me tenminste. Ik heb nog geen ander ras geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:16:
Nu ik even de beta heb gespeeld vind ik het idd jammer dat je geen smurf account kan maken. Ik heb flink protoss gespeeld. Zit nu in brons. Maar als ik nu een ander ras pak, dan zit mijn niveau zeker weer in copper. Dus dan verlies ik en ga ik omlaag. Speel ik daarna weer protoss win ik te makkelijk.
Ik vind het eigenlijk niet zo een probleem. Het voorkomt een hoop misbruik met goede spelers die maar steeds in lage ranking willen spelen voor easy wins. Heeft dus wel het nadeel zoals je al aangeeft als je een ander ras speelt.

net een key gewonnen op 9lives.be. Dus hopelijk snel wat actie in de beta :-)

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Je kan toch zelf een match maken die niet ranked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 03-10 13:30
Ik vind het ook wel prima zo dat je niet kunt smurfen. Ik ben ook 2 leagues naar beneden geflikkerd toen ik Protoss ging spelen ipv Terran, lig er echt niet wakker van. Als je dat niet wilt moet je gewoon niet met een ander army gaan spelen. Het kunnen smurfen vind ik vervelender dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:16:
Om die reden ben ik van begin af aan steeds random gaan spelen en om zo alle units en abilities te verkennen. Heb mezelf verbaasd toen ik na m'n placement matches in de gold league geplaatst werd, het feit dat 2 van de 5 matches Blistering Sands als map geselecteerd werd werkte wel in mijn voordeel :P (had een hele dag constant Blistering Sands zitten spelen omdat door een of andere storing ik die dag geen nieuwe maps kon downloaden)

[ Voor 22% gewijzigd door Soar op 08-04-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Zit nu op m'n werk en heb de juiste pagina van 9lives al openstaan voor 12:00u ;)
Hopelijk heb ik nu meer geluk. Ik vrees dat ik gisteren wat dubbelen berichten heb verstuurd door die brakke webserver!

Anyway, ik dacht dat er niks was verstuurd omdat ik niks in met 'verzonden item' box zag staan. Maar dit kan je blijkbaar aanzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Tsja als je iets nieuws wilt proberen speel je toch gewoon custom games? Dat is geen argument als je het mij vraagt. Bovendien, mensen die zich druk maken over hun stats in een béta :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Pedr0 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:39:
Zit nu op m'n werk en heb de juiste pagina van 9lives al openstaan voor 12:00u ;)
Hopelijk heb ik nu meer geluk. Ik vrees dat ik gisteren wat dubbelen berichten heb verstuurd door die brakke webserver!

Anyway, ik dacht dat er niks was verstuurd omdat ik niks in met 'verzonden item' box zag staan. Maar dit kan je blijkbaar aanzetten!
wel oppassen want als je meerdere berichten stuurt maak je sowieso geen kans.

ik heb gewoon vanaf 7 uur lopen refreshen totdat ik eindelijk op de berichtenpagina kwam, berichtje geplakt en meteen verstuurd zonder al die meuk van bevestiging aan te zetten. scheelt toch weer enkele seconden ;)

iig succes! :)

btw. hoe kan 9lives eigenlijk zoveel keys kan weggeven en bv. tweakers niet? of zouden de mensen van 9 lives weer mensen bij blizzard kennen?

[ Voor 9% gewijzigd door daanteb op 09-04-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Niet online
Ok, ik heb net Starcraft 2 gepreordered bij amazon.co.uk voor 35 Euro (en Diablo 3 voor 25 euro!). Amazon heeft pre-order price guarantee dus als ze die prijs nog omhoog doen (wat ik wel verwacht aangezien Blizzard pas net heeft bekend gemaakt dat de prijs 60 euro wordt) betaal je toch gewoon de lage prijs. Mocht er voor de release nog een betere aanbieding zijn kan ik altijd nog gewoon cancellen. Dit is tot nu toe de beste deal die ik gevonden heb. Enige nadeel is dat je het spel pas een aantal dagen later hebt, maar 35 euro t.o.v. 60 euro vind ik toch wel erg veel.

Die Collector's edition vind ik ook wel geinig maar de prijsstelling van 90 euro vind ik gewoon te hoog. Vooral aangezien je er het originele spel bijna 3 keer voor kunt hebben. Als hij ergens aangeboden wordt voor de 60-70 Euro ga ik er nog over nadenken.

Maar als iemand betere deals weet laat het vooral horen! :)
Pagina: 1 ... 4 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!