Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protoss schijnt nog steeds heel makkelijk te spelen te zijn. Protoss heeft ook de meeste nerfs gehad omdat het te sterk was.

Ja, protoss heeft niet veel sterke anti air opties. Maar dat is opzich geen probleem. De zwakte van protoss mag daar best liggen. Je moet de balance wel een beetje asymmetrisch maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk die nieuwste video van HDStarcraft: http://www.youtube.com/hdstarcraft#p/u/1/Wwz9hh3Ch8c en durf dan te zeggen dat Protoss UP is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk verliest een no namer van Artosis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het dan met sentries als anti-air? Meen dat ze bij HDStarcraft zeiden dat ze erg goed waren tegen Mutalisks...
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:59:
Tuurlijk verliest een no namer van Artosis.
en bedankt voor de spoiler gast

[ Voor 44% gewijzigd door apNia op 02-04-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:03
Klopt, sentries zijn goed tegen muta's. Het is alleen dat sentries niet erg snel zijn en veel gas kosten. Bovendien heb je er meestal maar 1 of 2... Ik mass ze alleen wanneer ik weet dat mijn zerg voor mass muta's gaat.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:36:
Mwah vind Protoss niet zozeer underpowerd, alleen anti air is nog wel eens een probleem, zonder Stalkers met blink is air gewoon heel lastig te counteren. Voor de rest zijn ze wat mijn betreft goed aan elkaar gewaagd, met Protoss moet je nu eenmaal veel doen met 1 unit aangezien ze veel relatief veel resources kosten. Het dus heel belangrijk de juiste tech te kiezen. Een goede tegenstander weet dit natuurlijk te benutten.
En dat gaat dan van iets meer marines of iets meer marauders als terran :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
383 MB of 1.64 GB and downloading ... :)

Blijkbaar hadden ze nog low-end spelers nodig voor de test. Ik heb recentelijk m'n radeon 9500 vervangen door een 9800 (die mogelijk niet helemaal stabiel is) zodat ik aan de minimum-eisen voldoe voor de beta. Hopen dat het een beetje fatsoenlijk draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

MrFl0ppY schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:09:
Klopt, sentries zijn goed tegen muta's. Het is alleen dat sentries niet erg snel zijn en veel gas kosten. Bovendien heb je er meestal maar 1 of 2... Ik mass ze alleen wanneer ik weet dat mijn zerg voor mass muta's gaat.
Leuk om dan als Zerg één of twee Muta's te maken, die naar je tegenstander te sturen en ondertussen mass Hydra / Roach te gaan. :)

Wat dat betreft kan je met Protoss nog makkelijker je tegenstander voor de gek houden met Hallucinate; een unit "maken" waar je helemaal de tech niet voor hebt. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:05:
en bedankt voor de spoiler gast
?

Heb niet eens gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Gave match die laatste van HD :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Woei! Vorige week een Battlenet account aangemaakt. Zit er vandaag toch wel een leuke invitatie in mijn mailbox :o. Blij dat ik actief de ontwikkeling kan gaan meevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
sanderander schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:14:
[...]

Of een scanner sweep draaien met je 1 van je geupgrade command centers!
Ja tuurlijk, maar je moet een gegeven moment ook je basis uitpushen, en als je tegenstander dan blijft komen met DT's zijn je scans gewoon op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Prrt, dikke crash hier. Gebeurt mij toch nog wat te vaak, winning streak van 6 matches zomaar weg :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Leuk dat al die copper mensen en bronze mensen hier denken dat ze iets zinnigs kunnen zeggen over de game balance. Mischien eerst de game maar is leren voordat je iemand hersenloos na gaat blaten en zelf wat ervaringen doen. Want de gemiddelde tweaker hier is gewoon niet echt goed in de gemiddelde game(tweakerts zijn geen gamerts). Dus die hele balans discussie is onnodig en overbodig want ik denk niet dat iemand hier er iets zinnings over kan zeggen.

En nogmaals als terrans is sweep om DT's te detecteren eeuwig zonde van je rescources en zul je dit als je dit regelmatig doet enorme economische schade oplopen(of mislopen). Dus gebruik gewoon geen scan voor DT's(tenzij het echt een nood is maar ik zie teveel terran spelers standaard sweepen voor DT's, en dat is echt slecht).

[ Voor 26% gewijzigd door Postius op 02-04-2010 15:54 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je weet dat je direct kunt winnen ipv te wachten op ravens of een slow push met turrets te doen is er niets slecht aan scan. Ookal is dat geen noodgeval. Ja, kost je een mule. Maar als je er direct mee wint doet dat er niet meer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Leuk dat mensen van gold (wat, zit je nou nog altijd niet in Platinum?) het lef hebben om zulke opmerkingen te plaatsen, who the hell do you think you are, ga toch ff lekker naar Team Liquid forum als je denkt dat een niveau van speler bepaald waar hij of zij het over mag hebben.

Of start je eigen topic bv.

[ Voor 5% gewijzigd door Graviton12 op 02-04-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Postius schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:51:
Leuk dat al die copper mensen en bronze mensen hier denken dat ze iets zinnigs kunnen zeggen over de game balance. Mischien eerst de game maar is leren voordat je iemand hersenloos na gaat blaten en zelf wat ervaringen doen. Want de gemiddelde tweaker hier is gewoon niet echt goed in de gemiddelde game(tweakerts zijn geen gamerts). Dus die hele balans discussie is onnodig en overbodig want ik denk niet dat iemand hier er iets zinnings over kan zeggen.

En nogmaals als terrans is sweep om DT's te detecteren eeuwig zonde van je rescources en zul je dit als je dit regelmatig doet enorme economische schade oplopen(of mislopen). Dus gebruik gewoon geen scan voor DT's(tenzij het echt een nood is maar ik zie teveel terran spelers standaard sweepen voor DT's, en dat is echt slecht).
Laten we even buigen jongens. Failcake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:08
FezzFest schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:17:
Woei! Vorige week een Battlenet account aangemaakt. Zit er vandaag toch wel een leuke invitatie in mijn mailbox :o. Blij dat ik actief de ontwikkeling kan gaan meevolgen.
Kijk, dit bewijst maar weer eens dat iedereen kans maakt.....al blijf ik het sneu vinden voor de mensen die nog steeds zonder key zitten, including me! |:(

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Andere mac gebruikers die sinds kort de beta toegang gekregen hebben, maar nog geen mac client?
ik heb me niet aangemeld onder windows specificaties in iedergeval. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Graviton12 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:04:
Leuk dat mensen van gold (wat, zit je nou nog altijd niet in Platinum?) het lef hebben om zulke opmerkingen te plaatsen, who the hell do you think you are, ga toch ff lekker naar Team Liquid forum als je denkt dat een niveau van speler bepaald waar hij of zij het over mag hebben.

Of start je eigen topic bv.
Zo schnel op je teentjes getrapt, ook @vegeta lekker sneue reactie ;( . Ik denk gewoon niet dat je als beginnend copper speler iets nuttig kan zeggen over de balans. Zeker als je wat tegengas krijgt je als een echt true noob reageert door het meteen persoonlijk te spelen ipv iets toe te voegen. Blijkbaar moeten jullie dat meteen zien als een persoonlijke aanval. Ja ik denk dat ik beter ben dan de meeste Tweakerts hier. Boeit me verder niet echt. Die hele league niet. Ik heb aardig wat gespeeld maar ik vindt het al moeilijk om iets zinnigs over de balans te zeggen en niet zomaar wat na te blaten. Maar jij hebt wel een heel gevoelig ego, ik dacht mischien na al die losses dat het wel mee zou vallen :+ .

En van mij mag je het erover hebben, maar je beantwoord mn vraag nog steeds niet. Waarom zouden zulke lage geklasseerde spelers met weinig ervaring in het spel, en lage skills iets zinnigs kunnen zeggen over de balans?

Mijn punt is, wat je dus duidelijk mist in je rage attack, dat je als copper/bronze erg weinig ervaring hebt en sowiezo nog met fail tactiek kan winnen. Als je zo laag zit waarom denk je dan dat je iets zinnigs kan zeggen over de balans in het spel, wat een enorm complexe aangelegenheid is. Dat je denkt dat ik mezelf op hemel is leuk maar ik ga er vannuit dat ik binnenkort weer in zilver zit. En als je er niet tegen kan dat sommige mensen gewoon kunnen beweren op basis van leagues dat ze beter zijn moet je geen competieve games spelen, mischien is freddy fish wat.

@hieronder: Dat klopt idd, ik kan zelf niks zinnigs zeggen over de balans atm. Zelfs met die patches, iedereen roept dit is nu UP of OP. Ik zou het niet weten ik vind het al lastig in te schatten hoe stalkers hun nieuwe damage het spel beinvloed want ik merk het al bijna niet. En ik zit dan toch op hoger niveau te spelen denk ik dan veel tweakerts hier.

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 02-04-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Ik denk dat Postius zichzelf ook onder de "niet-wetende" rekent.

Ergens heb je wel gelijk, maar aan de andere kant is iedereen vrij om erover te discussiëren. En het is zinnig als iemand er iets van leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Taurnil schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:17:
Andere mac gebruikers die sinds kort de beta toegang gekregen hebben, maar nog geen mac client?
Hier een Mac gebruiker, tenminste heb mijn MacBook Pro als specs staan (heb ook een PC). Heb een invite gehad via een vriend, dus niet rechtstreeks. Maar er is zo ver ik weet nog geen Mac client beschikbaar, bij mij staat hij er iedergeval nog niet.

[ Voor 36% gewijzigd door OkkE op 02-04-2010 16:22 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Postius, gast.. hou aub op over skill. Het enige wat jij kan doen is cheese :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
OkkE schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:22:
[...]

Hier een Mac gebruiker, tenminste heb mijn MacBook Pro als specs staan (heb ook een PC). Heb een invite gehad via een vriend, dus niet rechtstreeks. Maar er is zo ver ik weet nog geen Mac client beschikbaar, bij mij staat hij er iedergeval nog niet.
ok, naja gaat me erom omdat rond begin april de mac beta client zou moeten komen.
en ik krijg als mac gebruiker, onder me mac specificaties aangemeld, een beta invite, dus ik dacht
YES! mac beta daar! :D... niet dus :/ nog maar even wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
VP. schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:24:
Postius, gast.. hou aub op over skill. Het enige wat jij kan doen is cheese :D
Net alsof jij dat niet leuk vond die 10 matches >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Postius schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:21:
[...]

Zo schnel op je teentjes getrapt, ook @vegeta lekker sneue reactie ;( . Ik denk gewoon niet dat je als beginnend copper speler iets nuttig kan zeggen over de balans. Zeker als je wat tegengas krijgt je als een echt true noob reageert door het meteen persoonlijk te spelen ipv iets toe te voegen. Blijkbaar moeten jullie dat meteen zien als een persoonlijke aanval. Ja ik denk dat ik beter ben dan de meeste Tweakerts hier. Boeit me verder niet echt. Die hele league niet. Ik heb aardig wat gespeeld maar ik vindt het al moeilijk om iets zinnigs over de balans te zeggen en niet zomaar wat na te blaten. Maar jij hebt wel een heel gevoelig ego, ik dacht mischien na al die losses dat het wel mee zou vallen :+ .

En van mij mag je het erover hebben, maar je beantwoord mn vraag nog steeds niet. Waarom zouden zulke lage geklasseerde spelers met weinig ervaring in het spel, en lage skills iets zinnigs kunnen zeggen over de balans?

Mijn punt is, wat je dus duidelijk mist in je rage attack, dat je als copper/bronze erg weinig ervaring hebt en sowiezo nog met fail tactiek kan winnen. Als je zo laag zit waarom denk je dan dat je iets zinnigs kan zeggen over de balans in het spel, wat een enorm complexe aangelegenheid is. Dat je denkt dat ik mezelf op hemel is leuk maar ik ga er vannuit dat ik binnenkort weer in zilver zit. En als je er niet tegen kan dat sommige mensen gewoon kunnen beweren op basis van leagues dat ze beter zijn moet je geen competieve games spelen, mischien is freddy fish wat.

@hieronder: Dat klopt idd, ik kan zelf niks zinnigs zeggen over de balans atm. Zelfs met die patches, iedereen roept dit is nu UP of OP. Ik zou het niet weten ik vind het al lastig in te schatten hoe stalkers hun nieuwe damage het spel beinvloed want ik merk het al bijna niet. En ik zit dan toch op hoger niveau te spelen denk ik dan veel tweakerts hier.
Kerel toch. Ik zeg toch ook dat ik ik te weinig kennis heb van de game om te zeggen of iets OP/UP is, ik lees gewoon patch notes en haal daar mijn conclusies uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Naja, ik denk dat beide "partijen" hier wel gelijk hebben. Ik geloof ook niet dat de frietboer op de hoek iets zinnigs kan zeggen over politiek, maar dat ontneemt niet zijn recht om tegen alle klanten zijn mening over de crisis en de regering te prediken, en zelfs te stemmen. En dat is terecht toch?

Zowiezo blijkt uit Blizzards eigen stats dat de 3 rassen toch behoorlijk gelijk opgaan wat betreft wins, het is nog niet perfect in balans maar de verschillen zijn iets van 1% ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 22:32
Taurnil schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:17:
Ik heb mijn macbook pro specs gesubmit. Dat leverde vandaag een invite op, met de mogelijkheid om de Windows client te downloaden (Mac client optie bestaat, maar is grayed out). Gelukkig heb ik ook een windows pc staan, dus installeren maar.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Postius schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:32:
[...]

Net alsof jij dat niet leuk vond die 10 matches >:)
Hehe ;) Ik zie je trouwens nooit meer online? Of heb je een andere naam aangenomen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Laatste tijd ff wat anders maar wees gerust we kunnen ons kaas en wijn team weer starten binnenkort! Hoop dat we dan niet in platinum terecht komen. In goud is het al ZWWWWAAAAAARRRRRR. Maar toch wel tof dat we in platinum hebben gezeten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook toegang tot de beta gekregen! Ben erg benieuwd, vooral omdat de nieuwe Battle.net er al in zit. Ben zeer benieuwd hoe dit allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac users krijgen de hele tijd al beta keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:03:
Mac users krijgen de hele tijd al beta keys.
dan ben ik over geslagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Is het mogelijk om een 2de nickname te maken? Zie de optie nml nergens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
Sak3d schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:29:
Is het mogelijk om een 2de nickname te maken? Zie de optie nml nergens |:(
Nee, dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Dat forcefieldtruukje met sentries werkt echt lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Waar is de battle.net chat? Ook deze kan ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Sak3d schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:09:
Waar is de battle.net chat? Ook deze kan ik niet vinden
Zijn er ook niet, je kunt alleen chatten met spelers in je friendslist / in de game die gehost wordt, en tijdens een potje met je medespelers natuurlijk. Er komen ook geen chatchannels in de retail geloof ik. Of ze zijn er nog niet over uit of die komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Wmm schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:35:
[...]

Zijn er ook niet, je kunt alleen chatten met spelers in je friendslist / in de game die gehost wordt, en tijdens een potje met je medespelers natuurlijk. Er komen ook geen chatchannels in de retail geloof ik. Of ze zijn er nog niet over uit of die komen.
Geen chatchannels in de retail.. omg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Dagje goed doorspelen en ben van nummer 35 in mijn copper division naar ... nummer 1 :p. 28-27, niet de beste resultaten maar goed. Heb ook een potje van een silver speler gewonnen :).

[ Voor 35% gewijzigd door MrVegeta op 02-04-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21
Speel de beta nu ook sinds start en heb jaren vergooid met sc1.
De gamebalance moet er ook op lagere (no bash) levels voor zorgen dat die mensen ook uit de voeten kunnen. Heeft weinig zin om iedereen te laten testen als je alleen van de "pros" feedback wilt.
En voor de feedback van oa brons daar kunnen ze ook wat mee. Het is de bedoeling dat mensen blijven spelen natuurlijk.

Dan hadden ze wel selecter de keys uitgegeven ipv de random regen zoals nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta is niet alleen voor balance. Pro's zijn er nog niet natuurlijk.

Zit in Gold, niet in Platinum. Heb het gevoel dat ik best snel hoog in gold kan staan maar misschien is dat omdat de division heel nieuw is. Ik verlies echt bijna al m'n potjes omdat ik of te veel of te weinig risico neem of 1 hele domme fout maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21
Stond ook tussen mooie " " ;-)
Speel met vrienden van mij, waar ik vroeger ook starcraft (1) mee speelde... en de oude strats werken nog wel. Al is het in het begin vooral puzzlen met de units. Een aantal oude support en handige truckjes zitten er dus niet meer in.

Beetje balancen wie het risico neemt en wie de support regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zo, net een geniale pot achter de rug :D. Ik ga voor banshees en zit dan vrij krap met de verdediging van mijn eigen basis. Dus zolang die andere turteld worden mijn kansen des te groter, ook is het leuk om te weten hoe Terran spelers scouten, dus ik bouw mijn starports buiten mijn eigen basis :D.

Maar goed, deze speler ging niet turtelen en ik moest mijn banshees mee laten aanvallen, verassing weg. Hij bouwt zijn basis vol met anti-air.

Jammer voor hem dan 10+ banshees een turret vrij snel rapen, dus ik sloop zijn HQ, en op 10% denkt hij "oh ja opstijgen". Dus maak ik maar wat van zijn CVS af en return mijn banshees naar mijn basis. Ondertussen een aantal vikings gemaakt, dus hetzelfde weer.

Ik sloop met mijn banshees wat van zijn turrets en 50% van zijn HQ die dan weer opstijgt. Mijn banshees energie is op en ik vlieg uit zijn basis met zijn vikings achter mij aan. Na een paar sec stuur ik mijn vikings zijn basis in, sloop zijn HQ die hij nog had vliegen, land mijn vikings, sloop de rest van zijn workers maar ik zag zijn siege tanks niet, BOOOM voor ik het doorhad waren al mijn vikings dood ook mijn banshees waren dood, behalve 1tje.

Ondertussen vliegt hij met zijn medivac vol maruaders en paar marines mijn basis in, ik sla het grootste gedeelte af maar niet niet genoeg, gelukkig had ik wel een expension (net gemaakt), ik move mijn basis naar de andere kant van de map en hij sloopt wat gebouwtjes.

Die ene banshee die ik over had heeft weer wat energie en die laat ik cloacked zijn marines afmaken, daarna uncloacked zijn marauders :p. Toen had hij niets meer en...

"Lucky, lol - Leaved the game"

:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Na een paar weekjes bijna geen SC2 gespeeld te hebben ben ik deze week weer aardig bezig geweest.

Met 2v2 random ben ik door wat pech met allies in bronze gekomen en inmiddels al weer naar silver, vond dit wel beetje jammer aangezien ik voor de reset ergens in top 10 van gold zat :(

Net zat ik ook met een Party 2v2 te spelen, beide Protoss, en we hebben 5 placement matches binnen 30 minuten achter elkaar gewonnen door alleen maar Zealot rush te doen. Beetje lame tactiek maar het werk wel.

Je stuurt met 8/10 een probe naar je tegenstander en daar bouw je een pylon in een hoek waar hij het niet ziet, dan bouw je zo snel mogelijk 2 gates om die pylon heen zodat ze hem ook niet makkelijk kunnen aanvallen. Als ze je wel zien moeten ze wel hun probes/svc/drones erop af sturen. Ondertussen bouw je gewoon een pylon + 2 gates in je eigen basis en cancel je die gate bij hun op het laatste moment, kost hem stuk meer minerals dan het jouw kost.

Zit nou na die placement matches in Platinum en volgens mij kunnen ze daar wel makkelijker counteren, maar het is gewoon geniaal tegen de wat mindere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Tot nu toe werkt de warp prism techniek perfect!

Gewoon en masse gateways bouwen, de buildings voor dark templar en 1 of 2 warp prisms. Dan gewoon langs de achterkant van de vijandige basis binnenkomen en rustig wat dark templars warpen met de gateways via de warp prisms. Werkt echt lekker tegen terran en protos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Chheeeesssee!

:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
waarom hebben jullie wel een key en ik niet? ;(

Ik wil ook, ben dat gespeel tegen de PC nu wel zat, ook al zijn ze super skilled met hun AI....

trouwens, iedereen heeft het recht om over balance te praten, zo leren de meeste nog wat namelijk...
het is niet verkeerd om te lezen wat een andere speler te vertellen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
Ik speel altijd als terran. Als je tegen terran moet is doortechen naar cloaked banshees een hele leuke strategie... kan je binnen 10 minuten hun basis gesloopt hebben :D En als je 4 banshees hebt schiet je in 1 schot zo ongeveer een turret neer. Daarna op hoofdgebouw gaan schieten. Als ze dan scannen even wegvliegen, terugkomen en weer gaan schieten, als ze denken slim te zijn door lift-off te doen met het hoofdgebouw, kunnen ze ook niet meer scannen :)
Tegen zerg en protos is MMM nog steeds de winnende combo voor mij, met op een gegeven moment vikings+banshees. Maarja, ik speel ook maar bronze league. Als ik even goed oplet, win ik hier altijd wel mee.

Met de andere rassen heb ik heel weinig gespeeld. Tegen wie mag ik eens een potje proberen? Ik wil natuurlijk niet dat mijn rating op de ladder er aan gaat 8)7 Mijn id is Sjeik.sjeik

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik vind deze youtube serie wel humor en interessant, http://www.youtube.com/watch?v=b6lt5NtjipI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Muta schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:26:
waarom hebben jullie wel een key en ik niet? ;(

Ik wil ook, ben dat gespeel tegen de PC nu wel zat, ook al zijn ze super skilled met hun AI....

trouwens, iedereen heeft het recht om over balance te praten, zo leren de meeste nog wat namelijk...
het is niet verkeerd om te lezen wat een andere speler te vertellen heeft.
Iedereen heeft het recht, 98% heeft echter geen idee waar ie over praat. Dat is iets wat ik de afgelopen jaren in de rts games die ik gespeeld heb wel gemerkt. En nee, ik claim ook niet dat ik weet waar ik het over heb, daarom bemoei ik me ook nooit met balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Sjeik schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:54:
Ik speel altijd als terran. Als je tegen terran moet is doortechen naar cloaked banshees een hele leuke strategie... kan je binnen 10 minuten hun basis gesloopt hebben :D En als je 4 banshees hebt schiet je in 1 schot zo ongeveer een turret neer. Daarna op hoofdgebouw gaan schieten. Als ze dan scannen even wegvliegen, terugkomen en weer gaan schieten, als ze denken slim te zijn door lift-off te doen met het hoofdgebouw, kunnen ze ook niet meer scannen :)
Tegen zerg en protos is MMM nog steeds de winnende combo voor mij, met op een gegeven moment vikings+banshees. Maarja, ik speel ook maar bronze league. Als ik even goed oplet, win ik hier altijd wel mee.

Met de andere rassen heb ik heel weinig gespeeld. Tegen wie mag ik eens een potje proberen? Ik wil natuurlijk niet dat mijn rating op de ladder er aan gaat 8)7 Mijn id is Sjeik.sjeik
Wat zijn/is precies MMM? => Marines, Marauders & Medivacs. Ben na een tijd je Protoss overgeschakeld op Terrans. Eerste indruk lijkt me dat deze veel complexer zijn dan de protoss (allerlei abilities/spells) en vrij veel verschillende units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/user/HDstarcraft#p/u/0/BrDemA_6xsw

das wel een vette truk, lijk je veilig te zitten ben je dat niet :)
(kan hem nu ook 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:08:
http://www.youtube.com/user/HDstarcraft#p/u/0/BrDemA_6xsw

das wel een vette truk, lijk je veilig te zitten ben je dat niet :)
(kan hem nu ook 8) )
Nice, al vraag ik me af of dit nu een glitch in het spel is of het effectief de bedoeling is van Blizzard dat je blink op die manier gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:12:
[...]

Nice, al vraag ik me af of dit nu een glitch in het spel is of het effectief de bedoeling is van Blizzard dat je blink op die manier gebruikt.
Lijkt me gewoon de bedoeling. Je geeft met waypoints aan waar je units naartoe moeten en vanaf welk punt ze moeten blinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk het ook, gezien je ze laat doorlopen met een extra cue-point "choken" ze de blink ruimte niet waardoor iedereen kan doorlopen. Nifty. Toen ik de eerste keer blink wou gebruiken was ik goed de lul toen ik met een shitload stalkers maar een stuk of 5 naar boven kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 14-09 09:48
Dit was al een tijdje bekend, alhoewel het fijn is om een goeie tutorial te zien.

Ik zoek een partner voor wat 1v1 tvt om een nieuwe methode uit te proberen die ik op de Blizzard forums heb gelezen, dus als er iemand interesse heeft...

Waarschuwing: Ik wil alleen maar macro testen, dus echt spannend is het niet, maar ik moet wel een goeie vergelijking hebben met een 'gewone' Terran!

exnomendei.end

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan ik ooit nog slapen? :')

[ Voor 13% gewijzigd door apNia op 05-04-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
apNia schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:24:
[...]

Hoe kan ik ooit nog slapen? :')
Ik heb geen idee, probeer eens slaappillen?

Of anders: probeer wat minder onzinreacties te posten?

Ontopic: Twee keer verslagen door terran, beide keren met de meest ongelovelijke cheese die ik maar kan bedenken... Een keertje bunker rush (met zerg is dat niet te stoppen als je de worker mist) en een keertje wipe ik zijn main + expo maar verlies ik doordat bijna alle expos uitgemined waren en hij lekker op de island expos zat te rebuilden, waar ik dus niet zomaar bij kan. Tip: Zet overlords op de islands, dan zie je een lame-ass Terran daar wel heenvliegen en kan je 'm killen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
coptician schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 02:04:
[...]

Ik heb geen idee, probeer eens slaappillen?

Of anders: probeer wat minder onzinreacties te posten?

Ontopic: Twee keer verslagen door terran, beide keren met de meest ongelovelijke cheese die ik maar kan bedenken... Een keertje bunker rush (met zerg is dat niet te stoppen als je de worker mist) en een keertje wipe ik zijn main + expo maar verlies ik doordat bijna alle expos uitgemined waren en hij lekker op de island expos zat te rebuilden, waar ik dus niet zomaar bij kan. Tip: Zet overlords op de islands, dan zie je een lame-ass Terran daar wel heenvliegen en kan je 'm killen.
Dat eerste is opzich wel lame ja (al is het een goede tactiek vs Zerg) maar dat tweede heeft toch niets met cheese of lame zijn te maken? Als de game al zover is dat alle minarals op zijn dan moet je toch wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Zo'n 25 potjes gespeeld nu. SC2 draait erg lekker op m'n computer die helemaal aan de low-end zit van de minimumspecs. Alles staat op low maar het ziet er eigenlijk niet heel slecht uit. Netjes van Blizz.

Placement matches ging kut en zit in copper. Het niveau vind ik best hoog (ben geen uberspeler en qua theorie ken ik de units en counters van SC2 nog niet allemaal). Aan de andere kant denk ik dat er bij de beta naar verhouding meer spelers van hoger niveau zijn (de 'oude' SC1 spelers die niet kunnen wachten op SC2).

Ik speel zerg en een snelle zergling rush werkt vaak wel goed tegen T en P. Alle muta-gevechten in ZvZ nog verloren, ik tech te sloom. En een Terran die wall-in air teched lukt ook nog niet. Wat is daar redelijkerwijs tegen te doen? Burrowed roaches of juist een drop?

De changeling ownt trouwens. Eigenlijk kun je altijd wel veel informatie inwinnen uit de basis van je tegenstander. Maar misschien dat spelers in hogere divisies hem meteen doorhebben en doodmaken.

Vermaekelijk spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
met zerg vs zerg maak ik nogal vaak hydralisks

maar het ligt er wel een beetje aan wat je tegenstander doet, dus scout zijn basis even, als je ziet dat hij voor mutas gaat zorg dan dat je hydralisks hebt
(tenminste, dat is mijn taktiek)
hydralisks zijn goedkoper als mutalisks en je haalt ze best makkelijk neer, zeker als je ze upgrade

daarnaast is het best makkelijk omschakelen met zerg dus als je alsnog mutalisks wilt maken kan dat

mijn grove fout is eigenlijk altijd met zerg dat ik niet doortech naar een hyve, of iig veel te laat, ik vergeet het gewoon
gisteren had ik makkelijk kunnen winnen van een terran als ik dat gewoon op tijd had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Dit weekend een super pot gehad. 2v2 en mijn allie verliet de game al vroeg. Niet omdat hij verslagen was maar hij leavde gewoon. Nouja lekker dan dacht ik maar goed ik ga door. De hele tijd druk blijven zetten en een paar flinke veldslagen gewonnen en uiteindelijk 1 speler zwaar verzwakt door zijn hele economie om zeep te helpen. Daarna ging ik dus voor zijn allie en die had ik redelijk snel neer, dus ik dacht de game binnen te hebben. Helaas was de eerste speler al weer redelijk opgeklommen, mede door een "goud-expansie" die ik maar niet plat kreeg. Nouja doordat ik hem te weinig onder druk heb gezet was is hij in staat geweest om een paar battlecruisers te fabriceren en die zijn ZO sterk! Uiteindelijk nog verloren! Damn, ik was zo close.

Toen merkte ik meteen ook weer hoe meeslepend het spel af en toe is, ik kwam beneden en was nog helemaal gespannen daardoor. Dit spel is niet goed voor je hart af en toe :) . Maar daardoor des te leuker, je wordt helemaal meegezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
ik heb een Beta gehad, maar ik moet zeggen dat het mij niet bevalt. kan me vinger er niet op leggen, maar het doet me gewoon niets. dus als ik weet hoe ik de key aan een ander kan geven doe ik dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 14-09 22:54
patrickos85 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:35:
ik heb een Beta gehad, maar ik moet zeggen dat het mij niet bevalt. kan me vinger er niet op leggen, maar het doet me gewoon niets. dus als ik weet hoe ik de key aan een ander kan geven doe ik dat. :)
kan niet je zou ze dan je battlenet moeten geven, aangezien die daar aan gekoppeld is, tenzij hij niet gebruikt is dan kan je hem aan iemand anders geven

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 06-04-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mektheb schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:37:
[...]

kan niet je zou ze dan je battlenet moeten geven, aangezien die daar aan gekoppeld is, tenzij hij niet gebruikt is dan kan je hem aan iemand anders geven
ik heb het geprobeerd, dus gebruikt is het. om zomaar een onbekende me account te geven waar andere spellen ook gelinked aan zijn vind ik niet een goed plan. jammer dat ik niet anderen een plezier ermee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
Ik weet niet precies hoe het zit(ik heb geen beta :'( ), maar kun je de inloggegevens van alleen de Beta niet aan iemand geven? Of zijn deze hetzelfde als die van je battle.net account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
ja, je logt in met je battlenet gegevens. daar wordt gechecked of de game aan je account is gekoppeld. daaronder zal dan wel je sc2 nick hangen.

[ Voor 17% gewijzigd door daanteb op 06-04-2010 12:47 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
daanteb schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:43:
ja, je logt in met je battlenet gegevens. daar wordt gec
hecked of de game aan je account is gekoppeld. daaronder zal dan wel je sc2 nick hangen.
jup, dit is het. wanneer je inlogt op battle.net met je account zie je je geregistreerde spellen staan. daarbij zal dan SC2 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Je zou nog contact op kunnen nemen met Blizzard dat je je key wil overdragen naar een vriend, Blizzard heeft er ook niets aan als key's niet worden gebruikt :). Denk dat er een grote kans is dat ze zoiets wel kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin langzaam een klein beetje grip op het spel te krijgen. Zit nog steeds in copper, maar win wel makkelijker. PvP maak ik 2 observers in het begin. Kost nogal wat gas, maar als je daarmee zijn observer (die ongetwijfeld je basis gaat scouten, neer kan halen. Dan heb je een redelijk scouting voordeel.

Het scouten en je basis regelen gaat ook iets beter, nog steeds verre van perfect. Maar gelukkig heb je chronoboost om je foutjes enigzins te herstellen in het begin.
Fast expo, dan mass ik units.
Turtling/air > cannons en stalkers.
Carrier rush > dark templars die de nexus en drones uitschakelen.
veel ground > ranged collosus uit 1 fabriek. plus zealots, want heel veer meer kun je eigenlijk niet doen wanneer je collusus en range upgrade doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Ik probeer in te loggen maar krijg een "Battle.net outage"... eerste keer dat ik dat zie. Komt dat vaak voor (zal wel een patch zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gewoon online.

[edit]

Heb net nog een potje gespeeld maar het schijnt dat je niet meer in kunt loggen. Dus ze zullen de server straks wel offline halen. Waarschijnlijk voor een patch ja. Vraag me af of ze zowel de marauder. roach en immortal iets gaan nerfen zodat ze alle drie iets slechter zijn tov andere eenheden opties.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat stijg je trouwens langzaam in de league. Ik win alleen maar en blijf nog op dezelfde plek staan. Zo kom ik natuurlijk nooit in waar ik thuis hoor (platinum B-) )

Voorlopig van copper 70 naar 3 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Net op een lame manier ingemaakt.

Het was een FFA-game op Lost temple. 2 terran (waaronder ik), 1 protoss en 1 zerg.
Begin lekker snel mn basis op te bouwen, komt er op een gegeven moment toch het hele commandcenter van de andere terranspeler in mn basis zitten (we zijn nog geen 5min bezig!). Ik had op dat moment 4 mariners. Ik val het aan, maar hij zet het neer en begint zijn cc te upgraden naar een planetary fortress. Hij valt binnen met al zijn scvs om het cc te reparen terwijl ik het probeer in te maken.

Voos einde: hij heeft het fortress en ik ben van geen tel meer. Gelukkig was het maar FFA, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
FezzFest schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:31:

Het was een FFA-game op Lost temple. 2 terran (waaronder ik), 1 protoss en 1 zerg.
Begin lekker snel mn basis op te bouwen, komt er op een gegeven moment toch het hele commandcenter van de andere terranspeler in mn basis zitten (we zijn nog geen 5min bezig!). Ik had op dat moment 4 mariners. Ik val het aan, maar hij zet het neer en begint zijn cc te upgraden naar een planetary fortress. Hij valt binnen met al zijn scvs om het cc te reparen terwijl ik het probeer in te maken.

Voos einde: hij heeft het fortress en ik ben van geen tel meer. Gelukkig was het maar FFA, maar toch...
Haha, net zoals hier? http://www.youtube.com/watch?v=GMlMi0Pja8Y Zie je ook direct wat je moet doen daartegen!

Hebben jullie trouwens ook last van lag? Ik heb er laatst een potje door verloren, krijg mijn supplydepot niet snel genoeg omhoog met als gevolg dat al zijn zerglings bij mij in de basis stonden :S Enorme lag-stoten heel de tijd... Iemand een idee?

[ Voor 12% gewijzigd door Sjeik op 06-04-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Lag niet echt maar wel mijn eerste "you have been dropped" match :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

FezzFest schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:31:

Ik heb nu 3x Planetary Fortress gedaan en steeds ermee verloren :P

- Ik land naast een Zergbasis, kan je daar niet landen op dat slijm |:(
- Land naast een Zergbasis, zelf al nieuwe expo, toch verloren. Hij maakte snel paar air-units.
- Land naast een Terran speler, verloren omdat hij won met z'n siegetanks. (close match overgens).

Dit doen we dus niet meer :P Ga het nog 1x proberen tegen een Protos maar niet meer tegen andere rassen.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.bescene.net is er binnenkort een StarCraft 2 tornooi. Meer info:
http://www.bescene.net/86...eta_Tournament_by_BESCENE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Stalllone schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:00:
[...]

Daarom moet je als Zerg speler (als je een Lair hebt) met je Overlords creep spawnen op meerdere expo's. Zo kan je het sowieso vertragen dat je tegenstander een extra expo pakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Stalllone schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:00:
[...]

Ik heb nu 3x Planetary Fortress gedaan en steeds ermee verloren :P

- Land naast een Zergbasis, zelf al nieuwe expo, toch verloren. Hij maakte snel paar air-units.
- Land naast een Terran speler, verloren omdat hij won met z'n siegetanks. (close match overgens).

Dit doen we dus niet meer :P Ga het nog 1x proberen tegen een Protos maar niet meer tegen andere rassen.
Wel het is enkel nuttig in early game (als er nog geen siege tanks of eender wat zijn).
In een 2vs2 of meer is het natuurlijk niet zo interessant, omdat een ally kan komen helpen. In mijn geval was het een FFA game en sta je er meestal alleen voor.

Nu het is een "leuke" strategie om iemand eens voor paal te zetten, maar je verliest er enorm veel voorsprong mee t.o.v. andere spelers. De kerel die me liggen had met zijn PF werd direct erna ingemaakt door de zergspeler.

In ieder geval vind ik het ladderconcept erg leuk en goed uitgebouwd. Je wordt er echt door geënthousiasmeerd om beter te worden zodat je kan stijgen in de ladder :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Pedr0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:21:
[...]

Daarom moet je als Zerg speler (als je een Lair hebt) met je Overlords creep spawnen op meerdere expo's. Zo kan je het sowieso vertragen dat je tegenstander een extra expo pakt. :+
Kun je creep eigenlijk weg krijgen als Terran of Protoss zijnde? Anders is het inderdaad wel een goede techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Laatst online: 27-07 15:33
Iemand anders ook gereset? Een maat en ik ronde net een 2v2 af waarna ineens me friends weg waren, na opnieuw inloggen ook al me stats. Daar gaat #3 platinum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:30:
[...]

Kun je creep eigenlijk weg krijgen als Terran of Protoss zijnde? Anders is het inderdaad wel een goede techniek.
pylon/supply depot?

zal vast wel werken :)

zo zonde dat ik net die key krijg als er twee drukke weken aankomen :/
gelukkig met pasen veel kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu maar hopen de de release van starcraft II maar snel langs komt kan niet meer wachten met de beta geen geluk gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
[...]

volgens mij moet de overlord hele tijd creep spawnen anders is het snel weg. dus gewoon overlord dood maken :)

btw, op 9lives.be geven ze 500 beta keys weg. hoe zit het met tweakers.net? :P

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

JJerome schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:36:
Iemand anders ook gereset? Een maat en ik ronde net een 2v2 af waarna ineens me friends weg waren, na opnieuw inloggen ook al me stats. Daar gaat #3 platinum :(
Agossie.. weet je wel dat je in een beta zit? Het gaat erom dat je het spel test en niet alleen maar voor de lol mee doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is echt iets wat veel mensen vergeten. Klagen over fouten in een beta, of dingen als dit. Ze willen beta spelen, en dan klagen als er beta-dingen zich voordoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Laatst online: 27-07 15:33
VP. schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:02:
[...]

Agossie.. weet je wel dat je in een beta zit? Het gaat erom dat je het spel test en niet alleen maar voor de lol mee doet. :)
Beta of niet, zoals het een echte SCer betaamt speelt mijn competitiedrang toch altijd parten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

De Creep verdwijnt vanzelf na een tijdje wanneer de Overlord stopt of dood gaat. Maar het is wel een goede tactiek om de Expo te vertragen; eerst moet de tegenstander anti-air hebben en de Overlord doden, daarna even wachten tot alle Creep verdwenen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
daanteb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:44:
[...]

btw, op 9lives.be geven ze 500 beta keys weg. hoe zit het met tweakers.net? :P
Ik ben inderdaad benieuwd of Tweakers al iets heeft kunnen regelen? Of wat de status is.....wie was hier ook alweer mee bezig van de Tweakers crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
Heeft hier iemand sinds kort last van ontzettende lag? Tijdens het spelen heb ik er altijd last van, ook als ik tegen 1 easy ai ga. Alles doet het prima, maar het beeld blijft even stil staan. Maar niet heel het beeld: de portretten van de units onderin bewegen wel vloeiend door. De rest van het beeld staat ongeveer een seconde stil. Tijdens het kijken van Replays heb ik er helemaal geen last van. Echt bizar.

Precies zoals hier omschreven: http://forums.battle.net/...icId=23767641616&sid=5000

Ik heb een best nieuwe PC, Phenon II X4 955, Intel SSD, 4 gb ram, alleen de videokaart is wat ouder: ati hd4850. Alle graphic settings op zijn laagst maakt niets uit (hij recommend Ultra overal). Wel heb ik (net als de mensen op het b.net-forum) windows 7 64 bit... zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Soms heb je van die dagen, dan moet je gewoon niet spelen. 8 potjes verloren in 2 dagen ;( (bijna alle 8 achter elkaar verliezen... not fun).

Heb alweer 70 matches erop zitten :o (na de reset van paar weken terug). Verslavend spelletje ook, bah :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Pedr0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:21:
[...]

Kom maar op, tegen terran betekent dat dat je een x aantal overlordjes moet missen. Dure grap en mi een slechte zet. Zie het pro's ook nooit doen btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
jouke_buissink schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:36:
[...]

Kom maar op, tegen terran betekent dat dat je een x aantal overlordjes moet missen. Dure grap en mi een slechte zet. Zie het pro's ook nooit doen btw
Ligt eraan in welke situatie.....met speed upgrade heb je de overlord snel naar een andere locatie ;)
En zelfs dan duurt het een tijdje totdat de creep weg is, en heb ik ondertussen al een nieuwe en overige units!

Btw, er zijn nog geen Pro's in SC2 :+

[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 07-04-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Sjeik schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:09:
Heeft hier iemand sinds kort last van ontzettende lag? Tijdens het spelen heb ik er altijd last van, ook als ik tegen 1 easy ai ga. Alles doet het prima, maar het beeld blijft even stil staan. Maar niet heel het beeld: de portretten van de units onderin bewegen wel vloeiend door. De rest van het beeld staat ongeveer een seconde stil. Tijdens het kijken van Replays heb ik er helemaal geen last van. Echt bizar.

Precies zoals hier omschreven: http://forums.battle.net/...icId=23767641616&sid=5000

Ik heb een best nieuwe PC, Phenon II X4 955, Intel SSD, 4 gb ram, alleen de videokaart is wat ouder: ati hd4850. Alle graphic settings op zijn laagst maakt niets uit (hij recommend Ultra overal). Wel heb ik (net als de mensen op het b.net-forum) windows 7 64 bit... zou het daarmee te maken kunnen hebben?
hier ook, net een match door verloren :'). Probeer maar eens je reapers te macro'en met 1 sec lag. verdomme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
MrVegeta schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:57:
[...]

hier ook, net een match door verloren :'). Probeer maar eens je reapers te macro'en met 1 sec lag. verdomme.
Ook windows 7 64 bit? Ik kreeg gisteren mijn supplydepots niet snel genoeg geraised toen er een heleboel zerglings aankwamen... Mooi kut, toen was ik ook dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
Ook ik draai 7x64, maar heb zelf nooit last van rubberbanding of andere FPs-drops buiten huuuuuuuuuuuuuuuuuuge gevechten.

Ik moet weer eens wat 1v1 spelen, wordt ook wel weer eens tijd om wat hoger dan Bronze te komen xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ook win7 64bit maar volgens mij is het gewoon lag op b.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
De countdown bij mij (voor dat het potje begint dus) is ook erg onregelmatig... Hebben jullie dat ook (wel of niet icm lag?)

Pagina: 1 ... 3 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!