Zo, net een geniale pot achter de rug

. Ik ga voor banshees en zit dan vrij krap met de verdediging van mijn eigen basis. Dus zolang die andere turteld worden mijn kansen des te groter, ook is het leuk om te weten hoe Terran spelers scouten, dus ik bouw mijn starports buiten mijn eigen basis

.
Maar goed, deze speler ging niet turtelen en ik moest mijn banshees mee laten aanvallen, verassing weg. Hij bouwt zijn basis vol met anti-air.
Jammer voor hem dan 10+ banshees een turret vrij snel rapen, dus ik sloop zijn HQ, en op 10% denkt hij "oh ja opstijgen". Dus maak ik maar wat van zijn CVS af en return mijn banshees naar mijn basis. Ondertussen een aantal vikings gemaakt, dus hetzelfde weer.
Ik sloop met mijn banshees wat van zijn turrets en 50% van zijn HQ die dan weer opstijgt. Mijn banshees energie is op en ik vlieg uit zijn basis met zijn vikings achter mij aan. Na een paar sec stuur ik mijn vikings zijn basis in, sloop zijn HQ die hij nog had vliegen, land mijn vikings, sloop de rest van zijn workers maar ik zag zijn siege tanks niet, BOOOM voor ik het doorhad waren al mijn vikings dood ook mijn banshees waren dood, behalve 1tje.
Ondertussen vliegt hij met zijn medivac vol maruaders en paar marines mijn basis in, ik sla het grootste gedeelte af maar niet niet genoeg, gelukkig had ik wel een expension (net gemaakt), ik move mijn basis naar de andere kant van de map en hij sloopt wat gebouwtjes.
Die ene banshee die ik over had heeft weer wat energie en die laat ik cloacked zijn marines afmaken, daarna uncloacked zijn marauders

. Toen had hij niets meer en...
"Lucky, lol - Leaved the game"

.