Yo ben ik weer. Er zijn in de tussentijd geen keys meer uitgegeven? Dan zou mijn lijstje voorlopig kunnen rusten.
Sweep is zonde van het geld meestal. Mules zijn veel en veel beter.MrVegeta schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:57:
Speel ik net een potje vs Prothos,
"gl amigo"
hij "thanks, but i dont need it"
"".
10 min later, hij leaved zonder GG.. Your arrogance will be your downfall.
Hij had al een aardig legertje klaar staan, jammer voor hem dat hij mijn reapers niet heeft gescout en bam, zijn Nexus kapot op 380 minirals en game over.
T vs T vind ik nog altijd wel lastig aangezien Terran vrij goed kan scouten (sweep), daardoor is vaak de reaper verrassing weg en dan nog dan kan hij zijn HQ gewoon laten opstijgen waardoor ik hem niet kan slopen. Zelfde geld voor cloaked banshees. Wel jammer opzich... meestal eindigt het MMM vs MMM.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Sweep is wel ideaal om te scouten wanneer de basis is dichtgetimmerd of om de tegenstanders leger te spotten. Mules zijn inderdaad erg goed voor de resources maar mid/end game wanneer je toch 2 velden aan het oogsten bent is de sweep vaak beter.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Ik moet toch de layout van de basis weten voor ik er in duik en zo kan je makkelijk spotten hoe de andere aan het techen is. Minirals is niet het grootste probleem van Terran spelers.Postius schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 02:44:
[...]
Sweep is zonde van het geld meestal. Mules zijn veel en veel beter.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zag 'm ook, gestoorde micro is daar te zien. Zulke dingen maken het kijken van pro-games echt leuk.
Prachtig.MrVegeta schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:57:
Speel ik net een potje vs Prothos,
"gl amigo"
hij "thanks, but i dont need it"
"".
10 min later, hij leaved zonder GG.. Your arrogance will be your downfall.
Je kunt ook je gebouwen en units op "vreemde plekken" bouwen, zodat hij een aantal keer Sweep moet doen voor hij het ziet. En zeker in het begin van een game is Mule veel beter om te gebruiken.T vs T vind ik nog altijd wel lastig aangezien Terran vrij goed kan scouten (sweep), daardoor is vaak de reaper verrassing weg en dan nog dan kan hij zijn HQ gewoon laten opstijgen waardoor ik hem niet kan slopen. Zelfde geld voor cloaked banshees. Wel jammer opzich... meestal eindigt het MMM vs MMM.
Ik denk trouwens dat de meeste matchups tegen gelijke rassen enigzins saai zijn. Over het algemeen is Zerg vs Zerg vooral een Zergling+Roach rush.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Paar gamepjes gespeeld en ik moet zeggen: let er iemand op de vernieuwde graphics? Je bent al snel zo bezig met de game dat ik niet eens op de graphics let. Goed teken wat betreft gameplay.
Het lijkt erop dat Blizzard er alles aan heeft gedaan om meer actie in de game te brengen. Turtelen is velen malen moeilijker geworden dan in SC2, je kan ontzettend snel veel units pompen met alle rassen, dubbal gas op je main etc. Heb het idee dat SC2 veel hectischer en sneller is geworden. Vond ik in SC1 nog "faster" te langzaam, nu vind ik deze mode al takkesnel in SC2!! :-)
Het lijkt erop dat Blizzard er alles aan heeft gedaan om meer actie in de game te brengen. Turtelen is velen malen moeilijker geworden dan in SC2, je kan ontzettend snel veel units pompen met alle rassen, dubbal gas op je main etc. Heb het idee dat SC2 veel hectischer en sneller is geworden. Vond ik in SC1 nog "faster" te langzaam, nu vind ik deze mode al takkesnel in SC2!! :-)
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Anoniem: 351307
Dat van die sentry force fields. Dat kan iedereen in een paar minuten leren. Ziet er wel leuk uit enzo maar is puur voor de show.
True, dat doe ik ook dan ook vs T, zet ik mijn raxxes langs een rand en zet mijn reapers aan de andere kantOkkE schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:14:
Je kunt ook je gebouwen en units op "vreemde plekken" bouwen, zodat hij een aantal keer Sweep moet doen voor hij het ziet. En zeker in het begin van een game is Mule veel beter om te gebruiken.
Ik denk trouwens dat de meeste matchups tegen gelijke rassen enigzins saai zijn. Over het algemeen is Zerg vs Zerg vooral een Zergling+Roach rush.
Puur voor de show? Ik denk dat jij een paar filmpjes moet kijkenAnoniem: 351307 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:20:
Dat van die sentry force fields. Dat kan iedereen in een paar minuten leren. Ziet er wel leuk uit enzo maar is puur voor de show.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Natuurlijk kan iedereen leren Force Fields te gebruiken, maar in dat filmpje was het toch echt wel heel netjes. Bijna perfecte timing en placement en direct daar na de Psi Storms er op. Dat zie ik de gemiddelde speler nog niet doen op die manier.Anoniem: 351307 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:20:
Dat het ook een beetje show was zal ik niet ontkennen, maar het was een slimme en goed uitgevoerde actie, wat naast leuk om te zien ook gewoon effectief was. Het geeft goed aan wat de kracht is van die combinatie.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
"Jammer" genoeg is het dus wel echt heel makkelijk in SC2. Al je units op hotkey 1, druk een keer of 8 op F voor forcefield, TAB en druk T (dacht ik?) voor storm op grofweg dezelfde plek. Stelt vanwege de smartcasting tegenwoordig helaas niets meer voor.OkkE schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:32:
[...]
Natuurlijk kan iedereen leren Force Fields te gebruiken, maar in dat filmpje was het toch echt wel heel netjes. Bijna perfecte timing en placement en direct daar na de Psi Storms er op. Dat zie ik de gemiddelde speler nog niet doen op die manier.
Dat het ook een beetje show was zal ik niet ontkennen, maar het was een slimme en goed uitgevoerde actie, wat naast leuk om te zien ook gewoon effectief was. Het geeft goed aan wat de kracht is van die combinatie.
doet hij dan maar 1x een forcefield en niet 8 op een plek? en pakt hij automatisch een andere sentry als er niet genoeg energie is dan?JJerome schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:27:
[...]
"Jammer" genoeg is het dus wel echt heel makkelijk in SC2. Al je units op hotkey 1, druk een keer of 8 op F voor forcefield, TAB en druk T (dacht ik?) voor storm op grofweg dezelfde plek. Stelt vanwege de smartcasting tegenwoordig helaas niets meer voor.
hoe werkt dat trouwens die Mule? cast je dat op een basis of op een mineral patch die je kan zien?Postius schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 02:44:
[...]
Sweep is zonde van het geld meestal. Mules zijn veel en veel beter.
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Nee en jadaanteb schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:39:
[...]
doet hij dan maar 1x een forcefield en niet 8 op een plek? en pakt hij automatisch een andere sentry als er niet genoeg energie is dan?
Je cast een Mule vanuit je Command Center met Orbital Command upgrade. Je kan je mules overal casten, maar het is natuurlijk het meest logisch als je ze op je minerals gooit (ze minen dan ook gelijk automatisch). Er zit geen cooldown op, dus als je 200/200 energy hebt, kan je 4 mules spammen. Het is soms handig om wat energy op te sparen voor als je een high yield pakt, omdat je dan direct meerdere mules kan plaatsen op die hoge inkomstenbronhoe werkt dat trouwens die Mule? cast je dat op een basis of op een mineral patch die je kan zien?
Denk er wel aan om altijd 50 energy te bewaren voor een eventuele scan. Stel je voor dat er een stuk of 4 DT's je basis mollen terwijl je geen detection hebt; gewoon even scannen en afmaken die hap
tnx, dat smartcasten werkt wel nice dan 
en Mules kun je overal casten? ook in enemy basis?
of moet je wel zicht hebben waar je cast.
en Mules kun je overal casten? ook in enemy basis?
[ Voor 17% gewijzigd door daanteb op 31-03-2010 11:08 ]
Overal waar je kan kijken ja
.
StarCraft II Beta – Patch 7 (version 0.9.0.14621B)
The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.
Balance Changes
TERRAN
Banshee
The health has been increased from 130 to 140.
Missile Turret
The damage has been changed from 7+7 armored to 12.
Thor
Anti-Air damage has been decreased from 10+6 light to 8+4 light.
Anti-Air attack now deals splash damage in a 0.5 radius.
PROTOSS
High Templar
The Psi Storm radius has been decreased from 2 to 1.5
Photon Cannon
Life and Shield values have been increased from 125/125 to 150/150.
ZERG
Broodlord
Damage has been decreased from 25 to 20.
Roach
Organic Carapace no longer grants bonus regeneration to unburrowed roaches.
Spine Crawler
Damage has been increased from 20+10 armored to 25+5 armored.
Attack period decreased from 2.2 to 1.6.
Spore Crawler
The cost has been decreased from 100 to 75.
Bug Fixes
Fixed an issue in which players would desync when matched against others with certain CPUs.
The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.
Balance Changes
TERRAN
Banshee
The health has been increased from 130 to 140.
Missile Turret
The damage has been changed from 7+7 armored to 12.
Thor
Anti-Air damage has been decreased from 10+6 light to 8+4 light.
Anti-Air attack now deals splash damage in a 0.5 radius.
PROTOSS
High Templar
The Psi Storm radius has been decreased from 2 to 1.5
Photon Cannon
Life and Shield values have been increased from 125/125 to 150/150.
ZERG
Broodlord
Damage has been decreased from 25 to 20.
Roach
Organic Carapace no longer grants bonus regeneration to unburrowed roaches.
Spine Crawler
Damage has been increased from 20+10 armored to 25+5 armored.
Attack period decreased from 2.2 to 1.6.
Spore Crawler
The cost has been decreased from 100 to 75.
Bug Fixes
Fixed an issue in which players would desync when matched against others with certain CPUs.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik speel de laatste tijd vooral random 2v2, met random race, echt leuk! 1v1 ga ik toch veelal voor Protoss, omdat ik dat als mijn sterkste ras beschouw.
Iemand zin in wat potjes?
Iemand zin in wat potjes?
Je denkt echt dat dit de manier gaat worden van in PvZ tegen banelings te spelen? Bijna puur sentries, een complete circel maken en dan storm in het midden?MrVegeta schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:23:
Puur voor de show? Ik denk dat jij een paar filmpjes moet kijken.
Maak een custom game tegen een vriend en spreek af dat je dit gaat oefenen. Je hoeft alleen maar de aarzeling weg te krijgen en je kunt het ook. Oke, misschien kun je het niet in een paar minuten leren. Maar wel als je een paar keer een paar minuten hierop oefend.Natuurlijk kan iedereen leren Force Fields te gebruiken, maar in dat filmpje was het toch echt wel heel netjes. Bijna perfecte timing en placement en direct daar na de Psi Storms er op. Dat zie ik de gemiddelde speler nog niet doen op die manier.
Bouw eerst gewoon beide 6x over de legers die je nodig hebt en dan kun je het zes keer tegen elkaar oefenen.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 351307 op 31-03-2010 13:30 ]
Klinkt alsof je beetje jaloers bent.
Touché.MrVegeta schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:04:
Klinkt alsof je beetje jaloers bent.
Damn er liep al een nieuw topic, TVP
Twilight Fortress, wat HAAT ik die map zeg! Als ik toevallig Protoss ben, ga ik altijd voor een proxy-pylon, zeer effectief! Dan hoef ik tenminste ook niet al te lang op die map aanwezig te zijn
De eerste esports mod voor SC2 is in ontwikkeling door niemand anders dan Team Liquid.
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=117987
Helaas vermoed ik een 1 april grap.
[edit]
1 april grap. Schandalig eigenlijk dat Teamliquid zelf de draak steekt met zo een idee.
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=117987
Helaas vermoed ik een 1 april grap.
[edit]
1 april grap. Schandalig eigenlijk dat Teamliquid zelf de draak steekt met zo een idee.
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 351307 op 31-03-2010 18:24 ]
Hoezo is dat nou weer schandalig? 
Niet zo serieus nemen joh
Niet zo serieus nemen joh
De hele community had de hele ontwikkelingsperiode al kritiek op Blizzard. Nu steekt juist TL daar de draak mee. Ze hebben zelfs een dialoog van een top amateur die vroeger juist een van de meest vocale tegenstanders was van de richting die Blizzard uit ging. En nu na de beta hoor je niemand meer daar over. Net alsof ze allemaal bang zijn voor Blizzard ofzo.
Waarom zou iemand bang voor Blizzard zijn? Wat gaat Blizzard doen als je kritiek op ze hebt? Russische maffia achter je aan sturen? Het lijkt me eerder dat iedereen het gewoon ofwel te druk heeft met de beta spelen om nog tijd te hebben om kritiek te uiten, ofwel dat de beta veel kritiekpunten heeft weggenomen.
Zo'n proMod mag dan een 1 april grap zijn want het is natuurlijk nogal belachelijk, maar ik ben er wel van overtuigt dat er snel een SC1 mod uit zal komen. Moet toch een eitje zijn om die paar units om te zetten en wat stats te veranderen. Wellicht moeten er een paar nieuwe models gemaakt worden maar voor een beetje zelf respecterende modder is dat ook geen probleem. Er zullen best wat mensen zijn die zoiets leuk vinden.
Ben trouwens benieuwd wat Blizzards 1 april grap dit jaar wordt...
Zo'n proMod mag dan een 1 april grap zijn want het is natuurlijk nogal belachelijk, maar ik ben er wel van overtuigt dat er snel een SC1 mod uit zal komen. Moet toch een eitje zijn om die paar units om te zetten en wat stats te veranderen. Wellicht moeten er een paar nieuwe models gemaakt worden maar voor een beetje zelf respecterende modder is dat ook geen probleem. Er zullen best wat mensen zijn die zoiets leuk vinden.
Ben trouwens benieuwd wat Blizzards 1 april grap dit jaar wordt...
Ik gok dat Starcraft 2 uit gaat komen in 2010! Zou toch leuk momentje zijn om paniek mee te saaien, de SC2 release date op 1 april vrijgeven
De beste blizzard 1 april grap zou zijn zeggen dat SC2 uitgesteld is naar 2012! En wa tis de grap dan? Dat het geen grap is!
Mijn god wat is rine/marauder heerlijk OP
winstreak van 5 als terran, morgen maar even verder om te kijken of ik uit m'n league kan kopen (verneukte m'n placement matches, zit in Copper)
Weiman.ppga
Weiman.ppga
Ach als je MMM goed counterd ben je als T vrij hard fucked.
wat is voor toss eigenlijk een goeie MMM counter?
Colosus doet noomnnomomn, maar die is vrij laat denk ik. Net 3 potjes verschrikkelijk verloren
. T vs T, wel een mooie taktiek van een ander tegen gekomen. T vs P failcakes, een match verloren doordat een drone van hem mijn basis in komt en een SCV sloopt die bijna klaar was met mijn barrak, niet door hebben en 1 min later denken, wtf kan ik mijn orbital command nog niet maken
.
GoT-naam | Name. | Id. | 1v1 league | 2v2 league |
Postius | Postius | Terran | 1v1 Zilver | 2v2 Zilver |
ErwienO | Erwieno | Erwieno | 1v1 Copper | 2v2 Copper |
praya | prayanavita | prayanavita | 1v1 Placement | 2v2 Placement |
Seiniyto | Seiniyta | fosse | 1v1 Copper | 2v2 placement |
rafler | Rafler | franca | 1v1 placement | 2v2 Copper |
VP. | lemii | lemii | 1v1 Silver | 2v2 Platinum |
MrVegeta | Alucardu | hellsing | 1v1 copper | 2v2 - |
TerraGuy | TerraGuy | terraguy | 1v1 Copper | 2v2 nog niet gespeeld |
MrFl0ppY | Flopster | flopster | 1v1 Placement | 2v2 nog niet gespeeld |
NoTimeRemains | NormajHenshin | Henshin | 1v1 Copper | 2v2 Copper |
Mektheb | Mektheb | Mek | 1v1 Copper | 2v2 - |
JJerome | disco | disco | 1v1 Platinum | 2v2 - Platinum |
Mheydo | Mheydo | scurvy | 1v1 Gold | 2v2 - Gold |
PromWarMachine | Promwarm | pwm | 1v1 Copper | 2v2 - Silver |
De Gesnaakte | Scorchor | Scorchor | 1v1 placement | 2v2 nog niet gespeeld |
sanderander | Sanderator | sanderator | 1v1 Copper | 2v2 placement |
weia | weia | waya | 1v1 copper | 2v2 nog niet gespeeld |
exnomendei | exnomendei | end | 1v1 Copper | 2v2 Gold |
Ook maar toegevoegd. Zoek nog wel mensen die me kunnen helpen leren en die 2v2en leuk vinden.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Niet is tijd om in de FP te zetten?
Postius | Postius | Terran | 1v1 Gold | 2v2 Gold |
NoTimeRemains | Henshin | Henshin | 1v1 Copper | 2v2 Copper |
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 01-04-2010 04:54 ]
Colossus is heel sterk. Je hebt EMP en vikings nodig om dat te stoppen. Plus ze kunnen goed achter de immortals blijven.
Das eenn kwestie van scannen, als ik collosus zie voeg ik wel twee tanks toe ipv een extra medivac, tuurlijk moet je iets later pushen..maar goed
Denk toch dat je beter geen tanks kunt nemen in TvP. In TvZ is puur helion en tanks wel mogelijk. Vooral als Z voor hydras of lings/banelings gaat. Tegen roaches is m&m&m beter.
Colossus is inderdaad een ideale counter, zeker wanneer je extended range hebt geresearched. Samen met de high templar natuurlijk, die maakt ook gehakt van MMM met zijn psi storm.
Gister maar eens begonnen met de placement matches, aangezien ik hier voor altijd samen met een vriend 2v2 deed. Daar verloren we elke keer vrij hard eigenlijk, dus het was tijd voor wat 1v1.
Het viel me op hoe makkelijk het eigenlijk was. Gister 4 matches gedaan, en 3x gewonnen, terwijl alle keren de tegenstander "Favoured" was. Ik heb alleen nog wat moeite tegen Terran, door de wall-in kan ik niet direct met zerglings zijn base binnen, en dankzij de marines is scouten met Overlord vrij snel onmogelijk.
Daar nog eens wat pro-matches voor kijken, maar al met al gaat het niet slecht.
Ben benieuwd waar ik in terecht kom. Voor de reset zat ik in Copper, maar sinds toen ben ik - vind ik zelf - wel een stuk beter geworden. We'll see.
Het viel me op hoe makkelijk het eigenlijk was. Gister 4 matches gedaan, en 3x gewonnen, terwijl alle keren de tegenstander "Favoured" was. Ik heb alleen nog wat moeite tegen Terran, door de wall-in kan ik niet direct met zerglings zijn base binnen, en dankzij de marines is scouten met Overlord vrij snel onmogelijk.
Daar nog eens wat pro-matches voor kijken, maar al met al gaat het niet slecht.
Nee hoor, ik was in 1 van mijn placement matches favored.Anoniem: 351307 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:51:
Je tegenstander is altijd favored in placement matches.
Hmm dan is dat de eerste partijen wel zo. Heb het idee dat bronze league enzo favored was tegen mij omdat ik nog niets gespeeld had. Kan me niet voorstellen dat dat gold was.
Tigris | Tigris | Tigris | 1v1 Bronze | 2v2 - |
Mezelf er ook maar even bijgezet
Wel handig om dit tabelletje even op te nemen in de OP inderdaad. Als iedereen die tabel weer post als er iets is veranderd (zoals ik bijna had gedaan, aangezien ik gepromoveerd ben), wordt het één grote chaos
Geen chaos wat veel posts. Als er iemand het lijstje wilt gaan bijhouden mag dat ook maar ik doe het niet.
Postius schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:31:
Geen chaos wat veel posts.
Ben jij de OP dan?Als er iemand het lijstje wilt gaan bijhouden mag dat ook maar ik doe het niet.

Ik wil het best gaan bijhouden als iemand me rechten geeft om de first post aan te passen.Postius schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:31:
Geen chaos wat veel posts. Als er iemand het lijstje wilt gaan bijhouden mag dat ook maar ik doe het niet.
332377
YEAH !!! Denk dat Blizzard nieuwe beta keys aan het uitdelen is want ik heb een beta invitation gekregen !!! Zonder mail, kwam er net achter toen ik account zat te checken.
Het zou kunnen komen omdat ik een paar dagen geleden de account settings had gekoppeld aan een ouder laptopje, ik weet het niet. Jammer dat ik er pas vanavond tijd voor heb
.
Of zou dit Blizzards manier zijn van een flauwe 1 april grap.. mhhh laat ik maar hopen van niet.
Het zou kunnen komen omdat ik een paar dagen geleden de account settings had gekoppeld aan een ouder laptopje, ik weet het niet. Jammer dat ik er pas vanavond tijd voor heb

Of zou dit Blizzards manier zijn van een flauwe 1 april grap.. mhhh laat ik maar hopen van niet.
Lucky bastard
, net even gekeken op de account van mijzelf en die van m'n broertje, maar helaas nog niks ontvangen.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Mmmmm, ik kan natuurlijk m'n account aan me werk laptop hangen, D830 van DELL332377 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:17:
YEAH !!! Denk dat Blizzard nieuwe beta keys aan het uitdelen is want ik heb een beta invitation gekregen !!! Zonder mail, kwam er net achter toen ik account zat te checken.
Het zou kunnen komen omdat ik een paar dagen geleden de account settings had gekoppeld aan een ouder laptopje, ik weet het niet. Jammer dat ik er pas vanavond tijd voor heb.
Misschien dat ze dan denken, oud systeem, moet getest worden?
Edit: Done, eens kijken of dat verschil maakt!
[ Voor 7% gewijzigd door Pedr0 op 01-04-2010 15:36 ]
Net ook even gekeken, ik heb al een key, maar ik dacht misschien is nu ook de Mac client uit. Helaas, die is er nog niet; hij staat er bij mij iedergeval nog niet. Maar ben benieuwd of er veel nieuwe keys zijn uitgedeeld. 
@patrickos85; Ja.
@patrickos85; Ja.
[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 01-04-2010 15:42 ]
ik zie ineens dat ik SC2 als managed game heb staan. jammer genoeg kan ik niet veel zien omdat ik het via me telefoon doe. betekend dat dat ik vanavond SC2 kan testen?

Ja, Blizzard voegt SC2 toe aan je games onder je bnet account. Ik kreeg de email pas een week later. Maar je moet gewoon de Europese client downloaden en inloggen met je Bnet naam/pass.
Helaas nog steeds geen key hier. Zouden ze echt op 1 april een wave doen?
De 1e 1 april grap van Blizzard is al wel weer binnen: Blizzcon 2010 nu al uitverkocht:
Blizzard Quote:
IRVINE, Calif.—(BUSINESS WIRE)—April 1st, 2010—Blizzard Entertainment, Inc. today announced that its fifth BlizzCon® gaming convention, to be held at the Anaheim Convention Center in Anaheim, California on Friday, October 22 and Saturday, October 23, 2010, has completely sold out, less than a week after the convention was announced. Despite the fact that tickets were not yet actually on sale, there was such a demand that the callers to Blizzard’s Tech Support Hotline were offered the opportunity to purchase advance tickets as a thank you for their patience with the 3-4 hour phone hold times.
“We didn’t intend to sell all of them already, but I guess the vast, password-losing World of Warcraft community spread the word, and one thing led to another,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment, speaking from his new yacht. “We’re looking forward to another great show, with some of our most passionate, patient, credit card-possessing fans. Plus it was really cool to beat last year’s fifteen second ticket sell out time. Word to the wise; Blizzcon 2011 is filling up fast.”
In addition to serving as a gathering place for Blizzard Entertainment gaming communities, BlizzCon will offer attendees a chance to enjoy:
Hands-on play time with upcoming Blizzard Entertainment games everyone in attendance has already pre-ordered.
Discussion panels with Blizzard Entertainment developers and malfunctioning PowerPoint™ animations.
Competitive and casual tournaments at which diminutive Koreans will demonstrate their point and click superiority.
Outrageously expensive inflatable plastic merchandise based on Blizzard Entertainment’s game universes.
On-site alcohol sales, if you consider warm bottles of Mike’s Hard Lemonade™ “alcohol.”
Booth babes in historically accurate mage and Night Elf costumes who you may not touch, breath on, or make eye contact with. And no, they really don’t.
Soullessly lit line simulators.
Ping pong tables off in some dark corner. Again.
The previous BlizzCon was held in Anaheim in August 2009. Tickets to the event sold out in minutes, a record that was easily beaten this year. Highlights included the announcement of World of Warcraft®: Cataclysm™, the unveiling of a new playable class in Diablo® III, the first public hands-on with the single-player campaign of StarCraft® II: Wings of Liberty™, and a closing concert featuring the ghost of rock legend Ozzy Osbourne.
Further details about BlizzCon 2010, including why everyone but you got tickets, will be announced on the official BlizzCon website, http://www.blizzcon.com, as the event draws closer.
BlizzCon is a celebration of the global player communities surrounding Blizzard Entertainment’s Warcraft®, StarCraft®, and Diablo® universes.
De 1e 1 april grap van Blizzard is al wel weer binnen: Blizzcon 2010 nu al uitverkocht:
Blizzard Quote:
IRVINE, Calif.—(BUSINESS WIRE)—April 1st, 2010—Blizzard Entertainment, Inc. today announced that its fifth BlizzCon® gaming convention, to be held at the Anaheim Convention Center in Anaheim, California on Friday, October 22 and Saturday, October 23, 2010, has completely sold out, less than a week after the convention was announced. Despite the fact that tickets were not yet actually on sale, there was such a demand that the callers to Blizzard’s Tech Support Hotline were offered the opportunity to purchase advance tickets as a thank you for their patience with the 3-4 hour phone hold times.
“We didn’t intend to sell all of them already, but I guess the vast, password-losing World of Warcraft community spread the word, and one thing led to another,” said Mike Morhaime, CEO and cofounder of Blizzard Entertainment, speaking from his new yacht. “We’re looking forward to another great show, with some of our most passionate, patient, credit card-possessing fans. Plus it was really cool to beat last year’s fifteen second ticket sell out time. Word to the wise; Blizzcon 2011 is filling up fast.”
In addition to serving as a gathering place for Blizzard Entertainment gaming communities, BlizzCon will offer attendees a chance to enjoy:
Hands-on play time with upcoming Blizzard Entertainment games everyone in attendance has already pre-ordered.
Discussion panels with Blizzard Entertainment developers and malfunctioning PowerPoint™ animations.
Competitive and casual tournaments at which diminutive Koreans will demonstrate their point and click superiority.
Outrageously expensive inflatable plastic merchandise based on Blizzard Entertainment’s game universes.
On-site alcohol sales, if you consider warm bottles of Mike’s Hard Lemonade™ “alcohol.”
Booth babes in historically accurate mage and Night Elf costumes who you may not touch, breath on, or make eye contact with. And no, they really don’t.
Soullessly lit line simulators.
Ping pong tables off in some dark corner. Again.
The previous BlizzCon was held in Anaheim in August 2009. Tickets to the event sold out in minutes, a record that was easily beaten this year. Highlights included the announcement of World of Warcraft®: Cataclysm™, the unveiling of a new playable class in Diablo® III, the first public hands-on with the single-player campaign of StarCraft® II: Wings of Liberty™, and a closing concert featuring the ghost of rock legend Ozzy Osbourne.
Further details about BlizzCon 2010, including why everyone but you got tickets, will be announced on the official BlizzCon website, http://www.blizzcon.com, as the event draws closer.
BlizzCon is a celebration of the global player communities surrounding Blizzard Entertainment’s Warcraft®, StarCraft®, and Diablo® universes.
geluksvogel332377 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:17:
Het zou kunnen komen omdat ik een paar dagen geleden de account settings had gekoppeld aan een ouder laptopje, ik weet het niet. Jammer dat ik er pas vanavond tijd voor heb.
zelf ook ff snel gechecked maar niks

ps. Blizzard heeft nog meer 1 april grappen. Blackthorne 2 en Queens Quest.
Haha "Give wax lips to Raynor on unicorn"
Blackthorne 2 lijkt me trouwens helemaal geen slecht idee voor de Iphone/android.
Blackthorne 2 lijkt me trouwens helemaal geen slecht idee voor de Iphone/android.
En:
"New Diablo III Merchandise:
They say all good things come in threes; with that in mind, we're excited to announce three new pieces of Diablo III merchandise that are sure to be on every Diablo player's wish list.
Deckard Cain X-Treme Gamer Blanket: Optimize your body temperature for maximum performance and game in style with this fashionable Diablo-themed garment.
Diablo III Body Pillows: Enjoy the most epic sleeping experience ever with our line of body pillows.
Deckard Cain GPS Voice Pack: Transmute your commute into pure navigational bliss with the help of Deckard Cain. "
"New Diablo III Merchandise:
They say all good things come in threes; with that in mind, we're excited to announce three new pieces of Diablo III merchandise that are sure to be on every Diablo player's wish list.
Deckard Cain X-Treme Gamer Blanket: Optimize your body temperature for maximum performance and game in style with this fashionable Diablo-themed garment.
Diablo III Body Pillows: Enjoy the most epic sleeping experience ever with our line of body pillows.
Deckard Cain GPS Voice Pack: Transmute your commute into pure navigational bliss with the help of Deckard Cain. "
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
De grapjassen bij Blizzard weten niet van ophouden:
Battle.net Neural Interface nu in de Blizzard store (15,000 dollar maar dan heb je ook wat)
http://us.blizzard.com/store/details.xml?id=1100000922
Battle.net Neural Interface nu in de Blizzard store (15,000 dollar maar dan heb je ook wat)
http://us.blizzard.com/store/details.xml?id=1100000922
op de battlenetsite nog meer 1 april 
http://eu.battle.net/matchmaking.html
[ Voor 4% gewijzigd door daanteb op 01-04-2010 17:53 ]
Dt is echt de beste, echt geweldig!daanteb schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:53:
Mijn beta invite is ook binnen. Toch blij , dat ik mijn oude Starcraft keys pas aan mijn Bnet account heb toegevoegd, mogelijk heeft dat er ook iets mee te maken.Millert schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:29:
Lucky bastard, net even gekeken op de account van mijzelf en die van m'n broertje, maar helaas nog niks ontvangen.
Geen email gehad, dus het loont de moeite om in te loggen op de Bnet account.
[ Voor 9% gewijzigd door Azqi op 01-04-2010 18:41 ]
Anoniem: 231122
LOL te geniaal..daanteb schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:53:
Dat videoke, en die comments als je op match klikt zijn echt fantastischdaanteb schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:53:
Welke games, of het aantal games maakt niet uit. Wellicht verschillende systemen wel maar dat weet ik niet.Azqi schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:38:
[...]
Mijn beta invite is ook binnen. Toch blij , dat ik mijn oude Starcraft keys pas aan mijn Bnet account heb toegevoegd, mogelijk heeft dat er ook iets mee te maken.
Geen email gehad, dus het loont de moeite om in te loggen op de Bnet account.
Blizzard twittert net dit. Iemand die het kan decoderen? Een SC2 beta key?
Tigris | Tigris | Tigris | 1v1 Bronze | 2v2 - |
Rj- | sjeej | robbertjan | 1v1 Copper | 2v2 - |
Mijzelf even aan de lijst toegevoegd!
Sinds een weekje ook in het bezit van een key. Wat een toffe game is Starcraft 2 toch!
[ Voor 3% gewijzigd door Rj- op 01-04-2010 18:58 ]
Nog steeds GEEN beta, ik zou haast denken dat Blizzard me viseert
.
Ik bedoel maar, wtf: Opt-in van zodra dit mogelijk was, 5 games in mijn account, en zowat de hele blizzard community behalve ikzelf krijgt een uitnodiging.
Of kan het zijn dat je verplicht WoW nodighebt om uitgenodigd te worden
Ik bedoel maar, wtf: Opt-in van zodra dit mogelijk was, 5 games in mijn account, en zowat de hele blizzard community behalve ikzelf krijgt een uitnodiging.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Voel me ook zo en ik heb 2x WoW staan!Boeboe schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:57:
Nog steeds GEEN beta, ik zou haast denken dat Blizzard me viseert.
Edit: Even OffTopic. Hey, boeboe het is hier Paterpor van fu-lan van vroeger als je het u nog kan herinneren
[ Voor 10% gewijzigd door Paterpor op 01-04-2010 22:38 ]
Er zijn maar 2 criteria om gekozen te worden voor de beta.
1. Er moet minimaal een blizzard game aan je battle.net account hangen (welke game maakt niet uit)
2. Je systeem moet aan de minimale systeemeisen van de te testen game voldoen.
Als je aan beide criteria voldoet en de beta opt-in hebt gedaan heb je net zoveel kans om uitgekozen te worden als de andere personen die er aan voldoen.
Zie ook de blizzard beta opt-in Faq
1. Er moet minimaal een blizzard game aan je battle.net account hangen (welke game maakt niet uit)
Als je aan beide criteria voldoet en de beta opt-in hebt gedaan heb je net zoveel kans om uitgekozen te worden als de andere personen die er aan voldoen.
Will opting in early improve my chances of being selected?
Beta invitees will be selected periodically from the entire pool of players who have chosen to opt in and who meet the requirements. Opting in early doesn’t mean you’ll be invited sooner than someone who signs up after you.
Naar aanleiding een aantal posts van mensen die een Beta invite hebben gekregen zelf ook maar eens m'n b.net account gechecked, lo and behold SC2 staat tussen m'n rijtje van managed games 
Heb overigens ook geen bericht via mail gekregen dat ik een invite ontvangen had.
Het is idd maar te hopen dat dit geen flauwe 1 april grap is
Heb overigens ook geen bericht via mail gekregen dat ik een invite ontvangen had.

Welcome to my world....* Pedr0 heeft zelfs ook WoWBoeboe schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:57:
Anoniem: 291359
hier precies hetzelfdeSoar schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:46:
Naar aanleiding een aantal posts van mensen die een Beta invite hebben gekregen zelf ook maar eens m'n b.net account gechecked, lo and behold SC2 staat tussen m'n rijtje van managed games
maar ik kan wel spelen, dus zal wel geen 1-april zijn
hulde
*heeft net zijn eerste sc potje gewonnen*
stiekem hoef je niet eens aan de minimale eisen te voldoen, ook mensen die eronder zitten kunnen uitgekozen wordenSlamdance schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:20:
Er zijn maar 2 criteria om gekozen te worden voor de beta.
[...]
Anoniem: 231122
Ik zou bijna die wow trial installeren, en een account maken, alleen zodat wow in mijn rijtje komt voor die beta key.. Maar dat is teveel werk
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 01-04-2010 21:20 ]
Gelukkig maar, en congrats met je eerste win 
* Soar zit al een tijdje ongeduldig naar de download balk van de game client te staren
Welke game je aan je b.net account gekoppeld hebt maakt, zoals Slamdance al aangegeven had, helemaal niets uit (heb zelf nl alleen D2 en WC3 met expansions er in staan). Nu maar hopen dat vrouwe Fortuna mij net zo goed gezind is wanneer D3 in de open Beta fase belandt
* Soar zit al een tijdje ongeduldig naar de download balk van de game client te staren
Welke game je aan je b.net account gekoppeld hebt maakt, zoals Slamdance al aangegeven had, helemaal niets uit (heb zelf nl alleen D2 en WC3 met expansions er in staan). Nu maar hopen dat vrouwe Fortuna mij net zo goed gezind is wanneer D3 in de open Beta fase belandt
Anoniem: 274599
Pfff , probeer gewoon in te loggen, kom niet eens verder dan het Battle.net introscherm. Als ik op create or manage a game druk, laad hij en laad hij maar.
332377
Nou het was gelukkig geen 1 april grap. Net m'n eerste game op bnet gespeeld als random en uiteindelijk met terran gewonnen. Het begin speelde ik heel erg goed, vrijwel zelfde build order als in SC:BW. Alleen daarna veel minerals over. Gelukkig was die andere gast (zerg) ook niet al te goed bezig dus uiteindelijk met de veel besproken MMM combinatie gewonnen.
Het lastigste vind ik om te zien wat voor legertje je nodig hebt om serieuze damage aan te kunnen richten. Daarnaast is het voor mij nog erg aan de nieuwe units wennen en te weten wat hun plus en minpunten zijn.
Het lastigste vind ik om te zien wat voor legertje je nodig hebt om serieuze damage aan te kunnen richten. Daarnaast is het voor mij nog erg aan de nieuwe units wennen en te weten wat hun plus en minpunten zijn.
Ik merk dat ik gewoon bij stap 1 moet beginnen.. net twee potjes verloren omdat ik geen idee had hoe ik op cloack moest reageren behalve turrets bouwen (en daarna ravens)
ook ik kreeg geen mail, maar zie nu wel een key 
-edit- iedereen krijgt er nu dus gewoon 1?
[ Voor 55% gewijzigd door Sak3d op 02-04-2010 00:59 ]
Ook ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik met de beta mee mag doen
Ik zag hem gisteren ook per toeval staan op mn b.net account en ik kreeg vanochtend pas een email met de invite..
anyways, stuk of 7 potjes gespeeld gisteravond met wisselend succes.. super spel, nu al.

anyways, stuk of 7 potjes gespeeld gisteravond met wisselend succes.. super spel, nu al.
dunno
Gister mijn laatste placement match gedaan en ik zit in Bronze, wat ik ook wel verwacht had. Ik win af en toe en ben zeker geen complete n00b, maar mijn micro en macro zijn beide nog verre van goed. Buildorder begint al wel steeds iets beter te worden, en het scouten ook wel, maar ik turtle toch nog veel te veel; zeker bij Terran.
Misschien komt het door de tegenstanders, maar op dit moment vind ik (als Zerg) een matchup tegen Protoss het makkelijkste, dan Terran en de meeste moeite heb ik toch tegen andere Zergs. Binnenkort nog maar eens een aantal pro-games kijken voor tactics etc.
Ben verder wel benieuwd wanneer de Mac client uit gaat komen. Ik heb ergens gehoord dat het begin april zou zijn, ik hoop dat dat klopt. Wil graag de beta testen op mijn MacBook Pro, kijken hoe hoog de settings kunnen.
Misschien komt het door de tegenstanders, maar op dit moment vind ik (als Zerg) een matchup tegen Protoss het makkelijkste, dan Terran en de meeste moeite heb ik toch tegen andere Zergs. Binnenkort nog maar eens een aantal pro-games kijken voor tactics etc.
Ben verder wel benieuwd wanneer de Mac client uit gaat komen. Ik heb ergens gehoord dat het begin april zou zijn, ik hoop dat dat klopt. Wil graag de beta testen op mijn MacBook Pro, kijken hoe hoog de settings kunnen.
nee hoor, er zijn nog enkele lui die niet in de beta zitten (zoals ik). maar we beginnen zeldzaam te wordenSak3d schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:52:
ook ik kreeg geen mail, maar zie nu wel een key
Ik zou het toch leuker vinden als we een uitgestorven ras zouden zijn. (Oh, wacht, misschien is dat niet de beste verwoordingdaanteb schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:36:
[...]
nee hoor, er zijn nog enkele lui die niet in de beta zitten (zoals ik). maar we beginnen zeldzaam te worden
meh, ook nog steeds geen beta key hier
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Het is rustig vandaag op het werk, dus ga maar eens wat replays bekijken op youtube!
En wat betreft de beta keys, als iemand er een over heeft......ook ik zit nog steeds zonder!
En wat betreft de beta keys, als iemand er een over heeft......ook ik zit nog steeds zonder!
/me Bartske meld zich!daanteb schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:36:
[...]
nee hoor, er zijn nog enkele lui die niet in de beta zitten (zoals ik). maar we beginnen zeldzaam te worden
* D-Raven heeft helaas ook nog geen key mogen ontvangen.
Net mn account gecontroleerd, maar nope, nog steeds niks. Laatst mn graka geupgrade, wellicht even de systeem specs updaten.
Net mn account gecontroleerd, maar nope, nog steeds niks. Laatst mn graka geupgrade, wellicht even de systeem specs updaten.
Ik heb nog niet het antwoord gezien, maar het is:apNia schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:54:
Blizzard twittert net dit. Iemand die het kan decoderen? Een SC2 beta key?
"move you in humanity"
Caesar shift van 4 characters.
332377
Net een 2v2 gespeeld ik (zerg) + protoss vs terran + protoss. En dan builden ze ramp uiteraard dicht en gingen ze techen, lastig om tegen te spelen. Nu had ik ook een beetje een rare ally; 1x helft van ze probes kwijt door dark templars (die ik overigens wilde detecten met overlords
) en daarna geen nieuwe meer gemaakt. Maar damn game snelheid zit hoog
. Met m'n macro zit het wel pluis alleen micro en unit kennis is schandalig slecht
ik heb alles van hun, incl WoW + exp - maar ook voor mijn geen key helaas.Boeboe schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:57:
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Same here
Heb alles van Blizzard incl Wow geregistreerd staan, zogauw het mogelijk was ingeschreven voor de opt-in, zelfs een 2e account gemaakt op een andere computer omdat ik warcraft 3 toch dubbel had, maar geen key. Ik denk dat er geen rare complot theorieen achter zitten in de trant van dat je WoW moet hebben of niet, of dat het enorm veel uitmaakt welke computerspecs je hebt. Het is onze gevallen gewoon domweg pech hebben.
Maar even aan de Beta testers, schiet het niet al redelijk op met de beta? Het spel komt mij over als af, tenminste ik zou er niet meer echt iets aan veranderen denk ik, behalve wellicht kleine balance changes zoals +1 dmg voor een bepaalde unit ofzo. Of lopen jullie nog tegen bepaalde dingen aan wat echt issues zijn? Aangezien het gerucht rondgaat dat Blizzard SC2 tot oktober wil uitstellen ga je dit soort dingen je toch afvragen.
Maar even aan de Beta testers, schiet het niet al redelijk op met de beta? Het spel komt mij over als af, tenminste ik zou er niet meer echt iets aan veranderen denk ik, behalve wellicht kleine balance changes zoals +1 dmg voor een bepaalde unit ofzo. Of lopen jullie nog tegen bepaalde dingen aan wat echt issues zijn? Aangezien het gerucht rondgaat dat Blizzard SC2 tot oktober wil uitstellen ga je dit soort dingen je toch afvragen.
Prothos is nogal underpowerd atm. Blizzard is nu bezig met kijken of de potjes ook langer kunnen duren door de base defence (turrets/cannons) te buffen. Het voelt wel af maar ik heb geen kennis om te zeggen of dingen wel/niet kloppen en ik speel Terran, wat blijkbaar de sterkste van de 3 rassen is atm.
Als Blizzard de game nog 3 á 4 maand naar achteren schuift maakt dat mij niet zoveel uit zolang mijn beta key maar active blijft
. Zit nog steeds in copper dus kan de oefening wel gebruiken.
Als Blizzard de game nog 3 á 4 maand naar achteren schuift maakt dat mij niet zoveel uit zolang mijn beta key maar active blijft
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 02-04-2010 12:39 ]
De game voelt zeker af. Als ze dit zouden releasen zou niemand klagen over iets anders buiten "balance" en eventueel over de bruikbaarheid van individuele units. Maar over de perfomance, stabiliteit etc. is er helemaal niks te klagen. Zoals ik eerder al aangaf, deze game is technisch gezien beter dan een EA game na 10 patches. Heb ook op geen moment het idee dat ik een béta aan het spelen ben, alles is er al gewoon. Afgezien van de dingen die ze opzettelijk hebben uitgeschakeld natuurlijk.
Mja de balans van sc1 bestond ook niet vanaf de release. Geloof dat 1.08 (veel balance wijzigingen) in 2002 gereleased werd. 3 jaar na bw dus 
Er werd toch eerder ook gesproken van een open beta? Misschien dat we over een maandje wel allemaal de beta kunnen spelen
Er werd toch eerder ook gesproken van een open beta? Misschien dat we over een maandje wel allemaal de beta kunnen spelen
Of een scanner sweep draaien met je 1 van je geupgrade command centers!Weiman schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:28:
Ik merk dat ik gewoon bij stap 1 moet beginnen.. net twee potjes verloren omdat ik geen idee had hoe ik op cloack moest reageren behalve turrets bouwen (en daarna ravens)
Wat ik bizar vind is dat je iedereen hoort dat terran het sterkste ras is, en in de laatste patch terran er goed vanaf komt terwijl protoss nog meer generved wordt... hoop dat het voor 'toss meevalt de komende patchMrVegeta schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:38:
Prothos is nogal underpowerd atm. Blizzard is nu bezig met kijken of de potjes ook langer kunnen duren door de base defence (turrets/cannons) te buffen. Het voelt wel af maar ik heb geen kennis om te zeggen of dingen wel/niet kloppen en ik speel Terran, wat blijkbaar de sterkste van de 3 rassen is atm.
Als Blizzard de game nog 3 á 4 maand naar achteren schuift maakt dat mij niet zoveel uit zolang mijn beta key maar active blijft. Zit nog steeds in copper dus kan de oefening wel gebruiken.
Anoniem: 159816
Terran is gewoon tier 1 units spammen. Later medivacs. En dat is het eigenlijk. Soms nog wat Vikings als ze met air units komen waartegen marines niet goed zijn (BC/Carrier etc). Met Protoss wil je eigen zealots, sentries, stalkers (tegen air), immortals, collosi en een observer natuurlijk (Terran heeft scan). Zerg kan ver komen met roaches maar moet later toch echt muta/hydra en dan is MMM nog steeds beter.
Er is nog nooit door Blizzard gesproken over een open beta afaik. Dus hoop maar niet te veel.daanteb schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:03:
Mja de balans van sc1 bestond ook niet vanaf de release. Geloof dat 1.08 (veel balance wijzigingen) in 2002 gereleased werd. 3 jaar na bw dus
Mwah vind Protoss niet zozeer underpowerd, alleen anti air is nog wel eens een probleem, zonder Stalkers met blink is air gewoon heel lastig te counteren. Voor de rest zijn ze wat mijn betreft goed aan elkaar gewaagd, met Protoss moet je nu eenmaal veel doen met 1 unit aangezien ze veel relatief veel resources kosten. Het dus heel belangrijk de juiste tech te kiezen. Een goede tegenstander weet dit natuurlijk te benutten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!