Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:39:
In een groot toernooi in Korea waren 6 van de 8 spelers die op een gegeven moment nog over waren Zerg. En dat was na de nerf van roach en hydra.

Balance doet er pas toe in de top 20 ofzo van platinum. Dat is echt heeeel ver weg van copper.
Dat is niet eens heel onverwacht mischien, weet niet of je die stats had gezien van blizzard/TL maar die liet zien dat maar heel weinig koreanen realatief met de zerg spelen(20%) of iets verreweg het laagst van alle continenten, maar deze groep zerg spelers was wel de groep met het hoogste win%. Maw, deze groep zerg spelers is aardig die hard en er zitten dus echt een paar hele goeie tussen wss.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 22:52
Na de nerf op de Nydus zie ik deze praktisch nooit meer. Je hebt nu ook ruim de tijd om je units naar de Nydus te bewegen zodra je hem ziet... Geen echte verrassings aanvallen meer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
terrorgroesland schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:35:
Hebben andere mensen die een beta key hebben gewonnen via 9lives ook nog steeds niks gekregen?
In de mail stond dat het diezelfde dag nog geregeld zou worden, maar ik heb nog niks vernomen :'(
las dat we waarschijnlijk worden meegenomen in de volgende wave. hopelijk begin volgende week een keer :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Vandaag aardig wat potjes gespeeld en ... 0 tegen zerg gewonnen, 3 tegen terran en 5 tegen prothos, zerg is 100% en T/P 50%. Zodra een zerg een expension heeft komen de units zo debiel snel dat er niets aan te doen valt. Dan ook nog die muta's die constant je miniral line herassen! RROAOROARR.

Thors zijn te langzaam daarvoor en turrents gaan te snel neer. Marines kunnen niet over richeltjes heen dus ook te langzaam, de enige manier om te counteren is met vikings maar dan loop ik steeds achter de feiten aan. Ik vind het maar moeilijk vs Zerg, doe mij maar prothos als tegenstander.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Pff... vandaag mn 2v2 placement matches afgerond en ben in copper belandt :P (partners die na 1 harrass de brui er aan geven :X) Moet wel zeggen dat het hoger op klimmen in copper een stuk relaxter is dan in 1v1 gold (duh). Na twee, lekker onstpannen, potjes al in de top 8 van mn 2v2 copper division :D
MrVegeta schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:23:
Vandaag aardig wat potjes gespeeld en ... 0 tegen zerg gewonnen, 3 tegen terran en 5 tegen prothos, zerg is 100% en T/P 50%. Zodra een zerg een expension heeft komen de units zo debiel snel dat er niets aan te doen valt. Dan ook nog die muta's die constant je miniral line herassen! RROAOROARR.

Thors zijn te langzaam daarvoor en turrents gaan te snel neer. Marines kunnen niet over richeltjes heen dus ook te langzaam, de enige manier om te counteren is met vikings maar dan loop ik steeds achter de feiten aan. Ik vind het maar moeilijk vs Zerg, doe mij maar prothos als tegenstander.
Zodra je weet dat een speler voor een fast expansion gaat moet je hem rushen of zelf ook een expansion pakken. Met een Medievac neem je het nadeel, datie zo traag is, weg. De Thors aerial attack range is best groot (11 geloof ik, siege tank in siege mode is 13) bovendien doen ze aoe dmg ook.

[ Voor 62% gewijzigd door Soar op 10-04-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
2v2 platinum is al minder relaxed kan ik je vertellen. Net 2 op een rij verloren met wmm :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Soar schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:19:
Pff... vandaag mn 2v2 placement matches afgerond en ben in copper belandt :P (partners die na 1 harrass de brui er aan geven :X) Moet wel zeggen dat het hoger op klimmen in copper een stuk relaxter is dan in 1v1 gold (duh). Na twee, lekker onstpannen, potjes al in de top 8 van mn 2v2 copper division :D

[...]

Zodra je weet dat een speler voor een fast expansion gaat moet je hem rushen of zelf ook een expansion pakken. Met een Medievac neem je het nadeel, datie zo traag is, weg. De Thors aerial attack range is best groot (11 geloof ik, siege tank in siege mode is 13) bovendien doen ze aoe dmg ook.
Ik zal mijn thor even rondvliegen in een medivac met een groep muta's in de buurt :p. Iedere zerg speler gaat voor een fast expension. Zo snel dat voordat ik een engineering bay hebt + 4 marines voor een bunker dus dat schiet ook niet op.

Dus goede tactiek is mass vikings maken om te beginnen en daarna banshees in de groep gooien voor worker herras? Als die mass muta gaat dan kan hij nooit veel ground units hebben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooievriend
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Dooievriend

gitlab.com/JoD/exact

terrorgroesland schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:35:
Hebben andere mensen die een beta key hebben gewonnen via 9lives ook nog steeds niks gekregen?
In de mail stond dat het diezelfde dag nog geregeld zou worden, maar ik heb nog niks vernomen :'(
Jep, heb er ook eentje "gewonnen", maar zolang ze niets doorsturen hebben we dus geen key :(

'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Shady15 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:02:
Het spel ziet er goed uit en het loopt allemaal erg smooth.
Gisteren 2 potjes gespeeld en ik voel me echt nub :( ik heb namelijk 0,0 starcraft ervaring.
Ik heb wel ervaring met andere strategy games maar atm heb ik geen idee wat alles doet en wat goed is. Gelukkig heb ik daar nu een heel weekend de tijd voor :)
Zelfde hier, allemaal nieuwe namen en herkennen van alien units. Mijn eerste potje kreeg ik van mijn tegenstander zo lang de tijd als ik wilde om de tech tree af te werken en het spel een beetje door te krijgen :). Vervolgens een 2vs2 potje, mijn team mate verliet het spel al na 4 minuten en toen was het voor mij ook snel afgelopen.
Speel nu vnl. met Terran (wat herkenbaarder qua gebouwen ect), meeste tegenstanders zijn Zerg met snelle rushes. Wat wel enigszins vervelend is, is je population limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max je uit dan? Hoogste dat ik ooit gehaald heb is 140, dacht ik.

In tegenstelling tot SC BW haal je tot nu toe echt zelden de cap. Snap niet waarom het vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij bedoelt dat je steeds supply depots moet maken.. Dat moet je idd van te voren anticiperen, anders ligt je productie voor een tijdje stil wat erg irritant is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Inderdaad, en ik als noob had dat eerst nog niet echt door, begint nu wel wat beter te worden. Ik ben nu nog steeds bezig met spelletjes van max 5 min. Net een potje v.s. Protoss, met Zealots rush (1, 1, 1, 2, 2, 3 ect in waves op mijn basis). Mauraders hielden het langst uit tegen die gasten, lees net op beta forum dat met een soort van med kit mijn mauraders het mss wat langer gaan uithouden tegen Zealots. Dus zo nog maar eens proberen. Wanneer is het wijs om een MULE upgrade te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 03-10 13:30
Hmz, wtf. Mijn 1v1 stats zijn gereset, moet weer die placement matches doen. Het gekke is dat m'n 2v2 matches die ik met Count speelde juist wel zijn blijven staan en we dus ook nog steeds gewoon gerankt zijn. M'n friendslist is overigens ook leeg.

Ik heb (ook hier) meer mensen over dit gehoord. Maar toch vreemd dat het door blijft gaan zeg maar. Zou dit een bug zijn of is het iets dat Blizz zelf doet (lijkt me toch vreemd, wat zou dan de reden zijn).

Edit: ik relog ff voor de zekerheid en nu zijn m'n 2v2 stats ook weg 8)7. Friendslist is ook weer leeg (had weer een persoon toegevoegd), alleen m'n nickname behoud ik steeds. Vaagheid.

[ Voor 17% gewijzigd door Wmm op 10-04-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Wmm schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:16:
Hmz, wtf. Mijn 1v1 stats zijn gereset, moet weer die placement matches doen. Het gekke is dat m'n 2v2 matches die ik met Count speelde juist wel zijn blijven staan en we dus ook nog steeds gewoon gerankt zijn. M'n friendslist is overigens ook leeg.

Ik heb (ook hier) meer mensen over dit gehoord. Maar toch vreemd dat het door blijft gaan zeg maar. Zou dit een bug zijn of is het iets dat Blizz zelf doet (lijkt me toch vreemd, wat zou dan de reden zijn).

Edit: ik relog ff voor de zekerheid en nu zijn m'n 2v2 stats ook weg 8)7. Friendslist is ook weer leeg (had weer een persoon toegevoegd), alleen m'n nickname behoud ik steeds. Vaagheid.
Aw crap. Toen ik je post las dacht ik, laat ik maar eens een screenshot maken van mn friendslist.... Ik log on en alles is whiped dôh |:( en daar gaat mn über copper 2v2 ranking :P

Hmm... nu is alles weer terug, friendlist raking ect. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Soar op 11-04-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:50
JJerome schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:09:
[...]

Haha, maar je hebt er in ieder geval plezier in ;)
Ja, helaas te vroeg gejuicht, nu een pot of 10 gespeeld, en dat was mijn enige interessante game.

Als protoss wordt ik constant geraped door air. Het is helemaal kansloos als je als 30 apm-er wordt gematched met 100 apm-ers, ga ik mass air, sta ik daar met 3 phoenixes tegen 15 mutas....
Probeer eens zerg, superarmy roach/hydra/muta, 20 marines 5 medivacs + nog een paar anderen, alles dood tegen 4 marines...... :'(
Ja ik ben niet snel, copper league aub... nee... silver league |:(

Oefenuh.... 8)7

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft veel voordeelige effecten op de gameplay.
Wanneer is het wijs om een MULE upgrade te doen?
Op 16 supply moet je je Orbital ding bouwen en elke keer als deze energie heeft deze de MULE gebruiken. De derde keer kun je de scan gebruiken als je nog niet weet wat je tegenstander doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wmm schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:16:

Hier ook alles gereset. Stond in 1vs1 Copper als 2de geplaatst. Alles weg... Opnieuw inloggen of restarten werkten niet. Dus ik gewoon opnieuw de placement matches gespeeld en nu als 33ste geplaatst in Silver. Vervolgens log ik weer uit en in en is alles weer gereset en kan ik weer de placement matches spelen. Een beetje jammer, hoop dat het morgen weer gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Soar schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:04:
[...]

Aw crap. Toen ik je post las dacht ik, laat ik maar eens een screenshot maken van mn friendslist.... Ik log on en alles is whiped dôh |:( en daar gaat mn über copper 2v2 ranking :P

Hmm... nu is alles weer terug, friendlist raking ect. 8)7
Bij mij is nog niets terug. Na mijn post ben ik maar 4-5x gaan reloggen (las op TL.net dat dat zou werken), maar dat hielp niet. Ik wilde toch ff spelen dus ben ik maar weer placement matches gaan doen. Twee gespeeld, ik relog ff en die twee matches zijn ook weer weg... Ik heb toevallig een friend die in diezelfde league als mij zat, dus die weer toegevoegd en op die manier ben ik in de league gaan kijken, zie ik mezelf nog wel gewoon op m'n oude plek staan.

It beats me. Morgen maar verder zien. Ranking verliezen boeit me niet, maar dit is wel vaag :P.

Edit: hetzelfde als jou dus Laurens. Blizzard zal het wel weer fixen denken we dan ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Wmm op 11-04-2010 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 19:58

VP.

Erg mooie game dit, met über Stalker micro!

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:39
VP. schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:33:

Klik
Zeer nice, en check die apm van 240+ af en toe. Dat is echt ziek veel.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik
Dat is echt heel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:09
Ik kwam net hier om deze match te posten wat een ongelofelijke micro van de stalker. nog nooit eerder voorbij zien komen om blink zo te gebruiken erg fet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lordsauron schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:45:
Ik kwam net hier om deze match te posten wat een ongelofelijke micro van de stalker. nog nooit eerder voorbij zien komen om blink zo te gebruiken erg fet!
Niet?? Lijkt me vrij normaal om units met low hp proberen te saven door naar achter te brengen zodat ze wel kunnen blijven aanvallen. Maar dat staat los van het feit dat het zeer goed uitgevoerd is en ik zou het niet 1,2,3 na kunnen doen. Trouwens dat apm is idd niet normaal meer, vraag me af wat zulke gamers doen om rsi beetje onder controle te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klik
Wow. Impressive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Heb 't zelf ook even uitgeprobeerd in een 2v2 game. Je moet er even inkomen maar tis vrij makkelijk te doen.

DiscoHeroPPvsLunstCastaZTTwilight.SC2Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Wat ik mij wel eens afvraag, hoeveel SCV's zou ik moeten hebben bij een basis? Er zijn 8 mineraal stacks en er kunnen 2 tegelijk op, dus 16 max op het mineraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
MrVegeta schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:13:
Wat ik mij wel eens afvraag, hoeveel SCV's zou ik moeten hebben bij een basis? Er zijn 8 mineraal stacks en er kunnen 2 tegelijk op, dus 16 max op het mineraal?
Plus nog 1 of 2 voor het heen en weer lopen (maar als terran heb je ook weer MULE's)... Maar dat is wat ik ongeveer aanhoudt (en in replays heb ik altijd het hoogste inkomen per basis :))

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
24 schijnt ideaal te zijn. dus rond de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 20:59
Trouwens livestream bezig momenteel http://www.glhf.tv/ Nazgul heeft zojuist Idra verslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Paterpor schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:42:
Trouwens livestream bezig momenteel http://www.glhf.tv/ Nazgul heeft zojuist Idra verslaan :)
zometeen de finals op http://www.livestream.com...layer?channel=striderdoom

ToT)Mondragon( - LiquidNazgul

edit: mouzMaNa - ToT)Mondragon( word overgespeelt omdat ze zonder streamers zijn gaan spelen, dus dat eerst, winner daarvan tegen Nazgul.

[ Voor 17% gewijzigd door kevz op 11-04-2010 18:49 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:34:
[...]

zometeen de finals op http://www.livestream.com...layer?channel=striderdoom

ToT)Mondragon( - LiquidNazgul

edit: mouzMaNa - ToT)Mondragon( word overgespeelt omdat ze zonder streamers zijn gaan spelen, dus dat eerst, winner daarvan tegen Nazgul.
Prachtige music als je wacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:10:
[...]

Prachtige music als je wacht :+
idd, day9 ftw :P

aardige finals tot zo ver, tis wel PvP maar toch aardig :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo

Klik
Ik ben het met die IdrA eens, dat "cheese" gerush is echt niet interessant.
Lekker rustig basis opbouwen en dan knallen, veel leukere games.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
MrOleo schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:23:
[...]

ik sta daar dus pal tegenover, ik vind idra echt zon ongelovelijk saai figuur om te bekijken, fast expand, roaches maken, meer expanden, meer roaches, altijd hetzelfde, spannend zeg je?

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
MrOleo schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:23:
[...]

Ik vond die rush van DrunkBobby anders tig keer interessanter dan die expo die Idra opzette. Veel innovatiever en vereist veel skills om het zo succesvol te verrichten.

Wat kevz zegt dus.

Mijn stats zijn voorgoed "gereset" qua 1v1. Nouja, gereset. Ik sta nog steeds in de ladder met m'n stats, kan daar alleen niet mee verder spelen. Met dezelfde nickname ben ik gewoon weer die 5 placement matches in gegaan en sta ik nu in een andere divisie in de silver league. Mijn nickname is nu dus 2x terug te vinden in de ladders. Ow well, wel vage bug.

[ Voor 30% gewijzigd door Wmm op 11-04-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Hm dat is ook wel een rare bug ja...

Net had ik een potje vs een Prothoss die beide gas van mij jatte, maar maakte mij niet uit en ging mass marine. Ik sloop zijn basis en weet je wat die zegt?

"Lol marine rush, no skills only cheeeeessseee"

Ik denk niet dat hij serieus was anders was die niet goed bij zijn hoofd. Trouwens sinds ik in de bronze zit verlies ik helaas wel wat meer potjes dan in copper :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
kevz schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:25:
[...]

ik sta daar dus pal tegenover, ik vind idra echt zon ongelovelijk saai figuur om te bekijken, fast expand, roaches maken, meer expanden, meer roaches, altijd hetzelfde, spannend zeg je?
Jah, ik bedoelde niet IdrA's specifieke gameplay, meer algemeen lange games met meerdere bases, ipv korte rush-games, refererend aan het commentaar over IdrA in het begin van de repaly. (Komt vast omdat ik zelf zo sloom ben dat dat rushen voor mij niks is.)

Edit: ps. Het was wel heel mooie blink-actie ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MrOleo op 11-04-2010 22:54 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
MrVegeta schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:33:
Hm dat is ook wel een rare bug ja...

Net had ik een potje vs een Prothoss die beide gas van mij jatte, maar maakte mij niet uit en ging mass marine. Ik sloop zijn basis en weet je wat die zegt?

"Lol marine rush, no skills only cheeeeessseee"

Ik denk niet dat hij serieus was anders was die niet goed bij zijn hoofd. Trouwens sinds ik in de bronze zit verlies ik helaas wel wat meer potjes dan in copper :(.
Niks van aan trekken, dat zal vast niet je laatste tegenstander zijn die slecht tegen z'n verlies kan. Hij was degene die gegokt had door jouw gas te blokeren en heeft uiteindelijk verloren punt.

Cheese of rush for that matter is gewoon een strategie, het is natuurlijk niet leuk de ontvangende partij te zijn maar het betekent niet dat je gelijk verloren hebt. Als je de juiste keuzes maakt kun je alsnog winnen, al is dat wel afhankelijk van hoe snel je er op in kan springen en het helpt natuurlijk ook als je ervaring hebt. Daarom is scouten juist zo belangerijk. Probeer altijd de xel'naga torens te pakken, als ik bijv zie dat er een paar reapers aankomen dan wacht ik ze bij m'n mineral line -of op het punt waar ze je basis binnen komen op.

[ Voor 9% gewijzigd door Soar op 11-04-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 11:14
Gisteren een potje op ScrapStation vs een Terran....die ik redelijk snel middels een Speedling/Baneling rush zijn geblokkeerde basis binnen kwam zo goed als alles afmaakte, toen hij opeens besloot zijn CM en Barrack te moven.

Maar denk je dat hij ergens anders verder gingen bouwen? Nope, hij ging vrolijk op de hoeken van de map (in air) staan wachten totdat ik Muta's had en hem moest gaan zoeken.

Dik 5min bezig geweest hem te vinden. O-)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Pedr0 schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:16:
Gisteren een potje op ScrapStation vs een Terran....die ik redelijk snel middels een Speedling/Baneling rush zijn geblokkeerde basis binnen kwam zo goed als alles afmaakte, toen hij opeens besloot zijn CM en Barrack te moven.

Maar denk je dat hij ergens anders verder gingen bouwen? Nope, hij ging vrolijk op de hoeken van de map (in air) staan wachten totdat ik Muta's had en hem moest gaan zoeken.

Dik 5min bezig geweest hem te vinden. O-)
Laatst een game gespeeld waarbij ik aanviel met wat grondtroepen en heel zijn basis sloopte. Helaas maakte hij een deel van mij basis, waaronder mijn nexus, met wat air ook met de grond gelijk. Ik kon gelukkig zijn air wel slopen maar hij steeg wel op mijn zijn barracks en command center. De barracks heb ik nog kunnen slopen maar zijn CM kwam uiteindelijk op een punt waar ik hem niet kon raken. Tsja daar sta je dan met de units. En ik kon verder ook niks bouwen. Gelukkig was hij wel fair en gaf mij de game maar het had ook een patstelling kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ben benieuwd of we vandaag iets te horen krijgen over de "SC2 key giveaway" actie van Tweakers die morgen als het goed is zal gaan starten!

Ik zou graag een key winnen voor m'n buurjongen die ook nog geen key heeft. We shall see! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 20:34
Pedr0 schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:48:
Ben benieuwd of we vandaag iets te horen krijgen over de "SC2 key giveaway" actie van Tweakers die morgen als het goed is zal gaan starten!

Ik zou graag een key winnen voor m'n buurjongen die ook nog geen key heeft. We shall see! :+
En hopen dat ze de link hier eerst in dit forum posten voordat ze hem 'openbaar' maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
voor mij is het nu alleen nog wachten op een mail van blizzard. ARGH kan bijna niet wachten :D

btw. op youtube kanaal van husky staat een match van iemand die met de nick boxer speelt. staat bij dat het niet zeker is dat hij het is, maar leuke match! vage strategy iig van de terran :P

http://www.youtube.com/watch?v=KZA5zFfM8JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het is me duidelijk geworden dat Starcraft 2 een oefengame is. Na een weekje beta heb ik mn apm kunnen opkrikken van 25 naar 30. Ik zit momenteel ook op rank 5 in copper, dus ik hoop deze w<eek bronze te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een beta-key. Insidegamer geeft er 50 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Haha, dit moet ik eens gaan proberen: http://www.youtube.com/watch?v=9-Soz6WfV6s

Burstlings ftw zal ik maar zeggen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
FezzFest schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:50:
Het is me duidelijk geworden dat Starcraft 2 een oefengame is. Na een weekje beta heb ik mn apm kunnen opkrikken van 25 naar 30. Ik zit momenteel ook op rank 5 in copper, dus ik hoop deze w<eek bronze te bereiken.
Hehe zeker weten. SC 1 en 2 kennen gewoon een hele lange leercurve. Iets wat ik alleen maar toejuich omdat het zo lang boeiend blijft. Echter wordt hierdoor soms wel een gigantische kloof gecreëerd tussen beginners en gevorderden. Gisteren bv een potje FFA gedaan met 4 spelers. Ik heb ze alle 3 achter elkaar opgerold omdat ze bijvoorbeeld niet wisten dat er de eerste 30 min wel eens aangevallen zou kunnen worden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:34:
voor mij is het nu alleen nog wachten op een mail van blizzard. ARGH kan bijna niet wachten :D

btw. op youtube kanaal van husky staat een match van iemand die met de nick boxer speelt. staat bij dat het niet zeker is dat hij het is, maar leuke match! vage strategy iig van de terran :P

http://www.youtube.com/watch?v=KZA5zFfM8JA
d:)b erg vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:15:
Haha, dit moet ik eens gaan proberen: http://www.youtube.com/watch?v=9-Soz6WfV6s

Burstlings ftw zal ik maar zeggen! _/-\o_
Kan je Banelings at will laten exploden? Is dat een ability of gewoon attack?

Die 4 part Zerg vs Protos was ook vet : http://www.youtube.com/watch?v=uwLsmi9VE2U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:02:
[...]

Kan je Banelings at will laten exploden? Is dat een ability of gewoon attack?

Die 4 part Zerg vs Protos was ook vet : http://www.youtube.com/watch?v=uwLsmi9VE2U
Volgens mij exploderen ze on contact, en hij unburrowde ze dus vandaar de explosie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Volgens mij juist niet en is het gewoon hun aanvalscommando.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Lordsauron schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]

Volgens mij exploderen ze on contact, en hij unburrowde ze dus vandaar de explosie
In eerste instantie was dat inderdaad zo, maar dat werd al snel als OP beschouwd. Dus nu kan je ze 'at will' laten exploden, mits ze burrowed zijn. :)

Of heb ik het nou verkeerd? Incontact exploden ze ook....dus unburrow zou voldoende moeten zijn dan.

* Pedr0 zal dit vanavond ff testen!

[ Voor 19% gewijzigd door Pedr0 op 12-04-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lordsauron schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]

Volgens mij unborrowen ze helemaal niet in dat filmpje.. Een ability dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Pedr0 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:14:
[...]

In eerste instantie was dat inderdaad zo, maar dat werd al snel als OP beschouwd. Dus nu kan je ze 'at will' laten exploden, mits ze burrowed zijn. :)

Of heb ik het nou verkeerd? Incontact exploden ze ook....dus unburrow zou voldoende moeten zijn dan.

* Pedr0 zal dit vanavond ff testen!
Beiden, je kan ze een specefiek doelwit toewijzen of je kunt ze "at will" laten ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hahahahahaha lol 8 posts over een een simpele ability.

Je kan je banelings op ieder moment laten ontploffen, zelf, met een knopje. Ook als ze burrowed zijn.(overigens ziet dat er leuk uit maar het is echt te kut om goed uit te voeren, daarnaast heb ik zelf nog niet echt een goeie baneling build. Ik vind het leuke units maar ik heb ze nog niet effectief kunnen inzetten. Voornamelijk door de tijd en gas wat ze kosten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
zo CE is besteld bij bol.com, nu maar hopen dat ik er 1 krijg ;)

is er al bekend wanner tweakers keys gaat weggeven?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 22:49
begin nu eindelijk wat beter te worden met protoss. Het valt me op dat bijna iedereen in bronze / silver protoss is (of ligt dit nou aan mij) van de afgelopen 13 matches waren er 9 protoss.

Ik zit nu dus in top 10 van bronze. Wat erg raar is aangezien ik met 2vs2 in platinum zit (ik wordt zwaar gecarried :P)

maar is iemand anders dat ook opgevallen dat veel mensen protoss zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
terrorgroesland schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:38:
begin nu eindelijk wat beter te worden met protoss. Het valt me op dat bijna iedereen in bronze / silver protoss is (of ligt dit nou aan mij) van de afgelopen 13 matches waren er 9 protoss.

Ik zit nu dus in top 10 van bronze. Wat erg raar is aangezien ik met 2vs2 in platinum zit (ik wordt zwaar gecarried :P)

heh?! jij had toch ook een key gewonnen via 9lives? heb jij je mail al gekregen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Toen ik in brozne zat was echt 60-70% protos ook in de divisie. In Goud kwam ik echt alleen maar heel veel zerg tegen(speel zelf ook zerg, tegenwoordig random maar heb wat weinig tijd atm). Maarja vooral veel noobs(niet vervelend bedoelt) zie ik idd met tos gaan. Maar het kan ook aan mijn divisie hebben gelegen. Maar de indruk die ik kreeg was toch wel dat tos erg populair is in lagere leagues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
daanteb schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:47:
[...]

heh?! jij had toch ook een key gewonnen via 9lives? heb jij je mail al gekregen? :'(
ja, speel nu nog op de key van een vriend van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Postius schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:57:
[...]

Toen ik in brozne zat was echt 60-70% protos ook in de divisie. In Goud kwam ik echt alleen maar heel veel zerg tegen(speel zelf ook zerg, tegenwoordig random maar heb wat weinig tijd atm). Maarja vooral veel noobs(niet vervelend bedoelt) zie ik idd met tos gaan. Maar het kan ook aan mijn divisie hebben gelegen. Maar de indruk die ik kreeg was toch wel dat tos erg populair is in lagere leagues
In Gold is het redelijk verdeeld, speel zelf toss en hou gewoon van de manier van spelen en hou ervan hoe ze een mobiel leger hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm valt wel mee toch? Ik heb net een hele rits gespeeld in bronze top 8 en van alles tegen gekomen, wel iets minder zerg misschien.
Trouwens een goede PvT tip waar ik vandaag ben achtergekomen. Ik zat altijd de scv's proberen te targeten met mijn vroege scout. Inzoomen, camera draaien, alt knop inhouden. Gruwelijk irritant. Maar het gaat dus net zo makkelijk als je gewoon patrolled over het gebouw. Dan zoekt hij de scv automatisch.

Ik ben wel blij met men brons league. Net op een 4p map tegen een terran. Hij had een f.e.
Ik 2 collosus en een heel klein leger. Ik doe een mislukte attack trek terug en ik zie dat hij een 3de expo heeft.
Ik vlug aan de andere kant van de map 2expo's gepakt (1high yield). Vervolgens een beetje reaper harass afslaan en 4 stargate carriers maken. Net wanneer ik er acht heb besluit hij aan te vallen met gruwelijk veel siege tanks en marines.
Tegen iemand die iets meer scoute of iets agressiever was had ik het heel erg afgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:42:
[...]

Hmm valt wel mee toch? Ik heb net een hele rits gespeeld in bronze top 8 en van alles tegen gekomen, wel iets minder zerg misschien.
Trouwens een goede PvT tip waar ik vandaag ben achtergekomen. Ik zat altijd de scv's proberen te targeten met mijn vroege scout. Inzoomen, camera draaien, alt knop inhouden. Gruwelijk irritant. Maar het gaat dus net zo makkelijk als je gewoon patrolled over het gebouw. Dan zoekt hij de scv automatisch.
Ik gebruik gewoon attack move (A en daarna left click) bij de scv in de buurt. Dan krijg je hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Man man man, wat heerscht een void ray rush tegen Zerg. Het straft fast expand zo snoeihard af. En als ie stabiliseert dan kan je alsnog de rays gebruiken om scouting overlords te snipen of snel destructable rocks te verwijderen.

Protoss heeft gewoon fantastische tools tegen Zerg lijkt het. Zealots slopen zerglings (en hydra enigzins), Immortals slopen Roaches en wanneer je een upgraded Collosus of groepje High Templar hebt dan kan hij je zo goed als niet meer direct afhouden.

De rollen zijn aardig omgedraaid tegen Terran, vooral vanwege dat bruteske EMP.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Moet je wel op EMP drukken en niet op nuke ... :( fail Alu :D. Ik dacht van "wat zijn die EMP range opeens huge!" "nuclair launce detected".

Niet mijn beste potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al nieuws over de keys die tweakers.net mag uitdelen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:34:
[...]

Ik gebruik gewoon attack move (A en daarna left click) bij de scv in de buurt. Dan krijg je hetzelfde.
Ah dat werkt nog makkelijker idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:09

Tweakjur

Redacteur
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:00:
Is er al nieuws over de keys die tweakers.net mag uitdelen? :9~
Ik zou mijn ogen open houden vandaag.. zo ongeveer over een uurtje of twee misschien.. kan iets eerder zijn, kan ook wel later zijn.. :P

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Haha.....jij bent zo slecht JJJur :P

...zo ongeveer over een uurtje of twee misschien.. kan iets eerder zijn, kan ook wel later zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
JJJur schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:51:
[...]

Ik zou mijn ogen open houden vandaag.. zo ongeveer over een uurtje of twee misschien.. kan iets eerder zijn, kan ook wel later zijn.. :P
volgt trouw de Blizzard manier, lekker vaag :)

hebben jullie ook daadwerkelijk keys of worden de gegevens naar Blizzard gestuurd zoals bij 9lives?

[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 13-04-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 13:09
Is het eigenlijk first-come, first-served of wordt het een loting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
ik houd twitter en dit topic goed in de gaten, ik ga dr vanuit dat t gewoon first-come, first-served is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
daanteb schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:02:
[...]
hebben jullie ook daadwerkelijk keys of worden de gegevens naar Blizzard gestuurd zoals bij 9lives?
zoals bij 9lives.
Baardmeester schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:29:
Is het eigenlijk first-come, first-served of wordt het een loting?
Beide eigenlijk. Als je deelneemt, bepaalt een randomizer of je wel of niet hebt gewonnen. Als wij die echter op (pakweg) 20% zetten, kun je nagaan dat ongeveer 1 op 5 een JA krijgt. Dus als we dan zouden start met 10 keys, zullen die na 50 pogingen toch al aardig weg moeten zijn.... gelukkig hebben we er meer dan 10 :P
ronaldhofstee schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:32:
ik houd twitter en dit topic goed in de gaten, ik ga dr vanuit dat t gewoon first-come, first-served is
niet helemaal dus;)

[ Voor 14% gewijzigd door Tweakjur op 13-04-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Ik vermoed first come first serve, als je kijkt naar de voorgaande beta key weg geeft acties hier op t.net. Jurian had wel over het onder de radar weg geven van keys hier in dit topic of via twitter dus ik ben benieuwd.

Moet vaker op F5 drukken eer ik post :X

[ Voor 10% gewijzigd door Soar op 13-04-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Dit betekent dan ook dat de mensen die actief dit topic volgen (ook al posten ze niks :)) dus net zoveel kans maken als de mensen die alleen maar de Frontpage bezoeken? Deze actie komt neem ik aan natuurlijk ook op de frontpage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Heb laatst mogen spelen op een account van een vriend en tegen 2 andere vrienden, geniaal spel! Binnenkort maar een keer kijken naar de pre-order opties :)

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Roxors schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:44:
Dit betekent dan ook dat de mensen die actief dit topic volgen (ook al posten ze niks :)) dus net zoveel kans maken als de mensen die alleen maar de Frontpage bezoeken? Deze actie komt neem ik aan natuurlijk ook op de frontpage?
Vandaag nog niet ;)

..proberen om fanatieke SC2 volgers meer kans te geven door eerst alleen in het forum melding te maken van de actie..

[ Voor 16% gewijzigd door Tweakjur op 13-04-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zal ik eens lief zijn en ook meedoen. Dan krijgt boeboe of iemand anders in het begin van het lijstje de key als ik em win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

ResuCigam

BOFH

JJJur schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:54:
[...]
..proberen om fanatieke SC2 volgers meer kans te geven door eerst alleen in het forum melding te maken van de actie..
Wat dacht je van de mensen in het lijstje op pagina 17 >:)
*hint* raad eens wie daarbij staat O-)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:55:
Nou zal ik eens lief zijn en ook meedoen. Dan krijgt boeboe of iemand anders in het begin van het lijstje de key als ik em win.
Ik vroeg me dus ook af of ik nog mee kon doen om er 1 voor een vriend te winnen. Is alleen vrij zinloos als blizzard de game direct aan je account koppelt, daar staat natuurlijk al de beta op.

Weet iemand of je een key ontvangt of dat het aan je account gekoppeld wordt? (Hoe ging 't bij 9lives?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
9lives heeft nog niks gestuurd, vind het super van Tweakers trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
Het lijkt me dat je een key krijgt? Want lang niet iedereen die aan zo'n actie mee doet zal een b.net account hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thafusion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 23:24
Bij 9lives weten ze het niet echt, sommige mensen hebben daar een emailadres opgegeven waar geen battle.net account aan gekoppeld is of hebben er nog geen. Wellicht een systeem alla hyves/facebook, een email met daarin een mededeling dat je mee mag doen aan een beta en dat er een key gekoppeld is aan je email adres. Wanneer je ingeschreven bent vervolgens krijg je deze automatisch toegekend.

Daar is het me niet gelukt, hopelijk hier wel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door thafusion op 13-04-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
Off topic: ik zou ook graag een key voor een vriend willen winnen (of eentje voor mezelf als ik niks verneem van 9lives... :'( )

Onn topic: net weer effe hard geownd door zerg. ik rush zijn base met wat zealots die hij afslaat. Vervolgens besluit ik om een leger te maken en gewoon zijn basis binnnen te stormen (zealots / stalkers / immortal) blijkt dus dat hij een massive leger van +- 30 mutas heeft...met maar 1 base!

Ik heb dus nog steeds geen idee wat ik moet doen tegen mass mutas (of uberhaupt air attacks) als protoss. Stalkers zijn zo zwak en als ik phoenixen wil gaan hebben ze me halve expand al geslacht omdat het allemaal veelst te lang duurde...TIPS :'( !??!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icalex
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 00:23
Soar schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:02:
Het lijkt me dat je een key krijgt? Want lang niet iedereen die aan zo'n actie mee doet zal een b.net account hebben.
Is een b.net account niet gewoon een verplichting als je aan de beta mee wil doen? Ik heb ergens gelezen dat je zelfs een spel (wow/starcraft) moet hebben voor je het kan gebruiken. (maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door icalex op 13-04-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

icalex schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:09:
[...]

Is een b.net account niet gewoon een verplichting als je aan de beta mee wil doen?
Jawel, maar ik denk dat er ook nog mensen zijn die nog geen b.net account hebben aangemaakt voordat ze er daadwerkelijk een spel / beta voor hebben. Denk dat dit bedoelt word.

-- ah, toegevoegde informatie zou ik niet weten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door MartinDude op 13-04-2010 14:11 ]

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
terrorgroesland schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:07:
Off topic: ik zou ook graag een key voor een vriend willen winnen (of eentje voor mezelf als ik niks verneem van 9lives...:'( )

Onn topic: net weer effe hard geownd door zerg. ik rush zijn base met wat zealots die hij afslaat. Vervolgens besluit ik om een leger te maken en gewoon zijn basis binnnen te stormen (zealots / stalkers / immortal) blijkt dus dat hij een massive leger van +- 30 mutas heeft...met maar 1 base!

Ik heb dus nog steeds geen idee wat ik moet doen tegen mass mutas (of uberhaupt air attacks) als protoss. Stalkers zijn zo zwak en als ik phoenixen wil gaan hebben ze me halve expand al geslacht omdat het allemaal veelst te lang duurde...TIPS :'( !??!?!
Sentries met guardian shield gebruiken ;)
[...]

Is een b.net account niet gewoon een verplichting als je aan de beta mee wil doen? Ik heb ergens gelezen dat je zelfs een spel (wow/starcraft) moet hebben voor je het kan gebruiken. (maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben ;) )
Afaik is dat alleen een vereiste als je via de beta opt-in mee wil dingen aan een beta invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Je moest een B.net account hebben plus minimaal één andere Blizzard game, om kans te maken op een invite via Blizzard zelf (die eerste paar waves).

Hoe het zit met acties zoals deze op Tweakers dat weet ik niet, maar ik verwacht dat het hier om losse keys gaat. Je zal dan uiteindelijk nog wel een B.net account moeten maken, maar denk niet dat het noodzakelijk is voor het meedoen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

sommige mensen hebben daar een emailadres opgegeven waar geen battle.net account aan gekoppeld is of hebben er nog geen
Ik gebruik ook een heel ander adres voor mijn battle.net account (ivm catch-all mail) en ik ben zeer zeker niet de enige. Indien tweakers met de tweakers accountgegevens werkt heb je ook niet echt controle over welk mailadres je wil gebruiken.
Wat ik veronderstel is dat je een invitation key krijgt op je mailadres wanneer je wint, zoals in eerdere wedstrijden wereldwijd ook gebeurde.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 13:09
JJJur schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:54:
[...]
Vandaag nog niet ;)

Komt de actie nu vandaag helemaal niet of alleen niet op de frontpage? Voordat ik het verkeerd begrijp en nog een uurtje voor niks het topic zit te f5en :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
Baardmeester schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:24:
[...]

Komt de actie nu vandaag helemaal niet of alleen niet op de frontpage? Voordat ik het verkeerd begrijp en nog een uurtje voor niks het topic zit te f5en :P.
Het komt vandaag niet op de frontpage omdat de actie eerst onder de radar gehouden word 8)
De actie zelf is er dus wel vandaag

[ Voor 4% gewijzigd door ronaldhofstee op 13-04-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Baardmeester schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:24:
[...]

hij komt wel vandaag, maar niet op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
JJJur schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:27:
[...]

hij komt wel vandaag, maar niet op de frontpage.
hebben we maar 1 kans op een key of kunnen we het meerdere malen proberen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verderf op 13-04-2010 14:31 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verderf schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:31:
[...]

Laten we het gewoon afwachten, geduld is een schone zaak!
Ga ondertussen maar bij HD of bij Husky wat shoutcasts bekijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Pedr0 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:32:
[...]

Laten we het gewoon afwachten, geduld is een schone zaak!
Ga ondertussen maar bij HD of bij Husky wat shoutcasts bekijken :+
ik martel me dood met die dingen dat ik niet eens meer durf te kijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 05-10 10:57
Verderf schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:31:
[...]

Lijkt me toch dat je maar 1 kans hebt, wel mooi dat het eerst op het forum gepost word zodat mensen die reageren en lurken(Ik lurk zelf heel veel ;) ). een grotere kans op een key hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:32:
[...]

Laten we het gewoon afwachten, geduld is een schone zaak! :+
Maar soms duurt het wachten zo lang ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwantje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:35:
[...]

Maar soms duurt het wachten zo lang ;-)
Patience is a virtue

Vorige week bij 9lives meegedaan, wat een loterij systeemklokje goed gezet en knallen maar.... 0/5 :(

[ Voor 22% gewijzigd door iwantje op 13-04-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mmmm, grappig.....ben benieuwd hoeveel nieuwe GoT accounts er vandaag zijn aangemaakt :?

tweakjur: StarCraft 2 beta actie.. launching in 5.. 4.. 3.. no wait, shit.. toch nog even wachten. Binnen nu en een uur! (5 minutes ago via Twitter)

Voor wat slowchat omtrent SC2 kunnen jullie altijd #SC2 joinen op irc.tweakers.net :z

[ Voor 62% gewijzigd door Pedr0 op 13-04-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 05-10 10:57
Pedr0 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:39:
Mmmm, grappig.....ben benieuwd hoeveel nieuwe GoT accounts er vandaag zijn aangemaakt :?
Lijkt me dat ze het wel zo doen dat alleen accounts die ouder zijn dan een dag mee mogen doen?

Vind wel dat ze een rottijd gekozen hebben om 3 uur begint mijn pauze :+ :P

[ Voor 12% gewijzigd door Voxyn op 13-04-2010 14:44 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!